Megane Grandtour Authentique 1,6 16V 74 kW/100 k 289 900Kč
308 SW 1,4 VTi Active 315 000 Kč včetně klimatizace, dálkového centrálu... a hlavně s požadavyk na vyšší výbavu neroste cena až tak vysoko jak u Ceedu.
Co je na Meganu a 308 za Zenitem?
H/K tady rozjíždí opět to, co před léty kritizovali antifans Škody, osekaný základ, tzn. auto nižší střední třídy bez klimatizace a bez dálkového centrálu...? 8-s
....u fordu maji ted akci kombika Focus za stejnou cenu co hatchback...od 329 tis a v zakladu je i klima...ale slabsi (byt objemove vetsi) motor.
Aspon si dnesk clovek vybere ze slusnych aut..za dobre ceny.
Ted 15 sec na stovku se mi moc nezdá, to auto potřebuje tu nejsilnější 1.6 nebo ecoboost, jinak to asi zadne terno nebude. Uz II gen po facelitu je v 1.6 kombi slabá.
... pokud by mel Ceed obyc 1.6 jako i30 volil bych jej (je designove povedenejsi), ale vzhledem k tomu, ze nema, asi bych nakonec naskocil do Focuse... :-)
Me pripada i30 SW a cee'd SW z nekterych uhlu jako totozny auto... To sem cekal trochu vetsi odliseni podle HB. A kdyz se tu nakous Focus, to ja radsi Astru ST s 1,4T :-)
Dobré auto za dobrou cenu. Octavia v kombajnu začíná o 100 tis. výš a je ve stejné třídě. Už slyším ty poznámky, že je kvalitnější. Pravděpodobně ano, ale o čtvrtinu jako cena rozhodně ne.
Viděl, ale proč srovnávat akční ceníky se základním u tohoto auta. Až se dostane k dealerům tak se u něj taky objeví akční ceník a bude tam opět propastný rozdíl rozdíl.
"Fungl" nový Cee'd (SW) je vzhledem k této ceně výbornou volbou! Proč Cee'd ano: 6-převodovka, atraktivní a drsný design, vynikající odhlučnění, kvalita interiéru, ergonomicky vzorné, 1.4 má skvělé vlastnosti (rád se vytáčí a nehlučí moc), velmi bohatý vnitřní i úložný prostor, perfektní podvozek a další...
Hezky své pocity popsal týpek O. (Autoweb.cz): "Bavilo mě s ním jezdit, nerad jsem se s ním loučil. Víte, večer předtím, než jsem ho vracel, seděl jsem dvacet minut v autě a přemýšlel, co se tomu autu dá vlastně vytknout. A jde buď o malichernosti, nebo o otázku vlastního vkusu..."
:-)
Zvlášť ještě, když se podíváte na děsivou aktuální cenu např. Octavie kombi (Active) 1.4 59 kW - 5-stup. mech. - 397.900,- Kč!!! Prostě 400.000,- jen to hvízdne; a ještě si přečtěte, co tam vše v té ceně je a hlavně NENÍ ...
Tak tak .... ceník je kus papíru. Docela se mi zdá, že H/K to docela s těma cenama přehnala ... ať už je 1,4 jakákoliv, tak je to furt jen 1,4 ... Včera jsem vracel do půjčovny staré ačko s 1,5 a jelo to dostatečně, ale nikoliv svižně .... Dneska ovšem přichází den pravdy a po dlouhé době budu používat korejské auto ... jestli se dobře pamatuju, tak to poslední byl Accent ... nebo možná Santa Fe ... každopádně to bude tak 5-6 let, takže jsem na zázrak i30 CW zvědavý ...
Opravdu jen relativně... když tam jednou za čas zamířím, často se ptát na cenu a srovnávám(třeba Renault, Hyundai, Kia, Ford)... Nemohu si pomoci, ale vždy jsem se u Škody (mám nyní na mysli Octavii) dostal až např. o min. 40000,- výše než třeba podobná nabídka Hyundai... Začne to příplatkem za metalízu, pak lepší potahy za další peníze, potom třeba příplatek za kliky v barvě vozu, pak zase mlhovky za příplatek, pak mi řekl (moje zkušenost), že i dělené sedadlo za příplatek a pak ještě dodal, že za rádio a klimatizace za další peníze... Opravdu je ten cenový rozdíl markantní, výrazný... Tedy nejde jen o ceníkové údaje, ale i ze zkušenosti, je to mnohem dražší... A to ještě neuvádím další rozdílky a výhody (např. 5 a 6-ti stup. převodovka atp.)...
Co pak treba takovej Favorit ze treti ruky. Ten bude odzkouseny az az, takze clovek vlastne nemuze slapnout vedle - a i ta cena bude urcite prijatelnejsi... ;-)
No zapnuta svetla znamenaji automaticke denni sviceni a pri nich je palubka nepodsvicena, pokud chces podsvicenou, pouze otocis packou a mas ji posvicenou, to je vse.
Podsvicena palubka je samozrejme pri dennich svetlech i normalnich (jen jina intenzita).
Tady tim asi mysli cervenou LED kera sviti do toho kastliku s USB...
ale no tak. Vyměnit lze cokoliv a výměna předního světlometu? To snad zvládne i technický neandrtálec. Případně vymění v servisu na přání zákazníka, beztak budou rádi za to, že zákazníka oderou o další love >:-[]
hlavně jde o možnosti konfigurace tady koncern jasně vede. Do octávie v holobytu jsi můžu připlatit za denní svícení :-) Ty ledky jsou ale škoda,takhle každý laik pozná na kilometry holobyt ještě ta social verze s blikači na blatníku :no: nerozumím ale že se vyplatí vyvíjet dva typy světel,potom i ty blikače na blatníky ...
Re: majitelé KIA a Hyundai, kolik vás stojí servisní náklady
Kia Ceed 1,6 CVVT, rok výroby 2007
Servis po: 15 tis. km - cca 150 €, 30 tis. km 220 €, 45 tis. km 230 €, 60 tis. km 230 €, 75 tis. km 220 €, 90 tis. km 530 €. Teraz by mal začať cyklus od 105 tis. km od začiatku ...
Ináč okrem toho ma auto na servise nastálo nič (mimo bežných vecí) - ak bol nejaký problém, tak to riešila záruka.
Ináč v porovnaní s problémami a hlavne ich odstraňovaním po záruke sa mi zdajú tie ceny v servise v rámci záruky OK .... sú v porovnaní s celkovými nákladmi na auto zanedbateľné ....
Diskusie o "strašných" cenách v značkovom servise môžu viesť len ľudia čo si nevedia spočítať náklady na prevádzku vozidla - samozrejme s patričným nájazdom ..... nie pre deda čo Škodu 120 vytiahne zo stodoly dva krát do roka.
Re: majitelé KIA a Hyundai, kolik vás stojí servisní náklady
čeče takové náklady na servisky mám s Mondeem 2,0 Ecoboost.....v oficialnim ford servisu......průměrně od 4 do 5,5 tis kč, za týden půjdu se 100tis. tak uvidím co se změní.
...já někde četl servisky pro diesly u Korejcu..a ty byly mnohem mnohem vyssi...ale zas..nemam osobni zkusenosti...tak..nevim
Re: majitelé KIA a Hyundai, kolik vás stojí servisní náklady
No tak zrovna značkové servisy Fordu sú v Bratislave vyhlásenou nočnou morou ....
Len malý príklad, kamoške na Fieste menili po cca 40 tis. brzdové doštičky ....že vraj bolo treba ....
Všetci kamaráti ju vysmiali, lebo jazdí opatrne a tak bolo jasné, že ju obtiahli ..... o rok po cca 10 tis. km jej "vysvetľovali" v tom istom servise, že treba meniť doštičky ....
To sa už otočila a viac krát neprišla ....a takých "story" mám viac ...
Ale to samozrejme nevylučuje, že inde sú v servisoch Fordu lacní a dobrí ....
Re: majitelé KIA a Hyundai, kolik vás stojí servisní náklady
to mi nepřijde úplně levné... V absolutních nákladech samozřejmě řešit, jestli byla prohlídka za 4 nebo 5,5 tis. Kč je docela nesmysl, ale když on ten zatracenej koncern je vedle toho ještě i úspornější... Provozně jsem vcelku přesvědčen, že konc. VW je levnější.
Re: majitelé KIA a Hyundai, kolik vás stojí servisní náklady
Možno hej ... pokým sa nič nepokazí ....
A auto, kde sa nič nepokazí ani v koncerne nevyrábajú .... zrovna teraz rieši známy probém s motorom jeho štvorročné Audi Q5. Sám pracuje pre koncern, vyzná sa, má i x-kamarátov v kocerne, ale i tak na nič neprišli ... pri voľnobehu mu sem tam zatrasie s motorom.... ale len počas vysokých teplôt ....
Nakoniec auto asi predá, lebo pri nižších teplotách to problémy nerobí ..... takže má na to pol roka ....
Mna vždy pobavia tie možné príplatkové záruky niektorej konkurencie ..... hlavne tie "neuveriteľné" kilometre.....ak to zarátam, tak ťažko Kiu niekto prekoná ...
Tak probehla prohlidka na 40000km 7000,- vcetne DPH v cene pujceni Sportage na 24hod Menily se filtry - vzduchovy, palivovy, olejovy, kabinovy+ olej a zapalovaci svicky. Zavady zadne. Prumerna spotreba v techto 20tis km byla 8,1 l/100km Naturalu 95.
Prohlidka v 60000km 5541,- vcetne DPH. Klasika + v tom je, ze sem si vymyslel vymenit sterace za 1008,-. takze jinak by to bylo za ctyri a pul Prumerna spotreba za techto 20tis km byla 7,6l/100km.
Základ VELMI solidní cena. Skvělé, přitáhneme zákazníka do salónu a myška je v pasti :yes: Nebojím se klimu v této třídě označit za standard, takže 95 % si rádo připlatí za klimu. Jenže co to? Vysolit 25 táců? Když vyšší výbava je jen o 15 tácečků navíc?
Máme jasno, budeme jezdit Comfortně :yes: Takto bude uvažovat prakticky každý, takže řekněme, že základ máme za 340 papírků... S 1.4 CVVT bída, 1.6 GDI je jen za +25 táců? Tohle zviklá možná 1/3 zázakníků, co se nebudou ochotni smířit jen s tím, že vůz vyjede kopec.
Nemají to špatně vymyšleno. Nicméně Focus se silnějším 1.6 vč. klimy je za 340 papírků, Astra ST vč. klimy a poměrně dost bohatého základu za 378 papírků... Přitom zrovna u Opelu jsou ceníkové ceny též, řekněme informativní...
Z druhé strany Octavia Combi Edition CZ s 1.2 TSI vč. klimy za cca 450 klacků, to je síla >:-[] Zrovna u Škodovky neslevují nijak rádi, koneckonců tržby dělají firemní zákazníci...
Nicméně Mégane Grandtour Advantage s 1.2 TCe + Confort Pack za 367 tis.? Myslím, že tady není o čem debatovat :-!
1.4TSI/90kW Prima Champion 329 900Kč, Ambition 384 900Kč. LPG za stejnou cenu, 2.0TDI/81kW o 20 tis. resp. 25 tis. dražší. Tolik asi k výběhové nabídce OII..
OK je to možné, ale ofic. ceník je dle toho, co jsem napsal. U Octavie hodně zvýhodnili 90 kW 1.4 TSI, jenže jaký je praktický užitek? Silnější 1.2 TSI jede prakticky stejně a spotřeba nezanedbatelně nižší. Spolehlivost zcela srovnatelná. 1.4 TSI v 90 kW verzi mi nepřijde jako bonus.
to je pak těžká volba. 1.6 TDI povedený, 1.2 TSI taktéž, jen s rizikem rozvodů, ale zase opravdu suverénní dynamika... Navíc 1.2 TSI je úsporný i na dálnici... I když takový litr dnes dělá na 100 tis. km až 40 tis. Kč... myslím, že jako služební je TDI jasnou volbou.
Champion se stále dá koupit. Minulý týden ho můj známý objednával a stále je k dispozici. Je ale pravda, že se už nedá zadat do výroby a vyprodává se posledních pár set kousků po skladech a slevy se už moc sehnat nedají. Každopádně 2,0TDI pod 350tisíc je ok a věřím, že už moc dlouho nebudou...
Minimalne pres SkoFin nejdou uz dost dlouho vubec sehnat - abych pouzil slovnik investigativnich novinaru - vim z velmi dobre informovaneho zdroje. Vetsinu rozebrali prodejci - neco slo k znamym, neco se vyvezlo, vetsinou do Nemecka.
Já teda zadal do vyhledávače a našel jsem hned třeba tady...: [odkaz] (je jich tam cca 35) nebo tady [odkaz] (vše co je 2,0TDI 81kW je Champion...) Takže koukej vyměnit ten "velmi dobře infomovaný zdroj" ;-)
Champion se da koupit a je jich ve vyrobe nebo na skladech nekolik set kusu. Mozna sis precetl clanek v bulvaru po stazeni ceniku jeste pred zacatkem jeho oficialni platnosti, ale tim tve dobre informovane zdroje konci.
Restrikce se tykaly prvni vlny nekolika set kusu. Druha vlna byla bez omezeni a objednavat slo zhruba dva mesice. Po naplneni kapacit byl Champion ukoncen, za chvilku nabiha nova Octavia.
Skoda jako nahradu Championa podporila skladova auta mimo tuhle akci. To se tyka hlavne 1.6TDI. Championu je na skladech nebo naobjednanych do vyroby jeste dost.
Golf bude vždy vypadat tak trochu jako ten starej... Naštěstí!!! VW u Golfu nemusí hledat cestu, už ji dávno našel a evidentně to dělá sakra dobře... ;-)
Prečo máte v Česku lepšie ceny ako my tu na SVK ??? :-(
po prepočte na tých cca 300 000 kč výjde Ceed sw na cca 12 100 eur ...
U NAS STOJI CEED ZAKLAD 14 300 Eur ... jak je to možneeeee???????? >:-[]:no:
tak je cena slušná. Za rok už budou běžně 30-40tisícové slevy a to už bude naprostá pohoda. Samozřejmě 299 tis bez klimy je jen marketingový tah aby to bylo pod 300 ale, člověk musel jít do vyšší výbavy, ale podobné praktiky v bledě modrém dělají všichni. Osobně bych šel do 1.6 GDI Exclusive, ale počkal bych si na nějakou tu slevu aby to bylo něco pod 400 i s metalízou.