Ekonomika
Gilgit
Opet nekolik nepresností v textu v zásade prevzatém z Automotive News (coz je zde dnes dokonce i uvedeno, vsechna cest!), protoze pan spící dragoun veci nerozumí a lajdácky prekládá😒br />
1. Písete "Nissan už totiž v Mexiku jeden závod má a chystá stavbu dalšího". Nissan v Mexiku nemá jeden závod na výrobu automobilu, ale dva. To, ze Nissan nedávno zacal výstavbu nové továrny "next to an existing assembly plant in Aguascalientes", neznamená, ze má jen jednu továrnu v zemi.
2. Písete "že Johan de Nysschen donedávna působil ve funkci šéfa Audi of America a o vstupu (Audi do Mexika) sám rozhodl!". Snad nemuzete být tak hloupý, abyste si myslel, ze o takové veci jako výstavbe nebo zásadním rozsírení továrny rozhoduje jeden clovek, a to jeste ne predseda predstavenstva, ale séf jednoho (i kdyz dulezitého) národního importéra. Johan de Nysschen pri tomto rozhdonutí samozrejme hrál dulezitou roli, ale sám ani zdaleka nerozhodl. Ostatne Automotive News správne píse ze Johan de Nysschen "was also influential in Audi's decision in April to build its first North American vehicle assembly plant in Mexico".
Rád bych se od Vás pane spící dragoune jednou dockal solidní odpovedi a, coz by bylo jeste lepsí, opravy chyb v clánku.
1. Písete "Nissan už totiž v Mexiku jeden závod má a chystá stavbu dalšího". Nissan v Mexiku nemá jeden závod na výrobu automobilu, ale dva. To, ze Nissan nedávno zacal výstavbu nové továrny "next to an existing assembly plant in Aguascalientes", neznamená, ze má jen jednu továrnu v zemi.
2. Písete "že Johan de Nysschen donedávna působil ve funkci šéfa Audi of America a o vstupu (Audi do Mexika) sám rozhodl!". Snad nemuzete být tak hloupý, abyste si myslel, ze o takové veci jako výstavbe nebo zásadním rozsírení továrny rozhoduje jeden clovek, a to jeste ne predseda predstavenstva, ale séf jednoho (i kdyz dulezitého) národního importéra. Johan de Nysschen pri tomto rozhdonutí samozrejme hrál dulezitou roli, ale sám ani zdaleka nerozhodl. Ostatne Automotive News správne píse ze Johan de Nysschen "was also influential in Audi's decision in April to build its first North American vehicle assembly plant in Mexico".
Rád bych se od Vás pane spící dragoune jednou dockal solidní odpovedi a, coz by bylo jeste lepsí, opravy chyb v clánku.
Tak to teda nie. EU by mala voci Mexiku zaviest 25% cla ako to povoluju podmienky WTO.
Druha vec je,preco by robil Nissan fabriku v MEX pre vyrobu na EU trh?