Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai i10 – Ústup z dobytých pozic

Hyundai nasadil i nejmenšímu modelu fluidní tvář. Prodejní výsledky ale nejsou to, co bývaly.
Zpět na článek
14. 9. 2012 09:40
14. 9. 2012 17:52
14. 9. 2012 15:07
15. 9. 2012 08:34
21. 9. 2012 13:03
Avatar - 3_diamanty
14. 9. 2012 09:40
i10
uz potrebuje nastupcu ako sol........ , vedla pandy picanta twinga upu a dalsich uz skutocne nema velku konkurencieschopnost ale stale je to pritom sikovne a priestranne male auto :yes:

uz sa tesim na novu i10tku , ta bude opat verim jedno uz najlepsich v triede ako terajsia i10 pred par rokmi :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2012 17:52
Re: i10
V koreji maji dovozni clo tak vysoky, ze jsou tam prodejny jen korejsky auta. Kup si letenku a budes v raji.
14. 9. 2012 10:07
Fakt divné...
Jestliže se za stejné nebo i menší peníze nechá koupit i20 v provedení Inclusive Plus, tak snad není co řešit...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
14. 9. 2012 10:52
Re: Fakt divné...
podobne to bolo aj s prichodom i20tky kedy stala nova i20tka tolko co stara i30tka , este par rokov dozadu, casom sa to zmenilo ale stejne je na slovensku i20tok stale relativne malo
14. 9. 2012 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 9. 2012 13:01
Re: Fakt divné...
mas na mysli tu parodii na auto s motorem HTP ?
21. 9. 2012 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
15. 9. 2012 16:19
Re: Fakt divné...
Nic nového. Spousta značek akcemi a slevami upřednostňuje své modely ze segmentu malých vozů před minivozy. Je to logické.
14. 9. 2012 15:07
no nevim
Hodně nezajímavé auto ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Destract
14. 9. 2012 15:19
To je tak ošklivé...
...až srdce pláče.
Rozbalit vlákno
1
14. 9. 2012 17:54
Re: To je tak ošklivé...
Nektery jsou tak osklivy, az jsou krasny.. jak pravi klasik. Tohle neni ten pripad. Pohled z boku a obzvlast tvar zadnich dveri..brr
Avatar - dr.biker
14. 9. 2012 20:08
Nízké prodeje i10
Po přečtení testu a zhlédnutí fotografií se ani moc nedivím, že se i10 moc dobře neprodává a je poslední v tabulce prodejů minivozů za srpen. Auto není moc pěkné, ani moc pohodlné ale hlavně je předražené! Testované auto stojí 243 tisíc a podle všeho to vypadá, že ani nemá boční airbagy. Konkurence se prodává lépe, protože je hlavně levnější, vždyť podobně vybavené a více stylové Twingo stojí 205 tisíc, 5- ti dvéřové Citigo se silnějším motorem ve výbavě elegance stojí 230 tisíc, kolíňata stojí okolo 200 tisíc s podobnou výbavou, nová Panda je též levnější než i10 a tak bych mohl pokračovat dál. Zkrátka i10 ničím zákazníka nenadchne, aby akceptoval ty vyšší ceny a rozhodl se ke koupi i10 místo třeba „domácího“ Citiga. Tak to vidím já.
Rozbalit vlákno
6
14. 9. 2012 21:31
Re: Nízké prodeje i10
Když tak srovnávej ceny základních verzí nebo ceny stejně vybavených verzí, takhle to nemá cenu.
Avatar - dr.biker
14. 9. 2012 22:24
Re: Nízké prodeje i10
Tak dobře, dal jsem si tu práci, tady máš ty základní ceny:

Chevrolet Spark 1,0 (50 kW) - 163 tisíc (5d)
Renault Twingo 1,2 (55 kW) – 165 tisíc (3d)
Citroën C1 1,0 (50 kW) - 165 tisíc (3d), 170 tisíc (5d)
Toyota Aygo 1,0 (51 kW) - 170 tisíc (3d), 180 tisíc (5d)
Peugeot 107 1,0 (50 kW) - 180 tisíc (3d), 190 tisíc (5d)
Ford Ka 1,2 (51 kW) – 180 tisíc (3d)
Škoda Citigo 1,0 (44 kW) – 180 tisíc (3d), 190 tisíc (5d)
Kia Picanto 1,0 (51 kW) – 185 tisíc (3d), 195 tisíc (5d)
Hyundai i10 1,1 (51 kW) – 190 tisíc (5d)
Fiat Panda 1.2 (51 kW) – 200 tisíc (5d)
(ceny se mohou někde lišit, třeba při koupi na leasing nebo ještě nějaká další sleva)

Hyundai i10 je tedy druhé nejdražší auto i v základní výbavě, dražší je pouze Panda, která je ale čerstvou novinkou na trhu, takže vyšší cena je akceptovatelná a v porovnání s i10 je Panda velká krasavice.
14. 9. 2012 22:30
Re: Nízké prodeje i10
:-) :yes: jo tak tohle jsem nečekal :-) a teď, co jednotlivá auta obsahují v základní výbavě :-)
Avatar - dr.biker
14. 9. 2012 22:37
Re: Nízké prodeje i10
Základní výbavu ti tu vypisovat nebudu. :-)
i10 se mi zdá prostě docela drahá, není to nejnovější model, krásy taky moc nepobral, takové malé auto s rádiem a klimatizací musí stát okolo 200 tisíc, víc ne. Za cenu testované i10 si koupíš stejně vybavené auto o třídu větší jako je Clio, i20, Fabia,….
Avatar - twistedTSD
15. 9. 2012 13:15
Re: Nízké prodeje i10
Tak to opravdu není nutné.Základní výbava i10 totiž končí u otáčkoměru. 8-s
17. 9. 2012 07:38
Re: Nízké prodeje i10
No, ten nemá ani rr phantom, tak co chceš? :-)
14. 9. 2012 21:16
Hlavním problémem
Korejců je rychle stárnoucí design. To co je dnes výkřik mody je za dva roky vybledlá růže. Korejské auta mi připomínají určitého zboží na vietnamské tržnici, musí vypadat odlišně od zbytku světa a musí být levné aby je někdo koupil. Málo kdo si jej koupí opakovaně.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
15. 9. 2012 01:37
Re: Hlavním problémem
Trafil si klinec po hlavičke. Hyundai ľudia kupovali najmä kvôli cene. Dnes to neplatí a preto dramatický pokles predajov i10.

S tou kúpou je to podobné. Mal so jeden hyundai, ale kúpiť si ho znovu ? Ťažká otázka. Na kvalite treba zapracovať, tiež na jazdných vlastnostiach, samozrejme s adekvátnou cenou, nie takmer najdrahší v porovnaní s konkurenciou ako prezentuje i10. Tadiaľ cesta nevedie. Ľudí zaujíma najmä cena, nie pochybné testy autobild qualitat, ktorými sa značka pýši.

P.S. V Amerike robili prieskum a zistili, že hybrid si znovu kúpi iba tretina majiteľov.
Avatar - gld
18. 9. 2012 19:16
Re: Hlavním problémem
Samé šokujúce odhalenia v tejto diskusii. V segmente mini áut je rozhodujúca CENA? No to snáď nie!?

Poriadny showroomový eurodrzek zoberie selekciu A segmentu na Nordschleife a tam sa začne lámať chleba.
Avatar - petrumr
15. 9. 2012 08:34
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
21. 9. 2012 13:03
Re: cena
napsat HTP a raketa na jednom radku, to chce hodne odvahy...
15. 9. 2012 11:09
To je tak hezké!
Perfektní příď na tak malý vůz; bombové!!! [odkaz]

:yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - escorpion
15. 9. 2012 12:46
Re: To je tak hezké!
Očakával som, že dáš nejaký odkaz kde i10 "valcuje" konkurenciu. A nič...
V segmente malých áut je to bieda, evidentne sa značka zamerala na najpredávanejší segment - nižšiu strednú triedu.
15. 9. 2012 19:45
Re: To je tak hezké!
Je to žel tak... moc neválcuje... ale zase je tam docela dost pozitiv:

"EurotaxGlass’s International ukázal velmi konzistentní výsledky na několika evropských trzích a potvrzuje, že Hyundai úspěšně vstoupí na trh v segmentu A. Je to významný úspěch... vynikající výsledky nového vozu i10 ve studii zůstatkové hodnoty provedené pro Evropu."

Zkušenosti uživatele Jardy: "Hyundai i10 s motorem 1,2 mám pár dní. Zdá se mi vynikající. Pro 4 osoby prostoru dost, 4 zavazadla-batůžky se dozadu taky vejdou."

Autoblok.cz: "působí auto festovně a testovaný kus Indové rozhodně neodflákli. Ani při přejíždění nejrozbitějších silnic nebo dlažby se odnikud neozývaly žádné pazvuky."

Auto.cz, PLUSY:
"moderní design karoserie i interiéru
pružný, dynamický a slušně odhlučněný motor
poměrně přesné řazení
velký a dobře přístupný kufr
příjemná tuhá sedadla
čitelný podvozek
prostornost na zadních sedadlech
schopnost slušně pohlcovat rázy od kol..."

Týden.cz: "Pozitivem motoru je jeho přijatelná spotřeba, kterou lze snadno udržet na 5,5 litru na sto kilometrů, a také to, že všude jinde odvádí dobrou službu... jde totiž o pozoruhodné autíčko, které svoje úkoly plní nadmíru dobře. V interiéru zaujme hlavně schopnost konstruktérů pracovat s prostorem."

Zavolantem.cz: "Hyundai i10 je dobré auto za příjemný peníz."
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 9. 2012 11:39
Re: To je tak hezké!
Z Auto.cz ale citujete plusy ze čtyři roky starého testu. Mezitím doba pokročila...
16. 9. 2012 13:35
Re: To je tak hezké!
Tak jistě, je to starší test dřívější i10 (pak byla ještě i faceliftovaná)... nemyslím si však, že ony plusy se u této nové i10 jen tak ztratí; spíše to může být jen lepší... :-)

To, co je nové se uvádí nějak takto (tedy kromě zásadnějšího faceliftu): "Inside, there are a bunch of improvements, especially with regard to the instrument console, upholstery and the shade of the plastic panels. Plus, the top-end versions are comprehensively equipped with new features like heated external rear-view mirrors with turn indicators, reverse assist, Bluetooth/USB port/Aux-in, steering mounted controls, driver's seat height adjuster, ABS/airbags/seat-belt pretensioner, keyless entry and more. The other important change is what you don't see immediately - the two engines, the 1.1 and the 1.2 Kappa, have received a raft of improvements." - [odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 9. 2012 15:47
Re: To je tak hezké!
Nedivím se, že z toho byli před dvěma lety v Indii tak nadšení. Ale tato drobná vylepšení nevyváží stárnutí i10, nejmodernější konkurenti jsou dneska už někde jinde. Proto Váš postoj působí dost nekriticky, zvlášť když nakonec vytáhnete citát, který obdivně vyjmenovává u nás naprosto samozřejmé prvky výbavy.
17. 9. 2012 07:24
Re: To je tak hezké!
Lukáši, neměl by bejt problém přes dovozce zjistit, u koho tento člověk pracuje a informovat je jakou "reklamu" Hjondééé na ACZ dělá.
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 20:37
Re: To je tak hezké!
i10 je miniauto....

v segmente malych aut ma hyundai model i20 a jemu sa dari perfektne ;-)
17. 9. 2012 07:26
Re: To je tak hezké!
Život dokáže bejt tak pestrej pro všechny, kteří se neomezují jen na jedno. Tvůj život než tě chlebodárce vystřelí na oběžnou dráhu mimo "H" galaxii bude pestrej taky. Přej si, aby tě vyhodili co nejdřív...rozšíří se ti obzory.
Avatar - eliot
21. 9. 2012 17:05
Re: To je tak hezké!
asi tím myslel ,že na to ,jak je auto škaredé je jeho předek nejsnesitelnější ;-)
Avatar - Magnetofon
17. 9. 2012 20:33
Varovanie nekupovat!
Varovanie nekupovat.

Hyundai i10 je nakaly Indicky import! i10 je vyrabana v Indii a potom exportovana do Europy za smiesne 10% dovozne clo! Okrem ineho Hyundai v Indii nemusi dodrziavat emisne normy, ekologicke dane, dalej nizke mzdy indickym robotnikom a pod...preto ta lacna cena!
Kupou i10 beriete pracu Europanovi.

Kupte si radsej kvalitne mini-auto vyrobene v EU napr. Aygo, C1, P107, Panda, Ka, Splash a podobne....
Naopak dovozne clo do Indie je az 100% takze tam Europske automobilky nepredaju nic!

To je uplna nehoraznost...pockame kym nekaly Indicky import znici Europske automobilky a potom mozme ist tak na urad prace pre socialne davky!

EU by mala zaviest 100% reciprocne clo na dovoz Indickych aut.
Politici EU su vlastizradcovia.

:no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
18. 9. 2012 19:22
Re: Varovanie nekupovat!
i10-tka v Indii, lacné renaulty v Turecku a dacie v Rumunsku. Bez lacnej pracovnej sily nie je možné vyrobiť skutočne lacné auto.

Ale v zásade s tebou súhlasím, EÚ by mala nasadiť vysoké dovozné clo na automobily. Krajiny ktoré chcú zostať konkurencieschopné aj do budúcna to tak už dávno majú opatrené.
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2012 20:39
Re: Varovanie nekupovat!
a ty si myslis ze ked v indii nemusi dodrziavat ziadne normy tak ich nemusi dodrzovat ani v europe ? kde zijes? v tramtarii?

pracu europanom nikto neberie.... taketo magorizmy pis detom nie tu

ja ako zakaznik chcem prijatelne drahe a kvalitne auto.... pre mna za mna ked mas syndrom zachrany ludstva a europy tak si kupuj predrazene eu sunty napr fiaty... renaulty.. skvele auta... das pracu europanom a este budes mat aj na dusi pokoj....

v eu musia normy dodrziavat vsetky auta aj tie ktore si prinesies z marsu... alebo venuse... tak tu nebalamut ludi
21. 9. 2012 14:55
Re: Varovanie nekupovat!
Ano, samotné auta musí dodržovat všechny evropské normy, ale že se při jejich výrobě veškeré svinstvo vypouští přímo do vod nebo do ovzduší a pracovníci dělají za mizernou mzdu v hygienicky zcela nevyhovujících podmínkách, to už nikdo ve slavné EU nekontroluje. A že těch nesmyslných nařízení pro výrobce v EU je, určitě to dělá mnoho tisíc Euro na jeden vyrobený automobil, a to je ta nekalá konkurenční výhoda Indie.