takova statistika je celkem nanic, Porsche miva pri svych "par" prodanych kouscich vetsi zisky nez cely Ford, kde na jednotce produkuji zisk v radu stovek euro.
Totez se tyka PSA, Renaultu a Opelu.
Spise by me zajimala jina statistika, jaky rocni zisk (ztratu) vyprodukuje ktera znacka a kolik k tomu bylo zapotrebi vyrobit aut.
V tomto svetle by byly znacky jako Bmw, Mercedes, Porsche atd nekde uplne jinde.
Zajimave je druhe misto u Audi, ktere by to pravdepodobne vyhralo na cele care. Co se tyce Skody, vzhledem k tomu ze znacna cast jejich prodeju jsou miniauta, ktera se montuji ve velkych objemech s relativne malym ziskem, tak by nepochybne jeste o par stupinku poklesla. Kazdopadne je aspon dela opravdu se ziskem, coz se o konkurenci vzdy tvrdit neda.
Hrozne by me zajimalo hospodareni fordu, ktery podle techto statistik celi propadu vyroby o cca 30 procent a o nemz je znamo, ze ma zoufale nevytizene vyrobni kapacity.
Nejprodávanějším autem Škodovky je Octavia. Segment miniaut je u ní prozatím celkem zanedbatelný. Prodeje Citigo jsou proti Octavii téměř zanedbatelné a z NSF to bude vždy UP, který bude mít největší část prodejů v Evropě.
Problémem jsou i nízké prodeje. Ještě před pár lety prodával Ford, Renault nebo Opel cca 100 000 aut měsíčně. Dneska jsou na polovině. Stejné je to i u PSA. A možná by bylo lepší pomlčet o tom, že ještě v r. 2005 prodával Renault víc aut než VW. :'-(
pokud umim analyzovat data, tak Peugeot moc cest nezachranuje. Mezirocni pokles z 50.441 kusu na 46.466 mesicne.
A jak spravne rika kari.laz, kdovi kolik na vyrobe vydela (prodela).
V pripade Peugeotu je spise druha varianta spravne.
Častým problémem u nás je špatně uvařená rýže, většinou převařená a moc měkká. Vím, že kolikrát není snadné ji udělat “tak akorát” a proto je tady několik metod a rad...
Pardon, nechal jsem se unést, tabulka je zajímavá a o mnohém vypovídá >:D:yes:
no tak nejsou dulezita jen absolutni data, ale taky trend a co se tyce (jak ty rikas) "ryze", tak by si Opel, Ford, PSA a podobni mastodonti na drolicich se hlinenych nohach mohli gratulovat, kdyby byli tam, co ryze (prubezne nove modely, rust prodeju v dvoucifernych cislech, slusna ziskovost vyroby).
Škoda jen že Lowendy typu Dacia, H/K, v top 10 vůbec nejsou ;-\ těžko tedy říct jak se jim daří. Naštětstí zde máme pár expertů kteří ví vše a můžou nám to vysvětli. Už čekám jen na karikaktuse až zde napíše své duchaplné názory.
makaroni evidentne kaslou na celkove objemy a snazi se zamerit na ty segmenty, kde maji co nabidnout a kde maji zisk. Na jednu stranu fajn, na druhou stranu si sami pod sebou rezou vetev, protoze petistovka je neuzivi naveky a nebyla to jen panda, ktera zoufale volala po nove generaci.
Ze by fiat uvadel 20 konceptu a daval 5 novinek do vyroby behem jednoho roku jaksi nepozoruju a to muze byt casem docela problem.
Škoda statistiky.Je dobře,že Škoda prodává,lidé mají práci a výdělek.
PR Škody prodává hodně,virtuálně ještě více.Auto cz vyplachuje mozkovny a tak se do konce roku tabulky v nekonečnu protnou.
BMW a Mercedes se musí rdít závistí,nu což,on ten Rapid je tak inovačně-nápaditý model,že z toho jeden místní i erekci měl.
Je to jako s fotbalem-co záleží na tom kdo vyhraje? Co mě osobně ,jak mi to pomůže v podnikání?Bral bych to,kdyby tento stát,nebo skupina českých podnikatelů vlastnila a vyvíjela .......... ŠKODA slov... ! ! ! :no:
to, že se kreatury firmy rendlík a syn ještě stále nějakým omylem vyskytují v první desítce evropských vozů je hodně špatné vysvědčení pro inteligenci průměrného Evropana :no:
Bez ohledu na to, zda chodi na tento web, se vaginalnim ridicum vyhni na silnici velkym obloukem. Jsou v provozu velmi nebezpecni. Cest vyjimkam... ;-)