Videa
som sa stal fanúšikom BMW.
Nezabudnem na recenziu v dobovom časopise Stop, ktorú som čítal nespočetne krát. V tej dobe to bol môj sen, ktorý sa mi bohužiaľ nikdy nesplnil.
Vždy som s úctou pozeral na tieto krásne autá a tíško závidel ich majiteľom.
Stále sú to krásne autá.
Nezabudnem na recenziu v dobovom časopise Stop, ktorú som čítal nespočetne krát. V tej dobe to bol môj sen, ktorý sa mi bohužiaľ nikdy nesplnil.
Vždy som s úctou pozeral na tieto krásne autá a tíško závidel ich majiteľom.
Stále sú to krásne autá.
Ne, is to nebyla, obyč. 130 koníků, ale ručička se dala dostat až za 210 km/h, těžko říct kolik to bylo v reálu, a ani to nevyžadovalo nějak dlouhý úsek nebo super podmínky. 😉
Ručička na čísle tachomertru 200 být určittě mohla, ale oficiálně měla 320i (E30) maximálku těsně pod 200 (196 km/h), teda pokud to náhodou nebyla 320is s maximálkou rovných 230 km/h.
Zlatá éra nejlepších BMW , ale i dokonalost šla vylepšit , například E21 BMW Alpina B6 2.8 nebo první M3 E30 se šestiválcem BMW Alpina B6 3.5S [odkaz]
Tak to já ho měl hodně později. A vzhledem k tomu, že to je kombi. Tak tomu lítal zadek na každé trochu větší kaluži. Pamatuju na první jízdu bez otce. Byla zima a já měl tak napumpovaný adrenalin, protože jsem asi 3 krát jel jemně smykem, že jak jsem vystoupil tak jsem v tu dobu snad i začal kouřit 😄 ... Každopádně to bylo 6 let zpět a stejně jsem s tím udělal tolik parády i když to stálo pár korun. Super auto, uvažuju, že bych si ho koupil opět. Dají se najít pěkné kousky
jj já měl 325i kombi. První auto - bílá barva. Tohle auto mě naučilo respektu ze silnice a z aut. Skvělé a spolehlivé - jezdí doteď někde v krnově, občas mám pocit že jsem ho viděl 😢
Jo, jo, u mě až léto 91 (auto model 89), dodnes si pamatuju, jak jsem si celej nervózní potřásl s prodejcem rukou, za Norimberkem najel na dálnici a poprvé v životě uviděl ručičku na čísle 200 km/h. >😁 😉
Souhlas, jen jsem reagoval na prohlášení, že " v té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream", a to s odkazem na motory. Prostě to tak nebylo, převyšování bylo a je pořád v možnosti volby motorizace, kterou mainstream běžně nenabízí. 😉
Poznám presne tvoje pocity :yes: Ja som mal síce Bmw 3-serie E21 318i 1981
dovezený z Nemecka hneď po revolúcii. V tej dobe sa mi zdal ten motor, ako raketa. Tiež nezabudnem 😄
dovezený z Nemecka hneď po revolúcii. V tej dobe sa mi zdal ten motor, ako raketa. Tiež nezabudnem 😄
Ale taková 325 to byla panečku kára. Krásnej zvuk a smáznul si s tím ještě koncem 90tých let každý auto 😉 I přes hanebnou aerodynamiku se to umělo rozjet na 250 a to zrychlení. Prostě paráda :yes:
Naprostý souhlas,bavorácké benzínové motory jsou pořád skvělé,ale je pravdou,že je jich na našich cestách jak šafránu. 😢
opravdu elegantní a charismatická auta,z těch dnešních oblud typu X6 nebo dokonce 5GT(nebo jak se ta zrůda jmenuje) je mi na blití. ;-\ :-!
BMW 324d E30, něco dynamicky tak zoufalého (i ve své době) BMW už nikdy potom nevyrobilo a smrdělo to nechutně. Papírově srovnatelné mainstreamové 1,6 td v passatech například, byly proti tomu Motory.
V té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream. Dnes jsou to z 99% smradlave hlučné naftové popelnice, i když jsou zánovní. BMW sice nezapomělo na lepší motory, ale nikdo je nekupuje. Proč by taky jo, když si múžou koupit naftu?
Vše, co mám rád pohromadě, v jednom videu. 3-er, osmdesátky, elektro, "scifi" animace...a hned se vstává líp.
Asi jsem se narodil pozdě, sakra. 😄
PS: Kdy už konečně někdo pochopí, že jednička vlevo vzadu je to nej? 😄
Asi jsem se narodil pozdě, sakra. 😄
PS: Kdy už konečně někdo pochopí, že jednička vlevo vzadu je to nej? 😄
320is měla 141kW/192PS.