Bída luxusních aut na českém trhu pokračuje, o prvenství rozhodují jednotlivé kusy. Kdo má byť o registraci či dvě více, ten může vyhrát. Třeba Panamera.
Ja viem, lenže osobne by som dal prednosť Jaguaru XJ pred Audi A7 a BMW. Sú to veľmi pekné autá, a bolo by super, ak by okrášlovali naše cesty. Ale už som pár XJ videl, takže to tak zlé nebude.
Není třeba se odvolávat na svět. Stačí se racionálně podívat kam za nějakých posledních 20 let dospěla Škoda a kam za tu dobu "dospěla" Mazda (a nejen Mazda). Snad je design nové 6ky pozitivním příslibem pro dalších lepších 20 let Mazdy. ;-)
aha takže dle tvé logiky je Dacia lepší automobilka než např. Alfa Romeo jen proto, že za posledních pár let udělala větší pokrok...?? Však se taky koukni co mazda před dvaceti lety vyráběla a co před dvaceti lety vyráběla škodárna...tomu se s prominutim nedalo říkat auto jaký to byl šrot...a mimochodem když tě koupí nějaký silný koncern a nacpe ti svoji techniku tak se pokrok dělá docela snadno, a porovnávat sice malou a momentálně ekonomicky nepříliš úspěšnou automobilku(ruku na srdce kdo momentálně až na vyjímky je?) s montovnou koncernových dílů s prošlou platností viz Rapid...se mi zdá přinejmenším úsměvné
tím ovšem nechci nijak snižovat úspěch škody...o tom můj příspěvek vůbec není-já vím, že ve střední evropě je škoda pro mnoho lidí div ne supermainstream pro chudé...ale v ostatních částech by se ti při stavění mazdy a škody na stejnou úroveň asi hodně smály...a svět naštěstí není jen střední evropa...
Mě by hlavně zajímalo kde si nechal logiku ty v této reakci? Pokud jsem někde psal něco o tom, která automobilka z nich je "lepší", připomeň mi to prosím. ;-)
Jinak díky za tvé "nevědomé" potvrzení toho, co jsem tu napsal. Škoda se před dvaceti lety s Mazdou opravdu srovnávat nedala, zvlášť v kontrastu s tím jak by podobné srovnání dopadlo dnes. To kam spěje svět za to přímo nemůže, to je jen dílčí součástí onoho tebou zmíněného "spění" světa.
myslel je to tak, že pokud bereš jako kritérium srovnání pokroku tak se to takto vyložit skutečně dá...ono když si vemeš tak mazda dělala skvělá, špičková a řidičsky atraktivní vozy už před dvaceti lety...a dělá je i dnes, a disponuje modelovou řadou o které se může škodovce jen zdát, a pokud je někdo na špici svého segmentu, nemá moc prostoru kam se posunout a pouze se snaží se tam udržet a případně vylepšovat hospodářské výsledky(což se momentálně konkrétně mazdě moc nedaří-čí je to vina o tom tu polemizovat nebudu). Škodovka před 20 lety produkovala něco, co by si nikdo krom čerstvě exvýchodního bloku nevzal ani zadarmo...a dnes vyrábí nebo spíš jen montuje to, co koncern nařídí...tím nechci říct že "to" něco je špatné-ale že ten princip je prostě někde trochu jinde...protože škoda vděčí svému rozkvětu koncernu, kdyby koncern nekoupil kdoví na jaké úrovni by škoda zkysla-tipoval bych avtovaz s ještě lokálnějším zaměřením
Mrkněte občas taky POD ty "plechy"... ;-)
..a budete KOUKAT KAM dospěla Mazda.. :-)
..na škodu koukat NEmusíte - to jsou prostě "levnější" A NEJlevnější díly od VW - což dobře VWíte ;-)
No luxus (viz nadpis článku pod kterýn diskutujeme) to sice není, ale na tom odkazu vypadá fakt pěkně (rozhodně i ve srovnání s příchodem 626), každopádně jsem hodně zvědavý na živé setkání.
Ku.va neblbněte, chlapi, 3er je klasický bavorák, silueta kraťounký přední převis, dlouhá kapota, dlouhý zadní převis. Ta Mazda je profilem tuctová předokolka, byť pěkně zvládnutá. Srovnáváte designový solitér s ikea. :-O
Ale to ano, bavor má vše jako bavor, jenže to nahuštění a ohnutí předku, tomu jsem nachuť nepřišel.[odkaz] Ps. z pr.... to srovnal Ronault, vážně to srovnávat nelze.
No, jenže klasický Bavor měl vždycky jenom tenkou šlupičku nad předními koly, dnes tam má peřinu, z určitého pohledu docela slušnou duchnu. Jinak souhlas, šestka se brzo okouká, je to takové fluidně skoro Korejské.
No já když si dám i40 z bočního profilu a podívám se na linii oken, na vlnu nad předním kolem tak si myslím, že nová M6 jasně zapadá do "asijské" rodiny. Ten Bavor je hodně jiný, jediné co by nějakou podobnost mohlo evokovat je to co jsem zmínil výše, ztráta šlupky nad předními koly jako typický znak starých Bavorů a její náhrada duchnou což v jiném provedení má i ta M6 nebo i40. Kdyby se ta masa nad kolem změřila metrem tak bude podobně vysoká, u Asiatů je ještě umocněná opticky právě tou vlnou, Bavor se ji naopak snaží zamaskovat jak může, ale ty centimetry tam jsou a z určitých úhlů se to maskovat nedaří (prostě designer evidentně ví co je tradice, ale požadavek NCAP na bezpečnost chodců a tudíž na konstrukci přední haubny ho prostě zvalchoval).
Souhlasím, že podobnosti tebou uváděné tam jsou (na obě strany). Určitě sám víš, že udělat něco pohledného, jakžtakž originálního a aby to plnilo bezp. normy je čím dál těžší. Ad. koukám, že si příspěvek doplnil, takže myslíme stejným směrem, co se týká té bezpečnosti. Mě se Mazda6 líbí, vlastně i i40 docela taky. Prostě ten exteriér někam posouvat už není jednoduchý, resp. klasický design se vyčerpal, viz třeba Bangelova reforma. A když se podíváš jak na MB, tak BMW, tak zjistíš, že ono by to bez různých vlnek tu a tam nešlo. Přesnou definici fluidní neznám, údajně, jako by to obtékala tekutina. No nevím... Mazda má to své Kodo, myslím, že se sice lehce okouká, ale pak vydrží docela koukatelné. Jistě je asijské, ale já jsem rád, že nevypadá třeba sterilně a technicistně jako Audi a vice versa. Co mě na 6ce chybí jsou více "high tech" přední světlomety, v zadních mi vadí to asymetricky umístěné světlo pro svícení vzad a zrcátka taky nejsou úplně to pravý ořechový. Zkrátka ta snaha o levnější provedení na tom je znát, tam logicky všechny auta prémiových značek vedou.
Mám pocit, že ta asymetrická zadní světla (v jednom byla tuším couvačka, v druhém světlo do mlhy) jsou u Mazdy nehezká "tradice" (měl jsem před sto lety 323 a už tam se mi to hrubě nelíbilo). A M6ky to asi měly také všechny.
[odkaz]
Jj, je to nehezká tradice. Docela by mě zajímalo, co je k ní vede, přece to nemůže být "jen" konstrukční problém. Tobě by měl sedět Accord, ten je všechno, jen ne fluidní/"korejský". Ačkoli, ten nový 9G, už má náběh a zadek je další variace na téma Lexus.
Dnes nevím, ale tehdy to podle mě byly úspory, ušetřili dvě žárovky.
Ano stávající Accord je hezký, škoda že dnes už technicky dost zaostává třeba za tou M6, otázka je co vymyslí v nové generaci.
Doba "technických fines" a snažení (bohužel) spíše SKONČILA, dnes se všichni soustředí povětšinou na ŠETŘENí, tedy "co nejlevnější výrobu" (viz třeba současný Passat...nebo nové Toledo/Rapid - TO je "trend doby"/AUTOmobilová BUDOUCNOST Evropy ;-)
..nová Mazda 6 je spíš VÝJÍMKOU potvrzující pravidlo (se obávám.. :-| (a i proto ode mne má :yes: )
...= NEočekávala bych nějaké nové pohonné jednotky či čehokoli "většího" (myslím větší změny) ani u Accord(u) :-)
Souhlas. V podstatě jediná Mazda se pustila v novotách do něčeho většího a (dle mne) smysluplného (Sky). Hybridní alibismus mne zatím nebere, resp. bere ale v kategorii, která je pořád pro Brusel "moc" (LS600h >:-[] )
Ano, na mne je to také trochu moc tlačeno do sportovna. Navíc v této třídě a u tohoto modelu dle mne zbytečné.
LS600h jsem ale použil hlavně pro ilustraci, kde vidím zatím v podstatě jediný smysl hybridů - velké sedany s velkými objemnými motory, kde se díky hybridu daří držet spotřebu "na uzdě" a velký motor nabídne velmi důstojné dálniční cestování také při rozumné spotřebě a při zachování benzínové (dnes již) vyjímečnosti. Kdekoliv jinde reálný přínos hybridu (zatím) nevidím.
V tomhle nikde nevidím výhodu Priusu. Při srovnatelné dynamice lze podobných výsledků dosáhnout s dneší downsizovanou turbo naftou i turbo benzínem při jiné pořizovací ceně.
Tak tak, hlavně že jsi to dal pod článek "Nejprodávanější luxusní automobily" :yes: ...sem se to úplně hodí...tak si to napiš do blogu, nevim proč to musíš cpát sem...
no koukám, že o ten 10 letý zázrak z Drážďan moc zájem neni... ;-) asi by si konečně měl VW uvědomit, že na luxusní auta tu má dost úspěšnou Audi a soustředit se na stavbu mainstreamových vozidel...tedy tam kam vlastně patří...ale zase je pravda, že pokud má někdo peníze na takovouhle srandu i přesto, nemít za to skoro žádný zisk tak je to VW
Audi je něco jiného trochu...ale VW dělá po celou dobu auta pro masy...to je jeho image...a nechápu jeho krok cpát se do prémie když na to nemá jméno ani image....techniku na to má, a zrovna takto zkušený obchodník jakým koncern je-o to víc nechápu tento krok, proč tyto třídy nepřenechá naprosto Audi případně Bentley...fakt by se mi chtělo jakožto zájemci o vůz typu Phaeton chodit v showroomu okolo pola v HTP nebo Upu...
úspěch Audi(pod křídly VW) je skvělý a teď nechávám sympatie/antipatie stranou, přece jen koncern byl schopný vytvořit ze sice zavedené značky, která však ve své době nedokázala konkurovat Mercedesu ani BMW...jejich plnohodnotného konkurenta...
značky Lexus, Infinity, Acura vznikly o mnoho později než Auto Union/Audi a de facto v krátkém časovém sledu dosáhli úspěch a dokonce technickou úroveň srovnatelnou s tradičními prémiovými výrobci a co víc trhu(tedy převážně mimo EU) je dokázal přijmout jako plnohodnotné konkurenty zavedených prémiových výrobců-to je marketingový majstrštyk a klobouk dolů...
Mluví se o tom, jak VW vytvořil Audi, ale ono také Audi vytvořilo VW. Audi dalo VW páteř jejich nabídky. Daimler obnovu Auto Union vzdal, nebyl ochoten financovat potřebný vývoj, a díky tomu máme dnes tohle duo.
Pochop, že Phaeton je pozůstatek jiné doby. Ve výrobě nejspíš budou pokračovat, kvůli Číně, ale jinak to auto už nedává smysl (v kontextu původních plánů). Nevím, čeho chcete dosáhnout, když pod téměř každou statistikou této třídy fňukáte, jaký šunt to je, jak sem nepatří, že se neprodává. Touareg je také na poměry VW luxusní vůz a ani bych se nedivil, kdyby nový Phaeton měl úspěch i v Evropě, pokud ho neušijí na míru Číňanům a podaří se jim trefit tu správnou kombinaci vlastností.
..asi bych se divila kdyby nový Phaeton měl úspěch i v Evropě... ;-)
..neb "v nejvyšších patrech" je to přece jen JINÉ než v těch "zbylých" (95ti? % :-)
PS: Já si prostě NEdovedu představit ex-majitele JAGuar(u), S-Klasse atd. jak "přechází" na Volkswagen ;-)
Klidně jakéhokoli jiného vozu všech možných tříd. Myslíš si snad, že majitelem vozu určité třídy se musíš rovnou narodit. Všechno je jednou poprvé a ani majitel toho XJ, nebo eSka z nebe naspadl jako bývalý majitel lux. třídy, nebo ho podle tebe musel mít už v minulém životě? :-O:*);-)
(bez urážky) vy asi moc majitelů vozů této kategorie NEznáte, že? ;-)
PS: Samozřejmě nějaký "nečekaně zbohatlý" majitel (a fanda) VW Passat apod. si klidně MŮŽE "vybrat" VW i v LUXUSní třídě.. :-)
(ostatně PROTO ty "úspěchy" v Číně a na jiných NE"zkušených" trzích a NEúspěch u soukromé klientely doma i jinde v "euroatlantické" civilizaci ;-)
To vy si v (např. zrovna takovéto) "odbočce" jinam, když NEvíte jak odpovědět "libujete" spíš "odvždy" :-)
PS: Takže ještě jednou - jistě se NAJDE nějaký fanda a majitel (např.) PASSATu který bude chtíti jít "dál" a místo zavedených modelů a "klasických" firem nabízejíích LUXUSní vozy sáhne po VOLKSWAGENu (Phaeton) - nicméně je a bude to nejspíš (velmi) OKRAJOVÁ skupina
(a kdyby nebylo prodejů do "státních organizací" - byla by prodejní čísla ještě "okrajovější"
PPS: A i vy bezpochyby VÍTE že VW Phaeton je oproti konkurenci "o generaci" pozadu..
..prostě to (ty "praktiky"/ten "přístup") co stačí na "masy" tady (v této kategorii) prostě NE-stačí (díky Bohu - alespoň někde ;-)
No a KDE (krom vozů "nacpaných" do státní správy) vidíte potencionální kupce?
Já si v této "kategorii" klientů NEdovedu představit KDO "přejde" na Volkswagen Phaeton (i kdyby byl lepší - a ten současný je BEZ diskuzí nejhorší vůz své kategorie...
Mohou přejít například z Passatu. Pokud se jim v příští generaci povede trefit tu správnou kombinaci vlastností, tak proč by nemohl uspět? Touareg není levný a prodává se. Proč dvojí metr?
Myslím, že pointu Kylie chápu a i s ní souhlasím. Mě se Phaeton i líbí, jenže stejně bych si ho, pokud bych o autě v této třídě uvažoval, nekoupil. Proč taky, když za stejné peníze, můžu mít cokoliv z ostatního, možná je tedy Phaeton dnes už o něco levnější. Ale klidně bych raději bral méně vybavené/slabší XJ/7er/LS/A8. Ačkoli ten Lex je bez "L" takový, no chybí mu ta nadřazenost, a s "L" by zase cenově přesahoval. EDIT: Phaeton v úplném základu je o cca 500k levnější než konkurence, ale přesto jeho prodeje stagnují, tedy myšleno v ČR. Tak na tom asi něco bude.
Ale to jsi z té reakce vynechal to velmi podstatné: "Pokud se jim v příští generaci povede trefit tu správnou kombinaci vlastností, tak proč by nemohl uspět?"
Dnešní Phaeton prostě nemůže úplně konkurovat současným produktům prémiových značek i bez ohledu na jeho logo na masce. Touareg naopak ano i přes stejné logo na masce. Příští Phaeton by tedy musel být podobně konkurenceschopný jako je dnešní Touareg, včetně "detailů" jakým je třeba motorizace V8 TDI.
To máš pravdu, tohle jsem nezohlednil. Jak jsem naznačil, za stejnou cenu bych raději jiný znáček na kapotě, jinak za nižší cenu, což i současný Phaeton má, je to taky volba. I se mi líbí, ale stejně by mi bylo líto si nepřiplatit za jinou alternativu, samozřejmě, ten cenový rozdíl je ale dost vysoký. Phaeton začíná v ceníku na 1,5mil, německá konkurence potom kolem o 400 tis. výš, Jag na 2mil, Lexus na 1,9mil. Touareg se povedl a VW s ním chytila nástup SUV, i když to nebyla úplně ta první vlna, ten nový je ještě lepší. Vpodstatě u SUV není značka VW jako nějaké závažné mínus, kdežto mezi 5m sedany prostě je, neznamená že navždy bude, ale asi, už kvůli Audi, nebude mít stejnou prestiž či postavení na trhu jako A8. Ale mohl by útočit cenou, zejména při downsizingu by mohl nový Phaeton začínat s nějakým 2,5 litrem, takže by se mohl pohybovat cenově tam, kde A8 začínat nemůže/nebude. U vrcholných verzí to nevidím, tam se asi preference na evropských trzích, zejména těch středo a východo, bude ubírat k jiným značkám.
Jasně, u lux. limuzíny je důraz na značku o poznání větší, než u velkého lux. SUV.
Ale co se týče prémiové konkurence včetně té vlastní (tebou vzpomínané AUDI), tu má přece stejně i Touareg (Q7, Cayenne, X5, ML...) a dokáže se s ní celkem v pohodě vypořádat, což jasně dokazuje, že samotná značka není nepřekonatelné tabu.. Samozřejmě, že Touareg nemůže stát stejně jako srovnatelný Cayenne, stejně jako příští Phaeton nebude stát stejně jako Panamera, ale ani ne úplně tolik, jako A8.
Podívej se na současný evropský trend, ten je minimálně u D3 a Jagu jasný i ve vyšších třídách.
Mít V8 TDI takový Cayenne a Panamera, to by se tu teprve na trhu děly věci... ;-)
No vlastně má (a velmi povedený - TDV8 4.4 postavený pro Range Rover - 8mi válcový "klon" 3.0D Bi-turba 202 kW právně z JAGu..
..ale myslím že pro osobní vozy jej NEplánují použít (stejně jako všichni ostatní - kteří od nafty V8 pro LUXUSní vozidla "odstoupili" - bi/tri-turbo a šest válců STAČí
V8 v naftě má smysl jen v tom Range Rover a podobných "(skoro)autobusech" :-)
Vše co má koncern (i objektivně) lepší, je pro tebe automaticky zbytečné, kdyby náhodou neměl dieselový V8 ani RaRo, bude to pro tebe samozřejmě zbytečné i v těch (skoro)autobusech, viď, diskusně přísně účelová Angelo... :*) >:D
Pokud je podle teba V8 v RaRo "velmi povedený", jaký je pak aktuální V8 TDI? Nebo jsi s V8 TDI stále ještě nejela a vaříš jen z "koncernové vody" jako obvykle? ;-)
Ne - zase ŠPATNĚ :-|
To je tím že na auta koukáte jen "kOOOOncernoVWě" - v (skoro)busech (BEZ ohledu na znáček na kapotě) velký naftový motor smysl má, v osobním voze NEeee
PS: NEvím jaký je V8 TDi - NEjela jsem s ním (že bude "bezproblémový" je ale "očekávatelné"). TDV8 je ale opravdu .. :yes::-)
..s čímž nic NEnaděláte - já se "jen" (naprosto) SHODUJi s jeho testem zde (a Range Rover považuji také za - svým způsobem - NEJ auto na světě vůbec ;-)
PPS: K čemuž vy asi nikdy "dojít" NEmůžete - není v portfoliu Volkswagen - my co NEřešíme od které je co značky to máme takové "snažší" (nám se může libít motor od BMW a cupka od Mercedes a SUV od Land (Range) Rover a limuzína od JAGuar a sportovní vůz od Ferrari a hybrid od LEXUSu ... například :-)
Ano, to je ta důležitá podmínka. Současná generace je prakticky mrtvá. Podle mne je zkrátka problém v autě, ne ve znaku na kapotě. Když se jim povede jako Touareg a bude mít podobnou cenovou politiku, tak na tom nemůže být tak špatně.
Ale no tak!
Proc jim to kazite?
Nevite snad, ze Phaeton je jejich mokry sen?
Ani vterinu se nebudou rozmyslet, vse ostatni je bezcenne, jezdit v kare, co ma na kapote pismenka VW a v Cine - jeste jednou, pomalu, v klidu V C I N E - je oblibena!
Jak se cinsky rekne "mam prima karu"?
No ale VolksWagen by model v LUXUSním segmentu "zabalit" opravdu MĚL.. ;-)
..kdyby NE"tlačili" PHAETONy do státní správy (a do Číny), jednalo by se nejspíš o KUSovou výrobu soupeřící v počtu kusů tak s BRISTOLem :-)
Ale to by si měla být ráda, že to VW jde. Protože čím víc prodá, tím víc vydělá, tím víc daní, tím víc penízek pro ty, kteří si půjdou třeba pro tu S-klasse, co zmińuješ níže.
(v případě Německa) ... se (poslední dobou) posílají do východních (spolkových) a jižních (evropských) zemí - řekla bych já.. ;-)
..na CL pro Kylie prý NE"zbývá" (no CHÁPETE to? :-)
Úsudky podle prodejů na českém trhu jsou jaksi mimo mísu. Phaetonů se v Evropě prodá stejně jako Jaguarů XJ (850ks za první 4 měsíce). A celosvětově je to díky Číně ještě lepší. To se má VW vzdát objemu prodejů na úrovni 50% MB S-Klasse (1900ks za 1-4) nebo BMW 7er (1700ks za 1-4)? To by museli být na hlavu padlí. Úspěchy Audi na tom nic nemění, Phaeton míří na jiné zákazníky než A8 (2000ks). VW si určitě chce udržet dominanci na lukrativním trhu v luxusním segmentu a jeho trojice dokonale vykrývá každou skulinku (Panamera, A8, Phaeton) a v součtu drží třeba v Evropě hodně přes 50% tohoto trhu.
teď záleží na tom, zda-li je jeho výroba a prodej ziskový...ono co vím, tak kdyby nebylo ohromného úspěchu v číně...(tam se prodá pod jeho znáčkem cokoli) tak věřím tomu, že by už dávno zastavil prodej a nebo minimálně neuvažoval o další generaci...
I kdyby to bylo tak černobílé, tak proč se v Číně (mnozí tady píšou, že to podobně platí i v Evropě) prodá se znakem VW "cokoli"? Je to něco co spadlo jen tak z nebe, nebo to jen někdo řekl a bylo to hned právě tak a ne jinak?
Zapomeň na Čínu, znova v Evropě prodá 50% toho co zavedená značka, kdysi absolutně dominantní král segmentu, S-Klasse. A to hned v první generaci. Kdyby bylo jen Evropy tak taková prodejní čísla se nevyhazují okny (byť by to určitě konkurence uvítala). A starost o ziskovost u nejziskovější automobilky světa je vskutku úsměvná.
Paheton je předražená, prehistorická plečka s očesanejma motrama, protože soudruzi v číně potřebujou luxus jen na oko, co je pod akpotou už tak moc neřeší.
Nebýt číny, museli to už dávno zabalit jako Maybach.
Phaeton se v Číně prodává v poměru třeba k A8 nebo S-Klasse úplně stejně jako v Evropě. Tedy cca 50% toho co prodá MB. Čína je dnes náročnější trh něž Evropa nebo Státy. Nebo si snad myslíš, že je klíčovým trhem pro Ferrari, Lamborghini, Rolls nebo Bentley čirou náhodou?
Áno, nepatrí to sem. Choď si onanovať do inej diskusie. 8-s
Nemám nič proti mazde, ale jej uvádzanie je prefláknutejšie ako uvádzanie Rapidu, fakt si trapoš, je to totálne OT...
Človeče uvedom si, o čom je diskusia - ja sa držím zásady, že keď nemám čo povedať, tak neprispievam od veci a ty si prispel od veci - už si videl, že tu niekto "FLAMOVAL" pri mazde napríklad o jaguári ???
Micina, prosím Ťa, ešte raz si to prečítaj celé a potom tie posledné dve vety - a potom urážaj... v tých vetách je totiž hlboká pravda. - ja parafrázujem, ale nezosmiešňujem.
ja nemám NIČ proti ľudom z čiech, z moravy ani zo sliezska...
polopatisticky - keby sa všetci chovali ako "Nácek" - tak by tu nebolo popísané toľko sprostých rečí a diskusia by bola k veci...
Pokúsim sa Ti to vysvetliť .
Diskusia je o "Český trh v červenci 2012: Nejprodávanější luxusní automobily"
Ty tu dáš Flame o Mazde 6 - je to prosím ťa k veci alebo od veci ???
To že nečítaš vlákna, to je druhá vec.
Ide o to, že ak sa diskutuje o téme, tak tu nedávaj OT.
Silně nefér. Proč by nechodil, tak jako chodí řada lidí z CZ na stránky SK.
Odpovím ti tvojí logikou. Ty nemáš mazda.cz, že chodíš na stránky o autech?
Server auto.cz je momentálne najlepší server o automobiloch s jazykom českým, ktorému samozrejme rozumejú aj slováci. Je tu veľa kvalitných diskutérov so skutočne dobrými a triezvymi názormi. Preto sem chodia veľmi radi aj slováci.
Mimochodom jeden z najuznávanejších prispievateľov na tom to servri je
"Marko" - je to Slovák...
Ja sa sem nechodím hádať, tento server navštevujem za účelom zábavy a z dôvodu načerpania rýchlych informácií o novinkách. Diskusií sa takmer nezúčastňujem, lebo niekedy čllánok prečítam neskoro a nemá význam tam pridať svoj názor, a niekedy preto, lebo diskusia je o ničom, o čom svedčí aj množstvo prispievateľov, ktorí sa už nezúčastňujú diskusií - myslím, že taký námatkovo spomeniem veterána "white label" - ten vie o ktorých ľudí sa jedná.
Podarilo sa mi tu aj "zaperliť" a keď ma niekto z miestnych uviedol na pravú mieru - psia povinnosť bola priznať si chybu.
Mimochodom tento server je dosť závislý aj od slovenských "klikov" lebo od nich sa odvíja cena za reklamu - ak vieš o čom hovorím...
Svojou reakciou na tvoj príspevok som chcel iba dosť striktne povedať, že najskôr si pozri o čom je diskusia a potom prispievaj - kapiš ;-)
P.S. pre všetkých čo vedia wocogo: Strašne sa hanbím za TopperaxXx
1. Spam to nebol - nebolo to umiestnené vo viacerých vláknach opakovane - viaceré diskusie k iným článkom som neskúmal -nebol dôvod - bolo založené jediné vlákno v diskusii
2. OT to bolo - lebo diskusia bola o niečom úplne inom
3. FW sa z toho stal...
Mimochodom je tu aj wikipedia... ;-)
Ale nechajme to tak, v prvom rade ide o lásku k automobilom ;-)
Asi tak, nechapu proc nekdo musi pod diskuzi "NEjprodavanejsi luxusni automobily" sr*t mazdu 6...jako kdybych napsal na stranky kauflandu "Lidl ma levnejsi rohliky"
Takže jseš tzv. tuzemský prudič, zahraničních surfařů, kteří vyjádří svůj názor...přesně za takové osoby jako jsi ty se stydím, že mají stejné občanství jako já...
Jejda - dobré ráno - nikto nemá nič proti Mazde - iba že to riešiš v diskusii pre luxusné limuzíny - a prepáč tam Mazda nepatrí aj keď 6 je pekná a snáď niekedy zamieri so svojim portfóliom aj sem (aj keď v to veľmi neverím) ;-)
Snad někdy ano, necháme už toho :-) já jsem to dal pro ty, co nechtějí čekat do zítra , až to bude na ofiko stránkách a nevšiml jsem si, že už tady jedno vlákno o nové 6 je :-)
Jasan, ale nemyslíš, že je lepšie dávať odkazy k Mazde v článkoch a diskusiách o Mazde, lebo v tejto diskusii si to tak nejako prečíta málo ľudí, resp bude tu z toho takáta kovbojka, ktorá nemá absolútne nič spoločné s mazdou aj jej celkom peknými autami ? ;-)
Nie neviem čo je flame, neviem čo je spam - robím v oblasti IT ;-)
Áno, je podstatné vedieť čo je OT, Spam, a flame a písať od veci v diskusii ktorá sa danej problematiky absolútne netýka.
To je asi ako keď mi niekto povie, že sleduje a riadi svoj CashFlow a pritom dlhuje na všetky strany - a ja ani neviem čo to CashFlow vlastne je ALE mám naplánované všetky toky peňazí a nikomu nič nedlhujem :-)
Cituji: "Ty tu dáš Flame o Mazde 6..." Jak tu může dát flame? Když víš co je co, tak si snad měl napsa ty tu dáš OT o Mazde 6... Nechci hájit ani jednu stranu. OT jsem sem dal jako první já a vzhledem, že se týká dokonce i automotive, tak nevidím důvod, proč si nemohl moje, potažmo jeho vlákno prostě přeskočit a napsat tedy něco k tématu článku do vlastního vlákna, nebo se připojit ke kolegům výše. Odporuje to tomu, že se držíš toho, že někdy je lepší nepsat/mlčet. Tak si mlčky mohl přejít obě vlákna a byl by klid. PS. a to jsem ti kdysi pochválil tu 7er. Ach jo.
Začnem od konca: Ďakujem za pochvalu auta a vážim si to. Ak to chceš vymazať, vymaž to, ak si hodnotil, zruš hodnotenie - je to na Tebe. Môj postoj a lásku k automobilom to nezmení, tak ako mňa ako človeka so svojimi hodnotami.
Skrátka nemám rád, keď niekto píše od veci v diskusii, ktorá je úplne o niečom inom a je jedno ako to nazveš.
Jednoducho som vypenil.
Sorry - preskočiť sa to nedá - lebo to už o chvíľu budeme riešiť v článku k Mclaren dôležité veci typu "po koľko majú rohlíky v Lidli".
dobrý by bylo si zjistit co je flame a co je třeba spam a tak podobně :-! jinak za to že si někdo dovolil nahodit video o šestce (mazdě) do svého vlákna jelikož si nevšiml že takové vlákno už existuje není potřeba ho hned upalovat nevím o co ti jde? tohle není tvůj sever ani tvoje diskuze fungují tu administrátoři a ti by nejspíš zakročili kdy by šlo o nějaký flame (čti spam) >:D místo tvejch stupidních slovenských keců (jsi na cz diskuzi) jsi měl upozornit(nabonzovat,prásknout,nahlásit) vyšší moc (administrátora diskuze) a ten by zakročil :-!