Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche Cayenne S Diesel vs. konkurenti: Přesilová hra

Automobilka Porsche představí v Paříži model Cayenne se vznětovým osmiválcem pod kapotou, který se v příštím roce postaví podobně vybaveným konkurentům.
Zpět na článek
24. 9. 2012 12:11
24. 9. 2012 14:11
24. 9. 2012 15:10
24. 9. 2012 15:21
24. 9. 2012 16:19
24. 9. 2012 16:34
24. 9. 2012 20:34
24. 9. 2012 20:59
24. 9. 2012 20:38
24. 9. 2012 20:52
24. 9. 2012 23:10
25. 9. 2012 00:32
24. 9. 2012 12:14
24. 9. 2012 13:12
24. 9. 2012 15:23
24. 9. 2012 12:29
Avatar - MarTin1
24. 9. 2012 12:11
Konečně
adekvátní motorizace....těm papírovejm spotřebám se ale musím smát :-) do háje s EU. Každopádně je to rozumější volba než velký benzíny, ty se hoděj akorát do ruska.

Jinak k MB, můj "zdroj" mi říká, že MB už na V8 naftu kašle.. ale pracuje se na V6 biturbu, které bude pomáhat elektromotor... spekuluje se o kombinovaném výkonu v rozmezí 250-280kw.

EDIT: každopádně moje volba z výše nabízených je jasná... ač odpůrce VW to u mě vyhrává Touareg, kde dostanu v podstatě stejnou tehcniku levněji v řádu statisíců.
Rozbalit vlákno
17
24. 9. 2012 14:11
Re: Konečně
ja neviem pochopit ako mozu take nezmysly ako su tabulkove hodnoty spotreby zverejnovat, keby sa odchylka pohybovala niekde na urovni 1litra, tak OK, ale 2,5l mi pride uz trochu vela. Cayenne Diesel mesto 11,00 (tabulka 8,4) a to nejazdim ako utrhnuty z retaze
Avatar - fOE
24. 9. 2012 15:10
Re: Konečně
to ja bych, byt kupec teto tridy a hledat premiove SUV s nadstandartnim vykonem, nemohl sahnout jinak nez po Porsche. Ano, technika pod povrchem je stejna, ale to neni vsechno. Interier a renome znacky Porsche by pro me osobne priplatek ospravedlnilo. BMW (ikdyz tu znacku mam z D3 nejradeji) tu auru podle me nema a tam cena fakticky stejna jako u Porsche by pro me byla stopka.
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:21
Re: Konečně
No, mě tvary 911 implantované na SUV příliš nesedí, stejně tak nejsem nijak zvlášť unešen ani z interiéru, takže bych dal asi taky přednost Touaregu, který mi přijde designově nejčistší.
Avatar - fOE
24. 9. 2012 16:19
Re: Konečně
Design je strasne subjektivni, takze se nedivim ze nekomu Cayenne hezky neprijde. Me stejne nesedel Cayenne puvodni. ;-)
Avatar - white label
24. 9. 2012 20:41
Re: Konečně
Přesně, Cayenne I to byla designová katastrofa (myslím exterier, zvlášť před face, ale i po něm).
Cayenne II je vedle Cayenne I doslova krasavec. Zatímco Touareg I ve své době Caynne I designově exterierem válcoval, teď to vidím naopak spíš ve prospěch Cayennu (samozřejmě i díky interiéru), který působí atraktivněji, ale už ne tak kýčovitě a neforemně jako exterier jeho I. g.
Avatar - eliot
24. 9. 2012 16:34
Re: Konečně
Dřív by v tomhle případě pro mne bylo také Porsche jednoznačnou volbou ,ael ted ,jak do toho začli ládovat stejnou techniku VW..sice nebude špatná,ale už by mě to spíše odrazovalo.
24. 9. 2012 20:34
Re: Konečně
Dříve, teď? Které dřívější SUV Porsche nemělo techniku VW Group?
Avatar - eliot
24. 9. 2012 20:59
Re: Konečně
Já blbec !! uznávám,že jsem to dost nevyhmátl >:D >:D >:D
Avatar - white label
24. 9. 2012 21:07
Re: Konečně
Ale ne, já to chápu, prostě za volantem by tě rušil aktuální mediální (značkový) obraz. :-O :*)
>:-[]
24. 9. 2012 20:38
Re: Konečně
Technika to úplně stejná není. U mne hlavně boduje interiér. A motory, pokud máš zájem o benzín.
Avatar - white label
24. 9. 2012 20:44
Re: Konečně
Tak nově tvrdě boduje i diesel v eSku. ;-)
24. 9. 2012 20:52
Re: Konečně
V implantaci V8 TDI jsem už přestal věřit, takže jsem mezitím prakticky překonvertoval na benzín. A teď jsem tak trochu rozpolcen. >:D Jo, tohle je mnohem silnější lákadlo než klasický Diesel. ;-)
Avatar - white label
24. 9. 2012 21:00
Re: Konečně
To rozhodně! :yes:
Já bych v tomto případě klidně "překonvertoval" k V8 TDI. ;-)
Pro mě by to bylo aktuálně jediné SUV, které by ve finále mohlo případně "překonat" mé sympatie k nižšímu crossoveru (A6 allroad V6 biTDI), i když za ne nepatrně vyšší cenu. :-)
24. 9. 2012 23:10
Re: Konečně
U mne se přetahuje s Panamerou. Když pominu D3. A jak jsem napsal jinde, je celkem příjemné, že Range Rover uvolnil místo na seznamu mých oblíbenců.

Je rozhodně dobré mít tuhle volbu. O šestiválci bych ani neuvažoval, to radši jiné auto.
Avatar - white label
24. 9. 2012 23:25
Re: Konečně
RaRo v téhle společnosti papírově nestíhá krouťákem potažmo maximálkou a zrychlením.
Jediné v čem papírově "exceluje" je naopak "nejlepší" cena.
Poněkud překvapivý je úplně nezanedbatelný rozdíl ve spotřebě Touaregu a Cayennu, přičemž o něco slabší Touareg má spotřebu vyšší.
25. 9. 2012 00:32
Re: Konečně
Protože Cayenne má novější verzi motoru. Reálně bych tak velkou úsporu nečekal. Tím spíš, že jde o silnější verzi, takže můžeš živit větší stáj na cestách.
Avatar - Johny.Rico
25. 9. 2012 01:07
Re: Konečně
Souhlas :yes:

K výběru: Bral bych X5, protože se mi líbí nejvíce - auta si vybírám dle vzhledu. Ovšem přiznejme, na Porsche to ve výkonech nikdo nemá :-!
Avatar - ladza
24. 9. 2012 12:14
spotřeba
je spotřeba vůbec relevantní? U těchcto aut se těžko bude někdo rozhodovat jestli Range Rover za 2,7 nebo Porsche za 2,2 kvůli spotřebě a případným ušetřeným 50 tisícům při nájezdu 300 tisíc km.
Rozbalit vlákno
2
24. 9. 2012 13:12
Re: spotřeba
Přesně tak. Ještě pochopím, když to má být dalniční express s velkým nájezdem, že člověk vezme naftu, ty rozdíly tam pak jsou. Ale pokud člověk kupuje auto nad 2m s normálním nájezdem, divil bych se, když by tohle někdo řešil. Za mě stejně benzín. Kolega má zrovna Supercharged a myslím, že mu to za těch pár litrů rozhodně stálo! :-)
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:23
Re: spotřeba
To je pořád dokola... ano, spotřeba je relevantní i u aut nad 2M. Ten rozdíl ve spotřebě bude v reálu víc než píšeš, klidně přes 1Kč/km k tomu si přidej méně časté tankování a vyšší zůstatkovou hodnotu...
Avatar - Ham.
24. 9. 2012 12:29
Není jiná cesta
Cayenne musí kralovat jak v benzínech tak v dieselech. Šestiválec byl u auta této třídy nedůstojná motorizace. :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:25
Re: Není jiná cesta
Mě Cayenne s V6 nedůstojná nepřijde, SUV není auto na závodění...
Avatar - Ham.
24. 9. 2012 15:33
Re: Není jiná cesta
To není, ani nafta není na závodění, ale osmiválec je podáním výkonu a kulturou zvukového projevu někde jinde než šestiválec. Že je k tomu i výkonnější je milý bonus navíc, který k takto drahému autu prostě patří. Konec konců na závodění nejsou ani auta z luxusní třídy nebo dokonce z vyšší střední a přesto se do nich osmiválce nebo i dvanáctiválce instalují.
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:43
Re: Není jiná cesta
Velmi rychlá jízda s Panamerou mi přece jen dává větší smysl než velmi rychlá jízda s Cayenne. Zažil jsem 5.0TDI v Phaetonu, zvukový projev mě ale ve srovnání s běžným 3.0TDI nějak neuchvátil...

Do S-ka i 7 se pokud vím dává v naftě nejvýše 3.0 šestiválec.

Ale budiž, kde je zákazník, tam je i produkt...
Avatar - white label
24. 9. 2012 15:55
Re: Není jiná cesta
Ale zrovna ten V10 TDI PD! byl na podobně velkobjemový diesel vrcholně nekultivovaný motor, a to nejen akusticky, srovnávat s V8 (nebo V12) TDI po této stránce absolutně nelze. :-)
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:57
Re: Není jiná cesta
Možná, musím přiznat, že s takovými motory moc zkušeností nemám :-)
Avatar - white label
24. 9. 2012 16:51
Re: Není jiná cesta
Zkus si někde projet aktuální V8 TDI a určitě mi dáš za pravdu. :-)
24. 9. 2012 20:49
Re: Není jiná cesta
Už zvenku je to rozdíl jak hrom. Natož uvnitř. ;-)
Avatar - Johny.Rico
25. 9. 2012 01:11
Re: Není jiná cesta
A mě zrovna ten V10 velmi lahodí :-) Asi jsem pako :-)
Avatar - white label
25. 9. 2012 12:38
Re: Není jiná cesta
Lahodit ti klidně může i zvuk buldozeru, to je tvůj pocit, ale každopádně je kultivovanost aktuální V8 TDI úplně jinde, nehledě na lepší výkonové parametry i přes nižším objemu a menším počtu válců. ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 9. 2012 12:44
Snová je i reálná spotřeba
Kdo si vybírá z této nabídky aut, nemá šanci šlápnout vedle a zbývá popřát ať slouží bez velkých problémů. :yes:
Rozbalit vlákno
8
24. 9. 2012 13:42
Re: Snová je i reálná spotřeba
Napadlo mě přesně to samé :yes:
24. 9. 2012 13:50
Re: Snová je i reálná spotřeba
:yes:
Avatar - Emel
24. 9. 2012 15:31
Re: Snová je i reálná spotřeba
To je otázka priorit. Já chápu touhu mít zcela univerzální auto, které vyjede kdejaký kopec a na dálnici jede 250, přesto mám o smyslu takové přemotorované bestie své pochybnosti. Ok, zátah TGV může být návykový, ale o sportovní jízdě se mluvit nedá a pro rychlé dálniční přesuny existují i lepší (a levnější) auta.
24. 9. 2012 15:48
Re: Snová je i reálná spotřeba
Univerzalita je velkým plus. Pokud člověk nežije jen s aktovkou a kreditkou v kožený taštičce.
Avatar - salamoon
25. 9. 2012 01:44
Re: Snová je i reálná spotřeba
a preco by mal kazdy od auta vyzadovat (aj) sportovnost? :-O
Avatar - Emel
25. 9. 2012 09:35
Re: Snová je i reálná spotřeba
No pokud sportovnost nevyžaduješ, pak by tě pravděpodobně mělo uspokojit i 3.0TDI... to přece není žádná sociální motorizace. I když ok, Porsche je Porsche...
Avatar - Johny.Rico
25. 9. 2012 01:10
Re: Snová je i reálná spotřeba
Tak tak :-) Ale - když máš možnost si vybrat? :-)
Avatar - white label
25. 9. 2012 12:48
Re: Snová je i reálná spotřeba
V nadpisu máš chybu, "snová" je ta spotřeba tabulková, nikoli reálná...
Na takové neměcké dálnici by jsi se (už při trochu větším kalupu) z toho snu rychle probudil.
>:-[] ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 9. 2012 16:29
chcelo by to porsche mpv
snad aj to raz pride... SUV uz su trosku na ustupe >:D , snad porsche adekvatne zareaguje po vzore bmw :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eliot
24. 9. 2012 16:39
Re: chcelo by to porsche mpv
>:D
Avatar - Ada je zase tady
24. 9. 2012 20:18
A co jiného, než TDI?
Snad ne nějaký zastaralý benzínový krám >:-[]

Pod kapotu každého osobního vozu patří diesel!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
24. 9. 2012 20:30
Re: A co jiného, než TDI?
Když podle tebe: "Pod kapotu každého osobního vozu patří diesel!"
Tak pod kapotu každého nákladního vozu naopak patří benzín? :-O :*) >:D
Avatar - Ada je zase tady
24. 9. 2012 23:55
Re: A co jiného, než TDI?
Samozrejme i pod kapotou nakladniho vozu patri diesel. To je vseobecna zasada. Bohuzel v pripade osobniho vozu to stale nekteri lide nechapou. Proto zduraznuji to slovo "osobni" :-!
25. 9. 2012 08:45
Re: A co jiného, než TDI?
Zase sis moč čichnul sazí Ádo. A do motorky taky diesl?
Avatar - Ada je zase tady
26. 9. 2012 12:06
Re: A co jiného, než TDI?
Ne do sekačky na trávu je lepší benzínový motor, protože je lehčí než diesel. :-!
26. 9. 2012 14:02
Re: A co jiného, než TDI?
:-) tudíž pro ten samý důvod bude lepší aji do auta ;-)
24. 9. 2012 23:11
Chybějící informace
Vzhledem k tomu, že autor očividně není schopen podívat se na stránky Porsche, tak tady jsou zbývající data:
281 kW @ 3.750 1/min
850 Nm @ 2.000 - 2.750 1/min
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
25. 9. 2012 01:09
Re: Chybějící informace
Hm, to mě až tak nezajímá, přihlédnu-li k faktu, že těch Nm je 850 (!!!)... to je mazec, fakt! Tzn. budeš mít vždy dostatek i když se bude motor dusit (paradox, co?).

Masakr motor! Z D3 bych bral jen kvůli tomu motoru A8... R/V6 se na to prostě nechytají.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku