Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nespokojení zákazníci Opelu mohou vrátit auto a dostanou zpět peníze

92 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
augustin
Tiez som na to zvedavy a bojim sa, aby to nebola dalsi klinec do rakvy Opel. Kedze zijem s nemcami viem velmi dobre, aki su obcas narocni a nekompromisni. Nieco sa im nezapaci a vracaju to spät, tak som zvedavy. Ale Opelu verim, ze sa s tej situacie dostane a nadalej bude ponukat krasne a dobre auta.
npc
to zas bude v bazarech ojetych Opelu s 2999 km na hrbu 😄

A ze s tim zrovna prisel Opel, ktery je proflakly diskutabilnim zpracovanim a ne uplne high tech technikou.
O Chevroletu alias Daewoo se uz vubec nema smysl bavit, to je podobnej rank jako Dacia. Za ty ceny clovek neocekava buhvico a s mouchama a nedodelkama se de facto pocita jako se soucasti zakladni vybavy.

Tohle jim pomuze.. ale leda tak do hrobu..
vikis
aby to nedopadlo jak s Lancii v Anglii, když museli odkupovat model Beta 😒
Avatar - Renton
Renton
To bol ale trochu specificky problem menom korozia
Autoservis
Specifický pro celý koncern. Alfy hnijou jak brambory ještě dnes ;-\ o Fiatu a Lancii ani nemluvím.
LudaBaxa
Prosil bych viditelný důkaz o rezavění Alfy Romeo včetně Fiatů během posledních let.

Edit: Nové vozy, nebourané.
Autoservis
Bohužel si tyhle věci nefotím. Sorry, ale zkus i u cca pětileté Alfy vymontovat kteroukoliv přední sedačku a odklopit koberec a uvidíš sám. Možná bude stačit vzít šroubovák a píchnout si do podlahy zespoda. U posledního auta bych si toho taky nevšiml kdyby jsme nevyřezávali čelní okno a při zapření mi nesjela noha z prahu dovnitř auta. Bylo to jako bych šlápnul do lejna. Šlo o Alfu 159 rok 2006. Antikorozní ochrana sice super, ale asi jen na 30% podvozku :no:
LudaBaxa
Jasně 😄

Bohužel, příště musíš dát důkaz, takových kecalů je tady hodně.
Autoservis
Já ti neptřebuju dávat vůbec níc 😉
LudaBaxa
Tim se všechno vysvětluje, si další hospodskej kecal :-!
Autoservis
Když myslíš. Ty jsi bohužel jen další uživatel kterej ví maximálně kam tankovat a strkat klíček před startem. Odkaz níže ti otevře oči co je Celý Fiat zač>😁
LudaBaxa
Ztrapňuješ se, chlapče.
Autoservis
Čím že jseš úplně mimo?
LudaBaxa
Mimo? Já mimo nejsem. Pouze ignoruju lidi, který jsou neschopní dokázat svoje tvrzení.
Autoservis
četl jsis ten článek nebo jsi vážně tak jednoduchej?
LudaBaxa
Ty nabýváš zkušeností pouze pomocí článků na webu? To vypovídá o všem. Hlavně o té prorezivělé podlaze.

Myslím, že můžeme skončit.
Autoservis
Ne. Nabývám je deseti lety praxe v automobilovém průmyslu. A Ty? Tenhle článek znám již dlouho a poslal jsem ti ho jen proto aby jsi přišel do reality neměl mlhu před očima >😁
LudaBaxa
No.. myslím, že bys mi můj obor nevěřil, takže to nemá cenu říkat.

A to v automobilovém průmyslu myslíš v servise - automechanik. Jen ať mám jasno.
Autoservis
Ne léta testování pneu spojené s tetsy aut škoda a VW v době "vývoje" nyní autoservis. Kdyby jsi jen blbě nekecal tak napíšeš co děláš. Bohužel patříš mezi pisálky kteří si kupují Autotip, svět motorů atd. a cítí se býti e😜erty za slovo vzatí co? Je mi vás líto, velmi líto. I kdyby to bylo jen deset let v servise je to daleko víc než vyčtete.
LudaBaxa
Konstruktér v automobilovém průmyslu, zaměstnavatel - Daimler. Stačí?
Autoservis
Italský sráče budou vždy italský sráče. S tím se musíš smířit ;-\
Makovnik
Zrejme si na praskoch, alebo aky mas problem; ale nehrdzavela uz ani stara Croma z 1990 roku. Jedina hrdza chytala podbehy na hranach po 12rokoch prevadzky, inak nic.
Si totalne mimo.
Autoservis
[odkaz]

současný stav není o nic lepší. 😒
blob
ty ja ti nevim, jak jednou zakaznik ztrati duveru k autu a zacne v tom stourat, ze sam sunda blatnik a zacne hledat netesnosti a blato v kabine, tak uz je to predem ztraceny boj.. tohle neni o tom, ze je ta a ta znacka spatna, ale proste narazil an zmrseny kus z vyroby a servisaci s nim vyje***li.
Urcite nechces tvrdit, ze vsichni italove maji diry v podlaze... a semo tamo i i na superpolehlivych japoncicich zazlobi plyn, nebo jim upadne kus predni napravy.
Ja mel v ruce x desitek aut a na kazdem neco bylo, to by clovek musel jezdit porad jen premiovyma funglovkama a stridat to jak ponozky, pokud by narazil na prvni sebemensi problem. To je myslim dost absurdni.
Makovnik
Dnes?? Akoze si bol 15 rokov hibernovany, ci mas nejaky specificky problem s pamatou?
pargi
Lancia byla k tomuto kroku donucena mediálním tlakem nebo snad dokonce nějakým vládním nařízením.
Avatar - PERNO
PERNO
Je zaujímavé že má práve opel problémy, podľa mňa behá velmi vela Oplov Astra, Insignia, Corsa a stále majú problémy. Skor by som povedal že sa im v dnešnej "koréjskej progresii" celkom darí. Teda aspon na oko.
Paulie88
Je to smutný. Ty auta dělají opravdu nádherný, ale vlivem toho že každej druhej evropan je uplně mimo z korejců a musí je mít tak to dopadá jak to dopadá... Jestli to takle pude dál. korejci to tu úplně zničí...
Avatar - eliot
eliot
A s evropskou kvalitou a tradicí to pak půjde do háje.
Avatar - Merkur
Merkur
Kdo chvílu stál,tak už stojí opodál.
Paulie88
Ta tradice už ani nefunguje když na ní každej kašle, stejně jako v USA, tam už dávno neplatí že si každej koupí nějakou klasiku jako Ford a Chevrolet, neska tam je plno blbců co kupuje korejce, japonce a ty strašný hybridy... Doba je zlá... a přitom Ford a Chevrolet ale i další dělaj tak nádherný a parádní auta...
pargi
To ale ti japonci taky 😄
npc
no zrovna Chevrolet je korejskej 😄
blob
:yes:
Nicco
Korejci sice zazivaju rast, ale vychadzaju z malych predajov. V skutocnosti vsetko valcuje Volkswagen. Na vyspelych trhoch maju Korejci minimalne predaje, su samozrejme o 20-50% vyssie, nez pred 10timi rokmi ale stale je to maly pocet. Myslim za na moje.auto.cz pisal nejaky vlastnik Kie Cee'd, ze kolegovia v Rakusku sa ho pytali, preco si kupuje korejske auto a nie VW. V skutocnosti je to auto mozno az tak europske, ako samotny Golf.
Paulie88
Tak někomu třeba jako mě nejde o to kde se to auto vyrobí ale kdo ho vyrábí... a Kiu prostě vyrábí korejci protože je korejská. Proto bych si to nikdy nekoupil a je to moje věc 😄 ... Sem Evropan, nemám rád tohle vměšování Asie na nás, dyť Čína si nás zachvíli koupí všechny a v celý Evropě bude Islám... ale pořád budu happy, protože mám a dycky budu mít Evropský auto...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tady je zase někdo, kdo neví, co zastává 8-s
Takže tobě jde o to, KDO auto vyrobí? Tak hádej, KDO vyrobí i30, ix20, ix35? Nejsou to náhodou české ruky, které vůz smontují? Nejsou to náhodou čeké společnosti, které dodají většinu dílů?
A kdo vyrobí třeba ČESKÉ Citigo? Kdo vyráběl ČESKOU Octavii I Tour? Kdo vyrobí německou kvalitu jménem Jetta? Kde se vyrábí X-kové Bawory, sny o německé kvalitě a preciznosti?

Ale ty dycky budeš mít evropský auto... 8-s :no: To je prostě blbost. Můžeš mít možná tek evropský brand... A že ti design navrhl nějaký šikmooký korejec nebo afroameričan se beztak ani nedozvíš >😒]
blob
:yes: premiova kvalita BMW smontovana turkama z dilu navrzenyma africanama >😁
augustin
Lepsie by som to nenapisal :yes: :yes: :yes: . Inac s tym Ceed-om v Rakusku som bol asi ja 😉 . Ani ja si nemyslim si, ze Kia bere zakaznikov Opelu ale VW. Problem je i v tom, ze Opel, aspon so 7 rocnymi skusenosti a rozhovormi s nemcami viem, ze Opel NIE je povazovany za nemecku znacku a to mu podla mna skodi. Ani mi vo firme, kde su vsetci z AT alebo z DE a kde mame asi 25 aut, nie je Opel ani jedno, lebo Opel nie je (vraj) nemecky 😒 . Raz darmo, GM tu nema dobru povest.
Nicco
:yes:
Saab
USA nejsou vyspělý trh ? Já jen že tam VW za korejci zaostává. Výsledky za celý rok 2011 v USA vypadaly takhle😒br />
Hyundai - 645.691 aut (+20% proti roku 2010)
Kia - 485.492 aut (+36,3😖
VW - 324.402 aut (+26,3😖

Druhým nejprodávanějším autem na světě v roce 2011 bylo Hyundai Elantra hned za Toyotou Corolla.

V celosvětových prodejích je koncern Hyundai-Kia tuším na 4. místě hned za třetím VW.
augustin
Domnievam sa, ze Nicco tym vyspelym trhom nemyslel na Ameriku ani zdaleka ale skor europske krajiny ako je Nemecko, Francuzko ci Svjaciarsko atd. Kia ma totiz najlepsie predajne vysledky v Europe na vychod od Slovenska, hlavne Rusko.
Nicco
Ano, chcel som napisat zapadoeuropske trhy. Minule tu bola nejaka statistika z CH a vedie tam jasne Nemecko+Octavia a Korejci su niekde dole.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, USA opravdu NENÍ vyspělý trh. Evropský zákazník je mnohem náročnější, modely pro Evropu se musí obyčejně přepracovávat, protože americký zákazník je mnohem méně náročný. Resp. ano, vyžaduje jiné priority, než ten evropský. Jenže je vidět, že evropské modely jsou v americe úspěšné. Opak neplatí. Proč asi...
Autoservis
A viděl jsi někdy například Kiu pro americký trh? Kdyby tam nabízeli to co tady neprodají tam ani desetinu toho co prodávají.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Peto, zase tady exhibujes svou hloupost!? Tak jen namatkou modely ktere prodavaji v US😒br /> Rio
Soul
Optima
Sportage
Sorento
Autoservis
Ahoj blbísku ty ještě žiješ?

>😁

Viděl jsi někdy americké verze? Asi ne co jinak by jsi tady opět blbě nekrafal. :no:
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ano videl, ale ty zjevne ne. Pak se divis, ze jsi vsem k smichu...
Autoservis
Já se nebavím o obrázku v časopise ;-\
Avatar - Katikakus
Katikakus
Klidne se rozepis, vsichni jsme zvedavi, co za "moudro" z tebe zase vypadne... >😒]
Autoservis
Na moudra jseš tady přece ty. Abych to upřesnil ne na své moudra, ale ty které jsi někde vyčetl co?
Avatar - Katikakus
Katikakus
Takze nic, to se dalo cekat... 8-s :no:
Autoservis
Trochu bych přehodnotil tu oblíbenost Korejců u Evropanů. zní to stejně trapně jako jejich reklamy v ČR.
Dušan10
O kvalite Opla viem dosť, keďže sme mali služobné autá .... a i poznám pár majiteľov ....

Ešte tie jednoduchšie Ople ako tak fungujú, ale čím zložitejší, tým sú väčšie problémy ...

V práci nám ostalo len jedno Combo, ktoré má po cca 5 rokoch len 37 tis. km, ale už má za sebou výmenu riadiacej jednotky motora i Lambda sondy ....to bola v celku komédia, keď išlo auto po pár týždňoch !!! zo servisu z novou riadiacou jednotkou a cestou späť "odišla" Lambda sonda ....

Máme síce z práce ponuku na výrazné zľavy u Opla, ale využíva to minimum ľudí ...
kuny
Vidíš, to já mám podobné zkušenosti třeba s Passaty, myslím si, že si v dnešní době moc nevybereš. V autech je toho, co se může posrat, strašně moc a cena je rozhodujícím klíčem, který určuje kvalitu. Já mám doma starší Astru G - 7let, 105 Tkm a nedám na ní dopustit. Pominu-li spotřební materiál a drobné nehody, pak za těch sedm let jsem musel vyměnit akorát kompresor klimatizace. Nebylo to nejlevnější (10T), ale mám automatickou klimatizaci a nikdy ji nevypínám. Jinak do auta liju akorát dobrý olej a benzín a nejsou zatím žádné náznaky, že by auto už mělo jít do důchodu.... Je to druhé auto v rodině a budu s ním zřejmě jezdit, dokud nás smrt nerozdělí 😉.
Avatar - theolli
theolli
"cena je rozhodujícím klíčem, který určuje kvalitu" s tim bych tak moc nesouhlasil,podívej na VW nenabízí kvalitu která by byla ekvivalentem ceny ,bohužel
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Naopak. Cena u VW klesla. Kvalita bohužel taky. Ale je třeba to ještě rozlišit. Kvalita montáže je totiž u VW špičková. Bohužel tlak na cenu se projevil na kvalitě dílů od dodavatelů. VW je tedy pořád precizně smontovaný, jen kvalita dílů tak nějak... poklesla ;-\
Avatar - eliot
eliot
To je pravda. Můj otec musel nechat vyměnit poškozený zadní světlomet u Tourana (2007) a přestože to byl originální díl ,vůbec tam nepasoval a o dost přečníval..no hrůza.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
to je ten průběžný tlak na snižování cen 8-s :no: Během výrobního cyklu modelu jsou schopni x-krát změnit dodavatele, hlavně že se ušetří 10 Kč na dílu... Jenže při těch objemech, co frčí u VW, mají i z takovéto úspory ekonomové patřičné uspokojení ;-\
Avatar - eliot
eliot
Aneb zisk za každou cenu :no: ..To by mě zajímalo,jak se kvalitativně s tímto přístupem bude VW dál posouvat.Jestli to tak půjde dál,brzo na tom bude kvalitou podobně jako Dacie.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Akcionáři jsou spokojeni. Vrcholný management taky. Banky taky. Ratingové agentury dávají dobré hodnocení... Slovo zákazníka je to poslední, co koho zajímá, dokud to nese. Aneb ekonomové vládnou světu a myslí si, že zeměkoule se točí podle toho, jak se jim chce ;-\
Avatar - eliot
eliot
Bohužel ;-\ ,nejhorší je to ,že se to nejspíš hned tak nezmění.
LudaBaxa
Myslím, že už se to nikdy nezmění 😉
Avatar - eliot
eliot
To spíš..
Avatar - escorpion
escorpion
Dušan, aj naša corsa má za 3 roky iba 22 tisíc km a kvalita je mizerná. Hrká všetko možné aj nemožné. Podvozok klepe, buď sú v * tlmiče alebo skôr stabilizátory. Nie problém nášho auta, ale väčšiny, a to majú najazdené oveľa menej, pod 20 tisíc km. Zatlačím nohou do stredového panelu a ten zavŕzga a posúva sa zľava doprava o 3 cm ! Výduchy ventilácie detto. Nemecká kvalita ?
Nedivím sa, že opel je tam kde je. V * ...
LudaBaxa
O 3cm? ale prosimtě.. >😁
Avatar - escorpion
escorpion
Asi som to prehnal, možno 1,5-2,5 >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
mm >😒] >😒] >😒]
Avatar - escorpion
escorpion
Nič to nemení na fakte, že kvalita je katastrofálna :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
ale kdeže. Vrzající interiér nebo uvolněné díly v interiéru jsou naprosto o ničem. Jistě, že to nepotěší a člověk to vnímá intenzivněji, ale jsou daleko podstatnější věci. Stávkující elektronika, podvozkové díly, antikoroní ochrana, vstřikovače, rozvody atp. Jestli mě povrzává plast, tak to jsou opravdu prkotiny.
Jestli odešly stabilizátory po 20 tis. km, tak to gratuluji, není to žádná vyjímka třeba i u koncernu... České silnice poměrně solidně odrovnají díly i na věhlasnějších značkách... Kolik si myslíš, že vydrží nápravy na 3kovém baworu?
Avatar - escorpion
escorpion
Žiadne silnice, ale jazda v rámci podniku pri rýchlosti 40 km/h.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To jako že Corsa se koupila pro to, aby jezdila ve výrobním areálu mezi budovami aby kravaťák nemusel pěšky?
matozippi
a zabudol dodat ze nebrzia pri prejazde retarderom 😄 poznam, vidim to dennodene
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
to teda musí být krámy, když nevydrží nápravy víc jak 20 000 přejezdů retardérů ve 40kmh >😒] 😉
Avatar - escorpion
escorpion
Presne tak.
npc
tak to sorry, mam porsche 90tisic na tachecu, (150tisic tipuju ofiko) a pokud mi vrza windshield ve 150ti nebo na zeleznicnim prejezdu, tak me to neuveritelne rozciluje.

A co se tyce nejake koroze.. na celem aute nenajdes jedine mistecko, ktere by melo byt jen naznak bodove koroze.

Ne ze by to bylo neco extra vyjimecneho, ale takhle se daji delat auta, kdyz se na tom nekatuji kosty hlava nehlava. Jakoze porsche uz je davno spotrebak, to moje nevyjimaje.
kyklop
stabilizatory sa daju odpisat velmi rychlo, staci pravidelna jazda po nejakej starej dlazdicovej ceste, alebo tankodrom na ceste domov (moj pripad) a stabilizatory budes menit ako na beziacom pase
Avatar - Nerez
Nerez
No vidíš, já mám Astru H od novoty, za 2 roky najeto asi 22 tisíc km. Na to, po jakých tady jezdím cestách mi nikde nic nevrže, všechno drží jak má. Žádné problémy, olej nežere a benzínu si taky moc nevezme. Auto mi dokazuje, žen jsem si vybral dobře :yes:
Makovnik
Neviem, v akych autach sa tu miestni 'majitelia' vozia, ked treba oplut tu ktoru znacku, ale v kamaratovej Corse z r. 2010, v ktorej som sa viezol s cca 25000km nevrzgalo nic, podvozok nehrkal ani tu v nasich poplatanych mestskych cestach.
Nevrzgalo ani nehrkalo Grande Punto (podvozok ako Corsa), ktore ma dalsi kamarat a kupil to z 2.ruky s cca 60tis. km.
Tak isto nehrka ani Insignia s OPC paketom a 20" diskami a komfort na tak velke kolesa je vyborny.

Tie tvoje 3cm su hotova halucinacia a da sa pochybovat, ze si v tom vobec sedel, po takych dementnych dristoch, ktore si vypustil.
kyklop
to co si napisal v druhej vete je vseobecny fakt, ktory sa tyka vsetkych vyrobcov /automobiliek
kilvap
no vidis, a nase combo ma 373tisic km a stale jazdi, co samozrejme nie je dokaz kvality.
kuny
...to patřilo jinam...
Autoservis
Byl, Je a bude koulí u nohy celého GM. Nechápu že si tak dlouho drží ztrátovou značku. Vstupem Chevroletu na Evropský trh podle mně jen zkoušeli jaká bude odezva a myslím že nebyla špatná. Přijde doba kdy OPEL zanikne a nahradí jej Chevrolet. To samé nechápu u koncernu VW se Seatem.
LudaBaxa
Jenže kdyby nebyl Opel, tak GM nemá koho vysávat a v Chevroletu by měli do teď mizernou techniku. Chevrolet by nikdy nebyl tam, kde je.

Přeju Opelu jiného, lepšího majitele.
Autoservis
Osobně si nemyslím že by byl Opel pro někoho zajmavý ;-\
matozippi
no pokial som spravne postrehol info, tak pred par rokmi sa pisalo ze GM preda opel...
potom zistili ze opel ma strane vela patentov o ktore nemoze/nechce GM prist, tak sa zrusil aj predaj oplu
Autoservis
Nyní už Opel nepotřebují naopak je pomalu potápí ;-\
Avatar - escorpion
escorpion
Seat, opel, PSA nečaká dobrá výhliadka do budúcnosti. Možno sa pridá fiat ...
Autoservis
Nemyslím si že by Fiat měl skončit. Fiat group je silná skupina.

Vlastní😒br />
Fiat group automobiles S.p.A. Fiat, Alfa Romeo, Lancia je v koncernu od roku 1969
Od roku 1991 100% Maserati
Dále
85% Ferrari,
100% Iveco včetně Iveco Irisbus
100% FIAT Powertrain Technologies
100% Magneti Marelli

a další....
petr81h
Mohu mluvit za své zkušenosti a zkušenosti pár dalších lidí, pokud jde o "vlajkovou loď Opelu". Potíž je v tom, že problémy jako např. vrzání nekvalitního interiéru, odejítí turba, světlometů apod. se neprojeví do 30 dní. Takže Opel jen čeří vodu svojí nabídkou - nenabídkou, protože už neví zřejmě co by vymyslel. Viz poslední statistiky prodejů oné vlajkové lodi, kde jde Insignie stále níž a níž. Pokud bych měl mluvit za sebe, tak přístup importu, zákaznického centra i dealera k řešení problémů naprosto bez schopnosti a nakonec i bez ochoty cokoliv definitivně vyřešit. Tak jak toto auto bylo pro mě srdcovka, tak už NIKDY Opel. A to říkám se vším zklamáním, protože to auto je pořád moc pěkné a mělo by vysoký potenciál, kdyby se import a dealer víc starali a zajímali. Kdo chce, najde si k tomu více jak tady na auto.cz, tak i na youtube či facebooku.
blob
muzou davat jako bonus ke kazdemu prodanemu opelu jednu Amperu - auto roku 2011 zdarma.
Beztak jich maji plne sklady a nikdo je nechce >😒]