Ingolstadtská automobilka si pro autosalon v Paříži připravila světovou premiéru nové generace modelu A3 Sportback s praktickou pětidveřovou karoserií.
Máš pravdu, za obě auta není důvod se stydět, vlastně snad za žádné, které se v Česku prodává. Ovšem za své nenávistné výroky o VW-Gruppe určitě ano.
P.S.: Pokud je něco pro mě nudná záležitost, tak se tím nezabývám a nekřičím kolem sebe, jak je to nudné. To si přece protiřečí.
u audi to plati asi u vsech modelu - na fotkach to vypada "sede a nudne", ale kdyz se do toho posadis, tak se nazor meni velice rychle. to jsem zazil u minule a3, nove tt, a7 a jinych. proste interier neni pouze o vzhledu, ale i o tom jak se tam citis, a to podle me v audi vedi a umi opravdu dobre.
Ty jsi fakt pako. O Audi mluvis jako o ztelesneni nudy, ale nikdy jsi v zadnem nejel. Muzes mi prosim rict co je mene nudnejsiho na H/K, ktere Ty tady neprestanes slepe a za kazdou cenu obhajovat? To, ze se Ti libi jejich kolotocarsky libivy, ale totalne chaosnicky design, ktery za 3 roky neoslovi nikoho, je ciste Tvuj nazor, ale placat tady porad dokola takove blbosti...o tom ze Renault nebo H/K dela lepsi auta...mozna levnejsi, ale pletou se Ti pismenka ;-)
Ano, treba R8 je typicke auto pro metrosexuala a ja jsem jednim z nich - 3x mesicne na okruh, obcas na kurz se neco priucit, rucne umyt, vylestit, vyfoukat brzdy, pomazlit se, koukat na kamere kde je potreba se zlepsit...presne to delaji metrosexualove se svymi Audinami, mame na to klub >:D
Nudný jsi ty. I s těmi asiatskými designovými zrůdami. Nuda je totiž v tom, kdy veřejnost může o těch asiatských vlnkách na těch jednotlivých plechovkách prohlásit: hnusné - hnusné - hnusné - hnusné... Zkrátka nuda. Naopak vzrušení by nastalo, pokud by jednou korejci vyrobili auto opravdu krásné - třeba jako Audi. :-!
Tak to mám na design trochu jiný názor. Focus podle mě "uzavírá" spíš celou třídu než top 5. BMW 1 je na tom podobně a ani o Áčku a V40 nemohu říct, že bych k nim neměl výhrady...V nižší střední se mi líbí (překvapivě) Astra. ;-)
Sorry, ale najvacsie sracky v interieri robi "svetovy" Ford. Ten - tzv. dynamicky chliev je blamaz. Brutalne plastove plochy, ze akoze exluzivita, tak to je problem. Bohuzia aj vo VW!!!
Mne sa inteiér tiež pôvodne nepáčil, ale skús si doň sadnúť a zmeníš názor. Mne ten inteiér pripadal pre A príliš lacný, veď ho má aj A1, a ten z DS4-ky vyzerá modernejšie. Ale potom som sa doň na autosalóne posadil a okamžite som zabudol na nudný dizajn. Priestor, kvalita, prehladnosť, komfort... A to nemám rád nudný dizajn! Takže :yes:
tak to mas pravdu ... audi vyraba oproti renaultu ovela nudnejsie strohejsie a skaredsie auta :yes: , audi je stelesnenim nudy ... typicke auto pre metrosexuala .... ŠŠ :yes:
no jo, každej má jiný woko, chápu tě, doporučuji [odkaz] ;-) ale jak praví klasik, nesmí ti být při pohledu do garaže smutno a to by mně při pohledu na a3 bylo, možná velmi krušně ;-):yes:
Jak se říká: "čtyři kroužky pro ***ky".
Tahle hláška, musím říct, platí pro novější audiny čím dál míň, ale na druhou stranu působí čím dál sterilněji...
Je mi jasné, že to někomu může vadit, ale já jsem naopak rád za to, že se kufr nemění. Vadí mi, když si připlácím za lepší verzi a o něco přicházím. To samé mi vadí u "eko" verzí. Dokáži to tolerovat, ale vadí mi to. Takhle je bit ten, který si koupí základní model. Nedostává horší kufr, jen nedostává maximální možný. V tomhle případě by stejně ani tak nešlo o kufr samotný jako o prostor pod podlážkou, tedy většinou pro rezervu. Pokud jde o CNG, s ním se počítalo od začátku. Je to jen o tom, jak velké nádrže chtějí do auta umístit. Pokud stačí prostor pod kufrem, tím líp. Víc mne mrzí, že už v nabídce nejspíš nebude 110 kW verze na CNG. A celkem mne zajímá, jak dopadne náraz zezadu.
Eeeee, tady nesouhlasím, tvarových změn je na A3SB minimum oproti předchůdci. Mě se moc líbí a se slzou v oku vzpomínám na svýho černýho barda předchozí generace ;-)
Az na ten focus souhlas. Vsechny audi vypadajici stejne zacinaji byt proste nuda. Na druhou stranu nic neni tak subjektivni jako vnimani designu, takze chapu ze stejnej pocet lidi jako nas se najde na presne opacne strane.
Jojo, mas pravdu. Ja to ale prevazne beru z pohledu snizeni nakladu, protoze se vseobecne vetsinou prodavaj levnejsi mene vykonne motorizace. Proto tu torzku beru hlavne z duvodu snizeni nakladu. Verze CTNG nebude mit pro viceprvek rovnez moc mista. Tahle varianta by dle meho ocenila upravu podlahy v kufru a pokud by to byla verze bez CTNG, tak by se posun podlahy vyuzil pro navyseni velikosti kufru. Ale poku d by byt neco univerzalni, nikdy to nebude to nej, takze za sebe rikam ze MQB je ve vysledku prumerne reseni, z zadnym prinosem pro uzivatele, jen usporene naklady(ktere se nikde v cene neodrazi), aby nemusely byt zadky dva, tj viceprvek x TCNG nebo vetsi kufr s torzkou ;-) Ale jinak sporit prachy se musi, o tom zadna ;-)
Vlečená ramena s torzní příčkou má i 1.6 TDI. Zavazadlový prostor se tím nijak nezvětší, to by museli udělat jinou karoserii, což by nejspíš negovalo jakoukoli finanční úsporu. Za 220 € můžeš mít sportovní, který by měl mít multilink. U verze na CNG je to úplně jedno, protože prostor vyplní nádrže.
Ano, nicméně stále doufám, že zrovna u A3 by to měla mít jen verze TCNG, případně hybrid.
Ani v tomto článku jsem se k tomu žádné info nedozvěděl a zatím u všech běžných verzí A3 se uvádí vzadu víceprvek. Nebo už k tomu jsou někde nějaké přesnější konkrétní informace?
je to, že na prvním místě krásy této třídy se usídlil mercedes A a volvo V40, za nimi v závěsu bmw 1, pak Giulietta a pětku uzavírá Focus. Ba bych řekl, že A3 předběhla i taková kia ceed ;-):yes:
viz 12:52 W.L. Nic na tom nemění, že klub rejže bude na koni. Kecy o naladění, že to není poznat a pod. nikdy neuznám. A3, Golf ani Octávka nejsou o tom, že kupec jde po ceně. Na to je tu Rapid.
Souhlasím s Tebou. Minulá 3 sportback v době svého vzniku moc pěkná. Ale já nevím, už pomalu přestávám poznávat A3/4, ten zadek takový divný. Mi se to vůbec nelíbí.
Absenci víceprvku vzadu (např. na prostor kufru) můžeš maximálně využít v případě, že žádná z verzí/motorizací nebude mít víceprvek, což není případ A3. Je možné/pravděpodpbné, že alternativa k víceprvku vznikla konstrukční nutností verze TCNG, případě i hybridní verze, čehož pak bylo využito ke snížení nákládů/ceny pro levnější verze/motorizace.
Tady je vidět, že místo pro víceprvkek vzadu se u této verze příliš nedostává:
[odkaz]
Nemôžem si pomôcť, ale skoro všetky nové Audiny (hlavne ale A8 a táto A3) majú nejaký prispatý výraz svetiel - akoby práve preflámovali celú noc. Neviem, či to bol zámer dizajnéra, ale na kráse a pôvabe to inak pekným autám moc nepridáva.
Audi by sa mohlo poučiť od bračeka VW, ktorý má v nových volkswagenoch predné, ale aj zadné svetlá vyriešené veľmi elegantne.
Mám to přesně naopak, paco. A3 v téhle generaci vypadá ještě lépe, než v předchozí a zvlášť 5dv. sportback je designově mnohem povedenější/vyváženější. Zadní okno bylo u předchozího sb naopak ještě delší a celý zadek působil přilepenějším dojmem jakéhosi "polokombi", tohle je designově čistší. Jak moc nemám rád 5dv. verze malých a komapktních hb, tak tady bych asi udělil výjimku.
Viceprvek ho sezere, problem je ten, ze zdy byl viceprvek tak jako u Golfa pouze nahrazen torzkou bez dalsich uprav pro zvetseni objemu kufru. Takze zase je rec o "spickove" platforme s zadnym prinosem pro uzivatele.
Solidní prosklení mám rád, ale tohle není ani náhodou 50:50. Odhadem tak 33% v bodě s nejvyšší výškou skla. Třetí boční okno mi připadá u předchozí generace ještě větší. [odkaz] U téhle má blíž k A1.
Technicky a technologicky dokonalý vůz s designem podstatně méně atraktivním než měla předchozí generace. Návrat k dělení plné a skleněné plochy na bocích 50:50 je krokem zpět. Nepřirozeně velké 3. boční okno. Kabina vyrůstající na pontonu podobně ztopořele jako kdysi u Styla (Fiat)...Kam se poděl vliv WdSilvy?
tie dva kruhove otvory v strede hore ma aj sandero [odkaz] ;-) ... ked sa na to kukneme tak to v nom vyzera skoro jak v audi aj ked audi je nudnejsie to je jasne :yes:
tak to teda aj mne sa ten interier vobec nepaci. Neviem,ci sa snazili urobit nepodarenu napodobeninu ferrari interieru ,ale za mna palec :no: za interier [odkaz]