Poznám presne tvoje pocity :yes: Ja som mal síce Bmw 3-serie E21 318i 1981
dovezený z Nemecka hneď po revolúcii. V tej dobe sa mi zdal ten motor, ako raketa. Tiež nezabudnem :-)
Jo, jo, u mě až léto 91 (auto model 89), dodnes si pamatuju, jak jsem si celej nervózní potřásl s prodejcem rukou, za Norimberkem najel na dálnici a poprvé v životě uviděl ručičku na čísle 200 km/h. >:D;-)
Tak to já ho měl hodně později. A vzhledem k tomu, že to je kombi. Tak tomu lítal zadek na každé trochu větší kaluži. Pamatuju na první jízdu bez otce. Byla zima a já měl tak napumpovaný adrenalin, protože jsem asi 3 krát jel jemně smykem, že jak jsem vystoupil tak jsem v tu dobu snad i začal kouřit :-) ... Každopádně to bylo 6 let zpět a stejně jsem s tím udělal tolik parády i když to stálo pár korun. Super auto, uvažuju, že bych si ho koupil opět. Dají se najít pěkné kousky
Ručička na čísle tachomertru 200 být určittě mohla, ale oficiálně měla 320i (E30) maximálku těsně pod 200 (196 km/h), teda pokud to náhodou nebyla 320is s maximálkou rovných 230 km/h.
Ne, is to nebyla, obyč. 130 koníků, ale ručička se dala dostat až za 210 km/h, těžko říct kolik to bylo v reálu, a ani to nevyžadovalo nějak dlouhý úsek nebo super podmínky. ;-)
Jo, tehdejší 320i E30 měla (od r. 1986 do 1992) 95kW/129PS, starší 320i E30 (od r. 1983 do 1996) měla 92kW/125PS. Ale zase slabší starší verze měla o 6Nm více navíc už o 300 ot./min. níž.
320is měla 141kW/192PS.
jj já měl 325i kombi. První auto - bílá barva. Tohle auto mě naučilo respektu ze silnice a z aut. Skvělé a spolehlivé - jezdí doteď někde v krnově, občas mám pocit že jsem ho viděl :'-(
V té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream. Dnes jsou to z 99% smradlave hlučné naftové popelnice, i když jsou zánovní. BMW sice nezapomělo na lepší motory, ale nikdo je nekupuje. Proč by taky jo, když si múžou koupit naftu?
BMW 324d E30, něco dynamicky tak zoufalého (i ve své době) BMW už nikdy potom nevyrobilo a smrdělo to nechutně. Papírově srovnatelné mainstreamové 1,6 td v passatech například, byly proti tomu Motory.
Ale taková 325 to byla panečku kára. Krásnej zvuk a smáznul si s tím ještě koncem 90tých let každý auto ;-) I přes hanebnou aerodynamiku se to umělo rozjet na 250 a to zrychlení. Prostě paráda :yes:
Souhlas, jen jsem reagoval na prohlášení, že " v té době ještě BMW znamenalo, že má člověk pořádnou káru, vůz převyšující mainstream", a to s odkazem na motory. Prostě to tak nebylo, převyšování bylo a je pořád v možnosti volby motorizace, kterou mainstream běžně nenabízí. ;-)
Nezabudnem na recenziu v dobovom časopise Stop, ktorú som čítal nespočetne krát. V tej dobe to bol môj sen, ktorý sa mi bohužiaľ nikdy nesplnil.
Vždy som s úctou pozeral na tieto krásne autá a tíško závidel ich majiteľom.
Stále sú to krásne autá.