Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Zavzpomínejte na osmdesátá léta s BMW řady 3 (E30)

Atmosféru poloviny osmdesátých let velmi dobře navozuje reklamní spot na druhou generaci BMW řady 3 natočený v roce 1986.
Zpět na článek
28. 8. 2012 07:55
28. 8. 2012 08:34
28. 8. 2012 10:10
28. 8. 2012 19:43
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 07:55
The first one
Bílá třídveřová 320i, nádherné BBS patnáctky, stotřicet koníků na zadních kolech, řízení bez posilovače... moje první Auto. Nikdy nezapomenu. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
12
28. 8. 2012 08:42
Re: The first one
jj,zlaty časy... :-)
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 09:51
Re: The first one
a nejen proto, že nám bylo o dvacet míň. >:D ;-)
Avatar - pario
28. 8. 2012 11:43
Re: The first one
Poznám presne tvoje pocity :yes: Ja som mal síce Bmw 3-serie E21 318i 1981
dovezený z Nemecka hneď po revolúcii. V tej dobe sa mi zdal ten motor, ako raketa. Tiež nezabudnem :-)
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 12:39
Re: The first one
Jo, jo, u mě až léto 91 (auto model 89), dodnes si pamatuju, jak jsem si celej nervózní potřásl s prodejcem rukou, za Norimberkem najel na dálnici a poprvé v životě uviděl ručičku na čísle 200 km/h. >:D ;-)
28. 8. 2012 13:56
Re: The first one
Tak to já ho měl hodně později. A vzhledem k tomu, že to je kombi. Tak tomu lítal zadek na každé trochu větší kaluži. Pamatuju na první jízdu bez otce. Byla zima a já měl tak napumpovaný adrenalin, protože jsem asi 3 krát jel jemně smykem, že jak jsem vystoupil tak jsem v tu dobu snad i začal kouřit :-) ... Každopádně to bylo 6 let zpět a stejně jsem s tím udělal tolik parády i když to stálo pár korun. Super auto, uvažuju, že bych si ho koupil opět. Dají se najít pěkné kousky
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:35
Re: The first one
Ručička na čísle tachomertru 200 být určittě mohla, ale oficiálně měla 320i (E30) maximálku těsně pod 200 (196 km/h), teda pokud to náhodou nebyla 320is s maximálkou rovných 230 km/h.
Avatar - Dinar
29. 8. 2012 07:57
Re: The first one
Ne, is to nebyla, obyč. 130 koníků, ale ručička se dala dostat až za 210 km/h, těžko říct kolik to bylo v reálu, a ani to nevyžadovalo nějak dlouhý úsek nebo super podmínky. ;-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 20:47
Re: The first one
Jo, tehdejší 320i E30 měla (od r. 1986 do 1992) 95kW/129PS, starší 320i E30 (od r. 1983 do 1996) měla 92kW/125PS. Ale zase slabší starší verze měla o 6Nm více navíc už o 300 ot./min. níž.
320is měla 141kW/192PS.
28. 8. 2012 13:52
Re: The first one
jj já měl 325i kombi. První auto - bílá barva. Tohle auto mě naučilo respektu ze silnice a z aut. Skvělé a spolehlivé - jezdí doteď někde v krnově, občas mám pocit že jsem ho viděl :'-(
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:31
Re: The first one
320i E30 a třídveřová??? Nebyl to spíš dvoudveřový sedan? ;-) :-)
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 21:39
Re: The first one
Aspoň vidíš, jak jsem už za ty roky zblblej, je to furt samej hečbek a liftbek. >:D ;-)
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:30
Re: The first one
Člověka možná v tomto směru nejvíc deformuje to, co má aktuálně doma... :-O >:D
28. 8. 2012 08:34
...
Vše, co mám rád pohromadě, v jednom videu. 3-er, osmdesátky, elektro, "scifi" animace...a hned se vstává líp.
Asi jsem se narodil pozdě, sakra. :-)

PS: Kdy už konečně někdo pochopí, že jednička vlevo vzadu je to nej? :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cerrbion
28. 8. 2012 10:10
Re: ...
"osmdesátky, elektro, "scifi" animace...a hned se vstává líp."

mluvíš mi z duše :-)
28. 8. 2012 10:14
Poslední opravdové BMW
V té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream. Dnes jsou to z 99% smradlave hlučné naftové popelnice, i když jsou zánovní. BMW sice nezapomělo na lepší motory, ale nikdo je nekupuje. Proč by taky jo, když si múžou koupit naftu?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 10:25
Re: Poslední opravdové BMW
BMW 324d E30, něco dynamicky tak zoufalého (i ve své době) BMW už nikdy potom nevyrobilo a smrdělo to nechutně. Papírově srovnatelné mainstreamové 1,6 td v passatech například, byly proti tomu Motory.
28. 8. 2012 11:08
Re: Poslední opravdové BMW
Ale taková 325 to byla panečku kára. Krásnej zvuk a smáznul si s tím ještě koncem 90tých let každý auto ;-) I přes hanebnou aerodynamiku se to umělo rozjet na 250 a to zrychlení. Prostě paráda :yes:
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 12:30
Re: Poslední opravdové BMW
Souhlas, jen jsem reagoval na prohlášení, že " v té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream", a to s odkazem na motory. Prostě to tak nebylo, převyšování bylo a je pořád v možnosti volby motorizace, kterou mainstream běžně nenabízí. ;-)
28. 8. 2012 10:44
Re: Poslední opravdové BMW
Naprostý souhlas,bavorácké benzínové motory jsou pořád skvělé,ale je pravdou,že je jich na našich cestách jak šafránu. :'-(
28. 8. 2012 10:42
Jo tehdy ještě BMW dělalo
opravdu elegantní a charismatická auta,z těch dnešních oblud typu X6 nebo dokonce 5GT(nebo jak se ta zrůda jmenuje) je mi na blití. ;-\ :-!
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2012 11:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 12:33
Re: Lepší je E21
Nádhera, moc pěkná práce. :yes:
28. 8. 2012 19:43
Nejlepší doba
Zlatá éra nejlepších BMW , ale i dokonalost šla vylepšit , například E21 BMW Alpina B6 2.8 nebo první M3 E30 se šestiválcem BMW Alpina B6 3.5S [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 20:02
Vďaka tomuto modelu
som sa stal fanúšikom BMW.

Nezabudnem na recenziu v dobovom časopise Stop, ktorú som čítal nespočetne krát. V tej dobe to bol môj sen, ktorý sa mi bohužiaľ nikdy nesplnil.
Vždy som s úctou pozeral na tieto krásne autá a tíško závidel ich majiteľom.
Stále sú to krásne autá.
Rozbalit vlákno
0