Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Videoreportáž: Poprvé za volantem nového Seatu Toledo

56 komentářů

Xawier
...tím víc mi jeho design připadá o třídu lepší,než u Rapidu. Takže vyhodit Cabana a angažovat designéra Seatu! >😁
Nove Milla Giri
Mne sa z tejto dvojice uz od zaciatku viac pacilo Toledo. Zda sa mi, ze napriek PR smrsti to bolo skor tak, ze cely dizajn spravili najskor v Seate a az potom dostal Kaban hotove auto, aby na neho napasoval svoje svoje dizajnove prvky. Celkovo na mna predna a zadna cast Toleda posobi ovela harmonickejsie ako Rapid. Hlavne okruhla kapota motora so zagulatenym predkom a pravitkom rysovane svetlomety mi nejdu dokopy.
Xawier
Souhlas... :yes:
Avatar - cerrbion
cerrbion
Souhlas, ale Kabaň má své opodstatnění, protože hraje na notu konzervativní většiny, co ten "strejda design" pro páprdy vyhledávají. Takže Toledo vypadá hodnotněji a svěžeji než Rapid, jen ty ceny...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jaká konzervativní většina? Pokud by byla Škoda konzervativní, neměla by ten extravagantní tachometr a otáčkoměr s čísly vzhůru nohama :no: :no:
Xawier
U nás budou ceny nižší,než za Rapid...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Tady souhlas, hlavně ta nová maska Rapidu vypadá tak trochu "starodaewovsky"
Avatar - kaa
kaa
Ačkoliv je základ obou aut shodný, zde je jasný příklad toho co dokáže design. Když byla poprvé zveřejněna studie Rapidu(MissionL), byl jsem z toho nadšený. Oproti konceptu Seatu vypadala skvěle. Ten vypadal jako zastaralá herka. [odkaz]
Ve finále je to přesně naopak. Toledo vypadá moc dobře. Líp než Rapid. A navíc předpokládám, že půjde s cenou tradičně pod škodovku. Výbírat mezi těmito dvěma vozy já, jdu do Toleda. Jiná věc jsou ovšem ortodoxní škodovkáři. Ti stejně půjdou automaticky do Rapida.
Takže o jeho budoucnosti není pochyb.
holden_holden
tak at si skodadebils koupej jenom znacky, skrabku a budou mit hezci auto a svuj dobrej pocit
ryccardo
Je fakt, že v tomhle případě není důvod kupovat Rapida z důvodu jednodušší dostupnosti náhradních dílů. Obě auta se budou bušit v Boleslavi, takže "zvýhodněných" dílů bude na obě auta stejně. Nehledě na to, že budou ve většině případů identické na obě auta.
RS
To si trošku protiřečí, když se koncept MissionL dostal do výroby zcela bez změn. (to, že auto dostane kliky dveří a nebude mít projektorová led světla byla samozřejmost)
17" kola si můžeš přikoupit a černou střechu ti taky nalepí.

U Rapidu bude platit to samé co u všech moderních aut - bez pěkné barvy a velkých kol jde celý design z kopce.

Ani jedno auto jsem živě neviděl, takže si nechám soudy na později, nicméně Škodovácka verze se mi zatím jeví jako výrazně originálnější řešení.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Je to totéž, co jsem tady tvrdil od počátku. Příliš strohý a jednoduchý design vypadá dobře na vyleštěné bílé perleti a 18" kolech, na 14" pleších v červené základní to bude vypadat neskutečně chudobně a zastarale.
RS
Které auto ne? Dnešní design je tak postaven, aby vláčel břicho po zemi na 20" kolech. Na obrázku to funguje skvěle.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ten rozdíl u Rapidu je obrovský, podobně jako u Citigo. Jednoduché tvary neumí v základu nic nabídnout. Vem si jen Škodu a třeba Octavii, i v modré základní na 15" se na ní koukat dá, nebo na Roomster, zatímco Rapid a Citigo vypadají chudě.
Avatar - white label
white label
U Citiga vs Up! bych s tím souhlasil, ale u Rapidu vs. Toleda už zdaleka ne tolik.
XTad
Octavia na 15" v zakladni modre? Mozna tak pred faceliftem. Citigo je tragicke ve vsech provedenich, ale treba rapid nevypada ani v zakladni bile na 15" nijak strasne. A u roomsteru jsou rozdily ve verzich propastne [odkaz] vs. [odkaz]
Avatar - Ronault.
Ronault.
Roomster je i fotkou a i v té základní je to auto nějak zajímavé, vyjímečné, Rapid nijak ničím.

Octavia naopak, po faceliftu lepší.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Problém je ten, že někteří lidé, tím nemyslím konkrétně tebe, nerozlišují vlastnost od chyby.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Asi tak. Nechci vyloženě provokovat odkazem na "konkurenci",[odkaz] Nejde teď o Pepu, ten může být e😜ert třeba i v elektru, ale stačí přetočit na 36😁0 a prohlédnout si Rapid. V té sv. modré metalíze mu to sekne a v té bíle není vůbec zlý, vždyť je jen na 14". A možnost nechat si auto zvýšit je přece super, je možné, že to bude nabízet i Seat, ale já myslím, že ne.
RS
viz dole XTad. Octavia dle starých měřítek vypadá k světu i na plechu, faceliftovaná již nikoliv (přestože, se mi líbí FL jako komplet více - ve vyšších výbavách)

Citigo je přesně opačný případ. Na velkém podvozku stejně velké auto. I základní verze vypadá v rámci možností dobře.
Totální holobyt a vypadá to zcela v pohodě [odkaz]

Budu se opakovat, ale jsou prostě auta, na kterých je vidět každá koruna [odkaz]
androidromano
Ak je toto dvojča Rapidu, tak toto je veľmi vydarené oproti Škodovke. Vyzera aj elegantne.
martin81
... a tak dlho dokaze o nom niekto rozpravat, ani rapid ani toledo nie su auta, su to polepenci vsetkeho mozneho a tak to aj bude vypadat....
rapper
Toledu IV. to prostě sluší!
Akorát mě trochu mrzí, že se nepočítá se sportovní verzí Formula Racing. ;-\
Avatar - hijack
hijack
Sa mi paci ako vsetci vravia ze Toledo je len prerobena skoda od nas. Vsetko je len prerobene od skodovky. Da sa povedat ze ide o globalny model. Ono model bol navrhnuty aj tak v nemecku ostatne ako male trio. Kaban aj Romanos dostali na 80% hotove auta ktore potom len odlisily v ramci znackovych dizajnovych jazykov. Vsetko je kontrolovane VW. Jediny problem co sa mi nepaci je degradacia Toleda ako takeho. Vzdy slo o model na pomadzi nizsej a strednej triedy. Teraz je na urovni nafuknutej Fabie/Ibizy. ;-\
rapper
Ano jedná o určité znesvědcení tohoto dříve věhlasného jména, ale pouze v souvislosti s první a druhou generací. Ta třetí toto jméno "pošpinila" řekl bych mnohem více. Po technické stránce a z hlediska prostoru bylo nadprůměrné, ale ten design, no všichni víme. Jinak dřívější roli Toleda, co by vlajkové lodi Seatu převzalo Exeo, tedy spíš jeho budoucí nástupce 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
nesouhlasím. Toledo I mělo skvělý zvuk a bylo hlavně u nás snem mnohých. Nabídlo praktičnost, prostornost na jednoduchém základu zabalené do karoserie liftback.
A přesně v tomto duchu je toto nové Toledo. Tedy zcela správně použitý název, zcela správně zacílený model.
Jen netuším, jak to má korespondovat s filozofií značky coby "levného Audi", no ale tak už to u Seatu dnes chodí - vykradač koncernových stájí - Rapid, A4, Sharan...
Stále platí Seat je Ibiza a Ibiza je Seat. Jediný rozumný přínos za hooodně dlouhou dobu bude Leon.
Přesto podle mě Toledo zaslouží jen slova chvály :yes: Krásný design, který opravuje přesně ty detaily, které dokonale pohřbily Rapid. Toto je ten designový majstrštyk, o kterém tu kdysi hovořil nejmenovaný GTI >😁 >😒]
Bohužel zatím to vypadá, že Toledo (a Rapid) coby racionální volby alternativy k nižší střední třídě v praktičtějším a levnějším balení, pohřbí alespoň ze začátku cena 8-s
V TSI od 260-270 tis.? To by vůbec nebylo marné. Bohužel na podobnou cenu se zřejmě nepodívá ani základní MPI :no:
Neházel bych ale flintu do žita, časem si myslím, že vzhledem k minimálním nákladům na vývoj by mohla cena spadnout do akceptovatelných mezí.
rapper
No mě už ta odhadovaná cena 280 tis. za techniku VW a kus auta připadá dost nízká. A to si SEAT takovou cenu může dovolit jenom proto, že je to české Toledo. Kdyby se vyrábělo ve Španělsku v Martorell, cena by byla vzhledem k vyšším výrobním nákladům na pracovní sílu ještě mnohem vyšší. Jestli základ zůstatne na 280, bude to ideální. :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nebude. Za 280 mám plnohodnotnou nižší střední třídu bez kompromisů a hlavně - s použitelnými základními motory.

Za 290 tis. je Mégane Grandtour s 1.6 - a to prosím vč. klimy... Pokud netrvám na objemu kufru, tak tu je celá plejáda lepších vozů - i30, Ceed, Mégane, C4...

Jinými slovy - proč volit kompromis když si za danou cenu mohu dopřát plnohodnotné řešení? Protože je to Škoda (zde v hezčím balení Satu)? To je trochu doooost málo.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ten začátek je docela vtipnej 😄 a voiceover od Zezulky taky paměťníky jako jsem já >😒] potěší. Dnes určitě :yes:
Avatar - Ronault.
Ronault.
Taky se mi dnes video s Alešem docela líbilo, jde mu to 😄
Avatar - white label
white label
Jo, až na to o dvě čísla větší "Lambotriko" a poněkud směšné pohyby hned v úvodu, docela dobré... 😉
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ty pohyby na začátku beru jako jeho nové image >😒] A asi neměl jiné stylové triko s automobilovou tématikou, leda by tam naběhl v boxerkách jakožto fanoušek Boxterů >😒]
Avatar - white label
white label
Boxterů? Myslíš Boxerů, nebo Boxsterů? >😒] 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je to jedno, Ronault si beera nevybírá 😉 >😁
Avatar - Ronault.
Ronault.
To máš tak, prvně jsem přemýšlel, jestli to vemu jako fanouška těch motorů nebo jestli toho modelu Porsche a nakonec jsem vytvořil kompromisní řešení >😁
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je vidět, že se v automotive neztratíš. Nejdřív jsme chtěli udělat superauto, pak i praktické, nakoneca vpředu máme McPherson 4té generace a vzadu vlečný rameno. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak výtku k triku beru, ale ty pohyby tomu právě dodaly nevážný šmak, ačkoli se domnívám, že úplný záměr to nebyl.
Avatar - white label
white label
To doufám, že to nebyl záměr... >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒] Jako záměr by to ale vyznělo líp.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ačkoliv za normálního stavu by si model a přístup Seatu zasloužil leda hromy blesky, tak v reálných obrysech dostává model zcela jiný nádech a musím chválit. Proč?
1) dosud neznám českou cenu, tak je třeba chválit zavčasu >😒]
2) Toledo vyžehlilo přesně ty detaily, které Rapid posílají do 3. cenové kategorie
3) ačkoliv Seat se opět nezmohl na vůbec nic než rebrand jiného koncernového modelu, tak model dává smysl, logickou návaznost na kořeny Toleda I a skrývá značný potenciál

Jinými slovy pokud bude cena adekvátní, dokážu si představit zákazníka. Co víc, dokážu se s daným modelem ztotožnit i já sám... Arbitrem bude cena. TSI od 260 papírků? To by dávalo smysl :yes:
Bohužel, alespoň cena na začátku uvedení se zatím zdá se, poněkud přifoukla 8-s
XTad
1) :yes:
2) A to ktere?
3) :yes: Delat ze seatu alfu nema smysl.
Avatar - Ronault.
Ronault.
2) všechny ty, které jsou na Toledu oproti Rapidu jiné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
stručné a výstižné >😁 :yes:
XTad
Takze svetla, znacek, volant a naraznik?
Avatar - Ronault.
Ronault.
Ano, i s málo rozdíly se dá udělat hodně, viz facelifty, ať úspěšné nebo neúspěšné.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Design Rapidu je jeho vlastnost, ne porucha. 😉
XTad
A jeste k tomu vlastnost zcela subjektivni.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Já přece netvrdím, že je to porucha, jen hodně špatná vlastnost. Třeba ta nová škodovácká maska je hrozná, na Rapidu ještě ještě... ale třeba na Citigo to je ohyzdné.

Navíc mám pocit, že škodovka tuhle masku zavedla proto, že v základních verzích nemusí být chromovaná.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Tak u Citigo je to nutné tolerovat a u Rapidu nemám výhrad.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Třeba že nemá škrabku, protože španělé by si s ní nevěděli rady?
Avatar - white label
white label
K čemu by jim třeba na Malorce byla...? >😒]
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nevím, snad na přejetý kočky...
Avatar - Ronault.
Ronault.
Pekelné "kočky"?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😒] To je jako nějaký místní gang skútristů, nebo co? >😁