Tak já mám výbraný diesel, protože působí mnohem dynamičtěji zkoušeno v CX5, ale jestli bude 2,5 sky i u nás tak je to těžká volba, protože přece jen v menších rychlostech je pod kapotou diesel slyšet.
2 litr taky dodrý. Navíc šestka je poměrně muší váha (třeba proti insignii), žádnej diesl netřeba :-) i když chápu, že bez naftové motorizace by si tady v evropě ani neťukli.
jsem hodne zvedavy na srovnavaci testy. ackoliv mazda zduraznovala zejmena pokrok u sky D, tak u CX5 mi prijde ze sky G udelalo vetsi kus cesty. uvidime...stejne bude konkretni motor pevne svazany s danym stupnem vybavy, takze pokud budes/nebudes chtit konkretni features tak se vyber omezi.
Atmosféra ve třech variantach ??? To jednu uřežou v pěti tisících, druhou v šesti a třetí pustí do sedmi tisíc a do pěti tisíc nepoznáš rozdíl. Tak asi ne
Já neříkám, že to je stejný motor :-) Říkám, že 2,5litrový motor (prostě vyšší kubatura, něco silnější než dvoulitr) má Mazda pro šestku v nabídce i dnes, proto není až tak pravděpodobné, že by ji u nové šestky zrušila (možné to samozřejmě je).
mazdy nikdy neboli skarede auta, aj ked dizajn je vec vkusu a kazdemu sa paci nieco ine.....
nejaky bestseller to v eu asi nebude ale urcite spestri trh :yes:
neviem ci si niekto vsimol ale ta rucna brzda v tejto novej mazde 6 zabera v stredovom tuneli trikrat tolko miesta ako stara mensia sikovna rucna brzda v terajsej mazde 6..... tato v novej mazde 6 posobi ako nejaka prehistoricka paka.... kazi to trosku podla mna dojem .... ale inak interier tiez bez chyby :yes: auto paradne :yes:
rucna brzda v terajsej mazde 6 [odkaz]
skutocne sikovna oproti tej novej... palici
Je to zaujimave, ale Mazda je skutocne podla MNA jedina japonska automobilka, na ktore auta sa da este pozerat. Honda,Toyota a ZVLAST Subaru sa musia moc ucit. Suzuki nie je na tom sice tiez zle ale na Mazdu nema. Inac musim povedat, ze koncept sa mi pacil este viac ale to uz tak byva ;-\
ono vacsinou to tak byva ze po konceptoch pride vytriezvenie a ani tato mazda nedopadne inak... a za par rockov bude sedou myskou v triede...... mna sklamal trosku interier.... vyzera az moc fadne nebyt toho displeja v strede no ani neviem ze je to novinka od mazdy..... no a ta 50cm dlha rucna brzda to bude asi nejaky japonsky vtip na europanov
co sa tyka dizajnu tak mazda nema zly dizajn ale za mna musim osobne prehlasit ze viacej sa mi paci honda..... a mozno aj suzuki....... toyoty su fakt malo stravitelne aj ked novy auris ide uz lepsim smerom ak ostary.... no ale ten yaris a avensis su tiez akesi divne..... uvidim s cim pride nissan .... chysta sa nova almera a aj kaskaj ...... mozno prekvapi nissan a bude ako pred par rokmi opat v eu kralovat ;-) a udavat japonsky rytmus
podobne reci tu boli aj o mazde 3 a starsej mazde 6 a ono nakoniec to v pohode stihli vyrabat a este im aj dokonca stala na skladoch..... co mali problem predat.... v tejto triede nie je dizajn az taka priorita ako v malych autach... ludia si vsimaju uz ine veci ako iba krivky .... uvidime :yes:
zaujimave ze tie prelisy nad prednymi blatnikmi tie bubliny a oble tvary nikomu tu nevadia ale v i30 mnohym vadia.... ktovie cim to je ;-)
mne dokonca proporcne zboku pripomina nova mazda 6 stare xedosy....... co je fajn.... je dobre ak znacka cerpa z historie :yes: , ta stihlost tam je :yes:
tak s tym interierom mas pravdu... interier mazdy 6 akoby z oka vypadol mazde CX5... ta podobnost je az zarazajuca ale ja som cakal uz nieco viac v mazde 6..... trosku posun vpred.... v interieri mazda preslapuje ;-)
V CX5 som sa cítil veľmi príjemne, bol tu priestor, kvalita, komfort proste super interiér. U šestky som čakal viac odlíšenia, ale to nevadí a oproti interiérom starších Mázd je to pokrok... :yes::yes:
Mazda je bohuzel zda se nepoucitelna. Zajimavy celkovy design, zajimava technika, spolehlivost ... a odbyty (lacine vypadajici) desing interieru. :-(
Ta zastavba navigace vypada jak z auta o 2 generace zpet. Velka dira, mohutne plochy kolem ni a do te diry jakoby "dobastlena" navigace. Kdyz se podivam jak vypadal puvodni koncept interieru tak jsem dost zklamany.
Presne to jsem chtel napsat. Bohuzel opet Mazdacka kontroverze. Interier z CX5, ktery pasuje do tridy SUV je pro stredni tridu trochu out. Neni to spatne, ale misto toho aby Mazda preskocila konkurenci, tak se k ni uplne ani nedotahla.
Exterier urcite za 1, ale to mohli klidne nechat i soucasnou generace s paketem GTA.
No mi se zdá, že interiér je na Mazdu skok dopředu, jen ta obrazovka mohla být opravdu zajímavější. Snad je to z důvodu, aby na to nepralo slunko. Mazdu celkem chápu, protože často si přečteš, že když se trochu interiér vymyká tak je hned kýčovitý a pod.
Ten obrovskej prostor kolem by musel bejt vyplněnej jedině LCD od Lexu, aby tam zapadl. Uživatelsky to celkem funguje a v reálu je monitor velkej. Jen ztrojování tlačítek mi přijde úchylný.
vadi mi tam ty kolecka vedle obrazovky. vypada to jako 2DIN gps radio z Ciny.
da se s tim zit, ted uz jen nezprasit cele auto nelogickym rozdelenim vybav a smrtici cenovkou. mym tajnym pranim je, aby ceny zustali na urovni dnesnich akcnich slev, ale toho se asi nedockam :-(
Auto nádherné, interiér ujde, ale ten display na středové konzele má opravdu grafiku jak z osumdesátých let. Vůbec celé to vypadá, jak píše kolega, jak 2DIN rádio/navigce z Číny za 1.900,- Kč pro dodatečnou montáž... Tady je přeci jenom už nejmíň deset let prémie a koncern VW o světelné roky dál...
Rozměrově typické auto vyšší střední třídy! V dobách nedávno minulých by dokonce patřila k největším vozům ve vyšší střední třídě...
Jinak tohle auto půjde na dračku! O tom už dnes není pochyb... :yes:
presne o tom som pisal.,. interier akysi fadny a k tej rucnej brzde sa uz nevyjadrujem..... kulturistom urcite vadit nebude ..... , navigacia utopena v kaplicke ako par rokov dozadu.... dnes sa uz nenosi tento dizajn......... celkovo sice interier je eelgantny ale v zakladnej vybave a jendofarebnom prevedeni to nebude ziadna bozia krasa ;-)
Mi se právě design interiéru velice líbí. Žádné laciné cinkrlátka, žádné pouťové atrakce. Dle mého je to jeden z nejhezčích interiérů, ale 100 lidí, 100 chutí :-)
mě ta palubka přijde v pohodě a nechápu v čem je oproti konkurenci "pozadu" asi nemám "premiový" oči. Všeobecně ty palubky a interiery moc neřešim, připadaj mi v dnešní době v pohodě v podtstatě u všech aut. Naposledy jsem měl japonce 2005 Mitsubishi Lancer Combi [odkaz] taky mu byla v recenzích vyčítaná palubka a jak designově tak kvalitou, a mě připadla naprosto v pořádku v obou směrech. Nejde o to, že bych byl v tomto směru nenáročnej, já prostě žádný extrémní rozdíly prostě nevidim. Hlavně je podle mě důležitý jak auto jede a jak se řídí. Dnes se v autě dávají až přehnaně na první místo plasty, to je podle mne až to poslední.
Plochy na pohled, tlačítka na stisk a opěrky na dotek. To je v interiéru důležité. Nemusíš ani nic olizovat. Vzhledem k tomu, kolik odcházející generace se slušnou výbavou a motorem stála, člověk očekává určitou úroveň.
Koncepčně se mi líbí, jednoduchost mi vyhovuje, materiály a zpracování člověk posoudí na živo, ale jsou v něm pořád přehmaty. Oproti předchůdci určitě krok správným směrem.
Nemám ponětí, co je pro tebe důvěryhodný zdroj, ale řešilo se to na fórech, psali o tom, dokonce to máš i na Wikipedii. Stejně tak jedni tvrdí, že Mazda použila DPF, aby nemusela používat močovinu, druzí tvrdí, že Skyactiv-D močovinu používá.
Za tenhle nový DPF dostali mimo jiné cenu za technologický rozvoj JSAE (Společenství automobilových inženýrů Japonska). Zmínku máš třeba zde: [odkaz] "The reward also recognizes the application of the same technology to the diesel particulate filter (DPF) for Mazda's new-generation SKYACTIV-D clean diesel engine."
Pokud vím, hlavní inovace je zkrácení regeneračního cyklu. Z pohledu uživatele. Jinak například omezení spotřeby vzácných prvků.
Asi se na věc koukáme stejně, já interiéru nové šestky fandím, akorát někdo tady psal, že vypadá lacině, nehodnotně. Tendle styl se mi líbí mnohem víc, než třeba v Hojondéé i30 nebo fordr focus (i když jsou o třídu níž) a podobné pouťové atrakce.
Hodnotnost a extravagance spolu nutně nesouvisí. Můžeš mít střídmý a hodnotný. Já to tak mám rád. Pak jde většinou o ty detaily. Jednoduchý a laciný jsou dvě různé věci.
Tohle je snad nejhezčí auto za poslední desetiletí co mazda vyrobila, ztělesněná krása :), kdyby vypadala ještě víc jak Takeri, byl by to mazec :-):-):-):yes:
6-ky boli vždy krásne autá. Ale palubovka, konkrétne vrchná časť s monitorom, vyzerá strašne. Moc veľké a neforemné. Snáď to vyriešia možnosťou ako u BMW 3 E90, kde boli dve možnosti riešenie palubnej dosky. Počkám si na reálne stretnutie so 6-kou. Ale zatiaľ to týmto u mňa pokazili :no::no:
Ja to praveze povazujem za plus: "utopeny" displej bude menej osvetlovany slnkom, vacsi displej zobrazi viac informacii, a som rad ze aspon Mazda nepodlahla modnej "dotykovej vlne", a nechala na ovladanie cudliky (hej Ford, pocujes???).
Co mne osobne vadi ovela viac je McPherson na prednej naprave. Velka skoda, ze tam mazda nenechala dvojite priecne ramena. No jo, kchatovanie kchostov sa niekde prejavit musi...
aj podla mna je toucelove a aj sa mi to viac paci...velky displej mas v zornom uhly a narozdiel od koncrnovych etalonov nemusis hybat hlavou do urovni kolien!
Tak o tom netreba diskutovat. Jasne, ze cim vyssie je display umiestneny, tym menej musi vodic pohybovat ocami ked sa nan chce pozriet. Na fotkach ktore si uviedol jasne vidiet rozdielny pristup: v mazde vitazi ergonomia, v octavii estetika...
ja by som povedal ze v interieri je uz aj nova 6tka zrela na facelift kedze ma interier prevzaty z CX5ky a do auta strednej triedy mi akosi nepasuje ;-\ , cakal som po stranke interieru viac, konkurencia je velka..... toto nikoho zvnutra neohuri a zvonku je dizajn tiez len vec vkusu... ale ved uz od uvedenia takeri studie tvrdim ze v eu to bestseller asi nebude..... ale ako spestrenie ponuky pekne auto :yes:
otazny bude aj priestor na hlavu pre cestujucih vzadu.... krasa nie je v strednej triede hlavny parameter uspechu.... bublina splasne a z tejto mazdicky bude seda myska.... mna osobne nova 6tka nejako neohurila... ale za dizajn exterieru ma u mna :yes:
interier strednej triedy aak neratame premiu tak si predstavujem nejako takto:
[odkaz]
pekne a idealne umiestnenie navigacie,,, ziadna polmetrova rucna brzda,,,, nadherny volant aj budiky..... ziadne extra farebne plastove listy ktore by vyzerali ako dolepene
Mne sa zvnútra páči, ale je fakt, že tam mohli dať iný interiér. Jedná sa o rovnakú situáciu ako pri Audi A1/A3. Tiež som písal/hovoril, že do A3 nemali dávať inteiér z A1, samotný inteiér však je super. Podobne Mazda CX5/6. V CX5 som sedel a inteiér sa mi veľmi páčil. :no:
ale ved jasne.... dizajn je vec vkusu , ja tiez netvrdim ze je to zase zle alebo co..... a nazivo to bude iste fajn auto aj v interieri bude urcite utulne aj ked ako vravim ta podobnost s CX5 je az zarazajuca pritom ide o rozne auta roznych tried a koncepcii
A3ka ma podstatne viac "audiackejsi" interier ako A1 ktora ma v interieri s audi spolocne len 4 kruhy na volante....
Prečo? CX5 je velkostne tá ista trieda ako M6...prečo by sa odlisovali? Resp ukaz mi dnes auta,kde vidis rozdiel od najmensich po najvacsie...ved to uz ma kazda automobilka..
Citroen. Ten má rovnaké interiéry iba pri dvojiciach C3/DS3 a C4/DS4 a to mi vôbec nevadí lebo vyzerajú super. Ale ani tie spomínané niesú zlé, práveže naopak.
navigacia: umiestnenie mozno pekne, ale vyzera to na dotykove ovladanie, cize jednoznacne minus
volant: pre mna je absolutne neprijatelne, aby mal vybranie presne v miestach kde chcem mat ruky. Alebo este lepsie, akekolvek vybranie. Chcem mat na volante veniec optimalnej hrubky, a konstantneho prierezu!
budiky: prilis vystuple. Aj na tej fotke vidno ako sa v jednom odraza svetlo.
Interiér je pěkný, ale otázka zní. Zůstává jakoby kov opět plastem, je dřevo zase jen imitací? Toto mě nejvíce vytáčí na dnešních japonských vozech. Plast, který se tváří jako kov, přitom jestliže plastový díl stojí 0,40 USD a kovový 3,90 USD, tak jaký je důvod ho tam nedat. Finální cena by se dle mého nezvýšila tak dramaticky. Anebo udělat paket interiér (okamžitě bych ho koupil), který bude dávat majiteli jasnou informaci, že ty stovky tisíc za auto nebyly vyhozeny za plastové náhražky v interiéru.
to poznam..... aj lancer ma akoze kovovu striebornu listu na palubovke a ono je to plast ;-\ , no a potom ze korejci su zli ;-) , aj japonci maju svoje muchy :-) , nikto nie je dokonaly, kazda znacka kazde auto ma svoje muchy.... okrem samozrejme znaky mercedes... ta je uplne nad vsetkymi :yes:
No mě docela vyděsilo, když mi poprvé v BMW řekli, že pětka má plastové ovladače klimatizace, rádia, I drive a převodovky. Chtě nechtě jsem si musel dokoupit keramiku.
Mimochodem, jen z vlasní zkušenosti: u neprémiového VW dostaneš v nižší střední třídě Golfa s broušeným hliníkem na dekoračních lištách, případně Passata ve střední taky s broušeným hliníkem (mluvím o verzích GTI a Highline). A právě skvělé na Passatu bylo to, že Ti importér dovolil si pravý hliník zaškrtnout v ceníku.
lidi, vysvetlete mi proč na autě rešíe tak prvořadě plasty? to je pro Vás skutečně ten výlisek tak důležitý? Netvrdím, že je uplně jedno co na palubce a jinde v interieru je, interier z překližky nabarvenej hemeritem by mi taky vadil, ale jak tak koukám na vsechny moderni auta a vlastne i starsi, nevidim na zadnem z nich co se interieru týká nic dramaticky spatne nebo naopak kdovíjak úžasné. To už se u aut skutečně v první řadě nejedná o jízdní vlastnosti, pohodlí apod. ale o "bakelit"? Je to dáno promyšlenou marketigovou masáží, které většina lidí podlehla, nebo máte skutečně potřebu se při každém usednutí do auta v první řadě kochat plastovým výliskem?
Jde o vnímanou hodnotu. Na tlačítka auto nejezdí, ale potěší to, když dobře vypadají a mají krásný chod. Ukazuje to, že se věnovali i maličkostem. Nějaké kvedlající se hrůzy člověk může prominout Caterhamu. No a imitace jsou asi ještě horší. Působí lacině, hlavně ty nepovedené. Můžou postavit hodnotný interiér čistě na plastech a dopadne to podle mne líp.
Asi tak jako audio systém nehraje na plasty. Ale co bys doma radši, nějakou čínskou plasťárnu, nebo umělecké dílo ze dřeva a kovu?
no nvm. mi to je burt, z ceho je interier. jestli me neco fakt nakrkne, tak je to az extremalni debilismus vyrobce.
jako napriklad kdyz u Boxsteru prvni generace, coz bylo auto za mega a vic, odchazeji cudliky radia a po 2-3 letech zteri, roztecou se a brutalne zacnou lepit cokoliv ve svem dosahu.
To opravdu nas...., zejmena u auta takoveho vyrobce.
Ale jestli je plast plast takovy nebo jiny a jestli je jen vakuove pokoveny nebo na nem je nejaka tenka realna kovova folie .. to je podle me uplne jedno.
Pokud to do roka a do dne nezacne vrzat, neoleze z toho barva a nepopraska to - neresim.
ale to chapu, ale me neprijdou ty rozdily ve zpracovani nijak zasadni, alepson podle fotek, protoze ve vsech autech jsem nesedel, jako ostatne alespon myslim, vsichni zde. Ja netvrdim, ze vzhled a zpracovani interieru neni vubec dulezity, ale pripada mi ze nejsou interiery az tak diametralne zpracovanim rozdilne aby se jimi stalo za to takhle v diskuzich zabyvat v takovem rozahu a s takovou vasni. Na auto.cz chodim uz dlouho a palubky jsou v diskuzcih uz celkem dlouho číslo 1. Tím celým chci říct, že na automobilovém serveru bych spíš čekal v první řadě diskuze o motorech a technice vůbec a až následně dokrajově designu plastu. Takhle mi to připadá spíš jako automobilová verze Elle. S diskuzí prostě vyznívá, že nejdůležitější součást auta jsou plasty, ty rozhodují o koupi/nekoupi symatiích/antipatiích a vše ostatní je podružné, a to mě připadá divné. Připomíná mi to ženskou co si koupí sice superdrahé značkové a módní boty ze super materialů, ve kterých jí ale otýkají nohy, protože tím už se nezabývala, jelikož je to pro ni bohužel podružná záležitost.
Také bych rád diskutoval o technice a technologiích, ale kolik takových článků tu máme? Navíc stejná technika bývá ve více modelech. A k tomu interiéry dokáží kolikrát pěkně domrvit. Rozdíly to mohou být, alespoň z mého pohledu, opravdu velké. Nejen v tom prvním dojmu, ale také v tom, jak ten interiér vypadá za pár let.
U aut se asi už moc nejedná o jízdní vlastnosti, protože podle mě v rámci svých tříd jsou na tom automobilky podobně. Mně jde především vnímání péče automobilky, jaká auta vlastně vyrábí pro své zákazníky. Samozřejmě, že se jedná i u Mazdy6 o normální spotřební zboží na kolech, které veskrze smontují roboti. Ale to jak třeba působí ovladač na stisk, jestli přihrádka na brýle vyjede jemně a bezhlučně, jakou budu mít kůži na volantu a jakých kvalitních plastů se dotknu, když použiju blinkry, to vše je pro mě důkazem, že se u daného auta za každou cenu nešetřilo.
Myslel jsem spíš, že se případné krytí tohoto nákladu extrémně nepromítne takovým zdražením auta, že by to zákazník neakceptoval. Navíc by měla Mazda zřetelnou výhodu i v komunikaci a odlišení se od ostatních. Prodejci by mohli tvrdit, že na rozdíl od imitací v jiných autech má Mazda6 lišty skutečně kovové a poctivě zpracované.
No jo, to už je pak na výrobci, kde šetřit nebude. Ale když si spočítáš, z kolika komponent je auto poskládáno a když na každém kousku ušetříš třeba halíř nebo kačku, máš ve finále docela zajímavou úsporu. Pronásobíš počtem vyrobených kusů a jseš sakum prásk na miliardě, kterou bys jinak neměl.
... jsem neviděl takhle povedený auto! Jako celek je famózní. Jen mi z některých úhlů připomíná infiniti a interiér by mohl být malinko konzervativnější..
Ale jinak vážně nádhera, jestli to takhle půjde dál, jak si budeme vybírat nová auta??? To abych jich měl 10 v garáži sakra.. >:D
pockaj ked o rok pridu na trh dalsie konkurencne znacky.... zrazu mazda bude na chvoste aj dizajnom .... mna vlastne ani ten nejako extra velmi neuputal ale uznavam ze je to pekne auto
Přesně tak, snad kromě Mercedesu A se tu neobjevilo auto s takhle vyváženejma proporcema, a kombinací "nových" tvarů s odkazem na historii modelu. Minulá 6 se mi nelíbí, nejhezčí byla podle mě jednička a ještě předtím Xedos 6.
Ať koukám jak koukám, na tomhle autě mi designově nic nevadí :-!
predstav si CX5ku ako dvojkolku s nizsim podvozkom a mas to ;-) ta tlama tam bude urcite... interier bude opat podobny.... mazda preslapuje.... necakam divoke zmeny k lepsiemu
Možná přešlapuje, ale dělá krásná auta. Taky čekám na novou trojku, jak na spasení.. po přešlapu hondy a toyoty bych byl asi nucen koupit Ceeda, snad současné auto ještě vydrží ;-);-)
BTW: Kdy bude nová trojka? Alespoň za rok?
M6 má jednoduchý tvary a křivky, správně posazený proporce. takto se toho moc zkazit nedá. Stejně jako mnoho ostatních jsem i já čekal víc z Takeri v interiéru, což je škoda, že kluci nedotáhli.
Každopádně designově nejvyváženější auto střední třídy z Asie.
Podla (aj) mojich ocakavani najkrajsie auto strednej triedy. Jednoducho nadhera!
Velmi si zelam 2.5 Sky-G aj v Europe.
A k interieru - je pekny, s klasickym clenenim. A treba vidiet nazivo, podla fotiek sa neda hodnotit nic.
Předešlé dvě generace používali lichoběžníkovou nápravu(v předu) a článek uvádí, že nyní M6 bude používat McPherson. Není to cesta zpět? Přeci jenom, nějaké malé kola se na mazdu dávat nebudou, tak by mě zajímalo proč tam dali tuhle obyčejnou techniku?
možná proto že chtěli snížit hmotnost, díky které se naopak zlepšili jízdní vlastnosti. Rozhodně si nemyslím že by to bylo o penězích. A třeba Lancer EVO X má také vepředu McPherson, takže to zase tak velký rozdíl v jízdních vlastnostech nebude.
Jinak sem kdysi někde četl že právě u lichoběžníkových náprav netrpí tolik pneumatiky na "ometání" hran nebo bočnic v zatáčkách při rychlejší jízdě. Nevím jeslti je to pravda????
Všeobecně řečeno, dvojité lichoběžníky dokáží v zatáčkách udržet lepší kontakt s vozovkou, což má samozřejmě dopad i na opotřebení pneumatik, nejen na jízdní vlastnosti. Problém je, že existují různé variace a vůbec, když dva dělají totéž, není to totéž. Takže povídání o podvozcích je celkem intelektuálně náročné. :-) Audi také nepoužívá klasické dvojité lichoběžníky, používá čtyři ramena, která dohromady tvoří dva lichoběžníky. InsideLine to popsal jako: "high-mount double wishbone suspension, but with split, dual-pivot upper and lower arm-substitutes that amount to pairs of links."
Určitě je jedním z kritérií hmotnost. Například v nižší střední nemá smysl používat dvojité lichoběžníky. Je to kanón na vrabce. I BMW 1er používá MacPherson. A velkou motivací je určitě i finanční úspora. Pravda je, že dvojité lichoběžníky postupně mizí. Dnes je z evropské produkce používá ve střední/ vyšší střední snad jen Audi, BMW a Citroen.
Něco jiného jsou sportovní vozy, kde se nevýhody MacPhersonu projevují citelněji.
me je hlavne sympaticka ta hmotnost, 160kg dolu oproti tridnimu benchmarku (passat 1,8 tsi, manual) je slusna hodnota, tenhle trend by autum slusel vic nez downsizing.
Necudoval bych sa,keby 6ku postihol ten isty problem,ako CX-5. A to vacsia poptavka,ako vyrobna kapacita...teda zbohom velke zlavy...ale nevadi...na 2,5litra benzin a 191koni spotreba 6,4l ...cez 200kg vahy menej oproti hviezdnej konkurencie z Korei ci koncernu z europy...no to sa tak lahko nevidi...
Paci sa mi prístup Mazdy aj filozofia Skyactiv ,paci sa mi dizajn,paci sa mi ze su stale z Japonska a nie z Turecka ako Toyota Total quality...
Pokud bude 23500euro základ tak to není zrovna málo. Pokud bereme v potaz za co se dá koupit mondeo. Mazda určitě nebude nikdy dávat takový slevy jako ford. Ale auto je to krásný. Jsem zvědav jak bude vypadat naživo a taky na kombíka.
je to preklep...
pozitivom je ze, pri rucnom radeni na automate radis na vyssi prevodovy stupen potiahnutim paky dozadu, nie ako iny "inteligenti" (koncern, frantici) to maju naopak
ziadne prekvapenie,ze to prebera prvy a interiee z cx5,ktore sa mi paci.hrube tvary tj. bez masky,svetiel atd. mi pripominaju infiniti M,co ma taktiez tesi... :yes:
u mna celkovo 1- ,kombik to bude mat za cistu 1. :yes:
Exteriér za 1, interiér - ten displej navigácie to je čo??? Ťažké roky 80te... BMW, Audi, aj VW je o 20 rokov dopredu... škoda, že na to musí človek, čo si to kúpi, stále čumieť... :-(
tak teda "etalon" má lepšiu akurát tak grafiku navigácie...
volant je horší, celkový dizajn horší,... a toho vypatlanca, čo navrhol displej navigácie na úrovni kolien by mali z VW okamžite vyhodiť ! :no:
Ani minulá, ani předminulá generace mě zrovna nějak neoslovila, ale tohle je jiná káva.... Jsem zvědavej na projížďku a doufám, že příjde na řadu i MPS verze....
Absolutní trefa! Mazdy šly vždy tak trochu mimo mne. Kulatá 626 byla až moc kulatá, nástupce nudný k uzoufání, první šestka zase hrála na wow efekt. Snad ta stávající generace byla celkem pěkná a narozdíl od předchůdce po letech nezestárla. Ale tohle, panečku, tomuhle já říkám perfektní střih. Rozhodně nejkrásnější mainstreamový sedan třídy současnosti. :yes: