To je jen přesouvání priorit - s příchodem Rapida ti, co dostávali jako služebák Superba dostanou Oktávii a ti, co dostávali Octavii, dostanou Rapida. Ti nejzasloužilejší dostanou Passata ... :-)
A fleetoví manažeři ušetří.
Je to šílená teorie ale jak říká klasik: "je to šílené, ale ne dost šílené aby to byla pravda".
Ale třeba je to dostatečně šílená teorie. :-)
Hlavne do Passatu se dava 1.8 TSI az od vybavy highline, cimz si podle meho ubiraji zakazniky v soukromem sektoru, zatimco v superbu muze byt uz od zakladu, ktery je diky akcnimu paketu drive velice stedry.
Nu zas až tak smutně bych to neřikal :-) Už se ten jeden model vyrábí docela dlouho...a zaslouží si nástupce. Podle toho co sem zatím slyšel a četl tak nový Superb bude trhák :-) a i tenhle si špatně nevede.. Prostě néé Superbu ale ŠKODĚ DRŽIM PALCE!! Těšim se na novou Oktávku :-)
Já si myslím, že aktuální 3er je nejhezčí ve střední třídě (a jedno ze dvou nebo tří nejhezčích BMW jako takových) a stejně to vidí i řada potenciálních kupců.
Současná trojka mi ošklivá vůbec nepřijde, jen malá. Ale to je starý problém BMW - reálně použitelné (pro rodinu) bylo vždy až od pětky výš. A ani tam to s prostorem není žádná sláva. Potřebovali by přidat 10 čísel v každé řadě.
celkove 7-me miesto nie je zle, insignia je az za nou, kto by to cakal :yes:
stale je sanca ze pojde cez pezot alebo avensis este vyssie :yes:
co by dali renault alebo citroen za take predaje ako hyundai ;-)
i40 :yes:
optima je v eu kusovka jej posobisko je hlavne usa a kanada.... v amerike je optima najpredavanejsia kia , za 8 mesiacov sa v USA predalo 100 000 kusov modelu kia optima.... tomu sa povie parada a trefa :yes::yes::yes:
Prosím neuraž se :-) Ale ty jsi opravdu nemocnej ;) To by mě zajímalo co člověka vede k tomu jít si koupit korejské auto a co ho vede k tomu zvelebovat ho. Nebo mu fandit a ještě k tomu takhle veřejně ;) Je mi jasné že se do mě okamžitě opřeš s "pí" a i to je zajímavé jak se na tu značku lidi dnes dívají... přitom sám vidím realitu a ta zní úplně jinak ;)
Ať si každej fandí komu chce, když je to v normě. Ale jeho fanatické řeči jsou na psychiatra.
Jinak už jsem to říkal jednou. Značka, které se u nás dlouhodobě velice daří porazila o 2 kusy značku, které se u nás zase dlouhodobě nedaří. Rozhodně důvod k oslavě
Není "nemocnej" zdaleka! Má názor, za něčím jde, lecčeho se neměnně drží a hlavně: má srdce věrného fandy své značky! A to se cení! Mohl bych tady nyní napsat minimálně 10 jasných a přesvědčivých důvodů, CO vše lidi rozumně vede ke koupi jihokorejských vozů a proč je Hyundai/Kia pátým největším prodejcem aut na světě a proč zaznamenávají tak radikální nárůst... Ale tohle už dnes snad respektuje každý; včetně šéfa prodeje VW: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI VÁŽNÉ KONKURENTY, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ KONKURENTI," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky General Motors.
Takže tuto značku nikdo uměle zvelebovat nemusí, zvelebuje se SAMA! ;-)
Zvelebuje se sama, tos vystih. Za pomoci astronomických výdajů do reklamy si organizuje vlastní soutěže, aby se mohla prohlašovat za nejkvalitnější české SUV. Blábolí něco o českém pivu, moravském vínu a montážní lince v Nošovicích. Urputně registruje skladová auta, aby kvůli dvěma měsícům mohla prohlašovat o ix20 "nejoblíbenější české MPV". A je tak zoufalá, že ve vlastním ceníku účelově srovnává své výrobky s konkurencí.
Sorry, ale zdravá a sebevědomá značka nemá potřebu vtírat se.
Ale ty jsi to moc nevystih... lidé u nás nejsou tak "blbí" jak si myslíš ty... zdaleka NEJDE jen o nějakou reklamu! Lidé si dnes auta porovnávají, vybírají, sednou si do nich, svezou se, "omakají", vyzkoušejí... znám mnoho lidí, kteří zvažovali i jiné vozy a klidně si nakonec vybrali třeba Hyundai... a o reklamu tam tedy, mohu tě ujistit, vůbec nešlo! To žiješ kdesi úplně jinde...
Lidé porovnávají i sami, o to se nebojím... a mít možnost porovnat si vozy s konkurencí - v tom tedy nic sprostého nevidím... konkurence tady byla, je a bude... a porovnávat je třeba: od ceny, přes motorizace, výbavy až po výhody... já v tom vidím příležitost a ty jen "sprostotu"? ...
Trochu jsem se na to díval... ale teda až tak neaktuální a nereálné se mi to nezdá... jistě, je tam určitý rozptyl, průměrování... což je dáno i velkými rozdíly v aktuální nabídce té a té značky a toho a toho salonu či internetového zprostředkování... Tam ti auto nabídnou za tolik a s tím či oním navíc... a tam zase jinak... ty rozdíly prostě tady jsou; a rozumný člověk si jistě někde zajde, porovná "LIVE", vyzkouší, napíše, poptá se, telefonuje a tak. Naopak se mi zdá, že je toto úvodní srovnání docela férové a "IN"... a další kroky vedou pak k tomu, co jsem psal výše...
Vůbec nejde co a jak a do jaké míry, ale jde o to, že u nás je zakázáno v reklamě na své vlastní zboží používat srovnání s konkurencí! To je nekalá soutěž, chápu, že ti to nic neříká a nemáš na to nakopírovanou odpověď.
Já měl na mysli ale možnost srovnání s konkurencí na webových stránkách Hyundai... informační srovnání ještě zdaleka neznamená nutně "srovnávací reklamu"... O reklamu jako takovou se zcela určitě nejedná. A za nekalou soutěž je považována právě tzv. "srovnávací reklama"... Informační srovnávačky zboží i aut a cen a slev je plný internet! Kde ve které Hyundai reklamě se přímo uvádějí nějaké konkrétní parametry srovnání s konkurencí???
V tomhle případě ti celá argumentace stojí na tom, jestli by soud posoudil veřejně dostupný materiál jako reklamní. Já bych se nedivil. Navíc to není jediná možná cesta. Ano, dělají se případové studie, kde se uvádí i náklady na řešení konkurence, jenže v takových situacích si musíš krýt zadek. Srovnávání je plný Internet, ale zkus si přihnout srovnávačku v pozici vlivného webu a než se naděješ, budou tě kontaktovat právníci dotčené firmy. Pokud jsi bezvýznamný, tak si na tobě stejně nic nevezmou.
Mimochodem, nekalá soutěž je mnohem víc než jen srovnávací reklama, která je jako taková v některých případech povolena (v tom případě musí jít o objektivní a prokazatelné údaje). V tomhle případě bych spíš mluvil o zlehčování.
Teda jednoznačně nejlepší vlákno :yes::yes::yes: Velebit hnusné smradlavé korejské auto, které má v ceníku srovnání s konkurencí...bleeee. Nejdřív se mi docela líbil, ale postupně to ochabávalo, až včera jsem si říkal, co jsou to za lidi, že daj takový prachy za takovej humus. Nyní jsi mi to vysvětlil, děkuji. Jedná se o omezence, kteří nemají vlastní nároz a jsou celí pav z ceníku, který dostanou do ruky, kde mají vše krásně srovnané a řeknou si: "Ty jo, ta i40 asi bude fakt výhodný auto, těch bude jezdit to budou levné náhradní díly..." Docela se divím, že po tvoji argumentaci jich je jen tak (díky bohu?:-)) málo....Jsem z JBC a kdysi cca. 5let zpět zde na náměstí vystavovali v té době nové velké SUV (nevím jak se jsmenují) tak jsem s kámošem při cígu na ni koukali a přišel prodejce. Tak co pánové pěkné, že. Takle levnou a pěknou káru můžete postavit vedle Q7, X5, Tuarega, Cayena a lidé se stejně otočí za naším autem...To byl taky fanatik >:D >:D >:D >:D
Teda jednoznačně nejhloupější příspěvek vlákna! Napsat: "hnusné - smradlavé - humus" - to je tak primitivní a bezduché - u současných vozů jihokorejců - že toto nestojí ani za reakci - a každý to ví... A to není vše, proč je tento příspěvek tupý: dělat "bleeee" ze srovnání s konkurencí; to je jako když si poněkud starý a senilní pán stěžuje na tu dnešní mládež... Současný trend je takový: přiostřuje se, mezi konkurencí probíhá agresivní konkurenční boj - je to BOJ, ne jakési kravatovské vystupování firem, které si v kompromisech politikaří s ceníky a reklamou! Běžně se ví, že je Hyundai respektován jako velmi silný konkurent; a to ne zdaleka jen cenou!!! A za jistý druh fanatismu bych spíše označil právě tento tvůj styl psaní...
Mělo by se srovnávat klidně víc (samozřejmě na jisté férové úrovni); ale toto je taky známá věc, psal o tom třeba Sedláček(Marketingovénoviny.cz): "Proč Češi málo srovnávají v reklamách aneb Není to škoda?... Tím se však dostávám ke zmíněnému srovnávání v českých reklamách. Přijde mi, že této možnosti firmy moc nevyužívají. Důvodů proč, je nasnadě hned několik... Tedy vzhůru do „férového“ srovnávání!" - [odkaz]
A ještě k tvému "humusu a hnusu": hezky se o kráse i40 vyjádřil např. Švidrnoch na Autoidnes: "Čtyřicítka vypadá KRÁSNĚ, tady má navrch nad spoustou konkurentů..." - [odkaz]
Nechci se vam michat do diskuse, ale srovnavaci reklama je u nas povolena od roku 2001. Jsou tam ale pomerne jasna pravidla, co a jak. Jestli tato pravidla splnuji ceniky Hyundai nevim, ale pochybuji, ze by si dovolili udelat neco, za co by je konkurence okamzite zazalovala.
Pokud uvedou nepřesné údaje, tak, i kdyby to nebyla srovnávací reklama, se dopustí zlehčování, což je také nekalá soutěž. Pokud je to srovnávací reklama, tak, jak jsem již napsal, údaje musí být objektivní a prokazatelné. Uvedením špatných údajů by se opět dopustili nekalé soutěže. Samozřejmě za předpokladu, že naplní generální klauzuli.
Od toho mají obě zastoupení právníky. Více to netřeba rozebírat.
Jde v agresivním a ostrém konkurenčním BOJI na trhu JEN o jakousi kravatovskou serióznost firem? NE.
Já si třeba myslím, že by se onoho srovnávání (samozřejmě na jisté férové úrovni) mohlo objevovat jen a jen víc... ale toto je taky známá věc, psal o tom třeba Sedláček (Marketingovénoviny.cz): "Proč Češi málo srovnávají v reklamách aneb Není to škoda?... Tím se však dostávám ke zmíněnému srovnávání v českých reklamách. Přijde mi, že této možnosti firmy moc nevyužívají. Důvodů proč, je nasnadě hned několik... Tedy vzhůru do „férového“ srovnávání!" - [odkaz]
Proč? Proto že jinak by neprodali ani klíčenku. Dělají to co český rádoby zákazník v autosalonu chce číst nebo slyšet ;-\ Podle chování značky lze usoudit hodně a u Hnojdé to platí dvojnásob ;-\
Každá reklama je mířena na určitou skupinu zákazníků. Ty stupidnější většinou míří na jednudušší a méně majetné jedince, kterým může taková reklama připadat i vtipná. Když srovnáš třeba reklamy na BMW a Hyundai, tak je krásně vidět na koho cílí. Inteligentní reklamy na BMW cílí na vzdělané jedince, kteří nepotřebují přesvědčovat o kvalitě auta a ví přesně co kupují. Zatímco Hyundai cílí na jednodušší zákazníky, kterým ve svých reklamách říká, že kupují nejlepší auto za nejlepší cenu a ti jim to samozřejmě žerou :-)
Naopak, velmi přesně. Stačí se podívat na známou reklamu Kia SEDM a není potřeba dál věc rozebírat. Zaměřeno na nejjednodušší jedince, naopak typického zákazníka BMW tento typ reklamy okamžitě utvrdí v tom co nekupovat.
Neboj zase však, lidé kvalitu H/K zdaleka nevnímají jen jaksi z reklam! Např. k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu." - Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)... ;-)
Lidé určitě vnímají kvalitu reklam. A HuKi má reklamy, které se možná líbí té nejjednodušší cílové skupině, ale určitě odradí kohokoliv kdo o věcech sám přemýšlí, kdo nemá rád manipulaci a kdo nesnáší dryáčnické praktiky podomních prodejců čehokoliv. Speciálně jejich TV spoty patří do kategorie pojízdné reklamy na cirkus Berousek.
Myšlenka,že se lidé rozhodují u nákupu auta (to není pro většinu lidí jednoduchá záležitost,je to rozhodnutí veskrze pragmatické),podle reklamy,je hodně jednoduché.
A tak,jak jsou zde reklamy na Kiu i Hyundai probírané,znamená,že splnily svoji úlohu velmi dobře.Skrytou myšlenku těchto reklam jednodušší lidé právě nikdy nepochopí.
>:D
No tak ještě, že tu na to máme Johnna, místního "kaprfílda", který nás jistě ochotně osvítí/osvobodí a tu umně skrytou myšelnku korejských reklam alespoň naznačí. >:-[]:yes:
P.S. Ty mít tolik inteligence, jako máš "zdravého" sebevědomí, tak si už dávno minimálně v "gvinesovce". >:D
Tak nám tu skrytou myšlenku poodhal, stačí jenom malý kousíček. >:-[]
PS: nikde netvrdím, že se lidé rozhodují o nákupu auta podle reklam. Tvrdím jenom, že úroveň reklam Kia je velmi hloupá a že řadu lidí tento typ reklamy odpuzuje. To nevylučuje, jak ostatně napsal již Provocateur, že některým se ta jejich reklama může líbit.
Nepřesně! Souhlasím s různými skupinami zákazníků; ano, lidé jsou různí od vzdělání až po výdělky... S popisem "stupidnější" bych ale byl opatrnější... Ve tvém smyslu "inteligentní" reklamy cílí však nejen na vzdělané jedince, ale především na ty, kteří na to mají... ví nejen CO kupují, ale hlavně, že na to mají... A pokud píšeš, že nepotřebují přesvědčovat, pak nepotřebují přece dělat ani reklamy! Takže za mě nepřesné... a na závěr jen opakuji, že výrazné nárůsty prodejů Hyundai v žádném případě nejsou JEN zásluhou jakési reklamy! Už jsem to tu opakoval stokrát: dobré auto se nakonec chválí samo - prostě JE dobré! Moji známí, co se rozhodli pro Hyundai žádní stupidnější lidé nejsou, ba naopak! A zásadně nežrali jakési reklamy... Porovnávali, srovnávali, leccos vyzkoušeli... Takže shrnout vše do jednoho pytle a takto to zjednodušit je velice zavádějící...
Nepochopils. Já nepsal o prodejích (ty jsou mimochodem u H&K v této třídě v Evropě mizerné) v závislosti na reklamu ani, že Hyundai kupují jen "jednodušší" lidé, ale o cílenosti jednotlivých reklam. Pokud je výrobek kvalitní s prověřenou značkou, tak stačí, když jeho reklama má jen informativní část (viz reklama na nové BMW3). Narozdíl od některých méně zdařilých nebo prodejně úspěšných výrobků, které mají kromě informovanosti i přesvědčovat...
Já to vidím trochu jinak. Pojem inteligentní reklama je taky dost sporný... Inteligentní reklama u BMW (ve vší úctě ke kvalitám BMW!)? Například prostudovaný slogan - „Život se dá promarnit, prožít nebo BMW“. - navozuje opiátní až fanatickou představu, že BMW přináší do života mimořádnou životní hodnotu; neprodává pouhé auto jako užitný předmět, ale snaží se působit na spotřebitele v tom smyslu, že v tomto automobilu je kouzlo, které SAMO O SOBĚ posouvá život do kvalitativně vyšší úrovně... Jak ubohé, až stupidní si toto myslet...
Daále třeba klasika: - BMW - radost z jízdy; Auta pro lidi, kteří mají radost z jízdy. - ??? Jejda to je primitivní... jako by v jiných autech pocit z dobré jízdy neexistoval; a jako by jiní auta nevyráběli tak, aby lidé onu radost z jízdy nezažívali... nevím, nevím...
Nebo souboje reklamní BMW s Audi! Kolik se jich jen vyrojilo mimo ČR! Někdy se na ně podívej! Prý jde jen o informativní reklamu? Kdeže... srovnávací a přesvědčovací, že BMW je zase nejlepší...
Prostě toto je běžné; není žádný problém, bez ohledu na cílovou skupinu: srovnávat, přesvědčit o určité výhodě, a trochu "nadnést" apod.
Jinak dle jednoho z nezávislých průzkumů vlivu reklamy Hyundai na lidi; tak na otázku: Reklamu na tuto značku považujete za: odpovědělo přes 80% jasně, že je příjemná, decentní, dobře prezentující své zboží... Nic zásadně negativního... - [odkaz]
No, je evidentně vidět, že ty nejsi cílovej zákazník BMW a ani jejich reklamy nejsou pro tebe určeny, proto si i jejich reklamu vysvětluješ po svém (posouvá život do kvalitativně vyšší úrovně - jak příznačné pro majitele levného auta). Radši ani nechci vědět, co si představuješ třeba pod sloganem Think, Feel, Drive
"BMW - radost z jízdy; Auta pro lidi, kteří mají radost z jízdy!
Opět chyba na tvém přijímači. Na tom nic primitovního není. BWM tím sloganem nikde neříká, že by si zákazník neužil radost z jízdy v jiné značce, ale mluví jen o svém výrobku...narozdíl od reklam od H&K
To, že 80% majitelů Hyundaie (kdo jinej by taky v takový anketě hlasoval) hodnotí jejich reklamu pozitivně je leda k smíchu, ale ne argument. Btw. 50% majitelů uvadí, že je ovlivnila při jejich koupi auta reklama. A o tom přesně píšu, Hyundai cílí svoje primitivní reklamy na toto stádo :-)
Ty nepochopíš nikdy čo je radosť z jazdy, pretože preferuješ korejcov. Skús občas sadnúť do iného auta ako do kostritrasu i30 a pochopíš, že voziť si * sa dá aj lepšie. Oveľa lepšie.
Přesně tak! Jsou určeny pro nás, kteří víme, že tato auta jsou hodně dobrá - tak např. k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu."
"Pokud si sjedete s novou i30 nebo i40, budete bez ohledu na to, jaké máte zkušenosti se staršími korejskými vozy, OHROMENI jejich KVALITOU.... - osloví jakousi vypiplaností, která zasahuje prakticky vše od kvality zpracování až po jízdní vlastnosti."
- Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)... Tak co? Hurá nejen pro igelitku, ale klidně pro nové auto
>:D >:D
Jojo. S i40 jsem se byl projet. Z venku to je hnus ( subjektivní názor ), ale interiér se mi líbil. Dokonce interiér se mi líbil tak, že bych překousl exteriér.
No ale pak přišla testovací jízda. Motor 1,7 CRDI 100 KW je první tragédie.
Byl jsem zvyklý na 2.0 TDI 103 KW a ač zvukově nic moc, tak výkonově o třídu výš než tohle.
I ta Toyota Avensis s 91 KW jela líp a nebyl problém i40 při akceleraci ujíždět.
Další co byla tragédie, což souvisí s motorem, převodovka. Tak kraťoulinké převody jsem v dieslu ještě neviděl. A poslední věc, která mne fakt zklamala byl podvozek. Na kvalitní cestě dobré, ale stačili rozbité zatáčky ( u nás běžná věc ) a auto bylo takové nesvé, nejisté. Stačila dobrá trefa do díry a v zatáčkách poskakovalo.
Tohle si nemyslím, že je auto na úrovni. A ač před testovací jízdou jsem byl rozhodnut, že si ho pořídíme, po testovací jízdě jsem byl rozhodnut, že tohle do baráku nesmí.
Tomu říkám rozumnej přístup. Nepět tady na Korejce ódy, ani nevykřikovat, že Hyundai si může koupit jenom hlupák. Protože i kdyby šlo u H/K jenom o výbornej poměr cena/prostor, tak je to legitimní důvod ke koupi, zrovna tak jako třeba u Dacie. Ale Korejci už jsou dál a mají i některé plně konkurenceschopné modely. Zbývá tedy bez předsudků vyzkoušet a zjistit, že třeba zrovna ta i40 na evropské nebo japonské modely ještě nemá a není důvod jí dávat přednost.
Souhlas, jen bych doplnil, že korejci musí být celkově (alespoň malinko) lepší (myslím u konkrétního modelu), než Evropa, abych o nic začal reálně uvažovat, jako o alternativě k evropské (příp. japonské) konkurenci.
Tak takhle jsem se už nezasmál u PC hodně dlouho - BMW (a další prémiové značky) fakt U NÁS kupují samí inteligenti a vzdělaní jedinci a pak v nich i jezdí NEBO SE NECHÁVAJÍ VOZIT >:-[] >:-[]:yes::yes:
:yes:Autoforum.cz (Pavel Janda): "Měl jsem i40 k dispozici jen pár dní po několik stovek kilometrů a nemohu vám o něm říci úplně vše. To podstatné ale vím naprosto bezpečně - i40 je VELMI DOBRÉ AUTO. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je MNOHEM LEPŠÍ, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo." !!! >:-[]
Jistě; polepším se: velké písmo je můj důraz - zdůrazněno autorem příspěvku... dík za laskavé připomenutí... je to jinak pro to, abych oním důrazem poněkud zmenšil nerozumná slova třeba o i40 - humus a hnus a bléé - Tohle bys měl okomentovat spíše, aby laskavě napsali, že auto třeba není hnusné obecně, ale z jejich pohledu... právo na svůj názor mají.... :-)
Jen bezduchý člověk může napsat tak nesmyslné a urážlivé věty... To víš, že jo: "Pokud si sjedete s novou i30 nebo i40, budete bez ohledu na to, jaké máte zkušenosti se staršími korejskými vozy, OHROMENI jejich KVALITOU.... - osloví jakousi vypiplaností, která zasahuje prakticky vše od kvality zpracování až po jízdní vlastnosti."
A k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu." - Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)...
Takže pamatujme na Forrest Gumpa: "Pro hlupáka každý hloupý." ;-)
Mazdě 6 bych přál mnohem lepší umístění. Možná to souvisí s mojí oblibou tehle značky. :-) Jinak Superb je druhý? Kam to napsat. No aspoň to Mondeo si stojí hezky.Držím Mazdě a Fordu palečky.
Výsledek Laguny mě celkem překvapuje. Jak je vidět ani agresivně nastavená prodejní cena není všelékem, přitom se jedná o poměrně solidní vůz střední třídy s dobrou výbavou .....
Pro mě (jelikož jsem fanda) by byla jasnou volbou z žebříčku. Řekl bych že ji ale nejvíc škodí "hospodské kecy" které člověk slyší na každém rohu... protože po technické stránce jí není co vytknout. Naopak technicky je to TOP z tohoto žebříčku.. možná i kontroverzní design jí škodí, sám jsem se na ní pár let učil koukat ale dnes se mi moc líbí. Tyhle auta prostě věkem zrajou a jiné to nebude..
mám stejný názor... :-) Dle mě je to nejhezčí auto střední třídy a kvalitou je taky na vrcholu :-) mít na ní necelých 500. tisíc,tak jí okamžitě kupuju.. :-)
No to bych se dovolil ti ještě trochu oponovat ;-) Za 500K bych si jí nekoupil, leda jetou... a to z toho důvodu že za 500K máš nějaký "základ" jenže je sice bohatostí výbavy u FR i tak hezký ale držím se pravidla mít každé auto v TOP konfiguraci :-) Jedině potom se skutečně projeví v čem má navrch a v čem ne. A když pominu Favorita, jenž bylo mé první auto toto pravidlo striktně dodržuji :-) Ikdyž Fávo bylo taky na své poměry vlastně plná palba... Mělo "palubní počítač" a GLX interiér >:D >:D
Na něčem ty hospodské kecy ale založeny budou, ne? Dizajn je, dle mého, v okeju, i když nejvíc se mi líbí úplně první laguna. Na a že je technicky top? Nevím, co trojka, ale dvojková laguna snad měla dokonce torzku 8-s to startovací karta nespraví.
Dvojková měla torzku, ale konkurence na tom nebyla v té době lépe.
Trojka má torzku, ano, ale kompenzuje to GT podvozkem, bez něj je to slabší, s ním díky měkčímu odladění a perfektní ovladatelnosti díky zadní říditelné nápravě bezkonkurenční.
Problém Laguny je v její pověsti, i když reálně je to ve 3. generaci velmi spolehlivé auto, samotná špička třídy. Problémem je taky menší prostornost, prostě Renault jako jeden z mála nešel cestou nafukování jako Insignia nebo Mondeo.
No nevím, třeba japonské vozy dokonce staršího data než dvojková laguna a o třídu níž, tam bys torzku nenašel. Střední třída dtto. Co japonci neměli, byl adekvátní diesl. Za nenafukování :yes:
Současné generace. Tehdejší měli všechny víceprvek (almera, corolla, carisma, 323, civic, baleno...nikde vlečená náprava). Dokonce aji do Aurisu ho můžeš mít, podmíněno je to nákupem nejsilnějšího D-CAT.
Trochu mimo mísu což... Ze střední třídy klesnout... To je jako by jsi řekl, že Laguna má nejzábavnější podvozek, stejně jako ve své třídě Megane RS :-! Docela mně to překvapilo, když si vezmu, že Mondeo mělo vždycky nezávislé zavěšení a to je mu cca 20let...Takže :no::no::no::no:
No to Renault sice ctí, že se nevydal cestou nafukování, jenže v tom Mondeu se vzadu opravdu rozvaluješ, na šířku, délku i výšku, zatímco v Laguně je to celkem vzato bída. Ale přesto si myslím, že na prodejích Laguny se nehezky podepisuje především ta (dnes už nezasloužená) pověst.
Myslím si ,že Lagune hodne škodí,že je už poriadne stará.Mali by s tým niečo robiť.Len dúfam,že zase navytiahnú nejaký klon Samsungu ako poslene zvyknú. :no:
první Laguna měla vlečená ramena, druhá generace torzní polotuhou nápravu (ala DS5), náprava ve třetí Laguně je v podstatě evolucí z předchozí Laguny II + přidala aktivní řízení. Nejzajímavější zadní nápravu měl Vel Satis. Tu má Renault patentovanou a jedná se Trigonal rear suspension [odkaz]
i40 v první desítce! Jsem nadšen; a až lidi objeví, že je v ní ještě víc, než si myslí, mohla by mířit ještě výš! Autoforum.cz (Pavel Janda): "Měl jsem i40 k dispozici jen pár dní po několik stovek kilometrů a nemohu vám o něm říci úplně vše. To podstatné ale vím NAPROSTO BEZPEČNĚ - i40 je VELMI DOBRÉ AUTO. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je MNOHEM LEPŠÍ, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo." !!! >:-[]:yes:
To, co jsi nyní napsal (uznej sám) je hodně přestřelené, přehnané... Nestraš! Motor tam je >:D a naprosto dostačující v situacích a podmínkách, jak je možné tady rozumně jezdit ;-) ... ale to každý ví... "Ano, není to žádný dravec, ale k běžné jízdě je motor ZCELA dostačující." - [odkaz]
K běžnému ježdění je dostačující motor i HTP. Otázkou je, jestli označení "dostačující" je hodno takové tvé adorace, když jde o vrcholnou motorizaci střední třídy.
K vrcholné motorizaci střední třídy se obvykle píše jako adjektivum "výkonný, v běžném provozu těžce hledá konkurenci, výtečný, silný"...
Ale rozuměj: já přece nechválil jen motorizaci, hovořím zde o i40 jako takové - jako celek. Mnozí třeba chválí jeho až prémiový vzhled (zezadu zvlášť)... nemám žádný problém s tím uznat, že to dravý motor prostě není a že by to chtělo "zvýkonnit" - ale o tom už taky se vedla hojně řeč... Je známo: "Rozjezdy tedy nejsou zrovna parketou tohoto modelu, elasticita ze středních rychlostí je ale již dobrá. Jakmile se Hyundai dostane do tempa, bez problémů dokáže na dálnici držet krok i s mnohem silnějšími vozy." - Autoprůvodce.cz
Uznávám sám, že jsem zcela záměrně hodně přestřelil....ale uznej sám, že jiná reakce na tvoje ódy, navíc z větší části zkopírované, ani není možná. ;-)
no jo nějaká firma objednala velkou dodávku služebáků a až se z toho tady dělá cirkus...za měsíc bude zřejmě všecko v zajetých kolejích...Passat a Superb na vrcholu sil a Mondeo? To čeká na novou generaci a nezbývá než doufat že tu bude úspěšnější než jeho menší kolega Focus...
Být potenciálním zákazníkem Fordu je tak trochu "frustrační kompozice". Moment očekávání je následován momentem zklamání. ;-) Takže nevím, nevím, současné Mondeo je i přes řadu nedostatků už vyladěným autem a na příkladu Focuse musím konstatovat, že nové zřejmě u Fordů nemusí nutně být lepší. Navíc ceny Mondea jsou teď dole, trochu toho chrómu zkousnete, lidi neblbněte, vemte prachy a hurá pro něj. Může to taky být poslední slušnej Ford. >:-[]
>:-[] U koncernu už se spíš jedná o davovou psychózu... >:-[] Vidíš, a přesto jsou jistí nejmenovaní koncernisté ochotni vyměnit svůj "našťouchnutej" klenot za inspirativní i30ku. ;-) >:D
To máš částečně pravdu, jenže problém Focusu je v jeho globálnosti...Nové Mondeo vypadá každopádně pěkně. S předešlím Focusem to bylo naprosto stejné, jako se současným...Nejdřív zklamání, jenže když se porovnal s konkurencí co se týče entusiasmu, konkurecni vlastně ani neměl celých 6let. Pomalu se rozjíždí, ale pak je z něj bestrseler... Takže jej bych hodnotil, až tak za 1-2 roky ;-)
Přesně jsi to vystihl - ta globální strategie Fordu se mit totiž jako Evropanovi ale vůbec nelíbí a určitě nejsem sám. Já jsem vždycky této značce hodně fandil, ale nový Focus pro mě byla ledová sprcha (a podle brutálního mezigeneračního poklesu prodejů v ČR určitě nejen pro mě). Teď se moc bojím, že podobný "globální kompromis" postihne i chystané Mondeo. Ford vyvíjený na míru pro Evropu a Ford vyvíjený pro globální trh je totiž obrovský rozdíl - hlavně designový. A právě na něj jsou Evropani extrémně citliví, stejně jako na jízdní vlastnosti. Takže Ford si v Evrpě zahrává s ohněm, ale asi se mu to vyplatí. Evropa má totiž ve světovém měřítku stále menší význam a asi tomu tak je už i v automobilové oblasti. Když k tomu ale přidáš problematický Opel, klesající Francouze, rychle slábnoucí Japonce a doslova "zmizelé" Italy, vyjde ti že VW má v Evropě prakticky už volné hřiště (na kterém mu překáží už jen Kia/Hyundai). Kam tohle povede? :'-( Rozhodně ale souhlasím s doporučením Woodi-aliena - lépe situovaní fordisté by měli okamžitě utíkat do showroomů pro současné Mondeo - je krásné, vychytané, superprostorné a fantastický jezdí (a ještě nemá debilní elektrickou brzdu). A hlavně je nyní za super peníze :yes:
No, v případě Mondea bych teda rozhodně počkal na novej a výběhovej nekupoval. Narozdíl od Focusu, dodnes si mnu ruce, že jsem nečekal na třetí generaci a odešel ke "konkurenci" :-)
U prémie stáří vůbec nevadí, naopak často se před koncem cyklu prodává lépe než nový model. U prémie stačí na konci života trochu snížit cenu proti zbytku D3 a zákazníci vylamují dveře showroomů.
U low costu je to přesně naopak, protože tam se hraje od začátku na nízkou cenu a na wow efekty typu nafukování nových generací aut do všech směrů, designové výstřelky etc. a to jsou věci, které mají jepičí život a jakmile vejde ve známost nový model značky, tak o starý okamžitě prudce upadá zájem. Nový model bude zase o deset čísel větší, bude mít dalších 50l v kufru, kastli jak bouři v pacifiku a považte stejnou cenu, no kdo by si kupoval ty staré krámy minulé generace.
V prémii (a nejen ve střední třídě) platí, že prémie je prémie a klidně si konkuruje nejstarší Cčko, stará A4 a nejnovější 3er. A až bude nové Céčko a A4 a 3er zestárne situace se bude v opačném gardu opakovat.
V akci byly Mazda 6 za 420 000,- a 2.0 benzín se prodává za 450 000,- Kč. Slevy 200 000,- jsou u Mazdy 6 celkem normální a taky nechápu, proč se neprodává. Hodně diskutujících by si ji rádo koupilo, ale pořád je dle nich oproti konkurenci moc drahá. Za kvalitu si dle nich musíš připlatit. :-)