Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne S Diesel dostane osmiválcové biturbo

Porsche rozšiřuje svou řadu SUV o model Cayenne S Diesel poháněný turbodieselem 4,2 V8.
Zpět na článek
12. 9. 2012 10:50
12. 9. 2012 11:01
12. 9. 2012 13:52
12. 9. 2012 15:40
12. 9. 2012 21:26
12. 9. 2012 21:36
12. 9. 2012 21:40
12. 9. 2012 21:44
12. 9. 2012 21:45
12. 9. 2012 21:50
12. 9. 2012 21:53
12. 9. 2012 21:55
12. 9. 2012 22:02
12. 9. 2012 22:03
13. 9. 2012 08:08
13. 9. 2012 09:16
13. 9. 2012 15:24
13. 9. 2012 21:04
13. 9. 2012 08:59
12. 9. 2012 22:12
12. 9. 2012 22:20
13. 9. 2012 08:10
13. 9. 2012 09:20
13. 9. 2012 15:25
13. 9. 2012 21:02
12. 9. 2012 22:25
12. 9. 2012 22:32
12. 9. 2012 23:04
13. 9. 2012 00:38
13. 9. 2012 09:31
13. 9. 2012 07:35
13. 9. 2012 09:34
13. 9. 2012 11:15
13. 9. 2012 11:19
13. 9. 2012 11:27
13. 9. 2012 11:59
13. 9. 2012 12:10
13. 9. 2012 15:26
14. 9. 2012 00:37
13. 9. 2012 18:43
13. 9. 2012 22:52
13. 9. 2012 23:01
14. 9. 2012 08:59
14. 9. 2012 08:58
13. 9. 2012 11:53
13. 9. 2012 12:03
13. 9. 2012 12:10
13. 9. 2012 13:32
13. 9. 2012 15:16
13. 9. 2012 15:45
13. 9. 2012 18:44
14. 9. 2012 01:27
Avatar - Johny.Rico
12. 9. 2012 10:40
Ahooooj! osmiválcový benzin...
...co jiného k tomu říct. Pozor - myslím to pozitivně :-!

Za mě jednoznačně palec :yes: , smysl benzinu jsem v SUV vždy nějak nechápal (teda chápe to dicky v té "jeho " Americe >:D ), kromě teda AMG verzí od MB, že. Tam je to o něčem jiném.

Takže super zpráva poránu :yes: :-!
Rozbalit vlákno
48
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 11:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Dáma co používá citronkové kuličky z toho bude na nervy. Jasná věc, do GAZíku patří diesel.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:27
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslíte ta co si NEmůže vynachválit TDV8 4.4 v Range Rover(u)? ;-)
Ta co říká že do OSOBNÍCH vozů je V8 v naftě (narozdíl od BENZÍNu!) "o ničem"? Obzvláště když stejný (rsp. větší) výkon dnes má již "obyčejný" R6 3.0? :-)
Ta co říkala že budoucí "krabice" od Bentley, Porsche, VW, Lamborghini alias nový audibus Q7 budou technicky STEJNÉ se STEJNÝMI mimotory (a ty motory VČETNĚ TOHOTO vyjmenovala?
PS: Tak ta z toho "na nervy" myslím určitě NEbude ;-)
PPS: Neb před Porsche na NAFTU dá(vá) přednost MERCEDESu s POŘÁDNÝM velkoobjemovým BENZÍNovým motorem :-)
PPPS: Ale "tuctoVWé" 2.0 Tdi v menší "krabici" Porsche Q5 Macan se jí OPRAVDU NE"líbí" :-|
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 12:44
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ta co mlela, že V8 TDI skončí.
12. 9. 2012 12:52
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
>:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ach to "zpracování" psaného textu... ;-)
PS: Jinak NIC? ŽÁDNÁ ("další") reakce (na text? :-)
PPS: Já si "tipla" že poslední V8 nafta bude ta v Range Rover (ostatně je nejNOVĚJŠí a je to konstrukční "mňamka" - není divu NIKDY NEprodává tolik V8 jako ... Tata ;-)
PPPS: Nicméně to že výrobci 8mi válců s LETITOU praxí (porovnejte si kolik modelů a jaké V8 za ... tu dobu co jste naživu nabídli/vyrobili u BMW Mercedes ... a kolik u audi :-) ) se od zcelaokrajového naftového V8 "odklonili" není "neschopností", že? ;-)
Nicméně tahle "reinkarnace" starého 4.0 TDi do modelů Touareg, Cayenne, Q7, Urus a EXP 9 F samozřejmě smysl dává - a jeho životnost to jistě "prodlouží" - ten 1 kW "naVWrch" od 3litrového 6tiválce bude pro mnOOOOhé jistě "motiVWací" :yes: :-)
12. 9. 2012 13:09
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jo a SAAB už nefunguje. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:30
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Tohle asi (nějak víc) NErozVWedete, že...? ;-)
PS: KDO by to byl řekl že postarší nafta V8 modernizovaná na úroveň výkonu konkurenčního 3litru bude tak "obhajoVWána"... :-)
12. 9. 2012 13:33
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Kdo by řekl, že tu budeš mekotat něco ve smyslu šest lepší osmi. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Zajímavé - TOLIK pokusů a stále NIC (to chápání psaného textu je pro někoho asi OPRAVDU "pVWoblém" ;-)
12. 9. 2012 13:59
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jakého textu? Toho tvého textu, který postrádá náznak správné stylistiky? >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:11
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ok - tak DOUFÁM že nad "naprosto důslednou" stylistiku budete STEJNĚ dbát i vy a budete jI STEJNĚ nekompromisně VYŽADOVAT i po VŠECH ostatních.. ;-)
..PAKzkusím (stejně "ploše") psát i já :-)
PS: Změnit styl psaní JDE - změnit názory na auta a motory - to asi spíš NEeee ;-)
12. 9. 2012 14:13
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jako čuně tady moc lidí (nikdo) nepíše. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:39
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
CHápu - "vyčíta"t budete JEN mně.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:20
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Celé to je jednoduché. MB a BMW mají málo modelů, kde se dá V8 strčit. Koncern to má kde strkat a proto ujíždí.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:28
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
:yes: :yes: :yes: :-) :yes: :yes: :yes:
"UJÍŽDÍ" tím že u motoru V8 4.2 zvládl zvýšit výkon na úroveň 3litru s 6ti válci? >:D
PS: A to "koncern VW má kde strkat" (a BMW a Mercedes ne) myslíte JAK? ;-)
12. 9. 2012 13:34
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Škoda, že ono BMW nemá V12 TDI a musí ladit ten šestiválec, že? A co Mercedes? Ten je zaostalý úplně. :-!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:56
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
No to TAKÉ "není náhoda" že NIKDO jiný ani nezkusil nabízet do osobních vozů V12 v naftě :-)
Ale jinak :yes: :yes: :yes: >:D :yes: :yes: :yes: - za to "zaostalý Mercedes" - který právě ve "velkoobjemových" víceválcových motorech je KRÁL (tam se na něj ani BMW "nechytá" ;-)
PS: Jojo - auto-moto "znaVWosti" :yes: :-)
12. 9. 2012 14:02
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Jaký, že má Mercedes velký naftový motor?

Myslíš asi ten osmiválec v Actrosu, co? >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:14
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ano - psaná text je pro některé (evidentně) ZCELA "mimo" možnosti... ;-)
PS: Tak "prosťoučce" jak to jen jde: "V nabídce víceválcových velkoobjemových motorů se Mercedesu AMG nikdo nevyrovná. Byli a jsou jednička" :yes: :-)
PPS: (už) Pochopil? ;-)
12. 9. 2012 14:17
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Od kdy se tady bavíme o benzínech? >:D

Takže opět mimo, opět útěk mimo téma, článek a realitu. >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:40
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
(takže) NEpochopil... :-)
Avatar - white label
12. 9. 2012 13:38
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Tobě hlavně ujizdi diskusní vlak. Podle tebe mrtvy motor, ktery jde už i do Porsche a s upgradem. Který R6 diesel třeba s pěti turby má takovou kultivovanost a 850 Nm?
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:47
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Pro diskuzi používá 3 buňky, 1. nejlepší je ovoce, 2. nejhorší je koncern, 3. klávesa vlevo, třetí od spodu. Pak jenom plno lidí kroutí hlavou co jde vyplodit.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:53
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
No budiž - tohle alespoň "má vtip" ;-)
PS: Škoda že alespoň na téhle úrovni NErozumíte autům a moptorům :-)
12. 9. 2012 14:03
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Když ty nemusíš, ani my nemusíme! >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:16
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
??? :-|
PS: A tohle (když už jste NEvysvětlil ten Saab) UMÍTE "vysvětlit" - jakco tím "myslíte"? ;-)
12. 9. 2012 14:18
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ten Saab jsi očividně nepochopila, kdo by to čekal od okartičkované! >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:41
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Takže "vysvětlit" NEumíte... ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Možná vám to "uniklo" ale do PoVWsche dnes půjdou i MNOHEM horší motory než je postarší naftové V8 ;-)
13. 9. 2012 06:22
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ten motor je stejně často modernizovanej jako konkurence, píšeš opět hlouposti. Kdyby jsi rozdělovala auta na dobrý a špatný, bez zaslepený a dětinský nenávisti k některým značkám s nepochopitelnou urputností, podpíranou účelovou a vědomou lží, dalo by se s tebou i diskutovat, takto jsi klesla do bahna...
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:28
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Porsche Panamera je VELMI dobré auto se sobě NEodpovídajícím dieslem V6 3.0 Tdi ;-)
NErozděluji "zaslepeně" - jen jsem NAROZDÍL OD VÁS - trochu "náročná" - pro Porsche jsou motory jako 2.0 Tdi či běžné (ne bi- a už vůbec ne tri-turbo) V6 3.0 TDi prostě "MÁLO" - je to STEJNÉ jako byste tam dal 2.0; 2.2 a V6 3.0 HDi - to by ale JISTĚ už přišlo "špatně" i dalším diskutujícím... včetně vás? :-)
13. 9. 2012 11:11
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já zase vím, co je základní nabídka...proto mě neuráží ani Panamera TDI stejně jako RR s tříllitrovým podladěným V6.

Nevím nic o 2,0TDI v Panameře.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 14:05
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
2.0 Tdi v Porsche Panamera to by asi ne"zVWládli" ani fandové koncernu..
..ale prý už se "těší" na tento "MOTOROVÝ skVWost" v Porsche Q5 Macan :-)
PS: Díky za připomínku - i V6 3.0 HDi v Range Rover má vyšší výkon(190 kW) než ve "sportovním" Porsche Cayenne..
..(a teď BEZ jakékoli ironie a zcela vážně) - mne asi nejspíš "uráží" že na 3.0 HDi 177 kW pořiditelným "za pár peněz" každý málem "ohrne nos" a nad "jen a POUZE" ca stejným motorem v prestižních prémiových vozech LUXUSních značek "málem šílí" ;-)
...já bych v kdybych takové (o mibl mibl a půl, dva) dražší auto si kupovala tak (bych si asi GS 450h koupila - ale "pokračujme") bych prostě (výrazně) LEPŠÍ i motor než jsem z "běžného" vozu střední třídy zvyklá CHTĚLA :-)
Přidat tolik peněz (násobek ceny C5 V6 3.0 HDi Bi-turbo Exclusive) a mít ca STEJNÝ motor - to mi příjde docela "tristní" :-|
..i když zcelaprůměrnýnaftový 2.0 Tdi v Porsche - to asi NE"trumfne" (alespoň v mých očích - hned tak) NIC ;-)
Avatar - guze
13. 9. 2012 19:50
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Pokud se nepletu tak do RR Sport se montuje podladěný 3.0 V6 o výkonu 155kW....
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 21:01
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já jsem u Range ROVERu - končící nižší model RR Sport asi ano (uvidíme jaký bude a jaké motoru v nabídce mít bude příští (?) rok představená nová generace..
..jinak tahle "dostPODladěná" verze v JAGUARech již skončila - možná/asi skončí i tady..?
Avatar - guze
13. 9. 2012 21:10
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Dobře, myslel jsem že řešíte širší portfolio Ladn Roveru.....ale jen tak by mě docela zajímalo, jestli si jí někdo pořídil, na tak velké auto si myslím že to je dost málo, stejně jako tehdá 2.7 TDV6
:-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 22:58
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Já tedy s V6 2.7 HDi Bi-turbo (nebo-li TDV6) kdysi (když se ten docela HODNĚ povedený motor ještě vyráběl) jezdila v CITROËNu C6 a byl "víc než postačující" ;-)
..je fakt že (velké těžké) "krabice" typu Range Rover(u) potřebují spíš něco jako TDV8 4.4 (i když aktuální "mutace" onoho starého V6 2.7 - TDV6 3.0 190 kW asi/snad zvládne "rozhýbat" i tu "krabici" :-)
PS: Já na to "výraznější" POD"laďování" nějak NEjsem - je to taková "uměle" vytvořená cenově dostupnější varianta.. což z jedné strany snad "chápu", ale... :-|
Avatar - guze
13. 9. 2012 23:36
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Hmm tak to se omlouvam s tim 2.7 TDV6, měl jsem na mysli toto [odkaz] , takze trilitrovy sestivalec od BMW, nejak jsem si vsugeroval ze mel objem 2.7..... :-)
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 00:30
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Ach - tak to už je přece jen "trochu dávno" :-)
...tou dobou "pořádné" diesly spíš teprve "začínaly" :-)
PS: Nicméně JAGuar i Land Rover motor V6 (o objemu) 2.7 HDi Bi-turbo (současný 3.0 je jen jeho "převrtaný" bráška) používaly..
13. 9. 2012 13:50
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
A jseš stejně tak náročná i u ostatních značek, třeba BMW? Tam ti základní V6 3,0d 180kW u 7 series nevadí?
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 14:06
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
ŽÁDNÝ zázrak - jen s tím rozdílem že BMW 7 řadím POD Porsche Panamera a zatímco BMW tím motorem "začíná", Porsche "končí" ;-)
Avatar - white label
13. 9. 2012 14:27
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Souhlas, jen 30d je R6, ne V6.
12. 9. 2012 15:53
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Kylie, problém je, že ani nevíš jakej rozdíl je v kultivovanosti naftovýho šesti nebo osmiválce. Tento jsi nikdy nejela a budeš neustále mlít dokola. Pakliže to bereš takhle, srovnej jak starej blok a základ motoru je stávající R6 BMW nebo V6 M-B...

P.S.: Lepší naftovej motor jsem nikdy nejel. Se vší vážností.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:49
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
:yes: :yes: :yes: :-)
Nu myslím že o kultivovanosti 6tiválce něco málo maličko VÍM.. - to za (váš) OMYL č 1
Nu a famózně kultivovaný TDV8 v Range ROVERu jsem tu (snad při VŠECH diskuzích na toto a "příbuzná" témata) zmiňovala již "1000-krát" plus naprosto SOUHLASila (a VELMI ho ocenila) s místním testem právě TDV8 4.4 ;-)
PS: Lepší naftový motor jsem nikdy NEjela - se vší vážností!
PPS: Jen(že) ten benzín 6.3 při cestě domů byl tak nějak STEJNĚ DALEKO LEPŠÍ :-)
PPPS: Což ale NIC NEmění na tom že do vozů jako je Range Rover apod. se naftový V8 docela "hodí", tam MÁ "smysl"
PPPPS: Prostě dle MÉHO názoru (když chce Volkswagen tento motor dávat do TOLIKA "variant" audi Q7, navíc do některých až VELMI "prestižních" - a drahých - tak KDYŽ už, tak možná mohli nejen "vydolovat pár kW navíc - na srovnání se s tím 3litrem", ale mohli motor "důkladněji" přepracovat ... jako když "se měnil" z 4.0 Tdi na 4.2 Tdi..
..jsem si myslela (ten 1 kW nad BMW 3litr je takový... Porsche/Bentey NE"důstojný"
13. 9. 2012 06:20
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Do SUV je vhodnej velkej benzín (co tě většinou sežere-čest vyjímkám) nebo velká nafta. Jak jsem už několikrát psal, nový triturbo R6 jsem nejel, ale pokud by BMW nabízelo V8 s podobným výkonem, věřím, že by ukradlo hitech R6 nemálo klientů.
Osmiválce M-B, BMW, Audi (i "jejich" V10) jsou úžasný, pár lidí co je má/mělo znám a spousta z nich přesedlává na kombinaci auta pro radost s benzínem a běžným pracovním autem s naftou... SUV si většinou pro radost z řízení kupuje jen...Kylie?
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 09:18
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslíte tu Kylie, co si NEmůže vynachválit Range Rover TDV8? :-)
13. 9. 2012 11:13
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Myslím tu, která až se projede v novým, opravdu dobrým a neporovnatelně lepším RR bude mluvit o přílišným kompromisu, protože to napíše nějakej novinářskej patla ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2012 23:05
Re: Ahooooj! osmiválcový benzin...
Co (že) to?? ;-\
PS: Tohle vám trochu "ujelo", neee? :-|
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 10:50
správny krok,
Porsche silnejší diesel potrebovalo, pokiaľ teda necháme stranou to, či Porsche vôbec potrebuje diesel >:D

Som zvedavy čo dajú do Panamery, tam to skôr asi vidím na ten 3.0 BiTDI, čo myslíte?
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:28
Re: správny krok,
To (rozhodně) ANO - naftové V6 3.0 Porsche ca o výkonu HDi v C5 byla (docela) OSTUDA ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 12:48
Re: správny krok,
Ostuda je, že i ta nejslabší verze V6 TDI je pořád rychlejší než citronkové HDI.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:23
Re: správny krok,
No, tak to ANI OMYLEM ;-)
PS: Ty "předstaVWy"... :-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 13:31
Re: správny krok,
Kvůli tebe jsem to hledal Audi A6 150 kW je na 100ce dřív než ovocných 180 kW.
12. 9. 2012 13:35
Re: správny krok,
>:D

Ale Cé pět zase líp projíždí kaluže!
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:51
Re: správny krok,
I když někteří mají (evidentně) PROBLÉM se s tím "sroVWnat", tak vynikající trakce je holt ("k nezaplacení") VYNIKAJÍCÍ trakce :yes: ;-)
12. 9. 2012 13:56
Re: správny krok,
Vynikají trakce je, když auto o 177 kW není schopno být na stovce rychlej, než 150 kW oukropek. >:D :yes:

Zas tu pleteš z guvna bič... a začíná to pěkně smrdět! >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:04
Re: správny krok,
To je převodovka, rsp. nastavení převodovky - my co autem jezdíme VÍME že 0-100 km/h (na které tak koukají VŠICHNI "amatéři") je hodnota vlastně "naprosto o ničem" = (vpodstatě) NIKDY jí NEvyužijete..
..naopak elasticitu/pružnost motoru používáte při KAŽDÉ jízdě ;-)
PS: Ale to že srovnáváte levný Citroën s "prémiovým" vozem za násobek ceny je (pro ten Citroën) asi docela LICHOTKA, že? :-)
PPS: Tak zkuste porovnat můj motor v JAGu XF (stejný výkon lepší převodovka lepší auto - spíš "vhodné" ke srovnání s audi A6)
12. 9. 2012 14:07
Re: správny krok,
Už couvá! >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:16
Re: správny krok,
??? :-|
PS: A tohle (také ne)umíte "vysvětlit"?? :-)
12. 9. 2012 14:18
Re: správny krok,
Vysvětlovat není třeba, kdo umí číst, ten chápe. >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 16:50
Re: správny krok,
Takže ZASE (jako obvykle) nic...
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:23
Re: správny krok,
Těch 150 kW má přiškrcený vrch, v pružnosti bude rozdíl ještě větší.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:32
Re: správny krok,
No NEvím - ta 180kW verze dostala od JAGu XF docela "na budku" (v Německu i Británii), takže.. :-)
12. 9. 2012 15:13
Re: správny krok,
Zajímavá výzva.

Jaguar XF 2.2 140 kW: 8,5
Jaguar XF 3.0 177 kW: 7,1
Jaguar XF 3.0 202 kW: 6,4
A6 3.0 TDI 150 kW manuál: 7,6
A6 3.0 TDI 150 kW CVT: 7,2
A6 3.0 TDI quattro 150 kW dvouspojka: 7,0
A6 3.0 TDI quattro 180 kW dvouspojka: 6,1
A6 3.0 TDI quattro 230 kW HDM: 5,1

:-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 17:02
Re: správny krok,
To berete XF před pár lety (kdy porážel ještě i tu minulou audi A6 3.0 Tdi)? ;-)
A časy audi uvídíte novou generaci? Fik fik FIKané.. :-)
PS: JAGuar XF dostal před časem nové převodovky ZF8 a "má" verze V6 3.0 177 kW má (NEpřiliš důležitou hodnotu zrychlení 0-100 km/h) od té doby 6,4 s a 202 kW-ová varianta 5,9 s
Mimochodem větší XJ má hodnoty zcela stejné..
12. 9. 2012 17:16
Re: správny krok,
Vzal jsem časy z německých stránek obou automobilek. Jestli německé zastoupení Jaguaru udává technické údaje pro starou generaci, jejich hloupost. Pokud nevěříš: [odkaz] Převodovky však mají uvedené správně, pro diesely 8 stupňové HDM.

Jestli on nebude problém v tom, že XJ váží méně než XF.

PS: Tak mne napadá, podle sebe soudím tebe, že. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 18:10
Re: správny krok,
ad PS: To je velmi, ale opravdu VELMI "rozšířené"... :-)
..jen(že) mne jste při něčem takovém ještě NE"přistihl" (nemohl přistihnout) - já vás ANO ;-)
..byť opravdu asi "omylem" :-)
Vím že XJ je HLINÍKovo HOŘČÍKové - jen mne do oči "cvrnkly" ty (shodou okolností) STEJNÉ hodnoty...
..a na trochu postarší motor a auto to NENí až tak zlé... :-)
12. 9. 2012 18:47
Re: správny krok,
Hmotnost XJ je skutečně skvělá.

Přistihla? Stane se, že uvedu údaje špatně, ale nikdy ne schválně. Třeba nedávno v diskuzi pod Golfem jsem tvrdil, že nová generace ubrala jen 20-30 kg, v jednom případě dokonce přibrala 3, ale ve skutečnosti jsem nevědomky měl u staré generace hmotnosti bez řidiče, takže jsem byl všude o 75 kg vedle. Jo, měl jsem si najít zdroj s udanou normou i pro ten starý.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:07
Re: správny krok,
..vždyť píši (sice "přistihla" - ale) OMYLEM ;-)
12. 9. 2012 18:54
Re: správny krok,
Když jsme u toho přistihnutí. Koukl jsem na stránky pro UK a ty tvé časy jsou 0-60 mph. Mé jsou 0-100 km/h. Je dost dobře možné, že v těch posledních 4 km/h převodovka řadí. Proto ten větší rozdíl. Tak kdo koho při čem přistihl, hmm?

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 22:02
Re: správny krok,
Dva "pokusy" a dva-KRÁT "špatně"? :-)
PS: NEtrapte se - také mám (jednou za..) takové dny ;-)
PPS: Tak KDO koho při čem (opět) přisthl, hmmm? :-)
(ten 1ní čas je pro míle (0-60) a ten 2hý pro 0-100 km/h - sorry ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:04
Re: správny krok,
Že to neprotočí kola opravdu neznamená, že to má lepší trakci než 4x4.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:06
Re: správny krok,
Ano, HŮŘE konstruované vozy si MUSÍ "pomáhat" pohonem všech kol..
..nicméně audi prodávalo a prodává (mnohem) VÍCE předokolek - a tam ta trakce prostě NENí nijak výjímečná.. ;-)
Avatar - KANKUNEN
12. 9. 2012 14:19
Re: správny krok,
To vypadá, že nejhůře zkonstruované auto je Subaru, to se bez AWD vůbec nehne.
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 14:30
Re: správny krok,
Hele to "hrajete" nebo až TAK aut(íčk)ům NErozumíte..?
PS: (kdyžtak) Ráda "poradím" VYSVĚTLÍM ;-)
12. 9. 2012 14:41
Re: správny krok,
Mozem poprosit o vysvetlenie Tvojej vety? Zaujimalo by ma to. Obecne, mimo znaciek...
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:38
Re: správny krok,
(musí to být) BEZ značek? ;-)
No vůz s horší (až ŠPATNOU) trakcí musí být "s trochusilnějším" motorem v nabídce ve verzi 4x4 - neb bez toho by to "už opravdu NEšlo" - asi TAK nějak.. :-)
PS: (poněkud) Schizofrenní konstrukci současných osobních vozů audi, které MUSÍ být postaveny jako PŘEDOkolky (těch se stále prodá nejvíc) ale prodávaných též jako 4kolky, kdy "konečně" audi "došlo" že je lepší posílat více výkonu (ála naši konkurenti) na zadek (což je samozřejmě SPRÁVNĚ) asi raději NEbudeme rozebírat, že? ;-)
12. 9. 2012 15:45
Re: správny krok,
kludne znacky menuj, ale mam pocit, ze uz si to urobila :-)
... rozved tu Schizofreniu prosim ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 15:48
Re: správny krok,
Ok - znáte Mercedes CL (mé VELMI "oblíbené" auto)? Je to ZADOkolka která má v nabídce i verzi 4x4 (asi kdyby si jí někdo kupoval "do hor"? :-) ). Kdyby ta 4Matic verze byla "většinově" PŘEDOkolka (a dozadu šel jen "zbytek") - TOHLE by vám už přišlo "schizofrenní"? ;-)
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 13:25
Re: správny krok,
tvoja schopnosť vždy a všade sponenúť mňamkové HDI je priam fascinujúca >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:31
Re: správny krok,
Ok - D (to je totéž v JAGUARech ;-)
PS: Lepší? :-)
Avatar - Sosa
12. 9. 2012 13:38
Re: správny krok,
ale nehovor >:D
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:51
Re: správny krok,
??? 8-s
PS: Tak ten PLASTový kryt nahoře je JINÝ - to je FAKT :-)
Avatar - salamoon
12. 9. 2012 11:12
podla mna dobry krok
toto na dennodenne jazdenie s rodinou,a na vikend boxster s :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ham.
12. 9. 2012 11:26
Re: podla mna dobry krok
:yes: to je ideální kombinace, vlastně zcela nedostižná :-)
12. 9. 2012 11:31
Re: podla mna dobry krok
:-) :yes:
12. 9. 2012 11:35
Re: podla mna dobry krok
presne tak, idealna kombinacia, ale ten slabsi diesel tam bol pre bezne kazdodenne jazdenie plne dostacujuci
Avatar - Ham.
12. 9. 2012 17:21
Re: podla mna dobry krok
Dostačující ano, ale nikoliv famózní jak lze očekávat od tohoto osmiválce a jak odpovídá exkluzivitě značky.
Avatar - JDM
12. 9. 2012 18:01
Re: podla mna dobry krok
boxter s?? cayenne s TDI?? aneb mistr světa v pozérství ej kej ej mám peníze ale nemám styl a sem úplnej idiot >:D >:D dřív jsem tohle porsche SUV zatracoval nelíbilo se mi říkávál jsem že to není žádné porsche ale postupem času jsem se svojí průměrnou inteligencí dospěl k závěru že to auto je vlastně super představa že mám v garáži 911 do který se sotva nasoukám sám a že potřebuju něco pro rodinu je cayenne jasná volba ten pohled ráno do garáže kde mě stojí 911 a těším se na víkend ale teďka jedu do práce děcka do školy nastartuju porsche , porsche Cayenne :-)
Je to jasný vedle tvojí vysněný 911 nemůže stát nic jinýho to je prostě povinnost .
Ale co teprv Cayenne diesel?? ti co si ho koupí ti doma 911 mít stoprocentně nebudou a ani nemají ti si ho koupí jen proto aby byli vidět v porscháku ve skutečnosti ono i to BI-TDI bude žrat jako takovej boxter takže nesmyslnost toho motoru je víc než jasná to už je jen začátek vtírání se nacistického VW .
Avatar - white label
12. 9. 2012 18:14
Re: podla mna dobry krok
S tou tvou inteligenci ti evidentně trvá všechno velmi dlouho pochopit. Ale, to, že si to sám uvedomujes je dobry začátek ke změně k lepšímu. :*) ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 9. 2012 01:31
Re: podla mna dobry krok
Piš scénáře ke komediím >:D :yes: klidně si dovedu představit mít 911 a jako pickupa caye s chrochtákem....
a s tím osmihrnkem to už bude exkluzivní svízko.....
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2012 02:20
Re: podla mna dobry krok
(já) Píšu hudební recenze.. ;-)

[odkaz]

..tady je (z některými "znalci" aut) KOMEDIE docela "dost" :-)
..stačí si třeba projít (jak "správně" píšete) jen tuto diskuzi.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 12:38
A u Porsche..
...jsou "borci" - že výkon postaršího 8mi válce 4.2 "srovnali" s R6 3.0 50d od BMW :yes: :-)
..a GRATULACE za ten 1 kW "naVWíc" ;-)
Rozbalit vlákno
64
12. 9. 2012 12:53
Re: A u Porsche..
Pořád lepší válců osm, než jen šest. :-!
12. 9. 2012 12:59
Re: A u Porsche..
Než sem to napsal a vyřídil horor, byl si první. Souhlas :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 9. 2012 13:04
Re: A u Porsche..
Tak to BEZ diskuzí - stejně jako 6 než 4
..ale MNOHEM lepší je když tomu odpovídají i VÝKONY - V6 3.0 Tdi s výkonem menším než 4válce od BMW (a stejným jako 4válce od mnoha ostatních konkurentů) je stejná "bubost" jako 4,2 litrové V8 s výkonem 3litrových 6tiválců..
PS: Prostě víc válců ANO - ale trochu "na úrovni (výkonu) doby"
12. 9. 2012 13:07