Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Auris v další transsexuální reklamě. Dělá to Toyota schválně?

Nová generace Toyoty Auris se objevuje po boku transsexuála v dalším reklamním snímku.
Zpět na článek
30. 8. 2012 08:08
30. 8. 2012 08:57
30. 8. 2012 09:13
30. 8. 2012 10:34
30. 8. 2012 12:29
30. 8. 2012 11:38
30. 8. 2012 12:31
30. 8. 2012 13:01
30. 8. 2012 12:03
30. 8. 2012 12:32
30. 8. 2012 13:04
30. 8. 2012 13:03
30. 8. 2012 11:47
30. 8. 2012 12:35
31. 8. 2012 19:16
30. 8. 2012 09:13
30. 8. 2012 10:47
30. 8. 2012 10:59
30. 8. 2012 11:08
30. 8. 2012 11:22
30. 8. 2012 11:35
30. 8. 2012 12:11
30. 8. 2012 12:41
30. 8. 2012 15:43
30. 8. 2012 16:24
30. 8. 2012 12:41
30. 8. 2012 12:47
30. 8. 2012 13:12
30. 8. 2012 16:00
30. 8. 2012 23:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 8. 2012 00:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
1. 9. 2012 00:13
31. 8. 2012 04:01
Avatar - 3_diamanty
30. 8. 2012 07:52
nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
tak treba vymysliet nieco sokujuce a ine..... len ci toto je spravna cesta neviem..... ;-\
Rozbalit vlákno
8
30. 8. 2012 08:04
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Toto je predsa presne mierená reklama, na ich bezpohlavných zákazníkov :-)
30. 8. 2012 08:08
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Ty jsi ale vůl :-)
30. 8. 2012 08:39
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Nie nie vôl nie som, lebo vôl nemá pohlavie a ak by mohol určite by jazdil na Toyote :-)
30. 8. 2012 09:57
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
:-) :yes:
Avatar - white label
30. 8. 2012 10:22
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Proč, svým způsobem je to trefné, jaký Auris, taková reklama na něj. ;-)
30. 8. 2012 09:55
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
No...a které je tedy pořádné, pohlavné, auto? :-)
30. 8. 2012 10:06
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Renault, vždyť to má na kapotě >:D
30. 8. 2012 10:27
Re: nuz ked uz autami ako takymi zaujat toytota nevie
Akorát nevím, esi je to tedy auto pro ženskou, nebo pro toho pořádného pohlavného chlapa :-) nějak tomu označení "bezpohlavní auto" nerozumím :-)
Avatar - Katikakus
30. 8. 2012 08:08
Samozrejme..
..ze to dela schvalne. Novy Auris ma diky teto kampani obrovskou publicitu. Za mesic si na homo- a neofobni diskuse nikdo ani nevzpomene, ale o novem Aurisu uz vsichni vedi. Je to netradicni a pro Evropu nezvykly pristup, ale ja verim, ze to Toyote vyjde. Uvidime...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 08:57
Re: Samozrejme..
Ono to spíš bude tak, že si všichni zapamatují Toyotu jako firmu s úchyláckou kampaní. "No, pamatuješ, na tu nechuťárnu s tím transvestitou? Jo, jo, jasně Toyota... na co vlastně že to byla reklama?"
"Silné" reklamní motivy, příběhy mají tu vlastnost, že často zastíní produkt samotný.
Tady se bude řešit míra úchylnosti reklamy, jestli Toyota překročila nebo nepřekročila hranici vkusu atd. a po samotném objektu reklamy nikdo ani nevzdechne. Tedy ne, že by to byla nějaká škoda. :-) ;-)
30. 8. 2012 09:01
Re: Samozrejme..
Pamatuje si snad ještě někdo spojení Superba a chlapíka v lodičkách? Nebo to byla Okta?
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 09:13
Re: Samozrejme..
Asi by to chtělo nějakého reklamního experta, aby nám to trochu rozebral, osobně si nejvíc zapamatuju reklamu včetně toho produktu, když je v ní vtipnost spojená přímo s tím produkterm. Třeba ten golf na setrvačník mě teď napadá, naopak vtipná motorkářská reklamní kampaň, super, ale na kteréhože operátora to je? Nevybavím si.
30. 8. 2012 10:01
Re: Samozrejme..
Jo, to asi bude pravda s tím komplexním vnímáním.
Na druhou stranu, ti lidé z agentury asi vědí co dělají, snaží se útočit na podvědomí. Já si zapamatuju akorát reklamy na produkty, které mě zajímají - bujóny a polívky z prášku jsou pro mě šedá masa...pokud nešokujou, nezájem.
Tak si ríkám, že se tady snaží hrát na stejnou notu.
30. 8. 2012 10:06
Re: Samozrejme..
To je na komoru a na hlavičku! Přesně!

Reklama na Golf se setrvačníkem, první reklama na Bravo, kde ho polévají rudou barvou, reklama na FL BMW 5 E39, kde jsou vidět zpočátku jen Angel eyes v tunelu...

Ale ne něco, co nedokážeš doma vysvětlit dětem! 8-s
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 10:34
Re: Samozrejme..
Jasně, ono už stačí vysvětlovat desetiletýmu klukovi, když vidí borce s červenou hlavou a ušima, co je to za čerta ten Clavin. >:-[] ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:11
Re: Samozrejme..
Ale ty kočenky nevypadají špatně. ;-) PS. Jak mu vysvětluješ reklamu s prázdnou pohovkou? ;-) Prakticky? >:D :*)
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 12:29
Re: Samozrejme..
To asi neznám, já těm reklamám zas tak moc nedám. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 13:02
Re: Samozrejme..
No ony tyhle dvě chodí často po sobě (slušný dvojsmysl). Ale vážně, vysílají je často ve stejných blocích. Taky mají stejnou cílovou skupinu. Vážně si nevzpomínáš? Zejména při sportovních přenosech.
30. 8. 2012 11:33
Re: Samozrejme..
Clavin jsem naštěstí vysvětlil :-) I s erekcí ;-)
30. 8. 2012 11:38
Re: Samozrejme..
>:D taky čekám, že za mnou každým dnem přijdou haranti s žádosti o vysvětlení >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:45
Re: Samozrejme..
Správně to má fungovat takhle (půjčeno z fb) [odkaz]
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 12:31
Re: Samozrejme..
Já říkám, že žena dává dětem teplo a muž světlo. Tedy většinou si to troufnu zahlásit až po jídle, s prázdným žaludkem neradno být doma prorokem. >:D ;-)
30. 8. 2012 12:38
Re: Samozrejme..
No vidíš, s Aursiem se staneš mužem co dává i teplo >:-[]
30. 8. 2012 11:55
Re: Samozrejme..
viz niže :-)

Horší to bude až ti bude paní vysvětlovat...víš proč se dělá Clavin???

Ne...

Pro tebe přece >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:38
Re: Samozrejme..
Ještě že tě u toho nenačapala žena, úchyle! >:-[] (sorry, pokud už by to bylo přes čáru). ;-)
30. 8. 2012 11:55
Re: Samozrejme..
Většina i malejch kluků má ráno ten problém, kterej už ty co používají Clavin nemají...na tom se to vysvětluje dobře :-)

Nejsem z cukru...cukrouši >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 12:02
Re: Samozrejme..
To je docela dobrý. :yes:
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 12:32
Re: Samozrejme..
To jo, jenže jim je ten efekt zatím spíš na obtíž. >:D ;-)
30. 8. 2012 12:39
Re: Samozrejme..
U staršího už nemám obavy a mladší se s tím zatím spokojil...jeho "a proč chtějí..." protnula žena se žádostí o koupi pečiva. :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 12:44
Re: Samozrejme..
Proč chtějí co? Vždyť jste ho ani nenechali domluvit. >:D
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 13:04
Re: Samozrejme..
Zatím pro něj bude přece jen lepší, když skočí pro ty rohlíky. >:D
Avatar - white label
30. 8. 2012 12:46
Re: Samozrejme..
Nejvíc toho mají obvykle ti, co to potřebují nejméně... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 12:59
Re: Samozrejme..
Občas mám takový pocit i na silnicích ..
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 13:03
Re: Samozrejme..
Jenže tady většinou čtu, že je to opačně, ty velký silniční kusy prý pořizují ti s malým. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 13:06
Re: Samozrejme..
No jo, tak na to už není argument. :-) >:D
30. 8. 2012 13:11
Re: Samozrejme..
Je...mám malý auto...néééé? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 13:21
Re: Samozrejme..
>:-[] Třeba tohle? [odkaz]
30. 8. 2012 14:47
Re: Samozrejme..
Jistě, bodyguard vždy jen s malým! :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 15:12
Re: Samozrejme..
Jasně, kolt musí být nenápadný. Ale co mu to potom leze z nohavice?? >:-[]
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:59
Re: Samozrejme..
No, taky mě to hned napadlo a pak mě taky hned napadlo, že už by to bylo přes čáru... >:D
30. 8. 2012 12:10
Re: Samozrejme..
A nedáš si s těma dvojmyslama pokoj...ti daj´přes čáru >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 12:12
Re: Samozrejme..
To mě napadlo už původně, ale nechtěl jsem jít přes čáru, když už jsem psal tobě lehce přes čáru, i když jak píšeš, nejsi z cukru. >:D
30. 8. 2012 11:47
Re: Samozrejme..
Záleží, kolik jim je. Dnes je všeobecný názor, že se s tím má začínat v raném věku. Jak jsi jim vysvětlil sex/ sexualitu? Už jsi se dostal k syndromům jako XXY? Co takhle začít tím, že oblečení a pohlaví/ sexualita nemají žádný vztah? Nebo jim snad zakrýváš oči, když okolo projde žena v kalhotovém kostýmu? Nebo Skot v národním úboru? A že je lze potkat i v Praze a stydlíni to zrovna nejsou. Třeba přihodit něco o toleranci, konformitě (aneb kdo chce s vlky žít, musí s nimi výt).

Dříve nebo později se s tím vším setkají. Pro každého rodiče asi horká brambora, ale každý se s tím musí nějak poprat.
30. 8. 2012 11:57
Re: Samozrejme..
Jedna věc je jaksi obecná rovina...tu musí vysvětlit každej a dá se aplikovat v ranným věku...pak je už ta reklamně-úchylná rovina, kde musíš pečlivě vážit každý slovo, aby to bylo vysvětleno správně.
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 12:35
Re: Samozrejme..
Jistě, a otázku věku bych ještě vypíchnul, já s tím ranným (kolik to je?) věkem moc nesouhlasím, informace tohohle typu v těch čtyřech pěti letech, kdy se začínají pořádně ptát, ke spokojenému životu nepotřebují.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 13:05
Re: Samozrejme..
Souhlas. Ať si užijí nevinného dětství, přeci jen, vrátit už ho nelze...
30. 8. 2012 13:11
Re: Samozrejme..
Jsem nevinný dítě pořád! >:-[]
31. 8. 2012 19:16
Re: Samozrejme..
On je to hlavně proces postupný a jde až do začátku puberty. Ten základ před školkou. Za úplný základ je považována schopnost pojmenovat všechny části svého těla. Pravda je, že děti nejsou zatížené společností, spousta věcí jim nepřijde zvláštní, pokud jim to nesdělíme. Tohle do určité míry spadá do otázky, co je správné pro kluka/ holku.

Mně spíš přijde zvláštní, že by vůbec dítě poznalo, že je v té reklamě něco "špatně." Spíš se může podivovat nad prvním afričanem nebo asiatem než nad slušným transvestitou. Tím nepodceňuji děti, vím, že jsou velmi vnímavé, ale pokud si člověk odmyslí šaty, líčení atp., tak rozdílů mezi mužem a ženou není tolik. Navíc zrovna z téhle kampaně se můžeš vyvléknout, aniž bys lhal, pokud si myslíš, že je příliš mladé na úplnou pravdu.

Mimochodem, co takový rodinný film Táta v sukni?
30. 8. 2012 09:13
hnus
ta predchozi reklama byla aspon pekna, tady u te je videt ze se setrilo uplne na vsem, VFX zabery jsou naprosto odporne a vypadaji jako by je delal nekdo pred 30 lety
Rozbalit vlákno
0
30. 8. 2012 10:47
Kampaň
Nečekám, že by někdo v této homo- xeno- a nevím čeho všeho- fobní společnosti reklamní kampaň ocenil, ale v mnoha liberálnějších částech světa to bude mít úspěch. V českých (a slovenských a polských a pod.) luzích a hájích stěží, to ale pro auris beztak není zajímavý trh.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - white label
30. 8. 2012 10:55
Re: Kampaň
Ještě, že jsou v tom bývalém východním bloku i tak "renesanční" osobnosti jako např. ty, které nám vizionářsky svítí na lepší zítřky... 8-s :*) >:D
30. 8. 2012 10:59
Re: Kampaň
Na lepší zítřky to tady zatím rozhodně nenvypadá, stačí se na vás kouknout.
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:05
Re: Kampaň
Ale, když se mrknem na tebe, tak nějaká naděje tu ještě pořád žije! :*) >:D
30. 8. 2012 11:08
Re: Kampaň
Ano :-) já tedy neříkám, že jsem z kampaně aurisu nadšen, ale nechává mě úplně klidným. Jsem jenom překvapen, kolik emocí to tady vyvolává.
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:20
Re: Kampaň
Osobně mám z té kampaně maximálně tak "pr.del" (viz mé příspěvky k tomu), žádnou jinou "emoci" to u mě nevyvolává... >:-[]
30. 8. 2012 11:22
Re: Kampaň
ok :-) :yes: i když "prd*l" je taky emoce :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:33
Re: Kampaň
Takže potrefená husa se ozvala... P.del, jo? >:-[] >:-[] Tak tu mám u reklamy na Toyotu raději preventivně staženou. >:-[] ;-)
30. 8. 2012 11:35
Re: Kampaň
To slovo bych ve společnosti transek a podobných radši neříkal...mohlo by působit jako pobídka :-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:51
Re: Kampaň
Tak co se týče té reálné ***, tak s tou u mě rozhodně žádná pr.dell není, to by hošani sice taky narazili, ale trochu jinak, než by si představovali... >:D
30. 8. 2012 12:11
Re: Kampaň
Jako jedno se musí režiséru Šukamotovi nechat...reklamou se nesmazatelně zapsal do diskuzí ACZ >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 12:13
Re: Kampaň
To je Kakimoto, neurážejme pro jméno! ;-) >:-[]
30. 8. 2012 12:41
Re: Kampaň
To je jednou jakou úchylku ve jméně zvolíš :-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 13:04
Re: Kampaň
To není, tahle je ta zadní... >:-[]
30. 8. 2012 15:43
Re: Kampaň
S tímhle slůvkem doporučuji v této diskuzi nakládat velmi opatrně. >:D
30. 8. 2012 16:24
Re: Kampaň
Já když jsem to napsal bez uvozovek, teček, mezírek, vynechaných písmenek, tak mi to cenzurovací robot (nebo redaktor) automaticky přepsal na hvězdičku :-)
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 12:41
Re: Kampaň
Tyhle tlachy o zdejší xenofobní společnosti miluju, doporučuju vyjet do světa, uvidíš co je to kastování původem, barvou pleti nebo sexuální orientací, česká společnost je s výjimkou cikánské otázky tak liberální, že víc ani být nemůže. Sexuální orientace je tady každému lhostejná, lze to považovat za jistou "výhodu" ateismu české společnosti.
30. 8. 2012 12:47
Re: Kampaň
Vyjel jsem a vrátil se. Nebyl jsem sice daleko (rok na studijním pobytu v reichu), ale postoje lidí se nedají srovnávat. Tedy dají a vyjde mi z toho, že naši společnosti nejsou sexuální orientace a barva pleti zcela lhostejná.
Avatar - Dinar
30. 8. 2012 13:12
Re: Kampaň
No, tos ty Němce tedy dokonale prohlédnul. >:D Představa jak si Němci běžně volí za vrcholné politiky (ti co jsou v kandidátkách nahoře s aspirací na ministerský post) třeba homosexuály nebo Turky mě po těch x "studijních pobytech", které jsem v D za posledních dvacet let absolvoval dokážou docela rozesmát. Naopak, u nás věc zcela běžná, nikdo se po sexuální orientaci politiků nevozí, nikdo se po ní neptá, byť těch veřejných tajemství bylo u nás v posledních letech poměrně hodně.
30. 8. 2012 16:00
Re: Kampaň
Tak to musíme tedy rozdělit..ofiko názory společnosti zcela nekorespondují s názory lidí, s kterými jsem se normálně setkával. Tady se společnost tváří liberálně, ale lidi na ulici jsou schopni cokoliv jiné, než jsou oni sami, zlynčovat. Jo a špatně jsme se pochopili, v reichu jsem myslel Osterreichu, ale to byla spíš mea culpa :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 8. 2012 23:59
Re: Kampaň
Neřekl bych (a se mnou celá řada religionistů, duchovních a filozofů), že je česká společnost ateistická. Spíše je plná agnostiků nebo "něcistů", kteří věří "v něco", přitom je jejich představa o Bohu a o světě často slučitelná s konvenčními náboženskými směry. Češi se jen často bojí škatulkování; náboženství jim také bylo znechucováno lživou a zákeřnou demagogií komunismu (ve které pokračuje ČSSD). Ateistické zdání bývá klamné ;-)

Když jsme u toho - o stavu českého "ateismu" si milerád popovídám s každým, kdo má o dialog zájem. Realita ČR je jiná, než mnozí zastánci iluze masového ateismu říkají...
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 00:28
Re: Kampaň
Hele, my jsme takovej národ civilizovanejch (jak, kdo) pohanů. A tak je nám docela dobře. Jsem rád za to desatero, že nekamenujeme a tak. Nadruhou stranu, učit se tak složitej text, jako je bible, to asi většina dnes nedá. Ale občasné zastavení se na klidném místě s pokorou k takovému místu i ostatním (narážím na neustálý hluk i tam, kde by měl být relativně klid), jakým je třeba kostel, by nikomu neuškodilo. I kdyby tam měl zírat do světla skrz vitráž.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
31. 8. 2012 00:34
Re: Kampaň
Zajímavý názor. Taky si říkám, že Češi jsou zajímaví lidé. Ostatně Colani to potvrzuje: [odkaz]
1. 9. 2012 00:13
Re: Kampaň
Celkem bych souhlasil. Vyrostl jsem v rodině, kde platilo, že nepotřebuješ kostel, abys mohl ctít Boha, nepotřebuješ, aby ti někdo nadiktoval, jak to máš dělat. Nikdy jsme se nemodlili, do knihovny jsem měl volný přístup a mohl jsem si náboženské texty číst, pokud jsem chtěl. A moji prarodiče neměli zrovna dobrý názor na církevní představitele. Děda jim uměl dát jmen. :-) Můj přístup obecně není slučitelný s evropskými náboženstvími. Já osobně spíš než o náboženství mluvím o životní filosofii. A jako vědec jsem agnostik. Církve jako takové považuji za jeden z největších omylů naší historie.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 10:56
Čobogaj nebo gay
Nejvíc mě pobavily titulky: "Režie - Kakimoto" >:-[]
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:03
Re: Čobogaj nebo gay
To je sponzor "Ka(wasa)ki moto(r)", ale museli to zkrátit, v Japonsku je na všechno hrozně mála místa... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:08
Re: Čobogaj nebo gay
>:-[] To jo, proto je v reklamách transka, ženský se strašně vykecávaj. >:D
Avatar - white label
30. 8. 2012 11:18
Re: Čobogaj nebo gay
To taky, ale jak jinak chceš do reklamy nacpat chlapa a ženskou v jedné osobě..., možná ta kampaň má říkat: "Náš Auris není tak bezpohlavní jak na vás působí, naopak, je to první "auto- hermafrodit". Takže Toyota má vlastně nejen první sériový hybrid, ale i první sériový hermafrodit..., trochu se bojím co přijde dál... ;-) >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:36
Re: Čobogaj nebo gay
>:D Sériový holobyt?
30. 8. 2012 12:38
Re: Čobogaj nebo gay
To už tady bylo viz Škoda Fabia Junior ;-)
Avatar - Hotwire
30. 8. 2012 16:38
Re: Čobogaj nebo gay
a seriovy trilobyt bolo audi TT prvej generacie? >:D
30. 8. 2012 16:34
Re: Čobogaj nebo gay
Velmi pravděpodobně je to reklama jen pro Asii, (možná jen pro Japonsko) asi tolik důležitosti bych tomu přikládal. Že by podobný přístup byl z hlediska prodejů v Evropě nevhodný, to snad ví i v Toyotě. Navíc, říct o autě že je bezpohlavní, aniž bych v něm ujel ani metr je dost předpojaté, to by se dalo říct o většině produktů VW, z hlediska emocí za volantem existují lepší volby. Je docela úsměvné, že si ACZ dalo práci s tím tuto reklamu najít, ale např. reklamu na Roomster s rodinkou a ulevujícími si dětmi nezmínili vůbec, přitom pro mně jsou obě reklamy stupidní naprosto stejně.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 21:50
Re: Čobogaj nebo gay
Ehm, jsem se uklikl. Sry
Avatar - white label
30. 8. 2012 22:04
Re: Čobogaj nebo gay
Auto může vypadat/působit jakkoli, aniž by bylo nutné v něm jet... a termín "bezpohlavní auto" sem do diskusí dotáhli především zatvrzelí antikoncernisti.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 11:15
Today, tomorrow, transsexual
Ono ani reklama u nás není žádný terno, spíš trapná. Myslím ti kreslení paňáci co vypadají jak expert Pepa, nebo kterej z toho autosalonu. Tohle je přece děs. [odkaz]
Rozbalit vlákno
7
30. 8. 2012 16:41
Re: Today, tomorrow, transsexual
Sám se tomu divím, je to taková toporná česká snaha být vtipný á la TG, jsou tu novináři kteří o autech i něco ví a jejich projev není rádoby vtipný, např. Honza Koubek, ale ti buď pracují pro konkurenční web, (jeho případ) nebo je asi žádná z televizí nechce, nebo oni nechtějí pracovat pro ni, škoda.
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 21:52
Re: Today, tomorrow, transsexual
Já si stěžoval na reklamu Toyoty, ne na kvalitu českého automobilového novinářství. ;-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 22:14
Re: Today, tomorrow, transsexual
Taky mě tenhle politický styl reakce poněkud zaskočil... >:-[]
31. 8. 2012 14:16
Re: Today, tomorrow, transsexual
Tak ten předmět se ti teda povedl, při jeho shlédnutí jsem si málem smíchy cvrnknul do textilu >:D

Ale jinak vážně, ta reklama je opravdu maras a jak se píše, není na auto, ale na toho tranďáka...(uniká mi smysl takovýchto reklam)
Avatar - white label
31. 8. 2012 14:26
Re: Today, tomorrow, transsexual
Předmět? Snad příklad. Chlapi proč jste museli chodit za školu zrovna místo češtiny...? ;-)
31. 8. 2012 23:27
Re: Today, tomorrow, transsexual
Předmětem nejspíš myslel skutečně předmět, tedy "Today, tomorrow, transsexual". Jen místo shlédnutí asi mínil přečtení. ;-)
10. 9. 2012 13:00
Re: Today, tomorrow, transsexual
když vyplňuješ nějaký příspěvek, pak ten tučný text je předmět - tak jak píše MT a ten jsem myslel čili "Today, tomorrow, transsexual" :-)
31. 8. 2012 04:01
Tak nevím
Buďto je Toyota tak bistrá, že si její marketingové oddělení všimlo, jak se nám ty 4% pomalu rozrůstají a chce na to reagovat, nebo si jen v Toyotě po svém přebrali pojem "Hot Hatch", a nebo prostě na zasedaní rady vypili příliš mnoho saké a začali se hecovat stylem - "o co, že neuděláš takovouhle reklamu?..." a je to tady... Protože jinak nevím, proč Toyota dobrovolně hned na začátku udělala z Aurise auto, které si normální chlap v žádném případě nekoupí, minimálně díky této propagaci...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
31. 8. 2012 14:23
Re: Tak nevím
Kouzlo nechtěného..., Toyota je v tomto směru opravdu spíš "bistrá", než skutenbě bystrá. ;-)