Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2012: Nejprodávanější luxusní automobily

Bída luxusních aut na českém trhu pokračuje, o prvenství rozhodují jednotlivé kusy. Kdo má byť o registraci či dvě více, ten může vyhrát. Třeba Panamera.
Zpět na článek
28. 8. 2012 21:27
28. 8. 2012 21:41
28. 8. 2012 21:47
28. 8. 2012 21:53
28. 8. 2012 22:20
28. 8. 2012 23:32
29. 8. 2012 00:43
29. 8. 2012 01:18
29. 8. 2012 01:37
29. 8. 2012 08:21
29. 8. 2012 12:35
29. 8. 2012 15:20
29. 8. 2012 23:25
29. 8. 2012 08:22
28. 8. 2012 22:08
28. 8. 2012 23:32
28. 8. 2012 23:53
28. 8. 2012 22:04
29. 8. 2012 11:37
29. 8. 2012 11:30
29. 8. 2012 15:42
29. 8. 2012 19:54
30. 8. 2012 15:46
30. 8. 2012 15:33
28. 8. 2012 22:29
28. 8. 2012 22:38
29. 8. 2012 21:54
Avatar - 3_diamanty
28. 8. 2012 19:48
brutalna tabulka
a zlozita

fandim S-ku :yes: >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
28. 8. 2012 21:27
A Jaguár...
...zas posledný... :-( Škoda.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 21:31
Re: A Jaguár...
Poslední není, někteří neprodali nic. Navíc důležité je, aby prodával víc kusů, ne nutně, aby byl výše v tabulce, což spolu samozřejmě souvisí.
Avatar - PeterLuk
29. 8. 2012 08:33
Re: A Jaguár...
Ja viem, lenže osobne by som dal prednosť Jaguaru XJ pred Audi A7 a BMW. Sú to veľmi pekné autá, a bolo by super, ak by okrášlovali naše cesty. Ale už som pár XJ videl, takže to tak zlé nebude.
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:44
Re: A Jaguár...
A kde v tabulce vidíš nějakou Škodu? :-O >:D
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:48
Re: A Jaguár...
Ale tak když sem někdo (mezi "luxus") může tahat Mazdu, proč ne třeba i tu Škodu, že... ;-) >:-[]
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 21:58
Re: A Jaguár...
porovnávat mazdu a škodu....?? :-) bože kam ten svět spěje...
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:02
Re: A Jaguár...
Není třeba se odvolávat na svět. Stačí se racionálně podívat kam za nějakých posledních 20 let dospěla Škoda a kam za tu dobu "dospěla" Mazda (a nejen Mazda). Snad je design nové 6ky pozitivním příslibem pro dalších lepších 20 let Mazdy. ;-)
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:08
Re: A Jaguár...
aha takže dle tvé logiky je Dacia lepší automobilka než např. Alfa Romeo jen proto, že za posledních pár let udělala větší pokrok...?? Však se taky koukni co mazda před dvaceti lety vyráběla a co před dvaceti lety vyráběla škodárna...tomu se s prominutim nedalo říkat auto jaký to byl šrot...a mimochodem když tě koupí nějaký silný koncern a nacpe ti svoji techniku tak se pokrok dělá docela snadno, a porovnávat sice malou a momentálně ekonomicky nepříliš úspěšnou automobilku(ruku na srdce kdo momentálně až na vyjímky je?) s montovnou koncernových dílů s prošlou platností viz Rapid...se mi zdá přinejmenším úsměvné

tím ovšem nechci nijak snižovat úspěch škody...o tom můj příspěvek vůbec není-já vím, že ve střední evropě je škoda pro mnoho lidí div ne supermainstream pro chudé...ale v ostatních částech by se ti při stavění mazdy a škody na stejnou úroveň asi hodně smály...a svět naštěstí není jen střední evropa...
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:16
Re: A Jaguár...
Mě by hlavně zajímalo kde si nechal logiku ty v této reakci? Pokud jsem někde psal něco o tom, která automobilka z nich je "lepší", připomeň mi to prosím. ;-)
Jinak díky za tvé "nevědomé" potvrzení toho, co jsem tu napsal. Škoda se před dvaceti lety s Mazdou opravdu srovnávat nedala, zvlášť v kontrastu s tím jak by podobné srovnání dopadlo dnes. To kam spěje svět za to přímo nemůže, to je jen dílčí součástí onoho tebou zmíněného "spění" světa.
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:19
Re: A Jaguár...
myslel je to tak, že pokud bereš jako kritérium srovnání pokroku tak se to takto vyložit skutečně dá...ono když si vemeš tak mazda dělala skvělá, špičková a řidičsky atraktivní vozy už před dvaceti lety...a dělá je i dnes, a disponuje modelovou řadou o které se může škodovce jen zdát, a pokud je někdo na špici svého segmentu, nemá moc prostoru kam se posunout a pouze se snaží se tam udržet a případně vylepšovat hospodářské výsledky(což se momentálně konkrétně mazdě moc nedaří-čí je to vina o tom tu polemizovat nebudu). Škodovka před 20 lety produkovala něco, co by si nikdo krom čerstvě exvýchodního bloku nevzal ani zadarmo...a dnes vyrábí nebo spíš jen montuje to, co koncern nařídí...tím nechci říct že "to" něco je špatné-ale že ten princip je prostě někde trochu jinde...protože škoda vděčí svému rozkvětu koncernu, kdyby koncern nekoupil kdoví na jaké úrovni by škoda zkysla-tipoval bych avtovaz s ještě lokálnějším zaměřením
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 01:00
Re: A Jaguár...
Mrkněte občas taky POD ty "plechy"... ;-)
..a budete KOUKAT KAM dospěla Mazda.. :-)
..na škodu koukat NEmusíte - to jsou prostě "levnější" A NEJlevnější díly od VW - což dobře VWíte ;-)
29. 8. 2012 10:34
Re: A Jaguár...
levnější díly, ale lepší lakování
a btw: nejlevnější je Seat :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:17
Re: A Jaguár...
Zajímavé - když občas dostává (o něco) "lepší" koncernoVWé díly než Škoda... že? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:06
Re: A Jaguár...
Labele nezlob mě. :-)
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:09
Re: A Jaguár...
Já tebe? Já tu přece nic nepatřičného netahám, jen to subjektivně komentuji... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:12
Re: A Jaguár...
Však ano. Ale mě si tím pozlobil. :-)
Avatar - Barrichello
29. 8. 2012 11:10
Re: A Jaguár...
On myslel, že při pohledu na tabulku je škoda slov >:D >:D
Avatar - white label
29. 8. 2012 12:02
Re: A Jaguár...
Aha, tak to by mě bez tebe nikdy nenapadlo (a zřejmě ani ty, co reagovali před tebou).
Ještě, že tě tu máme, Blesku... >:-[] >:D
Avatar - Barrichello
29. 8. 2012 12:23
Re: A Jaguár...
řikej mi Mlho >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 21:32
6 je tady
a je zase krásná, možná nejlepší od doby 626... [odkaz]
Rozbalit vlákno
33
Avatar - PeterLuk
28. 8. 2012 21:47
Re: 6 je tady
Dík za odkaz. Krásne auto, musí uznať každý. Vyzerá to na nový bestseller :yes: :yes:
Avatar - white label
28. 8. 2012 21:51
Re: 6 je tady
No luxus (viz nadpis článku pod kterýn diskutujeme) to sice není, ale na tom odkazu vypadá fakt pěkně (rozhodně i ve srovnání s příchodem 626), každopádně jsem hodně zvědavý na živé setkání.
Avatar - Ronault.
28. 8. 2012 21:53
Re: 6 je tady
Tak trochu mi připomíná hezčí novou 3-er >:-[]
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:07
Re: 6 je tady
No. něco by se určitě našlo, stačí trochu chtít... ;-) >:-[]
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:09
Re: 6 je tady
Uvidíme naživo, 3er se mi nezalíbila, ten čumák jakoby byl až moc obtočený kolem nápravy.
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 22:20
Re: 6 je tady
Ku.va neblbněte, chlapi, 3er je klasický bavorák, silueta kraťounký přední převis, dlouhá kapota, dlouhý zadní převis. Ta Mazda je profilem tuctová předokolka, byť pěkně zvládnutá. Srovnáváte designový solitér s ikea. :-O
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:23
Re: 6 je tady
Ale já tam přece dal smajlíka, stejně jako Ronault, takže to si vyřiď tady s propágátorem/spamerem Ma6 PM. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:31
Re: 6 je tady
Ne e. Já dal jen 6ku, bavora do toho vtáhl Ronault. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:30
Re: 6 je tady
Ale to ano, bavor má vše jako bavor, jenže to nahuštění a ohnutí předku, tomu jsem nachuť nepřišel.[odkaz] Ps. z pr.... to srovnal Ronault, vážně to srovnávat nelze.
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 23:32
Re: 6 je tady
No, jenže klasický Bavor měl vždycky jenom tenkou šlupičku nad předními koly, dnes tam má peřinu, z určitého pohledu docela slušnou duchnu. Jinak souhlas, šestka se brzo okouká, je to takové fluidně skoro Korejské.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:24
Re: 6 je tady
Mě tedy 6tka nepřijde o nic víc fluidní či korejská, než, v rámci mnichovských možností, 3er. Ale to srovnání jinak není na místě.
Avatar - Ham.
29. 8. 2012 00:43
Re: 6 je tady
No já když si dám i40 z bočního profilu a podívám se na linii oken, na vlnu nad předním kolem tak si myslím, že nová M6 jasně zapadá do "asijské" rodiny. Ten Bavor je hodně jiný, jediné co by nějakou podobnost mohlo evokovat je to co jsem zmínil výše, ztráta šlupky nad předními koly jako typický znak starých Bavorů a její náhrada duchnou což v jiném provedení má i ta M6 nebo i40. Kdyby se ta masa nad kolem změřila metrem tak bude podobně vysoká, u Asiatů je ještě umocněná opticky právě tou vlnou, Bavor se ji naopak snaží zamaskovat jak může, ale ty centimetry tam jsou a z určitých úhlů se to maskovat nedaří (prostě designer evidentně ví co je tradice, ale požadavek NCAP na bezpečnost chodců a tudíž na konstrukci přední haubny ho prostě zvalchoval).
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 01:09
Re: 6 je tady
Souhlasím, že podobnosti tebou uváděné tam jsou (na obě strany). Určitě sám víš, že udělat něco pohledného, jakžtakž originálního a aby to plnilo bezp. normy je čím dál těžší. Ad. koukám, že si příspěvek doplnil, takže myslíme stejným směrem, co se týká té bezpečnosti. Mě se Mazda6 líbí, vlastně i i40 docela taky. Prostě ten exteriér někam posouvat už není jednoduchý, resp. klasický design se vyčerpal, viz třeba Bangelova reforma. A když se podíváš jak na MB, tak BMW, tak zjistíš, že ono by to bez různých vlnek tu a tam nešlo. Přesnou definici fluidní neznám, údajně, jako by to obtékala tekutina. No nevím... Mazda má to své Kodo, myslím, že se sice lehce okouká, ale pak vydrží docela koukatelné. Jistě je asijské, ale já jsem rád, že nevypadá třeba sterilně a technicistně jako Audi a vice versa. Co mě na 6ce chybí jsou více "high tech" přední světlomety, v zadních mi vadí to asymetricky umístěné světlo pro svícení vzad a zrcátka taky nejsou úplně to pravý ořechový. Zkrátka ta snaha o levnější provedení na tom je znát, tam logicky všechny auta prémiových značek vedou.
Avatar - Ham.
29. 8. 2012 01:18
Re: 6 je tady
Mám pocit, že ta asymetrická zadní světla (v jednom byla tuším couvačka, v druhém světlo do mlhy) jsou u Mazdy nehezká "tradice" (měl jsem před sto lety 323 a už tam se mi to hrubě nelíbilo). A M6ky to asi měly také všechny.
[odkaz]

Jinak souhlas, M6 je mi z Asie nejblíže.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 01:26
Re: 6 je tady
Jj, je to nehezká tradice. Docela by mě zajímalo, co je k ní vede, přece to nemůže být "jen" konstrukční problém. Tobě by měl sedět Accord, ten je všechno, jen ne fluidní/"korejský". Ačkoli, ten nový 9G, už má náběh a zadek je další variace na téma Lexus.
Avatar - Ham.
29. 8. 2012 01:37
Re: 6 je tady
Dnes nevím, ale tehdy to podle mě byly úspory, ušetřili dvě žárovky.
Ano stávající Accord je hezký, škoda že dnes už technicky dost zaostává třeba za tou M6, otázka je co vymyslí v nové generaci.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 04:05
Re: 6 je tady
Doba "technických fines" a snažení (bohužel) spíše SKONČILA, dnes se všichni soustředí povětšinou na ŠETŘENí, tedy "co nejlevnější výrobu" (viz třeba současný Passat...nebo nové Toledo/Rapid - TO je "trend doby"/AUTOmobilová BUDOUCNOST Evropy ;-)
..nová Mazda 6 je spíš VÝJÍMKOU potvrzující pravidlo (se obávám.. :-| (a i proto ode mne má :yes: )
...= NEočekávala bych nějaké nové pohonné jednotky či čehokoli "většího" (myslím větší změny) ani u Accord(u) :-)
29. 8. 2012 08:21
Re: 6 je tady
Souhlas. V podstatě jediná Mazda se pustila v novotách do něčeho většího a (dle mne) smysluplného (Sky). Hybridní alibismus mne zatím nebere, resp. bere ale v kategorii, která je pořád pro Brusel "moc" (LS600h >:-[] )
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:15
Re: 6 je tady
A co takhle HYBRIDní "vnitřnosti" LS600h v LF-LC? TO (a opravdu HODNĚ) zas "bere" mne :yes: :-)
29. 8. 2012 12:35
Re: 6 je tady
Ve sportovním autě, když už hybrid, tak menší motor, aby hmotnost celého agregátu neměla výrazný negativní vliv na celkovou hmotnost a ovladatelnost.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 13:05
Re: 6 je tady
LS600h je silný argument. Ovšem v tom nedavno představeném balení až moc sportovní.
29. 8. 2012 15:20
Re: 6 je tady
Ano, na mne je to také trochu moc tlačeno do sportovna. Navíc v této třídě a u tohoto modelu dle mne zbytečné.
LS600h jsem ale použil hlavně pro ilustraci, kde vidím zatím v podstatě jediný smysl hybridů - velké sedany s velkými objemnými motory, kde se díky hybridu daří držet spotřebu "na uzdě" a velký motor nabídne velmi důstojné dálniční cestování také při rozumné spotřebě a při zachování benzínové (dnes již) vyjímečnosti. Kdekoliv jinde reálný přínos hybridu (zatím) nevidím.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 18:39
Re: 6 je tady
Toyota Prius Plug-In Hybrid a příměstský provoz ;-)
29. 8. 2012 23:25
Re: 6 je tady
V tomhle nikde nevidím výhodu Priusu. Při srovnatelné dynamice lze podobných výsledků dosáhnout s dneší downsizovanou turbo naftou i turbo benzínem při jiné pořizovací ceně.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 23:41
Re: 6 je tady
Podobných výsledků jako s PLUG-IN HYBRID verzí Toyoty Prius s ŽÁDNOU naftou ani pidibenzínem (rozhodně) NEdosáhnete.. ;-)
Avatar - PeterLuk
29. 8. 2012 08:22
Re: 6 je tady
Mne sa páči, nieje taká nudná ako predchodci, zároveň to je stále BMW :yes:
Avatar - Dinar
28. 8. 2012 22:08
Re: 6 je tady
Jo, je to taky červený. >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 22:04
Re: 6 je tady
Já nějak nechtěl čekat na zítra, pak už je jedno, jestli jsem to dal tam nebo tam, všude by to bylo off topic.
Avatar - guze
28. 8. 2012 23:32
Re: 6 je tady
Tak tak, hlavně že jsi to dal pod článek "Nejprodávanější luxusní automobily" :yes: ...sem se to úplně hodí...tak si to napiš do blogu, nevim proč to musíš cpát sem...
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:11
Re: 6 je tady
....r se! Založ vlastní vlákno, nebo se přidej k těm, kde se to řeší, když chceš něco napsat k tématu článku. Vždyť v tom ti vůbec nikdo nebrání.
28. 8. 2012 23:53
Re: 6 je tady
Aaa... zase tu mnozí trpí off-topickým ekzémem...
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:04
Luxury-classe
no koukám, že o ten 10 letý zázrak z Drážďan moc zájem neni... ;-) asi by si konečně měl VW uvědomit, že na luxusní auta tu má dost úspěšnou Audi a soustředit se na stavbu mainstreamových vozidel...tedy tam kam vlastně patří...ale zase je pravda, že pokud má někdo peníze na takovouhle srandu i přesto, nemít za to skoro žádný zisk tak je to VW
Rozbalit vlákno
54
28. 8. 2012 22:08
Re: Luxury-classe
Kde by bylo Audi,kdyby to dle tvých rad před pětadvaceti lety taky zabalilo...
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:12
Re: Luxury-classe
Audi je něco jiného trochu...ale VW dělá po celou dobu auta pro masy...to je jeho image...a nechápu jeho krok cpát se do prémie když na to nemá jméno ani image....techniku na to má, a zrovna takto zkušený obchodník jakým koncern je-o to víc nechápu tento krok, proč tyto třídy nepřenechá naprosto Audi případně Bentley...fakt by se mi chtělo jakožto zájemci o vůz typu Phaeton chodit v showroomu okolo pola v HTP nebo Upu...
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:22
Re: Luxury-classe
A nejen Audi a nejen koncern (VW). Zabalit to mohli (relativně nedávno) třeba i takoví Japonci začínající ryzím kopírováním Evropy/USA. ;-)
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:25
Re: Luxury-classe
i tak je to však nelogické když má VW ve svém portfoliu dokonce dvě luxusní značky... ;-)

to že japonci vytvořily své úspěšné prémiové značky prakticky z ničeho je ohromný úspěch... :yes:
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:28
Re: Luxury-classe
Myslíš si tedy, že úspěch Lexusu/Infinty je nějak "ohromnější", než úspěch Audi?
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:31
Re: Luxury-classe
úspěch Audi(pod křídly VW) je skvělý a teď nechávám sympatie/antipatie stranou, přece jen koncern byl schopný vytvořit ze sice zavedené značky, která však ve své době nedokázala konkurovat Mercedesu ani BMW...jejich plnohodnotného konkurenta...

značky Lexus, Infinity, Acura vznikly o mnoho později než Auto Union/Audi a de facto v krátkém časovém sledu dosáhli úspěch a dokonce technickou úroveň srovnatelnou s tradičními prémiovými výrobci a co víc trhu(tedy převážně mimo EU) je dokázal přijmout jako plnohodnotné konkurenty zavedených prémiových výrobců-to je marketingový majstrštyk a klobouk dolů...
29. 8. 2012 11:37
Re: Luxury-classe
Mluví se o tom, jak VW vytvořil Audi, ale ono také Audi vytvořilo VW. Audi dalo VW páteř jejich nabídky. Daimler obnovu Auto Union vzdal, nebyl ochoten financovat potřebný vývoj, a díky tomu máme dnes tohle duo.
29. 8. 2012 11:30
Re: Luxury-classe
Pochop, že Phaeton je pozůstatek jiné doby. Ve výrobě nejspíš budou pokračovat, kvůli Číně, ale jinak to auto už nedává smysl (v kontextu původních plánů). Nevím, čeho chcete dosáhnout, když pod téměř každou statistikou této třídy fňukáte, jaký šunt to je, jak sem nepatří, že se neprodává. Touareg je také na poměry VW luxusní vůz a ani bych se nedivil, kdyby nový Phaeton měl úspěch i v Evropě, pokud ho neušijí na míru Číňanům a podaří se jim trefit tu správnou kombinaci vlastností.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:54
Re: Luxury-classe
..asi bych se divila kdyby nový Phaeton měl úspěch i v Evropě... ;-)
..neb "v nejvyšších patrech" je to přece jen JINÉ než v těch "zbylých" (95ti? % :-)
PS: Já si prostě NEdovedu představit ex-majitele JAGuar(u), S-Klasse atd. jak "přechází" na Volkswagen ;-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 12:38
Re: Luxury-classe
Svatá prostoto, proč by kupci Phaetonu museli být zrovna bývalí majitelé JAGuar(u), S-Klasse atd.? 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 12:50
Re: Luxury-classe
No tak ČEHO by měli být "bývalí majitelé"? :-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 13:06
Re: Luxury-classe
Klidně jakéhokoli jiného vozu všech možných tříd. Myslíš si snad, že majitelem vozu určité třídy se musíš rovnou narodit. Všechno je jednou poprvé a ani majitel toho XJ, nebo eSka z nebe naspadl jako bývalý majitel lux. třídy, nebo ho podle tebe musel mít už v minulém životě? :-O :*) ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 13:08
Re: Luxury-classe
Ono se to váže k tomu, co napsala v 01:06 níže.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 18:34
Re: Luxury-classe
(bez urážky) vy asi moc majitelů vozů této kategorie NEznáte, že? ;-)
PS: Samozřejmě nějaký "nečekaně zbohatlý" majitel (a fanda) VW Passat apod. si klidně MŮŽE "vybrat" VW i v LUXUSní třídě.. :-)
(ostatně PROTO ty "úspěchy" v Číně a na jiných NE"zkušených" trzích a NEúspěch u soukromé klientely doma i jinde v "euroatlantické" civilizaci ;-)
Avatar - white label
29. 8. 2012 19:40
Re: Luxury-classe
Zase si dětinsky hraješ na něco, co prostě nejsi, poslední dobou si v tom libuješ čím dál víc... :*) ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 22:49
Re: Luxury-classe
To vy si v (např. zrovna takovéto) "odbočce" jinam, když NEvíte jak odpovědět "libujete" spíš "odvždy" :-)
PS: Takže ještě jednou - jistě se NAJDE nějaký fanda a majitel (např.) PASSATu který bude chtíti jít "dál" a místo zavedených modelů a "klasických" firem nabízejíích LUXUSní vozy sáhne po VOLKSWAGENu (Phaeton) - nicméně je a bude to nejspíš (velmi) OKRAJOVÁ skupina
(a kdyby nebylo prodejů do "státních organizací" - byla by prodejní čísla ještě "okrajovější"
PPS: A i vy bezpochyby VÍTE že VW Phaeton je oproti konkurenci "o generaci" pozadu..
..prostě to (ty "praktiky"/ten "přístup") co stačí na "masy" tady (v této kategorii) prostě NE-stačí (díky Bohu - alespoň někde ;-)
29. 8. 2012 15:42
Re: Luxury-classe
A Touareg si snad kupují bývalí majitelé Range Roveru? Pokud může uspět Touareg, může podle mne uspět i Phaeton.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 18:32
Re: Luxury-classe
No a KDE (krom vozů "nacpaných" do státní správy) vidíte potencionální kupce?
Já si v této "kategorii" klientů NEdovedu představit KDO "přejde" na Volkswagen Phaeton (i kdyby byl lepší - a ten současný je BEZ diskuzí nejhorší vůz své kategorie...
29. 8. 2012 19:54
Re: Luxury-classe
Mohou přejít například z Passatu. Pokud se jim v příští generaci povede trefit tu správnou kombinaci vlastností, tak proč by nemohl uspět? Touareg není levný a prodává se. Proč dvojí metr?
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 22:51
Re: Luxury-classe
Ano, to jsem již dříve zmínila - nicméně to/takových bude dost "minoritní" procento zájemců o vůz LUXUSní třídy..
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 23:34
Re: Luxury-classe
Myslím, že pointu Kylie chápu a i s ní souhlasím. Mě se Phaeton i líbí, jenže stejně bych si ho, pokud bych o autě v této třídě uvažoval, nekoupil. Proč taky, když za stejné peníze, můžu mít cokoliv z ostatního, možná je tedy Phaeton dnes už o něco levnější. Ale klidně bych raději bral méně vybavené/slabší XJ/7er/LS/A8. Ačkoli ten Lex je bez "L" takový, no chybí mu ta nadřazenost, a s "L" by zase cenově přesahoval. EDIT: Phaeton v úplném základu je o cca 500k levnější než konkurence, ale přesto jeho prodeje stagnují, tedy myšleno v ČR. Tak na tom asi něco bude.
Avatar - white label
30. 8. 2012 00:33
Re: Luxury-classe
Ale to jsi z té reakce vynechal to velmi podstatné: "Pokud se jim v příští generaci povede trefit tu správnou kombinaci vlastností, tak proč by nemohl uspět?"
Dnešní Phaeton prostě nemůže úplně konkurovat současným produktům prémiových značek i bez ohledu na jeho logo na masce. Touareg naopak ano i přes stejné logo na masce. Příští Phaeton by tedy musel být podobně konkurenceschopný jako je dnešní Touareg, včetně "detailů" jakým je třeba motorizace V8 TDI.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 01:33
Re: Luxury-classe
To máš pravdu, tohle jsem nezohlednil. Jak jsem naznačil, za stejnou cenu bych raději jiný znáček na kapotě, jinak za nižší cenu, což i současný Phaeton má, je to taky volba. I se mi líbí, ale stejně by mi bylo líto si nepřiplatit za jinou alternativu, samozřejmě, ten cenový rozdíl je ale dost vysoký. Phaeton začíná v ceníku na 1,5mil, německá konkurence potom kolem o 400 tis. výš, Jag na 2mil, Lexus na 1,9mil. Touareg se povedl a VW s ním chytila nástup SUV, i když to nebyla úplně ta první vlna, ten nový je ještě lepší. Vpodstatě u SUV není značka VW jako nějaké závažné mínus, kdežto mezi 5m sedany prostě je, neznamená že navždy bude, ale asi, už kvůli Audi, nebude mít stejnou prestiž či postavení na trhu jako A8. Ale mohl by útočit cenou, zejména při downsizingu by mohl nový Phaeton začínat s nějakým 2,5 litrem, takže by se mohl pohybovat cenově tam, kde A8 začínat nemůže/nebude. U vrcholných verzí to nevidím, tam se asi preference na evropských trzích, zejména těch středo a východo, bude ubírat k jiným značkám.
Avatar - white label
30. 8. 2012 10:43
Re: Luxury-classe
Jasně, u lux. limuzíny je důraz na značku o poznání větší, než u velkého lux. SUV.
Ale co se týče prémiové konkurence včetně té vlastní (tebou vzpomínané AUDI), tu má přece stejně i Touareg (Q7, Cayenne, X5, ML...) a dokáže se s ní celkem v pohodě vypořádat, což jasně dokazuje, že samotná značka není nepřekonatelné tabu.. Samozřejmě, že Touareg nemůže stát stejně jako srovnatelný Cayenne, stejně jako příští Phaeton nebude stát stejně jako Panamera, ale ani ne úplně tolik, jako A8.
30. 8. 2012 15:46
Re: Luxury-classe
V Německu je ta cena vyšší. Když pominu výbavu, za ty peníze máš Panameru.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 11:12
Re: Luxury-classe
No tak NAFTU v LUXUSní kategorii vozů, to všichni považujeme za "ZÁKLAD", že ano..
:-)
PS: Nicméně jinak (trochu) SOUHLASím... ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 12:38
Re: Luxury-classe
Podívej se na současný evropský trend, ten je minimálně u D3 a Jagu jasný i ve vyšších třídách.
Mít V8 TDI takový Cayenne a Panamera, to by se tu teprve na trhu děly věci... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 14:38
Re: Luxury-classe
Jaguar nemá V8 diesel.
Avatar - white label
30. 8. 2012 15:58
Re: Luxury-classe
Právě (píšu snad někde opak?), a nejen Jag... ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 18:58
Re: Luxury-classe
No vlastně má (a velmi povedený - TDV8 4.4 postavený pro Range Rover - 8mi válcový "klon" 3.0D Bi-turba 202 kW právně z JAGu..
..ale myslím že pro osobní vozy jej NEplánují použít (stejně jako všichni ostatní - kteří od nafty V8 pro LUXUSní vozidla "odstoupili" - bi/tri-turbo a šest válců STAČí
V8 v naftě má smysl jen v tom Range Rover a podobných "(skoro)autobusech" :-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 21:31
Re: Luxury-classe
Vše co má koncern (i objektivně) lepší, je pro tebe automaticky zbytečné, kdyby náhodou neměl dieselový V8 ani RaRo, bude to pro tebe samozřejmě zbytečné i v těch (skoro)autobusech, viď, diskusně přísně účelová Angelo... :*) >:D
Pokud je podle teba V8 v RaRo "velmi povedený", jaký je pak aktuální V8 TDI? Nebo jsi s V8 TDI stále ještě nejela a vaříš jen z "koncernové vody" jako obvykle? ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 11:54
Re: Luxury-classe
Ne - zase ŠPATNĚ :-|
To je tím že na auta koukáte jen "kOOOOncernoVWě" - v (skoro)busech (BEZ ohledu na znáček na kapotě) velký naftový motor smysl má, v osobním voze NEeee
PS: NEvím jaký je V8 TDi - NEjela jsem s ním (že bude "bezproblémový" je ale "očekávatelné"). TDV8 je ale opravdu .. :yes: :-)
..s čímž nic NEnaděláte - já se "jen" (naprosto) SHODUJi s jeho testem zde (a Range Rover považuji také za - svým způsobem - NEJ auto na světě vůbec ;-)
PPS: K čemuž vy asi nikdy "dojít" NEmůžete - není v portfoliu Volkswagen - my co NEřešíme od které je co značky to máme takové "snažší" (nám se může libít motor od BMW a cupka od Mercedes a SUV od Land (Range) Rover a limuzína od JAGuar a sportovní vůz od Ferrari a hybrid od LEXUSu ... například :-)
30. 8. 2012 15:33
Re: Luxury-classe
Ano, to je ta důležitá podmínka. Současná generace je prakticky mrtvá. Podle mne je zkrátka problém v autě, ne ve znaku na kapotě. Když se jim povede jako Touareg a bude mít podobnou cenovou politiku, tak na tom nemůže být tak špatně.
Avatar - Machýrek
30. 8. 2012 08:22
Re: Luxury-classe
Ale no tak!
Proc jim to kazite?
Nevite snad, ze Phaeton je jejich mokry sen?
Ani vterinu se nebudou rozmyslet, vse ostatni je bezcenne, jezdit v kare, co ma na kapote pismenka VW a v Cine - jeste jednou, pomalu, v klidu V C I N E - je oblibena!
Jak se cinsky rekne "mam prima karu"?
Avatar - white label
30. 8. 2012 10:33
Re: Luxury-classe
Na mokré (splněné) sny jsi tady přece největší odborník ty, stačí mrknout do tvé dětinsky kriticko-nekritické recenze na tvůj dokonalý zázrak, macho (B)M(W)achýrku... ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2012 11:14
Re: Luxury-classe
Ach (můj bože) tak to se STRAŠNĚ (moc) "omlouvám" :-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 12:43
Re: Luxury-classe
Neztrácej čas, zrovna ty by ses totiž musela omlouvat po každém svém příspěvku... :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 01:04
Re: Luxury-classe
No ale VolksWagen by model v LUXUSním segmentu "zabalit" opravdu MĚL.. ;-)
..kdyby NE"tlačili" PHAETONy do státní správy (a do Číny), jednalo by se nejspíš o KUSovou výrobu soupeřící v počtu kusů tak s BRISTOLem :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 01:22
Re: Luxury-classe
Ale to by si měla být ráda, že to VW jde. Protože čím víc prodá, tím víc vydělá, tím víc daní, tím víc penízek pro ty, kteří si půjdou třeba pro tu S-klasse, co zmińuješ níže.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 04:01
Re: Luxury-classe
..já bych si (spíš) šla pro CL - kam(že) si mohu dojít pro ty "penízek(y)"? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 10:57
Re: Luxury-classe
No někde ty peníze končit musí, ne? Jen tak se ale nerozdávají.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:28
Re: Luxury-classe
(v případě Německa) ... se (poslední dobou) posílají do východních (spolkových) a jižních (evropských) zemí - řekla bych já.. ;-)
..na CL pro Kylie prý NE"zbývá" (no CHÁPETE to? :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 13:09
Re: Luxury-classe
Nechápu. Jsem úplně konsternován. >:-[]
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 22:29
Re: Luxury-classe
Úsudky podle prodejů na českém trhu jsou jaksi mimo mísu. Phaetonů se v Evropě prodá stejně jako Jaguarů XJ (850ks za první 4 měsíce). A celosvětově je to díky Číně ještě lepší. To se má VW vzdát objemu prodejů na úrovni 50% MB S-Klasse (1900ks za 1-4) nebo BMW 7er (1700ks za 1-4)? To by museli být na hlavu padlí. Úspěchy Audi na tom nic nemění, Phaeton míří na jiné zákazníky než A8 (2000ks). VW si určitě chce udržet dominanci na lukrativním trhu v luxusním segmentu a jeho trojice dokonale vykrývá každou skulinku (Panamera, A8, Phaeton) a v součtu drží třeba v Evropě hodně přes 50% tohoto trhu.
Avatar - Bristol
28. 8. 2012 22:34
Re: Luxury-classe
teď záleží na tom, zda-li je jeho výroba a prodej ziskový...ono co vím, tak kdyby nebylo ohromného úspěchu v číně...(tam se prodá pod jeho znáčkem cokoli) tak věřím tomu, že by už dávno zastavil prodej a nebo minimálně neuvažoval o další generaci...
Avatar - white label
28. 8. 2012 22:37
Re: Luxury-classe
I kdyby to bylo tak černobílé, tak proč se v Číně (mnozí tady píšou, že to podobně platí i v Evropě) prodá se znakem VW "cokoli"? Je to něco co spadlo jen tak z nebe, nebo to jen někdo řekl a bylo to hned právě tak a ne jinak?
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 22:38
Re: Luxury-classe
Zapomeň na Čínu, znova v Evropě prodá 50% toho co zavedená značka, kdysi absolutně dominantní král segmentu, S-Klasse. A to hned v první generaci. Kdyby bylo jen Evropy tak taková prodejní čísla se nevyhazují okny (byť by to určitě konkurence uvítala). A starost o ziskovost u nejziskovější automobilky světa je vskutku úsměvná.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 01:06
Re: Luxury-classe
S Evropou to jde opravdu HODNĚ s kopce - když majitelé S-Klasse přechází na Volkswageny :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 01:19
Re: Luxury-classe
Dobrý večer, Kylie! Dobrou noc, Kylie!
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 04:02
Re: Luxury-classe
Dobré ráno Pekelná Micinko! :-)
Avatar - Barrichello
29. 8. 2012 11:08
Re: Luxury-classe
Paheton je předražená, prehistorická plečka s očesanejma motrama, protože soudruzi v číně potřebujou luxus jen na oko, co je pod akpotou už tak moc neřeší.

Nebýt číny, museli to už dávno zabalit jako Maybach.
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2012 11:21
Re: Luxury-classe
(hodně) Slušně řečeno je VW Phaeton NEJ"slabším" (+ nejzastaralejším) vozem své třídy..
PS: A víc se o něm NEmá smysl bavit - až tak je "zVWé" ;-)
Avatar - Ham.
29. 8. 2012 21:54
Re: Luxury-classe
Phaeton se v Číně prodává v poměru třeba k A8 nebo S-Klasse úplně stejně jako v Evropě. Tedy cca 50% toho co prodá MB. Čína je dnes náročnější trh něž Evropa nebo Státy. Nebo si snad myslíš, že je klíčovým trhem pro Ferrari, Lamborghini, Rolls nebo Bentley čirou náhodou?
28. 8. 2012 22:10
Nová Mazda 6 - nové foto a video
Asi to sem nepatří, ale kdo se chce podívat. [odkaz]
Rozbalit vlákno
54
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:01
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Áno, nepatrí to sem. Choď si onanovať do inej diskusie. 8-s
Nemám nič proti mazde, ale jej uvádzanie je prefláknutejšie ako uvádzanie Rapidu, fakt si trapoš, je to totálne OT...
28. 8. 2012 23:08
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Tak to nemusíš číst.
28. 8. 2012 23:10
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
To ty jsi trapoš, když srovnáváš Mazdu 6 a Rapid.
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 23:14
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Hele, a proč zakládáš další vlákno, když nahoře MICINKA založil "6 je tady". Je vidět, že diskuzi vůbec nečteš a jen plácáš odkazy kam se ti to hodí.
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:16
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
neporovnával - prečítaj si - iba som porovnával reklamné kampane - snáď už vieš čítať...
28. 8. 2012 23:18
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
6 je tady - aha to jsem nevěděl, že to je vlákno o Mazdě, chytráku.
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:33
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:13
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Človeče uvedom si, o čom je diskusia - ja sa držím zásady, že keď nemám čo povedať, tak neprispievam od veci a ty si prispel od veci - už si videl, že tu niekto "FLAMOVAL" pri mazde napríklad o jaguári ???
Avatar - Pekelná Micinka
28. 8. 2012 23:18
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Tak to se klidně stát mohlo, akorát že to nebyl flame, ale spam. A pak regulérní diskuze. Flame zde rozdmýcháváš ty.
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:37
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Je jedno ako to nazveš, ale je to od veci.
Práve kvoli takýmto diskutérom a ešte "Topperovi" ide diskusia na auto.za do kytiek.

Môj návrh je jednoduchý - čo tak držať sa temy ???

Tu mi to pripadá tak, že každý má snahu prispieť a sú tu iba veľa kecy - samozrejme česť výnimkám ľudí, ktorých názory si veľmi vážim.

Moravský "Nácek" v osemnástich povedal "kyseué" lebo dovtedy "nebyuo o čem" :-) Niekedy je lepšie nenapísať nič, ako niečo od veci. A teraz do mňa :-!
28. 8. 2012 23:51
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Co máš proti Moravákům, ty čobole.
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:22
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Micina, prosím Ťa, ešte raz si to prečítaj celé a potom tie posledné dve vety - a potom urážaj... v tých vetách je totiž hlboká pravda. - ja parafrázujem, ale nezosmiešňujem.
ja nemám NIČ proti ľudom z čiech, z moravy ani zo sliezska...
polopatisticky - keby sa všetci chovali ako "Nácek" - tak by tu nebolo popísané toľko sprostých rečí a diskusia by bola k veci...
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:26
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Prosím tě, přečti si na koho reaguješ ;-)
29. 8. 2012 00:29
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
to on nezvládne >:D
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:46
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
No to bolo písané pre teba - a vieš čo znaméná čobol ? ;-)
ja ťa urážať nebudem, nestojíš mi za to :-)
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:44
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Ježišíí prepááááč, nejako sme vo švungu - ešte raz sorry 8-s :-)

Ale fakt ja tá diskusia nejaká divná, lebo napr. Ham. napísal niečo iné a keď som naňho šiel reagovať, bolo tam úplne niečo iné. .. hmm.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:48
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Stane se.
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:57
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
:-)
28. 8. 2012 23:19
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
O jakým jaguári tu mluvíš, tady se bavíme o jaguári?
Avatar - white label
28. 8. 2012 23:26
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
S takovou bys to stejně nepochopil, ber to raději jako překlep, prostě, že tam mělo být třeba...
"v januári".
8-s
28. 8. 2012 23:31
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Asi neumím slovensky :-)
Avatar - white label
28. 8. 2012 23:37
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Hlavně nechceš umět...
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:40
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
On nevie ani po česky ;-)
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:26
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Pokúsim sa Ti to vysvetliť .
Diskusia je o "Český trh v červenci 2012: Nejprodávanější luxusní automobily"
Ty tu dáš Flame o Mazde 6 - je to prosím ťa k veci alebo od veci ???
To že nečítaš vlákna, to je druhá vec.
Ide o to, že ak sa diskutuje o téme, tak tu nedávaj OT.
28. 8. 2012 23:32
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Flame tu děláš jen ty, nikdo tě nenutil na ten odkaz kliknout.
28. 8. 2012 23:37
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
A vůbec, vy nemáte auto.sk nebo něco jiného, že chodíš prudit na české stránky?
Avatar - Ham.
28. 8. 2012 23:46
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Silně nefér. Proč by nechodil, tak jako chodí řada lidí z CZ na stránky SK.
Odpovím ti tvojí logikou. Ty nemáš mazda.cz, že chodíš na stránky o autech?
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:09
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Pepem@.

Server auto.cz je momentálne najlepší server o automobiloch s jazykom českým, ktorému samozrejme rozumejú aj slováci. Je tu veľa kvalitných diskutérov so skutočne dobrými a triezvymi názormi. Preto sem chodia veľmi radi aj slováci.
Mimochodom jeden z najuznávanejších prispievateľov na tom to servri je
"Marko" - je to Slovák...
Ja sa sem nechodím hádať, tento server navštevujem za účelom zábavy a z dôvodu načerpania rýchlych informácií o novinkách. Diskusií sa takmer nezúčastňujem, lebo niekedy čllánok prečítam neskoro a nemá význam tam pridať svoj názor, a niekedy preto, lebo diskusia je o ničom, o čom svedčí aj množstvo prispievateľov, ktorí sa už nezúčastňujú diskusií - myslím, že taký námatkovo spomeniem veterána "white label" - ten vie o ktorých ľudí sa jedná.
Podarilo sa mi tu aj "zaperliť" a keď ma niekto z miestnych uviedol na pravú mieru - psia povinnosť bola priznať si chybu.
Mimochodom tento server je dosť závislý aj od slovenských "klikov" lebo od nich sa odvíja cena za reklamu - ak vieš o čom hovorím...

Svojou reakciou na tvoj príspevok som chcel iba dosť striktne povedať, že najskôr si pozri o čom je diskusia a potom prispievaj - kapiš ;-)

P.S. pre všetkých čo vedia wocogo: Strašne sa hanbím za TopperaxXx
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:21
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Všichni co vědí vo co go, nebudou plést spam, resp. off topic a flame. ;-)
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 01:59
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
1. Spam to nebol - nebolo to umiestnené vo viacerých vláknach opakovane - viaceré diskusie k iným článkom som neskúmal -nebol dôvod - bolo založené jediné vlákno v diskusii
2. OT to bolo - lebo diskusia bola o niečom úplne inom
3. FW sa z toho stal...

Mimochodom je tu aj wikipedia... ;-)

Ale nechajme to tak, v prvom rade ide o lásku k automobilom ;-)
29. 8. 2012 08:29
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Brzdi frajere. Nejdřiv založít již podruhé zde stejné OT téma a pak ještě děláš ramena. Brzdi.
Avatar - HitmanPB
28. 8. 2012 23:41
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Ty si kandidát na Toppera č. 2 - je to diskusia - prečo by som nemal kliknúť ??? >:D
Avatar - guze
28. 8. 2012 23:44
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Asi tak, nechapu proc nekdo musi pod diskuzi "NEjprodavanejsi luxusni automobily" sr*t mazdu 6...jako kdybych napsal na stranky kauflandu "Lidl ma levnejsi rohliky"
28. 8. 2012 23:47
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Abys ses neposr*l.
Avatar - guze
28. 8. 2012 23:52
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Kvalitni odpoved.... :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:14
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
To je, nemusel jsem se namáhat výše.
28. 8. 2012 23:44
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
A ty jsi kandidát na prudiče č.1
Avatar - guze
28. 8. 2012 23:46
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Jestli soudíš podle toho, že Slovák chodí na naše weby, tak jsi dost ubohej...běda ti jak použiješ google ;-\
28. 8. 2012 23:47
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Ja narozdíl od něj nechodím prudit na zahraniční weby.
Avatar - guze
28. 8. 2012 23:49
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Takže jseš tzv. tuzemský prudič, zahraničních surfařů, kteří vyjádří svůj názor...přesně za takové osoby jako jsi ty se stydím, že mají stejné občanství jako já...
29. 8. 2012 00:01
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
A přestaňte spolu s HitmanemPB neustále editovat, protože je to trapný když několikrát měníš text.
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:11
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Kto ti tu čo edituje, človeče - si dyslektik, že si nevieš zapamätať, čo si raz prečítal ???
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:17
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Víš ty vůbec, co je to flame? Ten si z toho udělal ty, tak nevím, co tě s..e. Chtěl si flame, tak ho máš mít.
29. 8. 2012 00:28
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Jeden odkaz na Mazdu a jak se to rozjelo >:D Máte snad něco proti Mazdě? ještě že jsem nedal odkaz na koncern to by pak frčelo >:-[]
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:35
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Jejda - dobré ráno - nikto nemá nič proti Mazde - iba že to riešiš v diskusii pre luxusné limuzíny - a prepáč tam Mazda nepatrí aj keď 6 je pekná a snáď niekedy zamieri so svojim portfóliom aj sem (aj keď v to veľmi neverím) ;-)
29. 8. 2012 00:41
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Snad někdy ano, necháme už toho :-) já jsem to dal pro ty, co nechtějí čekat do zítra , až to bude na ofiko stránkách a nevšiml jsem si, že už tady jedno vlákno o nové 6 je :-)
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:51
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Jasan, ale nemyslíš, že je lepšie dávať odkazy k Mazde v článkoch a diskusiách o Mazde, lebo v tejto diskusii si to tak nejako prečíta málo ľudí, resp bude tu z toho takáta kovbojka, ktorá nemá absolútne nič spoločné s mazdou aj jej celkom peknými autami ? ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 01:15
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Vždyť je to OT, které mělo "předběhnout" redakci, tak logicky nemohlo přijít pod článek o Mazdě. ;-)
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 00:32
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Nie neviem čo je flame, neviem čo je spam - robím v oblasti IT ;-)
Áno, je podstatné vedieť čo je OT, Spam, a flame a písať od veci v diskusii ktorá sa danej problematiky absolútne netýka.

To je asi ako keď mi niekto povie, že sleduje a riadi svoj CashFlow a pritom dlhuje na všetky strany - a ja ani neviem čo to CashFlow vlastne je ALE mám naplánované všetky toky peňazí a nikomu nič nedlhujem :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 00:39
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Cituji: "Ty tu dáš Flame o Mazde 6..." Jak tu může dát flame? Když víš co je co, tak si snad měl napsa ty tu dáš OT o Mazde 6... Nechci hájit ani jednu stranu. OT jsem sem dal jako první já a vzhledem, že se týká dokonce i automotive, tak nevidím důvod, proč si nemohl moje, potažmo jeho vlákno prostě přeskočit a napsat tedy něco k tématu článku do vlastního vlákna, nebo se připojit ke kolegům výše. Odporuje to tomu, že se držíš toho, že někdy je lepší nepsat/mlčet. Tak si mlčky mohl přejít obě vlákna a byl by klid. PS. a to jsem ti kdysi pochválil tu 7er. Ach jo.
Avatar - HitmanPB
29. 8. 2012 01:40
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Začnem od konca: Ďakujem za pochvalu auta a vážim si to. Ak to chceš vymazať, vymaž to, ak si hodnotil, zruš hodnotenie - je to na Tebe. Môj postoj a lásku k automobilom to nezmení, tak ako mňa ako človeka so svojimi hodnotami.

Skrátka nemám rád, keď niekto píše od veci v diskusii, ktorá je úplne o niečom inom a je jedno ako to nazveš.
Jednoducho som vypenil.

Sorry - preskočiť sa to nedá - lebo to už o chvíľu budeme riešiť v článku k Mclaren dôležité veci typu "po koľko majú rohlíky v Lidli".

Ale nechajme to tak, dnes je voľný deň :-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2012 10:28
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
Nic jsem nehodnotil, nic mazat nebudu. Je možné, že jsem ti to psal, jako OT ;-) , v nějaké diskuzi. 7er je pěkné auto. :yes:
Avatar - JDM
29. 8. 2012 16:14
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video
dobrý by bylo si zjistit co je flame a co je třeba spam a tak podobně :-! jinak za to že si někdo dovolil nahodit video o šestce (mazdě) do svého vlákna jelikož si nevšiml že takové vlákno už existuje není potřeba ho hned upalovat nevím o co ti jde? tohle není tvůj sever ani tvoje diskuze fungují tu administrátoři a ti by nejspíš zakročili kdy by šlo o nějaký flame (čti spam) >:D místo tvejch stupidních slovenských keců (jsi na cz diskuzi) jsi měl upozornit(nabonzovat,prásknout,nahlásit) vyšší moc (administrátora diskuze) a ten by zakročil :-!
Avatar - Machýrek
30. 8. 2012 03:14
Re: Nová Mazda 6 - nové foto a video