Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v srpnu 2012: Nejprodávanější automobily střední třídy

Střední třída připomínala dlouhou dobu stojaté vody. Tomu je ale konec, alespoň při pohledu do žebříčku za druhý prázdninový měsíc.
Zpět na článek
21. 9. 2012 18:50
21. 9. 2012 19:47
21. 9. 2012 21:45
21. 9. 2012 21:56
21. 9. 2012 21:58
21. 9. 2012 21:56
21. 9. 2012 21:11
21. 9. 2012 21:22
21. 9. 2012 21:38
21. 9. 2012 21:38
22. 9. 2012 10:06
22. 9. 2012 23:22
24. 9. 2012 07:36
21. 9. 2012 21:38
21. 9. 2012 23:07
21. 9. 2012 18:55
21. 9. 2012 20:10
21. 9. 2012 20:46
21. 9. 2012 21:47
23. 9. 2012 21:46
23. 9. 2012 21:54
21. 9. 2012 20:24
21. 9. 2012 20:54
21. 9. 2012 21:07
21. 9. 2012 21:52
21. 9. 2012 22:15
21. 9. 2012 22:26
21. 9. 2012 22:36
21. 9. 2012 22:41
21. 9. 2012 22:52
21. 9. 2012 23:08
21. 9. 2012 23:18
21. 9. 2012 23:31
21. 9. 2012 23:58
22. 9. 2012 08:05
22. 9. 2012 08:17
22. 9. 2012 10:15
22. 9. 2012 10:18
22. 9. 2012 10:29
22. 9. 2012 10:39
22. 9. 2012 10:35
22. 9. 2012 08:47
22. 9. 2012 11:54
22. 9. 2012 13:43
23. 9. 2012 16:11
24. 9. 2012 07:11
22. 9. 2012 00:08
22. 9. 2012 08:28
22. 9. 2012 17:49
22. 9. 2012 08:33
22. 9. 2012 10:20
22. 9. 2012 10:35
22. 9. 2012 11:15
22. 9. 2012 12:23
22. 9. 2012 19:59
22. 9. 2012 21:37
22. 9. 2012 21:41
22. 9. 2012 22:02
22. 9. 2012 22:56
22. 9. 2012 23:14
22. 9. 2012 23:47
23. 9. 2012 09:37
22. 9. 2012 10:33
22. 9. 2012 10:53
22. 9. 2012 12:04
22. 9. 2012 12:51
22. 9. 2012 15:27
22. 9. 2012 11:18
22. 9. 2012 11:19
22. 9. 2012 12:25
22. 9. 2012 15:25
23. 9. 2012 08:30
23. 9. 2012 10:14
23. 9. 2012 12:18
22. 9. 2012 13:34
22. 9. 2012 14:23
24. 9. 2012 10:30
21. 9. 2012 21:55
21. 9. 2012 22:17
22. 9. 2012 10:52
22. 9. 2012 12:09
21. 9. 2012 22:14
21. 9. 2012 22:20
22. 9. 2012 11:09
22. 9. 2012 12:20
22. 9. 2012 13:39
22. 9. 2012 18:16
22. 9. 2012 22:07
22. 9. 2012 22:27
23. 9. 2012 13:16
23. 9. 2012 13:38
23. 9. 2012 14:05
23. 9. 2012 00:32
24. 9. 2012 07:38
21. 9. 2012 20:40
21. 9. 2012 20:46
21. 9. 2012 20:50
21. 9. 2012 21:29
21. 9. 2012 21:37
22. 9. 2012 09:12
21. 9. 2012 21:40
21. 9. 2012 22:01
21. 9. 2012 22:08
21. 9. 2012 22:33
21. 9. 2012 23:01
21. 9. 2012 23:04
21. 9. 2012 23:09
21. 9. 2012 23:17
21. 9. 2012 23:36
22. 9. 2012 08:10
22. 9. 2012 20:42
24. 9. 2012 08:36
21. 9. 2012 22:31
22. 9. 2012 10:45
22. 9. 2012 10:39
21. 9. 2012 21:57
21. 9. 2012 22:15
22. 9. 2012 00:34
22. 9. 2012 08:14
22. 9. 2012 22:08
21. 9. 2012 22:17
21. 9. 2012 22:28
21. 9. 2012 22:34
21. 9. 2012 22:43
21. 9. 2012 23:59
22. 9. 2012 00:14
23. 9. 2012 09:46
23. 9. 2012 12:14
22. 9. 2012 08:21
22. 9. 2012 10:45
22. 9. 2012 13:03
22. 9. 2012 15:02
22. 9. 2012 11:30
22. 9. 2012 13:05
21. 9. 2012 22:20
22. 9. 2012 12:58
22. 9. 2012 19:00
22. 9. 2012 13:01
22. 9. 2012 13:59
22. 9. 2012 20:49
22. 9. 2012 20:55
22. 9. 2012 21:01
22. 9. 2012 21:28
22. 9. 2012 21:54
22. 9. 2012 21:57
22. 9. 2012 15:05
22. 9. 2012 15:13
22. 9. 2012 15:14
22. 9. 2012 20:45
23. 9. 2012 00:34
22. 9. 2012 17:35
22. 9. 2012 17:39
22. 9. 2012 17:50
22. 9. 2012 23:28
23. 9. 2012 00:02
23. 9. 2012 00:06
23. 9. 2012 09:40
Avatar - Well-being
21. 9. 2012 18:50
Konečně
na to Češi přišli, že za stejné peníze lze koupit i něco lepšího, než je Superb ...
Rozbalit vlákno
24
21. 9. 2012 19:47
Re: Konečně
Tak koupí to samé v bleděmodrém, jak se říká :-) ale je to docela překvapivé, myslel jsem, že pozice škodovky jsou neotřesitelné.
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2012 20:14
Re: Konečně
To je jen přesouvání priorit - s příchodem Rapida ti, co dostávali jako služebák Superba dostanou Oktávii a ti, co dostávali Octavii, dostanou Rapida. Ti nejzasloužilejší dostanou Passata ... :-)
A fleetoví manažeři ušetří.
Je to šílená teorie ale jak říká klasik: "je to šílené, ale ne dost šílené aby to byla pravda".
Ale třeba je to dostatečně šílená teorie. :-)
21. 9. 2012 21:45
Re: Konečně
Třeba někdo přijde ještě s něčím šílenějším, tak počkám, než dám palec nahoru :-)
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 21:56
Re: Konečně
Pokud nedojde topper, tak palec nahoru za nejšílenější příspěvek nikdy nezvedej ;-)
21. 9. 2012 21:58
Re: Konečně
On už ale přišel, někde duuuule zase diskuzně onanuje nad prodeji i40 :-) tak teď nevím, co dělati :-)
21. 9. 2012 21:09
Re: Konečně
Za stejný peníze něco lepšího než Superb... Je vidět že o tom moc nevíš :-) ale ty za to nemůžeš já vim >:D
Avatar - Nerez
21. 9. 2012 21:11
Re: Konečně
Ty si jako myslíš, že za dané peníze je Superb nejlepší kauf? >:D
Avatar - eliot
21. 9. 2012 21:22
Re: Konečně
to mě pobavilo >:D
21. 9. 2012 21:23
Re: Konečně
No určitě.. Už jen co se týká příplatkové výbavy ;-) a taky...Superb je starší než ta Passt a je daleko hezčí :-)
21. 9. 2012 21:38
Re: Konečně
Zajímalo by mě, jestli za tím výsledkem Passatu není nějaká sleva či nákup služebních aut. Každopádně je to alespoň trochu změna.
21. 9. 2012 21:38
Re: Konečně
Hlavne do Passatu se dava 1.8 TSI az od vybavy highline, cimz si podle meho ubiraji zakazniky v soukromem sektoru, zatimco v superbu muze byt uz od zakladu, ktery je diky akcnimu paketu drive velice stedry.
22. 9. 2012 10:06
Re: Konečně
Až vyrosteš zjistíš, že na 100 Passatů připadá jeden v benzínu a soukromy sektor Passat nekupuje. 95% aut na silnici jsou firemni auta.
22. 9. 2012 23:22
Re: Konečně
A treba take diky motoru 1.8 TSI az od vybavy highline.
24. 9. 2012 07:36
Re: Konečně
pausalizujes podla seba, to sa nepatri ;) kazdy mame svoje priority. Pre mna je skoroideal 3er.
Avatar - Barrichello
21. 9. 2012 21:36
Re: Konečně
To si pomohli - z louže pod vokap >:D
21. 9. 2012 21:38
Re: Konečně
Copak je to asi ten "vokap"?
21. 9. 2012 23:07
Re: Konečně
Passat bych věděl ale tohle už vůbec nevím co to je...
21. 9. 2012 23:08
Re: Konečně
Nebudu se hádat..Prostě já kdybych si měl vybrat tak beru Superba.. Je pro mě po všech stránkách lepší než Prassat :-) Říkejte si co chcete.
22. 9. 2012 17:40
Re: Konečně
Druhá generace už není o tolik lepší. Jedničkový byl daleko lepší, válcoval Passata a to byl hlavní kámen úrazu.
24. 9. 2012 20:44
Re: Konečně
Ted ho vůbec neválcuje?? Podle mě na to že novýho Passata srovnávaj se 4 roky starym Superbem tak si Superb vede hodně dobře...
25. 9. 2012 17:57
Re: Konečně
Nadvláda Superba klesá a to hodně ;-\
25. 9. 2012 20:00
Re: Konečně
Nu zas až tak smutně bych to neřikal :-) Už se ten jeden model vyrábí docela dlouho...a zaslouží si nástupce. Podle toho co sem zatím slyšel a četl tak nový Superb bude trhák :-) a i tenhle si špatně nevede.. Prostě néé Superbu ale ŠKODĚ DRŽIM PALCE!! Těšim se na novou Oktávku :-)
Avatar - eliot
21. 9. 2012 18:55
3.místo
BMW řady 3 válí! Jen tak dál.. :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
21. 9. 2012 20:10
Re: 3.místo
Velká část se následně prodává do Německa, byl bych velmi opatrný.
Avatar - J_Design
21. 9. 2012 20:46
Re: 3.místo
a to se právě dost divim... tahle trojka je enormně ošklivá, ale jestli to tak přijde jen mě?!?..
Avatar - Ham.
21. 9. 2012 21:47
Re: 3.místo
Já si myslím, že aktuální 3er je nejhezčí ve střední třídě (a jedno ze dvou nebo tří nejhezčích BMW jako takových) a stejně to vidí i řada potenciálních kupců.

[odkaz]
23. 9. 2012 21:46
Re: 3.místo
:yes: To 7cka je zruda.
3. 10. 2012 06:48
Re: 3.místo
Současná trojka mi ošklivá vůbec nepřijde, jen malá. Ale to je starý problém BMW - reálně použitelné (pro rodinu) bylo vždy až od pětky výš. A ani tam to s prostorem není žádná sláva. Potřebovali by přidat 10 čísel v každé řadě.
Avatar - 3_diamanty
21. 9. 2012 20:24
i40
celkove 7-me miesto nie je zle, insignia je az za nou, kto by to cakal :yes:

stale je sanca ze pojde cez pezot alebo avensis este vyssie :yes:

co by dali renault alebo citroen za take predaje ako hyundai ;-)

i40 :yes:

optima je v eu kusovka jej posobisko je hlavne usa a kanada.... v amerike je optima najpredavanejsia kia , za 8 mesiacov sa v USA predalo 100 000 kusov modelu kia optima.... tomu sa povie parada a trefa :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
72
Avatar - J_Design
21. 9. 2012 20:54
Re: i40
Prosím neuraž se :-) Ale ty jsi opravdu nemocnej ;) To by mě zajímalo co člověka vede k tomu jít si koupit korejské auto a co ho vede k tomu zvelebovat ho. Nebo mu fandit a ještě k tomu takhle veřejně ;) Je mi jasné že se do mě okamžitě opřeš s "pí" a i to je zajímavé jak se na tu značku lidi dnes dívají... přitom sám vidím realitu a ta zní úplně jinak ;)
Avatar - Nerez
21. 9. 2012 21:07
Re: i40
Ať si každej fandí komu chce, když je to v normě. Ale jeho fanatické řeči jsou na psychiatra.

Jinak už jsem to říkal jednou. Značka, které se u nás dlouhodobě velice daří porazila o 2 kusy značku, které se u nás zase dlouhodobě nedaří. Rozhodně důvod k oslavě

>:D
21. 9. 2012 21:52
Re: i40
Není "nemocnej" zdaleka! Má názor, za něčím jde, lecčeho se neměnně drží a hlavně: má srdce věrného fandy své značky! A to se cení! Mohl bych tady nyní napsat minimálně 10 jasných a přesvědčivých důvodů, CO vše lidi rozumně vede ke koupi jihokorejských vozů a proč je Hyundai/Kia pátým největším prodejcem aut na světě a proč zaznamenávají tak radikální nárůst... Ale tohle už dnes snad respektuje každý; včetně šéfa prodeje VW: "Považujeme firmy Hyundai a Kia za VELMI VÁŽNÉ KONKURENTY, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a SILNÍ KONKURENTI," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky General Motors.

Takže tuto značku nikdo uměle zvelebovat nemusí, zvelebuje se SAMA! ;-)
21. 9. 2012 22:15
Re: i40
Zvelebuje se sama, tos vystih. Za pomoci astronomických výdajů do reklamy si organizuje vlastní soutěže, aby se mohla prohlašovat za nejkvalitnější české SUV. Blábolí něco o českém pivu, moravském vínu a montážní lince v Nošovicích. Urputně registruje skladová auta, aby kvůli dvěma měsícům mohla prohlašovat o ix20 "nejoblíbenější české MPV". A je tak zoufalá, že ve vlastním ceníku účelově srovnává své výrobky s konkurencí.

Sorry, ale zdravá a sebevědomá značka nemá potřebu vtírat se.
21. 9. 2012 22:26
Re: i40
Ale ty jsi to moc nevystih... lidé u nás nejsou tak "blbí" jak si myslíš ty... zdaleka NEJDE jen o nějakou reklamu! Lidé si dnes auta porovnávají, vybírají, sednou si do nich, svezou se, "omakají", vyzkoušejí... znám mnoho lidí, kteří zvažovali i jiné vozy a klidně si nakonec vybrali třeba Hyundai... a o reklamu tam tedy, mohu tě ujistit, vůbec nešlo! To žiješ kdesi úplně jinde...
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:36
Re: i40
Když má v ceníku Hyundai ceny konkurence, tak to není porovnávání, ale sprosté chování, jako vše, co bojler trefně popsal, ale to ty nevidíš.
21. 9. 2012 22:41
Re: i40
Lidé porovnávají i sami, o to se nebojím... a mít možnost porovnat si vozy s konkurencí - v tom tedy nic sprostého nevidím... konkurence tady byla, je a bude... a porovnávat je třeba: od ceny, přes motorizace, výbavy až po výhody... já v tom vidím příležitost a ty jen "sprostotu"? ...
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:52
Re: i40
Je sprostota, pokud jeden prodejce do svého ceníku dává neaktuální a nereálný od konkurence, to je dokonce v Evropě v reklamních materiálech zakázáno.
21. 9. 2012 23:08
Re: i40
Trochu jsem se na to díval... ale teda až tak neaktuální a nereálné se mi to nezdá... jistě, je tam určitý rozptyl, průměrování... což je dáno i velkými rozdíly v aktuální nabídce té a té značky a toho a toho salonu či internetového zprostředkování... Tam ti auto nabídnou za tolik a s tím či oním navíc... a tam zase jinak... ty rozdíly prostě tady jsou; a rozumný člověk si jistě někde zajde, porovná "LIVE", vyzkouší, napíše, poptá se, telefonuje a tak. Naopak se mi zdá, že je toto úvodní srovnání docela férové a "IN"... a další kroky vedou pak k tomu, co jsem psal výše...
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 23:18
Re: i40
Vůbec nejde co a jak a do jaké míry, ale jde o to, že u nás je zakázáno v reklamě na své vlastní zboží používat srovnání s konkurencí! To je nekalá soutěž, chápu, že ti to nic neříká a nemáš na to nakopírovanou odpověď.
21. 9. 2012 23:31
Re: i40
Já měl na mysli ale možnost srovnání s konkurencí na webových stránkách Hyundai... informační srovnání ještě zdaleka neznamená nutně "srovnávací reklamu"... O reklamu jako takovou se zcela určitě nejedná. A za nekalou soutěž je považována právě tzv. "srovnávací reklama"... Informační srovnávačky zboží i aut a cen a slev je plný internet! Kde ve které Hyundai reklamě se přímo uvádějí nějaké konkrétní parametry srovnání s konkurencí???
21. 9. 2012 23:58
Re: i40
V tomhle případě ti celá argumentace stojí na tom, jestli by soud posoudil veřejně dostupný materiál jako reklamní. Já bych se nedivil. Navíc to není jediná možná cesta. Ano, dělají se případové studie, kde se uvádí i náklady na řešení konkurence, jenže v takových situacích si musíš krýt zadek. Srovnávání je plný Internet, ale zkus si přihnout srovnávačku v pozici vlivného webu a než se naděješ, budou tě kontaktovat právníci dotčené firmy. Pokud jsi bezvýznamný, tak si na tobě stejně nic nevezmou.

Mimochodem, nekalá soutěž je mnohem víc než jen srovnávací reklama, která je jako taková v některých případech povolena (v tom případě musí jít o objektivní a prokazatelné údaje). V tomhle případě bych spíš mluvil o zlehčování.
22. 9. 2012 08:05
Re: i40
Teda jednoznačně nejlepší vlákno :yes: :yes: :yes: Velebit hnusné smradlavé korejské auto, které má v ceníku srovnání s konkurencí...bleeee. Nejdřív se mi docela líbil, ale postupně to ochabávalo, až včera jsem si říkal, co jsou to za lidi, že daj takový prachy za takovej humus. Nyní jsi mi to vysvětlil, děkuji. Jedná se o omezence, kteří nemají vlastní nároz a jsou celí pav z ceníku, který dostanou do ruky, kde mají vše krásně srovnané a řeknou si: "Ty jo, ta i40 asi bude fakt výhodný auto, těch bude jezdit to budou levné náhradní díly..." Docela se divím, že po tvoji argumentaci jich je jen tak (díky bohu?:-)) málo....Jsem z JBC a kdysi cca. 5let zpět zde na náměstí vystavovali v té době nové velké SUV (nevím jak se jsmenují) tak jsem s kámošem při cígu na ni koukali a přišel prodejce. Tak co pánové pěkné, že. Takle levnou a pěknou káru můžete postavit vedle Q7, X5, Tuarega, Cayena a lidé se stejně otočí za naším autem...To byl taky fanatik >:D >:D >:D >:D
22. 9. 2012 08:17
Re: i40
Teda jednoznačně nejhloupější příspěvek vlákna! Napsat: "hnusné - smradlavé - humus" - to je tak primitivní a bezduché - u současných vozů jihokorejců - že toto nestojí ani za reakci - a každý to ví... A to není vše, proč je tento příspěvek tupý: dělat "bleeee" ze srovnání s konkurencí; to je jako když si poněkud starý a senilní pán stěžuje na tu dnešní mládež... Současný trend je takový: přiostřuje se, mezi konkurencí probíhá agresivní konkurenční boj - je to BOJ, ne jakési kravatovské vystupování firem, které si v kompromisech politikaří s ceníky a reklamou! Běžně se ví, že je Hyundai respektován jako velmi silný konkurent; a to ne zdaleka jen cenou!!! A za jistý druh fanatismu bych spíše označil právě tento tvůj styl psaní...

Mělo by se srovnávat klidně víc (samozřejmě na jisté férové úrovni); ale toto je taky známá věc, psal o tom třeba Sedláček(Marketingovénoviny.cz): "Proč Češi málo srovnávají v reklamách aneb Není to škoda?... Tím se však dostávám ke zmíněnému srovnávání v českých reklamách. Přijde mi, že této možnosti firmy moc nevyužívají. Důvodů proč, je nasnadě hned několik... Tedy vzhůru do „férového“ srovnávání!" - [odkaz]

A ještě k tvému "humusu a hnusu": hezky se o kráse i40 vyjádřil např. Švidrnoch na Autoidnes: "Čtyřicítka vypadá KRÁSNĚ, tady má navrch nad spoustou konkurentů..." - [odkaz]
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 10:15
Re: i40
Choď do politiky a tam perli,ale nevyjadruj sa k niečomu,o čo nemáš poňatia !
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 10:29
Re: i40
Myslel som makaX69 ,ale našlo by sa ich tu viacej vhodných ! :-(
Avatar - Katikakus
22. 9. 2012 10:35
Re: i40
Ocenuji, ze jako soucast sveho nicku uvadis hodnotu tveho IQ. Clovek alespon hned vi, s kym ma tu "cest"... 8-s :no:
Avatar - Katikakus
22. 9. 2012 08:47
Re: i40
Nechci se vam michat do diskuse, ale srovnavaci reklama je u nas povolena od roku 2001. Jsou tam ale pomerne jasna pravidla, co a jak. Jestli tato pravidla splnuji ceniky Hyundai nevim, ale pochybuji, ze by si dovolili udelat neco, za co by je konkurence okamzite zazalovala.
22. 9. 2012 11:54
Re: i40
Pokud uvedou nepřesné údaje, tak, i kdyby to nebyla srovnávací reklama, se dopustí zlehčování, což je také nekalá soutěž. Pokud je to srovnávací reklama, tak, jak jsem již napsal, údaje musí být objektivní a prokazatelné. Uvedením špatných údajů by se opět dopustili nekalé soutěže. Samozřejmě za předpokladu, že naplní generální klauzuli.

Od toho mají obě zastoupení právníky. Více to netřeba rozebírat.
Avatar - Katikakus
22. 9. 2012 13:43
Re: i40
Ano, akorat nechapu, proc to pises mne - ja napsal jinymi slovy to same... ;-)
23. 9. 2012 16:11
Re: i40
Jen takové doplnění. ;-)
22. 9. 2012 00:08
Re: i40
Proč Hojandé uvádí ve svém propagačním materiálu kombinovanou spotřebu Superbu o 0,5l vyšší?

Proč Hojandé ve svém propagačním materiálu z dvojice stejně výkonných motorů konkurenta uvádí jen ten s výrazně horší spotřebou?

Proč Hojandé ve svém propagačním materiálu srovnává 59kW motor s 80kW motorem a nevybere pro srovnání konkurenta se 77kW a výrazně nižší spotřebou?

Proč srovnání chybí u modelů, kde by nedopadlo ve prospěch Hojandé?

Proč Hojandé ve svých propagačních materiálech opakovaně komolí názvy konkurenčních výrobků?

Dělá toto seriozní firma? Ne.
22. 9. 2012 08:28
Re: i40
Jde v agresivním a ostrém konkurenčním BOJI na trhu JEN o jakousi kravatovskou serióznost firem? NE.

Já si třeba myslím, že by se onoho srovnávání (samozřejmě na jisté férové úrovni) mohlo objevovat jen a jen víc... ale toto je taky známá věc, psal o tom třeba Sedláček (Marketingovénoviny.cz): "Proč Češi málo srovnávají v reklamách aneb Není to škoda?... Tím se však dostávám ke zmíněnému srovnávání v českých reklamách. Přijde mi, že této možnosti firmy moc nevyužívají. Důvodů proč, je nasnadě hned několik... Tedy vzhůru do „férového“ srovnávání!" - [odkaz]
22. 9. 2012 17:49
Re: i40
Proč? Proto že jinak by neprodali ani klíčenku. Dělají to co český rádoby zákazník v autosalonu chce číst nebo slyšet ;-\ Podle chování značky lze usoudit hodně a u Hnojdé to platí dvojnásob ;-\
22. 9. 2012 08:33
Re: i40
Každá reklama je mířena na určitou skupinu zákazníků. Ty stupidnější většinou míří na jednudušší a méně majetné jedince, kterým může taková reklama připadat i vtipná. Když srovnáš třeba reklamy na BMW a Hyundai, tak je krásně vidět na koho cílí. Inteligentní reklamy na BMW cílí na vzdělané jedince, kteří nepotřebují přesvědčovat o kvalitě auta a ví přesně co kupují. Zatímco Hyundai cílí na jednodušší zákazníky, kterým ve svých reklamách říká, že kupují nejlepší auto za nejlepší cenu a ti jim to samozřejmě žerou :-)
22. 9. 2012 10:35
Re: i40
Nepřesně... viz můj příspěvek, reakce...
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 11:15
Re: i40
Naopak, velmi přesně. Stačí se podívat na známou reklamu Kia SEDM a není potřeba dál věc rozebírat. Zaměřeno na nejjednodušší jedince, naopak typického zákazníka BMW tento typ reklamy okamžitě utvrdí v tom co nekupovat.
22. 9. 2012 12:23
Re: i40
Neboj zase však, lidé kvalitu H/K zdaleka nevnímají jen jaksi z reklam! Např. k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu." - Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)... ;-)
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 19:59
Re: i40
Lidé určitě vnímají kvalitu reklam. A HuKi má reklamy, které se možná líbí té nejjednodušší cílové skupině, ale určitě odradí kohokoliv kdo o věcech sám přemýšlí, kdo nemá rád manipulaci a kdo nesnáší dryáčnické praktiky podomních prodejců čehokoliv. Speciálně jejich TV spoty patří do kategorie pojízdné reklamy na cirkus Berousek.
22. 9. 2012 21:37
Re: i40
Myšlenka,že se lidé rozhodují u nákupu auta (to není pro většinu lidí jednoduchá záležitost,je to rozhodnutí veskrze pragmatické),podle reklamy,je hodně jednoduché.
A tak,jak jsou zde reklamy na Kiu i Hyundai probírané,znamená,že splnily svoji úlohu velmi dobře.Skrytou myšlenku těchto reklam jednodušší lidé právě nikdy nepochopí.
Avatar - white label
22. 9. 2012 21:41
Re: i40
>:D
No tak ještě, že tu na to máme Johnna, místního "kaprfílda", který nás jistě ochotně osvítí/osvobodí a tu umně skrytou myšelnku korejských reklam alespoň naznačí. >:-[] :yes:

P.S. Ty mít tolik inteligence, jako máš "zdravého" sebevědomí, tak si už dávno minimálně v "gvinesovce". >:D
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 22:02
Re: i40
Tak nám tu skrytou myšlenku poodhal, stačí jenom malý kousíček. >:-[]

PS: nikde netvrdím, že se lidé rozhodují o nákupu auta podle reklam. Tvrdím jenom, že úroveň reklam Kia je velmi hloupá a že řadu lidí tento typ reklamy odpuzuje. To nevylučuje, jak ostatně napsal již Provocateur, že některým se ta jejich reklama může líbit.
22. 9. 2012 22:56
Re: i40
Některým.Některým,zase jiná.
Nejhorší reklamy jsou bez nápadu,ty jsou opravdu hloupé.
Ještě nějakou dobu to bude pokračovat,za pár let poznáš....
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 23:14
Re: i40
Jj, reklamy bez nápadu jsou opravdu hloupé:
[odkaz]
Avatar - white label
22. 9. 2012 23:47
Re: i40
Tahle byla spíš z kategorie reklam s přiblblým nápadem, viz úvod. >:D
Avatar - woody-alien
23. 9. 2012 09:37
Re: i40
Jj, tohle je odstrašující příklad stupidní a uřvané reklamy....dá-li se to vůbec nazvat reklamou.
22. 9. 2012 10:33
Re: i40
Nepřesně! Souhlasím s různými skupinami zákazníků; ano, lidé jsou různí od vzdělání až po výdělky... S popisem "stupidnější" bych ale byl opatrnější... Ve tvém smyslu "inteligentní" reklamy cílí však nejen na vzdělané jedince, ale především na ty, kteří na to mají... ví nejen CO kupují, ale hlavně, že na to mají... A pokud píšeš, že nepotřebují přesvědčovat, pak nepotřebují přece dělat ani reklamy! Takže za mě nepřesné... a na závěr jen opakuji, že výrazné nárůsty prodejů Hyundai v žádném případě nejsou JEN zásluhou jakési reklamy! Už jsem to tu opakoval stokrát: dobré auto se nakonec chválí samo - prostě JE dobré! Moji známí, co se rozhodli pro Hyundai žádní stupidnější lidé nejsou, ba naopak! A zásadně nežrali jakési reklamy... Porovnávali, srovnávali, leccos vyzkoušeli... Takže shrnout vše do jednoho pytle a takto to zjednodušit je velice zavádějící...
22. 9. 2012 10:53
Re: i40
Nepochopils. Já nepsal o prodejích (ty jsou mimochodem u H&K v této třídě v Evropě mizerné) v závislosti na reklamu ani, že Hyundai kupují jen "jednodušší" lidé, ale o cílenosti jednotlivých reklam. Pokud je výrobek kvalitní s prověřenou značkou, tak stačí, když jeho reklama má jen informativní část (viz reklama na nové BMW3). Narozdíl od některých méně zdařilých nebo prodejně úspěšných výrobků, které mají kromě informovanosti i přesvědčovat...
22. 9. 2012 12:04
Re: i40
Já to vidím trochu jinak. Pojem inteligentní reklama je taky dost sporný... Inteligentní reklama u BMW (ve vší úctě ke kvalitám BMW!)? Například prostudovaný slogan - „Život se dá promarnit, prožít nebo BMW“. - navozuje opiátní až fanatickou představu, že BMW přináší do života mimořádnou životní hodnotu; neprodává pouhé auto jako užitný předmět, ale snaží se působit na spotřebitele v tom smyslu, že v tomto automobilu je kouzlo, které SAMO O SOBĚ posouvá život do kvalitativně vyšší úrovně... Jak ubohé, až stupidní si toto myslet...

Daále třeba klasika: - BMW - radost z jízdy; Auta pro lidi, kteří mají radost z jízdy. - ??? Jejda to je primitivní... jako by v jiných autech pocit z dobré jízdy neexistoval; a jako by jiní auta nevyráběli tak, aby lidé onu radost z jízdy nezažívali... nevím, nevím...

Nebo souboje reklamní BMW s Audi! Kolik se jich jen vyrojilo mimo ČR! Někdy se na ně podívej! Prý jde jen o informativní reklamu? Kdeže... srovnávací a přesvědčovací, že BMW je zase nejlepší...

Prostě toto je běžné; není žádný problém, bez ohledu na cílovou skupinu: srovnávat, přesvědčit o určité výhodě, a trochu "nadnést" apod.

Jinak dle jednoho z nezávislých průzkumů vlivu reklamy Hyundai na lidi; tak na otázku: Reklamu na tuto značku považujete za: odpovědělo přes 80% jasně, že je příjemná, decentní, dobře prezentující své zboží... Nic zásadně negativního... - [odkaz]
22. 9. 2012 12:51
Re: i40
„Život se dá promarnit, prožít nebo BMW“

No, je evidentně vidět, že ty nejsi cílovej zákazník BMW a ani jejich reklamy nejsou pro tebe určeny, proto si i jejich reklamu vysvětluješ po svém (posouvá život do kvalitativně vyšší úrovně - jak příznačné pro majitele levného auta). Radši ani nechci vědět, co si představuješ třeba pod sloganem Think, Feel, Drive

"BMW - radost z jízdy; Auta pro lidi, kteří mají radost z jízdy!

Opět chyba na tvém přijímači. Na tom nic primitovního není. BWM tím sloganem nikde neříká, že by si zákazník neužil radost z jízdy v jiné značce, ale mluví jen o svém výrobku...narozdíl od reklam od H&K

To, že 80% majitelů Hyundaie (kdo jinej by taky v takový anketě hlasoval) hodnotí jejich reklamu pozitivně je leda k smíchu, ale ne argument. Btw. 50% majitelů uvadí, že je ovlivnila při jejich koupi auta reklama. A o tom přesně píšu, Hyundai cílí svoje primitivní reklamy na toto stádo
:-)
Avatar - escorpion
22. 9. 2012 15:27
Re: i40
Ty nepochopíš nikdy čo je radosť z jazdy, pretože preferuješ korejcov. Skús občas sadnúť do iného auta ako do kostritrasu i30 a pochopíš, že voziť si * sa dá aj lepšie. Oveľa lepšie.
22. 9. 2012 11:19
Re: i40
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: tie auta su tak proste urcene, * toperovi a incestu korejca a plnu igelitku katalogov domov
22. 9. 2012 12:25
Re: i40
Přesně tak! Jsou určeny pro nás, kteří víme, že tato auta jsou hodně dobrá - tak např. k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu."

"Pokud si sjedete s novou i30 nebo i40, budete bez ohledu na to, jaké máte zkušenosti se staršími korejskými vozy, OHROMENI jejich KVALITOU.... - osloví jakousi vypiplaností, která zasahuje prakticky vše od kvality zpracování až po jízdní vlastnosti."

- Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)... Tak co? Hurá nejen pro igelitku, ale klidně pro nové auto
>:D >:D
Avatar - Mikesus
23. 9. 2012 08:30
Re: i40
Jojo. S i40 jsem se byl projet. Z venku to je hnus ( subjektivní názor ), ale interiér se mi líbil. Dokonce interiér se mi líbil tak, že bych překousl exteriér.
No ale pak přišla testovací jízda. Motor 1,7 CRDI 100 KW je první tragédie.
Byl jsem zvyklý na 2.0 TDI 103 KW a ač zvukově nic moc, tak výkonově o třídu výš než tohle.
I ta Toyota Avensis s 91 KW jela líp a nebyl problém i40 při akceleraci ujíždět.
Další co byla tragédie, což souvisí s motorem, převodovka. Tak kraťoulinké převody jsem v dieslu ještě neviděl. A poslední věc, která mne fakt zklamala byl podvozek. Na kvalitní cestě dobré, ale stačili rozbité zatáčky ( u nás běžná věc ) a auto bylo takové nesvé, nejisté. Stačila dobrá trefa do díry a v zatáčkách poskakovalo.
Tohle si nemyslím, že je auto na úrovni. A ač před testovací jízdou jsem byl rozhodnut, že si ho pořídíme, po testovací jízdě jsem byl rozhodnut, že tohle do baráku nesmí.
Avatar - woody-alien
23. 9. 2012 10:14
Re: i40
Tomu říkám rozumnej přístup. Nepět tady na Korejce ódy, ani nevykřikovat, že Hyundai si může koupit jenom hlupák. Protože i kdyby šlo u H/K jenom o výbornej poměr cena/prostor, tak je to legitimní důvod ke koupi, zrovna tak jako třeba u Dacie. Ale Korejci už jsou dál a mají i některé plně konkurenceschopné modely. Zbývá tedy bez předsudků vyzkoušet a zjistit, že třeba zrovna ta i40 na evropské nebo japonské modely ještě nemá a není důvod jí dávat přednost.
Avatar - white label
23. 9. 2012 12:18
Re: i40
Souhlas, jen bych doplnil, že korejci musí být celkově (alespoň malinko) lepší (myslím u konkrétního modelu), než Evropa, abych o nic začal reálně uvažovat, jako o alternativě k evropské (příp. japonské) konkurenci.
24. 9. 2012 10:30
Re: i40
Tak takhle jsem se už nezasmál u PC hodně dlouho - BMW (a další prémiové značky) fakt U NÁS kupují samí inteligenti a vzdělaní jedinci a pak v nich i jezdí NEBO SE NECHÁVAJÍ VOZIT >:-[] >:-[] :yes: :yes:
21. 9. 2012 21:55
Re: i40
:yes: Autoforum.cz (Pavel Janda): "Měl jsem i40 k dispozici jen pár dní po několik stovek kilometrů a nemohu vám o něm říci úplně vše. To podstatné ale vím naprosto bezpečně - i40 je VELMI DOBRÉ AUTO. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je MNOHEM LEPŠÍ, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo." !!! >:-[]
21. 9. 2012 22:17
Re: i40
Přečti si Jandovy články k Rapidu a pochopíš, že je potřeba všechno dělit třema.
22. 9. 2012 10:52
Re: i40
Janda tam takto používá velká písmena? Laskavě cituj korektně. :no:
22. 9. 2012 12:09
Re: i40
Jistě; polepším se: velké písmo je můj důraz - zdůrazněno autorem příspěvku... dík za laskavé připomenutí... je to jinak pro to, abych oním důrazem poněkud zmenšil nerozumná slova třeba o i40 - humus a hnus a bléé - Tohle bys měl okomentovat spíše, aby laskavě napsali, že auto třeba není hnusné obecně, ale z jejich pohledu... právo na svůj názor mají.... :-)
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2012 22:14
Re: i40
i40 se teprve rozjíždí, viď? Ach jo...
21. 9. 2012 22:20
Re: i40
No na Siemensově jich mají stát dost. Po odpočítání tady těch už nezbývá moc kusů ani na dealery.
22. 9. 2012 11:09
Re: i40
len hlupak si moze kupit korejca. On je hlupak a este si k tomu kupi nalepku.
22. 9. 2012 12:20
Re: i40
Jen bezduchý člověk může napsat tak nesmyslné a urážlivé věty... To víš, že jo: "Pokud si sjedete s novou i30 nebo i40, budete bez ohledu na to, jaké máte zkušenosti se staršími korejskými vozy, OHROMENI jejich KVALITOU.... - osloví jakousi vypiplaností, která zasahuje prakticky vše od kvality zpracování až po jízdní vlastnosti."

A k nové i30: "Asi jsem podlehl kouzlu Hyundai, NE však po 357. shlédnutí televizní reklamy, ale po prvním svezení. A ani mě to nemrzí... Více totiž tohle auto ode mě nepotřebuje, svými KVALITAMI už si vaši přízeň získá samo... Proč ho chtít? Je to jeden z nejlepších kompaktů, který EXCELUJE zejména KVALITOU jízdy po typických českých cestách. Na konkurenci neztrácí prakticky v ŽÁDNÉM významném ohledu." - Autoforum.cz (velké písmo - důraz autora příspěvku zde)...

Takže pamatujme na Forrest Gumpa: "Pro hlupáka každý hloupý." ;-)
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 13:39
Re: i40
Ja som si kúpil kórejske auto.Fakt si myslíš,že som hlupák ? Spomeň si na Foresta Gumpa a chvílu porozmýšlaj,pokial máš čím !
22. 9. 2012 18:16
Re: i40
len nam porozpravaj preco si si to kupil. Verim tomu, ze moje slova sa potvrdia. Foresta Gumpa som nevidel, je mi ten film ukradnuty.
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 22:07
Re: i40
S niekym sa oplatí diskutovať a s niekym nie.Ty si bohužial (pre teba)ten druhý prípad.Takže nestojíš mi za námahu sa s tebou baviť. GOOD LUCKY ! ;-)
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 22:27
Re: i40
Be lucky. Lucky Strike. Good luck! Aspoň tohle ses mohl od toho Gumpa naučit.
Avatar - idam.i
23. 9. 2012 13:16
Re: i40
Ešte tu chýbal profesor angličtiny z Prahy. >:D
Avatar - Ham.
23. 9. 2012 13:38
Re: i40
Hlavně, že jsi se dobře pobavil nad svou vlastní neznalostí.
Avatar - white label
23. 9. 2012 14:05
Re: i40
Když to neumíš napsat anglicky, tak příště raději zůstaň u slovenštiny, lingvisto z Blavy...
23. 9. 2012 00:32
Re: i40
no nehovoril som? Citujem:
Idam: "Fakt si myslíš,že som hlupák ?"

Nebras: Fakt si myslis, ze si to nemyslim? Ved to je taka ista hlupost ako keby si nemal hjundaj.
24. 9. 2012 07:38
Re: i40
az teraz mi docvaklo. Ty si este na nicom inom ako na i40 v strednej triede nejazdil. Tym to je... Uz chapem ;-)
Avatar - romgator
21. 9. 2012 20:40
Mazda a Ford
Mazdě 6 bych přál mnohem lepší umístění. Možná to souvisí s mojí oblibou tehle značky. :-) Jinak Superb je druhý? Kam to napsat. No aspoň to Mondeo si stojí hezky.Držím Mazdě a Fordu palečky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
21. 9. 2012 20:46
Renault
Výsledek Laguny mě celkem překvapuje. Jak je vidět ani agresivně nastavená prodejní cena není všelékem, přitom se jedná o poměrně solidní vůz střední třídy s dobrou výbavou .....
Rozbalit vlákno
20
Avatar - J_Design
21. 9. 2012 20:50
Re: Renault
Pro mě (jelikož jsem fanda) by byla jasnou volbou z žebříčku. Řekl bych že ji ale nejvíc škodí "hospodské kecy" které člověk slyší na každém rohu... protože po technické stránce jí není co vytknout. Naopak technicky je to TOP z tohoto žebříčku.. možná i kontroverzní design jí škodí, sám jsem se na ní pár let učil koukat ale dnes se mi moc líbí. Tyhle auta prostě věkem zrajou a jiné to nebude..
21. 9. 2012 21:29
Re: Renault
mám stejný názor... :-) Dle mě je to nejhezčí auto střední třídy a kvalitou je taky na vrcholu :-) mít na ní necelých 500. tisíc,tak jí okamžitě kupuju.. :-)
Avatar - J_Design
21. 9. 2012 21:37
Re: Renault
No to bych se dovolil ti ještě trochu oponovat ;-) Za 500K bych si jí nekoupil, leda jetou... a to z toho důvodu že za 500K máš nějaký "základ" jenže je sice bohatostí výbavy u FR i tak hezký ale držím se pravidla mít každé auto v TOP konfiguraci :-) Jedině potom se skutečně projeví v čem má navrch a v čem ne. A když pominu Favorita, jenž bylo mé první auto toto pravidlo striktně dodržuji :-) Ikdyž Fávo bylo taky na své poměry vlastně plná palba... Mělo "palubní počítač" a GLX interiér >:D >:D
22. 9. 2012 09:12
Re: Renault
je pravda , že za 500K to není žádný zázrak, ale ostatní automobilky si o tom můžou nechat jenom zdát :yes: :yes:
21. 9. 2012 21:40
Re: Renault
Na něčem ty hospodské kecy ale založeny budou, ne? Dizajn je, dle mého, v okeju, i když nejvíc se mi líbí úplně první laguna. Na a že je technicky top? Nevím, co trojka, ale dvojková laguna snad měla dokonce torzku 8-s to startovací karta nespraví.
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:01
Re: Renault
Dvojková měla torzku, ale konkurence na tom nebyla v té době lépe.
Trojka má torzku, ano, ale kompenzuje to GT podvozkem, bez něj je to slabší, s ním díky měkčímu odladění a perfektní ovladatelnosti díky zadní říditelné nápravě bezkonkurenční.

Problém Laguny je v její pověsti, i když reálně je to ve 3. generaci velmi spolehlivé auto, samotná špička třídy. Problémem je taky menší prostornost, prostě Renault jako jeden z mála nešel cestou nafukování jako Insignia nebo Mondeo.
21. 9. 2012 22:08
Re: Renault
No nevím, třeba japonské vozy dokonce staršího data než dvojková laguna a o třídu níž, tam bys torzku nenašel. Střední třída dtto. Co japonci neměli, byl adekvátní diesl. Za nenafukování :yes:
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:33
Re: Renault
No tak jak to, že Civic této i minulé generace má torzku, totéž Auris a pokud se nepletu, tak i Corolla.

Passat pokud vím, tak taky neměl.
21. 9. 2012 23:01
Re: Renault
Současné generace. Tehdejší měli všechny víceprvek (almera, corolla, carisma, 323, civic, baleno...nikde vlečená náprava). Dokonce aji do Aurisu ho můžeš mít, podmíněno je to nákupem nejsilnějšího D-CAT.
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 23:04
Re: Renault
No vidíš, jak to dopadlo ;-)
21. 9. 2012 23:09
Re: Renault
Vidím, japonci v dnešní době prchají v kompaktech k torzce od víceprvku, který renault nikdy nenabízel ani o třídu výš :-)
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 23:17
Re: Renault
Bohužel, uvidíme, co bude dál... z druhé strany třeba 4 control podvozek jede lépe než víceprvek. ;-)
21. 9. 2012 23:36
Re: Renault
O tom se nemusíme hádat :-)
22. 9. 2012 08:10
Re: Renault
Trochu mimo mísu což... Ze střední třídy klesnout... To je jako by jsi řekl, že Laguna má nejzábavnější podvozek, stejně jako ve své třídě Megane RS :-! Docela mně to překvapilo, když si vezmu, že Mondeo mělo vždycky nezávislé zavěšení a to je mu cca 20let...Takže :no: :no: :no: :no:
Avatar - petrumr
22. 9. 2012 20:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 9. 2012 08:36
Re: Renault
E 10 má pod podlahou v zavazadlovém prostoru plnohodnotnou rezervu. Myslíš, že s torzkou by byl kufr hlubší?
Avatar - woody-alien
21. 9. 2012 22:15
Re: Renault
No to Renault sice ctí, že se nevydal cestou nafukování, jenže v tom Mondeu se vzadu opravdu rozvaluješ, na šířku, délku i výšku, zatímco v Laguně je to celkem vzato bída. Ale přesto si myslím, že na prodejích Laguny se nehezky podepisuje především ta (dnes už nezasloužená) pověst.
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:31
Re: Renault
Však to nenafukování nebyla pochvala, to je její mínus... protože Laguna jaksi nemůže jít na to stejnou logikou jako C-Classe, to není její konkutent.

Jo, pověst ale nejvíce.
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 10:45
Re: Renault
Myslím si ,že Lagune hodne škodí,že je už poriadne stará.Mali by s tým niečo robiť.Len dúfam,že zase navytiahnú nejaký klon Samsungu ako poslene zvyknú. :no:
Avatar - del42sa
22. 9. 2012 10:39
Re: Renault
první Laguna měla vlečená ramena, druhá generace torzní polotuhou nápravu (ala DS5), náprava ve třetí Laguně je v podstatě evolucí z předchozí Laguny II + přidala aktivní řízení. Nejzajímavější zadní nápravu měl Vel Satis. Tu má Renault patentovanou a jedná se Trigonal rear suspension [odkaz]

[odkaz]
21. 9. 2012 21:57
GO i40 GO!
i40 v první desítce! Jsem nadšen; a až lidi objeví, že je v ní ještě víc, než si myslí, mohla by mířit ještě výš! Autoforum.cz (Pavel Janda): "Měl jsem i40 k dispozici jen pár dní po několik stovek kilometrů a nemohu vám o něm říci úplně vše. To podstatné ale vím NAPROSTO BEZPEČNĚ - i40 je VELMI DOBRÉ AUTO. A pokud se o Hyundai nezajímáte, pak věřte, že je MNOHEM LEPŠÍ, než si myslíte. Než by vás vůbec napadlo." !!! >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Nerez
21. 9. 2012 22:15
Re: GO i40 GO!
Opět hloupé kopírování něčeho, co už to jednou bylo.
Jinak i40 je na trhu dost dlouho, aby už to lidi objevili. A oni furt nic co >:D
Avatar - woody-alien
21. 9. 2012 22:20
Re: GO i40 GO!
"...je v ní ještě víc než si myslí..." Třeba nějakej motor ? Mně se při jízdě zdálo, že i40 žádnej nemá. Tak se nechám překvapit... >:D
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:30
Re: GO i40 GO!
Já ho slyšel, to zase jo, ale jinak jsem ho tam nepoznal.

Ale víš jak, to Icescent nepochopí, on o ní jen četl, nejel, i když je největší fanoušek českého internetu značky Hyundai.
21. 9. 2012 22:45
Re: GO i40 GO!
To, co jsi nyní napsal (uznej sám) je hodně přestřelené, přehnané... Nestraš! Motor tam je >:D a naprosto dostačující v situacích a podmínkách, jak je možné tady rozumně jezdit ;-) ... ale to každý ví... "Ano, není to žádný dravec, ale k běžné jízdě je motor ZCELA dostačující." - [odkaz]
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:51
Re: GO i40 GO!
K běžnému ježdění je dostačující motor i HTP. Otázkou je, jestli označení "dostačující" je hodno takové tvé adorace, když jde o vrcholnou motorizaci střední třídy.
K vrcholné motorizaci střední třídy se obvykle píše jako adjektivum "výkonný, v běžném provozu těžce hledá konkurenci, výtečný, silný"...
21. 9. 2012 23:00
Re: GO i40 GO!
Ale rozuměj: já přece nechválil jen motorizaci, hovořím zde o i40 jako takové - jako celek. Mnozí třeba chválí jeho až prémiový vzhled (zezadu zvlášť)... nemám žádný problém s tím uznat, že to dravý motor prostě není a že by to chtělo "zvýkonnit" - ale o tom už taky se vedla hojně řeč... Je známo: "Rozjezdy tedy nejsou zrovna parketou tohoto modelu, elasticita ze středních rychlostí je ale již dobrá. Jakmile se Hyundai dostane do tempa, bez problémů dokáže na dálnici držet krok i s mnohem silnějšími vozy." - Autoprůvodce.cz
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 23:03
Re: GO i40 GO!
Určitě dokáže držet na D1 v zácpě krok i se silnějšími vozy, to nepochybuju.

Motor je součástí celku.

A podvozek i40 taky není žádná hitparáda, na nejlepší v třídě ztrácí - Mondeo, Mazda 6 (oba končící modely), Passat, 508, Laguna GT...

Interiér... mnoho nepěkných detailů - páčky pod volantem, ovládání oken atd.

Velké a jediné nevyvratilné plus je prostornost.
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 00:34
Re: GO i40 GO!
Prskaáš tu stále o GT.Kolko Lagún sa predáva s 4control.A ako si prišiel na to ,že podvozok 508 prekonáva i 40 ?
P.S. V čom ti vadí ovládanie okien ?
22. 9. 2012 08:14
Re: GO i40 GO!
No rozhodně je 508 hezčí a docela mně záráží, jak špatně se prodává... Za návrat k pořádnému hydraulickému řízení má ode mně uržčitě :yes:
Avatar - idam.i
22. 9. 2012 22:08
Re: GO i40 GO!
Je vidieť ,že máš s daným autom mnoho skúsenosti. ;-)
Avatar - woody-alien
21. 9. 2012 23:00
Re: GO i40 GO!
Uznávám sám, že jsem zcela záměrně hodně přestřelil....ale uznej sám, že jiná reakce na tvoje ódy, navíc z větší části zkopírované, ani není možná. ;-)
24. 9. 2012 07:47
Re: GO i40 GO!
to nebolo prestrelenie ale realita. 1,7 na tu kasnu v plnom nasadeni NESTACI. Je to slabe slabe slabe.
Avatar - Bristol
21. 9. 2012 22:17
Passat
no jo nějaká firma objednala velkou dodávku služebáků a až se z toho tady dělá cirkus...za měsíc bude zřejmě všecko v zajetých kolejích...Passat a Superb na vrcholu sil a Mondeo? To čeká na novou generaci a nezbývá než doufat že tu bude úspěšnější než jeho menší kolega Focus...
Rozbalit vlákno
13
Avatar - woody-alien
21. 9. 2012 22:28
Re: Passat
Být potenciálním zákazníkem Fordu je tak trochu "frustrační kompozice". Moment očekávání je následován momentem zklamání. ;-) Takže nevím, nevím, současné Mondeo je i přes řadu nedostatků už vyladěným autem a na příkladu Focuse musím konstatovat, že nové zřejmě u Fordů nemusí nutně být lepší. Navíc ceny Mondea jsou teď dole, trochu toho chrómu zkousnete, lidi neblbněte, vemte prachy a hurá pro něj. Může to taky být poslední slušnej Ford. >:-[]
Avatar - Ronault.
21. 9. 2012 22:34
Re: Passat
woody, děláš to špatně, teď, když jej máš, tak nechtěj velké prodeje, ať máš z něj unikát >:D
Avatar - woody-alien
21. 9. 2012 22:43
Re: Passat
Já chci jít s davem, chci být součástí velkého společenství, srovnat se do řady a v jednotě najít sílu. ;-) >:D >:D
Avatar - white label
21. 9. 2012 23:59
Re: Passat
>:-[] :yes:
Tak tos měl jít rovnou do koncernu, tam to máš zaručeno už v základu! >:D
Avatar - Barrichello
22. 9. 2012 00:14
Re: Passat
Kupředu v jednoténém šiku pod vedení vůdce?
To už tu jednou bylo. Dojče dojče ýbr alles potom zdrhli rychle v prales >:D :-)
Avatar - woody-alien
23. 9. 2012 09:46
Re: Passat
>:-[] U koncernu už se spíš jedná o davovou psychózu... >:-[] Vidíš, a přesto jsou jistí nejmenovaní koncernisté ochotni vyměnit svůj "našťouchnutej" klenot za inspirativní i30ku. ;-) >:D
Avatar - white label
23. 9. 2012 12:14
Re: Passat
Jj, minimálně o tom alespoň uvažovat... 8-s >:-[]
22. 9. 2012 08:21
Re: Passat
To máš částečně pravdu, jenže problém Focusu je v jeho globálnosti...Nové Mondeo vypadá každopádně pěkně. S předešlím Focusem to bylo naprosto stejné, jako se současným...Nejdřív zklamání, jenže když se porovnal s konkurencí co se týče entusiasmu, konkurecni vlastně ani neměl celých 6let. Pomalu se rozjíždí, ale pak je z něj bestrseler... Takže jej bych hodnotil, až tak za 1-2 roky ;-)
22. 9. 2012 10:45
Re: Passat
Přesně jsi to vystihl - ta globální strategie Fordu se mit totiž jako Evropanovi ale vůbec nelíbí a určitě nejsem sám. Já jsem vždycky této značce hodně fandil, ale nový Focus pro mě byla ledová sprcha (a podle brutálního mezigeneračního poklesu prodejů v ČR určitě nejen pro mě). Teď se moc bojím, že podobný "globální kompromis" postihne i chystané Mondeo. Ford vyvíjený na míru pro Evropu a Ford vyvíjený pro globální trh je totiž obrovský rozdíl - hlavně designový. A právě na něj jsou Evropani extrémně citliví, stejně jako na jízdní vlastnosti. Takže Ford si v Evrpě zahrává s ohněm, ale asi se mu to vyplatí. Evropa má totiž ve světovém měřítku stále menší význam a asi tomu tak je už i v automobilové oblasti. Když k tomu ale přidáš problematický Opel, klesající Francouze, rychle slábnoucí Japonce a doslova "zmizelé" Italy, vyjde ti že VW má v Evropě prakticky už volné hřiště (na kterém mu překáží už jen Kia/Hyundai). Kam tohle povede? :'-( Rozhodně ale souhlasím s doporučením Woodi-aliena - lépe situovaní fordisté by měli okamžitě utíkat do showroomů pro současné Mondeo - je krásné, vychytané, superprostorné a fantastický jezdí (a ještě nemá debilní elektrickou brzdu). A hlavně je nyní za super peníze :yes:
22. 9. 2012 13:03
Re: Passat
No, v případě Mondea bych teda rozhodně počkal na novej a výběhovej nekupoval. Narozdíl od Focusu, dodnes si mnu ruce, že jsem nečekal na třetí generaci a odešel ke "konkurenci" :-)
Avatar - woody-alien
22. 9. 2012 15:02
Re: Passat
Já to zas tak vážně nemyslel.... ;-)
22. 9. 2012 11:30
Re: Passat
mondeo vzdy caka na novu generaciu
Avatar - eliot
22. 9. 2012 13:05
Re: Passat
To jo ,ale jsem zvědav ,,kam se v prodejích posune nová generace.
Avatar - twistedTSD
21. 9. 2012 22:20
Superb
Tak to druhé místo mě překvapuje. Ale možná je to jen momentální stav a příště bude vše při starém...
Rozbalit vlákno
0
22. 9. 2012 09:07
stáří vs. prodeje
laguna má tento propad nárok. má už svůj věk. stejně tak ztrácí mazda 6, mondeo.... nesmrtelným dědkem se však zdá být MB-C.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ham.
22. 9. 2012 10:43
Re: stáří vs. prodeje
U prémie stáří vůbec nevadí, naopak často se před koncem cyklu prodává lépe než nový model. U prémie stačí na konci života trochu snížit cenu proti zbytku D3 a zákazníci vylamují dveře showroomů.

U low costu je to přesně naopak, protože tam se hraje od začátku na nízkou cenu a na wow efekty typu nafukování nových generací aut do všech směrů, designové výstřelky etc. a to jsou věci, které mají jepičí život a jakmile vejde ve známost nový model značky, tak o starý okamžitě prudce upadá zájem. Nový model bude zase o deset čísel větší, bude mít dalších 50l v kufru, kastli jak bouři v pacifiku a považte stejnou cenu, no kdo by si kupoval ty staré krámy minulé generace.
V prémii (a nejen ve střední třídě) platí, že prémie je prémie a klidně si konkuruje nejstarší Cčko, stará A4 a nejnovější 3er. A až bude nové Céčko a A4 a 3er zestárne situace se bude v opačném gardu opakovat.
22. 9. 2012 12:58
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
22. 9. 2012 19:00
Re: mazda 6
V akci byly Mazda 6 za 420 000,- a 2.0 benzín se prodává za 450 000,- Kč. Slevy 200 000,- jsou u Mazdy 6 celkem normální a taky nechápu, proč se neprodává. Hodně diskutujících by si ji rádo koupilo, ale pořád je dle nich oproti konkurenci moc drahá. Za kvalitu si dle nich musíš připlatit. :-)
Avatar - woody-alien
22. 9. 2012 21:51
Re: mazda 6
S Mazdou 6 mi to připadá jako když Viktor Dyk napsal v Epitafech o Otokaru Březinovi : "Každý ho chválil, nikdo nečetl..." ;-)

Určitě je to škoda, současné ceny jsou vyloženě lákavé, nevím v čem je zakopanej pes.
Avatar - white label
22. 9. 2012 21:55
Re: mazda 6
Jo, to přirovnání sedí.
Ale tady na webu platí téměř obecně, čím lepší auto "diskusně" (včetně místních anket apod.), tím horší "tržně". ;-)
Avatar - woody-alien
23. 9. 2012 09:43
Re: mazda 6
Pravda, ale jsou i vyjímky. Např. pro Vel Satis tu horuje málokdo... >:-[]
Avatar - white label
23. 9. 2012 12:13
Re: mazda 6
No, já bych tu o pár skalních diskusních příznivců věděl i toho VS. ;-)
Avatar - petrumr
22. 9. 2012 13:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
22. 9. 2012 13:59
Re: zlín
Spíš snaha získat popularitu. Nedělej ostudu.
Avatar - petrumr
22. 9. 2012 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
22. 9. 2012 20:55
Re: zlín
"křápi", jo? 8-s Máš aspoň vlastní občanku? >:-[]
Avatar - petrumr
22. 9. 2012 21:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
22. 9. 2012 21:28
Re: zlín
Aspoň na základku si chodil?
4. pád mn.č. od "křáp" jsou snad křápy a ne "křápi", tobě to vážně nerve uši: "tak si ty křápi kup." 8-s
Avatar - woody-alien
22. 9. 2012 21:54
Re: zlín
No taky mohlo být hůř: "Tak si ty křápy kub" třeba, když to má ty "dvoujnásobný" náklady... ;-)
Avatar - white label
22. 9. 2012 21:57
Re: zlín
No vídíš, další perla do zlaté studnice petrumrova "novÍho pravoupYsu čeŠského". :yes: >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 9. 2012 15:05
Re: zlín
Nj, ten metanol je plíživej nepřítel.... >:D

Ale jinak jsi petrumre pro Škodovku totéž co Icescent pro Hyundai...

"Není auta kromě Škodovky a petrumr je její Prorok.." >:-[]
Avatar - KANKUNEN
22. 9. 2012 15:14
Re: zlín
Pije Ambrosius z Kauflandu a rozumuje, že nejlepší je Bernard nebo Svijany.
Avatar - petrumr
22. 9. 2012 20:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
23. 9. 2012 00:34
Re: zlín
A Baťa nacvičuje spartakiadu v jarmilkach...protože Adidas je ve všem pozadu.
22. 9. 2012 17:35
Superb
Druhá generace Superbu se moc nepovedla. Sice se konečně dělá jako kombi, ale to je asi vše ;-\ . Jsem zvědav co ukáže třetí větší generace :-)
Rozbalit vlákno
6
22. 9. 2012 17:39
Re: Superb
Nejbližší teď bude jenom facelift, třetí generace bude až o hodně později.
22. 9. 2012 17:50
Re: Superb
Pochybuji že bude Škodovka prodávat dvě auta ve stejné třídě, jelikož třetí Octavia má přijít co nevidět.
22. 9. 2012 23:28
Re: Superb
I kdyby vyrostla, jak se vsude tvrdi, tak to bude +- na uroven jetty.
Avatar - Ham.
23. 9. 2012 00:02
Re: Superb
Místo třetí generace prý přijede Moby-Dick.
[odkaz]
Avatar - woody-alien
23. 9. 2012 09:40
Re: Superb
>:D

Tohle už nepůjde "krmit" benzínem ani naftou. Začněte shánět plankton. >:-[]
Avatar - Guttalax
23. 9. 2012 11:24
Optimální Neoptima
;-) V Autosalonu jí udělali hezkou reklamu. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
24. 9. 2012 07:58
Re: Optimální Neoptima
ani by som nepovedal, exterier sa mu pacil ale o interieri uz tolko pekne nehovoril..