Kia v pondělí zveřejnila první fotografii faceliftovaného modelu Cee'd. Náš čtenář tuto omlazenou verzi zachytil bez jakéhokoliv maskování, a to včetně interiéru. Jeho fotografie vám přinášíme.
Ak si uvedomis ze sa ho napr. v prvom polroku 2009 predalo viac ako Oktavii tak na nom asi nieco bude :-) Ja ho mam uz 2 a pol roka a pohoda. A keby sa aj nieco pokazilo, na to je tu zaruka 5(7) rokov. Je to dobry pocit. KII fandim, nech sa jej dari, zamestnava nasich ludi a Cee'd sa jej podaril.
Respektujem tvoj nazor ze Oktavia je "lepsia" ako Ceed. Ja to vidim tak ze ak je Ceed uherak, tak Oktavia je ta pizza sunka co stoji ako prosciutta. Ale ked uz by som mal peniaze na to prosciutto, tak si ho kupim. Napr. taku Hondu Accord alebo Mazdu 6.
Stille, chápu, že každý nejvíc hájí to, co sám koupil. Ale aspoň trošku soudnosti bychom si dopřát mohli, ne? Já jsem před dvěma roky taky koupil ceeda - jako dárek pro mámu. Je docela spokojená, ale neděláme z toho nějaký zázrak. Na octavii to auto nemá ani omylem. Byl prostě nejlevnější, a podle toho taky jezdí. Podvozek tvrdý jak prkno - když jsem prvně přejížděl koleje, nevěřil jsem svému zadku. Navzdory tvrdému podvozku je auto v zatáčkách nejisté - a to už chce nějakého experta, aby tyhle dvě vlastnosti skloubil. Řízení zcela gumové. Motor máme bohužel 1.4 - opravdu jsme šli po ceně. Těch 80 kW vypadá na papíře dobře, v reále nás ale opravdu zklamal naprostý nedostatek tahu. Kopce či dálnice autu opravdu nesedí. Octavia je mnohem dospělejší, a taky dražší - překvapení se nekoná.
Jo a ještě jsem zapomněl jednu věc. Ceed svítí snad nejhůř ze všech aut, co jsem kdy řídil. A mám jich zapsáno 56 (dělám si čárky :-)). Ale za ty prachy - OK.
Tak pan si dela carky, no jo, jeste ze to je min trapne nez si delat carky, kolik zen jsi mel v zivote... >:D
Co se tyce aut kalibru Cee'd Octavia, nejvic zalezi na cene, a Kia ma o hodne lepsi cenu, a je jen o neco horsi auto... jasna volba pro lidi, co nejezdi ani nechteji jezdit jako nejaky Schumacher wannabee. Hlavne ted, kdyz se ten facelift povedl vic nez u octavky, tak Kia bude jeste silnejsim hracem na trhu.
No neviem, ja mam pneu 205/55 R16 a ten 115k diesel. Na nedostatok tahu alebo pruznost si fakt nestazujem ani s plnym autom.Je to vyborny motor. Jazdim s tym dost ostro a nemam pocity ktore opisujes ty. Na to riadenie si treba zvyknut a chvilu trva kym chytis ten feeling co sa s autom deje. Uzavrime to s tym ze je to fajn auto za slusne peniaze s velkorysou zarukou. S tymi svetlami mas pravdu. Ale stale si ma nepresvedcil preco kupit o 100 000 drahsiu Oktaviu s 3x kratsou zarukou. Snad keby som denne jazdil x-krat cez zeleznicne priecestie? :-) Ja vsak jazdim dialnice a pri 140tke mam ticho v aute a spotrebu 6l. Fakt v tejto triede nemam ziadnu motivaciu menit auto. Raz by som chcel 3jkove BMW, a dovtedy Ceed posluzi v pohode s rezervou.
Já s tímto motorem trochu jezdil a je velmi dynamický(crdi 1.6/85) dvoulitr bych do nižší střední nechtěl, a hlučnější podvozek mi nevadí, můj názor je, že tenhle malej dýzl je vůbec nejlepší volba :yes: bez ohledu na cenu
Ja mám ceeda 1,6 CRDI 2 roky, 67 tis.km, zatiaľ som reklamoval len tyčky stabilizátora, to menili všetci po 30 tis.km. Tyčky vymenili a odvtedy je pokoj. Auto je tiché, živé spoľahlivé, spotreba od 4,2 do 6 litrov, podľa rýchlosti a zapnutej klimatizácie.
podle mě ta první fotka vypadala naprosto děsně, docela jsem kroutil hlavou nad ztrácející se elegancí cee´du, ale fotky čtenáře ukázaly, že se ta modernizace celkem povedla.
Povedal by som, že ide skôr o špekuláciu ako o reálnu podobu finálneho vzhľadu. Na tú si ešte počkáme. Mne tento predok trochu evokuje aktuálneho Focusa.
Presne to napadlo i mne. A to nie je zlé...
BTW Ceed by sa od Focusa mohla naucit, ako vyuzit potenciál viacprvkovej zadnej nápravy a Focus od Ceeda, ako dostat z maloobjemového benzínu slusný výkon. :-!
hlavne aby sa nenaučil tie "krásne" celoplasty vo dverách a žiadne miesto na fľašu ( stačí pol litrovku, väčšiu nevidím dôvod ) a tiež žiadne denné svietenie ( FORD má asi zmluvu s políciou SR o sponzoringu ).FOCUS jazdí dobre, ale výkon 1,6 musel po ceste stratiť ( vraj 74 kW ), zákruty málokto ide tak, že sa predné gumy hrnú von, takže pre bežného človeka to nemá až taký význam. Miesto vzadu CEED :yes: ale FOCUS platí za dizajn :no:
Focus je tvrdsi ako ceed preto asi viac vytazia z viacprvkovej napravy. V maji tohto roku sme kupovali Ceed SW 1,6 CRDI vo finale sme sa rozhodovali medzi Focus 1,8 diesel a Ceedom. Ja som bol viac za focus, ten bol sportovejsi, ceed je vyslovene cestovatel - makky, pohodlny. Zatial sme s Kiou spokojny (3 000 km, uvidime po 5 rokoch
Pri tom porovnani ceeda a focusa mas pravdu. Tiez som sa rozhodoval medzi ceed sw a focus combi , nakoniec som zobral ceeda a zatial tiez spokojnost s kiou.
No... těžko se to píše, jestli však je ten úvodní snímek snímkem reálného modernizovaného modelu, musíme zaslat do Kii gratulace. Všechno, takřka úplně všechno, co odrazovalo na přídi eurodrzky od nákupu bylo odstraněno a to, co dosavadní "obličejové" markanty nahrazuje je jen k pochvale. Správně směry všech křivek, správné kompozice. Jen snad oblost světel příliš nekomunikuje s ostrostí masky, ale tohle posoudíme až naživo. Každopádně, cee´d získal zdravej, jistej kukuč, a bez toho to prostě v Eurozóně jaksi nejde...
Ovšem v postavení dosavadního vlastníka cee´du 1 bych od zítřka být nechtěl. Je málo modernizací, které takto drasticky odstřelí svého předchůdce.
Z fotiek to tazko urcit. Vsak to vyzera tak, ze aj bocna linia na dverach (aspon ta nad kluckami) je akasi jemnejsia, zaoblena. To bude asi svetlom, neverim ze by menili formy. Predok je celkom pekny, ista inspiracia focusom tam je (lahko omietnuta 5-uholnikovou maskou accordu)...
Kazdopadne krok spravnym smerom. Len tie svetla! Ked ich uz menili, fakt ich mohli lepsie zladit s maskou. Hlavne ze do zrkadiel narvali smerovky, to je dnes "in", to musi mat kazdy...
halo????? Si to ty??? Neprihlasil sa niekto pod tvojim nickom??? Ty si pochvalil nejaku vec/vlastnost/prvok/ inej znacke ako FÁVÉ ????? No ja padam! :-O:-O
Opravdu nevím, jestli se to někomu líbí, nebo to jen tak píše. Podle mě dosavadní cee´d vypadal celkem k světu. Teda až na ten laciný interiér a hnusné jméno. Ještě víc mi vadí název pro_cee´d. Proč se nemůže jmenovat normálně, ale jako pro nějakého počítačového maniaka? Po faceliftu nemám slov. Původně se prý měl podobat Soulu, na což jsem se docela těšil. Ale inspirace nepěkným Magentisem, navíc takhle divně napresovaná, mi fakt přijde jako vyloženě úchylárna. Zkrátka dřív u mě cee´d byl na žebříčku aut, do kterých bych byl ochoten investovat. Teď už tam patřit nebude...
Nezáleží, ale je to jeden z detailů, které mi vadí. Naopak předností je základní motor 1.4/80 kW - jedna z nejlepších čtrnáctistovek. Ale teď bych si ho radši koupil v i30. Navíc je to české auto a vypadá hodně slušně. A ještě má USB připojení v základu. :yes:
Ceed ma v porovnani s konkurenciou velmi slusny interier, ked sme ho kupovali tak sme presli vselijakych predajcov roznych znaciek (Novy Megane, 308, i30, focus, auris, mazda 3, golf 5)
tiez som porovnaval ceed , megane, i30 , focus , octavia, golf.
Vybral som si ceed sw a tmavy interier ,lebo tie svetle plasty pod palubnou doskou a na bocnych dverach sa mi moc nepacili. Inak ceed ma velmi slusny spracovany interier , asi este nedosiahne na golfa resp. octavku , ale pomaly sa priblizuje. Ak bude na trhu tak dlho ako napr. golf a focus , tak urcite to bude este o nieco lepsie ako teraz. Celkovo sa mi ceed paci, tak exterier aj interier. Niekto moze mat iny nazor, ale to je len dobre , ved sa nemoze vsetko pacit vsetkym.
Já bych do něj sice investovat ochoten nebyl, ale podle mně máš pravdu. Facelift se málokdy podaří a nejhorší je, když se faceliftuje tak, aby se to podobalo typům, co přišli až později. Předchozí verze byla vyvážená, jednoduchá, nic nepředstírala, na nic si nehrála, nesnažila se zaujmout za každou cenu, tˇohle ale už není ono. Jinak podobnost mezi Hyundaiem a Cee´dem (i s tím názvem máš pravdu) je větší,než si kdokoliv uvědomuje - zejména v interieru, prakticky to je to samé, i30 je jenom honosnější. Alespoň to tak bylo před dvěma lety, když na autosalonu stály tyhle dvě auta v jedné hale a provnat je byla otázka třiceti kroků.
Kia mně připadala jako poslední Corolla s jednodušším designem (a subjektivně přijemnějším - na Corolle mně třeba drtila přední světla...), tohle jde zjevně do kopru a lze toho jenom litovat.
Som zo Ziliny, a uznavam skor inu znacku...ale, fakt si myslim, ze nieco na tom CeeDe je. Ono tych pre a proti je spusta, ja som za dizajn 8/10, motor 1,6 CRDi 115 PS / s ktorym som nabehal za 6 mesiacov 60 000 km/ 10/10, za podvozok 8/10, interier v case vzniku 7/10 / keby mal inu farbu podsvietenia mozno 8-9/10 /...mam aj fotky zamaskovaneho exterieru ale posudte sami ake - fotky interieru...len neviem ako ich tu zverejnit, takze nehnevajte sa, ale kto chce vidiet, poslite mi mail a ja poslem fotecky ;-) .
tak diky ;-) mam ti poslat aj ostatne? hlavne ta maska - to mriezkovanie vyplne ma na mojjich fotkaxh inu strukturu nez original fotka, ktoru uvadzaju...
ako dobre ze som vychytal nejaku fullku ;-)
celokozene sedacky...navi...velky display...bude to kava.
a hlavne niektore technicke novinky: 1,6 CRDi bude uz aj ako 126 PS a 6 kvalt, nielen ako niekto pise/115PS/
Po IAA Frankfurt, bude v predaji, tak potom hor sa do showroomov :-)
Jak se zdá, Kia se se svým Ceedem vydala cestou cizelování solidního základu. Jde však jen o facelift, tam se moc radikálního udát stejně nemohlo. Doufejme tedy, že i zcela nová generace Ceeda se bude ubírat cestou evoluce, nikoli revoluce. Přiznejme si, že v případě nové generace Golfa máme vždycky na dálku jasno, s kým máme tu čest, zatímco v případě Megana nikoli. Čili jakási kontinuita designu je (jistě jen nikoli pro mě) lepší cestou než permanentní, radikální změny vizáže.
Vevnitř se toho mnoho nezmění, ale to nejpodstatnější - volant, řadička a podsvícení přístrojů - změnou projde. Sláva.
To jsou však jenom třešničky. Podle neoficiálních informací se však můžeme těšit i na dílčí změny v nastavení odpružení a řízení. Mají přijít xenony dopředu, LED diody do zadních světel a nový motor 1,4 CRDi. Snad by se měl objevit i přeplňovaný benzinový dvoulitr (!?) Jsem zvědavý.
A nakonec - osobně bych se přimlouval za změnu názvu na Ceed. Tedy bez apostrofu ;-)
Asi tak nějak :yes: Jestli vzpomínáš, v minulé debatě na téma facelift cee'du sem někdo laskavý dal odkaz na přehled úprav - nejzajímavější mi připadaly ty na podvozku, zejména zadní nápravě, zaměřené na zlepšení jízdního komfortu a reagování/zpětné vazby řízení. Dávám sem odkaz znovu, jestli je tu někdo, kdo se doopravdy vyzná v technice, snad by se k tomu mohl vyjádřit: [odkaz]
Kromě toho ten přehled obsahuje i všechny možné plastické operace a kosmetiku, včetně takových špeků jako je hill assist systém pro bezpečný pohyb ze svahu a do svahu, nový navigační systém, "nápovědu" pro ekojízdu atd.
Změna tvarování mřížky chladiče je sice velmi důležitá pro identitu značky ("tygří čumák" tomu teď začali říkat, určitě to souvisí se znamením Tygra v čínském zvěrokruhu /odvaha, moc a síla, připravenost ke změnám/...), ale podstatné věci se odehrávají při tomhle faceliftu jinde. Opravdová proměna vzhledu nás čeká až za 2-3 roky při generační obměně. :-)
Ahoj, ten přehled úprav je fajn. Teď jde už jen o to, do jaké míry je odrazem skutečnosti. Pokud jde o únik odněkud z fabriky, pak je vidět, že KIA jde správným směrem a zaměřuje se skutečně na věci, které jsou na Ceedu kritizovány (jmenujme např. průměrnou schopnost likvidace příčných nerovností a vůbec vysokou tuhost podvozku na straně jedné, chybějící prvky "evropské" výbavy a některé detaily interiéru na straně druhé). Jedině tak se to dá dělat - udělat seznam toho, co je špatně, nebo co jen není úplně dobře, a vylepšovat.
Někde jsem vyčetl, že některými škarohlídy avizovaná redukce výkonu základní benzinové čtrnácistovky se nekoná. S výkonem 66 kW má nastoupit motor 1,4 CRDi (mimochodem, solidní výkon).
Víš něco o tom přeplňovaném dvoulitru? Bude, nebude? Asi tomu moc nevěříš, co ...
:yes: S těmi motory nevím. Čtu, že se Hyundai soustřeďuje na zavedení benzinových přeplňovaných přímovstřiků do svých evropských modelů v roce 2011 - 1.6 (140 k), 2.0 (172 k) a 2.4 (200 k), kromě zavádění řady R svých dieselů. Tak asi na "pouhý facelift" cee'du těžko připadne nějaká předpremiéra. Rychleji možná půjde to zavádění dieselů...(?) - Ta redukovaná benzinová 1.4 sice taky existuje, ale byla určená do hybridu v kombinaci s elektromotorem, tak to asi bude jen informační šum. Co myslíš?
S Tvým názorem na možnost zavedení turbodvoulitru souhlasím, taky to nevidím jako moc pravděpodobné. Škoda, vysloveně ostrá verze, která by se postavila našlapaným konkurentům ve specifikacích RS, GTA, GTI, FR Cupra atd., Ceedu chybí. Takhle bude Ceed stále zaměřen spíše na spodní patro segmentu, bez větších ambicí posunout se výš.
Ale jak je vidět, čeká nás s korejskými vozy solidní budoucnost - hned tři připravované foukané benzíny jsou kvalitním příslibem do budoucna. Diesely třídy R jsou tady doslova coby dup. Já jsem zvědav na novou dvadvojku v Sorentu.
u VW by to bol rozdiel troch generácií, lež by dizajnovo takto poskočili (tým teraz nikomu nič nevyčítam, je to o filozofii každej automobilky), ibaže ak to bude vyzerať ako na odhalených záberoch, tak to je vštepenie nového štýlu do predošlého konzervatívneho dizajnu, som zvedavý, ako sa to prejaví na Cee´de naživo, ale predné partie sa posúvajú k focusovaniu...sám som zvedavý, no možno mali počkať s týmto dizajnovým štýlom až na novú generáciu a Cee´da s neurážlivým až páčiacim sa súčasným dizajnom mohli nechať dožiť s drobnými retušami, keďže Kórejci zvyknú obmieňať modelové rady s kratšími intervalmi, ale zrejme sa blýska u KIA na nové časy a zabývané i vcelku úspešné modely, ktorým Cee´d myslím je, chcú ťahať na trhovom poli dlhšie...
Pamatuji si dobře první motory Hyundaie z 90.let. To, jak investovali do vlastního vývoje a jak se o něj starali, je vymrštilo o světelné roky vpřed během necelých 10 let. Teď zase mj. usilovně pracují společně s LG na elektrických pohonech a nových bateriích. Za tuto stránku vývoje má u mě Hyundai (a dnes vlastně i Kia) velký smekanec. - Na druhé straně je myslím stále na místě trochu skromnosti, protože vývoj podvozků ještě nedospěl imho do potřebného stadia. Zatím ani nevíme, jak opravdu jezdí zadokolka v Genesis/Genesis Coupé. A tak myslím, že Hyundai mezi ostré hatche postoupí s rozmyslem později, aby se zbytečně neblamoval. Jelikož ohlásili, že chystají do výroby hrbaté kupátko Veloster, kterým nahradí starý Tiburon/Coupé, je jasné, že na vývoji podvozku pilně vyšívají a budou si chtít vyzkoušet, na co už si můžou troufat. Teprv potom bych čekal, že si zkusí postavit nějaké to svoje ópécé ;-)
ked som prvy krat videl foto, povedal som si boze to nemyslia vazne, ved to je grc. aj ten volant mi pripadal byt taky divny. tak som si ho bol cez obed pozriet nazivo. to foto je riadne skreslujuce. vobec to nie je az take agresivne ako to vyznieva z tej fotky. celkom sa to da zniest. ten interier moze tiez byt, volant treba vidiet priestorovo, foto kolmo nan je o nicom. stredovy panel vyzera ... no inak ako v povodnom. to uz je vec vkusu. skor ma zarazilo ze nezmenili povrch plastov v style aky je v i30, lebo to sa mne osobne paci.
V skutocnosti sa mi ani nechce verit ,ze sa niekomu take pekne auto podarilo hentak domrsit. Je to ako presadnut s kona opat na somara. Aky zali doteraz uspech v predaji, tak asi prave skoncil...
no tak v první řadě musím říct že faceloft je spíše povedený a ceeda o kousek posunul, ale dal se zpracovat líp - nesnažit se násilně našroubovat fortedesign na ceeda a zadní světla mi přišla hezčí ta z minulé generace...
Na co se ale těším, tak na to až tenhle facelift představí na 3D verzi. Tam by mohl agresivnější pohled s celkově svižnějším designem zapůsobit lépe.
Pořád lituji toho že se taťka rozhodl pro Sedici a ne Ceeda...
Podle mě je to krok k lepšímu designu, auto vypadá opticky nižší a širší než předchůdce, podobnou filosofii předvedl i VW s G6 a novým Polem..mě se to líbí. Narozdíl od toho škoda svým designem auta opticky navýšila a např. nová OII vypadá tak trochu jako stará volha, ale to je můj názor. Zpředu, díky světlům, není nic moc ani nová alfa Milano - viz odkaz, stará 147 byla zpředu hezčí.
[odkaz]
Nemohu si pomoct...ale když jsem se na tu fotku podíval poprvý, přišlo mi že je to auto foceny v Americe......prostě ten předek...já v něm vydím typyckého amíka :)...resp. Asiata pro Americký trh
jedno je jiste:
1/ facelift prisel se stejnou kadenci, jako to bylo v ere pred Ceedem, to naznacuje, ze se Korejsti bossove jeste moc nenaucili o evropske mentalite
2/ tohle auto, kdyz uz ho Korejcum soudruzi z NSR takhle pekne nvrhli jeste facelift nepotrebovalo => zaklad byl na asijskou uroven vic nez evropsky a slusny, byt vyhrady byly a jsou => facelift jen degraduje (devalvuje asi lepe receno) slusnopu uroven predchozigho modelu
3/ muj nazor: z puvodnich 7 predobrazu tam dokazali dostat dalsi prvky, ktere tam podle me byt nemuseli => napad s pridi je pekny, ale pusobi nasilne
shrnu to za sebe: celkove to auto pusobi mene vyvazene nez predchudce a az tuhle prid naroubuji na na to jejich "france-combi/break-véhicule" tak chybnost a unahlenost faceliftu teprve vynikne...ale je fakt ze za ten rok a pul kdy prijdou s dalsim faceliftem bude zase vse jinak, takze....;)))
Můj pocit je ten, že designově je to asi lepší, jenže ta starší verze byla imho uhlazenější,prostě designově určená masám.Nenadchne neurazí, pro všechny.Tohle je moc vyzívávé(čimž netvrdím že to není lepší, hezčí), ale už ne vzhled pro "všechny".Můj pocit je ten , že si to teď designově hraje na něco,čím to aito není ani nemá bít.KIA hraje vždy na cenu a proto se asi i díky "pseudo" záruce velice slušně prodává.Nakonec dobrej marketingovej tah, vůči některým soupeřům ve třídě.Pocitově však říkám, krok mimo...ale jen můj názor, spíše pocit.Uvidíme...
no podľa mňa je ta nová čierna-tmavšia a zložitejšia maska pekná, ale až veľmi v kontraste s jednoduchým a čistím zadkom, v zadu mali ešte niečo efektnejšie pridať takto mi to príde zvláštne...ale v podstate ok :yes:
pred faceliftom bola pre mňa vyváženejšia ale teraz je zas zaujímavejšia tak neviem...
Asi to bude XR Packet, ktory sa v podobnej forme dal objednat aj na sucasneho Cednika za cca 60 000 Sk /min.rok/ boli k tomu podobne plasty predku,prahy a pekne 16" alebo 17" kola - podla vasho vyberu.Povodne XR mala byt Ostra verzia s 2,0 T motorom cca 200Ps, ale sikmaci si este neverili natolko aby k tomu doladili podvozok a pustili to do obehu, tak predavali len "plasty"...lenze ako uz bolo horeuvedene, 1,6 T a 2,0 T su na ceste, preto by ma neprekvapilo, keby na nas vo Frankfurte cakalo nieco s oznacenim XR, 200+ PS a cenovkou dufajme hodne pod 25 000 EUR, aj ked nemecka cennikova cena GTI zacina na cca 26 400...
PS: skoda ze moje fotky nie su takto verejne publikovane, ale som rad ze som natrafil na Cednik vo fullke... ;-)
Uz som zistil kde je to fotene - v Ziline pri YRISH Pube - restauracia a herna - korejci chodia radi tocit na ruletu...Gembleri na hazard maju a chalani co tam robia zarobia deravy gros!!!
Vite, casto tady kritizuji diskutujici za to, ze obvinuji nejakou automobilku z kopirovani a hledaji na urcitem modelu casti automobilu od konkurence. Nicmene ted se neubranim ani ja, lae alespon tu nebudu psat co tam vidim a s cim si to na silnici spletu, ale tady je to bohuzel evidentni...
Tak si myslím že starší verze vypadala líp, tak nějak usměvavěji, výraz po faceliftu zatím úplně nechápu. A pokud neintegrovali světla pro denní svícení (levná ale velmi užitečná věc) je ten facelift celkově funkčně o ničem.
Zdravim pritomne, vybiram novy kombik a volim mezi Focusem, Octavii a nyni Ceedem SW, po dnesni prohlidce vsech tri musim rict, ze jsem okouzlen Ceedem a i manzelce se libi nejvic :-)
K faceliftu Ceedu mohu rict, ze pokud se pro Ceeda rozhodnu (cekaji mne jizdy), tak do nej rozhodne pujde a pockam si:
- 1,6 CRDi bude dostupny s v 6ti kvaltu a bude mit Stop & Go
- vylepseny volant
- audio system s integrovanym bluetooth
- zpatecka s tlacitkem na radici pace