Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Transsexuál v reklamě na Toyotu Auris

Nový Auris je taková šedá myška, které byste si možná jinak ani nevšimli. Reklamní oddělení Toyoty však rozhodně ví, jak k němu přilákat pozornost.
Zpět na článek
22. 8. 2012 11:04
22. 8. 2012 11:15
22. 8. 2012 11:22
22. 8. 2012 11:27
22. 8. 2012 11:38
22. 8. 2012 11:54
22. 8. 2012 12:10
24. 8. 2012 17:08
24. 8. 2012 19:25
23. 8. 2012 16:18
22. 8. 2012 12:00
23. 8. 2012 12:36
23. 8. 2012 16:08
24. 8. 2012 00:35
22. 8. 2012 12:26
22. 8. 2012 12:35
22. 8. 2012 16:14
22. 8. 2012 18:17
22. 8. 2012 23:26
22. 8. 2012 18:13
23. 8. 2012 12:37
22. 8. 2012 12:42
23. 8. 2012 02:00
22. 8. 2012 12:53
22. 8. 2012 13:06
22. 8. 2012 13:13
22. 8. 2012 14:34
22. 8. 2012 14:39
22. 8. 2012 14:50
22. 8. 2012 15:00
22. 8. 2012 15:03
22. 8. 2012 15:25
22. 8. 2012 15:51
22. 8. 2012 14:38
22. 8. 2012 15:13
22. 8. 2012 14:49
22. 8. 2012 23:07
22. 8. 2012 15:58
22. 8. 2012 16:15
22. 8. 2012 16:29
22. 8. 2012 17:57
22. 8. 2012 20:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 8. 2012 23:56
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:02
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 01:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 01:28
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 19:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 21:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 16:18
22. 8. 2012 21:15
22. 8. 2012 23:08
22. 8. 2012 22:39
23. 8. 2012 17:40
24. 8. 2012 01:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:43
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 02:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 19:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 8. 2012 11:04
Co na to ...
...neskutečně úchylný, odpuzující. Toyota mě strašlivě těmito spoty zklamala... 8-s :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
22. 8. 2012 14:25
Re: Co na to ...
Jeste ze to nemelo hormonama vyhnany kozy >:-[]
Avatar - positivemind
22. 8. 2012 22:28
Re: Co na to ...
Seš nějak znalej tématu
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:37
Re: Co na to ...
>:-[] Zřejmě není nad osobní zkušenost ani v těchto případech... >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:52
Re: Co na to ...
Výborná reklama, že? :yes: :-)
SKVĚLE vystihuje PODSTATU "o co" u nového AURISu jde.. ;-)
..no a prudérní a omezení zákazníci mohou jít "za FERDINANDem", ten by takovouhle reklamu NIKDY NEpoVWolil :-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:03
Re: Co na to ...
Zřejmě myslíš to, jako skvěle vystihuje podstatu toho, že Auris se za "přitažlivý" vůz pouze vydává..., špičkový marketing VW má naštěstí mnohem víc rozumu, jinak už by se taky např. Golf nejmenoval Golf. :*) ;-)
P.S. Ale chápu tě, přece nemůžeš nekriticky nefandit "úhlavnímu" nepříteli svého úhlavního nepřítele. >:D
23. 8. 2012 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:18
Re: Co na to ...
No ... (to opravdu) FAKT NEchápete :-)
(špatně "poprvé" a špatně i "podruhé" - tam tedy nejspíš soudíte dle sebe - takhle já na auta NEkoukám.. ;-)
PS: Koukám že (jako obvykle) jdete s VĚTŠINOVÝM názorem - já (též "jako obvykle") s menšinovým ... mně příjde že reklama VYSTIHUJE "o co (u nového Auris) jde" - toť vše (neb Auris i Golf mne "vzrušují" cca stejně :-)
PPS: Možná Toyota Prius Plug-in Hybrid - to by na dojíždění do práce a "na okolí vůbec" NEmuselo být špatné ... to je (spolu s GT 86) asi jediná TOYOTA, která mne "opravdu zajímá" (opravdu ZAUJALA ;-)
Avatar - nalimer
22. 8. 2012 11:15
bleeeeeeh
zase se mi chce zvracet...
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2012 11:22
...
Co to bylo původně? :-!

EDIT: Tak to neni transka ale "normalni chlap"...model Andrej Pejic, no. ;-\
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2012 11:27
no..
tak tohle je dost ujeté. Ale na druhou stranu reklama hezky koresponduje se samotným autem..Je to hnus, tak proč k tomu vymýšlet hezkou reklamu, že..Ostatně i aktuálně běžící reklamy na Toyotu jsou k pláči, kterým konkuruje snad už jen reklama na tu mrňavou škodovku, totiž pardon, vlastně nástroj pro komunikaci :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
22. 8. 2012 11:38
Bývala
jsem celkem ženská k světu, říkali mi Corolla. Teď jsem transka a říkají mi Auris. Kouzlo nechtěného, ale trefili to přesně >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:54
Re: Bývala
Ach jo (a já se divím "že mne tu nikdo nechápe" ;-)
..no po pročtení reakcí na tuto reklamu se VĚRU NEdívím
Avatar - white label
23. 8. 2012 17:19
Re: Bývala
Že bys byla naopak (už tradičně) mimo ty, si opět nepřipouštíš, no už se tomu věru ani nedivím. :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:26
Re: Bývala
Zajímavá "dedukce"
- já reklamu pochopila "napoprvé" (+ navíc nejsem "hloupě prudérní") = (vám z toho VWychází, že) jsem "mimo"
- vy ne (+ navíc se vám NE"zdá" - je na vaše vidění světa "příliš") = (vám z toho VWychází, že) jste "in"
(fakt) BEZVA :yes: :yes: ;-)
24. 8. 2012 17:08
Re: Bývala
Počkej - tys jako taky kdysi byla pěkná ženská?
Avatar - Hammunasakra
25. 8. 2012 01:28
Re: Bývala
VWám stačí "málo", že?
PS: No "pochopitelně", jinak byste NEbyl fanouškem (jen a pouze) Volkswagen(u)
Avatar - white label
25. 8. 2012 02:08
Re: Bývala
Určitě, podobně jako ta Corolla... >:-[]
23. 8. 2012 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:26
Re: Bývala
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:05
Re: Bývala
To je málo palečků, musíš dát aspoň o jeden palečk víc, než dal on. :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:28
Re: Bývala
NEchtěla jsem ho "trumfnout" - jen "vynulovat" (ten NEsmysl ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:37
Re: Bývala
Výstižněji, než to napsal Ham., už to snad ani nešlo, ale neboj, že bys to někdy přiznala zrovna ty, mě nenapadlo ani na chvíli. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 02:05
Re: Bývala
Já přece VÍM "že vás to NEnapadlo ani na chvilku" ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 11:55
Upřímná reklama...
...dyť ten design nového Aurisu je taky do značné míry "transsexuální". :-O 8-s >:-[]
Rozbalit vlákno
33
22. 8. 2012 11:57
Re: Upřímná reklama...
...už se "těším" jak budu tuhle reklamu vysvětlovat dětem ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 12:06
Re: Upřímná reklama...
Možná to do Evropy nepustěj. Četl jsem, že nový Avensis bude doprovázet reklama s vodníky. Budou dělat bukkake, bukkake. >:-[] Teda pardon. Brekeke, brekeke.
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 12:36
Re: Upřímná reklama...
>:D >:D >:D Woe, díky tobě mám kafe na monitoru >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 13:04
Re: Upřímná reklama...
No když je to jen kafe, tak je to vpořádku. Tedy u aut.
22. 8. 2012 12:47
Re: Upřímná reklama...
>:D >:D >:D udělej si druhou čárku za kafe na monitoru.
Avatar - white label
22. 8. 2012 13:08
Re: Upřímná reklama...
>:D
Tos mi připomněl: Jak štěká pes, co má AIDS? No přece: HIV, HIV... >:-[]
Avatar - saldy
22. 8. 2012 13:32
Re: Upřímná reklama...
V Česku by u toho mohl bejt slogan: S Toyotou získáte něco navíc! >:D
Avatar - white label
22. 8. 2012 13:36
Re: Upřímná reklama...
Nebo:
Nový Auris, univerzální vůz pro "univerzální" řidiče. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 13:48
Re: Upřímná reklama...
No, nebo první vůz s řadící pákou vzadu... >:-[] 8-s
Avatar - white label
22. 8. 2012 14:26
Re: Upřímná reklama...
Někdo se specializuje na dopravu transkontinentální a třeba Toyota nově na dopravu transsexuální..., možná doufají, že se jim prodeje zvednou minimálně o 4%... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 14:35
Re: Upřímná reklama...
>:D Stejně je to prd transka, když si nenechalo udělat kozy... >:-[]
Avatar - white label
22. 8. 2012 14:52
Re: Upřímná reklama...
Ty si právě pořídí za prachy za tu reklamu, woe..., bude to balíček v akci: kozyplus + kulefik. >:-[]
22. 8. 2012 16:14
Re: Upřímná reklama...
Jetě, že se to nevyrábí v Kolíně... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 19:50
Re: Upřímná reklama...
V Kolíně se bude vyrábět nové GayGO, jako duhová odpověď na hetero CitiGo. ;-) >:D
22. 8. 2012 15:58
Re: Upřímná reklama...
Ono to není nic ojedinělého. Leda bys měl nějaké hlubší porozumění než jen mé povrchní pozorování. >:-[]
22. 8. 2012 16:12
Re: Upřímná reklama...
>:-[]
23. 8. 2012 12:31
Re: Upřímná reklama...
No on ten slogan v japonštině je přibližně takto: Auris, něco jiného, než byste čekali.
Ta reklamá tedy v této souvislosti smysl a pointu, ne?
22. 8. 2012 16:39
Re: Upřímná reklama...
Podle toho, kolik jim je...
Ale nejspíš stejně jako promenádu bukvic po Praze nebo to, že všude je vidět, jak po sobě lezou nějaký holky...
Prostě je to chlap, co vypadá jako žena...nic víc, nic míň. Žádná transka to není.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 19:55
Re: Upřímná reklama...
No podle wpedie je. Ale možná by stačilo říct crossdresser, jenže to "ona" asi není, většina by tomu nerozuměla a já nechci bejt v týhle oblasti považován za odborníka. >:D 8-s ;-)
22. 8. 2012 22:39
Re: Upřímná reklama...
No to já taky ne, tohle potkat v baru, tak nevim nevim :-|

Holt mu to vynáší, má pro návrháře ideální proporce, navíc na něj můžou navěsit všechno...vydělává si jak umí. Rozhodně je mi to sympatičtější, než chlap, kterej se prodá jen aby ho pak milenec dosadil na místo ředitele nahrávací společnosti.
23. 8. 2012 17:52
Re: Upřímná reklama...
Vzhledem k tomu, že je to úspěšný model, který běžně předvádí dámské oblečení, tak je asi transvestita nejpřesnější označení (nejde jen o oblečení, ale i o make-up). Otázka je, jestli to dělá, protože sám chce, nebo je to pro něj jen práce. Fakticky není nic jiného než androgynní - od narození má rysy jak mužské, tak ženské - což se mu podařilo zužitkovat v jeho kariéře.
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 01:56
Re: Upřímná reklama...
NEbojte se - toohle NENí reklama pro prudérní a zaostalou Evropu.. :-)
..ale jak to chodí v "méně omezených" částech planety byste dětem vysvětlit MĚL ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 22:40
Re: Upřímná reklama...
Prudérní Evropu? Většina přispívajicích je z ČR, o něco méně ze SR, ale jsme jeden region. Pokud vím, tak jsme jedna z nejméně pruderních zemí, jak jinak mi vysvětlíš holčičky s tatínkem v pánských šatnách, půlka žen na koupališti bez a bez ohledu na věk. Co se týče sexuality, aspoň té hetero, tak myslím, že jsme krásně tolerantní národ. Samozřejmě, homosexuálové a další menšiny to budou mít vždy složitější, ale to je podle mě naprosto přirozené. A Japonci? To jsou divný národ. V tomhle směru. Jde o to, že jejich věkový průměr roste, mimochodem mladí zkrátka nemají zájem o sex. To je zase z jiného článku. Namísto toho, aby vymysleli něco pěkného, co by třeba motivovalo mít rodinu, třeba jako, když máme takový príma Auris, tak tam obsadí modela/transvestitu. Jednou toho Aurise budou vozit ze země, která se bude Japonsko jen jmenovat. [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:33
Re: Upřímná reklama...
(možná trochu) kupodivu sexualita (a velká "tolerance" v tomto "oboru") a prudérnost kupodivu MOHOU jít "ruku v ruce" (dařit se jim "vedle sebe") - česko(slovensko) jest toho (zřejmě) DŮKAZem :-)
PS: Pár japonských filmů jsem viděla, nějakou chvilku jsem tam i byla - popravdě oni jsou (sice "trochu jinde", ale také) "DÁL" než my ;-)
PPS: A to "vymírání"? Je jich (hodně) přes 100 milionů a docela DOST "nahuštěno" - NEvidím problém v mírném "poklesu" počtu obyvatel..
..a to NEjen v Japonsku (vždyť je nás "jak much" :-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 8. 2012 12:41
Re: Upřímná reklama...
O to nejde, kolik jich je. Tohle je přece děsivý, jestli tomuhle ty chceš říkat dál.. [odkaz] Tímhle já bych u nás nechtěl být "dál", rodina je základ, ale ani jednotlivec nevzniká z prachu.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 13:10
Re: Upřímná reklama...
Ano, na svém "dál" TRVÁM (a jestli se MI, VÁM nebo NÁM /všem tady/ to líbí/nelíbí nehraje moc roli.. :-)
PS: S tím "Rodina je ZÁKLAD (státu? ;-) )" nechci "polemizovat", já (ale) spíš myslím že "SÁM se narodíš (sám žiješ) a SÁM umíráš" (i když si to možná většina lidí NE"uvědomuje/-připouští..
..ach a to platí ať okolo sebe své blízké (rodinu) máte či nemáte!
Tolik MŮJ názor/"pohled na věc" ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 8. 2012 15:02
Re: Upřímná reklama...
Spíš jsem to myslel tak, že jedinec vzniká spojením dvou, ne sám od sebe.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 16:52
Re: Upřímná reklama...
Tak to jistě (a je to MOC příjemný proces.. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
24. 8. 2012 18:58
Re: Upřímná reklama...
No to ano, jenže japonec jak se zdá, se radši převlíkne za školačku, udělá pika pika, dojede ve svým mikrovanu na kraj Tokyo a pak čeká jak Totoro na bus.
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 12:43
Re: Upřímná reklama...
Proč už hodnotíš design, když je Auris ještě teplý? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 12:00
Stop
V reklamě na Juke to byio docela vtipný a nijak sprostý, tohle je humus. 8-s
Rozbalit vlákno
3
23. 8. 2012 12:36
Re: Stop
když oni v Japonsku mají holt jiný měřítka než v Evropě.
Tam si viděj různý neobvyklý reklamy, který evropan těžko zkousne.
Stejně jako třeba leckterý Arab těžko zkousne některé evropské reklamy.

navíc, jak už jsem psal výše, ta reklama dává smysl a má pointu. Japonský headline je "Auris, jiný, než byste čekali" nebo něco v tom smyslu.
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:08
Re: Stop
Ano, "jiný, než by jste čekali", ale to jiný by mělo být v kladném smyslu slova, tedy nějakým způsobem "lepší", nikoli "falešný" jako ta transka.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:35
Re: Stop
Myslím že tu reklamu "no problem" zvládne VĚTŠINA (kontinentu budoucnosti) Asie (zato s tou Evropou to jde... ;-)
Avatar - Well-being
22. 8. 2012 12:26
:-(
Je to hnus, velebnosti ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
22. 8. 2012 12:35
Tak nevím
Tak teď mě dostali. Můj smysl pro toleranci a otevřenost mi říká, že bych měl projevit pochopení... na druhé straně ta asociace Aurisu s transsexuálem je prostě tak tragikomická... jako bych slyšel GTIho - buď jsi eurodrzek a jezdíš Golf, nebo... brrr.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 13:03
Re: Tak nevím
Ach jo. Náš GTI má vždycky pravdu... no. ;-) >:D
Avatar - PeterLuk
22. 8. 2012 15:10
Re: Tak nevím
Hej, ale kde je? Už dlho tu nepísal... Asi testuje nového Golfa...
22. 8. 2012 16:14
Re: Tak nevím
Ne, natáčí nějaký reklamy...prej za jeny :-)
22. 8. 2012 18:17
Re: Tak nevím
:yes: >:D ale mu to slusi...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 21:03
Re: Tak nevím
GTI je na šňůře se svojí sezónní lázeńskou kapelou "Der Konzerners". Dělá to tak každý rok, dokonce, a to se málo ví, jsou to průkopníci beatboxu za železnou oponou. [odkaz] >:-[]
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:33
Re: Tak nevím
Chtěl jsem ten tvůj odkaz přetrpět celý, ale to bych spíš dal dva 50m bazény na jeden nádech... 8-s >:D
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 21:48
Re: Tak nevím
Celý nemusíš, mělo by se to pustit v 48:04...
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:54
Re: Tak nevím
Dyť já taky myslím jen to jedno skupinové "transsexuání" vystoupení... 8-s >:D
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 23:50
Re: Tak nevím
Jsou to fešáci... vlastně to je jiná kapela, ale tu choreografii je třeba ocenit. ;-)
22. 8. 2012 23:26
Re: Tak nevím
dobrý odkaz, uklidnilo mě, že se ti Auris nelíbí
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:42
Re: Tak nevím
Nápodobně, také jsi tím neskrývaným obdivem k designu nového Aurisu přesvědčil... ;-)
22. 8. 2012 18:13
Re: Tak nevím
Cokolvek by na toto napisal, bolo by pravdou (a zeby si teda na tomto zgustol, o tom netreba pochybovat). Fujtajbl, tento pocin Toyoty by si fakt zasluzil zadupat ho diskusne do zeme!
"Auris, a car for transis!"
23. 8. 2012 12:37
Re: Tak nevím
A to je právě ono - neumíme japonsky, hodnotíme, co vidíme. Ale ono se tam ještě něco i píše. A v té souvislosti to dává trochu jiný význam...
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 12:42
4%
4% jsou 4% a to není málo. Zisky budou vysoké. Navíc se Toyotě podařila vyhmátnout skupina fandů Ally McBealové, těch fanclubů po světě bude taky dost.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 02:00
Re: 4%
Ehm NEpopletl jste si to trochu s těmi %? ;-)
PS: A Ally McBeal se DAVIDu E. KELLEYmu ("druhé polovičce" Michelle Pfeiffer) opravdu POVEDLA :yes: :-)
22. 8. 2012 12:53
Nechtěl bych
být v kůži majtele Aurisu až zastaví před obchoďákem a kolem jde nějakej prcek a žvatlá: "hele mami, tjanďák, tjanďák"
Za tohle bych Toyotě nepoděkoval. >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
22. 8. 2012 14:38
Re: Nechtěl bych
Dá se to rozvést ještě dál. Třeba v práci od kolegů začneš k narozenínám dostávat za lehkého chichotání k narozením tu tanga, tu korzeteček, tu tigrovanou soupravičku pro správného dravce....
Tohle mi příjde jako opravdu špatnej vtip od Toyoty na současné majitele Aurisu.
>:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:38
Re: Nechtěl bych
..na těch (doslova) "pár českých" - no to možná ANO :-)
..jim jde ale o JINÉ trhy (jen v Tokio se jich jistě prodají NÁSOBKY toho co v celém Česku a Slovensku ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 8. 2012 16:48
Re: Nechtěl bych
nula násobená čímkoliv zůstává stále nulou, ne >:-[] ? Podle mě Toyota hodila na Evropu bobek. Umí udělat i hezké auta, ale tohle je opravu tak pro 4% evropana 8-s
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 16:51
Re: Nechtěl bych
..no ono na Evropu "bobek" v poslední době NEhází jen Toyota.. :-)
..aneb my NEjsme tak "zajímavý" trh za jaký se pokládáme... ;-)
Avatar - Kolouš
22. 8. 2012 12:56
nastrahy velkomesta
minuly tyden jsem videl ten prvni sot a rikam si, čéče auto je to hnusny, ale ta ***ka...
no a dneska vidim za oponu a mrazi me ;-\ div ze si nepripadam jak nejakej vychodonemeckej sexualni turista co ho v bangkoku prefikla transka...
pripadam si tak nejak podvedenej >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:40
Re: nastrahy velkomesta
Tak "hurá zpátky do školy" (už z té ***ky /docela/ JE poznat, že to NENí holčička.. ;-)
..a to myslím VÁŽNĚ! :-)
PS: Mimochodem z toho jde (často) "poznat" i jaká bude ... ;-)
Avatar - Peto02
22. 8. 2012 13:06
TOYOTA
Aj tak bola najlepsia reklama na Toyotu s tym simpanzom na pneumatike so sloganom: "Nic nieje nemozne, TOYOTA!".
Toho sa podla mna Toyota drzi dodnes a dokazuje, ze naozaj nieje nic nemozne. Ja Toyote fandim, novy Auris sa mi celkom paci a mozno si Auris Hybrid kupim (kvoli spotrebe, spolahlivosti a jedinecnosti), kedze to nieje tuctovka ala Octavia alebo Golf.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
22. 8. 2012 13:13
Re: TOYOTA
Jj, nový Auris rozhodně není "tuctovka" pro kdejaké "stádní" heterosexuály... :*) >:D
22. 8. 2012 14:34
Re: TOYOTA
Tak tobě se Auris líbí jo ? Pozor na ta dnešní přiznání. >:D >:D >:D
(sorry fórek)
Avatar - white label
22. 8. 2012 14:39
Re: TOYOTA
Jj... (viz 13:13). ;-)
22. 8. 2012 14:50
Re: TOYOTA
Si říkám, jestli tohle někdo může myslet vážně.
22. 8. 2012 15:00
Re: TOYOTA
Ale mluvit se o tom bude. To je hlavní. :-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 15:03
Re: TOYOTA
To bude (viz 15:02), stejně jako o jeho "odvážných" majitelích... >:-[]
22. 8. 2012 15:25
Re: TOYOTA
Tak to určitě. Velmi oceňuji, když se reklama netváří super vážně, ale spíše odlehčeně, humorně, s nadsázkou. Zde mám ale pocit, že se to chlapcům, lépe řečeno hošanům (sorry, prostě musím >:D ) z Toyoty nějak vymklo z rukou.
22. 8. 2012 15:51
Re: TOYOTA
Otázka je, na jakých trzích tenhle spot pustí do éteru. I když v době Internetu je to trochu irelevantní. Pokud víš něco o japonské kultuře, tak víš, že u nich má líčení se a převlékání za ženu velkou historii.
Avatar - !GAS!
22. 8. 2012 14:38
reklama
Sice jsem reklamu moc nepochopil, ovšem pokud bylo účelem Toyoty zaujmout jakýmkoliv způsobem, pak se jí to dle počtu komentářů jistě povedlo. Co na tom, že to mnohé pohoršuje, nebo odrazuje. Tak jako tak teď všichni co tu diskutujeme víme, že bude nový Auris ač už se nám auto či reklama líbí nebo ne...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
22. 8. 2012 15:02
Re: reklama
Myslím, že většinu to nepohoršilo (teda až na současné majitele Aurisu >:D ) a odradit ani nemohlo, neb s tímto designem tu o Aurisu zřejmě většina vůbec neuvažuje, každopádně to ale většinu pobavilo, viz diskuse.
Je to reklama o které se bude mluvit víc, než o samotném voze, skoro každý sice bude vědět, že nový Auris je tady, ale také mu bude napovězeno pro koho je určen především... >:-[]
Avatar - PeterLuk
22. 8. 2012 15:13
Re: reklama
Presne tak... :yes:
Avatar - Starfighter
22. 8. 2012 17:05
Re: reklama
Upřímně, ta reklama je první a poslední emocí, kterou Auris vyvolá. Teď bude následovat něco ve stylu sedm let nudy, unylosti a šedi.
22. 8. 2012 14:49
tangiáda
u dealera: "hmmm, a k tomu Auriskovi dáváte i soupravičku kalhotek a podprsenky ?"
v práci: "Pepo, tady máš k narozeninám výbavičku do auta" (tanga)
na parkovišti: "Mami a ten pán z toho auta taky nosí kalhotky jako ty ?"
v koloně z vedlejšího auta: "brouku, dáš mi na sebe číslo" (ne, fakt se neptá žena)
u dealera doma: "Jirko, už Vám přišli ty soupravy spodního prádla k Aurisovi ? Přines mi jednu"
na parkovišti: "hele, jak ti zvládá klima tak rozhycovaný auto ?"

Co zákazníci a dealeři Toyotě udělali, že je stihl takto brutální trestíček...
>:D >:D
Rozbalit vlákno
2
22. 8. 2012 23:07
Re: tangiáda
kvůli tomu co píšeš bych si nekoupil Mini, i když se mi líbí, ale u nižší střední - Aurise s věkovým průměrem řidičů 40 a výše, to nikoho nenapadne
22. 8. 2012 15:58
pohoda
na asijsmen trhu to jiste zafunguje, a ve zbytku sveta ikdyby se to vysilalo ofiko, tak to odradi jen minimum lidi hlavne z tech netolerantnich a naopak ke spouste lidi se to dostane jen jako informace ze je tu novej Auris :-)
Rozbalit vlákno
2
22. 8. 2012 16:15
Re: pohoda
Netolerantních? Připadá ti to normální? Nebo čekáš taky byznys od reklamky Toyoty?
22. 8. 2012 16:29
Re: pohoda
zadnej byznys odnich necekam, ja mam prsty jen v reklame Peugeotu

a mozna jsi to spatne pochopil, netolerantni lide existuji a to jiste i mezi zakazniky Toyoty a ty to pravdepodobne odradi, a pokud si nekdo mysli ze netolerantni lide neexistuji, tak je naivni :-)
Avatar - donPedro
22. 8. 2012 17:57
New age
Tož nová doba, host vyhazuje vrchního ... aneb jaký pán, takový krám ... čili svůj k svému ... tudíž tragikomický vůz, tragikomická reklama, tragikomický/á něco ... tož tak.
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 8. 2012 20:34
Re: New age
Jsem rád, že pojem "New Age" ještě nevyhasl. Díky za jeho připomenutí ;-)
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:35
Re: New age
Jen nevím, jestli bys v podobné souvislosti neměl pouvažovat o změně nicku, tedy za předpokladu, že nejsi transka... :-O >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 8. 2012 23:56
Re: New age
>:D Někdo by řekl - nač se ztotožňovat s pohlavím, které stejně jednou pomine?
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:58
Re: New age
Jen aby to nakonec nebylo spíš naopak. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:02
Re: New age
Co naopak? >:D
Avatar - white label
23. 8. 2012 00:13
Re: New age
No s tím pohlavím, které stejně jednou pomine. Nebo jsi měl na mysli, že člověk jednou skončí jako hermafrodit. >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:19
Re: New age
>:D Myslel jsem to tak, že po smrti bude pozemské pohlaví lhostejné - duše (jediné, co po nás zbyde) nemá pohlaví ;-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 00:44
Re: New age
>:-[] Jo tak... myslíš, že duše nemůže mít pohlaví..., časem možná uvidíme... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 00:45
Re: New age
Uvidíme >:D Ale myslím, že duše je částečka Božskosti a rodí se neposkrněná a bez dělení na pohlaví... ale zpátky k Toyotě >:D
Avatar - white label
23. 8. 2012 01:14
Re: New age
Občas o tom taky trochu přemýšlím, ale v tomto směru mi jaksi chybí vnímaná osobní zkušenost... >:-[]
Zpátky k Aurisu raději ne, ona i ta transka vedle ní vypadá velmi solidně až důstojně... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 01:16
Re: New age
Pravda, osobní zkušenost ještě ne >:-[]
Avatar - white label
23. 8. 2012 01:21
Re: New age
Tak ono taky mezi náma, ani není moc kam spěchat... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
23. 8. 2012 01:28
Re: New age
Jak to myslíš? Ateista by jstě souhlasil, ale... nějak jím nemůžu být.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 11:29
Re: New age
Hlavně ne náboženství.... Víra ano, ale církve a jiné spolky, jak to říct.. Apage Satanas!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 19:59
Re: New age
Mluvil jsem o mém opaku k ateismu, který je spojen s vírou, nikoli nějakou organizací... avšak nesdílím apriorní odpor k církvím a náboženským spolkům - o jejich kladném přínosu pro společnost (nemluvím teď o sektách) se v ČR moc nemluví, mhoho Čechů o nich ani nechce slyšet.
Avatar - Pekelná Micinka
24. 8. 2012 21:20
Re: New age
Tak o kladném vlivu křesťanství (ve smyslu sečteno, podtrženo) nepochybuji. Jsou to stále esenciální základy naší společnosti.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 21:29
Re: New age
:yes:
Avatar - donPedro
23. 8. 2012 16:18
Re: New age
Kdybych to býval věděl tak bych sem nedával takový název svého malého příspěvečku, neb ...
22. 8. 2012 20:46
Dřív byla Toyota
synonymem pro solidní a kvalitní značku se zajímavými, výraznými a přitom elegantními auty se sportovním nádechem. Protože Toyoty jezdily rallye, nemusela si vypomáhat laciným guerilovým marketingem. MR2, Celica, Corolla, Camry, ty auta měly něco do sebe a určovaly trendy.
Dneska je každá další generace Toyoty čiré zoufalství. Design nevkusný, absolutně bez elegance, technika průměrná, kvalita průměrná (třeba koroze u Aurisu). Prodeje klesají, ceny jsou vysoké.
Místo orientace na sport zvolila Toyota orientaci na ekologii a tak lže zákazníkům o nulových emisích a ochraně planety s bateriemi, které na zaoceánských lodích obepluly 2x zeměkouli a v místě těžby lithia způsobily ekologickou katastrofu.
Alespoň že nyní Toyota konečně přiznala barvu a má pro nás jazný vzkaz: dneska už by šel do Toyoty jedině buz*rant...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
22. 8. 2012 21:36
Re: Dřív byla Toyota
:yes: :-O :-| ;-\ :'-( :-(
22. 8. 2012 22:59
Re: Dřív byla Toyota
každá další generace Toyot je lepší, jdou svojí cestou evoluce, vždy vezmou to dobré a přidají nové, tím se liší od omílacího, levného manýrismu VW. Design není nevkusný, ale buď se líbí anebo ne. Mně se líbí. S kvalitou (materiály) šli dolů všechny automobilky, Toyota také, ale takové zásadní průšvihy jako mají některé automobilky třeba s motory, Toyota nikdy neměla. Atd... Doporučuju se podívat na celé portfolio Toyoty, podle 3-4 modelů navržených pro Evropu, vyráběných v Evropě a prodávaných v Evropě je nesmysl něco posuzovat ...
A v Česku jezdí buz*ranti v bílých autech a nejlépe SUV modely od BMW ...
22. 8. 2012 23:06
Re: Dřív byla Toyota
Asi tak... Pro toyotu je Evropský trh až druhořadý, natožpak vkusem pro dizajn proslulé česko. Americký a asijský trh tady hraje prim a proto je i reklama (tato pak jen na asijský ) a i dizajn auta naladěn na zdejší vkus a mentalitu. Těžké to pochopit co ?
22. 8. 2012 23:18
Re: Dřív byla Toyota
mě tady vždycky překvapí, že u místních švejků je každé korejské, japonské ... auto odporné, design těch aut přitom navrhovali Evropani v Evropě ale hlavně ty auta jsou zkrátka pěkná. Z Fabie, Romsteru, Citiga se chce zvracet, Rapid, Passat, Golf na tom nejsou o moc lépe a co teprve taková Multipla, Vel Satis, Lancia Thesis, Ypsilon atd....
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:41
Re: Dřív byla Toyota
Přesně tak, jak to popsal megacruiser to bohužel reálně je, to co naopak popisuješ ty, je hlavně o tom, jak by jsi chtěl, aby to bylo...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 8. 2012 21:15
Toyot
Jen se děsím dne, kdy Toyota spustí modelovou ofenzivu se sloganem: "A bude tepleji..."
Rozbalit vlákno
1
22. 8. 2012 23:08
Re: Toyot
mě teda přijde mnohem teplejší reklama na bmw 1 aneb přítel kadeřník a přítel dizajnér.
22. 8. 2012 21:56
Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ...
Na videu není transsexuál, nýbrž model Andrej Pejic, jenž je často oblékán do ženských modelů a celkem je ve světě módy uznávaný a je takovou malou legendou. Stačilo kouknout do googlu. (prý je heterosexuál i když tomu moc nevěřím - každopádně je ,,muž,, aspoň z biologického hlediska a není nijak operován. )

Za druhé je tato reklama určená do japonska, kde po přečtení pár pohádek ,,pro děti,, a shlédnutí pár zábavních pořadů určitě bystrý člověk dospěje k tomu, že zdejší mentalita je poněkud jiná.

Btw: Nedávno tady byla reklama na billboardech na škodu octavia s podvazkem a všichni to opěvovali. Já na té reklamě nic objevného nevidím, ale co už vůbec nevidím je nějaká její zvrácenost nebo cokoliv jiného ač se o určitou kontroverzi snaží.
Rozbalit vlákno
39
Avatar - white label
22. 8. 2012 22:46
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Nemyslíš, že v takovéto reklamě (nebo i filmu) není až tak podstatné to, kdo někoho představuje/zosobňuje/ztělesňuje, jako to, koho ztělesňuje.
Když uvidíš např. film o homosexuálech, budeš se taky zajímat o to, jestli jsou ti herci stejně sexuálně orientovaní i ve svém osobním životě...
Nehledě na to, že to nikdo na čele napsané nemá a ne každý se logicky k podobné menšinové orientaci hned dobrovolně sám přihlásí.
22. 8. 2012 22:58
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
vidím, že jsi to vůbec nepochopil. Reklama ukazuje záběr na zadek jenž vypadá jako ženský, kdyby jsi nečetl nadpis tak by jsi reagoval podvědomě ... hmm pěknej zadek. A pak najednou bum a je to chlap. Odkaz je tedy jasný nedej na první dojem.

Btw: Nijak to nehájím a neříkám, že je to super reklama. Jen říkám, že nechápu tu histerii okolo toho a kritizuji redakci za čistě bulvární přístup. Aneb kdyby to bylo profesionální tak by nadpis zněl ,, kontroverzní model Andrej Pejic v reklamě na Toyotu Auris ,, nebo ,, Nejžádanější (opravdu je ) model světa Andrej Pejic v reklamě na Škodu Rapid ,, :-)))
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:08
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Vážně, takže bez tvého vysvětlení bych vlastně nikdy tu pointu reklamy nepochopil. :-O >:D
Obávám se, že jsi (podle toho co píšeš v reakci) nepochopil spíš ty důvod/obsah mé reakce na tebe. ;-)
22. 8. 2012 23:15
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Když bude v reklamě na tampony černoch dostává reklama úplně jiný spád než kdyby v ní hrál Barrack Obama ? Ano. Když bude v reklamě na ford f - 150 hrát člověk v saku dostává reklama úplně jiný spád než kdyby v ní hrál ředitel Greenpeace ? ANO ! Když bude hrát v reklamě na toyotu transexuál dostává reklama jiný spád než když v ní hraje významná a kontroverzní osobnost modelingu, která je ač muž oblíkána jako žena ? ANOOOOooo
Avatar - white label
22. 8. 2012 23:37
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Absurdita tvého srovnání dvou osobností mluví za vše.
Myslím srovnání obecné známosti amerického presidenta a tohoto modela.
Naprosto nicotný zlomek lidí (zvlášť ve srovnání s osobou amerického presidenta) uvidí v této roli transky nějakého konkrétního top modela, natož aby znali jeho jméno (model se v tomto ohledu nemůže rovnat ani špičkové modelce). Takže tvá argumentace srovnáním s Obamou, nebo jinou podobně obecně známou osbou je naprosto mimo.
22. 8. 2012 23:58
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Akorát, že tahle osoba je taky veřejně známá. Stačí si zadat do googlu jeho jméno a název libovolného českého internetového zpravodajství. Na ,,Andrej Pejic Idnes,, ti vyjede asi 10 různých článků. To že ho neznáš ty neznamená, že lidé s větším rozhledem o tom neví.

Ale jak říkám je to vcelku jedno ... důležité je, že se redakce chová jako bulvární magazín pro důchodkyně a s tím určitě souhlasíš i ty...
Avatar - white label
23. 8. 2012 00:12
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To že ti na jméno někoho vyjede z googlu pár článků ještě neznámá, že je to skutečně obecně známá osobnost, kterou identifikuje většina lidí, Pejic v tomto ohledu není nejen Obama, ale ani Jágr apod.. Že ho znáš ty, nebo někdo kdo se o "pánský" modeling zajímá v tomto ohledu, ještě nic významného neznamená.
Redakce se občas chová "zbytečně" (a zároveň logicky) bulvárně, ale v tomto případě je to míra minimální. Pokud by dali do nadpisu poměrně neznámé jméno modela, řeklo/oslovilo by to většinu zdejších uživatelů mnohem méně a řeklo by jim to méně i o obsahu článku, jednoduše proto, že toto jméno v drtivé většině neznají.
Ovšem pokud by tuto reklamu natočil Obama, nebo Jágr, bylo by to výrazně jinak.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 00:13
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
:yes: Ještě bych dodal, že svět přehlídkových mol je bulvár.
23. 8. 2012 12:56
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
do jisté míry lze souhlasit.
Ale berme na vědomí, že se jedná o reklamu pro japonský (a možná ještě i jiný asijský) trh. Ani bych se moc nedivil, kdyby tam byl Andrej Pejic známější osobnost, než ten tvůj Jágr.... :-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 13:17
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Takže (někteří) Japonci neznají Jágra a třeba Marťani neznají ani Obamu. ;-)
Jágr je jen příklad velmi známého sportovce a Jágr proto, že jsme na české diskusi, na japonské diskusi si za Jágra dosaď jméno nejznámějšího sportovce (třeba šampion v sumó) v Japonsku a tvůj argument se rozplyne jak pára nad hrncem. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 8. 2012 02:02
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
:yes: :-)
PS: Už jsem si říkala/chtěla napsat, jestli je tu alespoň JEDINÝ člověk co to POCHOPIL - no a je ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 11:31
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
No pochopil... je to humus. Možná že tvojím pozadím v těch červených minirajtkách bychom zde vzali za vděk, ale tohle prostě ne.
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:44
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
No o tom (snad) ŽÁDNÁ.. :-)
PS: Mám hezčí i to prádlo - nosím (skorojen) tanga ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:10
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Žišmarjá, nestraš s tím ještě i ty, naše "diskusní (tetko) transko"... >:D
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 01:28
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
No já ale NEjsem "ani teta" a (už vůbec ne) "ani transka" - víme?
A já tím NE"straším", to bylo pouhé "konstatování" (FAKTu ;-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:31
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Nějak ti to hezčí pozadí, než má ten model (nemyslím Auris, tam je to naopak klidně možné), nevěřím. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 02:05
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Viz já 2.05 ;-)
23. 8. 2012 12:52
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Jeden z mála, kdo zatím pochopil smysl té reklamy.
Přisuzoval bych to hlavně tomu, že zdejší diskutující neumí číst japonský text, který říká, že Auris je jiný, než se na první pohled může zdát.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 12:56
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Což v kontextu s tím hošanem stejně nevyznívá pozitivně...
Avatar - white label
23. 8. 2012 16:09
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Přesně tak...
23. 8. 2012 17:31
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Pro nás.
Avatar - white label
23. 8. 2012 17:39
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Pro nás podstatně víc, než pro Japonce, ale samotný fakt, že se transexuál vydává za něco jiného (jiné pohlaví), než ve skutečností je, může mít v této souvislosti negativní logiku pro kohokoli racionálně uvažujícího, tedy i včetně (některých) Japonců.
23. 8. 2012 18:00
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
V negativním smyslu může, ale také to může vnímat v tom pozitivním - například síla uvnitř, krása na povrchu a desítkách jiných obdob. Řekl bych, že se Japonec tolik nebojí, že ho napálí nějaký transsexuál. Ostatně Japonci se dlouho snažili dosáhnout ženské krásy. Pro ně tenhle koncept historicky není nic cizího.
Avatar - white label
23. 8. 2012 19:15
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To sice teoreticky může taky, ale nějak nevidím důvod, proč by měl mít zrovna model-transsexuál zajímavější/větší/lepší vnitřní sílu, nebo "lepší" krásu na povrchu, než klasická/ý modelka//model.
A není náhodou čistší a věrohodnější skutečná ženská krása i pro Japonce?
Já se taky primárně nebojím toho, že mě napálí nějaká transka, ale prezentovat transsexulalitu takovýn způsobem a hlavně v této souvislosti mi přijde kontraproduktivní a do jisté míry i nevkusné, i když třeba zrovna mě to přímo nepohoršuje.
23. 8. 2012 19:46
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Tak člověk nevidí autorovi do hlavy. A i když něco o Japoncích vím, zdaleka nejsem odborník. Vem si, že v Japonsku jsou běžní třeba roztleskávači. Vzhledem k tomu, na jaké z Evropského pohledu nechutnosti můžeš v Japonsku narazit, mi to opravdu nepřijde nijak šokující. Pravda je, že takovouhle věc bychom měli být dnes schopni skousnout i my. A v některých částech USA/ západní Evropy by to skutečně nešokovalo. Jo, něco jiného by byl dopad takové reklamy. I bez šoku by tady měla jiný účinek.
Avatar - white label
23. 8. 2012 19:49
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To určitě, s tím souhlasím.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 22:26
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Já bych to vysílal na Al Jaziře: >:-[]
23. 8. 2012 23:51
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Nevím, jak jsou na tom Arabové, ale v indické kultuře transsexuálové například požehnávají novorozencům nebo úrodě. Jsou to nositelé štěstí. Ne všichni, jen určitá skupina, a ne všechny části jejich společnosti to schvalují. Ale děje se to. Minimálně nějakých 2000-2500 let. Zmiňuje se o nich i Kámasútra. Alláh ví, co dělají Arabové. :-) Vím, že měli také nějaký význam a jsou zmiňováni v náboženských textech. A třeba Írán není daleko za Thajskem, pokud jde o množství změn pohlaví.
24. 8. 2012 00:12
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Podobný koncept měli hromadně i severoameričtí indiáni, Mayové, Inkové, tuším i v některých částech Afriky. V tomhle případě je to Evropa, která díky křesťanství vybočuje z řady. Zatímco pro nás to ještě nedávno byla nemoc, v jiných částech světa rozeznávají nějakou formu třetího pohlaví po tisíce let. Pokud jde o antropologii, tak jsme dlouho zaměňovali v některých kulturách transsexuály za eunuchy. Sem patří i Egypt před 4000 lety. Kdyby jsi si přečetl Védy, které začali sepisovat zhruba před 3500 lety, také se dočteš o třech pohlavích, v jejich terminologii podstatách. Ještě kolem roku 200 jsi se mohl podobné věci dočíst i v Evropě, dokonce i Ježíš byl popisován jako eunuch, ovšem v kontextu existence třetího pohlaví. Izrael měla šest pohlaví, přitom právě transsexuál-biologický muž je často překládán jako eunuch.

Sice byla občanská výchova nudný předmět, ale člověk se toho překvapivě hodně dozvěděl. :-) Pokud tedy četl doporučenou literaturu.
Avatar - white label
23. 8. 2012 13:34
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To snad lze snadno pochopit i bez znalosti japonštiny, nemyslíš. ;-)
Jenže v téhle pointě je právě jeden z dvou marketingových přešlapů téhlé reklamy. Pokud je totiž Auris na první pohled podobně jiný ( jako ta "transka"), pak tě po předchozím natěšení čeká podobně nepříjemné překvapení spojené s failem, jako u profláknutí s transkou, které nikomu normálnímu reálně nepřeju. A zrovna tahle asociace má přitáhnout potenciální kupce Aurisu??? Nehledě na to, že někdo může mít logicky obavu, že si ho budou (díky jeho vozu a reklamě na něj) spojovat jakkoli s transsexualitou, což může být v mnoha případech bráno také jako přešlap.
A pak taky stavět marketingově na "not for everyone", je zrovna u nástupce jednoho z absolutně neporodávanější aut na světě (Corolla) podobně "trefné", jako kdyby to podobně zkoušel VW u svého kompaktního bestselleru. Už samotné nahrazení Corolly Aurisem je přímo učebnicovou chybou marketingu Toyoty.
23. 8. 2012 17:23
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Koho ztělesňuje... transvestité ani transsexuálové nemusí být nutně homosexuální (z biologického hlediska). "Transka" může být klidně lesbička (a není to zrovna neobvyklé), tedy z biologického hlediska heterosexuální. Jablka a hrušky, jedno je o partnerovi, druhé je o vnímání sama sebe.
Avatar - white label
23. 8. 2012 17:30
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Souhlas, ale přečti si tu moji reakci znovu a zjistíš, že tam nic jiného (než teď píšeš ty) netvrdím.
Nikde tam nepíšu o přímé souvislosti transsexuality s homosexualitou. Větší část mé reakce je o příkladu s filmem o homosexuálech, nikoli o transsexuálech. ;-)
A k tomu tvému: ""Transka" může být klidně lesbička (a není to zrovna neobvyklé), tedy z biologického hlediska heterosexuální."
Podle tebe jsou tedy lesbičky heterosexuální? :-O >:-[]
23. 8. 2012 17:34
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Celkově je tahle diskuze celkem homofobní. A k tomu tvůj příklad. Takže jen pro pořádek. ;-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 17:41
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
A co teda ty "heterosexuální lesbičky"? :-)
23. 8. 2012 17:54
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Teď nechápu, na co se ptáš. :-)
Avatar - white label
23. 8. 2012 19:40
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To byla jen narážka na tvou konstrukci, že když má transka (chlap "převlečený" za ženskou) poměr s jinou ženou, jedná se vlastně o "heterosexuální lesbu"..., teda pokud jsem ten tvůj nový termín (slovní spojení) správně pochopil. >:D
23. 8. 2012 20:07
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
Tahle část se vztahuje k transsexuálům. U nich máš dvě pohlaví, psychologické a přiřazené, neboli biologické. V tu chvíli můžeš heterosexualitu atd. definovat na dvou úrovních. Myšlenka byla, že transsexualita sama o sobě neurčuje, ke kterému pohlaví budeš přitahován. Pokud má takovýto biologický muž vztah s biologickou ženou a sexualitu definuješ na psychologické úrovni, tak jsou vlastně homosexuálové. Transvestité chtějí jen vypadat jako ženy, ale pořád se identifikují jako muži.

Tady narážíš na nedostatečnou a nejasně definovanou terminologii. Jsou i lidé, kteří mění své psychologické pohlaví. V angličtině už nějaké pokusy jsou, ale bude chvíli trvat, než se to dostane pořádně do češtiny.

Osobně v tom příspěvku nevidím homofobii. Tedy pokud nevnímáš lesbičku jako hanlivé označení.
Avatar - Pekelná Micinka
23. 8. 2012 22:54
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
To jsou ty nejkrásnější, takový ty holky z porna, co to dělaj s holkama jen pro prachy. ;-)
23. 8. 2012 23:17
Re: Asi všechny čechy zklamu a redakci za bulvárnost taky ..
>:D
22. 8. 2012 22:39
Dvě věci
napadli mě dvě věci - jednak, že ty japonský šéfovský páprdové jsou frajeři, že tomuhle dali zelenou, a za druhý, že nový Auris vypadá skvěle a že takovouhle reklamu nepotřebuje.
Rozbalit vlákno
3
23. 8. 2012 17:40
Re: Dvě věci
Asi jsi ještě neměl čest s jejich kulturou. Jestli je to určené pro japonský trh, nebo vesměs asijský, tak je to pořád celkem mírné.
Avatar - Johny.Rico
23. 8. 2012 13:14
Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
... fuj, hnus! Tak samo jako ten odpoprný Gay Pride, teda Prague Pride... :no:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 00:55
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Ale "no tak" ;-)
..nebovy jste snad FAKT "v klubu fandů" (české naděje na mistrovství světa šašků) hradního zvěstovatele zpráv že kouření NEškodí a homosefualita se dá odnaučit a autora věty: "Jako že je živý Bůh nade mnou, já nepocházím z opice" :yes: :yes: :yes: :-)
PETRa HÁJ(e)Ka??!?? ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:30
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
No, i evoluční teorie má své trhliny, nad kterými se dosud bádá ;-) >:D
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:34
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Mnoho lidí asi opravdu vzniklo z opice, minimálně alkoholici určitě, právě proto se tak často vrací ke svým předkům/kořenům. >:-[] >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:36
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
... u některých lidí probíhal vývoj patrně od prasat/sviní >:-[] >:D
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:40
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
A u jiných zase od ptáků, oslů, volů, koňů, psů a koček, krys, hadů, žraloků a žab na prameni, hmyzu a všelijaké jiné havěti... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:43
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
>:D :yes:
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:46
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
A já vůl přitom úplně zapomněl na krávy, kdybych zůstal býkem, tak se mi to určitě nestane. ;-\ :*) >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 01:50
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Mno, můžeme pokračovat přes slizké ryby (krom jmenovaných žraloků) a další živé bytosti >:D Ale stejně by mě zajímalo, kam se v budoucnu posune teorie o původu člověka... Darwinovy myšlenky jsou na světě teprve chviličku (pokud je vnímáme v kontextu všech dejin) a stále se v nich objevují otazníky.
Avatar - white label
24. 8. 2012 01:54
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
No, jednu rybu už tam máme, i když zrovna žraloci jsou paryby (podtřída příčnoústí). ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 02:03
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
:-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 02:07
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
..jako z ČEHO "hvězdy" jako Petr Hájek? Na to NEmáme šanci přijít :-)
Avatar - white label
24. 8. 2012 02:13
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Každopádně aspoň víme, že to bude z nějakého (Klausem) hájeného druhu. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 02:15
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
:yes: :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 02:26
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Mluvil jsem o námitkách vědců na evoluční teorii, pana vicekancléře jsem nejmenoval :-) Nicméně znalost opravdového původu lidského druhu nám dnes příliš nepomůže...
Avatar - Hammunasakra
24. 8. 2012 13:10
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
:-)
24. 8. 2012 18:58
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
já myslel, že blba Hájka oslovuje "pane vícekancléři" jen uklizečka, mýlil jsem se
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 8. 2012 19:08
Re: Tak tento Auris bych si z principu nekoupil...
Máte něco proti uklizečkám, že je tu implicitně ponižujete? :-)