Ekonomika
Autoservis
0
Možná tak vodu aby se nepotopili.
Přejít do diskuze
Bez ohledu na to, zda chodi na tento web, se vaginalnim ridicum vyhni na silnici velkym obloukem. Jsou v provozu velmi nebezpecni. Cest vyjimkam... 😉
jasne, kupci renaultov su blbci a kedze nechodia na auto.cz, tak nevedia, ze kazdy rendlik, ktory poznas sa sype uz na vyrobnom pase
to, že se kreatury firmy rendlík a syn ještě stále nějakým omylem vyskytují v první desítce evropských vozů je hodně špatné vysvědčení pro inteligenci průměrného Evropana :no:
Škoda statistiky.Je dobře,že Škoda prodává,lidé mají práci a výdělek.
PR Škody prodává hodně,virtuálně ještě více.Auto cz vyplachuje mozkovny a tak se do konce roku tabulky v nekonečnu protnou.
BMW a Mercedes se musí rdít závistí,nu což,on ten Rapid je tak inovačně-nápaditý model,že z toho jeden místní i erekci měl.
Je to jako s fotbalem-co záleží na tom kdo vyhraje? Co mě osobně ,jak mi to pomůže v podnikání?Bral bych to,kdyby tento stát,nebo skupina českých podnikatelů vlastnila a vyvíjela .......... ŠKODA slov... ! ! ! :no:
PR Škody prodává hodně,virtuálně ještě více.Auto cz vyplachuje mozkovny a tak se do konce roku tabulky v nekonečnu protnou.
BMW a Mercedes se musí rdít závistí,nu což,on ten Rapid je tak inovačně-nápaditý model,že z toho jeden místní i erekci měl.
Je to jako s fotbalem-co záleží na tom kdo vyhraje? Co mě osobně ,jak mi to pomůže v podnikání?Bral bych to,kdyby tento stát,nebo skupina českých podnikatelů vlastnila a vyvíjela .......... ŠKODA slov... ! ! ! :no:
Mi tam chybí Korejské DUO které by podle některých pisálků zde mělo válcovat Evropu, možná tak reklamou....
Škoda jen že Lowendy typu Dacia, H/K, v top 10 vůbec nejsou ;-\ těžko tedy říct jak se jim daří. Naštětstí zde máme pár e😜ertů kteří ví vše a můžou nám to vysvětli. Už čekám jen na karikaktuse až zde napíše své duchaplné názory.
makaroni evidentne kaslou na celkove objemy a snazi se zamerit na ty segmenty, kde maji co nabidnout a kde maji zisk. Na jednu stranu fajn, na druhou stranu si sami pod sebou rezou vetev, protoze petistovka je neuzivi naveky a nebyla to jen panda, ktera zoufale volala po nove generaci.
Ze by fiat uvadel 20 konceptu a daval 5 novinek do vyroby behem jednoho roku jaksi nepozoruju a to muze byt casem docela problem.
Ze by fiat uvadel 20 konceptu a daval 5 novinek do vyroby behem jednoho roku jaksi nepozoruju a to muze byt casem docela problem.
To neznamená, že je auto levné (prodané pod cenou). To jen znamená, že generují ztrátu (kterou pak někdo rozpočítal na prodané kusy).
..že fiat doteraz predával viac áut ako škodovka >😁
A keby dačo, kluci makarónoví majú stále južnú ameriku.
A keby dačo, kluci makarónoví majú stále južnú ameriku.
Problémem jsou i nízké prodeje. Ještě před pár lety prodával Ford, Renault nebo Opel cca 100 000 aut měsíčně. Dneska jsou na polovině. Stejné je to i u PSA. A možná by bylo lepší pomlčet o tom, že ještě v r. 2005 prodával Renault víc aut než VW. 😢
Kdo kolik vydělá/prodělá, tu již bylo nedávno zveřejněno. Článek si dohledej, tak měsíc zpět.
no tak nejsou dulezita jen absolutni data, ale taky trend a co se tyce (jak ty rikas) "ryze", tak by si Opel, Ford, PSA a podobni mastodonti na drolicich se hlinenych nohach mohli gratulovat, kdyby byli tam, co ryze (prubezne nove modely, rust prodeju v dvoucifernych cislech, slusna ziskovost vyroby).
pokud umim analyzovat data, tak Peugeot moc cest nezachranuje. Mezirocni pokles z 50.441 kusu na 46.466 mesicne.
A jak spravne rika kari.laz, kdovi kolik na vyrobe vydela (prodela).
V pripade Peugeotu je spise druha varianta spravne.
A jak spravne rika kari.laz, kdovi kolik na vyrobe vydela (prodela).
V pripade Peugeotu je spise druha varianta spravne.
Častým problémem u nás je špatně uvařená rýže, většinou převařená a moc měkká. Vím, že kolikrát není snadné ji udělat “tak akorát” a proto je tady několik metod a rad...
Pardon, nechal jsem se unést, tabulka je zajímavá a o mnohém vypovídá >😁 :yes:
Pardon, nechal jsem se unést, tabulka je zajímavá a o mnohém vypovídá >😁 :yes:
Problém PSA není množství prodejů, ale spíše výdělek. Prodají toho dost, ale málo na tom vydělají.
Nejprodávanějším autem Škodovky je Octavia. Segment miniaut je u ní prozatím celkem zanedbatelný. Prodeje Citigo jsou proti Octavii téměř zanedbatelné a z NSF to bude vždy UP, který bude mít největší část prodejů v Evropě.
uz len si vybrat tu spravnu :yes😒br />
pozeram ze cest francuzov zachranuje pezot :yes😒br />
opel ford ... cakal som pokles.... a este tomu nie je koniec... na konci roka bude velka rosada v tabulkach :yes:
pozeram ze cest francuzov zachranuje pezot :yes😒br />
opel ford ... cakal som pokles.... a este tomu nie je koniec... na konci roka bude velka rosada v tabulkach :yes:
takova statistika je celkem nanic, Porsche miva pri svych "par" prodanych kouscich vetsi zisky nez cely Ford, kde na jednotce produkuji zisk v radu stovek euro.
Totez se tyka PSA, Renaultu a Opelu.
Spise by me zajimala jina statistika, jaky rocni zisk (ztratu) vyprodukuje ktera znacka a kolik k tomu bylo zapotrebi vyrobit aut.
V tomto svetle by byly znacky jako Bmw, Mercedes, Porsche atd nekde uplne jinde.
Zajimave je druhe misto u Audi, ktere by to pravdepodobne vyhralo na cele care. Co se tyce Skody, vzhledem k tomu ze znacna cast jejich prodeju jsou miniauta, ktera se montuji ve velkych objemech s relativne malym ziskem, tak by nepochybne jeste o par stupinku poklesla. Kazdopadne je aspon dela opravdu se ziskem, coz se o konkurenci vzdy tvrdit neda.
Hrozne by me zajimalo hospodareni fordu, ktery podle techto statistik celi propadu vyroby o cca 30 procent a o nemz je znamo, ze ma zoufale nevytizene vyrobni kapacity.
Totez se tyka PSA, Renaultu a Opelu.
Spise by me zajimala jina statistika, jaky rocni zisk (ztratu) vyprodukuje ktera znacka a kolik k tomu bylo zapotrebi vyrobit aut.
V tomto svetle by byly znacky jako Bmw, Mercedes, Porsche atd nekde uplne jinde.
Zajimave je druhe misto u Audi, ktere by to pravdepodobne vyhralo na cele care. Co se tyce Skody, vzhledem k tomu ze znacna cast jejich prodeju jsou miniauta, ktera se montuji ve velkych objemech s relativne malym ziskem, tak by nepochybne jeste o par stupinku poklesla. Kazdopadne je aspon dela opravdu se ziskem, coz se o konkurenci vzdy tvrdit neda.
Hrozne by me zajimalo hospodareni fordu, ktery podle techto statistik celi propadu vyroby o cca 30 procent a o nemz je znamo, ze ma zoufale nevytizene vyrobni kapacity.