co by niektori dali za to keby ich oblubene znacky motoricky tiez trosku zaspali, nie kazdy tuzi po malom turbe ktore sa tvari ako spickovy motor a pritom je to casovana bomba smerujuca k servisu....
Smiř se s tím, že korejci na turbu určitě pracují a hned jak ho zkopírují, tak ho budou dělat také. Očekávám, že v brzké době se budou vytahovat , jak vyvynuli tříválec s turbem. >:-[]
Jenže Citroši mají třívál už dávno, jen pravda zatím jej dávali do C1 a byl to 1,0. U tříválu je problém, že nemá vyvážený chod. 4 takt podělíš po 90 st u čtyřválu, ale 4tak je u třívalu problematický podělit. Navíc nejsem si jistej jak bude moc točit s takovou vahou
No o nic nepřišel >:D . 1.2VTi bude na C3 picasso slabota. Těch 82 koní potáhne o cca 100kg více váhy než u P208, kde je tenhle tříhrnek jako první :no:
Takže člověk co má rodinu by měl volit buď 1.4VTi 95k nebo 1.6HDi 92k, aby to auto alespoň něco odvezlo a nebylo brzdou provozu ;-)