Technika
problem elektricky pohanenych turbodmychadel nebo kompresoru je detailne rozpracovan a vyresen. Na jedne strane jsou "tuzingarske" firmy, ktere nabizeji po netu "kity" sestavajici z elektromotoru s vykonem mensiho vysavace a s obehovym kolem vyrobenym z vika od plechovky. Takove systemy prinejlepsim motor neskrti a jen zerou zbytecne elektrinu.
Pak jsou zde profi vyrobky z vykony kolem 4kw (5.5 HP) ktere pracuji nejcasteji s napetim 36V a vyssim a i tak odebiraji pres sto amper , tedy vice, nez jsou schopny dodavat bezne akumulatory a hlavne alternatory. Vysledek - je to technologicky narocnejsi a tedy drazsi nez klasicke turbo nebo kompresor pohaneny od motoru, je to tezsi a v neposledni rade to je poruchovejsi.
No ale Audi to zda se neodradilo, za penize v Praze dum se rika...
Pak jsou zde profi vyrobky z vykony kolem 4kw (5.5 HP) ktere pracuji nejcasteji s napetim 36V a vyssim a i tak odebiraji pres sto amper , tedy vice, nez jsou schopny dodavat bezne akumulatory a hlavne alternatory. Vysledek - je to technologicky narocnejsi a tedy drazsi nez klasicke turbo nebo kompresor pohaneny od motoru, je to tezsi a v neposledni rade to je poruchovejsi.
No ale Audi to zda se neodradilo, za penize v Praze dum se rika...
"Řada motorů TDI a TFSI, která aktuálně prochází v případě čtyřválců generační obměnou, patří nepochybně k nejlepším pohonným jednotkám na trhu.".............k takový kravině jste přišli kde?? 6e to napsal ADAC,nebo to řekl Josef Kkt že to slyšel?? Já bych řekl že patří k nejproblemovějším to asi jo.
Jinak pokrok nezastavíš a je jasný že elektrina a hybridní soustavy budou hrát stále větší prim a není daleko doba,kdy si postesknem po klasickém atmosferickém motoru.
Nevím zda je pro VW štastné řešení Wankel byt jako generátor,čichám problémy ;-\
Jinak pokrok nezastavíš a je jasný že elektrina a hybridní soustavy budou hrát stále větší prim a není daleko doba,kdy si postesknem po klasickém atmosferickém motoru.
Nevím zda je pro VW štastné řešení Wankel byt jako generátor,čichám problémy ;-\
Neboj. Evropský zákazník je dostatečně blbý, aby něco takového koupil.
Antikoncernisti a různí bazaroví kovboji se můžou alespoň utěšovat tím, že se to snad může i pokazit. >😁
Snad? Dobrý eufemismus. >😁
Eufemismus? Sice nevím co to znamená, ale každopádně mě to hodně uráží! 😲 :😉 >😒]
To "snad" není eufemismus, nýbrž vyjádření zoufalého očekávání (přání otcem myšlenky) místních antikoncernistů. 😉
To "snad" není eufemismus, nýbrž vyjádření zoufalého očekávání (přání otcem myšlenky) místních antikoncernistů. 😉
To tě zase vytočili co, fakta se někomu čtou hodně špatně... >😁
Co proti sériovému benzínovému dvoulitru 2.0 TFSI(300PS/380!Nm) může asi tak aktuálně postavit třeba Honda, nebo Toyota? :😉 😉
Co proti sériovému benzínovému dvoulitru 2.0 TFSI(300PS/380!Nm) může asi tak aktuálně postavit třeba Honda, nebo Toyota? :😉 😉
reknem si po 150 tisici najeto, jo ? 😄
Díky za pohotové potvrzení toho, co jsem tu napsal v 10:23. >😒]
Zas to tak nebagatelizuj, ono je důležitý co ten motor vydrží, ale na druhou stranu se nebojím toho, že ten motor nějak extrémně brzo kixne. Myslím, že ve 150 bude dál vesele vrčet. Jinak by si to Audi nedovolilo dávat do svých aut.
Bude záležet na servisu. Obecně jsou tyto ostré auta na servis podstatně dražší a mění se i díly, které u normálních verzí vydrží celou životnost vozu.
Optimista. Převodovka odchází v Audi po 100 000 km.
Vlastní zkušenost?
To víš, tady na webu tradičně platí "logická" přímá úměrnost, čím víc antikoncernfuns, tím bohatší osobní zkušenosti s koncernovými produkty a jejich technikou... 8-s >😁
Jak která...Multitronic je strašnej po všech stránkách, DSG si občas taky zazlobí, ale jinak nic dramatickýho.
Takže nevím, kdes to vzal.
Takže nevím, kdes to vzal.
2.0 TFSI má varianty 180 (např. audi a6) až 270 PS (např. Golf R). Do čeho se montuje 300 PS varianta ?
Motor, o který se nemusím starat a servis mění jen olej a semtam svíčky. Tedy bez nějakých nákladů, kulancí a podobných opičáren.
..je to jen "pocit" že TITÍŽ diskutující "oslaVWující" 300 PS ze 4válce (když je od audi) ohrnují nos nad 150-160ti kW (ca 200 PS) 4válci (když NEjsou od audi) a pro těch ca 200 koní JEDNOZNAČNĚ preferují V6 3.0 (když je od audi.. 😄
PS: FAKTA se někomu čtou (nejspíš) HODNĚ "špatně" 😉
PS: FAKTA se někomu čtou (nejspíš) HODNĚ "špatně" 😉
Kdyby S3 fungovala se šestiválcem, tak jsem za něj. Ale v minulosti se ukázalo, že to tak jednoduché soužití není. Tedy, nejradši bych pětiválec. Co si budu namlouvat.
No jasně, Kylie už tradičně míchá hrušky s veverkama. 8-s >😁
Diesel s benzínem, vyšší střední s hh, všechno jedno, hlavní je to, co se jí zrovna do jejich demagogických příspěvků hodí. Jen tak dál, teto Angelo... >😒]
Diesel s benzínem, vyšší střední s hh, všechno jedno, hlavní je to, co se jí zrovna do jejich demagogických příspěvků hodí. Jen tak dál, teto Angelo... >😒]
"SLABoučkÝ" pokus o kličku (pochopitelně "korunovaný" tetou Angelou :yes😊 ... když zrovna VY o 2 litrovém 4 válci s
- 200 koníky říkáte "vyhoněný" (neb ho mají všichni krom VWaudi)
- 300 koníky říkáte "náskok díky technice" (že BWM již před časem ohlásilo "stejné" motory s výkonem 75 PS na válec - to "neva" 😄
PS: A NEsvádějte to na naftu či benzín.. oba víme že to je (JEN) o "tohle VWaudi v nabídce MÁ a tohle (zatím) NEeee"
Jisto JISTĚ za 2 roky nad V6 3.0 Tdi 150 kW "ohrnete nos" - když i R4 2.0 Bi-Tdi bude mít 160 kW (tak jak již roky konkurence.. 😉
- 200 koníky říkáte "vyhoněný" (neb ho mají všichni krom VWaudi)
- 300 koníky říkáte "náskok díky technice" (že BWM již před časem ohlásilo "stejné" motory s výkonem 75 PS na válec - to "neva" 😄
PS: A NEsvádějte to na naftu či benzín.. oba víme že to je (JEN) o "tohle VWaudi v nabídce MÁ a tohle (zatím) NEeee"
Jisto JISTĚ za 2 roky nad V6 3.0 Tdi 150 kW "ohrnete nos" - když i R4 2.0 Bi-Tdi bude mít 160 kW (tak jak již roky konkurence.. 😉
Zvlášť do prémiového vozu (od střední třídy nahoru) bude vždycky podstatně vhodnější kultivovanější šestihrnkový diesel, než nekultivovaný dieselový čtyřhnek, kterého v tomto případě nevytrhne ani to, že by měl nějakých 10 kW navíc.
U benzínového hh je naopak R4 velkou výhodou ve výrazné úspoře hmotnosti nad přední nápravou (proti V6/R6/VR6), což obvykle nevyváží ani přirozeně "lahodnější" zvuk šestihrnku.
Je snad na tom něco k nepochopení, Angel(ik)o? 8-s >😒]
U benzínového hh je naopak R4 velkou výhodou ve výrazné úspoře hmotnosti nad přední nápravou (proti V6/R6/VR6), což obvykle nevyváží ani přirozeně "lahodnější" zvuk šestihrnku.
Je snad na tom něco k nepochopení, Angel(ik)o? 8-s >😒]
1. (věta) - naprostý SOUHLAS (platí to dokonce i pro NE"prémiový" vůz střední třídy.. 😉
2. - 10 kW sem/tam (spíš) NEní moc "důležitých"
3. - naprosto NEzpochybňuji (ani nikde dříve) použití "vyhoněného" (abych použila váš výraz) 4válce pro vůz typu A3 (byť JEDNOZNAČNĚ preferuji POVEDENÝ R5 2.5 - škoda že /když už se jim tak povedl/ ho koncern víc NEpoužívá... (skoro NEchápu..
5. Angelika je o DOST lepší než Angela (i když mne "berou" obě cca stejně 😄
6. Nicméně OBA víme proč se tak zastáváte podladěného" V6 3.0 TDi (tohle řešení kdysi - o generaci dříve) použivali všichni - kdyby se byl býval byl "povedl" 2.0 Bi-TDi již v první generaci, asi tak na 99,99% by dnes byl (tak jako u všech ostatních) i v audi A6 apod. - no takhle to bude "o generaci později" - je snad na tom něco k nepochopení, white label(e)? 😉
2. - 10 kW sem/tam (spíš) NEní moc "důležitých"
3. - naprosto NEzpochybňuji (ani nikde dříve) použití "vyhoněného" (abych použila váš výraz) 4válce pro vůz typu A3 (byť JEDNOZNAČNĚ preferuji POVEDENÝ R5 2.5 - škoda že /když už se jim tak povedl/ ho koncern víc NEpoužívá... (skoro NEchápu..
5. Angelika je o DOST lepší než Angela (i když mne "berou" obě cca stejně 😄
6. Nicméně OBA víme proč se tak zastáváte podladěného" V6 3.0 TDi (tohle řešení kdysi - o generaci dříve) použivali všichni - kdyby se byl býval byl "povedl" 2.0 Bi-TDi již v první generaci, asi tak na 99,99% by dnes byl (tak jako u všech ostatních) i v audi A6 apod. - no takhle to bude "o generaci později" - je snad na tom něco k nepochopení, white label(e)? 😉
..že se (tentokrát docela "svižně") Ingolstadt inspiroval v München a poté co napodobuje Lexus (RX) a PSA (systém HYbrid4) v pohonu všech kol pro příští A4, "náskok díky technice" také "OOOObjeVWil" že (poté co BMW svůj systém patentovalo) elektrický kompresor by mohl být "lepší" (efektivnější) než mechanicky poháněný.. :yes: 😉
PS: Jinak my (BLONDýny) holky při "babinci" už roky NEJvíce oceňujeme patentovaný radiální kompresor od Alpina ... 😄
PS: Jinak my (BLONDýny) holky při "babinci" už roky NEJvíce oceňujeme patentovaný radiální kompresor od Alpina ... 😄
Stále se mí zdá, že antikoncernové stádo rychleji tupne než koncernové stádo.
heh. to je fakt zajimava myslenka, Delta (Tupost antiks)/ Delta (Tupost ks) >1
Ted jde jen o to, jak to dokazat
😄
Ted jde jen o to, jak to dokazat
😄
..(bylo to) MOC písmenek "najednou" ... já to TUŠILA! 😄
(a to jsem ještě "vypustila" že před časem i BMW oznámilo výkon 75 koní "na válec" - o čemž se tu myslím ani NEpasalo - zato o 300 PS od audi hned "dvakrát" (2 články) za jeden den :yes"
PS: Tak jako se u aut (snad i většinově) "řeší" spíš vytvarování vnějších plechů - tak u textu STYL info, než "sama info" ... mám (čím dál tím "jasnější") pocit.. 😉
(a to jsem ještě "vypustila" že před časem i BMW oznámilo výkon 75 koní "na válec" - o čemž se tu myslím ani NEpasalo - zato o 300 PS od audi hned "dvakrát" (2 články) za jeden den :yes"
PS: Tak jako se u aut (snad i většinově) "řeší" spíš vytvarování vnějších plechů - tak u textu STYL info, než "sama info" ... mám (čím dál tím "jasnější") pocit.. 😉
To bude zřejmě motor i pro příští Golf R.
..téhož 😉
PS: Škoda že se ten POVEDENÝ motor nedává do stejně povedeného vozu (uvidíme, třeba to "napo2hé" již bude "lepší" 😄
Kor u benzínů s přímým vstřikem je i 10:1 dost (nepočítám speciality jako F1 nebo SkyActiv), k tomu ještě přeplňování. Jednoduše, kdo bude chtít S3 přidat klokany, zacáluje za komplet vnitřek motoru, pochybuju, že to tenhle vydrží.
Ale na turbobenzín o 300 koních při 1.2 baru, který bude tankovat kdovíco a musí natočit při ostřejší jízdě aspoň 150k už celkem ano. To jsem zase chtěl říct já. Integrala má i s nepřímým vstřikem jen 7,5, víceméně to samé platí pro Japonce.
Jo, míň nafoukaný motory maj víc, TSI jdou až za 10,5.
Prece kdyz muze byt takovy kompr pomer u diesela, tak proc by to neslo ubenzina, ne ? 8-s
cituji😒br /> "jossalito
Proč? Diesel má i více jek dvojnásobek a žeby nebyl foukaný?"
Se ti divim, ze po takove perle se jeste namahas nejak argumentovat.
Urcita cast kupcu to auto ma jen jako platformu pro dalsi vylepseni a tam jsem si jisty, ze to bude zaprah hlavne pro penezenku. A kdo to otuzi nekde u vesnickeho manika s notebookem, zaplace. Nic vic nic min, v tomhle duchu byl i prvni prispevek 😄 😄
Samozřejmě, že ten, kdo nebude chtít čekat, tak si bude moci upravit i toto Sko. A dávat takové auto (drahé) nějakému čiptunerovi z Horní Dolní, to by byl snad zbytečný hazard. 😉
Myslím, že nejlepší platformou pro seriozní tuning je Evo (což je v podstatě kopie Delty), tam se dá za relativně malé peníze vykouzit "pekelný stroj". Podobně je na tom i GT-R, ale v něm jsem nikdy ani neseděl, ani nikoho s ním neznám. 😄
S3 se na tjůnink moc hodit nebude a myslím, že je to OK...což jsem napsal hned v prvním příspěvku, než mě tu začli dupat. 😄