Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rusko dá 25 miliard korun na vývoj vlastní vládní limuzíny

V Rusku chtějí obnovit výrobu vlastních reprezentačních vládních vozů, které v minulých letech nahradily dovezené značky.
Zpět na článek
4. 9. 2012 13:10
5. 9. 2012 06:47
Avatar - Barrichello
4. 9. 2012 10:45
ZIL ožívá
nové vedení šlape (šéfem je bývalý ředitel Iž), konečně sou ve výrobě a prodeji ty nový řady nákladáků, konečně se odprodává nepotřebný majtek a do továrny jdou investice.

v ZILu stále funguje tým "speciálních vozů" - dnes tam pracují povětšinou důchodci věrní značce, ale to oddělení stále funguje, renovuje vozy vyrobené do roku 2002, vyrábí náhradní díly.
Vybavení je sice staré, ale lidi ze zkušenostmi sou, prostory sou, stačí ankoupit vybavení.
Zbytek už není problém, převodovky by ZIL stejně nakupoval a možná i motory.
Jde o to postavi karoserii a podvozek a to ZIL pořád ještě umí.
[odkaz]

U Gazu to bude horší v tom že tam žádné takové oddělení neexistuje, poslední čajky se vyrobili v roce 1991 a od té doby nic a GAZ už dokonce ani nevyrábí žádné vozy.

Podle mě je tedy smysluplnější nalejt ty peníze do ZILu.
Rozbalit vlákno
8
5. 9. 2012 00:16
Re: ZIL ožívá
Nevím proč, ale mám někde kdesi v pravé hemisféře uloženo, že máš k ZILu jakýsi užší citový vztah. Proto cítím, že nebudeš při čtení tohoto názoru moc šťastný.

Bohužel to co kdy vyrobili v oblasti osobních nebo lépe repre automobilů nebylo, přes jistou pompéznost, nikdy konkurece schopné v porovnání s civilizací.

I na Auto.cz se s železnou pravidelností objevují studie, někdy prý i prototypy ruských zázraků nebo alespoň polozázraků třeba i na elektřinu, supersportů, ruskohummerů, retrovolh, ekoaut, hybridů, Russo-baltů a já nevím čeho ještě. A výsledek ? Nic. Nebo nic moc.

Je třeba počkat na realitu, lépe se skepsí, než s optimizmem.
Avatar - Barrichello
5. 9. 2012 00:30
Re: ZIL ožívá
Jo to máš uloženo dobře, mam ZIL rád.

Proč by nebylo? Staré ZISy byly přepracované Packardy, pozdějí modely ZIL měli vždy za vzor nějaké amerikcé vozy. O kvalitu výroby bych se vůbec nebál, ruční výroba, odborníci, hrdí na svou práci a co za ZIL dýchaj - dyt sou tam za mizerný peníze pořád, i dnes.
Jednak strach že fatální chyba nemusí pro jedince co jí zavinil dopadnout dobře - jezdili tím vládní špičky.
Pokud vím nikdy se nikomu nic nestalo a dej si na youtube videa co s tím FSB vyváděla v rámci testů na sněhu a co všechno to vydrží.

Ty auta sou dnes ceněný sběratelský artikl na západě, hádej proč.
Pro exkluzivitu a velmi kvalitní provedení. Navíc sou relativně jednoduché, osvědčená technika.

ZIL býval přestižní závod, od toho ten název 16tá republika - ssr měl 15 republik. ZIL v centru Moskvy byl město ve měste, měl svoje obchody, kantýny, kino, zábavní koutek.
To oddělení speciálních vozů bylo pod utajením a pracovali tam lidi co pracovali jen na liuzínách, nebylo to tak že by dělali zároven i na nákladácích.
BTW těch v době největší slávy chrlili přes 200 tis ročně

Skepse bylo dost, podle pesimistů už žádný nákladní ZIL nikdy neměl vyjet, jak byla ta pauza.
A vyjel a dokonce nový model :-)
5. 9. 2012 00:48
Re: ZIL ožívá
O nákladních nepochybuji.

Málo jsem zdůraznil osobních. Argumentace licencemi či kopírováním US vzorů, hrdostí (jistě nespornou) a i ruční výrobou není příliš silná.

Sběratelé ? Proč ? Možná pro exotiku, možná pro velmi malý počet kusů. Ceněny ano, ale ne zas až tak moc.

Jednoduché s osvědčenou technikou jsou, to je i Defender. To ale v roce 2012 už nestačí a lidi to už i přestávají obdivovat nechci napsat rovnou žrát. Byť třeba i pod tlakem předpisů, někdy i přehnaně tvrdých.

Skepse, já jsem takový. Pozitivum potom příjemně překvapí.
Avatar - Barrichello
5. 9. 2012 09:27
Re: ZIL ožívá
Chystám nový blog, budeš zírat co ZIL vyrobil >:D
5. 9. 2012 09:38
Re: ZIL ožívá
Rád se kouknu.
5. 9. 2012 12:51
Re: ZIL ožívá
Jo, jo. Musím uznat, že i když to není úplná krása, tak je to určitě velký krok pro Rusa blíž k civilizaci.
(Dík za odkaz.)
Avatar - Barrichello
5. 9. 2012 13:31
Re: ZIL ožívá
Krása to nebude, vzhledem ke staré karoseri, vývoj nové karoserie a podvozku je možný, ale nejde to za měsíc a bude stát daleko víc, než předělat trošku motor, nakoupit převodovku a vyměnit interiér....
Avatar - Barrichello
4. 9. 2012 10:48
Více o ZILu -
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
4. 9. 2012 12:33
Re: Více o ZILu -
Ručně sestavená, ale propracovaná asi tak jako tank T-34. Vždyť ten interiér je děsnej, zvlášť jestli to jsou ty poslední ZILy z nového tisíciletí.
Avatar - Barrichello
4. 9. 2012 15:28
Re: Více o ZILu -
Ne tohle sou interiéry těch 80.let.

O nových limuzínách z let 1992-2002 není moc informací ví se jen jak vypadal interiér těch přehlídkových kabrioletů z roku 2010.

Ono s tou původní karoserií nejdou dělat zázraky co se týče interiéru [odkaz]
4. 9. 2012 12:21
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
4. 9. 2012 15:21
Re: Málo reálné plány
V ZILu se skutečně nevyrábělo, protože bývalý ředitel s managementem tam rokradli co mohli.

Ale loni v létě byl dosazen do funkce Igor Zacharov, bývalý ředitel Iž, který Iž dokázal taky vyvést z propasti, byt za cenu, že jediný model který sama I6 vyrábí je pickup z původní krabice VAz 2107.

Ale každopádně po jeho nástupu do ZILu došlo ke stabilizace, stát uvolnil peníze, byly uhrazeny nějaké dluhy, obvnovena výroba, do výroby a prodeje dán nový model nákladního vozu a pracuje se na restrukturalizaci a modernizaci.

Jsou přislíbeny další investice ze státu.
Navíc se část pozemků má pronajmout cizím firmám na výstavbu závodů na montáž užitkových vozů (fiat ducato) a suv jeep.
4. 9. 2012 13:10
To jsou ....
:no: Proč nedají zakazku jediný schopný automobilce v zemi LADA, ještě by snad šla oprášit i Volha, ale tohle? ;-\
Rozbalit vlákno
4
4. 9. 2012 13:56
Re: To jsou ....
Protoze Car Putin.
Buduje armadu, rekonstruuje KGB, investuje do tezkeho a vojenskeho prumyslu.
Avatar - Lonestarstate
4. 9. 2012 20:41
Re: To jsou ....
Měli by radši dělat něco s tím, že jim ze země zdrhají lidi po milionech......a tím nemyslím zase dát ostnáč na hranice. Jenže to by snad ani nebylo Rusko.... :no:
4. 9. 2012 22:27
Re: To jsou ....
Milion sem, milion tam. V Rusku nemal ludsky zivot nikdy velku cenu.
Avatar - Barrichello
4. 9. 2012 15:31
Re: To jsou ....
Lada nemá zkušenosti, lidi ani zařízení na výrobu limuzín.

Muselo by se tam investovat stejně jako se bude muset investovat do ZILu.

ZIL je jediné smysluplné řešení, výroba kdekoliv jinde než v ZILu bude jendoznačně nejdražší. Navíc ZIL živí oddělení lidí co maj limuzíny na starosti, dát výrobu jinam znamneá že ty lidi zas nebudou mít co dělat.
5. 9. 2012 06:47
Mld €
Hm , kdybychom si prepocitali jak dlouho dakazou za cca miliardu euro kupovat pancerovane Medi ci Bava pro pana Putina a spol ??? Podle meho hodne dlouho , naprosto zbytecna investice ... Jen me zajima jak to bude vypadat , pokud to bude jako v 90' letech tak to bude skopirovanej Cadilac ci Chrysler..
Rozbalit vlákno
1