Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Srovnávací test Světa motorů: Ford Focus vs. Renault Mégane vs. Volkswagen Golf

S litrovým tříválcem zašel Focus ve zmenšování nejdál. Teď už má moderní dvanáctistovku i Mégane. Má se prověřený Golf TSI čeho bát?
Zpět na článek
30. 8. 2012 16:11
30. 8. 2012 16:33
30. 8. 2012 16:50
30. 8. 2012 16:42
30. 8. 2012 16:52
30. 8. 2012 20:24
30. 8. 2012 21:10
30. 8. 2012 21:18
30. 8. 2012 21:20
30. 8. 2012 21:34
31. 8. 2012 01:06
30. 8. 2012 21:25
30. 8. 2012 21:19
30. 8. 2012 21:35
30. 8. 2012 21:51
30. 8. 2012 21:56
30. 8. 2012 22:59
30. 8. 2012 23:12
30. 8. 2012 22:56
30. 8. 2012 23:22
31. 8. 2012 01:01
30. 8. 2012 16:58
30. 8. 2012 20:28
30. 8. 2012 21:20
30. 8. 2012 21:20
7. 5. 2014 20:44
30. 8. 2012 23:54
30. 8. 2012 16:21
30. 8. 2012 19:56
30. 8. 2012 21:07
30. 8. 2012 21:41
30. 8. 2012 21:48
30. 8. 2012 21:54
31. 8. 2012 08:32
31. 8. 2012 09:48
31. 8. 2012 10:00
30. 8. 2012 16:55
30. 8. 2012 17:11
30. 8. 2012 17:13
30. 8. 2012 18:33
30. 8. 2012 18:54
30. 8. 2012 20:24
30. 8. 2012 20:56
31. 8. 2012 11:34
31. 8. 2012 12:20
30. 8. 2012 21:23
30. 8. 2012 20:28
30. 8. 2012 22:02
30. 8. 2012 22:07
30. 8. 2012 22:11
30. 8. 2012 22:15
30. 8. 2012 22:15
30. 8. 2012 22:18
30. 8. 2012 22:24
30. 8. 2012 22:34
30. 8. 2012 23:28
30. 8. 2012 23:01
30. 8. 2012 23:10
30. 8. 2012 23:26
30. 8. 2012 23:31
31. 8. 2012 12:29
31. 8. 2012 11:30
31. 8. 2012 11:43
31. 8. 2012 12:15
31. 8. 2012 15:19
31. 8. 2012 19:57
31. 8. 2012 22:14
2. 9. 2012 20:14
2. 9. 2012 21:13
3. 9. 2012 17:42
4. 9. 2012 21:49
2. 9. 2012 21:27
31. 8. 2012 10:13
31. 8. 2012 12:11
31. 8. 2012 12:15
31. 8. 2012 16:45
31. 8. 2012 12:18
30. 8. 2012 19:58
30. 8. 2012 20:48
30. 8. 2012 21:32
30. 8. 2012 22:31
30. 8. 2012 22:39
30. 8. 2012 23:15
30. 8. 2012 23:23
31. 8. 2012 14:30
31. 8. 2012 18:31
1. 9. 2012 20:06
31. 8. 2012 13:29
31. 8. 2012 20:52
1. 9. 2012 20:06
31. 8. 2012 06:55
31. 8. 2012 11:52
31. 8. 2012 12:23
1. 9. 2012 20:08
31. 8. 2012 01:06
31. 8. 2012 18:37
31. 8. 2012 08:08
31. 8. 2012 08:20
31. 8. 2012 11:57
31. 8. 2012 15:37
1. 9. 2012 20:09
2. 9. 2012 23:30
3. 9. 2012 22:46
3. 9. 2012 22:44
3. 9. 2012 23:24
4. 9. 2012 10:33
4. 9. 2012 19:28
13. 6. 2015 15:35
30. 8. 2012 16:11
Motor
To sem myslel že ten Renaultí motor bude lepší.No nic, špatnej taky není, ale TSI drží krok, či dokonce ho předčí.Zajímavé....
Rozbalit vlákno
36
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 16:29
Re: Motor
No interiérem u mě vítězí Megane a cenově na tom bude lépe než Golf, Focus u mě nějak nevyhrává ničím.
30. 8. 2012 16:33
Re: Motor
No otázka do pranice, Golf CE 1,2TSI 63 kw je možné koupit za 320 tkč, možná i za méně.Jinak nemyslíš interiér u Generationu, doufám...

Cenově to bude vyrovnané, kupodivu...
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 16:39
Re: Motor
Aha, v článku jsem to nenašel. To je celkem solidní cena, myslel jsem, že bude začínat výš. Měl jsem na mysli interiér na fotkách a mám zkušenost z interiéru vyšší verze, ale před faceliftem. Je to ta pod "GT".
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 16:50
Re: Motor
Jenže v testu je 77 kW verze a ten kdo jel obě verze, jako třeba já, tak ví, že 63 kW je o hooodně lenivější srovnání s Meganem 1,2 TCe vůbec nesnese. 77 kW je opravdu "dravější, z druhé strany kultivovanosti 1,2 TCe se nevyrovná opravdu ani jeden, dovolím si tvrdit, že je to jeden z nejsametovějších čtyřválců na trhu a ta těsně čtvercová konstrukce je jasně znát.

Ta kultivovanost a tichost pak subj. dává pocit nižší dynamiky, realita je ale pak viditelná na tachometru.

Je to asi jako s 1,9 TDI verzus 1,6 TDI, v 1,9 máte pocit díky dunění motoru, že zrychlujete rychleji, než 1,6 TDI, až měřené srovnání ukáže, že je to srovnatelné. Prostě 1,2 TCe je dobrý maskovač.
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 16:42
Re: Motor
Keby mal Focus prehladnejší a jednoduchší interiér a odlišnú stredovú konzolu, tak by u mňa z danej trojice víťazil. Volant snáď nemá chybu, zadok a profil sa mi tiež páči. Akurát predok je podľa mňa príliš nevýrazný a svetlá sa mi nepáčia. Nechápem, prečo Focus nemá predok z Evosu/Mondea (Fusionu) a svetlá z Evosu alebo podobné Kii ceed. Potom by to bolo veľmi pekné auto. Focus Electric sa mojím dizajnovým predstavám približuje, ale aj tak to stále nieje ono.

Čo sa týka interiéru Mégana, nechápem čo na ňom vidíte. Plasty priemerné (v predfaceliftovej verzí, neviem ako je to teraz), dizajn nevýrazný. Ale je prehľadný, to je fakt, zvlášť v porovnaní s Focusom je to plus. Navyše má Mégan drahé príplatky.
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 16:52
Re: Motor
Když neberu design, i když od něj se nedá odhlížet, tak Focus stále tak trochu klame detaily. Ne třeba materiály, ale třeba každý display a ukazatel má jiný font, celé to je takové divoké... a pak interiér Focusu je rozhodně z těchto tří nejmenší, jak obj., tak subj... a kufr je v hatchbacku úplná tragédie.
Když Focus, tak kombi.
30. 8. 2012 20:24
Re: Motor
Hele hele neplet dojmy s pojmy... protože kvalita plastových dílů VW a Ford je velmi podobná, možná Ford má trochu lepší a vím to protože pro oba dva vyrábíme formy a taky pro ně lisujele plastové součásti... a nemluvě o tom že na škodu Rapid děláme celou kulisu řazení (což je sestava několika plastových dílů) a to jsem teprv čuměl co je to šmejd plast..:(
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 21:10
Re: Motor
Pre mňa je dôležitý aj pocit z plastu na dotyk a tu práve VW/Škody/Seaty pokulhávajú, pretože majú plasty tvrdé. Chevy Cruze má tiež tvrdé plasty, vraj sa ľahko poškriabu, ale na pocit mi sú veľmi príjemné. A Focus má veľmi dobré plasty :yes:
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 21:18
Re: Motor
Nauč se číst: "Ne třeba materiály, ale třeba každý display a ukazatel má jiný font, celé to je takové divoké"
Materiály jsou ve Fordu v pořádku, ale co kus interiéru, to jiná ves.
Avatar - white label
30. 8. 2012 21:20
Re: Motor
Nakonec jsi mě ještě o minutu předběhl, že já se s tím vůbec psal... 8-s ;-)
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 21:34
Re: Motor
Nic si z toho nedělej, to se stává i v lepších rodinách... vidíš, kdybych si dal o jedno pivo víc, tak bys byl rychlejší >:D
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 00:22
Re: Motor
Nebyl by. Určitě důkladně čistí sýtka, aby zejtra byl skvělý Dadák. ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 01:06
Re: Motor
Kdepak, já "točím" už nějaký pátek tohle:
[odkaz]
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 11:20
Re: Motor
Ok. Ale čistá sytka, to je základ, to musi byt, protože tak je to spravně. >:D
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 21:25
Re: Motor
Ja viem a v tom máš pravdu - preto v AutoŽurnáli vyhrala KIA ceed a sesterský Hjandé i30 nad Focusom. V AutoBilde porazila dízlový Focus o bod Honda Civic (deviatka). Starý Focus sa mi páčil až po facelifte, lenže je fakt, že nemal také detské chyby ako ten súčasný.
Avatar - white label
30. 8. 2012 21:19
Re: Motor
Hele... a kde konkrétně píše něco o kvalitě plastových dílů. Ono je lepší si to nejdřív pořádně přečíst a teprve pak na to reagovat, ale nic si z toho nedělej, se základními aspekty/pravidly diskuse tu má problém spousta lidí. Ale možná si nám jen chtěl sdělit v jakém oboru pracuješ a tohle ti přišlo jako slušná příležitost, hehe...
Avatar - white label
30. 8. 2012 21:51
Re: Motor
Vyšlo, díky. Vypadalo to tak třikrát na déšť, ale vždycky přestalo a pořádně se rozpršelo až po koncertě, asi má tam nahoře protekci... >:-[]
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 21:56
Re: Motor
No nevím, po verši z Mikymauze: "Bůh je slepý řidič sedící u volantu" bych tohle netvrdil >:-[]

Začínám tím být trochu degenerovaný... u snídaně poslouchám Radiožurnál, hlasatel říká "je pět třicet pět" a mě celý den v hlavě hraje "v pět třicet pět jednou z pravidelných linek
sedm zastávek do Kateřinek
Ukončete nástup - dveře se zavírají"
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 22:56
Re: Motor
Tak vstávej kolem 9té,,, ;-) Nebo ve 4 ráno.
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 22:59
Re: Motor
To první by mi asi neprošlo, ale za zeptání nic nedám >:D
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 23:01
Re: Motor
PS. [odkaz] a to druhé, to už je snad jasné. :-)
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 23:12
Re: Motor
No vidíš, na ty jsem úplně zapomněl :-)
Avatar - white label
30. 8. 2012 22:56
Re: Motor
Nežárli zase a neboj, J.N. je "jen" Jarek Nohavica. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 22:58
Re: Motor
Hele, vážně nebojim. Ono to nebylo vůbec těžké poznat, s tím co Ronault napsal.
Avatar - white label
30. 8. 2012 23:22
Re: Motor
S čím co Ronault napsal? Napsal přece pouze tohle: "PS: Co J.N.? Vyšlo to?"
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 00:20
Re: Motor
Myslel jsem, co napsal pak... v 5.35... ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 01:01
Re: Motor
V 5:35? Tak to snad teprve bude, ne? >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 11:16
Re: Motor
>:D Ale kdež, ty my rozumíš. ;-) :-)
30. 8. 2012 16:58
Re: Motor
Megane - nie najväčší, ale rozhodne najpríjemnejší a najkrajší interiér. Motor s najplynulejším záťahom a najkultúrnejším chodom. Najväčší kufor, priaznivá cena. A nebude mi ho závidieť sused, ktorý rád chodí na prechádzky s klincom vo vrecku...

Golf - najväčší interiér a najlepší výhľad. Ale príliš konzervatívny a strohý vzhľad a pošramotená povesť motora, hoci je to vraj už vyriešené. Obľúbenosť u zlodejov a závistlivý sused ale od kúpy odrádzajú.

Focus - vraj super podvozok, ale na motor som veľa dobrého nepočul, naopak, v reáli je to, ak si človek vyslovene nestráži pravú nohu, skutočný žrút. Tri valce svojim temperamentom zvádzajú k silnejšiemu dupaniu na plyn. Odrádza dizajn exteriéru a vyslovene ma odpudzuje interiér. Plus najmenší a najhoršie využiteľný kufor. Ďakujem, neprosím.
30. 8. 2012 20:28
Re: Motor
No tak až se projedeš v třívalcí 1.0 EcoBoost tak změníš názor protože jsem měl příležitost jet s novým tříválcem a je to fakt paráda a to nás jelo pět v autě a spotřeba byla do sedmy litrů a to se nejelo moc nedělně jak do kostela ;) a hlavně ten motor má takový parádní záběr že ho nepotřebuješ vůbec točit takže dokud nezkusíš tak nesud :-)
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 21:20
Re: Motor
Jenže ten zátah je víceméně objektivně velmi podobný jako u ostatních, reálně je krapánek lepší jen v nižších rychlostech, výše už nestíhá, takové "HTP s turbem". A hlavně jízda jako komplex je v něm z dané trojky nejméně příjemná a nejméně náročná.
30. 8. 2012 21:20
Re: Motor
Nesúdim, píšem, aké som dostal referencie. Popravde motor mi je vcelku ukradnutý, pretože nový Focus je pre mňa tak odpudzujúce auto, že by ma naň nepresvedčil ani šesťvalec s 200 koňmi a 5-litrovou spotrebou.
7. 5. 2014 20:44
Re: Motor
Ten kdo ten motor kritizuje, tak s nim nema zadnou zkusenost. Ja byl take velmi skepticky, ale pak mi spadla celist a musel jsem zmenit nazor. Byl jsem velmi prijemne prekvapeny.
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 16:21
ÁÁÁ
Porovnávací test Méganu, Focusa a Golfu som už čítal v Auto Motor a Šport-e aj v Auto Bild-e, čo tak porovnať napríklad Citroen C4, super auto, veľmi pekné auto, takisto úspešné, tak prečo nieje v žiadnom porovnávacom teste? Alebo by som chcel porovnávací test Astry.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
30. 8. 2012 19:56
Re: ÁÁÁ
C4 moc netestují, většinou testují DS4, třeba tady v AMS
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 21:07
Re: ÁÁÁ
Veď práve, a to je škoda. Už podľa počtu recenzí na MACZ a ich obsahu je na to čas.
U DS4 je jasné, že skončí posledná. Je to kríženec SUV, prémiového hatchbacku, neprémiového hatchbacku a kupé. Kvalita a materiály z luxusného hatchbacku, inteiér samotný a technika z neprémiového hatchbacku, výška z SUV a dizajn a karoséria z kupé. Je to trieda sama pre seba, nemá priamych konkurentov. Na kupé zaostáva športovosťou, na prémiové hatchbacky značkou, na neprémiové cenou a nepraktickosťou a na SUV schopnosťami v teréne (netreba skúšať, je vopred jasné, že sú nulové). Toto auto by som porovnával maximálne s Alfou Giulietta. Kto si ho kúpi, u toho je jasné že zvíťazilo srdce nad rozumom.
Avatar - Ham.
30. 8. 2012 21:41
Re: ÁÁÁ
DS4 je přece klasický HB, to že je o 3 cm vyšší než C4 z něj rozhodně nedělá žádného křížence SUV. DS4 se s C4 porovnávala mnohokrát a výsledek je celkem jednoznačný,
DS4 má lépe nastavený podvozek
DS4 má širší nabídku motorů
DS4 má lepší materiály v interiéru
DS4 je proti C4 méně praktická v zadní části, včetně obtížnějšího nastupování, menšího kufru etc.

Vice versa se dá říci, že jediná výhoda C4 je:
nižší cena,
prostornost vzadu včetně většího kufru a lepší nastupování,
jinak technicky zaostává za DS4.
Avatar - PeterLuk
30. 8. 2012 21:48
Re: ÁÁÁ
JJ, ale ja by som chcel porovnanie C4 s Astrou, so ceedom, s M3-kou alebo s Cruzom, s FOcusom, nie s DS4.
Avatar - Ham.
30. 8. 2012 21:54
Re: ÁÁÁ
Pak ale C4 nemá vůbec žádnou šanci v takových testech uspět.
Avatar - PeterLuk
31. 8. 2012 08:32
Re: ÁÁÁ
Nestraš. C4 šancu má.
31. 8. 2012 09:48
Re: ÁÁÁ
V porovnávacím test ve SM C4 vyhrál nad Astrou celkem presvědčivě
Avatar - PeterLuk
31. 8. 2012 10:00
Re: ÁÁÁ
Vážne? Tak to som rád. Astra sa mi síce páči, ale Citroen mám rád a tak má mierne navrch. Aj na jenproauta.cz napísali, že je lepší než Astra, aj keď ich neporovnávali. Astra síce už nieje v súčasnej generácií také dobré auto, lenže stále je to značka. Ináč pre Ham-a :
[odkaz]
[odkaz]
30. 8. 2012 16:35
Megane - handsfree karta
Ked to ma mat hands-free kartu, co to tam je strcene pri tom tlacitku START?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Pekelná Micinka
30. 8. 2012 16:36
Re: Megane - handsfree karta
Asi aby si nemusel na křižovatce, když ti to zhasne, vysouvat/zasouvat kartu.
30. 8. 2012 16:45
Re: Megane - handsfree karta
Naráží na to, proč je tam karta strčená, když je "hands-free", tedy bys ji neměl vytahovat. Tedy, předpokládám. ;-)
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 16:54
Re: Megane - handsfree karta
Zdířka tam je, abys ji mohl odložit...

A vysvětlím ti to asi takto... když jedou tři redaktoři a střídají si auta, tak by se mohlo stát, že si přesednou a řidič Meganu odjede s Focusem s kartou Meganu v kapse... a to je pak průser, hlavně když si je třeba na konci testu berou domů, kde už pak ráno samozřejmě auto nenastartují.
30. 8. 2012 17:19
Re: Megane - handsfree karta
Počkej, počkej. Když klíč vyneseš z auta, tak by mělo po určité době (ujeté vzdálenosti, vzdálenosti od karty) vypnout motor, ne? Nezkoušel jsem to, ale mám za to, že to tak má fungovat.
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 17:32
Re: Megane - handsfree karta
No já to zkoušel asi 200 metrů u trojkové Laguny a motor jel. Ale slyšel jsem, že u starší generace to pak nehlídá, jak je to tady, nevím.
Avatar - Alpinis182
31. 8. 2012 08:23
Re: Megane - handsfree karta
No, já mám ve svým taky "hands-free" kartu a když nechám běžet motor a odejdu na několik metrů s kartou pryč, tak se nic neděje, jen to houká...
31. 8. 2012 14:27
Re: Megane - handsfree karta
Tak vystoupit a třeba odnosit věci z auta by ti to dovolit mělo, ale odjet dál než pár set metrů by s ním nemělo být možné. Nastartovaný motor a možnost odjet jsou dnes dvě různé věci. Některá auta by se měla sama zamknout, když se klíč dostatečně vzdálí.
Avatar - Alpinis182
1. 9. 2012 16:01
Re: Megane - handsfree karta
Jo, to je možný, více do "hloubky" jsem to zatím nezkoušel...
Avatar - Tomas_2002
30. 8. 2012 23:10
Re: Megane - handsfree karta
Co to je za blbost ? Proč bych to měl někam odkládat ? Pokud mám keyless, tak mám klíč (kartu) v kapse a hotovo ne ? Auta se nevyrábějí pro tři redaktory, ale pro běžného člověka.

Pokud bych měl klíč (kartu) někam odkládat a vyndávat jej tedy z kapsy, tak ten keyless postrádá smysl. To ten klíč můžu rovnou "odložit" do spínačky a uštřit peníze....
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 23:12
Re: Megane - handsfree karta
Nic si z toho nedělej, možná jak si ten příspěvek přečteš 10x, tak to pochopíš, když ne, tak je to vrozené a evidentně se i s tímhle handicapem dá žít.
Avatar - guze
30. 8. 2012 23:15
Re: Megane - handsfree karta
Jenže mě přijde, že on má pravdu, odkládat tu kartu, to je opravdu to samé jako kdyby s ní startoval...
Avatar - Ronault.
30. 8. 2012 23:21
Re: Megane - handsfree karta
Tak i pro tebe platí totéž, přečti si to ještě jednou a když to nepochopíš, tak ještě 10x.

Nikde nepíšu, jestli má smysl odkládat tu kartu, ale o tom, že na fotce je tam odložená proto, že pokud jelo na tom testu více aut a tedy se střídali řidiči, tak byla karta v autě a ne v kapse jednoho z nich, protože by to dopadlo tak, jak píšu.

Ta zdířka tam taky může a pravděpodobně i je kvůli zpárování třeba po výměně baterky karty (tak jak to bylo u starších verzí)
Avatar - Tomas_2002
30. 8. 2012 23:55
Re: Megane - handsfree karta
Takže:

1.) Odkládat kartu nemá pro běžného řidiče smysl. Vycházej z běžného používání a ne z testování pro novináře Tudíž je tam ta zdířka k *.

2.) Ta karta je naprosto běžné dálkové ovládání - proč bych k jeho párování s vozem měl potřebovat zdířku ? Mají snad ostatní auta s centrálem na dálku zdířku na párování ?

Já v autě keyless mám a zdířka nikde. Co asi budu dělat, až budu měnit baterku v dálkovém ovládání ?

Spíš jsi to ty, kdo tu pomaleji chápe.....
Avatar - Ronault.
31. 8. 2012 00:18
Re: Megane - handsfree karta
Je to marné, komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí. Možná si jen cholerik, který než dočte a zamyslí se, tak hned píše. :no:

PS: Naposledy to zkusím... proč vycházím z testování? Protože se autor toho příspěvku, na který prvotně reaguju, ptá. Blik, cvak? Nic?
Avatar - Pekelná Micinka
31. 8. 2012 14:33
Re: Megane - handsfree karta
>:D ale je to marný, je to marný, je to... ...marný.
31. 8. 2012 08:25
Re: Megane - handsfree karta
>:D >:D Tedy znovu a lépe.
Avatar - Katikakus
31. 8. 2012 08:26
Re: Megane - handsfree karta
Tomasi, mam pocit, zes neposlechl Ronaultovu radu a neprecetl to nejmene 10x. Pokud snad ano, o to hur... pro tebe.

Takze jeste jednou - vrat se nahoru, cti pomalu, klidne nahlas a prip. si ukazuj prstem... ;-)
31. 8. 2012 09:50
Re: Megane - handsfree karta
Kucíííí, Ronault má naprostou pravdu a asi si to raději přečtěte 20x, protože Vám to ani 10x nestačilo. Ta zdířka tam je z několika důvodů (některé popisoval Ronault), jedním je například i to, že pokud se ti vybije baterka v té kartě, tak abys nastartoval, stačí ji zastrčit do té zdířky a na tu krátkou vzdálenost se i bez baterky v kartě odblokuje imobilizér...kapiš? Nemá to jen rendl...ale poměrně dost značek...
30. 8. 2012 23:30
Re: Megane - handsfree karta
BMW má také přihrádku na klíček. Neplní žádný účel, jen je tvarovaná tak, aby do ní zapadl a mohl si v pohodě vegetovat u řadící páky/ voliče automatu. Můžeš to brát tak, že je to pro lidi, kteří kapsu nemají. Stejně tak máš odkládací plochy pro telefon, klíče, peněženku, platební karty a podobné věci.
30. 8. 2012 16:55
Všestrannost
Focus je všestrannější, než Megane - co je tím myšleno prosím?
Rozbalit vlákno
3
30. 8. 2012 16:58
Re: Všestrannost
To by ma tiež zaujímalo.
30. 8. 2012 17:03
Re: Všestrannost
Říká ti něco anglické slovíčko "all-rounder"?
30. 8. 2012 17:12
Re: Všestrannost
Tenhle pojem mi znám není
30. 8. 2012 17:11
Spotřeby
Předpokládám že spotřeby jsou odečtené podle PP, čili tam vítěží ten kdo si víc nalže. Pokud jsou rozdíly kolem 0,5 - 1,0l tak bych se raději díval na dlouhodobé spotřeby dle tankování.
Rozbalit vlákno
44
30. 8. 2012 17:13
Re: Spotřeby
True true ;-) Kamarádovo Mondeo tdci si počítá litr na sto k dobru :-)
30. 8. 2012 18:33
Re: Spotřeby
Focus 2007 je presny na desatiny, takze predpokladam, ze pouzili ten isty system, kedze funguje.
Avatar - idam.i
30. 8. 2012 18:54
Re: Spotřeby
Odhliadnúc od presnosti PP ,sa mi zdajú tie spotreby vysoké ! Jazdím na väčšiom aute s 1,6 atmosféra a dosahujem podobné spotreby.Výhoda "downsizingu",predsa mala byť aj spotreba.Či nie ? ;-)
30. 8. 2012 20:24
Re: Spotřeby
a mate tvoje 1,6 92 kw a 170 kroutak?;) u downsizingu jde o to, ze kdyz jezdis usporne..tak to jde..u klasicky...se mzues snazit..a uz tak tuspotrebu nesnizis ;)
30. 8. 2012 20:56