Za mě určitě Astra. Oba soupeři mají své plusy a mínusy, nicméně Astra mi přijde dospělejší, má daleko bohatší paletu motorů a když jsem tuhle zkoumal ceníky (spíš výbavy), tak i daleko větší možnost individualizace, takže bod pro Opel ;-)
Renault to u nás trochu fláká. Máme Generation, v Německu zase mají 1.4 TCe, 2.0 TCe, 2.0 16V, 2.0 dCi. Tak snad v další generaci se Mégane nespokojí s bojem o druhé či třetí místo ve třídě a bude mířit výš. Clio ukazuje, že Renault, když se trochu snaží, může znovu mířit na vrchol. :yes:
astra je sice tazsia o 100-200kg, ale cenami sla pozeram dole a megane po FL hore. Ako pozeram, tak 1,4t 88kw, ci dokonca s navysenim o 300e 104kw, nie je ovela drahsi ako megane 1,2tce 85kw, v tomto pripade by som si asi aj ja priplatil za astru. Minimalne 6 rocna zaruka vyvazuje cenove navysenie
ono to nie je o technike, 1,2tce je velmi moderny motor, ma rekuperaciu, start stop a ine novotinky, ale v tomto pripade mi pride, ze za peniaze dostanem vyssiu pridanu hodnotu u astry
ja som kukal sk cennik, za 14500e mas zhruba rovnake vybavy(astra ma na sk edition 150 vybavu) a u astry 6 rokov zaruka bez obmedzeni km, u megane 5 rokov iba s leazingom
Jednoznacne o dost hezci nez stupidni francouzky desing!Nedavno jsem videl nazivo jed astru opc a fakt my spadla brada .Opel se s novymi modely fakt vytahnul nemluvne o insignii!
Megane není špatný; ba ani nehezký; taky jsem jej jednu dobu zkoušel, poseděl, prostudoval... ale měl jsem možnost si pak i Astru pořádně otestovat, prohlédnout, prostudovat, omakat... Zde z těchto dvou bych volil po své osobní zkušenosti ASTRU! ...
aspon teda minimalne pol generacie pred meganom....terajsi megane v nizsej strednej triede je uz pomaly veteran.... takmer kazdy konkurent v triede je uz citelne lepsou volbou.... chce to novu generaciu a to cim skor..... megane boduje akurat cenou.... inak nevidim ziadnu vyhodu... nevynika v nicom.... ani v technike ani v dizajne a kvalita je tiez pochybna..... dovod na kupu megana? nuz ziadny.... za podobne peniaze jednoznacne radsej ceed :yes:
Další místní bychařská anketa, jejíž výsledky zcela odporují zdejší silniční realitě. >:-[]
Čím to asi je, že mezi tím co BY zdejší nicky většinou kupovaly, a tím co lidé skutečně kupují, je tak zásadní rozdíl? ;-)
Tak pokud někdo jede cenový maraton, tak se to vždy projeví.Podle toho co jezdí na silnici a co lidé kupují nelze předjímat skoro nic...snad jen dobrej marketing a cenu.
Když jsem před 2 a 1/2 lety kupoval auto, Megan byl na shortlistu, konkrétně Coupe. Líbil se mi, no když sem se do něj v showroomu posadil, okamžitě jsem věděl, že ho nechci. Podivný posez a mimořádně odpudivý bílý budík. Tak jsem koupil astru 1,6 T a nelituji. Dnes bych ale bral dvoulitr diesel...
Mám podobnou zkušenost z letošního dubna, jen místo Megana byl ve výběru ještě Golf a trochu exotika na danou kategorii v podobě 3008ky. Ten byl v Dieslu a to mi moc nevyhovovalo, pač většina jízd je krátké vzdálenosti, nebo městě a to by dostával motor hlavně v zimě na *. Vyhrála tedy Astra 1.4 Turbo 103 Kw. Zajímalo by mě jak to mate se spotřebou? Já mám za tím najeto je 3300 km a průměr mám 7,4. Doufám že spadne ještě alespoň k sedmi litrům.
Zdravím Opel-fandu
Golf jsem neřešil, proto že se mi nikdy nelíbil; 3008 jsem taky zvažoval. Ke spotřebě - tu neřeším, protože jsem si nekoupil 180 koňové auto, abych jezdil na spotřebu. Jezdím svižně plyn-brzda, tedy spíš hodně plynu a hodně brzdit. Denní dojíždění z Berouna do Prahy podle počítače tak za 9,8. Cesta Praha - Brusel s průměrem 150 km/h za 11,4; to samé v hustém provozu s průměrem 95 km/h za 8,8.
to nemůžeš tady napsat, že jezdíš rychle nebo svižně, brzda plyn nebo nedejbože někde předjíždíš spořádané a uvědomělé řidiče, hned budeš označen za prase a piráta, protože nejdeš poslušně v koloně po okresce 70km/h, protože tak to má být! :-)
Zdravím. Pokud jezdíte s tímto motorem převážně na krátké trasy, myslím že spotřeba už dolů moc nepůjde.Ve vašem případě při malém nájezdu je to ale asi opravdu jedno, spíš bych se zabýval vhodností tohoto (turbo) motoru pro vaše účely. krátké trasy s neprohřátým olejem těmto motorům mnoho nesvědčí. Jinak gratuluji k dobré volbě - nová astra je vzhledná a po všech stránkách vyvážená pro naše podmínky - pro vaše účely bych se přikláněl k výměně oleje pravidelně 1x ročně a volit řidší specifikaci, klidně i minerál, syntetika je zbytečně drahá a pro tak malou zátěž asi i zbytečná. :yes:
Další článek bez obsahu, s nesmysly(rozdíl mezi 1,6 16V 74 a 81 kW jde poznat max. v nejvyšších otáčkách, autor evidentně motory nejel a nic o nich neví)...
To je podla auto.cz rozdiel medzi Astrou 1,4turbo a Megane 1,2tce.
Teda: 1400kg vs 1200kg, pri vykone 88/85kW a 200/190Nm je podla mojho skromneho nazoru prilis.
Idealny by bol priamy porovnavaci test tychto motorizacii.
Mě tedy taky. Na největším automobilovém webu v Česku na návštěvníky vybafnou kozy a odkaz na porno. To je úroveň. ;-\ ....Adblock neAdblock, jde o princip.
Jaký porno?!!! Zase jsem o to přišel no ... mně tam skáče furt ten chlápek v červené kombinéze od KB, chodí po obrazovce a nevím, jak ho mám zastřelit. Kdybych měl standardně aspoň pod klávesou jedna lovecký nůž. Takhme ho můžu akorát "vojet" kurzorem. :-)
Jakýkoliv Renault tady prohraje s každým autem vždy, stejně jako Škoda vyhraje s kýmkoliv cokoliv. Obojí je totální nesmysl.
Jak už tady někdo napsal, kdyby Škoda vyrobila hov*o na kolech, byla by to s každým jiným porovnávaným autem alespoň remíza.
Když čtu některé testy, je mi jasné, že redaktor ve většině případů neví o vozech Renault nic a pouze kopíruje nesmysly, které se obecně tvrdí už 10 let.
Seděl jsem v obou vozech a i kdyby ta ASTRA lítala, nikdy bych si ji nekoupil, protože mám k tomu své důvody....
Škoda, že stiahli z ponuky 1,4 TCE a 2,0 TCE. V Nemecku sú v ponuke aj naďalej. Mne ta fukaná 1,4ka žere v meste 8,5 l/100km, mimo mesto a ďialnica 7,2l/100km (obute pirelli cinturato P6 195/65 R15. Ide veľmi pekne, pocitivo to ťaha ako stará 1,8 20V turbo. V oktávke mi to žralo 8L mimo mesta a 10,5 v meste (obute Bridgestone Turanza 195/65 R15) Maximalka je menšia hádam o 10 km/h. Obidve idú dačo cez 200 km/h.
Proč mít v nabídce něco, co se neprodává? Zájem o tyhle motory byl pomalu na úrovni individuálního dovozu. Renault se s vyššími verzemi bude vracet jen obtížně, zatím tu má image levných vozů.
Takže cca 50% by si koupilo Astru, 30% Mégane a 20% něco jiného.
V reálných prodejních číslech to ovšem bude úplně jinak.
Pomineme-li nejprodávanější Oktávku, prodá se v téhle třídě nejvíc VW a Hyu/Kia, za nimi se budou přetahovat o další dvě místa Ford s Renaultem. Teprve za nimi a za PSA group se bude s Fiatem, Chevy a Toyotou přetahovat o místo v desítce Astra.