Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Auris v další transsexuální reklamě. Dělá to Toyota schválně?

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 30. 8. 2012 • 13:14
102
Nová generace Toyoty Auris se objevuje po boku transsexuála v dalším reklamním snímku.

V sérii spotů pro japonský trh děla novému Aurisu společnost devatenáctiletý Stav Strashko původem z Ukrajiny, který ale vyrůstal v Izraeli. Tento muž vystupuje jako modelka a právě díky reklamnímu snímku s ním se podařilo Toyotě přitáhnout k novému Aurisu mnohem více pozornosti než kdyby nový hatchback dojel k severnímu pólu a zpět bez jediné poruchy a uvíznutí v ledu.

V novém reklamním snímku se situace trochu otáčí a Toyota Auris již není hlavní hvězdou, na kterou má upozornit pro většinu diváků exotický transsexuál, ale je zde pouze jako rekvizita, která má upozornit na skutečnost, že je Toyota sponzorem uměleckého a hudebního festivalu Daikanyama Art Street (DAS) pořádaného v Tokiu od 20. do 26. srpna.

Za volantem Aurisu je Avu-chan devatenáctiletý transsexuál afro-amerického a japonského původu, který je zpěvákem japonské glamrockovém kapely Ziyoou-vachi (Včelí královna).

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Today, tomorrow, transsexual
| 10. 9. 2012
když vyplňuješ nějaký příspěvek, pak ten tučný text je předmět - tak jak píše MT a ten jsem myslel čili "Today, tomorrow, transsexual" :-)
Kampaň
| 1. 9. 2012
Celkem bych souhlasil. Vyrostl jsem v rodině, kde platilo, že nepotřebuješ kostel, abys mohl ctít Boha, nepotřebuješ, aby ti někdo nadiktoval, jak to máš dělat. Nikdy jsme se nemodlili, do knihovny jsem měl volný přístup a mohl jsem si náboženské texty číst, pokud jsem chtěl. A moji prarodiče neměli zrovna dobrý názor na církevní představitele. Děda jim uměl dát jmen. :-) Můj přístup obecně není slučitelný s evropskými náboženstvími. Já osobně spíš než o náboženství mluvím o životní filosofii. A jako vědec jsem agnostik. Církve jako takové považuji za jeden z největších omylů naší historie.
Today, tomorrow, transsexual
| 31. 8. 2012
Předmětem nejspíš myslel skutečně předmět, tedy "Today, tomorrow, transsexual". Jen místo shlédnutí asi mínil přečtení. ;-)
Avatar - white label
Samozrejme..
| 31. 8. 2012
Souhlas.
Samozrejme..
| 31. 8. 2012
On je to hlavně proces postupný a jde až do začátku puberty. Ten základ před školkou. Za úplný základ je považována schopnost pojmenovat všechny části svého těla. Pravda je, že děti nejsou zatížené společností, spousta věcí jim nepřijde zvláštní, pokud jim to nesdělíme. Tohle do určité míry spadá do otázky, co je správné pro kluka/ holku.

Mně spíš přijde zvláštní, že by vůbec dítě poznalo, že je v té reklamě něco "špatně." Spíš se může podivovat nad prvním afričanem nebo asiatem než nad slušným transvestitou. Tím nepodceňuji děti, vím, že jsou velmi vnímavé, ale pokud si člověk odmyslí šaty, líčení atp., tak rozdílů mezi mužem a ženou není tolik. Navíc zrovna z téhle kampaně se můžeš vyvléknout, aniž bys lhal, pokud si myslíš, že je příliš mladé na úplnou pravdu.

Mimochodem, co takový rodinný film Táta v sukni?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku