Ekonomika
uz len si vybrat tu spravnu :yes😒br />
pozeram ze cest francuzov zachranuje pezot :yes😒br />
opel ford ... cakal som pokles.... a este tomu nie je koniec... na konci roka bude velka rosada v tabulkach :yes:
pozeram ze cest francuzov zachranuje pezot :yes😒br />
opel ford ... cakal som pokles.... a este tomu nie je koniec... na konci roka bude velka rosada v tabulkach :yes:
Problém PSA není množství prodejů, ale spíše výdělek. Prodají toho dost, ale málo na tom vydělají.
pokud umim analyzovat data, tak Peugeot moc cest nezachranuje. Mezirocni pokles z 50.441 kusu na 46.466 mesicne.
A jak spravne rika kari.laz, kdovi kolik na vyrobe vydela (prodela).
V pripade Peugeotu je spise druha varianta spravne.
A jak spravne rika kari.laz, kdovi kolik na vyrobe vydela (prodela).
V pripade Peugeotu je spise druha varianta spravne.
PSA prodělává v průměru cca 700€ na jednom autě.
Častým problémem u nás je špatně uvařená rýže, většinou převařená a moc měkká. Vím, že kolikrát není snadné ji udělat “tak akorát” a proto je tady několik metod a rad...
Pardon, nechal jsem se unést, tabulka je zajímavá a o mnohém vypovídá >😁 :yes:
Pardon, nechal jsem se unést, tabulka je zajímavá a o mnohém vypovídá >😁 :yes:
no tak nejsou dulezita jen absolutni data, ale taky trend a co se tyce (jak ty rikas) "ryze", tak by si Opel, Ford, PSA a podobni mastodonti na drolicich se hlinenych nohach mohli gratulovat, kdyby byli tam, co ryze (prubezne nove modely, rust prodeju v dvoucifernych cislech, slusna ziskovost vyroby).
Škoda v Evropě "prodala" asi 10000 Rapidů, takže velká gratulace 😄 😄 😄
Jen tak dál, skvělý výsledek!
Lowendu se v Evropě daří - Dacia, Škoda, H+K šlapou. :yes: :yes:
..že fiat doteraz predával viac áut ako škodovka >😁
A keby dačo, kluci makarónoví majú stále južnú ameriku.
A keby dačo, kluci makarónoví majú stále južnú ameriku.
makaroni evidentne kaslou na celkove objemy a snazi se zamerit na ty segmenty, kde maji co nabidnout a kde maji zisk. Na jednu stranu fajn, na druhou stranu si sami pod sebou rezou vetev, protoze petistovka je neuzivi naveky a nebyla to jen panda, ktera zoufale volala po nove generaci.
Ze by fiat uvadel 20 konceptu a daval 5 novinek do vyroby behem jednoho roku jaksi nepozoruju a to muze byt casem docela problem.
Ze by fiat uvadel 20 konceptu a daval 5 novinek do vyroby behem jednoho roku jaksi nepozoruju a to muze byt casem docela problem.
Mi tam chybí Korejské DUO které by podle některých pisálků zde mělo válcovat Evropu, možná tak reklamou....
Škoda statistiky.Je dobře,že Škoda prodává,lidé mají práci a výdělek.
PR Škody prodává hodně,virtuálně ještě více.Auto cz vyplachuje mozkovny a tak se do konce roku tabulky v nekonečnu protnou.
BMW a Mercedes se musí rdít závistí,nu což,on ten Rapid je tak inovačně-nápaditý model,že z toho jeden místní i erekci měl.
Je to jako s fotbalem-co záleží na tom kdo vyhraje? Co mě osobně ,jak mi to pomůže v podnikání?Bral bych to,kdyby tento stát,nebo skupina českých podnikatelů vlastnila a vyvíjela .......... ŠKODA slov... ! ! ! :no:
PR Škody prodává hodně,virtuálně ještě více.Auto cz vyplachuje mozkovny a tak se do konce roku tabulky v nekonečnu protnou.
BMW a Mercedes se musí rdít závistí,nu což,on ten Rapid je tak inovačně-nápaditý model,že z toho jeden místní i erekci měl.
Je to jako s fotbalem-co záleží na tom kdo vyhraje? Co mě osobně ,jak mi to pomůže v podnikání?Bral bych to,kdyby tento stát,nebo skupina českých podnikatelů vlastnila a vyvíjela .......... ŠKODA slov... ! ! ! :no:
to, že se kreatury firmy rendlík a syn ještě stále nějakým omylem vyskytují v první desítce evropských vozů je hodně špatné vysvědčení pro inteligenci průměrného Evropana :no:
jasne, kupci renaultov su blbci a kedze nechodia na auto.cz, tak nevedia, ze kazdy rendlik, ktory poznas sa sype uz na vyrobnom pase
Totez se tyka PSA, Renaultu a Opelu.
Spise by me zajimala jina statistika, jaky rocni zisk (ztratu) vyprodukuje ktera znacka a kolik k tomu bylo zapotrebi vyrobit aut.
V tomto svetle by byly znacky jako Bmw, Mercedes, Porsche atd nekde uplne jinde.
Zajimave je druhe misto u Audi, ktere by to pravdepodobne vyhralo na cele care. Co se tyce Skody, vzhledem k tomu ze znacna cast jejich prodeju jsou miniauta, ktera se montuji ve velkych objemech s relativne malym ziskem, tak by nepochybne jeste o par stupinku poklesla. Kazdopadne je aspon dela opravdu se ziskem, coz se o konkurenci vzdy tvrdit neda.
Hrozne by me zajimalo hospodareni fordu, ktery podle techto statistik celi propadu vyroby o cca 30 procent a o nemz je znamo, ze ma zoufale nevytizene vyrobni kapacity.