Novinky
Proč mi nejde u předchozího článku o Fabii za 50% zobrazit 9 diskuzních příspěvků?
ANALytici a banky : Predajte Opel, najlepsie Cinskym kopirovacim automobilkam, ktore vysaju know-how a v Europe zrusia vyrobu...
Problemy Opelu su tie, ze Opel vyraba hlavne v Nemecku a Britanii, preto vysoke naklady (napriklad korejsky subdodavatel na Slovensku pre Kia/Hyundai plati zamestnancom 350€ v cistom na 3 smeny! ) ale hlavne preto, lebo Opel nemoze e😜ortovat mimo Europu aby nekonkuroval GM Chevroletu.
Teraz zacal Chevrolet e😜ortovat do Australie a Chile. Inak tie zname Chevrolety su na platformach Oplu, a okrem ineho vsetky Chevrolety pre Europsky trh su vyrobene v Juznej Korei - nekaly korejsky import. Riesenie pre Opel by bolo presunutie vyroby Chevrolet Cruze/Orlando do Opelu v Nemecku. Namiesto toho, GM vyciciava peniaze z Europy za korejske auta!
Problem je ten tiez, ze je tu nekali dovoz z Juznej Korei bez cla! Treba aby Eu vypovedala zmluvu o bezcolnom obchode z JK. Do JK sa dovezie 10 tisic Euroskych aut...naopak z Korei sa dovezie do EU 500 000 auta!!! To je uplne likvidacne pre Europu!
Dalsia veci. Dovozne cla do Ciny su 65%, Indie 100%, Brazilie 80%. Takze Europa nepreda v Indii ani derave koleso! Naopak dovozne cla do EU su len 10% takze sa tu veselo vozia Cinske nelegalne kopie EU aut, lacne Indicke auta a podobne. To je neuveritelne.
EU by mala okamzite zaviest cla v takej istej vyske! Uz niektore Nissany, Hyundaie a Suzuki su pre EU trh potichucky vyrabane v Indii a potom za 10% clo dovezene!
Dalej treba zaviest 25% clo na dovoz z ostatnych krajin mimo EU ako to povoluju pravidla WTO!
Europsky politici su vlastizradcovia ked toleruju nekaly import z Ciny, Indie a Korei!
Problemy Opelu su tie, ze Opel vyraba hlavne v Nemecku a Britanii, preto vysoke naklady (napriklad korejsky subdodavatel na Slovensku pre Kia/Hyundai plati zamestnancom 350€ v cistom na 3 smeny! ) ale hlavne preto, lebo Opel nemoze e😜ortovat mimo Europu aby nekonkuroval GM Chevroletu.
Teraz zacal Chevrolet e😜ortovat do Australie a Chile. Inak tie zname Chevrolety su na platformach Oplu, a okrem ineho vsetky Chevrolety pre Europsky trh su vyrobene v Juznej Korei - nekaly korejsky import. Riesenie pre Opel by bolo presunutie vyroby Chevrolet Cruze/Orlando do Opelu v Nemecku. Namiesto toho, GM vyciciava peniaze z Europy za korejske auta!
Problem je ten tiez, ze je tu nekali dovoz z Juznej Korei bez cla! Treba aby Eu vypovedala zmluvu o bezcolnom obchode z JK. Do JK sa dovezie 10 tisic Euroskych aut...naopak z Korei sa dovezie do EU 500 000 auta!!! To je uplne likvidacne pre Europu!
Dalsia veci. Dovozne cla do Ciny su 65%, Indie 100%, Brazilie 80%. Takze Europa nepreda v Indii ani derave koleso! Naopak dovozne cla do EU su len 10% takze sa tu veselo vozia Cinske nelegalne kopie EU aut, lacne Indicke auta a podobne. To je neuveritelne.
EU by mala okamzite zaviest cla v takej istej vyske! Uz niektore Nissany, Hyundaie a Suzuki su pre EU trh potichucky vyrabane v Indii a potom za 10% clo dovezene!
Dalej treba zaviest 25% clo na dovoz z ostatnych krajin mimo EU ako to povoluju pravidla WTO!
Europsky politici su vlastizradcovia ked toleruju nekaly import z Ciny, Indie a Korei!
to je hnus velebnosti, pokud ta procenta sedi... nevim, proc jedinna EU vsechna tahle mezinarodni pravidla dodrzuje...ocividne na svuj ukor...
zatim jsou automobilky v EU technicky nahore...ale, jak se ukazuje priklad italskych a francouzskych znacek, tak to jde z kopce...
zatim jsou automobilky v EU technicky nahore...ale, jak se ukazuje priklad italskych a francouzskych znacek, tak to jde z kopce...
ono to tak asi bude ale ten postoj EU je tak nastaven právě proto aby asijské nejen automobilky ale i jiné společnosti mohly levně vyvážet svoje výrobky do evropy představ si kde by byla třeba Kia kdyby musel clít za 100% to by dneska už asi neexistovala nebo by vyráběla auta na vysílačky , vždyť všechno se dneska vyrábí v číně korei Tajvanu , vyrobit a dovést výrobek z asie do evropy je levnější a nejen díky clu ale taky levné pracovní síle ,emisím a spoustu jiným přísným předpisů v civilizovaných zemích jejichž dodržování a naplňování stojí spoustu peněz .
Morgan Stanley... Není to tak investiční banka, jež v roce 2008 dostala od vlády USA (rozuměj daňových poplatníků) cca 135 miliard USD, třetí nejvyšší dotaci v době krize? Ta banka, jež v následujícím roce svým zaměstnancům rozdala na prémiích +/- ekvivalent této sumy? No, tak od těch bych si vážně nechal radit....
Což nic nemění na tom, že v podstatě každá evropská automobilka kterou koupili američané šla časem do kopru (nejlepší je asi Jaguar - roky to pod Fordem nešlo a teď snáší indům zlatá vejce). Asi to tu nějak neumějí, klucí americký...
Což nic nemění na tom, že v podstatě každá evropská automobilka kterou koupili američané šla časem do kopru (nejlepší je asi Jaguar - roky to pod Fordem nešlo a teď snáší indům zlatá vejce). Asi to tu nějak neumějí, klucí americký...
Problém je v tom, že místo výroby nesporně nyní dost dobrých Opelů pod oběma značkami bude lifrovat do Evropy laciné Chevrolety a na opačnou stranu nic. Když se tady hovořilo o H/K a francouzské vládě a její snaze "clít", na tuhle daleko lepší situaci si nikdo ani nevzpomněl....jenže uzavírání trhů skutečně nikam nevede.
Opelu by ale byla větší škoda, než jakékoliv latinské evropské značky.