Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Komentář: Ford chce dojít dál. Ale kam?

Velkolepá akce v nizozemském Amsterodamu dala jasně najevo, že modrý ovál věří v ekonomickou budoucnost Evropy. Kéž by se nemýlil...
Zpět na článek
7. 9. 2012 19:19
7. 9. 2012 20:16
7. 9. 2012 20:21
7. 9. 2012 20:41
7. 9. 2012 21:08
8. 9. 2012 00:08
8. 9. 2012 08:46
9. 9. 2012 16:29
9. 9. 2012 17:09
10. 9. 2012 15:07
8. 9. 2012 09:20
8. 9. 2012 11:59
8. 9. 2012 19:48
8. 9. 2012 21:14
9. 9. 2012 09:31
9. 9. 2012 11:41
7. 9. 2012 23:49
7. 9. 2012 18:29
Ford mi byl sympatický ...
... ale současný "čínský design" interiéru či litrové tříválce prostě nepřekousnu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Glaukos
7. 9. 2012 19:12
Re: Ford mi byl sympatický ...
pod to se nedá nepodepsat
Avatar - 3_diamanty
7. 9. 2012 19:41
Re: Ford mi byl sympatický ...
suhlas ;-)

ford bola kedysi dobra znacka..... este predosly focus a terajsia fiesta pred faceliftom boli paradne auta ale tie dnesne obludy na to sa neda ani pozerat jak vonka tak zvnutra.... ale je mi to vlastne uplne jedno.... fandim uplne inym znackam
Avatar - das_autos
7. 9. 2012 19:19
Ford
Na projevu je cítit sice americkej nadhled a optimismus,ale určitě je to lepší než klasická evropská naštvanost.Lepší věřit ve světlejší zítřtky než rovnou házet flintu do žita.Jedni šetřej na vývoji a snažej se starou techniku zabalit do hezkýho kabátu,ale Ford se toho nebojí a to je pro automobilovej průmysl podle mího dobře.Osobně bych si radši koupil litrovej tříválec,kterej žere 5,5 než nějakou postarší atmosféru,která žere 7l a je dneska už za zenitem.Spolehlivost a trvanlivost ukáže čas,ale pro běžný domácí ježnění,při průměrným nájezdu cca 15000 km za rok se žádný větší invetice konat nebudou.Ford měl vždycky výborný benzíny.Navíc úspěch a správně nastolenou cestu ukazujou celosvětový prodeje.
Rozbalit vlákno
16
7. 9. 2012 20:16
Re: Ford
:yes: :yes: :yes: souhlas...chce to více optimismu..a ítm i více chuti do "práce"
..a šetřit na vývoji je vždy krok zpět.

Za mě litrové Ecoboost :yes: :yes:
7. 9. 2012 20:21
Re: Ford
Optimismus ? Proč tedy americké automobilky zrušily Mercury, Plymouth, Oldsmobile, Hummer nebo Pontiac ? S omtimismem v žilách by tyto leckdy slavné značky zachovaly.
Jinak co se týče spotřeby, tak dle normovaných údajů je rozdíl mezi litrovým Ecoboostem a stejně výkonnou atmosferickou šestnáctistovkou Duratec 0,9l/100 km a reálně to bude spíše méně. Třeba na dálnici při tachometrových 110 a 140 km/h žere litrový tříválec 5,7 a 7,9 l/100 km (viz [odkaz] ), což je na úrovni atmosferického dvoulitru. Opravdu úsporný bude jen ve městě.
7. 9. 2012 20:41
Re: Ford
Tak pokud srovnáváš dvoulitrovej diesel, tak určitě.. :no: :no: :no:
Na srovnatelný silnici přibližně stejný rychlostní průměr je litrový Focus o 2,5 litru níž, než 1,6GDI Ceed.. A to je pocitově mnohem čilejší... Jen ten traktorovej zvuk ve vyšších otáčkách..:-// A co se týče zmíněných značek, je asi naivní se domnívat s přílivem Japonských a dalších značek do USA, že tyto okrajové pouze pro tamní trhy koncipované značky měli šanci na přežití.... To mně mnohem více mrzí, jak dopadl Saab nebo TVR :-( :-( :-(
7. 9. 2012 21:08
Re: Ford
Ne, dvoulitrový atmosferický benzín.
Jasně, třeba Mercury nebo Plymouth byly v podstatě jen jinak vybavené Fordy a Chryslery. Ale Pontiac určitě okrajový nebyl.
8. 9. 2012 00:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2012 08:46
Re: Ford
Ano, ale ten taky ví, že značka Oldsmobile byla zrušena několik let před krizí (2004) a že Mercury patřilo pod Ford a ten se obešel bez vládní pomoci. Čili ten argument neobstojí.
9. 9. 2012 16:29
Re: Ford
Obstoji. Mercury bol iba trochu lepsie vybaveny ford. V minulosti mal ford vybavu iba do urciteho stupna, narocnejsi klienti si museli kupit mercury - prakticky to stejne auto ale s mierne zmenenymi detailami a lepsou vybavou. V dnesnej dobe uz trochu nezmysel, nemyslis? Uz len sam fakt, ze museli mat vacsiu siet dilerov a to pri spolocnych predajoch v cislach, ktore teraz dosahuje ten ford sam. To je ako by si teraz predaval golf v zakladnej vybave a s mierne zmenenym exterierom ale uz by to bola skodovka.
9. 9. 2012 17:09
Re: Ford
To já vím. To samé byl Plymouth patřící Chrysleru. Ale pro Oldsmobile to neplatí.
10. 9. 2012 15:07
Re: Ford
Olds bola znacka zamerana na starsiu klientelu a pri cadillacu a buicu uz nemala sancu.
8. 9. 2012 09:20
Re: Ford
hele moc jim neverim....temer stejne udaje me to ukazuje s 2,0Ecoboostem ...tak ze 1,0 je mnohem niz.....
8. 9. 2012 11:59
Re: Ford
A proč ne ? Vždyť i 1.2 HTP je pověstný tím, že na dálnici žere víc paliva než mnohem silnější motory.
Takže přepokládám, že stejně je to i u Ecoboostů. Litrový má nejvyšší efektivitu ve městě, kde při stání na křižovatce nemusí "živit" zbytečně hodně válců s dlouhým zdvihem, zatímco na dálnici se už dostává do pásma horší efektivity. A dvoulitr na tom bude přesně opačně, na dálnici je v optimálním pracovním režimu a může dosáhnout na nižší spotřebu než utrápený tříválec.
Já mám taky dvoulitr. Žere hodně na krátké jízdy a ve městě se nízkou spotřebu daří udržet jen tehdy, když nekompromisně řadím co nejdřív vyšší převodové stupně (3 při 30 km/h, 4 při 40, 5 při 50). Ale na dálnici je i přes svou zastaralou konstrukci relativně úsporný a ani k tomu nepotřebuje ultradlouhé převody (na pětku točí při tachometrových 130 km/h zhruba 3650 ot/min).
Avatar - das_autos
8. 9. 2012 19:48
Re: Ford
HTP je trošku o ničem jiným.Obhajuješ tu historii motorismu,protože to máš v garáži a v ničem podobným jsi nejel.
8. 9. 2012 21:14
Re: Ford
Jel jsem třeba s 1.2 TSI. Uživatelsky příjemný motor pro menší auto (tichý, s širokým spektrem využitelných otáček, s minimálním turboefektem) a umí být opravdu úsporný. Ale jakmile se dostane na dálnici, tak se musí na udávanou spotřebu zapomenout. Nedovedu si představit, že by ho měli dávat třeba do Superbu.
Avatar - das_autos
9. 9. 2012 09:31
Re: Ford
Tak to se pleteš na dálnici žere HTP.TSI při 130 km/h kolem 6l.
9. 9. 2012 11:41
Re: Ford
Při 130 km/h tacho už je to kolem 6,5l, přičemž udávaná spotřeba je zhruba 5l. Někdo neznalý by mohl být zklamaný.
Avatar - Well-being
7. 9. 2012 20:43
Kroky Fordu
z poslední doby mně přijdou spíš jako pozvolná sebedestrukce, než co jiného ...
Ale jak už někdo napsal, prodeje ukážou, zda jde Ford tím správným směrem.
Rozbalit vlákno
1
8. 9. 2012 09:18
Re: Kroky Fordu
predaju uz trochu nieco naznacuju.. [odkaz]
7. 9. 2012 22:03
Česká (slovenská) povaha
Miluji tyhle české či slovenské všeználky co jsou se vším hned hotovy. Sleduji diskuzi kolem představení Fordu a nestačím se divit kolik odborníků tady zbytečně ztrácí čas, místo toho aby se nabídli Fordu (i jiným automobilkám), že jim ukážou jak to dělají špatně a jak to má ve skutečnosti vypadat. A nakonec to zazdí prohlášením, že je jim to stejně jedno, že v autech mají jiné preference, že Topper :-O :no: (viz výše). Nechápu jak můžete dávat od PC až tak jednoznačné verdikty, když to nikdo ještě neviděl na živo, neseděl v něm a nejel ho. Až tu na základě těchle osobních zkušeností někdo popíše svůj subjektivní názor, beru ho. Jasně každej má svůj názor a tady ho může projevit. Ale proč si proboha tady nutně musí někteří plácat játra jak je všechno špatně apod. Máte jiné preference, fajn.
Ford představil svou novou koncepci a zdá se, že to vypadá přímo na světovou invazi. Inovace široké palety aut, široká nabídka motorů. Co více si jen přát, vybere si každý. Za sebe můžu říci, že jen čekám na termín, kdy si budu moci Mondeo objednat. Jsem neskutečně zvědav na živou zkušenost. Jezdím fordy cca 12 let, atmo benzín a max spokojenost. A popravdě, pokud bude mít Mondeo stále takové skvělé jízdní vlastnosti, tak to bude ten správný důvod ke koupi. A jestli v exteriéru bude mít jednu křivku navíc či jinak vedenou než já si představuji, tak to určitě přežiju :-), protože při jízdě sedím většinou uvnitř a ne na kapotě >:D .
Rozbalit vlákno
23
7. 9. 2012 22:18
Re: Česká (slovenská) povaha
Ja s Fordom nejaku väcsiu skusenost nemam, ale ak chce byt tak uspesny ako pises, tak musi zabrat...i v inovaciach, ktore u Fordu tak chvalis. Prave dnes som dostal novy test Autotouring Set/12, kde testovali nudzove brzdove asistenty (Notbremsassisten) u 10 znaciek. Ako najhorsi dopadol Ford. Poradie:
1) Bmw 750
2) Mercedes C 350 CDI
3)Volvo V40 T4
4) WV Touareg V8 TDI
5) Audi A6 3,0 TDI
6) Lexus GS 250 F
7). Opel Insignia 2,0 Biturbo CDTI
8) Honda Civic 2,2I-DTEC
9) Mercedes B 180
10) Ford Focus 1,6 EcoBoost

Ford bol najhorsi vo vsetkych meranych hodnotach (8). Na druhu stranu treba priznat, ze mal za superov i auta z inej "klassy". Inac nic proti Fordu, len mi to jeho posledne miesto padlo do oka
;-)
7. 9. 2012 22:43
Re: Česká (slovenská) povaha
Jo v pohodě. Spíš jsem to myslel jako konstatování než jako chválu. Chválit budu až po vlastní zkušenosti >:D . Spíše mne tenhle počin Fordu přijde sympatickej. V týhle době, kdy všude slyšíme úspory a úspory a podle toho taky ve světě vypadá. Podívej jakej je stav výrobců v Itálii a ve Francii :-O .
A co vyjadřuje ta tabulka? Jenom to, že s tebou můžu souhlasit - je pořád na čem pracovat, ale také to že to není tabulka jak ty auta jezdí, ale jak dobré mají vychytávky. Což je bohužel v této době typické - místo toho aby jsme jako řidiči vyžadovali zlepšení jízdních vlastností, aby jsme si jízdu užili, tak sledujeme jaké asistenty a ostatní vychytávky ty auta mají a podle toho je posuzujeme. A auta tloustnou, jsou složitější a náchylnější na každou blbost a za chvilku tam jako řidič budu zbytečnej a stane se ze mne jenom pasažér. Ne nadarmo platí , že v jednoduchosti je krása a čím složitější je "věc", o to více je snadné ji "zneškodnit" ;-)
7. 9. 2012 22:41
Re: Česká (slovenská) povaha
A proč se domníváš, že když někdo píše kriticky o novém mondeu, že si tu plácá játra? Přečti si ten neskutečnej postojovej guláš, cos tu předvedl, ještě jednou a trochu se nad sebou zamysli. Tobě nejde o to, jestli Ford dělá dobrá, hezká, povedená auta, tobě jde přece jenom o to, že tě sejří kritičnost některých našich kolegů na adresu Fordu. Co je však podstatné - duskusní kritika pod Mondeem není tou tupou kritikou, která se pravidelně objevuje pod Passatem, tedy ty pubertální pokřiky o nudě a o zrůdě, pod mondeem píší kolegové svá kritická slova velmi velmi znale a poučeně.

Osobně považuji stávající mondeo (v designu) za vůbec jedno z nejméně dotažených aut své třídy. Korunu všemu pak dodává nová generace, která nemá ani špetku šmrncu, elegance a stylu. Samozřejmě problém Fordu v Evropě je ten, že Ford umí být "americkým Volkswagenem" pouze v Americe, konkurovat aktuálnímu Volkswagenu v Evropě však nedokáže. Na obranu Fordu však dodejme, že Volkswagenu nedokáže v Evropě konkurovat nikdo. Jeho postavení je zasloužené, hodnotné pevné a neotřesitelné.

Ford (ještě) hraje v Evropě toho... druhého v mainstreamové řadě. Nikoliv však paušálně. Debakl s kugou je toho zřetelným důkazem. Platonici mohou na fordu oceňovat snad jen globální strategii, ovšem ta je pro reálného evropského jezdce relevantní asi jako pro osla rogalo.

Dobré jízdní vlastnosti, jakž takž ucelená modelová paleta, druhořadý design, to je dnes v Evropě Ford. A do toho příjde za chvíli nový Passat. Neexistuje jeden racionální důvod (podobně jako je tomu v kompaktní a subkompaktní třídě, ale též ve třídě mini, i mezi středními a velkými SUV) upřednostnit něco před Volkswagenem. Cesta dále vede jen směrem k prémii - AUDI, BMW, Mercedes-Benz, případně Volvo, a u vybraných několika málo modelů ještě Jaguar. Samozřejmě, že v Česku není už vůbec co řešit - Go, Fabia, Yeti, Octavia, Superb, všechno špičková nabídka. Nevybrat si mohou opravdu jen diskusní platonici :-)
7. 9. 2012 23:11
Re: Česká (slovenská) povaha
Přesně tak platoniku. :-) Moje reakce nebyla na to, že mám něco proti kritice, ale proti některým bezduchým příspěvkům, ze kterých číší tak trochu snaha se vyjádřit za každou cenu a s nulovým obsahem. Jsou tu lidi na diskuzi, který mne svými odbornými znalostmi předčí, mají vyzkoušeno více aut než já a mají lepší info. Fajn to je praxe a rád se přiučím.
A k Fordu - samozřejmě jsem pro Ford všemi deseti a fandím mu, i přes to, že některé jeho obchodní i design počiny nechápu. Je budu mít potřebu se vyjádřit až budou poznatky z praxe. Taky ti neberu tvoje zanícení pro tvého apoštola a už vůbec mi to nestojí za nějakou reakci. Jen marně hledám ten racionální důvod ho upřednostnit. Jsou to tvoje myšlenky, ne moje. Co ti člověk musí nechat je tvoje vášeň pro psaný jazyk. S obsahem už je to horší. ;-) Nu což, alespoň je občas zábava to číst.
7. 9. 2012 23:25
Re: Česká (slovenská) povaha
No na diskusi to mondeo schytává právě nejen v rovině těch "bezduchých". Osobně nejsem zanícen směrem k apoštolovi, ale jestliže tu píšeme o autech, pak je nutno psát pravdu, na "nudy a zrůdy" jsou tu jiní kádři.

Vím, obsah tě bolí, ale to je proto, že na diskusi pouštíš své (dokonce garážové) preference. A ten racionální důvod? No tím je přece život sám. Mondeo tu nemá image, je to vůz ve stínu Passata. Chtělo by to blesk z nebe ve formě nějaké novodobé Sierry ;-)
8. 9. 2012 00:09
Re: Česká (slovenská) povaha
Pokud to v diskuzi schytává, čert to vem. A na druhou stranu se taky hodně líbí, od toho ta diskuze je. 100 lidí, 100 chutí. Jen mne nadzvedl obočí ten Topperův příspěvek - nejdříve má tendeci se vyjádřit v několika reakcích dnes i včera, aby to zazdil tím co napsal ;-\ a vrátil se k H/K.
A o tvé zanícenosti a lásce ke všemu "lidovému" se snad nebudeme přít :-) A věř, že tvůj obsah mne nechává chladným (až na tvůj osobitý a musím přiznat skvělý popis požitku z Jagu XK ). A mimochodem, já se za své garážové preference nestydím (jako někdo). Naopak, když už mám potřebu se vyjádřit, tak především k tomu co dokonale znám osobně. :yes:
8. 9. 2012 08:48
Re: Česká (slovenská) povaha
Stačí se podívat na tvoje starší příspěvky a každému bude hned jasné jak nesji zanícený pro aPoštola:))))VW hraje prim možná na evropském poli nikoli už na poli světovém.....to je potřeba si uvědomit, a pokud vím jak novinářskou veřejností tak všude jinde VW neohromuje jízníma vlastnostma sportovníma ba konfortem ani ničím jiným!!!! Možná je to auto na obyčejné ježdění do práce nic víc!!!!Ne už před kasíno ve Francii protože VW třeba passat je konfekce a na machrování před kasínem má koncern Lambo nebo Audi....Vždy je a zatím bude VW bez emocí, a jako druhořadá značka v koncernu, což je pravda můžu posoudit a to mám VW jako značku rád. Proto nehodnoť Ford nepřísluší ti to píšeš takové slátaniny a zasí..... toto vlákno Ale chocholoušek ti naslouchat určitě bude zkus to....... >:D >:D >:D >:D >:-[] >:-[] >:-[] :-!
8. 9. 2012 09:26
Re: Česká (slovenská) povaha
GTI si vcera precital tento clanok: [odkaz]
a skoro zinfarktoval. Cize mozme cakat od gtiho teraz hustu ofenzivnu nekoncepcnu a len tliachajucu kritiku smerom ku vsetkemu od fordu.
8. 9. 2012 11:44
Re: Česká (slovenská) povaha
:yes: :yes:
8. 9. 2012 11:46
Re: Česká (slovenská) povaha
I tento odkaz je důkaz naprosté neerudovanosti :-!
8. 9. 2012 13:30
Re: Česká (slovenská) povaha
Doufám, žes to myslel o odkaz výše ;-) >:D
8. 9. 2012 12:33
Re: Česká (slovenská) povaha
Char :yes: :yes: :-) Ty příspěvky od GTI člověku vždycky zlepšej náladu. Já chápu že každej má svojí značku atd. každýmu se líbí něco jinýho,neberu ti ani to vychvalování,ale řikat že neexistuje jedinej důvod proč si nekoupit VW mi příjde úplně směšný.
8. 9. 2012 13:47
Re: Česká (slovenská) povaha
Já neříkal, že neexistuje jediný důvod pro koupi VW. Jen pro mne osobně jsem nenalezl racionální důvod pro koupi Passata. Když tady je Mondeo a svýma jízdníma vlastnostma a především prostorností ho předčí :-). A v provedení Titanium S s 2,5T není co řešit (jízdně i vizuálně).
Z VW se mi osobně líbí CC a to docela dost. Ale po týdnu ježdění jsem zjistil, jak je pro mne nepraktické. S mou postavou se nasoukat dovnitř a pak zase ven - to bylo přímo cvičení >:D když už jsem byl za volantem tak to šlo. Dokonce jsem mohl jezdit od výrobce nastavený nafťák na cca 250 koní. A bylo to zajímavý. Mám něco naježděno s Tiguanem a jako auto pro ženu bych si ho dokázal představit. Jinak pokud VW, tak jednoznačně Touareg, ten předchozí typ. Pro velkého kluka ideální hračka (pokud pominu vyskytující se technické neduhy). :-)
8. 9. 2012 14:00
Re: Česká (slovenská) povaha
však ty néé,ale GTI to psal :-) VW je pro mě prostě auto pro nudnýho člověka,neschazuju kvalitu např interiéru,ale mě osobně ty auta vubec nic neřikaj,proto mě zarazilo to tvrzení :-) Ano CC je hezký,když má správnou barvu a kola,ale aby mi stálo před barákem,to bych nechtěl >:D
7. 9. 2012 23:14
Re: Česká (slovenská) povaha
Myslim, ze mate obaja v mnohom pravdu. Cher chcel asi len povedat, ze sa mu paci, ako s krizou naraba Ford, ze nejde cestou (Fiat) kopirovania modelov, zastavenie investicii do vyvoja a pod., ale presne opacnou: investiciami.
Inac som sa k novemu Mondeu nevyjadroval, lebo som bol dizajnom, velmi, velmi sklamany :'-( a pritom mam Mondeo akosi rad, aj ked bez osobnych skusenosti.Nadseny som bol i ponukou 4x4, ale ten dizajn (zvlast predok) vsetko zabil.
7. 9. 2012 23:26
Re: Česká (slovenská) povaha
Jo, souhlas, čtyřkolka staví mondeo do sympatičtějšího světla. Bohužel ten design, to je problém.
8. 9. 2012 09:27
Re: Česká (slovenská) povaha
ty si videl to mondeo nazivo alebo len zase tliachas "plagatovec" ?
7. 9. 2012 23:48
Re: Česká (slovenská) povaha
Jo přesně ;-) . :yes:
Mně se dizajn dost líbí, je to zkrátka něco jiného a pro současný svět mainstreamu asi hodně odvážného, a proto možná ty reakce. Ale právě to není žádná nuda. Nicméně na ten konečný verdikt si počkám až na "živo". A jak říkáš, ta nabídka 4x4 zvedne preference hodně vysoko.
8. 9. 2012 11:44
Re: Česká (slovenská) povaha
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
8. 9. 2012 00:41
Re: Česká (slovenská) povaha
Mondeo? Některé verze interiéru jsou ubohé, ale jinak se mi Mondeo líbí.

U Fordu se cení jízda, u Mondea pak i prostor.

Osobně bych z různých důvodů upřednostnil jiné auto před VW snad v každé třídě krom subkompaktu... a kuriozně právě tam vede v prodejích Fiesta.
8. 9. 2012 06:11
Re: Česká (slovenská) povaha
No ja mam racionalny dovod uprednostnit nieco ine pred Volkswagenom. Mam Polo a Volkswagen si nabuduce nekupim, pretoze Polo sa kazi, nahradne diely su drahe a servis je tiez drahy. Ocakaval som, ze bude kvalitnejsie, ked som ho kupoval.

Len nech tu nikto nepise, ze Golf alebo Passat su kvalitnejsie. Ak Volkswagen dava na Polo znacku Volkswagen, tak to ma byt Volkswagen s kvalitou Volkswagenu.

Momentalne Volkswagen ani nema vhodny motor pre mna, lebo do Golfu dava iba TSI a TDI motory, a ja chcem atmosfericky benzinovy motor. Musim si vyberat nieco z focusu, i30, ceed alebo mazdu 3.
8. 9. 2012 09:22
Re: Česká (slovenská) povaha
Ty si to uplne zabil, presne o tebe pise GTI, chytil si sa pekne do siete >:D >:D >:D
Kritika smerom k VW je nekonstruktivna ale k mondeu je velmi velmi poucna? Co keby si uz prestal pisat pod ostatne clanky a pisal si len pod clankami koncernu? Tam sa stratis v dave, tu len zo seba robis pajaca...
8. 9. 2012 12:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 9. 2012 00:54
Typický americký velkohubý řeči.
Mně to moc,či spíš vůbec není sympatické. Ale když se bude dařit i Fordu, tak pravděpoodobně i ostatním výrobcům bude líp, to bych se nezlobil. Čas ukáže.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - jozephko
8. 9. 2012 08:01
2 nové Transity len tak by the way
To je zvláštne - nikde sa o tom ešte nepísalo, a zrazu sa na nejakej internej prezentácii objavia 2 úplne nové modely Transitu, a autor článku to prejde bez povšimnutia.
Malý Transit Connect som ešte nevidel a ten najväčší tiež nie. A pritom má úplne inú karosériu ako Transit Custom, teda ten prostredný, ktorý bol nedávno predstavený.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
8. 9. 2012 10:33
Re: 2 nové Transity len tak by the way
Taky jsem se divil.
8. 9. 2012 15:14
Budíky v Mondeu
Všiml jsem si na fotkách dvou rozdílných podob přístrojové desky u Mondea ?!? Nebo jedna patří Fusionu a druhá Mondeu?
Rozbalit vlákno
0