Články týkající se sportovních nebo sportovně orientovaných aut jdou prioritně vždy na AUTOFUN, což odpovídá exkluzivní povaze tohoto webu, nicméně aby nebyli o informace ochuzeni ani ti, kteří chodí výhradně na auto.cz, s jistým zpožděním se články objevují, v mírně pozměněné formě blízké vkusu konzervativnějších čtenářů auto.cz, také zde.
...pokud se podivam na udaj o pohotovostni hmotnosti tak zrejme liposukce zafungovala. Bude zajimave zda udaje o spotrebe vychazi z reality a proto obecne vyssi nez u konkurence, nebo jsou podsekle a VW dokaze vic za min...
Zdravím...zde (viz níže) je sice méně fotek, ale podstatně více poznatků z jízdy + objektivnější srovnání s TSI od VW, asi na Slovensku mají méně zaujaté nestranné redaktory.
Pokud je mi známo, tento článek se jmenuje První jízdní dojmy, nikoli Srovnávací test. Netroufám si po 60 ujetých km v neznámém prostředí hlouběji porovnávat motor v 159 a Passatu, tím méně spotřebu, a to právě z důvodu nejisté objektivity. Proto bylo TSi v článku zmíněno jen okrajově. Řekl bych, že o TBi bylo z mé strany řečeno vše zásadní, více jistě zjistíte z regulérního testu, případně ze srovnávacího testu s některým vozem s motorem TSI.
No nicméně i těch 60 km bohatě stačilo na to, aby byl přece TSI od VW lepší...
No nicméně co mne jako těší je to, že tenhle motor je zatím ve své základní specifikaci, přičemž další verze už asi i pro Vás budou patrně lepší než TSI...i když člověk nikdy neví..., tedy.. ted jde ještě o to, zda-li jste ten motor porovnával s objemově stejným 1,8 TSI a nebo s 2,0 TSI (který výkonově je této 1,8 blíž, neboť 118 kW z 1,8 asi nebude byť od koncernu tím pravým konkurentem... nevím jestli jste si zrovna tohle uvědomil...) to jen tak na okraj... Podle mého názoru je tohle špičkový motor stejně jako můj T-Jet a může si jakýkoliv pisálek psát co chce a jk chce.. Já s tím jezdím a vím pravděpodobně o něco líp jak to jezdí, než někdo kdo s tím jel 60 km.., notabene s nezajetým autem. Ona totiž ta šaltpáka třeba u nového auta jde opravdu o něco tížeji než u auta zajetého.. to je takové spcifikum u koncernu Fiat... atd...
Ano, v nízkých otáčkách na mě skutečně rychlostí reakcí a plynulostí náběhu působí na dálku TSI o něco lépe, což spolu s větším rozsahem využitelných otáček a stejně rychlými reakcemi ve vyšších otáčkách a srovnatelnou dynamikou převažuje misky lehce ve prospěch TSI, i tak ovšem souhlasím, že je TBi špičkový motor, ale to se přece s již řečeným nevylučuje.
Srovnávám pochopitelně s výkonově bližším 2.0 TSI, ovšem charakteristikou se 1.8 a 2.0 prakticky neliší, navíc dvě deci objemu u turbomotoru nehrají příliš roli.
Mimochodem, vlastnictví jakéhokoli auta neznamená nutně "poznání" auta, ale spíše sžití se s ním a vnitřní identifikce s jeho charakterem. To pak může poznamenat jeho hodnocení a zkreslené vnímání jiného vozu. Na to je třeba pamatovat.
No aby bylo jasno, já se nepřu a v podstatě souhlasím.. jen je potřeba právě také brát v potaz, že hodně vlastností člověk začne využívat až po sžití se s autem... a to co se mu zdá být nejprve super se může změnit v nepříjemnpou věc a obráceně... například v běžném provozu (bude to znít paradoxně) je právě to dieselové chování výborná věc... Pokud vím, je to tam i napsané v tom článku ohledně chrakteristiky jízdy s touto Alfou... A to tipnutí a odpojení vstřikování tak brzy je tam jen a jen z toho důvodu, že přijdou další a silnější verze, které budou právě těžit z většího rozsahu otáček a bude tam posunuta křivka max. výkonu ještě o něco výše. Jde prostě o to, že ten motor i v tomto spektru otáček je pekelně rychlý... a to je asi to hlavní, co možná mohlo v tom článku zaznít... Možná i proto na Vás ale působil o něco hůř než 2,0 TSI, který má v běžné produkci nastavení víceméně na limit... Snad sem to napsal srozumitelně...:-(
Proč na mě útočíš...? Já nikoho nekritizuju... mimoto, tady není ani náznakem řeč o tom kolik sem toho najel v TSI...
Já sem jen upozornil na některé věci a tím jsem s tímto tématem víceméně skončil. Je to jen první svezení, ždáný extra text, není potřeba to více rozebírat...
To jsou prdy, to jsou prdy. Žádný masově vyráběný seriový motor není nastaven úplně na limit. Wolffe, tohle nejsou žádné závody. Btw. 2.0 TSI z S3 zvládá bez problémů přes 300 PS.
Nevím jak ty, ale zrovna tyhle S3 nepatří mezi oblíbená ojetá autíčka... Prdy jako prdy... Ono není problém dostat 300 koní z 1,4... pak už jde jen o tu životnost, uživatelskou přívětivost takového motoru a v neposlední řadě ekologičnost jdoucí ruku v ruce s ekologičností...A S3 nepatří mezi úplně běžnou sériovou produkci...
Tak zkušenosti alespoň dvou mých známých říkají opak-oba zatím zvládli bez problémů 100 tis. km. A nevím, proč by S3 nepatřila mezi běžnou produkci. Je to jen hatch s trochu silnějším motorem. Stejně jako Cupra. A že by zrovna Seat vyráběl nějaké exotičtější pekáče se mi moc nepozdává.
Tak to vám, chlapci, opravdu stačí málo ke štěstí. Podle mě, než takovýto nedodělek o ničem, je lepší možná nepsat raději nic. A jen mě to utvrdilo v názoru, že pánové zdejší reportéři jsou buď to amatéři, nebo líní - asi je fakt okurková sezona. ;-)
Neviem, jjkk, kolko tu más nacítané (napísané zatial nevela), ale Michal Fokt píse najlepsie testy áut na tomto serveri. A ked napíse, ze na základe 60 km jazdy v cudzom prostredí nedokáze napísat viac bez toho, aby si nevymýslal, tak ho celkom beriem. Ale samozrejme mozes skúsit poslat do redakcie vlastný pohlad na vec, mozno Ta zamestnajú (koniec koncov i Hemingway zacínal ako novinár).
Oháníš se tu objektivitou a pak jsem dáš odkaz na takový paskvil. No jo, na Slovensku nepůsobí žádné seriozní automobilové periodikum, a tak Slováci musí zevlovat a šířit svoje moudra na českých webech.
Neviem či si si to všimol, ale reaguješ na príspevok od Čecha.
Prečo označuješ rubriku autosme za paskvil. Máš nejaké argumenty?
Tieto stránky sa od začiatku profilujú ako československé.
Si zaostalý nacionalista, našťastie prvý, ktorého som tu stretol :no: