Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW šokuje studií Active Tourer Concept: Má tříválec 1,5 l a pohon předních kol

85 komentářů

Avatar - escorpion
escorpion
Na 3-valec celkom ujde, ale ja radšej R6 >😁
gil54
Já myslím, že lepší je bejt zdravej a bohatej než nemocnej a chudej. Takže za mě benzín V8. 😄
Mig_35
Lepší benzínový trojválec než dieselový šestiválec...
gil54
S BMW jezdím, jsem spokojený a dalo by se říct, že mu i fandím. Ale dej mi pokoj s tříválcem. Zvuk mi moc úžasný nepřijde a v kabině je ho na můj vkus až moc.

Já tedy "palec hore" rozhodně ne !
pietro316
:yes:
pietro316
Nemecky web bimmertoday.de testoval spominany trojvalec v bmw f20, naladeny na 177hp. Uzasny zvuk. Tu je clanok, fotky aj video: [odkaz] .

Takze kto porovnava trojvalec od BMW s niecim tak hroznym ako je HTP je asi padli na hlavu. Treba si uvedomit, ze vyvoj trojvalca bol velmi zaujimavy. Najprv vyvinuli novy R6, potom ho rozkrojili a urobil R3. Novy R3 sa moze kludne nazyvat "baby" R6.

Urcite palec hore :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Doufám, že mají rozum a do série to vyhodí, je to jediná vada na exteriéru, takový zbytečný kus chromu o ničem na způsob DS5.
gil54
Ano, ale mohli si odpustit tu krásu dole na dveřích. Omlouvá to konstatování, že to je zatím jen koncept.
Avatar - escorpion
escorpion
Súhlasím. BMW nikdy nebolo etalónom praktickosti, snáď sa to zlepší. V E61 si nemám kam odložiť 0,5 l fľašu s vodou. Do dverí sa nezmestí, dávam do sieťky z boku na stredový panel, ale praktické to nie je. V Mníchove asi mysleli, že človek nepotrebuje piť.
V kombi by som očakával viac nápadov oproti sedanu E60, nie iba buchajúcu roletku kufra.
Avatar - Ham.
Ham.
Čisté linie, žádné vlnobití, žádné chaotické linky, prostě vybroušený design. Nejhezčí malé MPV.
[odkaz]

V přímé konfrontaci je vidět jak je MB-B disproporční a disharmonické.
[odkaz]
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
Drahé prémiové MPV nemá smysl, protože už je na trhu Lodgy... 😉
Btw. kdo tady brečí po zadokolkách, doporučuju anglickou zadokolku Reliant Rialto. Můžu potvrdit, že s tou se zažije nejen v zatáčkách slušnej kopec srandy.
megacruiser
Zadokolka to bude pořád tak 30 km denně, dokud pojede jen na baterky 😉 Zatáčky dveřma napřed asi stejně u MPV nehrozí, takže tato elektročtyřkolka je naprosto podle všech marketingových pouček ideální pro cílovou skupinu. Plně tento krok BMW chápu, jiným způsobem není možné vyhovět CO2 diktatuře kterou tady EU předvádí, když chtějí zachovat výrobu velkoobjemových aut.
megacruiser
Tak na Wartburga mi nešahej, ten motor byl naprostá špička, Škodárny se absolutně nechytaly 😉 Dvoutakt prakticky nejde přetočit, fakt ten tank jel jako z praku, ovšem taky s pořádnou spotřebou a tou správnou kouřovou kulisou...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Mnoho názorů říká, že se jedná o nutný trend. Ptám se, proč má být BMW předokolka? Kdo určuje trendy? Novináři? Konkurenční boj? Když má Benz předokolku, proč by BMW MĚL MÍT také předokolku? Kvůli výdělku na 1 ks? Kvůli emisím? To opravdu neumí dosáhnout dostatečně nízkých emisí se zadokolkou? Kvůli elektromotoru na zadku? Co otázka, to zoufalství...Nejde mi o 3-válec, BMW dělá nejlepší motory na této planetě. 3-válec jistě bude nejlepší mezi tříválci. Design tohoto prototypu je opravdu povedený, zevnitř i zvenku. Rozhodně přitažlivější, že B-classe. Ale příchod předokolky u BMW je něco jako definitivní potvrzení faktu, že svět už nikdy nebude takový, jako býval. Tenhle trend od BMW potvrzuje, že současný svět se zmítá v chaosu, že chaos už zachvátil i nesmírně tradiční představitele průmyslu. Že Čína i nadále představuje příliš velké lákadlo pro AKCIONÁŘE, kteří nevěří, že BMW by mohlo prodávat DOST AUT bez předokolky... Brečet nebudu, ale až to bude oficiální prezentace GT jedničky, tak si dám panáka na rozloučení s jednou ikonickou érou. A zeptáme se manželky, jestli by nechtěla takové krásné auto 😉
jorbl2
:yes: Po dlouhý době, konečně zase pěkný BMW.
Avatar - Ladzape
Ladzape
to je jen tím, že reklamní masáží zblbnuté ovce už tu kiju vidí všude...
Avatar - Anonym
Anonym
... řekl bych, že trend byl jasně nastolen už před několika lety a bylo jen otázkou času, než přijde právě tento motor. Typickému zákazníkovi BMW to bude asi jedno, protože autům nerozumí a pod kapotu se nedívá. Jasně, pár našenců bude breptat, ale ti z velké části kupují BMW v ojetém stavu, takže pro automobilku nejsou zajímaví.
XTad
Presne tak, ceed riznuty bckovym merglem.
Horst Fuchs
Ale i tak - Mercedes B v srpnu 5. nejprodávanější auto v Německu (mimodem "C" je 4.) To není jen doplnění trhu, přitom se o žádné láci nedá mluvit. V každém případě bych si koupil raději B než A1 nebo podobnou mrchu,
ericn
V pohodě 😉 Pro mě to je jen doplnění trhu, kdo chce utrácet za premiovky v tomhle segmentu, ať to klidně udělá. Já to nebudu a když přece jen se tak rozhodnu, pak to bude nejspíš "auto na hraní", Tj nejspíš nějaké CC nebo Spider, nikoliv malé prémiové MPV 😉
Mig_35
A co by měli rozcházet? Skalní si MPV nekupujou...
Mig_35
Nepohoršujme se nad tím co se koupit dá, ale nad tím, co se koupit nedá...
Avatar - Well-being
Well-being
... docela dobře se v Bavorsku učí od Korejců 😉
lalator
BMW - HTP 😄. To tady asi spousta skalních nerozchodí 😄
Avatar - escorpion
escorpion
Kia a vzorom pre iných ? >😁
Iba sa chcú dotiahnuť na priemer, ale určovať trend ? Bude to ešte veľmi dlhá cesta ...
Horst Fuchs
Jasně, nechtěl jsem tě nijak urazit. Snažím se nebýt příliš osobní a vážím si každého odlišného názoru, neb by jinak diskuse pozbyla smyslu... Někdo bude doufejme tvrdit, že drahé prémiové MPV nemá smysl, protože už je na trhu Lodgy... 😉
Mig_35
Je to pěkné BMW, jakožto fanoušek značky si ho umím představit pro manželku, až mi povije dědice😄 Že nemá zadní náhon? U MPV na tom zase tak moc nefrčí. Jediné co mně krká, že se líbí Topperovi. Co když na mně přejde časem taky ta jeho gumovost? 😒
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč by měl každý potřebovat praktickou krabici? Žádné vymírání se nekoná, ale BMW si spočítalo, že na běžných "ovcích" vydělá více než na srdcařích.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pravda, někde se uvádí až 225 koníků... 😉
..které TENTO nový jeden a 1/2 litrový 3váleček řady B37/38 (ŇEvím z hlavy která je nafta benzín, tak píši "obě" 😄 ) bude mít..
..což bych (vzhledem k objemu i počtu válců) docela OCENILA :yes: 😉
ericn
Toppere neblázni 😉
ericn
hahaha to je slušný >😁 >😁 >😁 :yes:
ericn
V pořádku, jen jsem vyjádřil svůj názor 😉
Avatar - Carlos Santana
Carlos Santana
Za reakci :yes: >😁
Avatar - JDM
JDM
>😁 >😁
Avatar - JDM
JDM
>😁 protože ford není německý auto chápeš
gil54
Jakejch 222 koní ? Píší 190 koní v součtu s elektromotrem.
gil54
Někdy se svez s dvouválcem a s osmiválcem. A pak piš.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
JENže JAGuar už NEpatří FORDu.. 😉
..tak snad Jaguar (byť NEčekaně povedný) motůrek 1.0 ve svých útrobách mít NE-bude 😄
Horst Fuchs
Ono není důležité, že zrovna ty by sis prémiové střední MPV nekoupil. Mercedes "B" se prodává v Něměcku jako housky na krámě a to je bez urážky důležitější trh. No a samozřejmě úspěch jedné prémiovky znamená logickou odezvu u druhé, která má tady navíc díru na trhu.
Diskutovat tedy můžeme o tříválci, jenže to bude nakonec asi každému jedno, pokud u BMW dobře naladí výkon a zvuk. Vibrace už motoráři zvládají.
Avatar - Starfighter
Starfighter
Hmm až na to, že to není vůbec pravda.
Avatar - Starfighter
Starfighter
Pro koho je Kia vzorem? Uveď, prosím, konkrétní příklady. A nespleť si, že Quoris je čistou vykrádačkou sedmičky, ne opačně.
webpaja
Dnes už všechny OA jezdí na bezdušovejch gumách 😉
webpaja
Lexus a Infiniti jsou jen luxusní odnože koncernů, tedy zhruba stejně jako Audi. BMW a M-B jsou v pozici koncernu samýho a chybí ten běžnej mainstream. Tedy ne úplně srovnatelný.
Jaguar jako člen JLR bude nucenej sejít taky dolů. Čtyřválce v XF jsou první vlaštovkou a plánovanej menší model půjde podle mě ještě dál. Vůbec bych se nedivil nasazení 1,6EB od Fordu a nějaký supereco verze s 1,0EB a elektrikou.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To by šlo u nás - RazDvaGT 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes😒br />
konecne solidne a pekne a prakticke bmw :yes:
webpaja
😄 1und2GT
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
co sa cudujeme ved kia je dnes uz vzorom pre inych :yes😒br />
to bmw vyzera nadherne.. konecne prve pekne bmw :yes: a aj to sa ponasa na kiu :yes: parada :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera nadherne suhlas.... konecne prakticke bmw a nie ziadne monstrum :yes😒br />
tesim sa na neho,,, paci sa mi, za mna BMW palec hore :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
musis sa s tym zmierit ze bmw srdciari postupne vymru..... dnesny svet potrebuje normalne prakticke auta a nie premotorovane monstra... som rad ze bmw uz zacina chapat ze treba vyrabat aj auta pre praktickych ludi, mercedes to pochopil uz davno....

toto bmw sa mi paci, a je asi jedine ktore by som su kupil,,, parada, konecne ide bmw tym spravnym smerom... bude to bestseller :yes:
Nicco
Tak je to hybrid, takze cena bude trochu vyssia, takze 50x asi az nie ;-\
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nebude spíš "50x" vy\šší (než prodej 760i)? 😄
PS: Nebo "500x"? 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A nebylo by to marketingově trochu krkolomné - 1 oder 2GT? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Problémem se mi jeví, že dříve či později (vzhledem k "plánovaným prodejním číslům") se bude prodávat VÍCE těch "dvouválců" (myslím obecně "levných" modelů motorů) než těch (opravdu) "prémiových" 😐
..a to se samozřejmě týká NEjen Porsche a BMW, ale stejně tak Audi a Mercedes..
..ještě že u LEXUSu (a Infiniti a JAGUARu) jsou zatím "normální" 😉
PS: Nicméně oněch 222 koní z 1 a půl litrového 3 válce je nutno OCENIT :yes: 😄
webpaja
Jestli to bude znamenat udržení aq možnost představenínových okrajových modelů, na kterých se nevydělá, tak klidně i dvouválec... Stejný jako u Porsche. 😉
webpaja
Mě tohle přijde takový, jak by mělo vypadat MPV od BMW. Míň delfín než M-B B a pořád podařenější než pro mě třeba zvnějšku neuchopitelná Q3.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tříválec zůstane Wartburgem i kdyby měl 500 koní. Na druhou stranu tohle auto není určené pro BMWsrdcaře, ale masu.
Anonym2811
Taky to ve mně evokuje až moc design Kií... >😁
blowiik
Tak jsem se kouknul na nabídku "novodobý mototechny" 😄 A6 3.0 TDI rv. 2010 pod 20k km najeto... nevěřim vlastním očím, alespoň pro začátek mohli inzerovat nestočený koráby >😁
[odkaz]
webpaja
Myslím, že to nazvou 1 nebo 2GT 😉 a příští x1 má být právě na tomto podvozku.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Že by 2er? Nebo to dostane vyšší podvozek a X2? Souhlasím, z boku je to velmi pěkné aj jinak tomu není co vytknout. :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Je to tedy pěkně ošklivý. To má tvar "těla" jak vjetnamský prasátko.
Předek ještě ujde.
Technika asi bude ok. Asi by znělo líp 1,5 R4, ale doba pokročila a za chvíli to bude naprosto běžné u všech aut.
Duke_Luke
no ja to vidim presne tak isto, uplna nova Ceed. :-!
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Je třeba snižovat, tak tak :yes:
webpaja
Smekám klobouk před designéry BMW za to, jak se dokázali vypořádat s malým MPV. Bez jakýhokoliv problému se může postavit M-B B.
Interiér taky famózní a fakt, že defaultně pohání přední kola je vzhledem k faktu užití podvozku z budoucího Mini úplně fuk.
Jen tak mimochodem...píšete o předokolce a přitom je to čtyřkolka..
Nicco
Prsne tak, vsetci raz skoncime u nafty.

S naftou sa rodime, ked nas vezie (moderna) sanitka do nemocnice, snivame, ze budeme ako smetiari jazdit na naftovom nakladiaku, chodime do skoly na naftovom autobuse, zamestname sa a dostaneme naftovy sluzobak, ideme na bicykli a dychame naftove exhalaty a na poslednej ceste nas vezie naftova dodavka.

Nafta si a v naftu sa obratis 😒
Nicco
Ja som chcel poukazat na to, ze taketo auta vznikaju, pretoze si ich zakaznici zelaju. Pri vsetkej ucte k 1.6ke, ktoru vlastnim, je to sice motor vecny, ale emocialne plochy. Hlavne zakaznici, bez ohladu na nejake nariadenie, chcu nizsiu spotrebu, pretoze za par rokov bude stat liter 95ky 80Kc. Atmosfery uz znizovat spotrebu nedokazu bez toho, aby poklesol ich vykon. Preco asi kazdy kupuje vo vyssej strednej drahe diesle - su pomerne usporne a silne. Dnes atmosfericky benzin v EU uz takmer nikomu nepredas.
Avatar - del42sa
del42sa
ze předu to vypadá dost podobně jako tohle , alespoň ten tvar přední části >😒] [odkaz] pro porovnání [odkaz]
pe3k
Pekne auto a mozno si najde aj vela fanuciskov... ved doba sa meni, tak preco nie? Porsche ma diesel a BMW predny nahon....
Na druhej strane je potrebne aby automobilky nezabudali na svoju historiu a boli stale M3-ojky a im podobne...

Proste tym oslovia viac zakaznikov...
sir
...a ted to mame u BMW ...trivalec...a najednou to pujde 😊)
RS
Ze stran exteriéru není co vytýkat. Aktuální designové prvky BMW jsou vynikající a fungují ve všech formátech. :yes: Černá ovce rodiny je nyní jen jednička, která tam úplně nezapadá.
Co bude pod kapotou, to je téměř jedno. Stejně všichni skončí u 1.6D 😉
Avatar - Carlos Santana
Carlos Santana
:yes: sme dva
Avatar - Carlos Santana
Carlos Santana
Sice to na první pohled nemá duši BMW...ale vypadá opravdu povedeně. Opravdu nádherný kousek :yes:
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ondore
Ondore
Neviem na koľko percent je toto ešte BMW, ale dajte tento trojvalcový hybrid za ľudových 33.333 euro a ja si jeden kúsok vezmem 😉
Nicco
Jedno z najkrajsich BMW sucasnosti. Takto nejak mala vyzerat sucasna rada 1.
Nicco
Predaje tohoto budu 5x vyssie nez 760iL a nie preto, ze EU, ale preto, ze si to zakaznici dokazu pre seba dostatocne odovodnit (ci uz spravne alebo nespravne).
karfiol
studii BMW i3...Mě to teda vůbec nešokuje a myslím,že tenhle koncept není daleko od série...
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ericn
Jj to je v pořádku, všechny automobilky vyrábějí auta hlavně pro zisk a když tahle masovka pokryje vývoj nějakého supersportu (třeba M1), tedy třešničky na dortu, tak mi to neva 😉

Jen tohle asi nebude žádné exclusivní zboží, tak maximálně cenou >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já ty "masové" plány německé D3 asi spíš "odsuzuji" 😐
..neb k "plánovaným číslům" se NEdá dojít jinak než (také) podobnými projekty a motory (myslím že "prémie" by asi spíš měla "končit" někde v úrovni BMW 1, Mercedes A a audi A3
ericn
No asi už ano, vypadá to tak. Tento koncept má vše vpředu a pod kapotu malý 1,5l 3hrnek, tedy všechny atributy masově vyráběněho auta, jen nevím čím ospravedlní svou určitě vyšší cenu? Marketing se jistě zapotí >😁

Nejsem sice fanatický fanda značky, chápu že pokrok nezatavíš, ale tenhle koncept mi přijde trochu mimo.
Tohle už není klasické BMW, stejně jako původní A-Klasse u MB (tam to pochopili), nebo jako Audi A2 atd...

Proč bych si měl kupovat takovéto BMW nebo MB B-Klasse, když v kategorii středních MPV nabito a člověk si může vybírat a za lepší peníze? Opravdu nevím, jen kvůli tomu, že mám BMW? Asi ne. Neodsuzuji to, beru to jen jako rozšíření nabídky 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a je fuk jestli se vám (zrovna) "líbí" a nebo NEee 😄
PS: Kdo bude chtít do budoucna "pořádné" auto (tak jak je známe) bude si muset (POŘÁDNĚ) "připlatit" - pro všechny ostatní je AUTOmobilováBUDOUCNOST právě "toto" (tento "styl" 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
uz dva roky o tom viem ze BMW chysta trojvalce a minimalne rok uz viem o pripravovanom MPV s prednym nahonom...... normalna vec, pokrok nezastavis >😁

a vy tu podaktori fanatici riesite preco ma M3ka sestvalec a nie uz osemvalec a ono zrazu BMW pride s mpv s prednym nahonom..... rana pod pas >😁

nebojte sa , zvyknete si ked bude porovnavaci test carensa s bmw >😁

12 valce uz koncia... kto neveri uveri.... osemvalce tiez dlho nevydrzia ... kto neveri opat uveri... pokrok nezastavime :yes😒br />
za par rokov to tu bude samy trojvalec a stvorvalec.... a pribudnu aj dvojvalce :yes😒br />
inak musim sa priznat ze toto je jedno z mala bmw co sa mi paci ( verim ze seriovka bude este krajsia ), chvalim BMW za tento smer :yes: