Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ham.
0
:yes: Povídání fajn, ale pár vteřin na zvuk motoru mohlo také zbýt.
most
...technicke udaje ktere si muzu kdekoliv na internetu precist a nereknete radsi cim je to auto jine pocitove atd...? To je spis nejaky technicky preview
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Osobně bych to taky tak nějak viděl. Ale spoustě lidem, co si můžou vyhodit pár milionků za auto pro zábavu, stojí za to si připlatit už i kvůli tomu, že 911 je ikona a lépe to zní 😉
Ještě bych doplnil: Ty zadní sedačky bych tak nepodceňoval. Já mám roadster a za sedačkama jen asi 5 cm mezeru a divil by ses, jak najednou řešíš prkotiny kam rychle s velkou flaškou s pitím, s batohem, když bereš stopařku a tak 😉
Ještě bych doplnil: Ty zadní sedačky bych tak nepodceňoval. Já mám roadster a za sedačkama jen asi 5 cm mezeru a divil by ses, jak najednou řešíš prkotiny kam rychle s velkou flaškou s pitím, s batohem, když bereš stopařku a tak 😉
Největší problém Boxsteru byl vzhled. A spolu s Caymanem měl (má) trochu stigma, že si ho koupíš jen tehdy, kdy nemáš na 911. Současná generace vypadá dobře, jezdí skvěle a 991 se zase přiblížila sportovnímu GT, přitom jízdně na tom není o moc hůř. A dříve to také bylo o tom, co jsi měl rád. Sice měl Boxster neutrálnější projev, ale řada lidí preferovala chování 911, byť měla menší potenciál.
Chybí mi na něm kulatá světla, ale zas se mi vždycky líbily ty nádechy vzduchu za dveřma 😄 Ale máš pravdu, to je to co píšu, že když už někdo má pár relativně zbytečnejch milionů, tak si připlatí za 911 aby nevypadal před kamarádama na golfu jako socka 😉 Ale stejně jsou mi Boxster spolu s Caymanem sympatičtejší, lépe splňují mou představu o menším sporťáčku pro pohodovou sportovnější projížďku.
A na to také jsou. 911 vyrostla, dospěla. Sice dnes prakticky jezdí jako odcházející Cayman, ale celkově je to pohodlnější a vyspělejší auto. Pokud ti jde čistě o víkendovou zábavu, tak je Boxster lepší volbou, podle mne. A pak ti nehrozí ani "ztrapnění se" na golfu před kamarády. 😉 Nicméně s vyššími verzemi 911 se ten rozdíl bude zvětšovat. Boxster/ Cayman je alternativou k základním modelům pro lidi, kteří hledají radost z řízení.
Mě se zase ta vertikálně orientovaná na Boxsteru hodně líbí. Zvládli je na jedničku. A motor dnes saje z obou stran vozu, takže se posádce dostává lepšího zvuku.
Mě se zase ta vertikálně orientovaná na Boxsteru hodně líbí. Zvládli je na jedničku. A motor dnes saje z obou stran vozu, takže se posádce dostává lepšího zvuku.
Přesně tak. Až přijdou modely na které se těším, takže GT3, Turbo a GT2 tak ten rozdíl bude hodně propastný. Ale jako takový menší ekvivalent k základní Carreře lze Boxster srovnat.
když už něco na způsob boxsteru tak rozhodně cayman S . To je porše co mě chytlo za koule 😄
GT2
tomu bych snad ani neříkal "Test", ale krátké promotion video ... takové auto by zasloužilo mnohem víc než ... minimum emocí, monotónní hlas, málo zajímavých informací, nula humoru
rozumím tomu tak, že dealer poskytl auto jen na nezbytně krátkou dobu s cílem marketingového benefitu a auto.cz kývlo s vidinou toho, že na video s Porsche 911 klikne každý (reklama okolo bude cenná) ... pro většinu čtenářů je video zklamáním a výsledkem je další zhoršení pověsti serveru
Porsche 911 :yes:
rozumím tomu tak, že dealer poskytl auto jen na nezbytně krátkou dobu s cílem marketingového benefitu a auto.cz kývlo s vidinou toho, že na video s Porsche 911 klikne každý (reklama okolo bude cenná) ... pro většinu čtenářů je video zklamáním a výsledkem je další zhoršení pověsti serveru
Porsche 911 :yes:
CHerokee
Moc nerozumím kožené střeše, která je stejně vystužená kovem, takže je to takový hybrid. To, že se snaží přiblížit trochu více GT třídě chápu. Ale vzhledově je to pořád Porsche a motorově V6. Čtyři miliony je moc...za to je nové SL 63 AMG, které je podlě mě hezčí, pohodlnější (vzducháče), rychlejší a je to 8 válec.
Protože je ta kombinace pořád lehčí a skladnější. Zabírá stejné místo a váží stejně jako střecha otevřené 997. A porovnávat tohle a SL... že jsi dnes lezl po stromech? 😄 Sice je 991 víc GT, ale pokud jde o schopnosti na silnici, nezadá si s odcházejícím Caymanem.
Co mi u otevřených 911 vadí, je, že vypadají lépe se střechou nahoře než dole. Ten zadek je na můj vkus až příliš velký. Takže se celkem těším na Targu.
Co mi u otevřených 911 vadí, je, že vypadají lépe se střechou nahoře než dole. Ten zadek je na můj vkus až příliš velký. Takže se celkem těším na Targu.
No bylo by asi zajímavé porovnání váh jednotlivých střech u CC. A proč by se jako tohle kabrio nemohlo porovnávat s SL 63 AMG. V čem se podle Vás liší zákazníci? Primárně chtějí sportovní auto s velkým výkonem a bez střechy a HLAVNĚ musí mít ty 4 miliony.
O zákaznících bych tu radši nemluvil. Nechce se mi psát klišé o pozérech. Jízdní vlastnosti těch aut jsou úplně někde jinde. Pro mne osobně "otevřený ideál" představuje kombinace SL 65 AMG a Boxster S. To se ale přiblížíme 10 milionům. Za 4 miliony bych si asi vybral solidně vybavené SL 500, ale nenalhával bych si, že je to 911. Prostě není. Navíc za ty 4 miliony v ní máš přes milion příplatků. Carrera S Cabriolet začíná pod 3 miliony, je o nějaký ten tisíc € levnější než SL 500. A 911 začínají na 2,2 milionech.
Zajímalo by mě, kolik jste na zmíněných vozech najezdil 😄 . Limity SL 63 AMG jsou mimo využitelnost na cestách. Takže v provozu ta auta vyjdou na stejno, na dráze jsem to nezkoušel. Každý má ideál jinde. 911 samo není SL, MB je lepší na silnici, 911 prý na dráze (nemám odzkoušeno).
Ceny nevypisuji, každý zákazník je má jiné.
Ceny nevypisuji, každý zákazník je má jiné.
Vzhledem k tomu, že mám rád Boxster, mi asi jde o něco jiného než nejlepší čas. 63 AMG má hlavně lepší řízení (alespoň pro mne), je to cítit už na okresce, ani nemusíš na okruh. Ale nemám to 500 za zlé, není na to prostě stavěná. 911 v poslední iteraci sice něco ze svého charakteru ztratila, ale jestli potřebuješ okruh, abys poznal rozdíl mezi 991 a SL, tak si asi nemáme co říct. Pro mne jsi dřevo (člověk bez citu). Bez urážky. Pokud jde o nájezd, s každým mám najeto alespoň tisíc kilometrů.
Já tu nezačal mávat čtyřmi miliony.
Já tu nezačal mávat čtyřmi miliony.
AJCZ
pokud chcete slyšte zvuk stejného importérského kousku tak koukněte zde😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Zvuk je luxusný :yes:
Žiaden chrochťák, biturba a podobné nezmysly sa tomu nevyrovnajú.
Žiaden chrochťák, biturba a podobné nezmysly sa tomu nevyrovnajú.
dokud člověk neuslyší V8 😄
spíš dokud člověk neuslyší tohle [odkaz]
To je masaker. Žeby sen ? Eco úradníci v Bruseli sa musia zblázniť pri prezeraní tohto videa >😒]
Každopádne, do auta jedine benzín. 6-8-10-12 válcov je pravé orechové pre tých, ktorý od auta chcú viac ako iba presun z A do B. Jazdu si patrične vychutnať, však žijeme len raz.
Prednedávnom tu bol test aj diskusia o 3,0 TFSi od Audi. Veľmi ma pobavilo, že na ruke hodinky za 2 mega, ale v aute diesel, pretože nikto nechce zbytočne plytvať. Tie hodinky nie sú plytvanie, že ?
Každopádne, do auta jedine benzín. 6-8-10-12 válcov je pravé orechové pre tých, ktorý od auta chcú viac ako iba presun z A do B. Jazdu si patrične vychutnať, však žijeme len raz.
Prednedávnom tu bol test aj diskusia o 3,0 TFSi od Audi. Veľmi ma pobavilo, že na ruke hodinky za 2 mega, ale v aute diesel, pretože nikto nechce zbytočne plytvať. Tie hodinky nie sú plytvanie, že ?
PlugIN
Do příště bych přidal nějaký taky osobní dojem. Jinak doufám že vám půjčí i Turbo. 😄 Až bude.
Pokud tu příležitost takhle promarní, tak to snad ani nemá smysl. 😉 To už i konfigurátor Porsche ti nabídne zvuk motoru a valnou část informací si tam můžeš přečíst. Hlavně, že nám pustí zvuk dieselu...
esenbe
Pánové nechci vám do toho moc kecat. Ale co předvádíte je docela tragédie. Tyhle vaše videotesty působí dost unylým a amatérským dojmem.
1. Kupte si stativ na kameru a nebo kameru na rameno ,popřípadě se dají za lidové peníze pořídit go pro kamery na různé příchytky po autě atd.
2. Nechte mluvit testéra o jeho pocitech z auta o jeho názorech na novinky o jeho myšlenkách při jízdě.
3. Vykašlete se prosím na tu hudbu v pozadí evokuje mi to dokumenty o zpracovávání ječmene na rakovnicku.
4. Nebojte se, nestyďte se i kdyby jste sehnali člověka co sýčkuje a zadrhává je to lepší a osobitější než tohle.
5. Vykašlete se na velké množství technických údajů. Každý si to dohledá. Běžnému posluchači stačí slyšet obsah a výkon motoru. Plus nějakou tabulku na konci .
Jinak to vážně nemá cenu. Koukněte na autoweb - ten portál je navštěvován jen kvůli videotestům, které bych neváhal označit za český topgear 😃)) ( s přimhouřením obou ok)
1. Kupte si stativ na kameru a nebo kameru na rameno ,popřípadě se dají za lidové peníze pořídit go pro kamery na různé příchytky po autě atd.
2. Nechte mluvit testéra o jeho pocitech z auta o jeho názorech na novinky o jeho myšlenkách při jízdě.
3. Vykašlete se prosím na tu hudbu v pozadí evokuje mi to dokumenty o zpracovávání ječmene na rakovnicku.
4. Nebojte se, nestyďte se i kdyby jste sehnali člověka co sýčkuje a zadrhává je to lepší a osobitější než tohle.
5. Vykašlete se na velké množství technických údajů. Každý si to dohledá. Běžnému posluchači stačí slyšet obsah a výkon motoru. Plus nějakou tabulku na konci .
Jinak to vážně nemá cenu. Koukněte na autoweb - ten portál je navštěvován jen kvůli videotestům, které bych neváhal označit za český topgear 😃)) ( s přimhouřením obou ok)