Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Nissan a Infiniti uvažují o stavbě továrny v Mexiku

6 komentářů

Avatar - Magnetofon
Magnetofon
Takze radi by lacno vyrabali v Mexiku a potom e😜ortovaly do Europy ked sa bude predavat zarucene "Japonsky" Nissan.

Tak to teda nie. EU by mala voci Mexiku zaviest 25% cla ako to povoluju podmienky WTO.
igorvrazic
Ta tvoja eu vykrada nas europanov dennodenne a ešte za to aj musis tym uzernikom v bruseli platit!
Druha vec je,preco by robil Nissan fabriku v MEX pre vyrobu na EU trh?
_MT_
Větší stabilita kurzu EUR-USD než EUR-JPY?
Gilgit
Ta výroba Infiniti v Mexiku by samozrejme nebyla jen pro EU, ale pro globální trh nebo cást globálního trhu. Ale pokud se pocítá s tím, ze by vetsí pocet techto vozu mel být urcen pro EU, a rozhodovalo se mezi výrobou v Mexiku a USA, tak bezcelní e😜ort do Evropy je samozrejme dulezitým argumentem.
Gilgit
Pro Magnetofon: Trochu nechápu Tvuj problém? Muze Ti být úplne jedno, jestli se Nissany nebo Infiniti budou vyrábet v Japosku nebo v Mexiku, pokud bude kvalita OK? Jinak nikdo nikoho nenutí vozy nejaké znacky kupovat. V prípade Infiniti se zatím skoro vsechny modely vyrábejí v Japonsku (krome výroby JX v USA, která zacala pomerne nedávno). Jinak ale je ale v dnesním zglobalizovaném svete nesmysl se vzrusovat nad tím, ve které zemi se auto vyrábí. Nebo by podle Tebe vozy nemeckých znacek meli vyrábet jen v Nemecku, japonských jen v Japonsku a korejských jen v Koreji? Tak to aby vám na Slovensku zavreli vsechny tri automobilky. Tvoji reakci skutecne nechápu.
Gilgit
Opet nekolik nepresností v textu v zásade prevzatém z Automotive News (coz je zde dnes dokonce i uvedeno, vsechna cest!), protoze pan spící dragoun veci nerozumí a lajdácky prekládá😒br />
1. Písete "Nissan už totiž v Mexiku jeden závod má a chystá stavbu dalšího". Nissan v Mexiku nemá jeden závod na výrobu automobilu, ale dva. To, ze Nissan nedávno zacal výstavbu nové továrny "next to an existing assembly plant in Aguascalientes", neznamená, ze má jen jednu továrnu v zemi.

2. Písete "že Johan de Nysschen donedávna působil ve funkci šéfa Audi of America a o vstupu (Audi do Mexika) sám rozhodl!". Snad nemuzete být tak hloupý, abyste si myslel, ze o takové veci jako výstavbe nebo zásadním rozsírení továrny rozhoduje jeden clovek, a to jeste ne predseda predstavenstva, ale séf jednoho (i kdyz dulezitého) národního importéra. Johan de Nysschen pri tomto rozhdonutí samozrejme hrál dulezitou roli, ale sám ani zdaleka nerozhodl. Ostatne Automotive News správne píse ze Johan de Nysschen "was also influential in Audi's decision in April to build its first North American vehicle assembly plant in Mexico".

Rád bych se od Vás pane spící dragoune jednou dockal solidní odpovedi a, coz by bylo jeste lepsí, opravy chyb v clánku.