Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Top 100 nejprodávanějších aut světa: Octavia je až osmatřicátá

Světovým prodejům nových osobních a užitkových aut vládla po prvním pololetí Toyota Corolla před Focusem a Jettou.
Zpět na článek
31. 8. 2012 15:45
31. 8. 2012 16:14
31. 8. 2012 16:25
31. 8. 2012 16:29
31. 8. 2012 16:40
31. 8. 2012 17:01
31. 8. 2012 18:01
31. 8. 2012 21:58
31. 8. 2012 17:32
31. 8. 2012 18:12
31. 8. 2012 19:33
31. 8. 2012 20:01
31. 8. 2012 18:24
31. 8. 2012 20:12
31. 8. 2012 20:16
1. 9. 2012 21:26
31. 8. 2012 15:45
Kvituji
Dobré info. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 16:09
Co je na tom divného?
Prý "až osmatřicátá"! >:D
Není to nic překvapivého, náš trh je obzvláště na Ochcávky hooodně zaujatý, jinde tak strašné terno nejsou.
Dalším kontrastem k našemu trhu jsou výsedky Hondy a Toyoty, důvodem bude asi právě to, jaký trh je pro koho důležitý...
Každopádně jsem za tento graf rád, je dobré mít i globálnější pohled na věc.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 4hill
31. 8. 2012 17:35
Re: Co je na tom divného?
Ujasni si fakta..Třeba v Anglii patří k nejoblíbenějším.
31. 8. 2012 18:16
Re: Co je na tom divného?
On to myslel ironicky....přečti si to pořádně a přečti si, co píše níž.
Avatar - Katikakus
31. 8. 2012 19:07
Re: Co je na tom divného?
Poposedni si... >:D
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 22:14
Re: Co je na tom divného?
Ujasni mi fakta:
Opravdu existuje trh, kde by měla Ochcávia 7x větší prodeje, než Golf, 33x větší, než Auris (Corolla) a 44x větší, než Civic?
Je to snad ta Anglie?
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 22:56
Re: Co je na tom divného?
(Nebude to) Česko?? ;-)
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 23:55
Re: Co je na tom divného?
Dostala jsi mě! >:D
Samozřejmě jsem myslel jestli existuje jiný trh, kde je podobná situace, jako u nás, když už to 4hill pochopil takto. A jestli je ta jeho Anglie opravdu tak podobná ;-) . Každopádně máš bod :yes:
31. 8. 2012 16:14
úspěch
na to, že škodovka neprodává na tak důležitých trzích jako USA nebo Japonsko tak je to podle mého úspěch :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 16:25
Re: úspěch
Přesně tak, autor to píše tak, jakoby snad čekal, že bude první, nebo alespoň v první desítce, to je naprostá nereálná hloupost. To "až" si mohl odpustit a dát tam spíše něco opačného významu, nebo to úplně vypustit.
31. 8. 2012 16:29
Re: úspěch
Pro celkové prodeje jsou důležité globální modely (některé značky mají pro každý trh jiný model) a prodeje v Číně. A to Škodovka má. V Číně se za 1/2 prodalo 70 000 Oktávek a to je na celkových prodejích znát.
Avatar - 3_diamanty
31. 8. 2012 16:23
ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
lebo octavia sa nepredava po celom svete ale len v europe nejakych statoch azie a este mozno niekde v severnej afrike.... v amerike si octavku nekupime tak nemozeme cakat ze bude medzi prvymi.....

kto by si pomyslel ze optima je 50te najpredavanejsie auto sveta.... marne hladam ich konkurentov ( C5, laguna 508 insignia .... superb ) , tusim vacsina z nich nie je ani v prvej 100ke
ale aj nadalej si bude zadubeny europan robit iluzie a srandy ze optima je sunt lebo sa v jeho okoli ziadna nepredava.... ako vidime svet je vacsi ako len europa.... to iste si moze pomysleit american.... boze ta 508micka je ale sunt..... ziadnu som este nevidel.... kua ved to nikto nekupuje ...... >:D , takze bacha na to.... optima je jednym z najuspesnejsich sedanov strednej triedy na svete............. konkurencia sa moze ist bozat :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
31. 8. 2012 16:34
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
A co třeba Passat a Accord? Ti jsou pěkně daleko před Optimou. Pokud vím, tebou zmínění konkurenti se na mimoevropské trhy příliš neorientují.
31. 8. 2012 16:41
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
Ale topper si zase (pro sebe a se sebou) argumentuje a povida ;-)
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 16:43
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
:yes:
Avatar - JuckiCZ
31. 8. 2012 16:45
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
Ale co když topper bral v potaz fakt, že auta s "double písmenem" v názvu se nepočítají?
Ikdyž to asi ne, to by se totiž nepočítaly ani jeho příspěvky >:D .
31. 8. 2012 19:59
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
Topore, teď sis zase naběhl na hrábě. Před optimou máš passata, accord, sonatu, (trojkové bávo), malibu..
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 20:52
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
A (na to jak je to velké auto FANTASTICKY prodávané) Camry :yes: :-)
1. 9. 2012 10:02
Re: ja si myslim ze 38 miesto octavie je parada
To je ale velikostně ještě o stupínek výš, než optima a spol. Jinak je to hezké auto! :yes:
31. 8. 2012 16:40
Dobry prehled
Dobre info!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - PeterLuk
31. 8. 2012 17:01
Peugeot 405
Som nevedel, že sa Peugeot 405 ešte vyrába... V Iráne : [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
31. 8. 2012 18:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
31. 8. 2012 18:12
Re: Peugeot 405
Zaujímavé... Vyrábajú aj 206-ku a 206-ku sedan, 206+. Robia tiež Logana (pod koľými značkami že sa to predáva? Dacia, Lada, Mahindra, IKCO/Tondar, Renault...)
31. 8. 2012 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
31. 8. 2012 17:32
CRUZE
Za posledních půl roku z 8 na 7 místo, bomba. Takhle se to má dělat, rozumná kvalita za rozumnej peníz.

Škodovka, paráda na to jak jí Dederoni držej pod krkem, je to špičkový místo. Na stranu druhou bez VW by se tam nikdy nedostala.
Rozbalit vlákno
3
31. 8. 2012 20:01
Re: CRUZE
Drží pod krkem...má od nich podvozky, motory, převodovky a kdoví co ještě. Kde by bez dederonů byla? Hodně dlouhou tabulky by bez dederonů museli na auto.cz vyrobit.

edit: nedočetl jsem tvůj přispěvek až do úplného konce a smazat se to už nedá :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 18:24
FAKT..
. (jste chtěl napsat)."až"??? :-)
PS: Jestli to byla ironie nebo ne se asi (nikdy) NEdozvíme, že? :-)
Rozbalit vlákno
0
31. 8. 2012 18:37
Tabulka taky ukazuje
zcela objektivně, jak to dneska je. Vevazbě na vlastní FIAT platí, že ho táhnou laciné modely mimoevropské produkce a Chrysler a především, že Alfa Romeo a Lancie jsou z hlediska takovýhle počtů zcela marginální typy. No a problém PSA je zřejmý. Pokud druhý největší evropský výrobce není schopen mít auto aspoň v první 20 ukazuje to lecos, jen ne na úspěch a hlavně perspektivu. Přitom PSA má portfolio jako hrom, chybí jen velké limuzíny, ale jinak má snad všechno. Ale z tabulky je jasné, co mu chybí a je otázka jestli kromě globálnosti (aspoň částečné - tedy nebýt fixován na jeden trh...) by koncentrace užší portfolio nebyla taky ku prospěchu......

Možná by se ti francouzští socialisté, co tak chtějí vypudit Korejce z Evropy měli zamyslet nad tím, kde dneska jsou ti Korejci a kde jsou oni a tam začít.
Rozbalit vlákno
17
31. 8. 2012 19:45
Re: Tabulka taky ukazuje
Francouzští socialisté s tím třeba něco po 17 letech vlády francouzské pravice udělají. Teď by jsi jim ještě mohl poradit, jakým obdobím korejského růstu se mají inspirovat. Mají začít hned vojenskou diktaturou? Nebo mají socialisti zakládat chaeboly, ke kterým patří vládní intervence a protekcionismus?
1. 9. 2012 14:19
Re: Tabulka taky ukazuje
Ve Francii neexistuje žádná pravice (nemá symsl tad vypisovat to, co bylo řečeno k výlevům onoho francouzského socialistického ministra o dumpingu korejských automobilek), opakuji pouze onenfakt, jak Japonci šli v osmdesátých letech masově do Evropy a volili mezi Velkou Británií a Francií. Jak Toyota, tak Honda a Nissan zvolili Velkou Británii, protože za tehdejší socialistické vlády pod vedením Francoise Mitteranda (ve funkci od roku 1981 - 1995) zde jenom vlastní pracovní síla o 80% vyšší a pracovně právní zákony natolik nepružné, že Japonci vsadili (a jak současnost ukazuje prozíravě) na Británii. Svoji roli v tom hrál latentní frnacouzský nacionální socializmus, který je typický jak pro francouzsko "pravici" (která žádnou pravicí není a levicí, která patří k nejhorším a nejbezcharakternějším v celé Evropě.....

Pokud by s tím socialisté chtěli něco dělat, měli by uvolnit podmínky z hlediska pracovně právního zákonodárství včetně omezení až přehnaně vysoké role a hlavně "pravomocí" odborů, kdy rovnováha v tomto směru je na rozdíl od Německa vychýlena jednoznačně směrem k odborářům a podnikatelé tahají za kratší konec. Jak tzv. pravice tak socialisté to pak kompenzují dotacemi a snaze vytvořit francouzské produkci, která po všech stránkách zaostává za úspěšným světem a řešit tak vlastní zaostávání na úkor těch druhých.

Dál by měli socialisté přestat (stejně jako to dělala předchozí "pravice"...) dotovat "výzkum" a "vývoj" něčeho, co je objevováním Ameriky (hybridní technologie). Stačí si přečíst test Priuse a Peugeuto 4007 (tuším, ať mně nikdo nechytá za slovo...), který uveřejnil SM minulý týden a jeho výsledky vydají za víc, než za sáhodlouhé rozbory a úvahy o francouzském výzkumu v oblasti automobilového průmyslu a technologií.

No a třetí problém je v tom, že jsou to především socialisté, kteří klasicky lákají voliče na 35 denní pracovní dobu, šest týdnů dovolené, přemrštěné sociální jistoty a přitom ve vazbě na to přehnaně vysokou úroveň. Proč mohou Češi, Slováci nebo Poláci dělat 40 hodin v týdnu se čtyřmi nedělemi dovolených, pěti šesti dny svátků ročně za max. 50% mzdu co dělník ve Francii? Co sliboval Hollande před volbami? Odchod do důchodu v šedesáti letech.....a více pracovních míst formou zkracování pracovní doby. To nakonec pseudopravicová vláda dělala (pod tlakem levice a díky mentalitě běžného Francouze) taky....

Nic z toho ovšem samozřejmě francouzská levice neudělá, nebude si přece řezat větev sama pod sebou, podobně jako jinde si socialisté "naspoří" (levice je většinu ve skutečnosti ještě víc zkorumpoovaná, než pravice - ovšem podstatně primitivnějším způsobem - viz. Rath a spol.) a nechá to zase na té pseudopravici, která se bude chovat stejně....a to už třeba žádný PSA ani fungovat nebude a Renault napodobí FIAT a bude vyrábět (a také vyvíjet, obchodovat i řídit) mimo Francii.

A co se týká toho, kde by se Francouzští socialisté měli inspirovat, tak z kontextu vytržené poznámky na adresu vojenských vlád nebo čebolů dokladují jenom tvoje levicové myšlení a s ním neodělitelně spojenou míru zjednodušování a demagogie. Nicméně státní intervence ve jménu zpřízněných podnikatelských skupin by se Korejci mohli učit ve Francii (tam v tom mají mnohem větší a delší tradici), stejně jako vojenské diktatury (nakonec Napoleon je prototypem pro všechny následovníky včetně Hitlera) - nakonec Francouzi v napoleonském režimu světu "dali" první totalitní a nacionálně socialistický režim v dějinách. A nakonec i ten slavný Mitterand byl dost obskurní figura. Nikde se nestal po druhé světové válce nejvyšším státním představitelem někdo, kdo byl vysokým vládním úředníkem totalitního a kolaborantského režimu....

Holt to chce jenom trochu znát, vědět a umět si najít souvislosti. A kdo tohle udělá, uvidí, že Francie je už dávno na "řecké" cestě a jede jenom o to, zda se Evropa rozumně rozdělí a nebo se definitivně propadne díky socialistické EU a jejímu vidění světa do pekel.

A to můžeš, milý pogo26, komentovat, omlouvat, zkreslovat, zuřit kvůli tomu, ale nic s tím stejně neuděláš....
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 18:36
Re: Tabulka taky ukazuje
VELMi pěkně napsáno :yes: :-) ;-)
PS: A s textem SOUHLASím - nicméně maličko malilinko i s pogo26 - teď je u moci přece jen ta (ještě "bubější")ještě "levicovnější" část politického spektra.. :-)
..ach a Toyota vyrábí (krom Británie) i ve Francii ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ronault.
1. 9. 2012 22:53
Re: Tabulka taky ukazuje
Rath byl původně nestraník, pak táhl s ODS a skončil v ČSSD, kde našel dalšího kamaráda, který měl stejnou chuť vládnout... to není o politické orientaci.
2. 9. 2012 17:13
Re: Tabulka taky ukazuje
Souhlas - v Praze jsou největší sviňárny a podtrhy spojeny s vládnutím části ODS pod Bémem za podpory ČSSD (Březina a spol.). Teprve nástup TOP09 (naštěstí bez Kalouska - ten jak známo vládl se soc. dem léta...jen tak mimochodem) a možnost rozbít ono spojenenctví nesmiřitelných "nepřátel" z ODS a ČSSD Svobodou a spol. umožnilo začít věci apoň trochu rozkrývat....

Nejhorší bylo, když bývalý premier Fischer na psal po svém odchodu z čela vlády paměti a nejděsivější jsou tam dvě věci : popis, jak byl pozván Paroubkem a Topolánkem kamsi do motorestu a tlačen k demisi ve chvíli, kdy se ukázalao, že bude vládnout až do konce funkčního období a potom taky popis objektivnosti a neúplatnosti české žurnalistiky....lumpové se domluví vždycky, ať mají jakoukoliv barvu na klopě.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 20:47
Re: Tabulka taky ukazuje
Tak to snad raději ani NEeee - NEchci aby (příští) C5 byla jako Optima a už VÝBEC NEchci měnit V6 Bi-turbo za 1.7 CRDi ;-)
1. 9. 2012 21:52
Re: Tabulka taky ukazuje
Koho zajímá co nechceš, ty ukrajinská krásko?
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 22:17
Re: Tabulka taky ukazuje
No zajímá to MNE, že? :-)
PS: Já tedy na UKRAINĚ nikdy NEbyla (a nejspíš NEbudu), ale "jak se tam máte"? ;-)
1. 9. 2012 22:31
Re: Tabulka taky ukazuje
Privlastek ukrajinska kraska, davam kvuli tomu ze vase fotka, ktera me uz nejakou dobu desi, mi pripomina vzhled ukrajinske uklizecky. Inteligence mi pride take totozna. Nicmene zjistuji ze prirovnani k ukrajinske uklizecce je pro uklizecku z naprosta urazka. A vsem ukrajinskym uklizeckam se za to omlouvam.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 23:22
Re: Tabulka taky ukazuje
No NEvím jaké máte zkušenosti s ukrajinkami a uklizečkami vy, ale naše (hospodyně) původem opravdu z Ukrainy (dnes už má rakouské občanství) vypadá HODNĚ jinak.. :-)
..a že vaše uklízečka má MENSA kart(ičk)u vám nějak NEvěřím - sorry ;-)
PS: Zbytek NEkomentuji - (tak je to) ubohé :no:
PPS: My se "jakkoliv" známe - nebo takhle U-R-Á-Ž-Í-T-E jen tak "na potkání"?? :-)
Mimochodem urážíte PROČ?!?!? Pro "jiný názor" (na nějaké auto)? ;-)
1. 9. 2012 23:45
Re: Tabulka taky ukazuje
Velike stesti pro ni ze vypada jinak. Mozna prave v te MENSA(dekuji ze jste to napsala velkymi pismeny, abych si obzvlast vsiml) karticce bude ten pro problém.
Urazeni lidi jentak na potkani skutecne mojim konickem neni, ovsem kdyz vidim zenu jako jste vy, ktera ma tu nutnost davat neustale najevo sve nazory ke kazdemu komentu, at v podobe naprosto nepodstatnych smajliku, nebo vtipku na urovni materske skoly.. chce se mi zvracet.
At ma kazdy nazor na auto jaky chce, ale vase komentare jsou nehodici a naprosto NEdulezite(Zduraznene NE, jako to pisete vy, aby jste to ECHT videla) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) (doufám že vám množství smajlíku bude stačit)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 23:54
Re: Tabulka taky ukazuje
1) evidentně jste jí NEviděl :-)
2) pro vás? Ano, to by MOHLO "být ono" ;-)
3) takže jsem to TREFILA - urážíte J-E-N "pro jiný názor" (na auta) = fakt borec :yes: :yes: :yes: :-)
4) mně zas ZCELA NEVHODNÉ příjdou ty vaše ;-)
5) že už jste napsal docela DOST písmenek a zatím Nic nic NiC nIc nIC niC NIC o autech víte, že? :-)
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:24
Re: Tabulka taky ukazuje
Tohle už je opravdu HODNĚ.. :no: :no: :no:
.."špatné" - být tohle schopen napsat JEN protože máte jiný názor na nějaké auto :no:
2. 9. 2012 00:40
Re: Tabulka taky ukazuje
:no: hanba velebnosti
Avatar - jozephko
31. 8. 2012 20:03
Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Zaujímalo by ma, či v Corolle je zahrnutý aj Auris. Ak to Corolla dokázala len so sedanom a kombíkom (ten sa predáva asi len v Japonsku), tak klobúk dolu.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Ham.
31. 8. 2012 20:15
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Je zahrnutý, většina auto serverů uvádí jako nejprodávanější model na prvním místě Ford Focus.
Avatar - white label
31. 8. 2012 20:47
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Takže zvlášť je pouze Jetta/Golf, což je velké štěstí nejen pro Corrollu s Aurisem dohromady, ale i pro Focus, protože kdyby byla Jetta s Golfem dohromady, tak jednoduše nemají šanci.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 20:49
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Tak on byl VŽDY NEsmysl vydávat Golf + jeho verzi s batohem za JEDNO auto, ale dnes jsou to i technicky JINÁ auta = takže vaše "pVWání" byl byl už (ultra)PODVOD ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 20:54
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Proč to byl doposud nesmysl, příbuznost Golfu a Jetty (Venta,Bory) nebyla o nic menší, než u hb a sedanu Focusu, nebo Corolly. U Toyoty ti naopak sčítání Aurisu a Corolly nevadí, hádej proč mě to zrovna u tebe vůbec nepřekvapuje. :*) >:-[]
Každopádně jako značka ve světových prodejích v nižší střední třídě vládne (s rezervou) VW, s Jettou a Golfem dohromady 849.780ks!, k čemuž se žádná značka v žádné jednotlivé třídě ani nepřiblíží.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:04
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Vaše reakce NEpřekvapuje, takže (ze stará známosti) ještě jednou.. :-)
..vadí mi to u všech "do jedné hromádky shrnutých RŮZNÝCH aut"
Dá se to omluvit "jen" u jiné verze (hb vs sedan) - nikdo VW NE"nutil" snažit se dělat že mezi Golf a Bora atd. je "něco víc" než jen "jiná pudelka" ;-)
PROBLÉM to je u "zcela jiných vozů" prodávaných (v různých částech světa) pod stejným jménem (někdy jde "jen" o jiné generace vozů - to ještě "jakžtakž" jde; jinde o JINÉ MODELY - to už moc NEjde...
PS: Popravdě NEvím jak je to přesně s AURISem a COROLLA(ou - bože ta ČEŠTINA :-) ) jestli jde o technicky stejné vozy prodávané na různých trzích pod jiným názvem (což bych "tipla" že spíše ano) nebo... opravdu RŮZNÁ auta (jako dnes Golf a Jetta..
PPS: Jste si (absolutně) JISTÝ že to co naznačujete v druhé části své poslední věty se týká MNE? (zkuste občas "mrknout do zrcadla" ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:09
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Mezi Golfem Jettou/Ventem/Borou byl doposud rozdíl pouze v té pudelce + drobné změny vzhledu předních světel a přední masky.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:10
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Já (přece) VÍM :-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:15
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Ale jak jsem už psal, která další automobilka dnes umí prodat v jedné! třídě 850 tis vozů za pouhý půlrok?
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:16
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Jako jaká jiná než Toyota? :-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:22
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Jiná než VW, která to má v nižší střední. Toyota by mohla mít podobné číslo snad až o třídu výš.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:24
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Ok - takhle (je to) "bez připomínek" :-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:25
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Otázka je, jestli se velká Camry vleze (svou velikostí) do střední třídy.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:29
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Tak z pohledu FORDu MONDEO asi snad i ANO..
..ale jinak SOUHLASím (je to taková "mezikategorie" - "dál" než běžná střední, ale klasická vyšší to také zrovna NEní... :-)
Avatar - GM.rja
31. 8. 2012 21:24
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Když už ne celkově, tak musíme vyzvednout alespoň dílčí vítězství, že? Malicherně úchylné >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:26
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
To je tou (rozšíženou) MYLNOU "představou" že nejPRODÁVANĚJŠÍ = nejLEPŠÍ ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:30
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Ale to jsem tu nikde nenapsal, navíc už podle téhle tabulky to rozhodně není pravda. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:37
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Proč byste to měl "psát" - já snad napsala že JSTE NĚCO TAKOVÉ NAPSAL? ;-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:28
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Dá se to brát i přesně naopak "dílčí" vítězství (jednoho modelu v jedné třídě) patří Focusu, "celkové" vítězství (v jedné třídě) naopak VW, Chce to méně stejných smajlíků a trochu víc myslet. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2012 01:38
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Jettu hodně táhne jižní amerika, Mexiko a snad i státy. Nevím kolik se jí prodalo v Evropě, ale tipl bych, že tak polovina prodejů je určitě mimo Evropu.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 02:53
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Tipla bych že (snad i) VĚTŠI polovina.. ;-)
Avatar - Ham.
31. 8. 2012 21:13
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Každý to sčítá jak se mu to hodí, Němci si to sčítají a uvádí Golf/Jetta na prvním místě, Američani to nesčítají ani u Corrolly a uvádí první Focus. Japonci si to sčítají u Toyoty a nesčítají u VW a všichni mají pravdu. :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:17
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
S vaší první větou NAPROSTO SOUHLASím :-)
PS: Ale můžeme to tu (teď) "rozebrat" CO (a proč) je "správně" ;-)
31. 8. 2012 21:31
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Je mi úplně jedno, jak si co posčítají pro pořadí, hlavně když mi dají co nejvíc detailů. Což se prostě neděje. Zjistit, kolik se prodalo například kupé střední třídy je prakticky nemožné, aniž by sis sama žádala o čísla jednotlivé automobilky.
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:33
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Ano, je to přesně tak.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:34
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
(to si musím "poznamenat"!) Mám STEJNÝ názor :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:35
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
:yes: :-)
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:19
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Přesně tak, takže podívat se na celkové značkové prodeje v rámci jednotlivých tříd má mnohem větší výpovědní hodnotu a nedá se to podobně různě okecat.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:21
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Škoda že jste NEreagoval spíš na můj příspěvek/moji reakci.. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2012 01:28
Re: Je u Corolly zahrnutý aj Auris?
Zato tvůrce automobilů si s kalkulačkou v ruce rve poslední zbytky vlasů... >:-[]
31. 8. 2012 20:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
31. 8. 2012 20:16
Re: Octavia
Kterou měl obsadit ještě před začátkem prodeje rapid podle článku tady o něm :-)
31. 8. 2012 21:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
31. 8. 2012 21:31
Re: Zcela nejasný výber modelu
Souhlas.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:33
Re: Zcela nejasný výber modelu
Ano
Ne není
Je
Ano
Ano
Ano
Ano
To ano
Protože se jinak jmenují? ;-)
dtto
Jojo
Jojo
Ehm - ano :-)
31. 8. 2012 21:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
31. 8. 2012 21:54
Re: Zcela nejasný výber modelu
To JE
To ANO
(opět) ANO
Ano
Ano
Ehm - ANO :-)
Avatar - Ronault.
1. 9. 2012 22:57
Re: Zcela nejasný výber modelu
:yes:
Jediná statistka, které věřím, je ta, kterou sám zfalšuji.

Autor je více než známý ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
1. 9. 2012 01:18
Tabulky
Teď už chybí jen topper a petrluk aby se podivili, proč si lidé tak málo kupují XF >:-[] >:-[] Sorry, mám Jag rád, ale musel jsem... >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
1. 9. 2012 21:26
Re: Tabulky
Topperko má dnes čierny deň.
Plečka 3er o 17 miest vpredu pred C classe, dokonca ju predbehla 5er, na chrbát mu dýcha ďaľšia plečka A4 a E classe na potupnom 91 mieste, a pred ňou ďaľšia plečka A6 s náskokom 24 miest :-)
Etalóny kráľa nejako nejdú na odbyt, to sa mu asi vysvetľovať nechce - alebo žeby jednoducho ľudia nemali vkus ? :*) >:D

Ja si Mercedes tiež vážim a vážim si aj zanietených priaznivcov ktorejkoľvek značky. Ale u Toppera ide skôr o obyčajný fanatizmus.

Mercedes nám tak trochu stráca dych...
Pre mňa je skôr šok, že v prvej stovke nie je žiadne Volvo...
Avatar - Johny.Rico
1. 9. 2012 13:23
BMW 5er....
... to je síla, co? Pětka mezi nejprodávanějšími auty na světě. Dle mě jednoznačný vítěz, protože na to, jak drahé to auto je je světově teda velmi, velmi oblíbené! :yes:
I looove BMW! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 17:37
pro white label
cituji: "Bronz patří Volkswagenu Jetta, do jehož čísel jsou započteny všechny modely, které se s tímto názvem prodávají."
"Osmý Passat (včetně americké verze NMS a čínských specifikací)"
čínský passat je mimochodem převlečený starý B5 a o čínské jettě už taktně raději nemluvím vůbec protože ta je starší než já... ;-) myslím si, že v případě VW už bylo za honbou lepšího umístění slučovány modely ktere spolu nemají společný jediný díl....v případě toyoty corolla/auris tam je toho společné docela dost a navíc další generace už bude corolla uplně všude opět...
Rozbalit vlákno
42
1. 9. 2012 17:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 18:40
Re: pro white label
Viděli jste již NOVOU (připravovanou) čínskou VW Jetta? ;-)
Aby bylo "ještěVWeseleji" - nová VW Jeeta pro Čínu je evropský Seat Toledo/škoda Rapid.. :-)
..což je něco DOST jiného, než v sousední Indii prodávaný Rapid (když guláš, tak POŘÁDNÝ - pravil Volkswagen :yes: ;-)
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 19:19
Re: pro white label
tak VW je schopno pod jednou značkou/jménem prodat kde co...a ještě má tu drzost to v žebříčku vydávat za totožný model...principově je to samé jako kdyby se sčítali modely octavia a octavia z 50. let (kdyby se ovšem ještě vyráběla) a ta čínska jetta o mnoho mladší konstrukčně ani není...tuším je to rok 1979 takže v tomto s white.labelem nesouhlasim, myslím že koncernu je v žebříčku nadržováno více než dost...a kdyby se podělily modely jetta a passat tak jak by se mělo tak si troufam tvrdít, že ani jeden by zřejmě neviděl top20
1. 9. 2012 19:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 19:53
Re: pro white label
Ne(zcela)souhlas - jako stejný model stejného názvu ho prodává VÝROBCE (že v jednom je "pod kabátkem" desítky let stará technika na první pohled vidět tolik není - a ještě "diVWnější" to bude příští rok - kdy čínská Jetta bude vlastně evropské Toledo/Rapid - což je zase ale dněco JINÉHO než indický Rapid..
PS: ..mimochodem JAK byste to (příští rok - s modely Jetta, Rapid, Toledo) počítal vy? :-)
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:00
Re: pro white label
do tohoto skutečně nevidím, zda-li to započítává autor nebo výrobce, ale dle mého je mnohem pravděpodobnější to, že autor pouze použije čísla, která mu poskytne výrobce. Nedokážu si totiž představit že autor stojí s papírem a zapisuje si čárky prodaných vozů a kontroluje který vůz se započítává/nezapočítává...a tyto statistiky se musí stejně brát s rezervou, viz falšování registraci za účelem dosažení vysokého umělého "prodeje" viz kauzy v USA a německu...kde se zjistilo, že dotyčné značky na tom nejsou zdaleka tak dobře jak se uvádí
1. 9. 2012 20:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:32
Re: pro white label
a to vůbec nemluvích o registracích za učelem dosažení "pěkného" čísla, předváděček, show caru, crew caru, sponzorských darů(to vše se do prodaných započítává, jako např. crew audiny na KVIFF apod.), reexportů a podobně...ono se to nezdá ale dohromady to často tvoří i 10% prodeje v závislosti na trhu
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 19:51
Re: pro white label
Mně tyhle "zůpsoby" VW nikdy NE"vyhovovaly" a je to jeden z důvodů proč "je nemusím"
Ta končící čínská Jetta je opravdu "superarchaický" kousek - ale za ZAJÍMAVĚJŠÍ považuji další "absurditku" že "nová čínská" Jetta je prostě jen evropský Rapid/Toledo s logem/maskou VW
Což se pak bohužel opravdu "trochutěžko" v podobných tabulkách počítá - JAKpak asi bude příští rok započítán Rapid evropský a čínský (Jetta) a Rapid indický a bude k nim připočteno i Toledo a nebo bude (čínská) Jetta počítána s mexickým modelem Jetta což je ZCELA JINÉ auto?
PS: White label "umí" být "normální" - jen se to NEsmí týkat VW ;-)
PPS: Ale "JAK (s)POČÍTAT" tento "VW guláš" - na to by mne JEHO NÁZOR docela "zajímal" :-)
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 19:58
Re: pro white label
tak ono i u jiných značek se berou totožná auta pod různými značkami jako např: sedici/sx4 jako jeden model a sčítá se to...to beru a je to v pořádku: v konečném součtu bych to ještě bral u passat/passat nms a corolla/auris což jsou de facto dost podobné modely na stejné bázi pro různé trhy... a nebudu mít problém se sčítáním toledo/rapid/jetta china ale měl bych problém kdyby se jetta china sčítala s evropskou a americkou jettou a nebo kdyby se indický rapid sčítal s evropským rapidem a toledem...indický rapid ať se vesele sčítá s polem sedan...případně s naší fábií...a vůči evropské a čínské jettě a jejímu sčítání výhrady mám...pro mě za mě ať si v číně nebo brazílii prodávají klidně Golf I...ale ať to proboha nevydávají za totožný model současné nabídky...
1. 9. 2012 20:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 20:18
Re: pro white label
PROBLÉMy způsobu sčítání které zmiňuje Bristol opravdu jsou (tedy dle mne) "logické" a SOUHLASím s ním..
..a jestli se již při vývoji počítalo nebo nepočítalo s kolika logy se bude (nakonec) prodávat se mi jeví víceméně NEdůležité (viz SEAT Exeo :-)
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:26
Re: pro white label
u exea je to jednoduché: audi A4 ze které vychází už se neprodává, a navíc se prodává tak málo, že těch pár kusů nikoho nevytrhne-věřím však tomu, že koncern dost možná těch pár tisíc prodaných exeo k současné A4 přičetl...a proč taky ne že když je schopnej sčítat jettu z roku 1979 a jettu z roku 2012...tak těch 7 let mezi současnou a minulou A4 se zdá jako zanedbatelný detail a rozdíl jediné generace
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:22
Re: pro white label
no...a pak vznikají takové názory u lidí co se o vozy nezajímají-a mistři světa jsou v tomto server novinky.cz kde díky způsob informace si spousta lidí myslí že indický rapid bude ten samý rapid jaký se bude prodávat u nás...a někteří experti to dotáhli tak daleko, že na diskuzi obvinili škodu že dala přednost indickému trhu před domácím kde prodej spustila...neviním diskutéra, hold prostě se o takové věci nezajímá ale server který dostatečně nevysvětlil rozdíl mezi modely...
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 20:12
Re: pro white label
Ano - ta část že se (technicky) vlastně "stejné" auto prodává na jiném kontinentu pod jiným názvem "budiž" - ale VW do toho zavádí "další level" CHAOSu - když pod stejným jménem (Jetta) prodává dvě různá nová auta (přičemž jedno z nic se již pod dvěma různými názvy a značkami prodává.. :-)
PS: Správné by (asi) bylo sčítat technicky stejné vozy (byť prodávané pod různými jmény a s různými maskami chladiče) a naopak NEsčítat vozy stejného názvu - když je to to JEDINÉ co je "spojuje" ;-)
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:19
Re: pro white label
s tím se nedá než souhlasit: tady skutečně záleží co se bere za kritérium: zda-li jméno vozu nebo technický základ vozu...to druhé by v dnešním světě variací na jedno téma bylo rozumější...a nebo to teda brát podle jména, ale ne tak jak se mi to hodí zrovna...prostě si vybrat kritérium, uvést ho a podle toho to srovnávat-potom nemůže vzniknout takový paskvil jaký vznikl

PS: docela by mě zajímalo jak se berou variace chrysleru a lancie, a fiatu a dodge...tam by to mohlo být zajímavé, i když u lancií je to tak pouze v tisících kusech takže do nějaké top100 asi nepromluví
1. 9. 2012 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
1. 9. 2012 20:58
Re: pro white label
pokud ovšem dotyčná agentura není tendenční a neměří stejným metrem...i tak toto je asi irelevantní protože chrysleru 300/lancie thema se neprodá ani zlomek toho co corolly nebo jetty...
1. 9. 2012 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 21:21
Re: pro white label
No NEní to ale rozhodně "masová" záležitost a (pokud vím) NIKDO to "nezkomplikoval" (proto jsem napsala že u VW tomu "přidali level CHAOSu navíc") tak že jeden z těch RŮZNÝCH vozů se stejným jménem je SOUČASNĚ jiné auto s jiným jménem stejného výrobce..
.. VW je prostě "nejlepší" ;-)
Avatar - white label
1. 9. 2012 23:26
Re: pro white label
Že je velmi složité najít objektivní metodiku pro podobnou tabulku je nesporné, ovšem pokud se sčítá Corolla s Aurisem měla by se logicky sčítat i Jetta s Golfem. To je tak jasně logické, že další diskuse o tom je zbytečná a buď je vůle to pochopit, nebo naopak není.
"..další generace už bude Corolla úplně všude opět..."? Tak až bude, tak ať se zase klidně sčítá tak jako u Focusu, ovšem vzhledem k "transreklamám" na nový Auris to nebude zas tak brzo a hlavně zatím ne všude. ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 23:31
Re: pro white label
No právě že to NENÍ "logické" ;-)
Viz já dnes 20:12 PS: vlákno "pro vás" + další "závěry" z této diskuze :-)
Avatar - white label
1. 9. 2012 23:36
Re: pro white label
Z mnoha různých pohledů by bylo logičtější nesčítat ani Jettu s Golfem ani Corollu s Aurisem, ale ještě mnohem méně logické je sčítat pouze jednu z těchto dvou dvojic. ;-)

P.S. To o čem ve 20:12 píšeš dělají i jiní výrobci, ani Auris/Corolla není žádnou zcela svatou výjimkou. Nebo si snad myslíš, že všechny aktuální Corolly (na celém světě) jsou ryzí Auris (tak jak jej známe tady v Evropě) jen s "pudelkou" navíc?
Avatar - Hammunasakra
1. 9. 2012 23:46
Re: pro white label
Jettu bych NEsčítala s GOLFe - neb jsou to 2 ODLIŠNÁ auta (pro sčítání NEexistuje důvod)
Jettu bych NEsčítala s (čínskou) Jettou - neb jsou to 2 zcela ODLIŠNÁ auta (pro sčítání NEexistuje důvod
Corrolu s Aurisem - bych asi SEČETLA (neb to jsou /nemýlím-li se/ dvě technicky SHODNÁ auta
(zrovna tak bych sečetla Toledo a /evropský/ Rapid - a k nim snad asi možná i přičetla čínský model Jetta - protože to je stále TOTÉŽ auto
PS: Tak teď už to je snad "neprůstřelně" JASNĚ "vysvětleno" - je? ;-)
Avatar - white label
2. 9. 2012 00:10
Re: pro white label
V prvé řadě je poměrně dost složité definovat přesně (a v každém "detailu") v jakém případě ještě jde o dvě technicky zcela shodné vozy a naopak. Nicméně ani všechny aktuálně vyráběné Corolly (na různých místech světa) rozhodně nejsou jen Aurisy s "batohem".
Jinak tvůj nápad sčítat dokonce modely dvou a více různých značek (Toledo+Rapid+Jetta) je docela úchylný, jako by nestačil ten maglajz co je v tom už teď. 8-s
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:20
Re: pro white label
S tou "prvou řadou" bych spíš NEsouhlasila..
No tak bych sečetla ty co JSOU technicky "stejné"
Problém je, že sčítat Toledo + Rapid + (nový čínský VW) Jetta by bylo "správnější" než cokoliv jiného (tedy krom UPmiiCigigo a C1Aygo107 :-)
2. 9. 2012 00:35
Re: pro white label
No tak prodavaji technicky stejna auta pod ruznymi nazvy (Rapid, Toledo...) a technicky ruzna auto pod nazvy stejnymi (Jetty, Passaty...) takze se prodejni cisla vykompenzuji a vse je sluncem zalite. Nehlede na to, ze koncoveho zakaznika nejake tabulky moc zajimat nemusi.
2. 9. 2012 09:51
Re: pro white label
To je zajimave, takhle jsem na to jeste nanahlizel, ale nemuzes to presto trochu rozvest?
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 10:49
Re: pro white label
PARDON - NE"trefila" jsem vlákno.. :-)
PS: Nicméně právě protože "většinu" lidí věci nějak "hlouběji" až tak NEzajímají - mohou si ti "VWelcí (i ostatní "velcí") dělat tak trochu "co se jim zlíbí"/co se jim "hodí"
PPS: Že většina lidi si dál bude spojovat (čím) "vyšší umístění v žebříčcích" tím "kvalitnější" model/výrobek CD atp. - o tom asi žádná ;-)
Pěkný den :-)
2. 9. 2012 19:40
Re: pro white label
Pani vy jste kráva! >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 20:35
Re: pro white label
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Koukám že stále "v plné formě" a stále BEZ jediného slova o autech.. ;-)
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
2. 9. 2012 00:07
Re: pro white label
Objektivní metodika není (Matts, což je dobrovolník, který ve volném čase sestavuje tyto statistiky na webu best selling cars samozřejmě honí čísla jak umí, ale když automobilky něco někde vykáží tak to prostě jen posčítá), takže záleží jen na výrobcích a statistikách v jednotlivých zemích, což je guláš bez jakékoliv metodiky. Rozhořela se diskuze mezi Fordem a Toyotou a ukazuje se, že Corolla má započítán nejen Auris ale i Matrix a Corollu verso což je MPVčko (ty má třeba Ford zvlášť pod značkou C-Max).
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:11
Re: pro white label
...já s vámi SOUHLASím... :yes: :-)
Avatar - white label
2. 9. 2012 00:14
Re: pro white label
Možná nám Kylie opět napíše, že u Toyoty se (na rozdíl do VW) jedná o technicky shodné vozy. MPVéčko, neMPVéčko a příště třeba i SUVéčko, neSUVéčko. >:-[]
Avatar - Ham.
2. 9. 2012 00:18
Re: pro white label
Když se to hodí tak Golf a Jetta jsou na různých technických základech a když se to nehodí tak třeba Superb a Golf naopak jsou technicky shodné vozy.
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:22
Re: pro white label
Mně se to HODÍ hlavně tak jak "je to správně" - víme? ;-)
..a ano, Golf a Jetta jsou dnes RŮZNÉ vozy - což VÍTE i vy..
..a Superb je postaven na "technickém základu" (minulého) GOLFu - což TAKÉ víte i vy.. :-)
Avatar - white label
2. 9. 2012 00:29
Re: pro white label
Pleteš si společnou platformu se skutečným/reálným společným technickým základem, což naopak zjevně zase nevíš ty. Podle tebe tak budou mít za chvíli společný technický základ skoro všechny koncernové vozy napříč třídami, "samozřejmě" s výjimkou Golfa a Jetty! :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:33
Re: pro white label
Ok tak(že) nic - pozdravujte Panapanipoferose.. ;-)
..a dobrou noc
Avatar - white label
2. 9. 2012 00:24
Re: pro white label
Přesně tak, vše je přísně účelově podřízené diskusnímu důrazu na antikoncernovost a negativní obraz Herr Piecha. >:D
Matts bude zřejmě nejen dobrovolník, ale i nekritický fanda celosvětových prodejů "Corolly a spol.". >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 9. 2012 00:29
Re: pro white label
Vám už to "kOOOOncernofandoVWství" taky (trochu) "leze na mozek", ne? ;-)
PS: Být nejPRODÁVANĚJŠí sice bývá "příjemné na peníze" - nás (fanoušky-nynky aut) by snad spíš mělo zajímat NEJ-LEPŠÍ nejRYCHLEJŠí nejBEZPEČNĚJŠí atd. atp. nejPRODEJŠNĚJŠÍ (pardon - nejproDÁVANĚJŠí) snad ani NEeee
PPS: Já tedy (mnohem) raději např. poslouchám nahrávku nejLEPŠí, než tu nejPRODÁVANĚJŠí ;-)