Hodne by me zajimal projev toho trivalce. Pokud to ma byt jako htp, tak zaplatpanbuh, ze tam nechali i ctyrvalce. A MyKey bude asi neco pro mlady >:D Ale proc ne... Redakce se mohla trochu rozepsat o tim multimedialnim synchronizovani, krome nazvu vubec nevim, co, s cim a jak se bude synchronizovat.
Vsechno uz tady bylo. 1.EB je neporovnatelny s HTP a smelo sa moze postavit 1.2TSI druhej generacie (16v) s gumenymi rozvodmi. Sync je system do Microsoftu v urcitej podobe pouzivany aj Fiatom, Hyundai-Kia alebo elektromobilom Leaf a Toyotou Prius. Vo Fiatoch casto zatuhaval, riesilo sa to restartami a updatami, Hyundai i30 v dlhodobom teste na auto.cz dostal novu jednotku po 20tisic km a Nissan a Toyota su tak spokojni, ze sa zapojili radsej do Automotive Grade Linux: [odkaz]
Ten Sync je tu spominany v kazdom clanku o novych Fordoch, tak snad, ked bude potrebny pri nehode, tak aj skutocne zavola:
[odkaz]
Jak je vidět plagiátorství je mnohem těžší než se zdá, proto jsou některé číňáky tak hnusné. Stejně jako se nepovedlo naroubovat 8C na Míťu, tak se nepovedlo zkopčit Astona na Fiestu. Na velkém Mondeu ta zlodějna ujde. Je to stejné jako si koupit televizi LG a přelepit znak na Bang Olufsen. Pro toho kdo tomu rozumí jsi za šaška.
ta inovovana fiesta vyzera snad este horsie ako ten skaredy focus a pritom fiesta bol jediny ford ktory sa mi pacil stal za to, skoda ... a inak suhlas , ta snaha skopcit aston na fiestu je riadny grc ... automobilka by mala mat svoju vlastnu tvar a znacka ako ford obzvlast.... a potom ze vraj korejci kopiruju , hov.no.... , korejci na rozdiel od forda maju uz svoju vlastnu identitu a svoju tvar a dizajnovy rukopis... bohuzial ford svoju tvar uz stratil...... korejci ju ziskali... karta sa obratila ;-) , predaje mi tiez davaju za pravdu ze s niektorymi europskymi znackami nie je cosi v poriadku ;-) naopak korejcom sa dari cim dalej tym viac :yes:
...nicméně to není pravidlem, jak se v poslední době děje v Evropě (VW, Fiat, Ford,....). Jinak by mě zajímala reálná spotřeba v běžném provozu, neb těch 3,3ltr v laboratorních podmínkách je v reálu jen fikce...
"Ekologové" se v Evropě tvrdě prosazují a příště bude Ecoboost třeba jednoválec :-) Předpokládám, že tento "motor" (podobně jako u Fiatu dvouválec) se bude prodávat dráž, než čtyřválcová klasika...
Čo iného sa dalo čakať po tom, čo Ford avizoval zavedenie 1,0EB do C-Maxu či Mondea? Popravde Fiesta je ten nejvhodnejší z Fordových modelov na to, aby trojvalce boli práve v ňom. Naviac Ford varí svojich zákazníkov pomaly, trojvalce dáva ako alternatívu k zavedeným štvorvalcom tak, aby si aj konzervatívci mali z čoho vybrať. A po krátkom čase, keď už bude žaba dostatočne povarená (rozumej: zákazníci sa s tým zmierili), štvorvalce vypadnú a zostanú len R3. Taká je holt doba. ;-\
na novém Mondeu to ujde, na mrňavé Fiestě katastrofa.
K takto pojaté přední masce je zapotřebí dlouhá, předlouhá přední kapota (Aston), u Mondea kde je kapota daleko kratší je to už na hraně a Fiesta vypadá jako když jí někdo nakopal ciferník.
Bohužel, jak mám Ford rád, tak s tímhle souhlasím. Kugu jsme překous, ale žádné nadšení, Mondeo (aktuální) jakž takž, FFIII se mi prostě nelíbí (hlavně hatchback) a tak jediní dva evropští fordi, co se mi líbili byla Fiesta a kupodivu i nové Káčko. Bohužel, touhle tlamou Fiestu domrvili a postavili se tak na úroveň Fiatu s jejich původním Puntem.....
Snad si nikdo nemyslí, že si to někdo kupuje proto, že to zepředu vypadá jako Aston.....