K čemu Up Alltrack, když to nebude čtyřkolka? Vysypat další prachy za to, že dají delší pružiny a naplacají na to plasty je nesmysl. :no:
jossalito
0
A proč by to byl nesmysl, když to někdo koupí? Prodává se i Polo Cross a to vypadá velmi dobře. 😉
Choochoo
0
On to mysli z pohledu kupce a s tim musim souhlasit. Z tveho pohledu, tj. pohledu vyrobce to nesmysl neni a kdyz to nekdo koupi, proc ne 😉 Osobne ale pripadne kupce moc nechapu 8-s
RS
0
To ale můžeš generovat otázky do nekonečna. K čemu je SUV, k čemu je sporťák, k čemu jsou stovky kilowatt... ?
Smysl to má, když to lidi chtějí. Odlišnost, atraktivnost a třeba i praktičnost, chránící například lak před kameny.
Chyba je spíše na druhé straně. Kdo kdy řekl, že pár milimetrů pružiny a trocha plastu hned musí evokovat potřebu jet autem na Sněžku?
Choochoo
0
Pravda, lidi to chtej, chtej se odlisovat. Aktraktivnost nevim, tu tam nevidim. Prakticnost ma i plast na normalnim aute. Chce to predni zasterky a prahy mam vlastne taky plastovy, ale stejne me nezajimaj. Setrit strep jako je UP pred kaminky a strkat do nej prachy nechapu, kdyz uz vyrobce setril slusne uvnitr. Jestli to nejsou plasty z tepecirunku dveri?. Vyssi vyska vozu ma za následek vyssi spotrebu. Snad nekdo potrebuje vyssi vysku. Zatim jsem tu potrebu zazil jen pri potrebe jezdit po loukach, lesem v zime a po svazich kde beha dobytek, vse ale ve 4x4. Takze zustava pouze ta odlisnost a s tim souhlasim, kdyz to nekdo koupi 😉 Popravde moc nechapu i obyc. UPa a vseobecne mini auta, takze oplastovanyho uz vubce, coz bude asi muj problem 😉
jossalito
0
Že ty něco nechápeš, či to pochopit nejsi ochoten, nebo to chápeš špatně, na to už jsme si tu zvykli. 😉
Choochoo
0
No tak, ze na to byla takova reklama a uz bezi prodeje slusne dlouho, tak zrovna toho UPa a Cigo nechape asi spousta lidi. Zatim jsem videl 3 Ciga a z toho 2 prodejce, Upa ani jednoho ve meste o cca 100tis obyvatel 😉 Jinak kdyz to uzivi vyrobce, par prodejcu, proc ne 😉
jossalito
0
Hele, zrovna nedávno se tady objevily v diskuzi prodeje Pandy, pětistovky a NSF. Co z toho vyplývá, že NFS je velmi úspěšný projekt, který se nebezpečně rychle dotahuje na italy.
Neodsuzuj něco, co ty nevídáš, jen proto, že třeba bydlíš někde v kančích horách. 😉
Choochoo
0
Ja psal mesto o 100tis, ale pro prazaky jsou to asi kanci hory >😒]
jossalito
0
Nějaké stotisícové město v ČR není pupek světa. 😉
abacus
0
Tiež nedokážem pochopiť ako si niekto môže kúpť Hondu Civic s výzorom nadupaného športového automobilu s mizernými motorickými vlastnosťami motoru o výkone 100 koní. Predvádzacia jazda týmto autom bola utrpením. Nikdy nehodnotím auto podľa papierových parametrov ale údaje výrobcu vravia za všetko z 0 – 100 km/h za 13-14 sekúnd. :no:
JuckiCZ
0
Mě teda nepřipadá novej Civic vůbec jako nadupadné sportovní auto, ale někomu tak připadat asi může...
Navíc mi to nepřijde nic netradiční ho u základního motoru😒br />
Škoda Octavia: 14,2 s
VW Golf 13,9 s
Hyundai i30 13,2 s
Peugeot 308 12,7 s
Ford Focus 12,4 - 12,7 s
atd... To bylo jen tak, co mě napadlo od pasu.
Já důvody vidím - moderní design, netradičnost, nápadnost, emoce, netuctovost, dobrá výbava, vysoká spolehlivost, nízká spotřeba, velký zavazadelník, praktičnost, dobré jízdní vlastnosti, sportovní pocit z řízení, kvalita, dobrá cena,... Určitě by se toho našlo ještě hromadu.
Neříkám, že bych si to koupil, ale znám pár lidí, kteřým by to bohatě stačilo a pro které to smysl má 😉 .
abacus
0
Písal som o motore s VÝKONOM 100 koní a nie o základných verziách!!!
JuckiCZ
0
Škoda 80 HP
VW 80 HP
Hyundai 100 HP
Peugeot 98 HP
Ford 105 HP
Ještě něco? Mimo to má Honda objem motoru (teď budu psát přibližné hodnoty) 1,34 l
Škoda 1,39 l
VW 1,39 l
Hyundai 1,4 l
Peugeot 1,4 l
Ford 1,6 l
abacus
0
ešte raz a čítaj pomaly 100 (jednosto koní), takže škrtni čo tam nepatrí
JuckiCZ
0
Nic škrtat nebudu.
Z toho objemu je to pěkný výkon.
Převody jsou dlouhé, protože jde o úspornou konfiguraci, tudíž je akcelerace horší, nicméně v porovnání s adekvátními motory od konkurence (až na ten Ford to jsou podobně objemné motory a jsou se stejnou specifikací - atmosferické řadové čtyřválce) je zrychlení narosto srovnatelné.
A světe div se, spotřeba vychází o dost lépe u Hondy!
Takže: Díky delším převodům má nižší spotřebu, aniž by ztrácela dynamicky. Stále nevidím, co je na tom nesrovnatelného...
PS: Když někdo udělá atmosféru 1,8 l se 140 kW a někdo to dostane z motoru 2,5 l, tak je horší ta 1,8, protože má horší zrychlení? (předpoklad díky vyššímu krouťáku u objemnějšího motoru)
JuckiCZ
0
Upřesním😒br />
Honda 5,4 - 5,5 l/100 km
Škoda 6,4 l/100 km
VW 6,4 l/100 km
Hyundai 6,0 l/100 km
Peugeot 6,3 l/100 km
Ford 6,0 l/100 km
abacus
0
Nemiešaj tu objemy, pretože ja pridám turbo. A potom sa tu budeme baviť o objeme 1,0 až 1,2 litra s pružnosťou o ktorej sa Honde so 100 koňmi nemôže ani snívať.
Mňa nezaujíma OBJEM ale VÝKON auta (100 - jednosto koní) a jeho jazdné vlastnosti v reály. Ktoré s týchto áut si v danom výkone jazdil?
Ja Golf, Octavia, Focus, Mégan, Peugeot (ten bol ale 1,6Vti), Ceed a Civic. Zo všetkých týchto áut dynamicky prepadák. Ešte horšie ako C-Max, čo už je o niečo väčšie a praktickejšie ako tento nešťastný pokus o "hviezdolet" na palube s Jean-Luc Picard-om.
JuckiCZ
0
>😁 Přidej turbo, to bude srovnání jak noha! >😁
Já přidám 2 válce, 3 turba, změním to na nafťák a pak to taky srovnáme, co? >😁
Takže třeba biturbo benzín jde srovnávat s atmosférou o stejném objemu? Co třeba cena, hmotnost, spolehlivost, životnost, servisní náklady?
A nebo snad jdou stejně výkonné motory srovnávat bez ohledu na objem? (třeba nějaká V8 americké konstrukce a evropská V6, která má sice stejnej výkon, ale o dost nižší krouťák a horší průběh tohoto momentu? Podle mě je srovnatelnější právě objem a počet válců.
Takže:
Ty tvrdíš, že nepochopíš, jak může někdo koupit Hondu Civic, která má zrychlení 0-100 km/h za 13 - 14 s.
Já jsem oponoval tím, že já vidím mnoho důvodů, proč by tak někdo mohl učinit a dodávám, že podobné hodnoty zrychlení mají konkurenční vozy s podobnými motory, takže to není žádná ostuda ani senzace. V čem se tedy v rámci těchto tvrzení mýlím?
abacus
0
posledný krát: parametrom porovnávanie je VÝKON JEDNOSTO KONÍ.
(akosi ti to ZÁMERNE s textu VYPADLO) :no:
JuckiCZ
0
Stejně nevím, co víš o motorických vlastnostech motoru o výkonu 100 koní. Napojil jsi ten motor na co, že hodnotíš jeho motorické vlastnosti? >😁
A pokud jsi měl na mysli vlastnosti pohonného ústrojí vozidla Honda Civic s motorem o objemu 1,34 l, tak právě k tomu jsem dodal, že toto pohonné ústrojí má některé výhody (nízká spotřeba, nízký hluk) díky delšímu zpřevodování, aniž by ztratilo příliš na dynamice ve srovnání se srovnatelnou konkurencí.
Díky vyššímu výkonu si mohli dovolit dát delší zpřevodování a tím snížit spotřebu, aniž by zaostali v dynamice. Ber to jako výhodu, že to má z tak malého objemu takový výkon a srovnávej ta auta jako celek (tudíž akcelerace, maximální rychlost, spotřeba,...)
Je to o prioritách - kdo chce závodit, tento motor nebere ani v potaz, pokud má člověk jiné priority, dává tento motor smysl.
A opět zopakuji hlavní myšlenku: Já dovedu pochopit, proč si někdo koupí Hondu Civic s motorem o výkonu 100 koňských sil, Ty to stále ještě nedokážeš?
abacus
0
dokážeš odpovedať na jednoduchú otázku, ktorú som ti položil?
KTORÝM S TEBOU VYMENOVANÝCH ÁUT SI JAZDIL?
Dokedy tu budu prispievať tí, ktorí auto videli na plagáte. Len na záver. To auto s výzorom vesmírnej rakety bolo jazdnou dynamikou horšie ako ten Cee´d s motorm 1,4.
Ta ťa prosím nezasie.raj diskusiu o VW obhajovaním Civicu. Dotaz bol mierený na hlavne na Chocholouška.
JuckiCZ
0
Dokážu na ni odpovědět: Nejel jsem ani jedním :-! .
Snad ani neznám nikoho, kdo by taková auta měl a o koupi nového nepřemýšlím, tudíž jsem si je ani zkoušet nebyl.
Pořád nedokážu pochopit, co má společného moderní design s akcelerací...
Budu pokračovat: POCITOVĚ bylo jízdní dynamikou horší, než Cee´d. Já se tady snažím být objektivní, uvádím ověřené údaje (schválené při homologaci) a Ty sem pořád cpeš subjektivní údaje. Je potřeba umět správně řadit a také je při posuzování auta potřeba vzít v potaz celý pohonný řetězec a z něj vycházející výhody i nevýhody.
Říct to, že na 100 koní to oproti konkurenci vůbec nejede (navíc když to odporuje podložitelným faktům) a nebrat v úvahu nic jiného (objem motoru, spotřeba, zpřevodování, hluk,...) je podle mě hloupost.
Stejně si myslím, že ten Civic jen dobře maskuje rychlost, nebo neumíš správně řadit, jinak to není možný...
PS: Diskusi o VW kecama o Civicu jsi začal zasí.rat Ty, ne já...
PPS: Chocholouškovi to řekni, nepiš to sem, určitě se s ním znáš osobně 😉
abacus
0
Podľa objektívnych (papierových) údajov je Civic na poslednom mieste.
K tým svojim "papierovým dojmom" si pridaj ešte papierové autíčka. Tuším, že časopis ABC v Čechách ešte stále vychádza. Určite si tam nejaký ten papierový model pozliepaš.
JuckiCZ
0
Doložitelné údaje jsou pro mě mnohem víc, než to, že nějakýmu Slovákovi to připadalo...
Papírově není poslední, ale z těch šesti zmíněných je třetí :-! .
A to, že jsem s žádným z těchto tří nejel, neznemená, že jsem v životě v autě nejel, existují i jiná auta a naježděno mám celkem dost 😉 .
abacus
0
Prejavil sa v tebe "prosťáček". Keď dôjdu argumenty, na rad príde národnostná otázka. :no:
Aké primitívne.
JuckiCZ
0
Ach jo...
Špatně jsi to pochopil!
Jediné, co o Tobě vím, je, že jsi Slovák!
Takže místo toho, abych nepsal: "Nějaký pán tvrdí", použil jsem "Nějaký Slovák tvrdí", kdybych Tě znal, napíšu "Můj kamaarád tvrdí" a podobně 😉 .
Nebuď tak vztahovačný 😉
Nepřipadá mi, že by mi došly argumenty, argumenty celou dobu dispunuju, ale Ty jsi ještě žádné nedodal. (až na ten subjektivní pocit)
abacus
0
Ak v behu na 100 metrov mužov dobehneš posledný, nepomôžu ti opálené lýtka ani pekné tretry. Jednoducho budeš posledný. Parametrom je beh na 100 metrov a nie to ako si skončil v behu na 400.
PARAMETER bol zadaný - 100 mizerných koní VERSUS - e😜resívny dynamický dizajn vesmírneho korábu s prítlačným krídlom ala Fofo RS.
JuckiCZ
0
S tím souhlasím, ikdyž mě zas tak dynamický nepřipadá.
Tohle jsem Ti přece nikdy nevyvracel, že nebude poslední, tvrdím jen, že je to srovnatelné, že to nebude nikterak výrazný rozdíl... Papírově je někde v půlce, v reálu může být těsně poslední, proč ne?
Vyjadřuju se celou dobu jen k tomu, že dokážu pochopit někoho, kdo si tu Hondu koupí, protože má jiné přednosti a v dynamice nikterak výrazně nezaostává.
Pochopíš to vůbec někdy? Už mě to totiž nebaví psát pořád dokola...
PS: A kolik má co koní mě zas tak nezajímá, důležitou jssou souvislosti a celek jako takový! 😉
abacus
0
Jednoducho dynamickými vlastnosťami ZAOSTÁVA za svojím TVAROVANÍM (výzorom, športovosť - dynamickosť - e😜resívnosť)
JuckiCZ
0
Mimochodem, já proti Slovákům nic nemám!
Zatím nemám důvod, špatné zkušenosti se zatím nevyskytly 😉 .
Choochoo
0
To je hezke, ze si myslis o nejpraktictejsim hatchbacku ve tride s nejvetsim kufrem ze je sportovec. To je poklona designerum 😉
JuckiCZ
0
:yes: >😁 :yes:
abacus
0
Praktickosť hatchbacku sa hodnotí veľkosťou kufra?
Čo tie mizerné úzke zadné dvere?
Zrazu je najväčším atribútom Hondy praktickosť?
To ťa v Honda klube nepochvália.
JuckiCZ
0
Nikdo nemluvil o největším atributu, zase si vymýšlíš.
Mimo kufru jsou to Magic seats a jejich veliké výhody, zkus si o tom něco zjistit 😉 .
abacus
0
Skús sa ísť do toho auta aspoň posadiť a neopisuj tu z článkov redaktorov. Všakže si v tom aute ani nesedel? >😁 >😁 >😁
JuckiCZ
0
abacus
0
Popros Choochoo nech ťa povozí ....
JuckiCZ
0
Seděl jsem v něm, avšak neřídil a ten s nejslabším motorem (o kterém byla řeč), s tím jsem se osobně ještě nesetkal. Navíc kolem něj denně chodím do práce, takže jsem i několikrát koukal podrobně dovnitř ze všech možných úhlů, protože mě jako novinka zajímal a líbí se mi 😉 .
A mimochodem, v čem jsou články redaktorů (kteří s daným autem strávili několik hodin) lživé, či neobjektivní, že z nich nemůžu přijímat závěry?
Smysl to má, když to lidi chtějí. Odlišnost, atraktivnost a třeba i praktičnost, chránící například lak před kameny.
Chyba je spíše na druhé straně. Kdo kdy řekl, že pár milimetrů pružiny a trocha plastu hned musí evokovat potřebu jet autem na Sněžku?
Neodsuzuj něco, co ty nevídáš, jen proto, že třeba bydlíš někde v kančích horách. 😉
Navíc mi to nepřijde nic netradiční ho u základního motoru😒br /> Škoda Octavia: 14,2 s
VW Golf 13,9 s
Hyundai i30 13,2 s
Peugeot 308 12,7 s
Ford Focus 12,4 - 12,7 s
atd... To bylo jen tak, co mě napadlo od pasu.
Já důvody vidím - moderní design, netradičnost, nápadnost, emoce, netuctovost, dobrá výbava, vysoká spolehlivost, nízká spotřeba, velký zavazadelník, praktičnost, dobré jízdní vlastnosti, sportovní pocit z řízení, kvalita, dobrá cena,... Určitě by se toho našlo ještě hromadu.
Neříkám, že bych si to koupil, ale znám pár lidí, kteřým by to bohatě stačilo a pro které to smysl má 😉 .
VW 80 HP
Hyundai 100 HP
Peugeot 98 HP
Ford 105 HP
Ještě něco? Mimo to má Honda objem motoru (teď budu psát přibližné hodnoty) 1,34 l
Škoda 1,39 l
VW 1,39 l
Hyundai 1,4 l
Peugeot 1,4 l
Ford 1,6 l
Z toho objemu je to pěkný výkon.
Převody jsou dlouhé, protože jde o úspornou konfiguraci, tudíž je akcelerace horší, nicméně v porovnání s adekvátními motory od konkurence (až na ten Ford to jsou podobně objemné motory a jsou se stejnou specifikací - atmosferické řadové čtyřválce) je zrychlení narosto srovnatelné.
A světe div se, spotřeba vychází o dost lépe u Hondy!
Takže: Díky delším převodům má nižší spotřebu, aniž by ztrácela dynamicky. Stále nevidím, co je na tom nesrovnatelného...
PS: Když někdo udělá atmosféru 1,8 l se 140 kW a někdo to dostane z motoru 2,5 l, tak je horší ta 1,8, protože má horší zrychlení? (předpoklad díky vyššímu krouťáku u objemnějšího motoru)
Škoda 6,4 l/100 km
VW 6,4 l/100 km
Hyundai 6,0 l/100 km
Peugeot 6,3 l/100 km
Ford 6,0 l/100 km
Mňa nezaujíma OBJEM ale VÝKON auta (100 - jednosto koní) a jeho jazdné vlastnosti v reály. Ktoré s týchto áut si v danom výkone jazdil?
Ja Golf, Octavia, Focus, Mégan, Peugeot (ten bol ale 1,6Vti), Ceed a Civic. Zo všetkých týchto áut dynamicky prepadák. Ešte horšie ako C-Max, čo už je o niečo väčšie a praktickejšie ako tento nešťastný pokus o "hviezdolet" na palube s Jean-Luc Picard-om.
Já přidám 2 válce, 3 turba, změním to na nafťák a pak to taky srovnáme, co? >😁
Takže třeba biturbo benzín jde srovnávat s atmosférou o stejném objemu? Co třeba cena, hmotnost, spolehlivost, životnost, servisní náklady?
A nebo snad jdou stejně výkonné motory srovnávat bez ohledu na objem? (třeba nějaká V8 americké konstrukce a evropská V6, která má sice stejnej výkon, ale o dost nižší krouťák a horší průběh tohoto momentu? Podle mě je srovnatelnější právě objem a počet válců.
Takže:
Ty tvrdíš, že nepochopíš, jak může někdo koupit Hondu Civic, která má zrychlení 0-100 km/h za 13 - 14 s.
Já jsem oponoval tím, že já vidím mnoho důvodů, proč by tak někdo mohl učinit a dodávám, že podobné hodnoty zrychlení mají konkurenční vozy s podobnými motory, takže to není žádná ostuda ani senzace. V čem se tedy v rámci těchto tvrzení mýlím?
(akosi ti to ZÁMERNE s textu VYPADLO) :no:
A pokud jsi měl na mysli vlastnosti pohonného ústrojí vozidla Honda Civic s motorem o objemu 1,34 l, tak právě k tomu jsem dodal, že toto pohonné ústrojí má některé výhody (nízká spotřeba, nízký hluk) díky delšímu zpřevodování, aniž by ztratilo příliš na dynamice ve srovnání se srovnatelnou konkurencí.
Díky vyššímu výkonu si mohli dovolit dát delší zpřevodování a tím snížit spotřebu, aniž by zaostali v dynamice. Ber to jako výhodu, že to má z tak malého objemu takový výkon a srovnávej ta auta jako celek (tudíž akcelerace, maximální rychlost, spotřeba,...)
Je to o prioritách - kdo chce závodit, tento motor nebere ani v potaz, pokud má člověk jiné priority, dává tento motor smysl.
A opět zopakuji hlavní myšlenku: Já dovedu pochopit, proč si někdo koupí Hondu Civic s motorem o výkonu 100 koňských sil, Ty to stále ještě nedokážeš?
KTORÝM S TEBOU VYMENOVANÝCH ÁUT SI JAZDIL?
Dokedy tu budu prispievať tí, ktorí auto videli na plagáte. Len na záver. To auto s výzorom vesmírnej rakety bolo jazdnou dynamikou horšie ako ten Cee´d s motorm 1,4.
Ta ťa prosím nezasie.raj diskusiu o VW obhajovaním Civicu. Dotaz bol mierený na hlavne na Chocholouška.
Snad ani neznám nikoho, kdo by taková auta měl a o koupi nového nepřemýšlím, tudíž jsem si je ani zkoušet nebyl.
Pořád nedokážu pochopit, co má společného moderní design s akcelerací...
Budu pokračovat: POCITOVĚ bylo jízdní dynamikou horší, než Cee´d. Já se tady snažím být objektivní, uvádím ověřené údaje (schválené při homologaci) a Ty sem pořád cpeš subjektivní údaje. Je potřeba umět správně řadit a také je při posuzování auta potřeba vzít v potaz celý pohonný řetězec a z něj vycházející výhody i nevýhody.
Říct to, že na 100 koní to oproti konkurenci vůbec nejede (navíc když to odporuje podložitelným faktům) a nebrat v úvahu nic jiného (objem motoru, spotřeba, zpřevodování, hluk,...) je podle mě hloupost.
Stejně si myslím, že ten Civic jen dobře maskuje rychlost, nebo neumíš správně řadit, jinak to není možný...
PS: Diskusi o VW kecama o Civicu jsi začal zasí.rat Ty, ne já...
PPS: Chocholouškovi to řekni, nepiš to sem, určitě se s ním znáš osobně 😉
K tým svojim "papierovým dojmom" si pridaj ešte papierové autíčka. Tuším, že časopis ABC v Čechách ešte stále vychádza. Určite si tam nejaký ten papierový model pozliepaš.
Papírově není poslední, ale z těch šesti zmíněných je třetí :-! .
A to, že jsem s žádným z těchto tří nejel, neznemená, že jsem v životě v autě nejel, existují i jiná auta a naježděno mám celkem dost 😉 .
Aké primitívne.
Špatně jsi to pochopil!
Jediné, co o Tobě vím, je, že jsi Slovák!
Takže místo toho, abych nepsal: "Nějaký pán tvrdí", použil jsem "Nějaký Slovák tvrdí", kdybych Tě znal, napíšu "Můj kamaarád tvrdí" a podobně 😉 .
Nebuď tak vztahovačný 😉
Nepřipadá mi, že by mi došly argumenty, argumenty celou dobu dispunuju, ale Ty jsi ještě žádné nedodal. (až na ten subjektivní pocit)
PARAMETER bol zadaný - 100 mizerných koní VERSUS - e😜resívny dynamický dizajn vesmírneho korábu s prítlačným krídlom ala Fofo RS.
Tohle jsem Ti přece nikdy nevyvracel, že nebude poslední, tvrdím jen, že je to srovnatelné, že to nebude nikterak výrazný rozdíl... Papírově je někde v půlce, v reálu může být těsně poslední, proč ne?
Vyjadřuju se celou dobu jen k tomu, že dokážu pochopit někoho, kdo si tu Hondu koupí, protože má jiné přednosti a v dynamice nikterak výrazně nezaostává.
Pochopíš to vůbec někdy? Už mě to totiž nebaví psát pořád dokola...
PS: A kolik má co koní mě zas tak nezajímá, důležitou jssou souvislosti a celek jako takový! 😉
Zatím nemám důvod, špatné zkušenosti se zatím nevyskytly 😉 .
Čo tie mizerné úzke zadné dvere?
Zrazu je najväčším atribútom Hondy praktickosť?
To ťa v Honda klube nepochvália.
Mimo kufru jsou to Magic seats a jejich veliké výhody, zkus si o tom něco zjistit 😉 .
A mimochodem, v čem jsou články redaktorů (kteří s daným autem strávili několik hodin) lživé, či neobjektivní, že z nich nemůžu přijímat závěry?