Jsi slepý (spíš zaslepený), nebo to jen hraješ? Ten tvůj král loni prodal o 49 kousků měně, než Audi a letos má zatím navrch jen o pouhopouhé 2 (slovy dva) vozy, takže nic jistého ještě nemá ani letos. :-O:*);-)
[odkaz] .... je to obrácená psychologie. My taky byli za frajery před nějakou zazobanou diskotékou v řecku s traktorem (pracovali jsme tam a na noc si ho půjčili) i když tam stály porše, lambo, bentley atd. Všichni koukali na nás >:D
... s rikali si: co je to, proboha za pitomce, ktery nejsou stont vyrazit z eu dotaci (cca 70%) pri nakupu zemedelske kolove techniky...
p.s. i zemedelec se potrebuje odreagovat, a takovej roenigsegg nebo rr maj taky ctyry kola...
Chudák krokodýl, z těch éček asi neviděl ani cent. ;-) Nechápu, pokud to není vykládané kameny. Za tuhle cenu bych měl XJS i s tím interiérem, který jsem si vymyslil. Paradoxně, taky z krokodýla. Takový rockový glam (ne glamrockový). I když, no možná je ten krokodýl dražší, přeci jen, bylo by jich potřeba aspoň houf.
>:D No jo, chtěl jsem bejt vtipnej a to "pánskou" jsem si přečetl až pak. Jinak na Piech Mode by ji asi vadilo, že je sešitá z koncernových dílů. ;-) Ovšem jestli někdy udělá koncern parfémy, to bude terno. Snad jen flakon se čtyřmi kruhy by mohl být pěkný, možná ještě Seat - emoción. Ale VW - Das Parfume pro ni a Turbodiesel Odor pro něj by asi nezabodovalo. Co by měla Škoda to nevím, pod dojmem reklamy na Citigo ani snad vědět nechci, snad možná kdyby tam byl raději jen ten šíp. ;-)
Tak Škoda by určitě měla parfém postavený na folosofii "SIMPLY CLEVER", ušitý na míru pro typického českého zákazníka, čili cenově dostupný se složkami chmelu a ječmenného sladu, samozřejmě s "plzeňskou hlavou", "vlčím tělem" a dvojitým "lvím ocasem". ;-)
než skutečnost, že Škodě se daří stejně mizerně jak Rollsu je fakt, že knížectví, které je pod silným francouzským a částečně i italským kulturním vlivem je v oblasti automódy zcela dominantně ovládané německými výrobci.
to je vcelku logické-v Monaku bydlí jen ta nejnáročnější klientela a takový výrobek momentálně dokáže opravdu nabídnout jen německo...francie ani itálie takové vozy nevyrábí
Ale vyrábí - (třeba) Ferrari tam potká(vá)te... ;-)
PS: Nicméně tam NE"dominují" vozy koncernu Volkswagen - což je (nejen) pro oči docela "příjemné" (-á změna :-)
jo jasné...ferrari, maserati se nepočítá to je přece jen i v monaku víceméně "kusovka"-prostě itálie ani francie nemá odpověď na D3...to však nic nemění na tom, že monacký trh je velmi specifický...a boří veškeré evropské stereotypy...
Tak teď BEZ legrace - při "běžné procházce" v Monaco tak z 10ti aut jsou 2 Ferrari ;-)
PS: Záleží samozřejmě kde konkrétně.. :-)
..mimo centrum tam je (snad i) většina "pidiaut" typu Fiat 500 apod.
Jein (ano/ne) - do těch malých uliček "mimo" centrum (které všichni znají z F1) se totiž větší vozy než Fiat 500 a Citroën C3 a takové podobné (snad) ani NEvejdou.. :-)
..a to NEplatí jen pro město - když vyrazíte třeba směr Itálie, po (doslova) "šílených" klikatých nahoru/dolu vedoucích ÚZOUČKÝCH silničkách kde se sotva vejde JEDNO auto (já tam jezdila nejvíc s Porsche Cayenne S) a proti vám se každou chvíli "vyřítí" protijezdoucí vůz a "centimetr" stranou od vašeho kola je STRMÝ SRÁZ až do moře.. 8-s
PS: Prostě je tam (opravdu) HODNĚ luxusních drahých aut, ale "nejlepší" |(pro tamní ulice i silnice) je snad nějaké to MINI auto ;-)
PPS: Já se často "opotila" až na pudelce - a to jsem tam ("napřeskáčku") žila skoro rok :-)
Jsem trpělivá.. ;-)
..a minimálně za jednu návštěvu to STOJÍ :yes::-)
PS: A doporučuji pokračovat dál po pobřeží na Nice a Cannes.... a klidně až do Saint-Tropez (i když tam to bylo bezva a skvělé "kdysi" - dnes to je až MOC "turistické centrum" - navíc zaměřená na ULTRAmovité..
...ale i tak je na CELÉM pobřezí OPRAVDU krásně ;-)
Škoda, že už stránky nejsou aktualizovány, ale je tam pěkný pohled do ulic MC, i když o celkovém průřezu to stejně moc neřekne. Ale mezi luxusními vozy ano. [odkaz]
Karosa je eko*+ bio green. Po dosažení destinace se vypustí kapaliny a udělá se z ní umělej útes aůcsa y45aApro rybičky a potapěče. Zajímavý by bylo tam přijet kloubovým Ikarusem. >:D
Jj, buď tou vínovou co pamatuju v Praze, nebo tou modrou, co jezdila jako příměstská. Interiér byl super. Koženkový čalounění, tvrzené plasty, pravý! umakart a veprostřed echt guma.D
Vzhľadom na malý počet automobilov by som titulok zmenil. Zo súčasného nadpisu totiž vyplýva, že Rolls-Royce je v Monaku masovka. Pravda je však taká, že Rolls-Royce sa predáva viac-menej štandardne vzhľadom na množstvo bohatej klientely, ale predaje škodovky sú úbohé.
Re: Skôr Škodovka predáva toľko áut ako Rolls-Royce
Ti zahradníci si mohou klidně koupit (místo Škodovky) VW. I bez Škodovky stačí sečíst Audi a VW (nehledě na dnes koncernové Porsche) a je jasné kdo "kraluje" prodejům v Monaku. A loni si k prvnímu místu vystačilo i samo Audi, což ještě letos může znovu zopakovat.
musí být docela zajímavý pocit, jít po městě a nepotkat jedinou škodovku...vždy když jsem v nějakém státě mimo evropu, tak je to uplně stejné-jste tam 10 dní a když za těch deset dní potkáte jedinou škodovku můžete si gratulovat :yes: