Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Dlouhodobý test Hyundai i30 1,6 GDI: Na cestách po Evropě

i30 vyrazila na západ. Jaký je komfort a jaká je spotřeba při dlouhých dálničních přesunech?
Zpět na článek
21. 8. 2012 09:18
21. 8. 2012 09:51
21. 8. 2012 10:01
21. 8. 2012 10:57
21. 8. 2012 11:08
21. 8. 2012 11:12
21. 8. 2012 12:01
21. 8. 2012 10:06
22. 8. 2012 09:59
21. 8. 2012 13:28
21. 8. 2012 19:03
21. 8. 2012 19:48
21. 8. 2012 21:59
21. 8. 2012 23:52
22. 8. 2012 18:01
22. 8. 2012 21:03
12. 2. 2013 20:47
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 07:27
dlhodoby test
:yes:

otazka na redakciu:
zaujimalo by ma ci medzi tymi dalsimi dvoma porovnavacimi testami o ktorych citam v clanku o i30tke bude aj ceed, ci aj on sa postavi zoci voci i30tke aj ked sice je technicky a motorovo na tom rovnako ved je to sestersky model predsa len tie odlisnosti ceedu a i30tky su vacsie ako v minulych generaciach.... hlavne interier je podstatne iny u oboch modelov ale uz aj exterier...

zatial sme tu mali i30 porovnavanu s cruzom a meganom..... v oboch pripadoch presvedcil jasne hyundai :yes:

GDi je idealna volba ci uz pre i30 tak aj pre Ceed... kto chce zivy a dostatocne silny motor a denne nerobi 200km tak je pre neho GDi idealna volba, diesle su skutocne len pre taxikarov.... ktori v aute presedia pol zivota, inak nemaju v tejto triede velky zmysel... kedze spotreba benzinov je tu uz tak nizka ze sa neoplati vymyslat a uvazovat o diesli....
Rozbalit vlákno
6
21. 8. 2012 08:41
Re: dlhodoby test
i30 jasně přesvědčila jen tebe a jednoho "redaktora". :yes:
21. 8. 2012 10:04
Re: dlhodoby test
Nejen jeho, nase i30 s 1.6 gdi ma zatim najeto pouhych 6 000 km, ale i tak musim rict, ze je s ni radost jezdit. za 4 mesice se nikde nevyskytnul zadny problem. Na ceste Kolin - Sudomerice u Tabora pres Cesky Sternberk a zpet (cesta plna serpentin a kupcu) s tremi lidmi na palube a psem, plnym kufrem a pustenou AC udavana spotreba pocitace automobilu dosahla 6.3l/100 km pri klidne jizde. Je mi jasne, ze stejne jako ostatni trollove zacnete busit do sten sve jeskyne a rvat, dalsi hlupak co veri v PP. Ale kdyby jste se nad tim zamyslel, tak Vam dojde ze tu nejde o to jak je toto cislo realne, ale o relativni rozdil. Kdyz mi nekdo rekne, ze s tezkou nohou budu jezdit za 11, svizne za 7 a usporne za 6, tak pokud je chyba mereni vzdy 0,00 az 1l/100 km, tak vim, ze at je hodnota presna jak chce, jsem schopen usetrit pri rozumne jizde az 5 litru/100 km, kde tento rozdil chybou mereni, ktera je absolutni a stala, zatizeny neni. Tento rozdil je rozhodujici, to jestli mi PP premeruje o pul litru je naprosto irelevantni argument trollu, kteri nepremysli. Je jasne, ze podmeruji vsechny PP, tento marketingovy tahak na nizsi papirovou ci elektronicky zmerenou spotrebu by si nenechala ujit zadna automobilka. Dulezite je, ze motor i prevodovka jsou sladene tak, jsem schopen spotrebu auta ovlivnit o skoro 50% v rozmezi bezneho pouziti a to, jestli mi aktualni spotrebu palubni pocitac ukazuje stale o 10% nadhodnocenou hodnocenou (pri 6l/100 km je to 0,6l/100km a to bych se divil, ze by to byl az takovy rozdil) je mi naprosto jedno, protoze at je to jak je to, pro me tento rozdil nehraje vubec zadnou roli. Dulezite je, ze automobil nezere tech 11l/100 km at kouzlim s ovladanim vozidla jak chci.

Porad mi nedochazi, proc je i30 zahrnovana takovou kritikou, pokud se vam to auto nelibi prosim, pokud vam nejde pod nos cenova politika hyundai a konfigurator automobilu, ktery misto nutnosti zvolit si kazdou listicku a zarovicku nabizi ucelene balicky, chapu, ale tohle jsou zname veci, a je videt, ze spouste lidi jsou tyto argumenty naprosto ukradene. Ale v pripade, ze je tento automobil jeden z nejprodavanejsich v CR ve sve tride, tak Vase prohlaseni je naprosto mimo misu (podle tabulek prodejnosti presvedcila nejen dva jak zminujete Vy, ale nekolik desitek tisic lidi) a mel by jste se zamyslet nad tim, proc tomu tak je a jestli neni lepsi trollsky kostym strcit na chvili do skrine a akceptovat to, ze to je auto s rozumnym potencialem, pro lidi ktere alternativa OII/OIII/Golf neuchvatila
21. 8. 2012 10:40
Re: dlhodoby test
Možná by bylo lepší si přečíst na co jsem reagoval a pak až něco psát.
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 10:44
Re: dlhodoby test
;-) :yes:

paradne auto , tak si to uzivaj :yes:
21. 8. 2012 14:10
Re: dlhodoby test
No...az za sebou budete mit delsi zkusenost s autem, bude Vase nadseni mnohem relevantnejsi. Libi se mi veta "za 4 mesice a 6 tis. km se nevyskytl zadny problem" - jeste aby se u noveho auta vyskytl, takze to neni zadny zazrak ;-)
Jinak hodne stastnych km!
21. 8. 2012 17:42
Re: dlhodoby test
ja praveze neholdujem vysokym otackam atmosfer (na dialnici 3600rpm), takze pre mna by bol viac diesel. Najlepsia kombinacia pre mna je ale turbobenzin (2800-3000rpm) ktory bohuzial h/k chyba, co je podla mna skoda.
Ozaj pre taxikara je podla mna vhodnejsi benzin koli prevazujucim kratkym trasam
21. 8. 2012 07:56
Měření spotřeby na ACZ
.... pánové z redakce, už Vám to tady psalo více lidí a zrovna u dlouhodobého testu se to nabízí: NEMĚŘTE SPOTŘEBU JEN PODLE PP, prosím.

Ty palubáky prostě kecají a například u mého Mondea 1.6 EB, kde jste psali o dálničních spotřebách při 130 kolem 7,3l a podobně jsou REÁLNÉ spotřeby, které si systematicky měřím dotankováním (přes 20tkm) o v průměru 0,6l na 100 vyšší než ty, kterýma mě lakuje palubák....

Podívejte se na tohle auto:
[odkaz]

když si dáte tu práci a trošku si to prokliknete, tak zjistíte, že PP si za dobu měření přikrášluje spotřeby o v průměru ca 0,3-0,4l na 100 (což ještě není tak moc, uznávám).

Chápu, že se vám nechce při krátkém testu měřit spotřebu dle dotankování.
Ale když auto máte na dýl, mělo by být měření odchylek PP jednou z věcí, na kterou se podíváte....
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Atlis
21. 8. 2012 08:28
Re: Měření spotřeby na ACZ
Mr.Murphy, palubak v Fordoch pocita spotrebu do vyschnutia nadrze, nie do nuly na PP. Preto ten rozdiel. Tiez meriam v FFIII podla dotankovani a rozdiely su od 0.1-0.5l (cim dlhsia a plynulejsia jazda, tym mensi rozdiel).
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 8. 2012 08:50
Re: Měření spotřeby na ACZ
Dobré ráno, nevidím tam hodnotu nižší než 6 litrů, což potrvzuje mé tvrzení zjištěné v praxi (ano i dotankováním, několikatisícové distance se prostě s dotankováním jedou).

Vypovídací hodnota palubního počítače a dotankování je ale podobně nejistá. Jediné, co by mělo smysl, je měření hmotnosti spotřebovaného paliva, jako to udělal kolega ze Světa motorů [odkaz]
21. 8. 2012 09:22
Re: Měření spotřeby na ACZ
To jsou zase vymluvy :-) Nikdo nerika, ze mereni podle dotankovani je superpresne, ale muze byt presnejsi. A ja osobne budu radeji za trochu presnejsi vysledek (byt ne superpresny), nez za pravdepodobne dosti nepresny. Ja opravdu nechapu, co je za problem natankovat plnou nadrz, na listek z pumpy si napsat stav tachometru a totez udelat u dalsiho tankovani. Ti narocnejsi si mohou jeste podle gps zmerit rozdily ve vzdalenostech.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 8. 2012 09:50
Re: Měření spotřeby na ACZ
Co vás nemá, opravdu došlo i na dotankování :-)
21. 8. 2012 09:04
Re: Měření spotřeby na ACZ
Myslím, že pravdivosť palubáku zavísí hlavne od dĺžky cesty ktorá sa s autom ide. Čím dlhšie tým presnejišie.
Inak my sme sa práve vrátili s naším Hyundaíkom z dovolenky v Chrovátsku. A cestou naspäť nám palubák ukázal priemernú spotrebu 6,2l/100km. Po zastavení na benzinke sme mali prejdených 840km a do nádrže som dotankoval 52 litrov paliva (do 53 litrovej nádrže auta). A ked si to spočítaš, tak ti víde, že priemerná spotreba bola 6,19l/100km. Takže palubák až tak moc nekecal. A to sme sa vracali cez Alpské priesmyky a potom po diaľnici
Len tak pre info, cestou tam sme dosiahli priemernú spotrebu 5,2l/100km. A to sme išli non-stop po diaľnici.
21. 8. 2012 09:11
Re: Měření spotřeby na ACZ
Se svou starší i30 crdi jsem na dlouhých trasách několikrát porovnával spotřebu dle pc a tankování a vždy byl rozdíl pod 0,1l. Jak píše pan redaktor ani měření podle nádrže není zcela přesné, obzvlášť u nafťáka se dá po prvním vypnutí pistole dočepovat vklidu 5l, neboť nafta trochu pění a je tam vyrovnávací nádržka. Myslím že palubní pc je u i30 velmi přesný, ale aspoň jednou by to porovnat mohli ať je jistota. :-)
21. 8. 2012 11:38
Re: Měření spotřeby na ACZ
to mas sice pravdu ze moze byt rozdiel v tom kolko ti nafta peni a kolko natankujes do nadrze...
mne ukazuje palubak aj spotrebovane litre - rozdiel byva aj 2 litre pri tankovani doplna... ale ked zoberiem sumu za viac nadrzi/tankovani, rozdiel mam pod 1%
takze ked natankujes do piatich nadrzi 250litrov a prejdes spolu 5000km tak spotrebu vypocitas uplne presne... jedina odchylka bude len na prejdenej vzialenosti - toto iste moze urobit aj pan redaktor, nie je to nic zlozite...
21. 8. 2012 10:02
Re: Měření spotřeby na ACZ
Pro zajímavost. Kolik si po dálnici jel za těch 5,2l? Nejel si náhodou v pytli za autobusem? ;-)
21. 8. 2012 10:16
Re: Měření spotřeby na ACZ
Nešiel som za autobusom. Išiel som okolo tých 120km/h. Občas viac, obšas menej. A potom samozrejme boli kúsok aj okresky, ale to v porovnaní s počtom km na diaľnici ani tak nehrá rolu. Ale inak tiež som bol trošku šokovaný že sme mali takú spotrebu. Uvidíme či sa mi ju niekedy podarí zopakovať.
Inak možno by som dosiahol trošku vyššej spotreby aj cestou domov, keby sme sa nerozhodli že pôjdeme cez Alpy a keby sme nestáli na diaľnici asi tak hodku a pol pri havárií. Vtedy spotreba okamžite vyletela z nejakých 5,6l/100km na tuším 8l/100km.
21. 8. 2012 10:33
Re: Měření spotřeby na ACZ
Tak to já se s 1.6VTi dostanu pod 6 litrů jen velmi, velmi defenzivní jízdou po okreskách. Za 5,2l jsem nejel asi nikdy. Myslím, že při 120 už to bude žrát něco málo pod 7litrů...
21. 8. 2012 10:39
Re: Měření spotřeby na ACZ
Tak to je naozaj zvláštne. Lebo na ceste z Brna do Havlíčkova Brodu po okreskách bežne dosahujeme spotreby pod 6 litrov bez akéhokoľvek snaženia. Inak auto trávi 90% času jazdou po Brne kde máme spotrebu 6,3l/100km a to sa tiež nemusíme nijak snažiť.
21. 8. 2012 11:52
Re: Měření spotřeby na ACZ
Pravdou je, že čistě ekonomicky (soustředit se na spotřebu) často nejezdím a prakticky denně najedu aspoň kousek po dálnici. Něco můžou dělat taky kola - já mám 16" š.205mm a jestli dobře vidím, tak ty máš 15" š.195mm.
21. 8. 2012 12:06
Re: Měření spotřeby na ACZ
Ano, vidíš dobre. Máme 195/55 R15. Ale popravde tie pneu sú úplne na nič. Už sa teším ako ich budeme môcť vyhodiť.
21. 8. 2012 12:12
Re: Měření spotřeby na ACZ
Brno - Karlovy Vary jsem se starou Astrou F Classic 1.6 55 kw jezdíval ve 2 za 5L (dálnice tachec 120). Ve třech cca za 5,5L. Docela se divím, jak je možné, že to testované nové už aji už zajeté auto se nedostane pod 6L.
Avatar - sargis
21. 8. 2012 13:11
Re: Měření spotřeby na ACZ
Potvrdzujem, dlhe rodinne vylety na Fkovom Classicu 1,6 tiez do max. 5,5. Vylety do Tatier, Prahy, Morava...
21. 8. 2012 09:18
Spotřeba
Já myslím že by to pod 6 litrů jít mělo. ;-)
Rozbalit vlákno
13
21. 8. 2012 09:51
Re: Spotřeba
Súhlas ... to ale treba riešiť medzi volantom a sedačkou ;-)

Pod tých 6 litrov sa určie dá ísť, ale to by sa človek musel krotiť na diaľnici (max.100 km/h.) a vyhnúť sa dopravným špičkám.
21. 8. 2012 09:54
Re: Spotřeba
No že to nebere pod 6 litrů při 130, to beru ale při 90, je to divné...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 8. 2012 09:55
Re: Spotřeba
Ne, opravdu, pokud chcete jet jako okolní provoz, tak i v zemi, která má pro dosažení nízké spotřeby lepší podmínky než ČR, se dlouhodobě pod šesti litry držet nedá - ovšem se 17palcovými koly, v základním provedení to může být jinak.
21. 8. 2012 10:01
Re: Spotřeba
Ako som písal vyššie, pod 6l/100km sa dá jazdiť bez problémov. Samozrejme sa musí jazdiť v pohode, s rozumom. My sme do toho Chorvátska držali tak 120km/h, obšas viacej, obšas menej. A cestou z Brna do Brodu po okreskách bežne dosahujeme spotreby 5,4l/100km.
21. 8. 2012 10:57
Re: Spotřeba
Možná by chtělo porozumět tomu, co píše Lukáš...pokud chcete jet jako okolní provoz... To se u 120km/h a méně říct určitě nedá...
21. 8. 2012 11:08
Re: Spotřeba
Tak tým "občas menej" som chcel povedať to, že v Rakúskych tuneloch, na niektorých úsekoch alebo obchvatoch veľkých miest a pripájačoch je rýchlosť obmedzená na 100, poprípade 80.
21. 8. 2012 11:12
Re: Spotřeba
A taky je Chorvatsko na jihu, takže jedeš pořád z kopce. Jednou jsem tam taky s Méganem jel a spotřeba byla 3,7 l.
21. 8. 2012 12:01
Re: Spotřeba
Tak presne to isté napadlo teraz aj mňa. Že to je vlastne celú dobu dole kopcom.
Ale zase na druhú stranu. Išiel som s autom aj služobku: 3 ľudia, komplet kufor vecí, plus nejaké na sedadle a vyrážali sme z Brna a skončili vo Vysokých Tatrách. A tam mi to ukázalo spotrebu 5,6l/100km. To sme išli na pohodu, ale tiež som nebol žiadna brzda.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
21. 8. 2012 12:44
Re: Spotřeba
Jestli se jedná o auto, které máte na profilu, tak jde jednak o jiný motor (pravda GDI by mělo být úspornější než CVVT), jednak jinak vybavené (lehčí) auto a jednak o jiné pneumatiky, vy máte 15palcové, my 17palcové. Tím se nechci přít o to, co píšete, ale zkrátka důvodů pro vysvětlení zhruba půllitrového rozdílu je víc.
21. 8. 2012 14:59
Re: Spotřeba
Možná by stálo vždy uvézti průměrnou rychlost.To také někdy kapku napoví...no a každej má ten styl jízdy jiný, jinak řadí, jinak šlape na plyn, jinak akceleruje.Ty kola a váha ale něco mohou udělat a byla v tom určitě zapnutá klimatizace a to udělá taky nějaký rozdíl, esli tam nebude zakopanej pes. ;-)
21. 8. 2012 10:06
Re: Spotřeba
Rozdíl mezi měkkými přilnavými 17 palcovými sportovními pneu a tvrdými úspornými 16 palcovými pneu u letních gum na mém autě udělal skoro litr na 100 kiláků. Za frajeřinu se platí. ;-\
Avatar - Ferfi
22. 8. 2012 09:59
Re: Spotřeba
súhlas, mal som istý čas krásne 17 ky 215/45 na svojom i 30 1,4 80 kW model 2010 po facelifte. auto ale bolo fakt tvrdé a nekomfortné, podvozok trpel na našich cestách na ťažkých kolesách, občas interiér vydal pazvuk.
nahodil som ľahké al. disky 185/60 R15, auto je živšie, komfortnejšie a hlavne spotreba klesla o O,5 až 1 L/100km i keď 16 ky by boli asi taká stredná cesta - dizajn - spotreba.
21. 8. 2012 12:16
Re: Spotřeba
pod 6L se krásně dostanu i s 15 let starým autem (2-3 osoby), natož s novým zajetým
21. 8. 2012 12:40
Spotřební orgie
.... mě fakt fascinuje, kolik lidí je schopných řešit jestli jim to žere 6,2 nebo 5,8.... Rozdíl 0,5l na 100 udělá na 100.000km možná 20.000 Kč, což je vzhledem k tomu, že se bavíme o nových autech, které za těch najetých 100tkm klesnou z ceny o minimálně 100.000 Kč, poměrně irelevantní....

Navíc další desetitisíce do auta nasypete za garanční prohlídky, servis, opravy, pojištění, pneu atd.

Čili fakt tu spotřebu zas tak neprožívejte.... ;-) Nákladový chleba se opravdu láme jinde....

A když už je to pro vás velké téma a řešíte to, tak poprosím o dvě věci:
1) když jedete tachometrových 90 (čili reálně max 85) po rovných okreskách, jezděte hezky vpravo, ať vás normální řidiči mohou v pohodě předjet. Pokud touto vaší eko-jízdou vytvoříte kolonu za kamionem a nechcete ho předjíždět, pak mějte mezi sebou rozestupy, aby se zezadu předjíždějící vozidla mohla bezpečně mezi vás zařadit

2) když už se chlubíte spotřebama na netu, tak berte v úvahu, že váš milovaný PP vám minimálně o 0,3 dcl/100 kecá a že to, že jedete chvilku 120 a chvilku zas 90 za kamionem fakt nejde interpretovat tak, že "jedu furt 120 a žere mi to 5". navíc těch vašich tachometrových 120 je reálně tak 112.... ;-)

PS: i moje Bravo 1.4T 150k dokáže jet při ploužení 90kmh za 6 litrů a snad i za míň.... A dokonce to má i sílu předjíždět, narozdíl od věčně podtočených atmo 1.6.... ;-)
Rozbalit vlákno
7
21. 8. 2012 19:03
Re: Spotřební orgie
130 mám změřených takto: rychlost dle tacho 137 km/h, 20 km úsek dálnice v obou směrech, měřeno několikrát, jel jsem vždycky sám, bez zapnuté klimy, palubní počítač ukazoval od 7,1 do 7,6 l/100 km (bezvětří vs. vítr), přičemž dle dotankování "kecal" o dvě nebo tři desetinky litru (teď už kecá víc, protože jezdím na LPG). Motor: 2.0 MPI 85 kW ve Fabii Combi.
21. 8. 2012 20:25
Re: Spotřební orgie
Mně to na Fábině BBY (2004, kombík) kecá podle toho, jak jedu. Když jedu piánko, 70-110 okresky a dálnice, ukazuje PP 5,2. Skutečná je 5,4. Když jedu město a brzda-plyn, proměřuje pak třeba o litr (PP 8,9...skutečně i za deset). Nebo jsem špatně počítal. >:-[]
21. 8. 2012 20:09
Re: Spotřební orgie
:yes: také to nechápu. Pukud koupím nové auto za +/- 350, je spotřeba +/- litr opravdu ireleventní (pokud mám nájezdy pod 50tis km). Stejně tak povinné ručení - daleko více důležité je jak dobrého máš svého pojišťováka než to zda máš pod kapotou 1,2 nebo 1,8 motor. V rámci stárnutí vozu je to čím dál zřetelnější. Jiné náklady - udržba, klasické pojištění, se projevují daleko více.
21. 8. 2012 20:09
Re: Spotřební orgie
Prosím, nesmějte se mi, ale já mám sešitek, kde si píšu příjmy (dovoz kolegyň do práce za bakšiš) i výdaje, ať vím, jak na tom jsem. Takže do sešitku se vlezou i údaje o čerpání paliva a při mém nájezdu asi 35 tis. km/rok se dá celkem dobře spočítat reálná průměrná roční spotřeba (reálná podle nereálného údaje z PP o počtu ujetých km) a to neřeším, kolik zůstává v nádrži 31.12., kdy provádím výpočet, litříků nafty - jestli je ručička u nuly nebo v půlce - v tom množství ujetých km je rozdíl desetinkový. No a výsledek? Podle PP jezdím na jednu nádrž +- kolem 4,8 l/100, podle výpočtu ze sešitku ročně jezdím za 5,2. Údaje o spotřebě po ujetí pár tisíc km s novým motorem bych opravdu neřešil.
21. 8. 2012 20:12
Re: Spotřební orgie
>:-[] Promiň, ale to nešlo jinak. Sešitek ;-)

Mimochodem, nuluješ PP? Prý v rámci dlouhodobých měření hooodně zkresluje.

Ale jinak díky za přínosné info (bez ironie).

A pozdravuj kolegyně ;-)
21. 8. 2012 20:54
Re: Spotřební orgie
Ono to také chce změřit si pomocí GPS skutečnou ujetou vzdálenost (pokud to člověk chce fakt přesně). Třeba osobně mám rozdíl vzdálenosti na letních kolech proti skutečné +5,5% (největší kola, která tam jdou dát), takže když tachometr ukáže 650km na jednu nádrž, ve skutečnosti jsem najel 686 km. A to už vypočtenou spotřebou podle dotankování pěkně zahýbe, u mě např. 0,4 litru / 100 km.
21. 8. 2012 12:44
Měření spotřeby + GDI
Když jsme tak pročetl diskusi, zajímalo by mne kolik z přispěvovatelů ví o tom že GDI je benzínový motor... každý druhý tu srovnává jeho výkony s "turbodehty" :-!

Jinak nejsem proti měření spotřeby pomocí PP pakliže je možné průměrnou v PP spotřebu měřit zvlášť na úsek a zvlášť pro celou nádrž (nevím jak to tyhle PP mají). S tím, že by se na konci testování porovnala reálná spotřeba dotankováním na konci cesty se spotřebou v rámci celé cesty v PP.
Rozbalit vlákno
1
22. 8. 2012 13:41
Re: Měření spotřeby + GDI
To je moc veselé téma, co chvíli slyším, že mám toho dízláka pěkně tichýho >:D (mám GDI od Mitsu ve space wagonu 2,4 110kw) Když se krotím, tak je spotřeba i pod 7. Třeba teď o víkendu jsem jel za 9, ale měl jsem za autem vozík a na něm cca 15m2 (tedy cca 650kg+vozík) betonové střešní krytiny, klimu naplno a 30 min s nastartovaným motorem na místě(holt 35°C ve stínu a spící dítě v autě) PP kecá cca o 0,5l. Ale např u civica 8.g je u dízláka PP naprosto přesný, kdežto u benzína 1,8 kecá o 0,6l/100km-vyzkoušeno mnoha uživateli
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 13:28
Prečo...?
PREČO TESTUJETE I30 V TOP VÝBAVE?
Videl som veľmi veľa nových i30, lenže okrem tých s nápismi "Nový Hyundai i30" alebo "testovacie vozidlo" som nevidel žiadnu v najvyššej výbave. To je popchopiteľné, v našich končinách ľudia radšej ako po hatchbacku v najvyššej výbave siahnu rovno po kompaktnom SUV (Yeti, Duster, ASX, Qasqai...). Prečo teda testujete i30 v najvyššej výbave? Urobili ste veľa testov a porovnávacích testov (please, porovnajte i30/ceed s Astrou a C4-kou), lenže vo všetkých bol Hjandé v najvyššej výbave...
Rozbalit vlákno
5
21. 8. 2012 13:41
Re: Prečo...?
Tak Hyundai chce, aby se z toho v budoucnu stala "premijovka", tak proto TOP výbava.Hyundai tak připravuje zákazníky na to,že do dvou let tohle vše bude v základu a protože vsadila na prezentaci svých aut hlavně reklamou a médii, tak novinaři nemusí dva roky čekat a mají to už teď a tím pádem budou připravený a nepřekvapí je to.Takovýho Boba, toho vodvezou do márnice.... >:-[]
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 13:52
Re: Prečo...?
skus si kupit hocijaky cesky alebo slovensky motoristicky casopis a sam uvidis ze polovica testovanych aut roznych znaciek je tam vzdy v najvyssej vybave alebo takmer najvyssej.... nic nove ;-) , tak to chodi pri testoch :yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 8. 2012 13:50
Re: Prečo...?
ako bezny citatel nemas jedno v akej vybave sa auto testuje? Je uz akymsi pravidlom a to sa tyka roznych znaciek ze sa zvyknu testovat auta s tou vyssou ak nie najvyssou vybavou.... nic nove..... ano maloktory zakaznik si kupi podobne auto v plnej palbe ale test je uplne rovnaky ci by sme testovali auto s cuvacimi senzormi v metalize alebo bez nich a v zakladnej farbe.... jazdne vlastnosti ani kvalitu auta vybava nejako neovplyvnuje....... ani neurcuje.... je na zakaznikovi co si kupi.... test nikdy nemoze vyhoviet kazdemu.... mne sa napriklad paci viac bordova i30 a oni testuju sivu.....taktiez sa mozem stazovat ale na co? Teste je len orientacny bod pre citatela,,,, zakaznik si dane auto musi vyskusat sam..... ak ma zaujem o kupu....... az nazivo zisti ci mu ergonomicky vyhovuje....vybava je uz len detail...........

:yes:
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 22:01
Re: Prečo...?
Určite je rozdiel medzi farbou a výbavou... :-)
21. 8. 2012 18:44
Re: Prečo...?
Viac doplnkov..auto je tazsie...tudis lahsia GDI ma ešte lepsiu spotrebu :-)
Avatar - Abeles
21. 8. 2012 19:03
Předek
Taky se vám zdá předek i30 v nejvyšší výbavě mnohem nevkusnější [odkaz] než předek normální i30? [odkaz] (i když ten taky není ideál krásy..) :no:
Rozbalit vlákno
3
21. 8. 2012 19:48
Re: Předek
Ano. Tvar tech chromovanych dilu je strasny.
Avatar - PeterLuk
21. 8. 2012 21:59
Re: Předek
JJ, tiež sa mi viac páči klasický. Ináč, videl som už veľa i30 (na cestách), ale žiadnu v najvyššej výbave (okrem skúšobných).
Avatar - Nerez
21. 8. 2012 23:52
Re: Předek
Vidím to stejně jak ty. Nelíbí se mi ani jeden, ale když už, tak nižší výbava :yes:
22. 8. 2012 18:01
nekupovat!
Nedoporucuji tohle auto pokud chcete jezdit ve4 lidech.
Kdyz si do zadu sednou 2 chlapy a jeste neco do kufru tak podvozek a pruzeni ma vazny problem.
(Auto porovnavam s Golfem5 ktereho jsem se zbavil nedavno po 200kkm)
Takze moje skusenost s 4 lidmi na palube
1 vzroste uz dost vzsoka uroven hluku od kol
2 zadni naprava na dalnici nejak divne plave
3 pri nerovnostech se pruzeni zadni tak rozhoupa ze narazi na dorazy, a to jsem neprekrocil 90km/h. je to moc neprijemne protoze se to neda odhadnout protoze se to rozhoupa na zvlneni a pak to triskne az na dorazy-silene... V golfu jsem tudy jel casto s tou samou posadkou a musim rict ze nic podobneho se mi nikdy nestalo.
Aby to jezdilo normalne nesmi byt v aute vic jak 2 lidi
Kdybz pani novinari testovali poradne tak jsem si tohle aut nikdy nekoupil
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
22. 8. 2012 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 2. 2013 20:47
auto
auto celkem v pohodě ale nelibi se mi že je tam celkem malo mista
Rozbalit vlákno
0