Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A3 Sportback nastupuje v nové generaci

74 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
by to mělo mít 380 litrů jako Golf a víceprvek vzadu. To znamená, že ten víceprvek zas toho prostoru tolik nesežere a je to hlavně o šetření.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aj kia ceed ma kufor o hodnote 380L a vzadu viacprvkovu napravu 😉 ziadne prekapko teda ze to ma aj audina...... to by bol trapas keby to tak nebolo

inak interier nic moc teda co do dizajnu... cakal som viac.... vyzera to ako nafuknuta A1tka
Xawier
Nepovidej >😁
Avatar - Choochoo
Choochoo
Viceprvek ho sezere, problem je ten, ze zdy byl viceprvek tak jako u Golfa pouze nahrazen torzkou bez dalsich uprav pro zvetseni objemu kufru. Takze zase je rec o "spickove" platforme s zadnym prinosem pro uzivatele.
Avatar - white label
white label
Viz 12:52
Xawier
Tak jistě! To je problém... >😁
Avatar - white label
white label
Absenci víceprvku vzadu (např. na prostor kufru) můžeš maximálně využít v případě, že žádná z verzí/motorizací nebude mít víceprvek, což není případ A3. Je možné/pravděpodpbné, že alternativa k víceprvku vznikla konstrukční nutností verze TCNG, případě i hybridní verze, čehož pak bylo využito ke snížení nákládů/ceny pro levnější verze/motorizace.
Tady je vidět, že místo pro víceprvkek vzadu se u této verze příliš nedostává😒br /> [odkaz]
_MT_
Vlečená ramena s torzní příčkou má i 1.6 TDI. Zavazadlový prostor se tím nijak nezvětší, to by museli udělat jinou karoserii, což by nejspíš negovalo jakoukoli finanční úsporu. Za 220 € můžeš mít sportovní, který by měl mít multilink. U verze na CNG je to úplně jedno, protože prostor vyplní nádrže.
Avatar - Choochoo
Choochoo
Jojo, mas pravdu. Ja to ale prevazne beru z pohledu snizeni nakladu, protoze se vseobecne vetsinou prodavaj levnejsi mene vykonne motorizace. Proto tu torzku beru hlavne z duvodu snizeni nakladu. Verze CTNG nebude mit pro viceprvek rovnez moc mista. Tahle varianta by dle meho ocenila upravu podlahy v kufru a pokud by to byla verze bez CTNG, tak by se posun podlahy vyuzil pro navyseni velikosti kufru. Ale poku d by byt neco univerzalni, nikdy to nebude to nej, takze za sebe rikam ze MQB je ve vysledku prumerne reseni, z zadnym prinosem pro uzivatele, jen usporene naklady(ktere se nikde v cene neodrazi), aby nemusely byt zadky dva, tj viceprvek x TCNG nebo vetsi kufr s torzkou 😉 Ale jinak sporit prachy se musi, o tom zadna 😉
Avatar - white label
white label
Viz MT 14:00
_MT_
Je mi jasné, že to někomu může vadit, ale já jsem naopak rád za to, že se kufr nemění. Vadí mi, když si připlácím za lepší verzi a o něco přicházím. To samé mi vadí u "eko" verzí. Dokáži to tolerovat, ale vadí mi to. Takhle je bit ten, který si koupí základní model. Nedostává horší kufr, jen nedostává maximální možný. V tomhle případě by stejně ani tak nešlo o kufr samotný jako o prostor pod podlážkou, tedy většinou pro rezervu. Pokud jde o CNG, s ním se počítalo od začátku. Je to jen o tom, jak velké nádrže chtějí do auta umístit. Pokud stačí prostor pod kufrem, tím líp. Víc mne mrzí, že už v nabídce nejspíš nebude 110 kW verze na CNG. A celkem mne zajímá, jak dopadne náraz zezadu.
martin81
....az na ten interier, ten mi pride odflaknuty..... :no: :no: 😢
Duke_Luke
tak to teda aj mne sa ten interier vobec nepaci. Neviem,ci sa snazili urobit nepodarenu napodobeninu ferrari interieru ,ale za mna palec :no: za interier [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tie dva kruhove otvory v strede hore ma aj sandero [odkaz] 😉 ... ked sa na to kukneme tak to v nom vyzera skoro jak v audi aj ked audi je nudnejsie to je jasne :yes:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Lukáš Vaverka (Auto.cz)
ten nápad je taky jediná společná věc těch aut, ty troubelíne 8-s :no:
Avatar - wladyk
wladyk
Tu "oranžádu" bych si teda odpustil. Jinak interiér pěkný a přehledný. Ne jako ty "pouťové" palubky v Korejských autech.
JaMM
Sorry, ale najvacsie sracky v interieri robi "svetovy" Ford. Ten - tzv. dynamicky chliev je blamaz. Brutalne plastove plochy, ze akoze exluzivita, tak to je problem. Bohuzia aj vo VW!!!
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Mne sa inteiér tiež pôvodne nepáčil, ale skús si doň sadnúť a zmeníš názor. Mne ten inteiér pripadal pre A príliš lacný, veď ho má aj A1, a ten z DS4-ky vyzerá modernejšie. Ale potom som sa doň na autosalóne posadil a okamžite som zabudol na nudný dizajn. Priestor, kvalita, prehladnosť, komfort... A to nemám rád nudný dizajn! Takže :yes:
Avatar - jeylkey
jeylkey
u audi to plati asi u vsech modelu - na fotkach to vypada "sede a nudne", ale kdyz se do toho posadis, tak se nazor meni velice rychle. to jsem zazil u minule a3, nove tt, a7 a jinych. proste interier neni pouze o vzhledu, ale i o tom jak se tam citis, a to podle me v audi vedi a umi opravdu dobre.
webpaja
Právě interiér je naprosto famozní...jednoduchej a čistej!
Avatar - Emel
Emel
Moc nemusím tu výsuvnou navi, starší design volantů se mi líbil taky víc. Ale to jsou jen takové drobnosti.
Avatar - Ronault.
Ronault.
:yes:
Hospoda
Dospělejší A3... (ale nejhezčí "mini kombi" je V40 >😁 )
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Tiež mi pripadá A3 sportback ako kombi, podobne aj minulá generácia. Ale tej novej to napriek "kombi image" vyzerá dobre! 😉 :yes:
Avatar - billionaire
billionaire
opat parada :yes:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Technicky a technologicky dokonalý vůz s designem podstatně méně atraktivním než měla předchozí generace. Návrat k dělení plné a skleněné plochy na bocích 50:50 je krokem zpět. Nepřirozeně velké 3. boční okno. Kabina vyrůstající na pontonu podobně ztopořele jako kdysi u Styla (Fiat)...Kam se poděl vliv WdSilvy?
_MT_
Solidní prosklení mám rád, ale tohle není ani náhodou 50:50. Odhadem tak 33% v bodě s nejvyšší výškou skla. Třetí boční okno mi připadá u předchozí generace ještě větší. [odkaz] U téhle má blíž k A1.
Avatar - Ham.
Ham.
Každý to vidí jinak, třeba Němci tento design žerou😒br /> [odkaz]
Avatar - white label
white label
:yes:
JaMM
Nemci zozereru vsetko, co je momentalne in!
Avatar - white label
white label
Oni to hlavně umí udělat a "žere" to celá Evropa. 😉
Avatar - white label
white label
Mám to přesně naopak, paco. A3 v téhle generaci vypadá ještě lépe, než v předchozí a zvlášť 5dv. sportback je designově mnohem povedenější/vyváženější. Zadní okno bylo u předchozího sb naopak ještě delší a celý zadek působil přilepenějším dojmem jakéhosi "polokombi", tohle je designově čistší. Jak moc nemám rád 5dv. verze malých a komapktních hb, tak tady bych asi udělil výjimku.
nomises
Souhlasím s Tebou. Minulá 3 sportback v době svého vzniku moc pěkná. Ale já nevím, už pomalu přestávám poznávat A3/4, ten zadek takový divný. Mi se to vůbec nelíbí.
Avatar - white label
white label
Chlapi, opatrně s tím metylem.. 😲 >😁 😉
JaMM
Chod sa ho opytat! Povie ti * a predstavenstvo ti nepovie ani prd!
zlysoused
[odkaz] :yes:
Avatar - del42sa
del42sa
koukám na ty poslední dva obrázky, no pěkná "traverza" tam je >😁 Tímto zdravím Jossalita 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
viz 12:52 W.L. Nic na tom nemění, že klub rejže bude na koni. Kecy o naladění, že to není poznat a pod. nikdy neuznám. A3, Golf ani Octávka nejsou o tom, že kupec jde po ceně. Na to je tu Rapid.
Avatar - white label
white label
Ano, nicméně stále doufám, že zrovna u A3 by to měla mít jen verze TCNG, případně hybrid.
Ani v tomto článku jsem se k tomu žádné info nedozvěděl a zatím u všech běžných verzí A3 se uvádí vzadu víceprvek. Nebo už k tomu jsou někde nějaké přesnější konkrétní informace?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Někde na odkaze se píše o víceprvku. Byl to slovenský článek a CNG tam považují za uměle vyrobenou směs vodíku a CO2.
Avatar - Emel
Emel
1.6TDI má v základu torzku a dá se připlatit víceprvek... myslím.
Avatar - white label
white label
Jj, viz MT 14:00
Avatar - jozephko
jozephko
Nemôžem si pomôcť, ale skoro všetky nové Audiny (hlavne ale A8 a táto A3) majú nejaký prispatý výraz svetiel - akoby práve preflámovali celú noc. Neviem, či to bol zámer dizajnéra, ale na kráse a pôvabe to inak pekným autám moc nepridáva.
Audi by sa mohlo poučiť od bračeka VW, ktorý má v nových volkswagenoch predné, ale aj zadné svetlá vyriešené veľmi elegantne.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Přesně tak!
Avatar - manitou
manitou
je to, že na prvním místě krásy této třídy se usídlil mercedes A a volvo V40, za nimi v závěsu bmw 1, pak Giulietta a pětku uzavírá Focus. Ba bych řekl, že A3 předběhla i taková kia ceed 😉 :yes:
Avatar - wladyk
wladyk
Naopak bych řekl, že světla jsou pěkná. Kia, Peugeot, Ford a další mají přední lampy vytažené div ne až pod okno. Co je na tom krásného nechápu.
Avatar - white label
white label
Přesně tak, mimochodem jeden z důvodů proč tolik lidí odešlo od 5er při příchodu E60.
Avatar - manitou
manitou
to je proto, aby se to v další generaci zase mohlo vrátit zpátky, jako u e60 😉 :yes:
Avatar - white label
white label
Vidím (zatím), že s ten metyl dál šíří, prohibice-neprohibice, indiáni-neidniáni. >😒]
[odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
:yes:
Avatar - manitou
manitou
neměj strachy, jako rys, jako rys ! 😉 😉 :yes:
Avatar - white label
white label
Jinak viz 12😁2
Avatar - fOE
fOE
Az na ten focus souhlas. Vsechny audi vypadajici stejne zacinaji byt proste nuda. Na druhou stranu nic neni tak subjektivni jako vnimani designu, takze chapu ze stejnej pocet lidi jako nas se najde na presne opacne strane.
Avatar - manitou
manitou
ale jo, nikomu to netlačím, nemám patent, tohle je prostě jen moje pořadí. možná bych focus v ST posunul hned za áčko s volvem 😉 :yes:
webpaja
Eeeee, tady nesouhlasím, tvarových změn je na A3SB minimum oproti předchůdci. Mě se moc líbí a se slzou v oku vzpomínám na svýho černýho barda předchozí generace 😉
Avatar - Emel
Emel
Na druhou stranu... kdybych chtěl kompakt od Audi, klidně bych koupil skladovku minulé generace, za ty ceny...
Avatar - manitou
manitou
no jo, každej má jiný woko, chápu tě, doporučuji [odkaz] 😉 ale jak praví klasik, nesmí ti být při pohledu do garaže smutno a to by mně při pohledu na a3 bylo, možná velmi krušně 😉 :yes:
Avatar - white label
white label
Vidím, že máš s léčbou zraku osobní zkušenosti (viz pohotový odkaz), tak to pak jo... >😒] 😉
Avatar - manitou
manitou
woe, jsem to před asi pěti lety hledal pro furu poštolek, bo už ani neviděl na monitor 😉
Avatar - JuckiCZ
JuckiCZ
Jak se říká: "čtyři kroužky pro ***ky".
Tahle hláška, musím říct, platí pro novější audiny čím dál míň, ale na druhou stranu působí čím dál sterilněji...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to mám na design trochu jiný názor. Focus podle mě "uzavírá" spíš celou třídu než top 5. BMW 1 je na tom podobně a ani o Áčku a V40 nemohu říct, že bych k nim neměl výhrady...V nižší střední se mi líbí (překvapivě) Astra. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
škoda jen těch extravagantních světlometů. Audi taková jednoúčelová šaškárna nesluší. :no😒br />
Audi není rendlík....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak to mas pravdu ... audi vyraba oproti renaultu ovela nudnejsie strohejsie a skaredsie auta :yes: , audi je stelesnenim nudy ... typicke auto pre metrosexuala .... ŠŠ :yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nudný jsi ty. I s těmi asiatskými designovými zrůdami. Nuda je totiž v tom, kdy veřejnost může o těch asiatských vlnkách na těch jednotlivých plechovkách prohlásit: hnusné - hnusné - hnusné - hnusné... Zkrátka nuda. Naopak vzrušení by nastalo, pokud by jednou korejci vyrobili auto opravdu krásné - třeba jako Audi. :-!
Avatar - Typhoon
Typhoon
Jsi trapnej se svými poznámkani o nudnosti. Kup si toho svýho renaulta nebo Kiu a někde v ústraní se styď.
Avatar - Ronault.
Ronault.
Měl by se stydět za to auto? K tomu bych důvod neviděl a zařadil by ses tak k němu. Pokud se má stydět za některé své výroky, to ano.
pargi
:yes: snad raději za všechny (téměř) 8-s
Avatar - Typhoon
Typhoon
Máš pravdu, za obě auta není důvod se stydět, vlastně snad za žádné, které se v Česku prodává. Ovšem za své nenávistné výroky o VW-Gruppe určitě ano.
P.S.: Pokud je něco pro mě nudná záležitost, tak se tím nezabývám a nekřičím kolem sebe, jak je to nudné. To si přece protiřečí.
pargi
Mě spíš irituje to, jak zaslepeně glorifikuje všechno, co je z Koreje, bez ohledu na to, jak dobré (nebo špatné) to ve skutečnosti je.
flipmode
Ty jsi fakt pako. O Audi mluvis jako o ztelesneni nudy, ale nikdy jsi v zadnem nejel. Muzes mi prosim rict co je mene nudnejsiho na H/K, ktere Ty tady neprestanes slepe a za kazdou cenu obhajovat? To, ze se Ti libi jejich kolotocarsky libivy, ale totalne chaosnicky design, ktery za 3 roky neoslovi nikoho, je ciste Tvuj nazor, ale placat tady porad dokola takove blbosti...o tom ze Renault nebo H/K dela lepsi auta...mozna levnejsi, ale pletou se Ti pismenka 😉

Ano, treba R8 je typicke auto pro metrosexuala a ja jsem jednim z nich - 3x mesicne na okruh, obcas na kurz se neco priucit, rucne umyt, vylestit, vyfoukat brzdy, pomazlit se, koukat na kamere kde je potreba se zlepsit...presne to delaji metrosexualove se svymi Audinami, mame na to klub >😁
Avatar - PeterLuk
PeterLuk
Konečne má vzadu pekné svetlá :yes: (oproti trojdveráku)
JaMM
... s logom Audi.
Avatar - white label
white label
Hodně evropanů má zjevně tu "drahou nudu" rádo, a letos v srpnu zvlášť...