Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
Článek výbornej, perličky milé 😉 Všichni jistě vnímáme Mercedes-Benz a BMW jako zcela přirozené prémie, prostě to nejlepší co ve velkosériové výrobě svět má. A jistě ovšem i vnímáme tu neskutečně německou, tedy precizní cestu AUDI vzhůru do nebes, do těch nebes ke svým prémiovým kolegům. Aktivita AUDI je až neuvěřitelná, dokáží vyrobit nejen regulerní prémiovou řadu (A3 až A😄 nýbrž i fantastickou sportovní ikonu v podobě Rakety 8. Tedy již nikoliv "ten v prémiovém závěsu" nýbrž zcela legitimní prémiová značka.
BRAVOOOO :yes:
BRAVOOOO :yes:
R8 se mi líbí. A reklama na ni je velmi povedená.... (červená R8 se projíždí po Maranellu.... 😄))
Víš, že jsi první, kdo připustil debatu na téma prémie? (ať už to znamená cokoliv pro kohokoliv)
Ano, posun Audi je za posledních cca. 10 let velmi výrazný.
Mercedes byl, je a s největší pravděpodobností i dále bude vnímán jako hlavně "ten" pohodlný a "klidnější. Proti tomu BMW jako "ten" "sportovec" a dle mne se už dnes Audi velmi těsně přiblížilo BMW.
Špičkové trio. Ať zvolíš kteréhokoliv, chybu neuděláš.
Mercedes byl, je a s největší pravděpodobností i dále bude vnímán jako hlavně "ten" pohodlný a "klidnější. Proti tomu BMW jako "ten" "sportovec" a dle mne se už dnes Audi velmi těsně přiblížilo BMW.
Špičkové trio. Ať zvolíš kteréhokoliv, chybu neuděláš.
Jenže Mercedes a BMW jsou prostě typické prémiovky, kdežto Audi spíš beru jako sportovně-luxusní odnož Volkswagenu. To je něco jako Toyota-Lexus, Honda-Acura nebo Nissan-Infiniti. Taková umělotina...
prekladys
no, až bude mít dáčija 1 0 0 let, budu už pod kytkama, tož nemůžu soudit 😄
[odkaz]
😉
třesu se toho, až budou mít kulaté jubileum ve wolfsburgu: to bude nejspíš letáček i ve schránce, abych nezapomněl.
yellow coach znáš?
[odkaz]
:yes: >😒]
P.S. A k jeho zanedbatelné hodnotě emisí
(trocha metanu po dobrém obědě)
se dnešní japonské hybridy ještě ani zdaleka nepřiblížily... :😉
...a náklady na provoz...naprosto neznámý pojem...
:-!
Kde jinde se taky mohl dochovat, než v zemi kde zítra, již znamená včera... 😉
Ne jako u Audi, který chvíli vyrábí supersporty, pak změní značku a vyrábí minidvoutakty, pak změní název znovu, mezitím se třikrát přeorientuje na něco jinýho... M-B má jasnou kontinuitu od roku 1886 dodnes bez jediné přestávky 😄
U vzniku původního Audi byl vlastně jen jeden hlavní člověk
(u MB dva) a to A. Horch...,
...poprvé pod svým vlastním jménem a podruhé pod latinskou verzí svého jména...
Logicky by tedy historie AUDI měla začínat až se vznikem názvu automobilky ve stejnojmenné podobě... a stejně tak u MB...
P.S. BMW vlastně taky vzniklo původně tak, že se v roce 1916 spojily dvě německé firmy, Rapp Motorenwerke a Gustav Otto Flugzeugwerke, z kterých vznikla společnost Bayerische Flugzeugwerke. O rok později se společnost přejmenovala na Bayerische Motoren Werke (Bavorské Motorové Závody), tedy BMW...
Ale proto si přece nemusí "posunovat" počátek vlastní firemní historie...na úroveň vzniku těchto dvou původních firem, jejímž spojením BMW vlastně vzniklo... 😉
...které mohlo mít další (pátý) kroužek a byla by to konečně opravdu kompletní "olympiáda"... >😒]
...navíc by byl shodný i počet kruhů
s počtem válců v (novodobě) původním, slavném "Quattru" :yes: :-!