Nový Auris v další transsexuální reklamě. Dělá to Toyota schválně?
V sérii spotů pro japonský trh děla novému Aurisu společnost devatenáctiletý Stav Strashko původem z Ukrajiny, který ale vyrůstal v Izraeli. Tento muž vystupuje jako modelka a právě díky reklamnímu snímku s ním se podařilo Toyotě přitáhnout k novému Aurisu mnohem více pozornosti než kdyby nový hatchback dojel k severnímu pólu a zpět bez jediné poruchy a uvíznutí v ledu.
V novém reklamním snímku se situace trochu otáčí a Toyota Auris již není hlavní hvězdou, na kterou má upozornit pro většinu diváků exotický transsexuál, ale je zde pouze jako rekvizita, která má upozornit na skutečnost, že je Toyota sponzorem uměleckého a hudebního festivalu Daikanyama Art Street (DAS) pořádaného v Tokiu od 20. do 26. srpna.
Za volantem Aurisu je Avu-chan devatenáctiletý transsexuál afro-amerického a japonského původu, který je zpěvákem japonské glamrockovém kapely Ziyoou-vachi (Včelí královna).