uz potrebuje nastupcu ako sol........ , vedla pandy picanta twinga upu a dalsich uz skutocne nema velku konkurencieschopnost ale stale je to pritom sikovne a priestranne male auto :yes:
uz sa tesim na novu i10tku , ta bude opat verim jedno uz najlepsich v triede ako terajsia i10 pred par rokmi :yes:
podobne to bolo aj s prichodom i20tky kedy stala nova i20tka tolko co stara i30tka , este par rokov dozadu, casom sa to zmenilo ale stejne je na slovensku i20tok stale relativne malo
Po přečtení testu a zhlédnutí fotografií se ani moc nedivím, že se i10 moc dobře neprodává a je poslední v tabulce prodejů minivozů za srpen. Auto není moc pěkné, ani moc pohodlné ale hlavně je předražené! Testované auto stojí 243 tisíc a podle všeho to vypadá, že ani nemá boční airbagy. Konkurence se prodává lépe, protože je hlavně levnější, vždyť podobně vybavené a více stylové Twingo stojí 205 tisíc, 5- ti dvéřové Citigo se silnějším motorem ve výbavě elegance stojí 230 tisíc, kolíňata stojí okolo 200 tisíc s podobnou výbavou, nová Panda je též levnější než i10 a tak bych mohl pokračovat dál. Zkrátka i10 ničím zákazníka nenadchne, aby akceptoval ty vyšší ceny a rozhodl se ke koupi i10 místo třeba „domácího“ Citiga. Tak to vidím já.
Tak dobře, dal jsem si tu práci, tady máš ty základní ceny:
Chevrolet Spark 1,0 (50 kW) - 163 tisíc (5d)
Renault Twingo 1,2 (55 kW) – 165 tisíc (3d)
Citroën C1 1,0 (50 kW) - 165 tisíc (3d), 170 tisíc (5d)
Toyota Aygo 1,0 (51 kW) - 170 tisíc (3d), 180 tisíc (5d)
Peugeot 107 1,0 (50 kW) - 180 tisíc (3d), 190 tisíc (5d)
Ford Ka 1,2 (51 kW) – 180 tisíc (3d)
Škoda Citigo 1,0 (44 kW) – 180 tisíc (3d), 190 tisíc (5d)
Kia Picanto 1,0 (51 kW) – 185 tisíc (3d), 195 tisíc (5d)
Hyundai i10 1,1 (51 kW) – 190 tisíc (5d)
Fiat Panda 1.2 (51 kW) – 200 tisíc (5d)
(ceny se mohou někde lišit, třeba při koupi na leasing nebo ještě nějaká další sleva)
Hyundai i10 je tedy druhé nejdražší auto i v základní výbavě, dražší je pouze Panda, která je ale čerstvou novinkou na trhu, takže vyšší cena je akceptovatelná a v porovnání s i10 je Panda velká krasavice.
Základní výbavu ti tu vypisovat nebudu. :-)
i10 se mi zdá prostě docela drahá, není to nejnovější model, krásy taky moc nepobral, takové malé auto s rádiem a klimatizací musí stát okolo 200 tisíc, víc ne. Za cenu testované i10 si koupíš stejně vybavené auto o třídu větší jako je Clio, i20, Fabia,….
Korejců je rychle stárnoucí design. To co je dnes výkřik mody je za dva roky vybledlá růže. Korejské auta mi připomínají určitého zboží na vietnamské tržnici, musí vypadat odlišně od zbytku světa a musí být levné aby je někdo koupil. Málo kdo si jej koupí opakovaně.
Trafil si klinec po hlavičke. Hyundai ľudia kupovali najmä kvôli cene. Dnes to neplatí a preto dramatický pokles predajov i10.
S tou kúpou je to podobné. Mal so jeden hyundai, ale kúpiť si ho znovu ? Ťažká otázka. Na kvalite treba zapracovať, tiež na jazdných vlastnostiach, samozrejme s adekvátnou cenou, nie takmer najdrahší v porovnaní s konkurenciou ako prezentuje i10. Tadiaľ cesta nevedie. Ľudí zaujíma najmä cena, nie pochybné testy autobild qualitat, ktorými sa značka pýši.
P.S. V Amerike robili prieskum a zistili, že hybrid si znovu kúpi iba tretina majiteľov.
Očakával som, že dáš nejaký odkaz kde i10 "valcuje" konkurenciu. A nič...
V segmente malých áut je to bieda, evidentne sa značka zamerala na najpredávanejší segment - nižšiu strednú triedu.
Je to žel tak... moc neválcuje... ale zase je tam docela dost pozitiv:
"EurotaxGlass’s International ukázal velmi konzistentní výsledky na několika evropských trzích a potvrzuje, že Hyundai úspěšně vstoupí na trh v segmentu A. Je to významný úspěch... vynikající výsledky nového vozu i10 ve studii zůstatkové hodnoty provedené pro Evropu."
Zkušenosti uživatele Jardy: "Hyundai i10 s motorem 1,2 mám pár dní. Zdá se mi vynikající. Pro 4 osoby prostoru dost, 4 zavazadla-batůžky se dozadu taky vejdou."
Autoblok.cz: "působí auto festovně a testovaný kus Indové rozhodně neodflákli. Ani při přejíždění nejrozbitějších silnic nebo dlažby se odnikud neozývaly žádné pazvuky."
Auto.cz, PLUSY:
"moderní design karoserie i interiéru
pružný, dynamický a slušně odhlučněný motor
poměrně přesné řazení
velký a dobře přístupný kufr
příjemná tuhá sedadla
čitelný podvozek
prostornost na zadních sedadlech
schopnost slušně pohlcovat rázy od kol..."
Týden.cz: "Pozitivem motoru je jeho přijatelná spotřeba, kterou lze snadno udržet na 5,5 litru na sto kilometrů, a také to, že všude jinde odvádí dobrou službu... jde totiž o pozoruhodné autíčko, které svoje úkoly plní nadmíru dobře. V interiéru zaujme hlavně schopnost konstruktérů pracovat s prostorem."
Zavolantem.cz: "Hyundai i10 je dobré auto za příjemný peníz."
Tak jistě, je to starší test dřívější i10 (pak byla ještě i faceliftovaná)... nemyslím si však, že ony plusy se u této nové i10 jen tak ztratí; spíše to může být jen lepší... :-)
To, co je nové se uvádí nějak takto (tedy kromě zásadnějšího faceliftu): "Inside, there are a bunch of improvements, especially with regard to the instrument console, upholstery and the shade of the plastic panels. Plus, the top-end versions are comprehensively equipped with new features like heated external rear-view mirrors with turn indicators, reverse assist, Bluetooth/USB port/Aux-in, steering mounted controls, driver's seat height adjuster, ABS/airbags/seat-belt pretensioner, keyless entry and more. The other important change is what you don't see immediately - the two engines, the 1.1 and the 1.2 Kappa, have received a raft of improvements." - [odkaz]
Nedivím se, že z toho byli před dvěma lety v Indii tak nadšení. Ale tato drobná vylepšení nevyváží stárnutí i10, nejmodernější konkurenti jsou dneska už někde jinde. Proto Váš postoj působí dost nekriticky, zvlášť když nakonec vytáhnete citát, který obdivně vyjmenovává u nás naprosto samozřejmé prvky výbavy.
Život dokáže bejt tak pestrej pro všechny, kteří se neomezují jen na jedno. Tvůj život než tě chlebodárce vystřelí na oběžnou dráhu mimo "H" galaxii bude pestrej taky. Přej si, aby tě vyhodili co nejdřív...rozšíří se ti obzory.
Hyundai i10 je nakaly Indicky import! i10 je vyrabana v Indii a potom exportovana do Europy za smiesne 10% dovozne clo! Okrem ineho Hyundai v Indii nemusi dodrziavat emisne normy, ekologicke dane, dalej nizke mzdy indickym robotnikom a pod...preto ta lacna cena!
Kupou i10 beriete pracu Europanovi.
Kupte si radsej kvalitne mini-auto vyrobene v EU napr. Aygo, C1, P107, Panda, Ka, Splash a podobne....
Naopak dovozne clo do Indie je az 100% takze tam Europske automobilky nepredaju nic!
To je uplna nehoraznost...pockame kym nekaly Indicky import znici Europske automobilky a potom mozme ist tak na urad prace pre socialne davky!
EU by mala zaviest 100% reciprocne clo na dovoz Indickych aut.
Politici EU su vlastizradcovia.
i10-tka v Indii, lacné renaulty v Turecku a dacie v Rumunsku. Bez lacnej pracovnej sily nie je možné vyrobiť skutočne lacné auto.
Ale v zásade s tebou súhlasím, EÚ by mala nasadiť vysoké dovozné clo na automobily. Krajiny ktoré chcú zostať konkurencieschopné aj do budúcna to tak už dávno majú opatrené.
a ty si myslis ze ked v indii nemusi dodrziavat ziadne normy tak ich nemusi dodrzovat ani v europe ? kde zijes? v tramtarii?
pracu europanom nikto neberie.... taketo magorizmy pis detom nie tu
ja ako zakaznik chcem prijatelne drahe a kvalitne auto.... pre mna za mna ked mas syndrom zachrany ludstva a europy tak si kupuj predrazene eu sunty napr fiaty... renaulty.. skvele auta... das pracu europanom a este budes mat aj na dusi pokoj....
v eu musia normy dodrziavat vsetky auta aj tie ktore si prinesies z marsu... alebo venuse... tak tu nebalamut ludi
Ano, samotné auta musí dodržovat všechny evropské normy, ale že se při jejich výrobě veškeré svinstvo vypouští přímo do vod nebo do ovzduší a pracovníci dělají za mizernou mzdu v hygienicky zcela nevyhovujících podmínkách, to už nikdo ve slavné EU nekontroluje. A že těch nesmyslných nařízení pro výrobce v EU je, určitě to dělá mnoho tisíc Euro na jeden vyrobený automobil, a to je ta nekalá konkurenční výhoda Indie.