Moskva 2012
XFR Speed Pack, hmm.. No v té modré, to je prostě zabiják, to je snad i škoda tím nějakou tu srnku kočenku nenabrat. >😒] PS. máte tam chybu na konci článku - 2003! ne. 2013 je správně.
Jaguar prozatím nezveřejnil cenu provedení Speed Pack, ale k dispozici má být pro XFR modelového roku 2003.
😉
😉
Viete čo je zaujímavé? Že ked tu je takýto neaký článok s .de autom tak je tu 200 komentárov a niektorí su tu uplne v p*** z toho >😁 A ked je tu takéto krásne nadupané originálne auto tak akoby to ignorovali.
Pod XFR se tu už diskutovalo nejednou, jen k vůli Speed Packu nemůžeš čekat diskusní rekordy.
Třeba pod koncernem je tolik příspěvků proto, že tam píšou všichni kteří jsou z toho v p nejen pozitivně, ale taky (a častěji) negativně... 😉
Třeba pod koncernem je tolik příspěvků proto, že tam píšou všichni kteří jsou z toho v p nejen pozitivně, ale taky (a častěji) negativně... 😉
XF se mi líbí, ale nevím, co bych k němu napsal. K V8 s kompresorem jsem se vyjádřil opakovaně, ke vnímaným slabinám XF a Jaguárů všeobecně také. Opakuji se většinou tehdy, kdy se opakují hlouposti, na které jsem už v minulosti reagoval. Speed Pack není nic převratného, má ho i XKR. Nechce se mi zapojovat do diskuze o koberečkách a jinak tu snad není nic, o čem bych mohl diskutovat. Proto je tu ostatně tolik článků o určitých automobilkách, protože přitáhnou hodně provokatérů a následně hádek.
P.S. Na druhou stranu, upřímně, ani nečekám nějaký smysluplný názor na design od člověka, který si dá do XJ "hliníkové" [odkaz] koberečky. >😒] :no:
Předchdůdcem XF je S-type a to bych si fakt nekoupil, neb se mi tento design nelíbí.
Co se týče XJ, tak ty generace do X358 se mi líbí víc, nová taky není špatná, ale vadí mi ten zadek. Ten mi k tomu součanému XJ nesedí.
Aaa, opět hliníkové koberečky v akci. Hehe, já věděl že se vám budou líbit a budete z toho mít vánoce >😁
Až budou někde k mání origo koberečky s logem, milerád si je tam dam.
Ovšem nikde je nemaj.
Už jsem ti psal v diskusi, že loga na koberečcích (za každou cenu) působí naopak lacině, koberečky mají nenápadně splývat s interiérem, ne na sebe upozorňovat, zvlášť v autě jako je tohle.
Kde tady vidíš logy na kobercích?
[odkaz]
[odkaz]
XJ se světlým interiérem maj z fabriky koberčky světlé, sou sice nepraktické, ale když sme u té estetiky tak to musí ladit.
Ale prostě černé koberečky s logem nejsou. Takže si můžu nechat někde ušít na míru nerogio koberečky, který ale vypadaj velmi podobně - kvalitou materiálu jako univerzály od filosnu apod. výrobců za 4kila.
Ale ma na programu jiný věci k řešení.
Taková perlička pro zasmání - ATF do převodovky ZF sem vozí z americké centrály ZF. Já myslel jakej udělám dojčlandu kšeft a na kanystru Made In USA a na obalu ZF USA, Northville, Michigan 😄)
Jasně, sou tunningový. A nehodí se to tam. O tom žádná.
Já ale vím že se to tam nehodí a nijak je neobhauju, sou tam pouze dočasně. Ale na koberečky to na druhou stranu nejezdí.
Ta praktická je ta, že písek a trávu z tohohle smeteš, přetřeš to hadrem a sou za minutu jak nový. Něco jako kožený a látkový sedačky, že.
Na látkovejch ti dítko ukápne přesnídávku a čistíš to dvě hodiny, na kůži to vyčistíš za 2 minuty.
U těch úžasnejch černejch hadrovej univerzálů/univerzálů na přání je tak skvělej materiál, že to musíš skoro po každý jízdě vysávat a když je náhodou deštivo a někde špinavá louže, tak i čistit jinak sou na tom mapy od bahna.
A jelikož nejsem dost hogofogo a nejzdím tím halt jenom tam kde maj všude asfalt, nýbrž i štěrk, hlínu, trávu a další materiály, tak bych to mohl čistit pořád, protože přeci mít zasvi**nej interiér v jagu je taky faux pas.
Proto sem měl vždy dvě sady, tu na zimu totiž nečistím a pouze jí vysaju vysaveč a vyklepu. Na mapy kašlu. A na těhle na léto žádný mapy nejsou.
Takže to k té praktické části.
Takže hlavním problémem je, že jsou stříbrný. Kdyby byl černý nebo nějaká imtace karbonu atd, tak by to nebyla pěst na oko.
Já nejsem ani až tak starší, oproti msítním důchodcům dinarovi a WL a spol ani rozhodně ne kočovnej. A divadlo tu předvádí taky někdo poněkud jinej, akorát má v reprotoáru pouze jednu omšelou hru z rajchstágu >😁
Někdo musí být "black sheep of the family" ne.
XJ nestojí o nic méně než německá D3 ze stejnýho oddobí. D3 má lepší fíčury v interiéru, ano uznávám. Ale mě se disignově nelíbí a nějak mi uniká důvod proč si kupovat V12 když mi konkurence nabídne v podstatě to samý s V8.
Koupil sem si to proto, že Jaguara sem vždycky chtěl, jak tu zminujete ty borce s plakáty na stěnách kde měli porsche a pak si za 20 let splnili sem, tak já sice na stěnách žádnej plakát neměl, nějak sem neměl potřebu mít káry na plakátech ač plaktů mam doma ve skříni hafo, ale už v 95tým sem si četl v časásích test jaguaru a prostě se mi vždy líbil.
A jak zvenku tak uvnitř.
Takže krom amerik sem chtěl rozhodně zkusit i jaguara nebo něco jiného z británie, ale to někdo nemůže pochopit,protože si mě tu krásně zaškatulkoval do kolonky "mago* do amerik" co by si nekoupil nic jinýho a tedka mu tu nějak neštimuje.
Tak se to snaží narafičit že sem si to koupil abych s tím dělal machra nebo co, a že sem si jistotně koupil nejlevnější vrak. Hehe.
To že tu x let tvrdím že krom amerik mam rád i jiný káry mu zřejmě ušlo.
A snaží se ze mě dělat 18ti letýho borce, co se předvádí před dýzou s károu, který koupil za poslední prachy a nezbylo mu už ani na destičky.
To je trošku na omylu, ale když mu ta představa dělá radost, at si to užívá.
Tady jsi to, co tu píšeš, nic více, nic méně. Mimochodem ty nás máš taky krásně zaškatulkované do kolonky D3, tak se zbytečně nečil. 😄
No já sem od vás ještě nečetl chválu na něco jinýho než je německý.
Ano, s vyjimkou Ferrari.
Jinak všechno ostatní je nedotažený, má o to o 5 fíčurek méně, blinkr má oproti D3 zpoždění o 0,005 s, moc to žere, když to nežere tak to nebrzdí, když to brzdí tak to má špatnej podvozek atd.
A když už se nedá nic najít, tak je to případně moc kolotočářský.
No. Anebo to nemá patričný prémiový punc.
Takže vcelku lehký škatulkování ne.
Že někdomu záleží i na jinýho hodnotách vám trošku uniklo, ale to je zbytečná debata.
Vyvěsím fangle a nechám zahrát oslavnou fanfáru. >😁 >😁
Fangle klidně vyvěs, protože já bych např. rozhodně nerozmlouval takové XF nikomu, komu se opravdu líbí a nevadí mu jeho menší prostornost, jediná možná karoserie (sedan) a absence možnosti 4x4. A osobně bych jej doporučil spíš, než třeba Ečko v sedanu s RWD 😲 😄
I když ne každej ho potřebuje.
Pro mě osobně vyšlo že není.
Třeba někomu vyšlo něco jinýho, ale mě ne.
Ale když chceš, aby to dopadlo tak, jak potřebuješ, tak si podle toho i vybereš to, co budeš konkrétně porovnávat a klidně neporovnáváš ani motory se stejným počtem válců. :😉 😉
Ano mělo to o válec méně. A o 0,4 objemu. Zas to bylo o 7 let mladší. Docela rozdíl v autobranži nemyslíš?
A pořád ten starej, americkej šestivál, kterej měl najeto stejný km, byl lepší. Co se týče kultivovanosti, zátahu, plynulému zrychlení atd.
Pro mě to byl test že nafta stále ještě benzín nedohnala, možná někde jo ale rozhodně ne v globálu.
Stačí?
Kdyby bych si měl vybrat na provnání nějakej super exkluzivní V6 diesel té doby jak říkáš, aby to byla férovka, tak bych ho pak musel srovnávat se super exkluzivním V6 z minula.
Pokud Volvo nedokázalo soupěřit s vámi posmívaným Chryslerem, tak je asi něco špatně, nemyslíš? >😁
Naprosto irelevantní je tvá argumentace r. v., protože Volvo žádný šestiválcový diesel dlouhodobě nenabízí. Tos mohl klidně srovnat s podstatně starším R5 TDI od Audi, který používalo i Volvo a vyšla by ta "argumentace" rokem výroby přesně naopak. Ke srovnání sis měl logicky vybrat vůz do kterého se běžný šestiválec V6/R6 běžně vejde. Tvé srovnání bylo prostě účelově trapné, protože ty jsi měl o výsledku jasno už předem na potřeboval si to jen nějak okecat.
I když mi není jasné jak se jim tam nemohl vejít, když tam byl benzínový V8 >😁 >😁 >😁
Ale Yamaha nedělala jen motory do motorek, dyt stavěli i motory pro F1. Tudíž to o motorkách je blábol, stejný motor měl i Lincoln a vůbec základ je z Fordu Taurus.
[odkaz]
Každopádně když se tam vešla osmička, musela by se vejít i šestka, dyt benzíovej šestivál tam byl taky. jen kdyby chtěli
A víš vůbec o nějakém voze se šestiválcovým turbodieselem uloženým napříč?
Já mam auta rád už od mala, pro mě to není nebyl a nikdy nebude jen přepravní prostředek z A do B.
Sice by si ten nový asi nekoupili, ale nemají problém v tom se v něm projet. nemaj problém když přijede na sraz a nijak je ten design neuráží.
A to maj těch Jaguarů několik.
Nevšiml sem si , že by Audi nebo BMW ze stejný doby stálo nějak víc, ba naopak A8ky sou daleko levnější.
Když vezmem český ceny
03 XJR z nechvalných áček - 330 litrů
[odkaz]
03 A8 za 185 [odkaz]
05 SuperV8 za 620 [odkaz]
05 A8 W12 za 400 [odkaz]
Ted co je levnější, že....
Tak nedělej chytrýho a běž si radši vyřezat dýni [odkaz]
Jinak je to klasické XJR k sežrání, fakt nádherné auto...
A když mluvíš o lidech, kterým se líbí oba designové směry Jagu, tak já se k nim kloním taky. Nové Jagy jsou skvělou alternativou k D3 (a pro mě asi jedinou) a ne jen tou ne moc dobrou anglickou konzervou jak tomu bohužel bylo v posledních cca 20 letech,
Zkrátka svou volbou Jagu máš ode mě :yes: :yes: :yes: (koberečky ti ale neprominu >😒] )