Novinky

Zpět na článek

5 aut, která musí nový Volkswagen Golf porazit

183 komentářů

Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
>😁
Třeba nějakej atmo - osmiválec, to je hnus, co?
Nebo takovej pětilitrovj osmiválec s kompresorem od Jaguaru je jeden z nich, že? S ním se jede hrozně, má malej výkon, krouťák, špatnej zvuk... >😁 .
Pobavil's :yes:
Avatar - avatas
avatas
Nikoho porážet nemusí,porazí je zákazník v německu a na západ od naší banánové slátaniny.Golf je umírněný a tak jej lidé kupují na běžné ježdění a ne na parádičky.
Mě osobně se nelíbí,ale ježdění s Golfem je v průměru,tak o čemže je řeč....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Máš pravdu. Benzínové motory jsou ve srovnání s dieselem skutečně šmejd. :-!
figurka
Bohužel :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jo, čerpání ze slavných dob minulých, to je asi jediné, co auto.cz zbývá.
Avatar - white label
white label
Tobě to moc nedává logiku? Je to porovnávací test, kde se provnává všechno podstatnější a mezi to cena rozhodně patří, jinak by byly např. produkty prémiových značek ve značné výhodě proti meinstreamu apod. Přece celkovou kvalitu, kterou očekáváš, vztahuješ u zboží i k jeho ceně. 😉
Provocateur
Mně to moc logiky nedává, protože cena ani záruka nic o kvalitě ani vlastnostech auta neříká.
1er to vaz sice nezlomilo, ale i přes značnej náskok po obodování ceny a záruky vyhrála s odřenýma ošima😄
Avatar - romgator
romgator
Přesně tak, každý se snaží hajít to svý. Tedy Češí Škodovku, Francouzi Peugeout nebo Citroen atd. Ona ta národní hrdost mít vlastní automobilku tady pořád je. Jak to ale doopravdy je, to víme všichni.
Avatar - white label
white label
Cena je logicky součástí celkového hodnocení, ale jak vidíš takovému 1er v testu celkově nezlomila vaz ani jeho relativně vyšší cena, na rozdíl od Focusu. 😉
Avatar - white label
white label
Kampak se nám v srpnu propadla Fiesta, o Fordu celkově raději nemluvě? 😉
Passatů, ale i A4ek se prodalo víc, než Focusů.
Provocateur
Pokud se nemýlím, tak Focus byl úspěšnější i v tomto testu (viz hodnocení auta jako celek). Pak přišly na řadu body za cenu apod. a Kia vyskočila na 2. místo 😄
pogo26
A bude jich míň a míň. Tedy pokud se nezhorší kvalita. 😄
POLO si užívá poslední měsíce na evropském výsluní. V říjnu ho zesadí P208 a pak nastane doba Clia.
[odkaz]
Avatar - white label
white label
Ano, i proto je např. lidí, kteří si v Evropě stěžují na koncern, vlastně relativně velmi málo. 😉
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Ten rozdíl je potřeba brát vzhledem k ceně.
Golf je o kus dražší, než konkurence a tudíž by bylo logické, kdyby byl o kus lepší. Jestli je to pravda, uvidíme. Na to odpoví buď testy, nebo každý sám. 😉
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
:yes:
A buďme za tu pestrost rádi!
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Pokud vezmu stejnou cenu, tak buď můžu mít dvoulitr benzín, nebo nějakou 1,5 l -1,7 l naftu a tam by ten benzín musel být opravdu šmejd! >😁
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
:yes:
U mě souhlas.
Rámcově.
U Renaultu to je spíš stále jen pocitem z minula.
No a u Italů nevím, tam to nebude opravitelností, ale četností závad, korozí, či životností, ale úplně nejnovější Italy neznám, skoro nikdo je nemá 😁.
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Přesně tak, ale očividně právě ten pocit má velký vliv na prodeje 😉 .
pogo26
Ale vždyť i u nás ten Civic je za stejnou cenu jako Mégane. Civic 1,4i-VTEC Comfort se dá koupit za cca 330 000,- Kč. Pokud si stejně vybavíš Mégane, tak jseš na stejné ceně. Civic jen nedělá ořezané verze jako Mégane a proto nemá ceny od .....
pogo26
Když se japonci neprodávají, tak si na ně nikdo na diskusích nemůže stěžovat. Je to tak těžké pochopit.
pogo26
Než se příště zase začneš modlit, tak se podívej na co byla reakce. >😁 :no:
Avatar - white label
white label
Pardon, zaměnil jsem tyhle dva korejské "sourozence", mimochodem myslíš si, že by i30 dopadl podstatně hůř, než Ceed?
Avatar - dal
dal
Nevím proč urážíš, nejspíš z vědeckého hlediska máš IQ tykve. Z toho co píšeš je vidět, že jsi v i30 nejel.
Avatar - das_autos
das_autos
Tak to tě omlouvá,protože pro ty který nepoznaj rozdíl v jízdních vlastnostech,řízením,řazení,sedadly,podv… za volantem,uživatelskou příjemností a zábavností tak přesně pro tyhle jsou určeny výrobky korejskech automobilek.Prostě jedu a je mi jedno v čem,někde psali,že prej to jsou dobrý auta tak si to koupím že jo.
Avatar - das_autos
das_autos
Čoveče máš v tom trošku hokej v tom testu je kia ceed a ne i30.
Avatar - white label
white label
Nevybral bych si ani i30 ani Focuse, ohledně jízdních vlastností bych si taky vsadil na Focuse III, zejména na lepší komfort podvozku, i když celkově můžou být tyto dva vozy relativně vyrovnané, viz i vzpomínaný test AutoBildu.
velitel mesta bugulmy
Hm, i30 lepší než focus v jízdních vlastnostech? Je vás takovejch víc v tom místě, odkud pocházíš? Dlouhé roky křížení jen v rámci rodiny? Zajímá mě to čistě z vědeckého hlediska. Chápu, že lidi mají tendenci obhajovat vlastní kup, ale u zdravých lidí to přece jen mívá určitě hranice. Teď jsi mě docela vyděsil.
Avatar - white label
white label
Mrkni do aktuálního AutoTipu na srovnávačku 4 kompaktů s konečným celkovým pořadím😒br />
1. 1er
2. i30
3. Focus
4. V40

O něco starší test 4 kompaktů v Autocaru😒br /> 1. Golf (VI)
2. 1er
3. Civic
4. Focus

Samozřejmě jsou i srovnávačky, kde je Focus III úspěšnější, než v těchto dvou testech.
Avatar - dal
dal
Nejenom v prostornosti ale i co se týká jízdních vlastností. Jak sedí i30 v zatáčkách a na jakémkoliv povrchu je prostě paráda(v zimě ještě nevyzkoušeno). Doporučuji se projet. Když pominu vyšší hlučnost od kol, tak není co vytknout. Rozhodoval jsem se taky mezi golfem ale rozhodla cena u nafty. Jinak kromě již vzpomínané hlučnosti od podběhů nebyl ani golf lepší i30 vyjma jména.
Avatar - das_autos
das_autos
Tak v čem je i30 lepší než focus?Možná tak akorát ve vnitřní prostornosti.
johny555
Kdyby před 2 lety stála jako Ceed, tak bych si koupil Oktávku. Ale nechtělo se mi dávat min. 100 tisíc navíc, tak jsem koupil Ceeda. Dneska bych si znovu koupil Ceeda ikdyby Oktávka byla za stejnou cenu.
King of rain
Zabudol si na 911náctku. >😁
King of rain
Co má ADAC společného se zpracováním? >😁 Bože můj... :no:
King of rain
Jo pravda, Golfu proměřuje jinak tachometr. >😁
King of rain
Megán se tady prodává i ve verzi Generation a ta nedosahuje kvalit klasického Megánu.Kolega nahoře to zapoměl zmínit a operuje s tvojí neznalostí.
johny555
Věřte nebo ne, je to tak. Proč se ve Francii nejvíce prodávají francouzská auta, proč v USA americká auta atd.? Proč je Oktávka nejprodávanější auto pouze v ČR a ne v D, F atd.? Prostě protože Češi chtějí Škodu, nezáleží jaké je to auto, kolik stojí...
Avatar - dal
dal
Vlastnil jsem Focus I 3roky i II 5let oba 1,6benzín teď momentálně mám novou i30 1,6crdi. Na nového Focuse jsem se těšil ale hodně mě zklamal. Teď je lepší i30. Necucám z prstu Focuse má kolega v práci a měl jsem možnost si pořádně vyzkoušet oba vozy.
johny555
Ten seznam je naprosto nic neříkající. Existují desítky jiných seznamů s úplně jiným pořadím. Ale kdo tomu chce věřit, ať věří
johny555
Další, co žije v "mýtu německé kvality" ještě z minulého století, zkuste si sednout a projet se v Ceedovi nebo i30ce, než začnete něco hodnotit. Akorát možná z toho Renaultu udělali low-end, který by se mohl srovnávat s takovým Rapidem, ale na druhou stranu poměr cena/výbava má nejlepší.
tommi_d
neviem čím sa porazil focus sám ale z tejto 5 je najpredávanejší.... viezol sa sa vôbec v ňom keď takto hodnotíš ?
kilo
to se pletes ze jsou rozdily minimalni a zalezi uz jenom na vkusu...to by byl krasny sen. Je citelny rozdil mezi napr G6 a Hi30 kdyz s tim clovek jede po dalnici 140kmh
kilo
konkurence ?
Nevim o cem ten clanek je?
Pro koho je priorita cena musi koupit H/K nebo renault musi pocitat s nizsim komfortem bezpecnosti
atd
Pro koho je priorita kvalia pohodli a bezpecnosti ten kouka po Fokusu Golfu oplu
jeste bych tady dal Oktavku.
Takze ja bych tady hyndai/kia a renault vubec nedaval.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jenze s dieselem se jezdi mnohem lepe, nez s nejakou benzinovou chciplotinou...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
:yes:
Avatar - Choochoo
Choochoo
Asi nejvic me dostal ten pocit vetsi prestize, pocit, že patříte mezi “elitnější” (čtěte bohatší) část naší populace a prostě si to můžete dovolit >😒] :no:
radebajk
ty ceny by mě fakt zajímaly, neznám...ale vlastně se můžu podívat. než to zjistím, budu si klást otázku, zda-li je u nás civic tak předraženej, nebo megane tak pod cenou. jinak netvrdím, že megane je špatné auto, ale čím více pročítám uživatelské recenze, tím více mám utvrzen názor, že evropské automobilky obecně mají velké problémy se spolehlivostí, přičemž u japonců se s problémy setkávám velmi zřídka...a to je pro mě nejdůležitější faktor. řešit těsně po záruce opravu turbomotoru za desítky tisíc jenom proto, že si tady na těch stránkách přečtu jak to pěkně táhne vodspodu apod....opravdu radši spolehlivou japonskou atmosféru, která je dole tak tupá a musí se točit...vše je otázkou priorit každého z nás.
Avatar - JDM
JDM
u Subaru to poznám , podle nasávače na kapotě ten mají přeplňované verze takže diesel 😄
Arese
No na ty miliony spokojených zákazníků bych zase tak moc nesázel - přečti si třeba dnešní čtenářský test rozčarovaného majitele Golfu 1,2 TSI na autowebu.cz. Běhá z toho mráz po zádech, zejména z přístupu českého VW servisu :no:
Provocateur
Neber mu tu radost obhajovat vlastní garáž. On je fanoušek Hyundaie z donucení, rozpočet mu asi nedovolil lepší volbu než I30 v základu 😉
pogo26
Dle ADACU by se ten Civic ke korejcům docela hodil. Není nad pořádnou kvalitu a zpracování.
1 Mercedes A-Klasse
2 Mercedes B-Klasse
3 BMW 1er
4 Audi A3
5 Nissan Qashqai
6 VW Golf/Bora
7 Renault Scénic
8 Toyota Auris
9 Renault Mégane
10 VW Touran
11 Seat Altea
12 Mazda 3
13 VW Caddy
14 Seat Leon/Toledo
15 Mazda 5
16 VW Eos
17 Peugeot 308
18 Toyota Verso
19 Opel Astra
20 Ford C-MAX
21 Ford Focus
22 Citroen Berlingo
23 Dacia Logan
24 Opel Zafira
25 KIA Ceed
26 Honda Civic
27 Renault Kangoo
28 Hyundai i30
Avatar - Bristol
Bristol
nepovídej...a v rumunsku ho porazí dacie...no to je logika viď...? >😁 :no:
Emulgator
Co te vede k tomu ze octu lidi kupuji jen kvuli tomu ze je to skoda? Ja bych si ji koupil kvuli tomu ze je to ve tride suprove auto, ale nesel jsem do ni kvuli cene...
Emulgator
No kdyz jsem pred dvema mesici kupoval auto, tak korejska dvojka byla favorit a vedl spise i30 a to kvuli tomu, ze vychazel levneji nez ceed (ktery se mi naopak vice libil a laka 7letou zarukou). Nakonec to sice vyhral C4 kde jsem za stejnou cenu dostal diesel, ale to uz je durha vec...
BeranK
Aspoň máš ke komu vzhlížet, tedy s vyjímkou idolescenta....tomu by ses mohl vyrovnat, budeš-li se apoň trochu snažit....jste tak stejnej level, jak se říká.
androidromano
Pokial sa jedna o predajnost, tie auta aj sedia .... ale pokial ide o kvalitu a spracovanie, tak s konkurenciou a velmi tazkou konkurenciou by to urcite vyzeralo trochu inak a boli by tam ci premiove znacky ako Audi A3, Mercedes A, BMW 1 alebo japonci ako Honda Civic, Mazda 3, Toyota Auris .... ziadny francuz, talian a mozno ani korejec ....
Avatar - Ham.
Ham.
To je statistika o Evropě a ta klesá celá. Třeba u nás je pokles 17% v nižší střední (viz článek o srpnových prodejích) a Korci zde rostou. To samozřejmě tím pádem znamená, že je to na úkor někoho jiného. Matematika je jednoduchá, trh v Evropě klesá o 7%, ten kdo klesá o víc ztrácí pozice na trhu, ten kdo klesá méně nebo dokonce roste získává silnější pozici na trhu.
DonVito
:yes:
pogo26
Jo a když bude Mégane třeba ve Francii dražší než Civic, tak ten rozdíl taky bude vidět. Nebo to zase budou nějaká jiná auta? Civic je v zemích, kde se doopravdy prodává, za stejnou cenu jako Mégane. Samozřejmě si může v ČR nasadit cenu třeba o 200 000,- vyšší. Pár komiků o něm bude básnit a plácat o tom, jak tento cenový rozdíl musí být znát na kvalitě a výsledkem bude pár kousků za měsíc prodaných ve slevě za cca 320 000,- Kč, což bude cena podobně vybaveného Mégane. 😄
pogo26
To spíš vypovídá o tom, které trhy klesají. Např. korejci ve Španělsku, Itálii nebo ve Francii skoro nic neprodávají a proto se u nich tolik neprojevil propad na těchto trzích. Stejně je na tom i Škodovka. Korejci navíc rostou i díky modelům, kterými obsazují nové segmenty trhu. Uvidíme za pár let, zda také dokážou udržet nynější pozice.
lukas13
Přesně tak 😉

Běžně to vydýchávám, ale sem tam, jen tak cvičně, reaguji. Ani to nemyslím ve zlém.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
radebajk
no pokud vidim dobre, megane "zebrak" z turecka stoji ani ne 250 papiru. auto jsou si dost podobna, to mas pravdu, ono ktere auto si neni podobne. 😄 .ale nekde tech 100 tisic v porizovacce musi byt videt...v marzi to asi pravdepodobne nebude.
Avatar - das_autos
das_autos
Má korejce a v pořádným autě ještě nejel,tak to pro něho není konkurence.
Avatar - das_autos
das_autos
Tebe to ještě nepřešlo?Ty tyhle korejský skvosty máš v garáži tak to jsou pro tebe nedotknutelná nadauta,ale nedokážeš přijmout kritiku jiných a fanaticky obhajuješ vlastní garáž.Svez se v golfu nebo focusu a musí ti to bejt jasný,že konkurence pro gof je trošku jinde.
Icescent
Co jako chceš napsat za ryze vlastní názor ohledně konkurence??? Přemýšlej... prodeje, obavy automobilek a jejich šéfů - a kdo koho bere za konkurenta - to prostě není naší věcí jakéhosi našeho názoru! Za šaška je, myslím, ten, kdo si myslí, že může mít jakýsi svůj, rádoby vlastní názor - když jde např. o konkurenci... Tam jde o prodeje, zájem a čísla... nic vlastního... tady k tomuto článku můžeš za "svůj" názor napsat jen to, co se ti třeba samotnému líbí (třeba designově); případně snad něco z "vlastní" zkušenosti s vozem... ale i tady jsem nalezl plno subjektivních dojmů, osobních preferencí atp. Takže jeden napíše, jak je např. i30 neskutečně výborné auto (což je můj VLASTNÍ názor) a druhý, jak ne... toto je směšné; a toto je šaškárna... Je třeba se prostě nad tím trochu zamyslet, umět přijmout i fandovství jiných a hledět trochu šířeji (jeden zde uvede svou zkušenost, druhý svůj test, další vloží citát, ještě další uvede čísla a zase třeba jiný se na auta podívá z hlediska ekonomického či prodejů a tak - tak se snažím na tyto diskuse koukat i já) a nepsat takové duchaprázdnoty... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Hodně napoví již známá celková čísla automobilek prodejů v Evropě za 1 až 8 (EU + EFTA) v porovnání s 1-8 2011.

VW +0,5% (Audi +5,9%, VW - 2,0%, Seat -15,3%, Škoda +1,4😖
PSA -13,4%
Renault -16,1%
GM -11,7
Ford -12,0%
Fiat -16,6% (Alfa -31,3😖
BMW -2,6%
Daimler -1,7%
Kia +23,4%
Hyun +10,6%
Volvo -10,6%
Jag +33,2%
Celý trh EU+EFTA -7,1%
Avatar - wladyk
wladyk
I v ceníku 8-s
pogo26
Máš pravdu. Uvažovat o tom, kdo komu bere prodeje opravdu nikam nevede. 😄
pogo26
Podle mě je to srovnání na místě. Třeba v Británii, kde je na tom Civic docela dobře se prodává za stejné ceny jako Mégane (a to je Civic novinka). Celkově jde o dost podobná auta a tvoje bláboly o Méganu za 250 na tom nic nezmění. Mimochodem,nejlevnější Mégane je po slevě za 280 000,- Kč. 😄
_MT_
:yes:
Avatar - w3s
w3s
Takto srovnat auta může jen grandiózní BLBEC!!! Víš *, máš * a jsi *..
radebajk
to, jestli se mi vejde na zadni sedacku 190cm clovek je trosku okrajova prefence, ne?! ze jich tam navozim....prcek i se sedackou nema vic jak 120cm. srovnavat civic s meganem? to by na tom byl civic fakt hoodne spatne. auto, ktere zacina na 255 tisicich...asi ve stylu nahore huj, vespodu fuj prece z logiky veci nemuze konkurovat civiku potazmo golfu. ale pravda, za 10 let provozu se naklady srovnaj, mozna civic vyjde i levneji.
vrkuboy
Naprostý souhlas.
Avatar - Ham.
Ham.
To je dost teoretická úvaha, která by se dala aplikovat kdekoliv, podle ní by Golf bral zákazníky A1 a Mini, Passat nebo Mondeo zákazníky 1er, A3 etc. Takto uvažovat podle mě nikam nevede. Rozdíl mezi cenou Cedníku a I30 třeba v Německu je prakticky nulový.
[odkaz]
ericn
Řekl bych, že máte pravdu oba, další model, kterému bude HUKI ubírat je Megane. Na druhou stranu je fakt, že zatím jsou v Evropě na žebříčku níže - viz Matts blog. Jsem zvědavý až vyjde nová statistika 😉
ericn
Nemusíš pořád jen někoho opakovat, zkus někdy vlastní názor a nebudeš za šaška 😉
pogo26
Kia má horší image než Hyundai a je i levnější. Proto bude brát zákazníky Cliu nebo Polu. Najdou se jedinci, kteří oželí značku a koupí si za stejné peníze o třídu větší auto.
Avatar - bubucci
bubucci
U novějších Subaru to poznáš podle nasávače na kapotě 😉 Sem tam mezi nimi může být i benzínové turbo, ale převážně j to diesel...
gil54
Tys to teda rozsekl. ;-\
Avatar - Ham.
Ham.
Ceed je přece totéž co I30 od jednoho koncernu, tedy nižší střední. I30 spolu s Ceed bude ohrožovat 308 a C4. Polo a Clio je přece jiný segment. Jestli se někde prodá víc i30 a jinde víc Cedníků je asi celkem šumák, Korec jako Korec.
Avatar - white label
white label
Jako vyšší člověk to opravdu cítím jinak a vadí mi to stejně u Civiku, jako třeba u FoFo II.
King of rain
Ne, ne výhoda to opravdu je, věř mi.Pokud to máš, v dalším autě ti to chybí.Je ale pravdou, že se sedí jakoby vejš, ale to opravdu jen otázka zvyku.Mám kámoše, co Civika mají a ještě pumpujou nahoru. >😁 Najel by si 500 kiláků a nevíš o tom.....fakt je to zvyku a ta variabilita je fakt skvělá.Vyšší člověk to ale může cítit jinak. 😄
_MT_
:yes:
6B6
Ber to tak,je to místní komik,problém vidím v tom,že hošík absolutně netuší,jak velkébo blb@ ze sebe dělá na straně jedné a na straně druhé nemá tucha o konstrukcích.Ale to je dáno jeho celkovou nevzdělaností.Prostě jen tak plácá a spamuje tu.
6B6
Tak si zajeď např. do Číny a tato auta uvidíš hodně často.Nissan jako krásný sedan střední třídy podobně Toyoty a Hondy,pokud by to sem vozili,moje volba je jasná. Je třeba oddělit prodeje v jednotlivých zemičkách jako česko-slovensko, západní Evropu, Asii a i tam podle zemí je to jiné, americký kontinent zase jiná struktura. Dotaz: ty při jízdě a potkání víš,jaký druh motoru auto má?Jestli naftu nebo benzín?Já fakt ne 😉
Avatar - Guttalax
Guttalax
😉 On nikoho porážet nemusí. Ve všech položkách je lepší. :-!
Icescent
S jakýmsi vymyšleným a uměle vytvářeným pojmem "vymývání mozků" zde nemohu souhlasit. Auto se neprodává především kvůli "vymývání mozků" (jinak jde slušně řečeno o reklamu!) - tak "debilní" zákazníky např. zde v ČR nemáme. Znám ty lidi mnohé osobně; a určitě si onu i30 nekoupili kvůli reklamě jen! Takže to je jakási ubohost, toto tvrdit taky pořád dookola. Jinak snad souhlas - musím ho znát... o tom není sporu! Ano, zlepšují se velmi zásadně. Nemyslím, že si i30 lidé kupují jen proto, že je to levné! Vím o lidech, kteří si mohli koupit klidně i dražší vůz, ale prostě ne. Třeba se jim nelíbí, víš... čili nejde jen o cenu! S tím tedy nesouhlasím... A poslední bo😜 přesně tak! Naprosto vyrovnaný soupeř! Jasně se DOTÁHLI na špici. Ovšem vyjadřuji jistou pochybnost, když tak umíněně píšeš: "Na to prostě z podstaty věci NEMAJÍ" ??? Jen aby ses opravdu nemýlil... Já si toto nemyslím. Ta křivka jde nahoru (od cenové přijatelnosti, kvality, designu, užitých materiálů, technologií, záruk apod.) - že je to jen otázka času, kdy "někdo" někoho předčí a dokonce v lecčems převýší. Prostě klidně může, ne že ne... 😉
pogo26
Ceed je ještě pořád za Aurisem a jako konkurenta Golfa bych ho neviděl. Ceed spíš bude ohrožovat Clio nebo Polo. Mezi konkurenty Golfa bych spíš vedle Focuse, Astry a Mégana dal i30.
Avatar - Bristol
Bristol
pojďme si ho zrekapitulovat ještě než sem naběhne další favorit: leon...octávku úmyslně nezmiňuji protože, pokud je pravda to co se povídá a píše tak ta už do C segmentu patřit nebude

Golf je favoritem vždy a všude...alespoň tedy v evropě a ať už jsou pokusy jeho konkurentů jakékoli, obvykle to končí tak, že jsou rádi pokud se mu pouze přiblíží(v prodejích EU) pokud bych se měl na trh podívat nezaujatýma očima bez jakýchkoli sympatií k té či oné značce/koncernu zřejmě bych si vzal právě toto auto(omlouvám se za to "bychaření")-ovšem, a díky bohu za to, je momentálně na výběr až až: extravagatní civic(kterému pomalu ale jistě přicházím na chuť), hravá a zábavná Mazda 3, třídní premiant v jízdě focus, francouzský elegán C4, až nezvykle usedlý megane, odcházející 308, krásná a schopná astra, charismatický a levný cruze, a zřejmě bychom neměli zapomenout na subprémiovou Giuliettu....a samozřejmě na dravé a schopné korejce kteří se snaží prorazit dokonce už i jinak než pouze lepší cenou-tuto zbraň elegantně nechali rumunům...a každý si může vybrat produkt, který se k němu hodí, protože chybu asi neudělá ani s jedním zmiňovaným vozem, všechna tato dnešní auta jsou už natolik sofistikovaná, že při výběru už záleží skutečně jen na vkusu, vzhledu, aktuální cenové nabídce, výbavě případně náklonnosti k té či oné značce... :yes:
gil54
:yes:
johny555
když pomineme Oktávku, kterou kupují lidé jenom protože je to Škoda, tak rozhodujícím faktorem bude CENA. Hádat se které auto, z této skupinky je lepší či horší nemá význam, v zásadě jsou na tom všichni podobně. Všechno jsou to mainstreamová auta nižší střední, kde se výrobci snaží za cenu co nejnižších nákladů vyrobit jakžtakž fungující dobře vybavené auto. Pět let to docela pojede, ale jakmile se začnou sypat ty různá turba, vstřikovací jednotky, filtry pevných částic a další žrouty peněženek, tak rychle pryč od toho. Osobně bych u rodinného vozu volil klasickou benzínovou atmosféru i za cenu trošku vyšší spotřeby a nižšího točivého momentů než u turbobenzínu/dieslu. Navíc do dieslu má cenu jít pouze v případě služebáku s velkým ročním nájezdem, jinak je to naprostý nesmysl. Kdo chce opravdu ušetřit na palivu, tak jediná volba je LPG/CNG.
Avatar - JDM
JDM
taky si všímám: mazda,mitsu,nissan .. tihle auta na cestě moc nepotkávám ale zase třeba subaru teď vídám dost často hlavně boxer diesely forestry lega i outbacky
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Presne, a v testoch ho chvália, veľa krát ho označujú za lepší než Opel Astra..
Avatar - white label
white label
To rozhodně ano a bohužel se to projevuje v mnohem širší míře. 😉
Avatar - white label
white label
Té konkurence Golfu je mnohem víc (např. P30😄, prostě vybrali pět pomyslně největších..
Avatar - Atlis
Atlis
Ronault ma pravdu. :yes:
Avatar - Atlis
Atlis
v ke mate kvp a lunik. to je horsie ako lazy...
Avatar - wladyk
wladyk
Tady už to je jak Svět motorů, který už se pár let nedá číst. Je zjevné kdo ho sponzoruje. Všechno od koncernu VW je super a ostatní je šunt. Je to jen zjednodušeně řečeno. Tam je to v článcích obaleno kecy.
lukas13
:yes:
lukas13
:yes: Přesně tohle mě napadlo taky. Bohužel ;-\
Avatar - wladyk
wladyk
Výhru ohledně ceníku už má v kapse. Dražší nikdo nebude.
lukas13
To auto je na trhu 4 roky. Ani ne rok po faceliftu. Vím, že ve věku 15-20 let (pokud tedy 1982 ve tvém nicku je tvůj rok narození a pokud si přidáváš 10-15 let, čemuž některé tvé příspěvky odpovídají) se 4 roky zdají být obrovsky dlouhou dobou. Celá střední! 4, opakuji 4 ježíšci! Vejde se do toho celá puberta!

Ale z hlediska technického zastarání jsou 4 roky v rámci aut prd. Tak tu ze sebe nedělej šaška.
ericn
No podle Matt´s blog z dubna (nějak se nesnaží) v Evropě 1-4/2012😒br />
P308 23. místo se 49477ks
C4 33. místo 38024ks
i30 42. místo 33046ks
Ceed 74. místo 22169ks.

tj HUKI daleko za PSA. Takže revoluce se koná asi jen v naší kotlině >😁
Statistika zahrnuje všechny třídy.

Jinak Golf samozřejmě první se 161762ks 😉 No uvidíe až se Matt pochlapí jaké budou výsledky např 1-8/2012.

Já bych osobně šel v této třídě do P308, tak nějak jsem si na Lvíčky už zvykl 😉
jossalito
Ono už to tak bývá, že do servisu se jezdí auta opravovat. Ale neměj strach, servisy mají všechny značky, protože je prostě potřebují. :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Hurá, místní výkvět pohromadě.
jossalito
1, cenová politika, vymývání mozků v podobě nekonečných záruk aj.;
2, pokud chci někoho porazit, musím ho znát;
3, protože je to pravda;
4, protože jsou levný, vesměs se prodávají základní verze;
5, i30 je lepší než jeho předchůdce a to ve všem. Nicméně v ohledu zavedené evropské produkce se pouze dotáhli. Ničím nepřevýšili. Na to prostě z podstaty věci nemají;

A ty se pokus normálně bavit, a ne tu donekonečna postovat cizí slova. Ale asi co jiného čekat od (korejské) kopírky. :no:
vrkuboy
Cituji z pasáže o Meganu: "zapomenout bychom neměli ani na pohodlné odpružení."

Ano a ještě gumové nepřesné řazení a měké sedačky... >😁
Bože kdo tyhle žvásty píše?!
jossalito
Až budu chtít něco vědět ohledně Hyundaie či Kie, napíšu Patrikovi.

Ty jsi jen nepovedená karikatura sama sebe. :-! :no:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
K dlouhému čtení můžeme zatím nabídnout [odkaz]
Snad se nám i nová Astra OPC dostane do rukou v ČR a na týden, pak to bude podobné počteníčko 😉
PS: v časopise by ty moje "odfláknuté" první dojmy vystačily skoro na dvě stránky...
Icescent
Jsi poněkud sprostější... nedělej to... a konečně se k oné jasné rostoucí konkurenceschopnosti Kia/Hyu vyjádři... náměty k přemýšlení o autech a ne o sprostotě:
1) Co si myslíš: proč Hyu/Kia tak roste? V čem vidíš jádro úspěchu?
2) Proč je tak respektují (píše se i slovo "bojí") jiné automobilky?
3) Proč sami píší, že se kvalitou, designem a vším velice zlepšují?
4) Proč se u nás tak dobře prodává?
5) V čem zříš plusy a mínusy např. nové i30 atp.

O tom se tu bav...
Icescent
Mně je zase poněkud divně z toho, že se k tomu nevyjádříš a pořád tapetuješ slovy o tapetování... Jinak, pamatuj si: "Není ten moudrý, kdo mnoho ví, ale ten, kdo ví, co třeba." 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
>😒] :yes:
t595
jezdím novými auty, se skládačkama zkušenost nemám
navíc ty šroty jezdí k nám na servis,takže mám slušný přehled o závadách >😁
Icescent
Žvaníš nyní pouze ty; tvoje slova "pohov, rozchod" aj. o něčem svědčí... A navíc, já citoval jiné. jestli ty považuješ výroky Klingera a šéfa e. d. GM za žvanění - fráze či dokonce pitomosti, pak žel platí staré české přísloví: "Netřeba hloupých síti, sami se rodí." 😉 ...

Já naopak beru jejich výroky za jasné vyjádření postoje respektu ke konkurenci...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Jenže to krátké svezení v Německu na kvalitním asfaltu v horách končí v momentě, kdy se čitatel začte a najednou končí... to bylo odfláknuté, bez diskuze.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já teda tu výhodu nevidím, možná tak v Jazzu, tam jo, to je MPV, tam se variabilitě meze nekladou, ale v Civicu? Posaz je opravdu vyšší, to uzná každý, kdo má alespoň 180 cm, že by raději seděl o něco níže...
jeteem
>😁 :yes:
TomDrandic
proč myslíte, že se Focus odrovnal ? Máte ho, nebo vycházíte jen z recenzí ?
jeteem
Golf musí porazit Astru? To nastalo v okamžiku kdy z něj 4. září stáhli plentu.
sumy
Nádrž uprostřed a magic seats měla už 8.g a rozhodně v ní nemám problém s nezvykle vysokým posezem, naopak, sedí se mi v tom příjemně utopeně, pravda, že když to člověk střídá s MPV, tak to je z extrému do extrémů >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Někdo se levou nohou i narodil. Ačkoli, jestli posloucháš ten korejskej *, tak TO VYSVĚTLUJE VŠE!
Avatar - nielblack
nielblack
Chtel bych se zeptat odkud beres tu jistotu, ze je zrovna v USA Jetta vnimana vysoko nad Elantrou. Pokud by si tam zil a vedel jak je tam vnimana znacka VW tohle by si nikdy nemohl napsat. Mozna je v Evrope VW podle nekoho neco vic nez prumer, ale to v USA jaksi neplati, spis naopak...
BeranK
Před posledními volbami přišli socani s nápadem, jak se ještě víc zviditelnit - zaplatili si pár mlaďochů, aby podle jejich propozic psali na internetové diskuze...kolegův synek tuhle brigádičku dělal a my jsme řvali smíchy, když jednou půjčil svýmu tatíkovi ty propozice a prefabrikované dotazy, odpovědi a "výkřiky", abychom si je mohli prostudovat....bylo to nemlich stejný, jako idolescentovy výlevy.....byli placení za to, kolikrát v diskuzích uplatní některá "moudra" a "pravdy". No, ale vydělávat si tímhle? To snad radši zakládat zboží v Tescu do regálů.....
BeranK
Mně tam chybí FIAT Bravo, ikona, která před pěti šesti lety měla podle velkohubého Marchionneho a jeho místních přitákávačů válcovat Golf.....

Jinak ten púřed tebou může mít pravdu, to víš, kdo si kupuje 10 let stará auta v autobazaru s přetočeným tachometrem a všelijak slátaná z více kusů po bouračce problémy zpravidla mívá....
BeranK
To máš pravdu...
BeranK
Ach jo, ty b-l-b-e, tebe za to asi platěj a dělaáš to stejně hloupě a tupě jako jsou hloupé a tupé jejich reklamy - SEDÚÚÚÚM!
Avatar - R32
R32
:no: zbytočne komentovať...
BeranK
Ty se snad z toho neustálýho opakování pár náhodných vět p...š, Idolescente...

Já musím konstatovat, že bejt Korejcema, poohlédnu se do Rumunska, tam včera utekly fotky novýho Logana a designově už to taky není takový holátko, takže těm tvejm idolům roste docela nebezpečnej soupeř někde úplně jinde. Takže POZOR, POHOV, Rozchod volno a ....žvanit fráze a pitomosti povoleno.
BeranK
Divil bych se, kdyby se 308 nebo C4 prodalo v Evropě míň než i30 a Cee´dů, ale to jen tak na okraj.....a Civic zas taková kusovka není, dělá se pokud vím v GB, holt je vidět, jak někteří vidí pouze rodnou ves (zejména když se jim to hodí), ale skutečně celou Evropu ani náhodou.
King of rain
Civic má pod předními sedadli nádrž, takže proto.Ten "magic seats" je dobrá věc, opravdu, za ten ústupek to stojí. :yes:
King of rain
Tak jestli chcete, tak KOMPLETNÍ test nového Golfa Vám tady zmáknu na 5 stran, aniž bych se v něm svezl.Bude stačit volit ty správná slova, jako benchmark,nejlépe naladěný víceprvek, s dovětkem má to i nejlépe naladěnou torzku, uživatelsky přijemné řazení, řízení,tlumí ale sportovně,robustně lehký, zase o krok dále před konkurencí.... no více nebudu prozrazovat, pokud bychom se dohodli.... 😉
t595
poslední Golf, co stál za řeč byla dvojka, dál už jenom šunt a že jsem jich bohužel pár měl
ve výčtu konkurentů mi chybí AR Giulietta,větší šrot jak VW to být nemůže a alespoň vypadá hezky
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Astra OPC nebyl test, ale krátké svezení, proto už z principu věci ten článek nemůže být tak rozsáhlý a podrobný jako standardní test (i kdyby třeba teoreticky mohl být)
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Civic má vzau stejně torzku jako Megane, i když je pravda, že o chlup lépe naladěnou (pravděpodobně za to mohou ty kapalinové silentbloky), ale jinak mu na prodejní úspěch Meganu chybí

1.diesel kolem objemu 1,6 takže nemá konkurenci jak na 1,5 dCi, tak na 1,6 dCi a jediný diesel v nabídce má aktuálně konkurenci v 2,0 dCi, což je v této třídě okrajová záležitost.

2. Benzínové motory - 1,4 od Hondy nejede díky dlouhým převodům, 1,8 jede pěkněji, má dlouhé převody, ale prostě energičnost 1,4 tCe Meganu nemá. Megane naopak nabízí krom 1,6 16V a 1,2 TCe na jiných trzích i 2,0 16V 103 kW, 2,0 TCe (132 kW), 1,4 TCe 96 kW, takže je z čeho vybírat (v Evropě, u nás je to horší)

3. Karosářské verze - Ano, Civic je docela prostorný, vzadu prostornější než HB Meganu, ale méně prostorný než kombi Meganu, protože Civic nemá zrovna hodně místa vzadu na hlavu. A hlavně kombi Meganu má podstatně větší a především variabilnější kufr než Civic... Megane má navíc ještě 3HB, sedan a CC.

To jsou věci, na které se v této třídě hodně hraje, ale je pravda, že Civic má i několik výhod proti Meganu... Třeba ten prostor pod zadními sedadly díky němuž musí řidič sedět nezvykle vysoko, páč má pod zadkem nádrž. (tohle už je fakt nesmysl a Honda by se na toho hňupa, který to protlačil kvůli nějakému psovi (viz video na stránkách Hondy), poslat na japonský ÚP). Pak má lépe odhlučněný podvozek a lepší řazení (oproti šestikvaltum 1,2 TCe a 1,6 dCi ani moc ne, ale oproti pětikvaltu slabší 1,5 dCi a 1,6 16V určitě).

Ale ono to je jedno, na počátku je potíž s tím, že Hondě a celému Japonsku je evropský trh u... a přenechávajího Korejcům.
Magistr
Asi tak. Trend úrovně článků je jednoznačně sestupný. :no:
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
iudex
Tento štýl vypočítavania (5 súperov, 10 najlepších XX, 5 najhorších YY) mi silne pripomína ženské časopisy, ktoré milujú vypočítavanie a vraj majú overené, že na toto ženy reagujú (10 tipov, čo jesť, aby ste schudli, 5 najsexi olympionikov a pod.). Len neviem, či si redakcia myslí, že auto.cz čítajú hlavne ženy. Vidím v tom vplyv vydavateľstva, do ktorého ACZ bohužiaľ patrí. 8-s
Avatar - miromen
miromen
Ikdyž je mi tohle auto od Renaultu sympaticke tak si myslim že do tohoto prapodivneho vyběru prostě nepatři. Co se tyče vlastnosti a kvalit auta tak zde určitě misto něj patři např. Civic.
Ondris
Nojo, vynechal jsem poslední větu. 😄
J4K
No no, píšeš z tvého pohledu, ale on to není asi tak úplně tvůj pohled, že? Vyplývá mi z toho😒br /> k ad1) - V životě jsi v nové astře nejel a ani možná neseděl, pouze opisuješ nesmyslné články ohledně porovnání hmotnostních tabulek atd.
k ad2) - Design nového focusu je otázkou vkusu, řekl bych, že se podobá dost tvým korejským favoritům, nicméně jízda s ním je na svou třídu excelentní, obzvláštˇs motorizací 1.6 ecoboost, na to nikdo z uvedené konkurence prostě nemá - bohužel ani koncern, kterého doma vlastníme!!!
k ad3) - V těchto autech je vidět, žes opravdu seděl, tam s tebou souhlasím, jen nevím, které konkrétně jsou ty fajn motory? Co jsem měl možnost zkusit já, tak opravdu nic o čem bych měl touhu se podělit.
k ad4) - Opět papouškování vyčtených názorů, zlepšovat je a bude stále co vždy a všude, néjen u francouzů.
k ad5) - Opět totéž co bodě 4), navíc zde Pán Bůh ti opravdu nepomůže, zato ale každý i neznačkový servis a to zpravidla za mnohem rozumnější cenu než u jiných značek, čehož se u 7-leté pseudo záruky/nezáruky u tvých korejských oblíbenců zpravidla nedočkáš.
jossalito
Ten řekl něco uplně jiného, než napsal.
Avatar - Ronault.
Ronault.
To bude tím, že P308 je základem pro C4, takže rozdíl ve stáří není nikterak velký z hlediska techniky.
jossalito
Že ti není stydno, tady pořád takto tapetovat. Je to k zblití. :-! :no:
Avatar - Ronault.
Ronault.
V čem? Ty se tady rozprašuješ na mraky soustavně.

Divně vypadáš a jsi ty, pokud ti připadá hezčí základní červená na 15" plechových kolech ve verzi Generation než bílá perleť Bose, tak z tebe jen mluví závist a malost.
Avatar - Ronault.
Ronault.
... tak mi připadají poslední dobou články na auto.cz

Píše se jen proto, abychom diskutovali a klikali.... Na tom by nebylo nic špatného, kdyby ale kvalita nešla dolů, viz test Astry OPC, který končí někde v polovině článku, v podstatě jde jen o fotogalerii.

V tomto článku je informačně prázdno, jen pár aut, která autor vybral a popsal, navíc co nejvíce kontroverzně, jen aby se diskutovalo... a samozřejmě předsudky... kdo jel v Meganu III ví, že rozhodně není pohodlnější než konkurence, dokonce má i tvrdší naladění podvozku než třeba Golf... ale co na plat, hlavně když se kliká... 8-s :no: :no:
Icescent
>😁 ... Já svůj příspěvek zamířil právě přímo "do mísy" na podstatu článku; o KONKURENCI atp. ... Ale co se týká designu, kvality - proč ne? Že je i30 kvalitní auto a designově solidní; o to snad není sporu; uznal to i šéf prodeje u VW o vozech Hyundai: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné konkurenty, protože vyrábí DOBRÉ automobily, mají SOLIDNÍ DESIGN a zlepšují KVALITU," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler.
Ondris
Ano, budou soupeřit o první místo...ale ne Cee'dem a i30.
Mezi nejprodávanějšími mají Elantru, Accent a Sonatu - a ano, pokud sečteme prodeje, udají jich víc, než VW Golfů a Jett. Otázka je, zda jsou to přímí soupeři (nejsou, možná někde v Asii). Ale třeba v USA a Mexiku je i chabá Jetta bouchaná Hispánci někde v Tijuaně vnímána vysoko nad Elantrou.

Když ale sečteme Golfy, Jetty, Passaty a Pola, VW je pořád vysoko nad Korejci. A těžiště prodejů mají v Evropě, tedy do jisté míry nejnáročnějším trhu světa.
Kpt.Melasa
Na českém trhu je to zjevně spíš na úkor japonců - francouzi rostou (Megane poměrně masivně) a japonci přinejlepším stagnují, trh nižší střední se přitom zvětšuje na úkor menších aut.
King of rain
Golf byl, je a bude v pohodě.Spiše je otázka, jak na tom bude zbytek světa, protože H/K + Koncern je pro ostatní velký problém, tedy hlavně v Evropě.
King of rain
Ty v-o-l-e, ty musíš mít jejich akcie a nebo máš přislíbeno místo v představenstvu. >😒]

Řešme kvalitu techniky,prodeje, vzhled....tohle už je zcela mimo mísu.
Icescent
No, jestli máš na mysli naši současnou fotbalovou reprezentaci, tak bych sázel i na možnou výhru přeboru >😁 😉 ... Ale vážněji; dle mého je to už trochu (a hlavně bude) jinak než jak uvádíš (přebor - reprezentace)😒br />
"Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB.

Hyundai tvoří společně s dceřinou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. V Evropské unii tato dvojice představuje z hlediska prodeje největší asijskou automobilku, napsala agentura Reuters.

"Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy.

- cit. z: [odkaz]
Ondris
Z jednoho pětimilionového trhu za období jednoho měsíce přece není možno nic vyvozovat...
Lepší je podívat se na evropské prodeje za kvartál, lépe pololetí, tam je vidět reálná pozice každého modelu.
Icescent
Za mě je největším konkurentem rozhodně i30! Hezky a trefně to vyjádřil Pavel Janda o nové i30 (Autoforum): "Už nemá smysl se ptát, zda je nová i30 dobrým autem. Otázkou je, co vše bude muset VW provést s novým Golfem, aby se Korejci vyrovnal." !!! Takže je konkurentem; a pořádným - tvrdím - největším! A jak již bylo i v něm. Autobildu popsáno obecně o značce Hyundai: "Sám nejvyšší šéf Martin Winterkorn vnímá Hyundai jako NEJVĚTŠÍHO v úsilí VW stát se světovou jedničkou..."

A dále; každý již dobře ví, že "Evropské automobilky se BOJÍ korejské konkurence" ... Respektují ji...

"Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB.

Hyundai tvoří společně s dceřinou firmou Kia pátého největšího výrobce automobilů na světě. V Evropské unii tato dvojice představuje z hlediska prodeje největší asijskou automobilku, napsala agentura Reuters.

"Jsou dost agresivní po celé Evropě. Jsou jedním z našich největších konkurentů," uvedl šéf evropských aktivit největší japonské i světové automobilky Toyota Didier Leroy.

(cit. z [odkaz]
Ondris
Tak samozřejmě...vzhledem k vzestupu, jakým si HuKi prošli, by Němci byli hloupí, kdyby je za potenciální konkurenci nepovažovali. Navíc je možný, že se jim zamotala hlava z toho smradu z lepidel. 😜 Justkidding.

Ale zatím to je podobné, jako když hraje oblastní přebor proti reprezentaci. 😄
Avatar - Ham.
Ham.
Otázky proč tam není ten či onen model jsou bezpředmětné.

V Evropě Korejci již vymazali Japonce, letos jsou Auris neřkuli Civic už daleko za i30/Ceed a dál klesají ke dnu, takže Japonci jako konkurence jsou zcela mimo hru. Fiat tento osud samozřejmě potkal ještě dříve a nemá cenu jej vůbec uvažovat vzhledem k útlumu evropských aktivit a stahování z tohoto trhu.

Duo i30/Ceed se začíná dotahovat na duo 308/C4. Přitom Korejci rostou, 308/C4 klesá nebo stagnuje. Nemocné PSA bude dál řešit problémy samo se sebou a do 2-3let určitě tlaku Korejců podlehne.

Z určitého úhlu pohledu by jako konkurence mohla být považována snad prémie A3/A/1er protože v nižších motorizacích jistě Golfu konkuruje.

Takže výběr je naprosto logický a Focus, Astra, Megane a duo HuKi je to, na co se Golf musí zaměřit a s čím bude reálně soupeřit, ostatní budou dělat tomuto souboji jenom kompars.
Avatar - Ham.
Ham.
Dvojice HuKi Japonce v Evropě bohužel již dávno zlikvidovala.
Icescent
Uvádíš záměrně u Hyu/Kia jen pohled "zákaznický", avšak POZOR! To zdaleka není vše... důležité je taky, jak jej vnímá samotná konkurence: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI VÁŽNÉ KONKURENTY, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ KONKURENTI," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky General Motors.
Icescent
Naprostý nesouhlas! Koukni se na to reálně a i z pohledu samotného šéfa prodeje VW: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI VÁŽNÉ KONKURENTY, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ KONKURENTI," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky General Motors.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas....... aj imidzove modely dotvaraju modelovu ponuku znacky ale clanok je o superoch golfa z hladiska predaja a uspechov na trhoch eu.... clanok nie je smerovany na porovnavanie imidzu alebo vykonov alebo podobne.....
Avatar - Starfighter
Starfighter
A dál? Nic...
King of rain
To je kvalitní názor! >😁 >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a ja stretavam kazdy den bentley continental GT a co ma byt? parkuje tam kde aj ja a teraz mam podla toho tvrdit ze bentley je predajne uspesnejsi model na slovensku ako panda lebo tu nestretavam cestou ? to je co za logika?

v KE lazy nemame

😉
Ondris
Na druhou stranu je jasný, co chtěl básník "kvalitou" říct. 😄
Ondris
To ne, ale i prémiové verze tvoří image modelu.
Navíc dCi a TCE se prodá mnoho a proti nim Cee'd/i30 při vší úctě k jejich kvalitám mohou nabídnout akorát tak kulový.
Avatar - Atlis
Atlis
ja stretavam prakticky denne hned dva RSy... to ze u vas na lazoch nejazdia, neznamena, ze nejazdia niekde inde 😉
jossalito
Výše si posal leda svý dojmy. Mé doporučení je, koukni se, co znamená slovo kvalita.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z mojho pohladu😒br />
1. astra je tazka krava, velke a neforemne auto ktore so slabsimi motormi proste nejde
2. focus sa ako ty pises porazil sam, ten jeho dizajn je proste neskutocny gyc... interier to iste... neskutocny hnus..... auto bez kuska charizmy a elegancie
3. korejci su tu na to aby si zobrali z kolaca kusok.... a vdaka inym sa ten kusok kolaca stale zvacsuje.... ale to nie je chyba korejcov... to je neshcopnost europskych znaciek, inak i30 aj ceed su krasne auta a maju fajn motory... takze u mna vitazia :yes:
4 megane a vlastne francuzi ako taki maju s kvalitou vzdy problem... uz roky sa hovori ze renault si zlepsil spolahlivost a este stale sa roky aj bude hovorit... a stale pritom to nie je ono..... stale je co zlepsovat... sluby su stale nesplnene
5. taliani to iste..... ked sa ti pokazi talianske auto tak ti ani pan boh nepomoze
Avatar - R32
R32
Nemyslím si, že japonci šli nejak výrazne dole. Pred časom boli hendikepovaní tým, že neponúkali naftu, teraz ju ponúka každý. Ak prirátame aj qashqai tak sú na tom slušne. Robili a robia stabilné čísla (hádam až na prepady Lanceru a trojky), kdežto frantíci a taliani sa prepadli o šialené čísla...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tych verzii GT a RS sa preda neskutocne vela 😉 , na cestach su to same megany RS >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ide tu o superenie z pohladu predajnosti a uspechov na jednotlivych trhoch eu 😉

mas pravdu, to len v strednej eu je par zakomplexovanych ludi ktori ziju myslenim v stredoveku, v zapadnej eu s tym problem nemaju a napr vo svedsku tam je ceed medzi najpredavanejsimi autami a rozhodne je svedsky trh kvalitny a ludia nepozeraju na kazde euro takze tam sa lacne sunky neuchytia.... to len v strednej eu su ludia zmagoreni skodovkami a pritom skodovky boli pred par rokmi vacsie sunky jak korejci.... zaujimave aku maju kratku pamat niektori ludia.....

v auguste bola kia ceed 5te najpredavanejsie auto svedska: [odkaz] tabulka je dole pod clankom, pekna deviacia >😁
Avatar - dal
dal
1.Astra má ze všech nejhorší motory, které jsou málo pružné a mají vysokou spotřebu
2.Focus se porazil sám
krok zpátky oproti předcházejícím generacím jak jízdou tak vzhledem
motory všechno nezachrání
3.a 4.Korejci ještě nejsou vnímáni u převážného počtu zákazníků jako konkurence i když jsou minimálně stejně dobrou volbou,
Myslím to tak, že kdo má na golfa tak si koupí golfa.
5.Meganu potažmo celému Renaultu bude ještě chvíli trvat než si napraví pověst co se týká spolehlivosti.
To co jsem výše popsal je jaká je realita
Můj názor však je:
Jestli se ale v budoucnu projeví další problémy s kvalitou může VW dopadnout ještě hůř než Renault. Lidé by si mohli uvědomit, že všichni zde jmenovaní výrobci mají lepší kvalitu. Ani tak silné povědomí o dobrém autě není neotřesitelné.
Ondris
Obzvlášt verze GT nebo RS...anebo 1.6 dCi a silnější TCE. Takže se Korejci chytají v podstatě jen na základní verze anebo Generation.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
niekto nam dnes vstal lavou nohou >😁

terajsi megane je uz pomaly veteran,,, aj korejci ho rozprasia na mraky
Avatar - Atlis
Atlis
nepytam sa ta na nazor. ide o princip.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
C4 je sice novsia ako astra ale predava sa vo vacsine statov eu horsie ako starsi P308 ... C4 skutocne nie je pre golf superom aspon co sa tyka predaja a uspechu na jednotlivych trhov v eu..

civic je v eu kusovka... auto ktoreho sa preda par kuskov ak to opat berieme z pohladu uspechov v oblasti predaja.... kedze kvalitou je aj citroen C4 aj civic na urovni golfu. Ono uz kvalitativne rozdiely nie su.... ide tu o superenie s golfom z pohladu predaja.......
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
suhlas :yes: golf sa az tak bat nemusi ani nikomu nic dokazovat ale skor by sa mali mat frantici a taliani a mozno aj skoda so seatom to bude mat tazsie ako inokedy, golf si zije svojim vlastnym zivotom, ten bude uspesny aj keby sa predaval bez kolies.... 😉

ale myslim ze netrpia prichodom korejcov len francuzi a taliani ale aj japonci.... klesa pocet japonskych aut.. uz tu nevidame tolko novych japoncov... predaje mazdy 3, aurisu, lanceru sli prichodom korejcov dole.... takisto yaris uz nie je taky suveren ako kedysi... ma tu konkurentov ako nove rio .... proste japonci tiez podla mna sli dole a este mozno viac.....
BeranK
Ještě bych zdaleka neodepisoval PSA, C4 je novější než třeba Astra (byť ta je mi z té sestavy výše nejsympatičtější.....), chybí tady rozhodně Civic (byť se mi ten nový nelíbí stejně jako mně fascinoval předchůdce) a adoraci česko-slovenské produkci chápu spíš jako úlitbu redakce silnému inzerentovi.

Golf zůstane měřítkem pro ostatní a pokud jím bude, byť v něčen dílčím může konkurence být lepší, zůstane Golfem. A ta sedmička se povedla a když si porovnáme komplex vlastností včetně šíře vybavení a technologií, tím etalonem v této generaci asi zcela jednoznačně zůstane.

Jinak je trochu zvláštní, že redakce, resp. autor článku uvádí jako konkurenta Oktávii, o které se tady minimálně půl roku píše, že má být vysunuta do třídy s Passatem, Mondeem či Insignií....

Takže "konkurentem", co se týká velikosti by měl být spíše Rapid a ten svým provedením a zaměřením má být levnou kvalitní variantou s jinými preferencemi - VW AG si logicky nebude v této třídě vytvářet sama sobě konkurenci a připravovat se o prodeje, když díra na trhu pro levnější a větší auta v této kategorii v souvislosti s celkovou hospodářskou situací je zřejmá. No a SEAT bude stejně okrajový model, jako byl jeho předchůdce a jako je třeba Guilietta od FIATu.

Nicméně, alepsoň podle fotek a údajů - ti z nás, kdo byli na nový Golf zvědaví a kdo se na něj těšili rozhodně asi nejsou a nemusí být zklamání. Navíc je vhodně načasován, takže mu můžeme popřát hodně štěstí, což znamená profit pro VW AG a hlavně další milióny spokojených zákazníků především v Evropě.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
no tak to nie je ziadna vyhra 😉 , vyzera to dost divne , radsej nech nechaju stare foto >😁
Avatar - Atlis
Atlis
zamerne ste dali medzi fotky megane vo verzii bieda pred FL? novy mate predsa nafoteny.

[odkaz]
Ondris
Koukám na hlasování, nestačím se divit.
Cee'd a i30 v Evropě rozhodně nejsou Golfu soupeři, ostrůvek deviace ve střední Evropě na tom nic nezmění. To už by se spíš dalo souhlasit s Qashqaiem a Jůlinou.
Avatar - R32
R32
Myslím, že kórejci robia oveľa väčšie vrásky iným značkám ktorým zobrali ich podiel. Golf je stabilný a jeho čísla nekolíšu nijak výrazne, Focus ako tak, no Astra, Megane a hlavne 308 a Bravo... to sú autá ktorým podiel na trhu neustále klesá na úkor kórejcov.
dubo
Nezabudli ste na Citroen C4?

Viem, že kvalitovo bude Golf vyššie, ale pomer cena/výbava bude hovoriť pre C4.