Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Obrácený downsizing: Toyota Sequoia s 4,6 V8 končí, zůstává jen 5,7 V8

Ani dnes nemusí být nutně motory s každým rokem menší a menší.
Zpět na článek
20. 9. 2012 12:16
20. 9. 2012 12:17
20. 9. 2012 13:25
20. 9. 2012 13:46
20. 9. 2012 16:15
20. 9. 2012 20:12
20. 9. 2012 21:29
20. 9. 2012 22:06
20. 9. 2012 22:22
21. 9. 2012 09:40
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 12:06
halt se musí přizpůsobit
americké konkurenci která má právě tyhle kalsické objemy jako je 5,7. Stejně se ale americké zančky prodávají v tomhle segemntu líp, Tundra je klasickým příkladem...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - PeterLuk
20. 9. 2012 22:25
Re: halt se musí přizpůsobit
Zatiaľ síce u konkurencie majú riadne motory, ale počul som čosi také, že "Henry" nasadí slávny litrový trojvalec... >:D
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 22:55
Re: halt se musí přizpůsobit
Do Expeditionu a F350, ale místo motorku do stračů vid >:D >:D >:D

To by se s tím ani nerozjelo
Avatar - PeterLuk
21. 9. 2012 13:13
Re: halt se musí přizpůsobit
:yes: >:D >:-[]
20. 9. 2012 12:16
...
Jóó, bydlet někde v Novym Mexiku, to bych si takovou Tundru rád obráceně prodal. :-)
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2012 12:17
s firemni ccs
chaluparuv sen!!!
p.s. staci domontovat kouli a bezet pro agados...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Katikakus
20. 9. 2012 12:45
Chvalabohu...
...alespon nekde maji rozum! :-!
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 13:26
Re: Chvalabohu...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - MikeeC
20. 9. 2012 14:34
Re: Chvalabohu...
tak tak.. :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 9. 2012 20:15
Re: Chvalabohu...
Co vidíš rozumného na polonáklaďáku s žebřinovým rámem a motorem, který spolyká absurdní množství paliva? Pokud jsi ovšem nereagoval pouze na ten fakt vypuštění "menšího" motoru.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 22:07
Re: Chvalabohu...
5,7 je klasika motor a polonákladáky sou v USA prakticky nejolíbeněší kategorí aut.
Absurdní množství paliva je irelevantní pojem
20. 9. 2012 22:47
Re: Chvalabohu...
:yes: navíc 5,7 Hemi v grandčíru umí za určitých podmnínek jezdit kolem 10 litrů, tady v testu se snad dostali aji pod 10. Takový malý foukaný litrový motůrek v autě poloviční velikosti a hmotnosti (a čtvrtinovém výkonu) bude jezdit za stejných podmínek za litrů 6. Teď se dostáváme k tomu, co je absurdní množství paliva.
21. 9. 2012 07:35
Re: Chvalabohu...
sedmdesátkou na tempomat. jinak to žere jak prokoplé.
21. 9. 2012 08:58
Re: Chvalabohu...
Proto píšu, že za určitých podmínek. Jinak tady na auto.cz jelo grandčíro v úplně ucpané praze za 19 litrů, pak večer klidnou prahou za 11,5. Na daný objem, konstrukci, hmotu auta je to nádhera.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2012 09:36
Re: Chvalabohu...
70kou? 120 v pohodě a bez tempomatu.... >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 9. 2012 16:37
Re: Chvalabohu...
Jo to je super mít přes 300 koní a ploužit se 120 a šimrat plyn jen aby mi to nevzalo 15 >:D 8-s :no: To už mi přijde smysluplný přímovstřikový downsizingovaný motor, který pod spořílkem při nízké zátěži jede úsporně než velký motor, který nepojede úsporně nikdy.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 9. 2012 16:34
Re: Chvalabohu...
Určitě, taky mám rád pohádky :-) Dej mi HEMI do ruky, já s tím objedu svůj cyklus a určitě to za deset nebude. A vždycky mi při takových pohádkám vyskakuje jedna otázka. Nač HEMI, když s tím každý jezdí jak šnek, aby pak mohl psát jak jsou ty diesely na nic, že on jezdí s V8 za deset. Podle mě trochu zbytečnost potom takový motor. Já mám poměrně silný motor a užívám si ho, kdybych chtěl šetřit, tak si koupím něco jiného. Kamarád má 540i a jezdí za 18, protože kvůli těm výkonům si to auto koupil.
21. 9. 2012 17:41
Re: Chvalabohu...
Schválně jsem napsal za určitých podmínek, ty pohádko. Dej mi cokoliv do ruky a bude žrát 30, když já budu chtít. Tady ale byla řeč o absurdních spotřebách. Bylo by 20 litrů pro obrovské grandčíro s tímto motorem pod haubnou moc? K tomu se vyjádři.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 9. 2012 18:57
Re: Chvalabohu...
20 litrů je přeci jen vyšší číslo, reál v běžném cyklu s převažujícím městem a svižnou jízdou vidím na 17. Proč ale takhle plýtvat, když ti mnohem lepší službu za úplně jiné peníze udělá moderní naftový šestiválec? Např. BMW 35d nebo i ten diesel v GC, abychom byli na stejné cenové hladině. V tomhle typu aut je benzín prostě jen mrhání drahocennou ropou, která musí vystačit i na mnohem důležitější věci. Samozřejmě proti těmto autům ani majitelům nic nemám a ať si každý kupuje co chce, ale tohle mi při dnešní kvalitě naftových šestiválců smysl nedává.
21. 9. 2012 19:19
Re: Chvalabohu...
Jenomže moderní naftové šestiválce jsou technicky velice složité s množstvím potenciálních mrvítek. A HEMI? Jednoduchost sama. Navíc sametový chod, hezký zvuk a z výfuku fialky místo kyslého naftového zápachu :-) a na šetření ropy doporučuju jazdit pro rohlíčky k pekaři na kole místo autem :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
22. 9. 2012 00:21
Re: Chvalabohu...
O spolehlivost tady teď nejde. A nevím, jestli jsi někdy moderní naftový šestihrnek jel nebo alespoň slyšel. Klišé, že málokdo pozná naftový pohon je minimálně u D3 pravdou, zvuk je třeba u 35d moc hezký (utlumený) a garantuji ti, že i s nosem přilepeným na koncovce výfuku nic neucítíš. Nechci zde být za zastánce dieselu, ale je to tak. Hodně lidí má zafixován diesel jak ho ty (špatně) popisuješ, ale realita je jinde. A je taková, že vedle ní mají motory jako HEMI mizivou šanci nejen kvůli spotřebě, ale že snad jen kvůli lepšímu zvuku při plném plynu ten motor nemá výhodu. A prodeje to potvrzují. Bohužel málokdo si to umí přiznat, ale jelikož to jsou většinou bychaři, tak spíš bohužel pro ně. Bez urážky na tebe ;-)
22. 9. 2012 00:46
Re: Chvalabohu...
Zatím jsem ho sám nejel, jenom jsem se spoluvezl. Vevnitř to poznat nejde, ale jakmile jsem otevřel dveře, bylo vše jasné (a né proto, že jsem věděl, že jedu v naftě). Tento fakt ale doprovází aji dnešní přímovstřikové benzíny, takové charakteristické cvakání. No a nevím, esi ti řeknu novinu, ale spálená nafta smrdí úplně stejně bez ohledu na to, kolika válci prolítne a poznat to jde docela snadno. Prodeje HEMI jsou a zůstanou v Evropě okrajové, vo teeem žádná, ale ruku na srdce, sám bys raději jezdil s atmo 8hrnkovým benzínem, kdybys měl bezednou cécéesku :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
22. 9. 2012 20:42
Re: Chvalabohu...
Já jel v X5 35d a rozdíl tam de facto nebyl a takový Pentastar v GC je proti tomu motor do hračky. Nejede a žere. HEMI sice jede, ale žere jako urvané. A mít neomezenou kartu na benzín, tak si koupím úplně jiný druh auta a bylo by to na benzín a třeba by to žralo stejně jako GC s HEMI, ale mělo by to smysl (M5). O to mi jde. Na co v tak potentním autě jako je GC prolévat absurdní množství paliva, když stejnou práci zvládne mnohem lépe naftový šestiválec.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 9. 2012 16:31
Re: Chvalabohu...
Irelevantní? Obamův kabinet tvrdí opak a i na americké motoristy dojde. Nechce se mi ten článek hledat, kde se zavázali zmenšit průměrnou spotřebu aut do roku tuším 2020 na 6 litrů? Nějak tak. Ano, je to průměr, takže se to hodně zmenší malými auty a hybridy, ale i tyhle auta dřív nebo později potká konec. Takže bych řekl, že to relevantní je i v USA. Američané a místní fans americké produkce se můžou smíchy potrhat evropským motorům a trendům, ale i na USA dojde. Jen později. Ropa prostě není nebo ji není tolik, aby se vyčerpala na palivo. Nebo sis myslel, že velkoobjemové motory tady budou do nekonečna?
21. 9. 2012 19:22
Re: Chvalabohu...
Ano ano, byl tady o tom článek. V současnosti je průměrná spotřeba vybraného vzorku amerických vozů tuším 8,9 litrů. Kolem roku 2016 by to mělo být něco přes 6 a 2020 snad 4,9 litrů? Čísla přesně nevím, ale úplně vedle určitě nejsem.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
22. 9. 2012 00:14
Re: Chvalabohu...
Nějak tak to je. Zkrátka šetřit se bude muset pokud si někdo myslel, že se to USA vyhne, tak se šeredně mýlil. Taková je hold doba.
Avatar - Katikakus
21. 9. 2012 08:44
Re: Chvalabohu...
Tahle kategorie vozu je v US nejprodavanejsi a reagoval jsem na hloupy trend downsizingu tady v Evrope v kontrastu se situaci v US.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
21. 9. 2012 16:28
Re: Chvalabohu...
Tak to potom ano :yes:
20. 9. 2012 13:25
camel
Klasicke arabske velbloudi prepravovadlo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 13:46
Re: camel
v arábii vede z týhle třídy LandCruiser, následován americkým fordem expedition a chevy tahoe.
Avatar - salamoon
20. 9. 2012 16:15
ufff
ked sa po case pozriem na ten interier,stale ma to udivuje zas a znova...ta kabina musi ma na sirku minimalne tri kilometre.... >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 9. 2012 21:29
Re: ufff
Měl jsem možnost jezdit s minulou generaci,je to skutečný tank.
spotřeba byla stejná při nezatíženém autu anebo když jsme tahali skoro 2,5 tunový přívěs .
Sice jak bylapřetížená,měla čumák nahoru ale dávala velice dobře.
Jediná trochu nevýhoda byly 4 rychlosti automatu.
Ford na tom byl lepší :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 22:06
Re: ufff
No dneska už i tahle kategorie má 8st. automaty nebo je brzdy dostane.
Avatar - PeterLuk
20. 9. 2012 22:22
Náhoda?
Určite v tom niečo bude... Systém vypínania dvoch valcov, elektromotor... ;D Ešte lepšie by to však vyzeralo u Forda. To by bol kontrast s litrovým trojvalcom v Mondeu!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
21. 9. 2012 09:40
Bravo Toyota!
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0