Paříž 2012
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFord Mondeo prozrazuje detaily o výbavě: LED světla, masážní sedadla, vyhřívaný volant
146 komentářů
milanSUV
Chápu, že podélně zaparkovat může být pro mnoho lidí stresující, i když se najdou i tací co všechny auta okolo omlátí a hlavu si s tím nelámou.
ALE couváním do řady vozidel stojících kolmo je snad SNADNÉ, nebo ne?
ALE couváním do řady vozidel stojících kolmo je snad SNADNÉ, nebo ne?
Malo by byť. Osobne si myslím, že každý čo potrebuje na zaparkovanie elektronického asistenta, by mal zvážiť svoje ďalšie pôsobenie v premávke. Pochopím cúvacie senzory a kamery, moderné tučnučké autá majú často katastrofálny výhľad, no automatické parkovanie? Nehnevajte sa na mňa..
V běžném provozu to nevyužiji, ale líbí se mi ta představa budoucích verzí, jak je už pár let různé automobilky předvádí. Například, že zastavím, vyberu parkovací místo, vystoupím, zmáčknu tlačítko a auto samo zaparkuje. Nebo naopak, zmáčknu tlačítko na dálkovém ovládání, auto pěkně vyjede a já si do něj v pohodlí nastoupím. Nebudu muset řešit dostatek místa vedle dveří atp.
To bude krása, má to ale přece jen malou mušku - funguje to jen ve statickém prostředí, tj. že všechno kolem stojí namístě a nehýbe se. Tedˇsi představ že soused parkující vedle tebe udělá totéž ve stejný okamžik, nebo vzadu na chodníku se objeví pohybující se překážka ve formě děcka na kole - to bude mela 😉
Proto to není v sérii. Ale plánované do výroby to je, jen si člověk bude muset počkat, až to dotáhnou.
Zas keď dokážu už dnes spraviť auto, ktoré sa autonómne pohybuje v reálnej premávke, časom by mohli doladiť aj víziu ktorú prezentuje MT. Reálna úspora parkovacích miest znie prínosnejšie ako "som blb čo nedokáže sám zaparkovať".
Zapomínáš na fakt, že auta řídí i lidé s různým tělesným handicapem, pro které může být parkování s vozem obtížné/zatěžující. Plus "blondýny" senioři apod. Když bude chtít někdo takový zaparkovat zrovna vedle tebe, ještě budeš za jeho parkovací asistent rád. 😲 😉
P.S. Třeba moji rodiče už ho v jednom voze mají, matka jej občas úspěšně využívá, otec (zatím) ne. Ono správný řidič/tvrďák může odmítat vše od posilovače řízení, přes ABS/ESP až po zbytečně synchronizovaný manuál. Vše je především o míře technického pokroku v aktuální době, ale princip zůstává stále stejný.
P.S. Třeba moji rodiče už ho v jednom voze mají, matka jej občas úspěšně využívá, otec (zatím) ne. Ono správný řidič/tvrďák může odmítat vše od posilovače řízení, přes ABS/ESP až po zbytečně synchronizovaný manuál. Vše je především o míře technického pokroku v aktuální době, ale princip zůstává stále stejný.
na druhej strane telesne postihnuti maju svoje vyhradene miesta a predstav si ze by roznym individuam auto nedovolilo na takom mieste zastavit.
Proč by jim to neměl dovolit? Zrovna místa vyhrazená pro postižené mají větší rozměry, takže to je naopak snadnější i pro parkovací asistent, a když už, tak nikdo nikoho nenutí jej pokaždé použít, můžeš, ale nemusíš.
Aké telesné handicapy znemožňujú správne parkovať? Raz keď má handicapovaný vodič oprávnenie šoférovať auto, mal by viac- menej byť schopný všetkých úkonov, ktoré sa vyžadujú aj od zdravého vodiča.
K tej poznámke o blondýnkach a senioroch- viz. moje odporúčanie o zvážení svojho aktívneho zapájania sa do premávky v motorovom vozidle. Keď na to nemám tak do toho neleziem.
K tej poznámke o blondýnkach a senioroch- viz. moje odporúčanie o zvážení svojho aktívneho zapájania sa do premávky v motorovom vozidle. Keď na to nemám tak do toho neleziem.
Jen aby si v tom měl stejně rychle jasno, až budeš senior třeba ty, nebo, nedej bože, případně tělesně postižený...
Neodpovedal si na moju otázku. Len si dodal pokrytecký, nič nehovoriaci komentár, ktorý má menej pozorného čitateľa presvedčiť o mojej neznášanlivosti voči seniorom a invalidom. Skús znova a k veci.
už to několikrát vysvětlil.....viz výše....je to jen míra pokroku...před 30 lety tady bylo polovic aut na cestách....což samo o sobě poukazuje jak je dneska náročná doprava a v níá se pohybovat.
Navíc dnešní auta opravdu nejsou přehledná (kvůli bezpečnosti, tuhosti karoserie atd.) parkovacích míst je mnohem méně.
A nemusí být člověk těžce postižený aby se mu hůže parkovalo, stačí když má malou po hyblivou dysfunkci, kdy se například hůře otáčí...a je to
Kdysi ano..člověk popojel jinde kde je více místa (proty co se parkování bojí)
Dneska popojedeš...a nenajdeš nic.
Prostě je to pokrok a když to těm lidem pomůže..t.ak ať si to koupí....není potřeba hned hanit.
a dalo by se toho napsat mnohem víc....
btw u USA Fordu zadní park. čidla..sledují pohyb aut za vozem ve větší šíři...tak že ti pomůžou vycouvat z parkoviště..aniž by ti tam někdo projel....což bývá poslendí dobou problem.
Navíc dnešní auta opravdu nejsou přehledná (kvůli bezpečnosti, tuhosti karoserie atd.) parkovacích míst je mnohem méně.
A nemusí být člověk těžce postižený aby se mu hůže parkovalo, stačí když má malou po hyblivou dysfunkci, kdy se například hůře otáčí...a je to
Kdysi ano..člověk popojel jinde kde je více místa (proty co se parkování bojí)
Dneska popojedeš...a nenajdeš nic.
Prostě je to pokrok a když to těm lidem pomůže..t.ak ať si to koupí....není potřeba hned hanit.
a dalo by se toho napsat mnohem víc....
btw u USA Fordu zadní park. čidla..sledují pohyb aut za vozem ve větší šíři...tak že ti pomůžou vycouvat z parkoviště..aniž by ti tam někdo projel....což bývá poslendí dobou problem.
V zásade súhlasím až na😒br />
1. Súčasné parkovacie automaty potrebujú na úspešné dokončenie manévru viac miesta, než skúsený vodič. Takže argument, že s automatom skôr zaparkuješ (zatiaľ) neberiem.
2. Opäť, skúsený vodič by mal parkovať na zrkadlá, resp pomôže parkovací senzor alebo kamera umiestnená- svete div se- v zornom poli vodiča. Takže pohyblivé dysfunkcie vodiča nie sú prekážkou.
1. Súčasné parkovacie automaty potrebujú na úspešné dokončenie manévru viac miesta, než skúsený vodič. Takže argument, že s automatom skôr zaparkuješ (zatiaľ) neberiem.
2. Opäť, skúsený vodič by mal parkovať na zrkadlá, resp pomôže parkovací senzor alebo kamera umiestnená- svete div se- v zornom poli vodiča. Takže pohyblivé dysfunkcie vodiča nie sú prekážkou.
hele
ad1) neporovnavej zkuseneho ridice jen dle sebe.....nekteri lidi maji hodne zkusenosti..ale neni jim "zhůůra" dáno...aby se pri parkovani nestresovali.
Tak ze pro toho komu to nejde, tak s parkovacim asistentem zaparkuje tam , kde by se normalne neodvazil
ad2) navazuje na ad1) byl proveden vyzkum a až 40% ridicu se stresuji parkovanim a maji s tim problem...
A dnesni assistenti jsou od toho aby nam pomahali....asistovali ne? Kolikrat v praci ma clovek tolik problemu, ze i ja nemam naladu premyslet jestli se s Mondeem trefim nebo netrefim >😁 >😁 s nadsazkou.
ad1) neporovnavej zkuseneho ridice jen dle sebe.....nekteri lidi maji hodne zkusenosti..ale neni jim "zhůůra" dáno...aby se pri parkovani nestresovali.
Tak ze pro toho komu to nejde, tak s parkovacim asistentem zaparkuje tam , kde by se normalne neodvazil
ad2) navazuje na ad1) byl proveden vyzkum a až 40% ridicu se stresuji parkovanim a maji s tim problem...
A dnesni assistenti jsou od toho aby nam pomahali....asistovali ne? Kolikrat v praci ma clovek tolik problemu, ze i ja nemam naladu premyslet jestli se s Mondeem trefim nebo netrefim >😁 >😁 s nadsazkou.
Veď dobre, ja tiež nie som práve majster volantu. Minule som po dlhej dobe parkoval do radu vozidiel a cítil som sa ako v autoškole.
Len si proste nemyslím, že automatické parkovanie v podobe, v akej existuje dnes je reálne život zľahčujúci pomocník. Čo nie je, môže byť. Technika ide rýchlo dopredu.
Len si proste nemyslím, že automatické parkovanie v podobe, v akej existuje dnes je reálne život zľahčujúci pomocník. Čo nie je, môže byť. Technika ide rýchlo dopredu.
"Len si proste nemyslím, že automatické parkovanie v podobe, v akej existuje dnes je reálne život zľahčujúci pomocník."
Jak to můžeš vědět zrovna ty,zásadní odpůrce tohoto systému??? Ještě mi řekni, že to máš na svém autě a spadnu ze židle. 😲 >😁
Když občas někomu ukážu, jak takový asistent funguje v reálu, tak (myslím, pokud s tím nemá žádnou předchozí reálnou osobní zkušenost) mu obvykle docela spadne brada a bez ohledu na to, jestli to chce mít zrovna ve svém voze uznale pokýve hlavou, kam se ta běžně dostupná technika zase dostala, nemluvě o doslova směšné rozdílu mezi cenou za park. senzory a cenou za park. senzory včetně parkovacího asistentu, z toho rozdílu obvykle neznalým lidem spadne brada podruhé.
Jak to můžeš vědět zrovna ty,zásadní odpůrce tohoto systému??? Ještě mi řekni, že to máš na svém autě a spadnu ze židle. 😲 >😁
Když občas někomu ukážu, jak takový asistent funguje v reálu, tak (myslím, pokud s tím nemá žádnou předchozí reálnou osobní zkušenost) mu obvykle docela spadne brada a bez ohledu na to, jestli to chce mít zrovna ve svém voze uznale pokýve hlavou, kam se ta běžně dostupná technika zase dostala, nemluvě o doslova směšné rozdílu mezi cenou za park. senzory a cenou za park. senzory včetně parkovacího asistentu, z toho rozdílu obvykle neznalým lidem spadne brada podruhé.
jjj přesně tak :yes: ..sam jsem byl přesvečen jak to funguje....zkousel jsem to ve Focusu a ty vcem? klidne posli SZ
"...ktorý má menej pozorného čitateľa presvedčiť o mojej neznášanlivosti voči seniorom a invalidom."??? 😲 8-s
Tak tos mě "dostal". Děláš si jenom srandu, nebo to myslíš s tou konstrukcí a diskusní manipulací opravdu vážně?
Promiň, ale nepřeháníš to "trochu" s tou přecitlivělou vztahovačností a neskutečným zveličováním až překrucováním? Pokud jsi tohle vyčetl z mého příspěvku, pak z něj můžeš vyčíst prakticky vše, co se ti zrovna bude hodit.
Jinak viz. sir 20:24, doufám, že to, o čem jsem psal, nebylo zas tak těžké pochopit, a to nejen pro něj.
Tak tos mě "dostal". Děláš si jenom srandu, nebo to myslíš s tou konstrukcí a diskusní manipulací opravdu vážně?
Promiň, ale nepřeháníš to "trochu" s tou přecitlivělou vztahovačností a neskutečným zveličováním až překrucováním? Pokud jsi tohle vyčetl z mého příspěvku, pak z něj můžeš vyčíst prakticky vše, co se ti zrovna bude hodit.
Jinak viz. sir 20:24, doufám, že to, o čem jsem psal, nebylo zas tak těžké pochopit, a to nejen pro něj.
Nemyslím si, žeby som reagoval prehnane vzťahovačne. Len neznášam, keď niekto nereaguje k téme ale rozmazáva diskusiu úplne iným smerom, ako bolo zamýšľané.
Čo ti bránilo namiesto pôvodného, nič nehovoriaceho príspevku zo 14:43 napísať niečo k veci ako urobil "sir" v 20:24?
Čo ti bránilo namiesto pôvodného, nič nehovoriaceho príspevku zo 14:43 napísať niečo k veci ako urobil "sir" v 20:24?
Tvá hodně "jednoduchá" (velmi mírně řečeno) poslední věta tvé reakce😒br />
"Keď na to nemám tak do toho neleziem."
Jednou si na ni možná sám vzpomeneš, přeju ti, aby to bylo co nejpozději ve tvém dlouhém životě.
Ale možná ti křivdím a jsi prototypem uvědomělého člověka, který neprodleně půjde a hned při prvních trochu vážnějších zdravotních problémech (např. zmiňovaná páteř) dobrovolně odevzdá řidičák do "čistírny" a v případě trvalejší invalidity o něm nebude uvažovat už vůbec, pokud by se svými schopnostmi za volantem plně nevyrovnal zcela zdravým jedincům bez jakéhokoli postižení. Prostě budeš na 100% ctít své někdejší krédo: "Keď na to nemám tak do toho neleziem."
Jinak viz CharLee69 21😁7.
Jednou si na ni možná sám vzpomeneš, přeju ti, aby to bylo co nejpozději ve tvém dlouhém životě.
Ale možná ti křivdím a jsi prototypem uvědomělého člověka, který neprodleně půjde a hned při prvních trochu vážnějších zdravotních problémech (např. zmiňovaná páteř) dobrovolně odevzdá řidičák do "čistírny" a v případě trvalejší invalidity o něm nebude uvažovat už vůbec, pokud by se svými schopnostmi za volantem plně nevyrovnal zcela zdravým jedincům bez jakéhokoli postižení. Prostě budeš na 100% ctít své někdejší krédo: "Keď na to nemám tak do toho neleziem."
Jinak viz CharLee69 21😁7.
O tomto vravím, preeeesne o tomto vravím (resp. píšem)..
Vypichnem jednu vetičku a rozmazávam diskusiu úplne niekam...no ani neviem kam. Za "keď na to nemám tak do toho neleziem" si stojím. Nemusí sa ti to páčiť, nie je to politicky korektné ale je to fakt.
-prečo je v civilizovaných krajinách držba vodičského preukazu po určitom veku podmienená absolvovaním lekárskej prehliadky? Lebo gld bude večne mladý, preto, však?
Nedávno zas bolo na hlavnej stránke video o vodičke, ktorá pri pokuse zaparkovať zrazila vlastnú kamarátku, zborila ďalších 5 áut a potom z miesta činu ušla. Také prípady žiadny elektronický asistent nezachráni a spadajú pod tú okrídlenú vetičku, ktorá ťa prapôvodne tak rozčúlila.
Vypichnem jednu vetičku a rozmazávam diskusiu úplne niekam...no ani neviem kam. Za "keď na to nemám tak do toho neleziem" si stojím. Nemusí sa ti to páčiť, nie je to politicky korektné ale je to fakt.
-prečo je v civilizovaných krajinách držba vodičského preukazu po určitom veku podmienená absolvovaním lekárskej prehliadky? Lebo gld bude večne mladý, preto, však?
Nedávno zas bolo na hlavnej stránke video o vodičke, ktorá pri pokuse zaparkovať zrazila vlastnú kamarátku, zborila ďalších 5 áut a potom z miesta činu ušla. Také prípady žiadny elektronický asistent nezachráni a spadajú pod tú okrídlenú vetičku, ktorá ťa prapôvodne tak rozčúlila.
Začni myslet hlavou a nepřekrucuj zase, nikde nepíšu ať můžou řídit i "slepí".
Např. trvale postižený člověk se v průměru nemůže svými schopnostmi (ani za volantem) zcela vyrovnat úplně zdravému/mladému jedinci. Pokud mu v tomto ohledu pomůže (příblížit se zdravému jedinci) např. (kompletní) ruční řízení včetně různých posilovačů, automatické převodovky nebo různí asistenti, včetně toho parkovacího, pak pro něj tyto poměrně novodobé vymoženosti mají smysl, že nemají smysl zrovna pro tebe, zatím zdravého jedince, je jejich pohledem zcela irelevantní, což ti podle tvých jednoduchých reakcí jaksi nedochází.
Tvou logikou, by se např. nikdo nemusel zabývat tím, jak to udělat, aby mohli řídít někteří vozíčkáři (viz vzpomínané komletní ruční řízení), protože když sami nemají na to řídit auto bez všemožných berliček/asistentů, platí pro ně tvoje černobílé: "Keď na to nemám, tak do toho neleziem." Proč konkrétně se může např. některým invalidním řidičům parkovat obtížně, už ti vážně nemám sílu vysvětlovat. 8-s
Např. trvale postižený člověk se v průměru nemůže svými schopnostmi (ani za volantem) zcela vyrovnat úplně zdravému/mladému jedinci. Pokud mu v tomto ohledu pomůže (příblížit se zdravému jedinci) např. (kompletní) ruční řízení včetně různých posilovačů, automatické převodovky nebo různí asistenti, včetně toho parkovacího, pak pro něj tyto poměrně novodobé vymoženosti mají smysl, že nemají smysl zrovna pro tebe, zatím zdravého jedince, je jejich pohledem zcela irelevantní, což ti podle tvých jednoduchých reakcí jaksi nedochází.
Tvou logikou, by se např. nikdo nemusel zabývat tím, jak to udělat, aby mohli řídít někteří vozíčkáři (viz vzpomínané komletní ruční řízení), protože když sami nemají na to řídit auto bez všemožných berliček/asistentů, platí pro ně tvoje černobílé: "Keď na to nemám, tak do toho neleziem." Proč konkrétně se může např. některým invalidním řidičům parkovat obtížně, už ti vážně nemám sílu vysvětlovat. 8-s
Kto umí umí. Kdo neumí, ...nastavuje parkovací asistent.
[odkaz]
Len ako príklad, čo všetko sa dá dosiahnuť s handicapom. Myslíš, že si WTCC špeciál parkuje sám? 😉
[odkaz]
Len ako príklad, čo všetko sa dá dosiahnuť s handicapom. Myslíš, že si WTCC špeciál parkuje sám? 😉
Předpopkládám, že ty žádný tělesný hadicap nemáš. Tak jak je možné, že nemáš podobné úspěchy za volantem jako třeba Niki Lauda. Nepřipadáš si v této souvislosti poněkud "méněcenně až trapně", tedy podobně jak by se dle tvé logiky mohl/měl cítit běžný invalida, sledujíc např. výjimečné výkony "kolegů" na paraolympiádě? 8-s
Z mé strany končím tuhle diskusi, protože s tebou je to opravdu marné, marné, marné... 😉
Z mé strany končím tuhle diskusi, protože s tebou je to opravdu marné, marné, marné... 😉
Pocitově, si mě přesvědčil o své nesnášenlivosti vůči oponentům v diskusi. A k tématu - pokud jednou dojdeš k nějakému problému v oblasti krkční páteře (a stačí se jen probudit s blbou blokádou), tak budeš jednou rád, že toho pomocníka máš, zapneš a v klidu sedíš bez většího otáčení až doparkuje před nemocnicí. Pak vystoupíš či vylezeš 😄 a doktor tě dá dohromady. A nebo s tím budeš jezdit i pár dnů než to odejde jak to přišlo a všechny ty vychytávky ti přijdou vhod.
Nebo ti to může pomoct, když sedíš pro tebe v novém , neošahaném autě, a máš jistotu, že zaparkuješ i bez toho abys odhadoval, kde končí převis.
Nebo ti to může pomoct, když sedíš pro tebe v novém , neošahaném autě, a máš jistotu, že zaparkuješ i bez toho abys odhadoval, kde končí převis.
Si tu nový tak ťa uvediem: nediskutujem, aby som si tu robil kamarátov. Nemám (na rozdiel od kvanta prispievateľov) nutkavú potrebu tľapkať sa diskusne po ramenách, ako sa tu všetci zhodujeme.
K téme- pokiaľ mám vážnejší zdravotný problém, ktorý si vyžaduje návštevu nemocnice, uprednostním ak ma tam zavezie niekto z rodinných príslušníkov. Nie som z tých, čo spojku vytláčajú barlou (áno, aj o takých prípadoch som počul).
Na to aby som "videl" previs na neznámom/veľkom aute slúžia parkovacie senzory, najnovšie aj kamery. Keď už s tým nedokážeš parkovať- bože pomáhaj.
K téme- pokiaľ mám vážnejší zdravotný problém, ktorý si vyžaduje návštevu nemocnice, uprednostním ak ma tam zavezie niekto z rodinných príslušníkov. Nie som z tých, čo spojku vytláčajú barlou (áno, aj o takých prípadoch som počul).
Na to aby som "videl" previs na neznámom/veľkom aute slúžia parkovacie senzory, najnovšie aj kamery. Keď už s tým nedokážeš parkovať- bože pomáhaj.
A Bůh to vyslyšel a "seslal na zem" parkovací asistent, stejně jako postupně před tím ty parkovací senzory/kamery (které ti - světe div se - naopak nevadí!), serva, stěrače/ostřikovače, žárovkové světla/blinkry, pneumatiky, spalovací motory a před nimi parní stroje atd., atd...., prostě v principu ve své době podobné zbytečnosti, jako je dneska z tvého pohledu ten parkovací asistent. Byl snad kdysi nějaký velký problém utřít si okno u auta hadříkem, nebo ukázat směr rukou, zapálit lucerny místo žárovek, nebo prostě jen zapřáhnout do kočáru koně? Byl snad poměrně ještě nedávno problém zvednout zadek a přepnout si kanál přímo na TV bez DO? A kdo by si dnes tv bez DO asi tak koupil. Leda "blázen", přičemž, když se první DO k TV objevili (mnohdy pouze za příplatek), spousta lidí říkalo k čemu proboha, pokud se bez toho někdo neobejde, tak to už je opravdu vrchol pohodlnosti (tohle si osobně moc dobře pamatuju.
A kruh se zase uzavírá, protože jsme znovu u toho o čem jsem psal. Jde pouze o míru technického pokroku, ale princip zůstává stejný. V době kdy se jezdilo pouze na zvířatech si také mohl říct na co auta, když nemáš na to jezdit na koni, nevýmýšlej marnivé a zbytečné nesmysly.
A kruh se zase uzavírá, protože jsme znovu u toho o čem jsem psal. Jde pouze o míru technického pokroku, ale princip zůstává stejný. V době kdy se jezdilo pouze na zvířatech si také mohl říct na co auta, když nemáš na to jezdit na koni, nevýmýšlej marnivé a zbytečné nesmysly.
Díky za upřesnění. Měl jsem pocit, že to tady není seznamka. 😄 Jak říkáš, jsem tu relativně nový. A proto tu nemám žádné kamarády a žádné vazby. Jsem tu, že se chci něco dovědět o autech a případně sdělit svůj názor. Měl jsem z tvých reakcí pocit a pořád mám, že máš zbytečně ostřejší diskuzní styl. Nic víc, nic míň. Máš názor a ostatní ti kněmu něco sdělí. To je diskuze. Tak proč tak zhurta. Ale k tématu - trochu si protiřečíš. Na jednu stranu máš trochu problém přijmout automat při parkování a na druhou stranu využíváš jiných pomocníků. Viz tvůj poslední odstavec - parkovací senzory, kamery by mi měli pomoci parkovat. A není náchodou autoparking logickým rozvojem či pokračovatelem těhle pomocníků? Dříve jsme neměli nic, pak přišli senzory, pak kamery a ted parkautomat. A pak přijde něco jiného. To je vývoj. To není o tom jestli umím parkovat či ne. Ale do aut si to necháváme dávat, protože máme pocit, že nám to ulehčí občas život. A za čas se z našich pravnoučat stanou jenom pasažéři, protože vlezou do auta, zadaj cíl a o nic se starat nebudou. Taky jim vzkážeš, když na to nemám, tak do toho nelezu?
Mimochodem o berle jsem nic nepsal. Jen o tom, že jsou situace, kdy nás něco dočasně omezuje, jsme na to sami a musíme to zvládnout. Třeba těhotenství u žen po 7. měsíci. Nemůžu s ní být denně, abych ji se vším pomohl a ráda přijme takovou výhodu, která ji za volantem usnadní pohyb.
Mimochodem o berle jsem nic nepsal. Jen o tom, že jsou situace, kdy nás něco dočasně omezuje, jsme na to sami a musíme to zvládnout. Třeba těhotenství u žen po 7. měsíci. Nemůžu s ní být denně, abych ji se vším pomohl a ráda přijme takovou výhodu, která ji za volantem usnadní pohyb.
Jsi tu nový, ale zatím píšeš výborně. :yes: 😉
Ale přehnaně moc si zase nefandi, chtěl jsem tím udělat radost i nicku gld, a dát mu za pravdu alespoń v tom, jak se tu vzájemně diksusně "tľapkáme po ramenách a ako sa tu všetci zhodujeme." >😁
Ale přehnaně moc si zase nefandi, chtěl jsem tím udělat radost i nicku gld, a dát mu za pravdu alespoń v tom, jak se tu vzájemně diksusně "tľapkáme po ramenách a ako sa tu všetci zhodujeme." >😁
Práve toho logického vývoja, ktorý si načrtol sa bojím. Že sadnem do auta, naťukám cieľovú destináciu a už sa len veziem. "Manuálne" sa autá budú ovládať len na exhibíciách a veterán rally. Aj keď by to mnohým ľuďom uľahčilo život, odstránilo akékoľvek požiadavky na kvalifikáciu atď atď, ako nadšeného motoristu ma podobné vízia strašia v nočných morách.
Vodič, ako element riadiaci auto by mal zostať rozhodujúcim prvkom. Preto vidím rozdiel medzi parkovacími kamerami a úplne automatickým parkovaním. Dnes totiž "už" nemusíš vedieť parkovať, zajtra už nemusíš vedieť- šoférovať ;-\
Vodič, ako element riadiaci auto by mal zostať rozhodujúcim prvkom. Preto vidím rozdiel medzi parkovacími kamerami a úplne automatickým parkovaním. Dnes totiž "už" nemusíš vedieť parkovať, zajtra už nemusíš vedieť- šoférovať ;-\
A s tím co si na psal v prvním odstavci souhlasím. Taky mám obavu, že opravdoví motorosti svůj život budou mít obtížnější a časem se bude očekávat od řidičů méně a méně. Ale to směřování bohužel neovlivníme a může se to stát realitou. ;-\
On řidič je nejdůležitějším prvkem - než zaparkuji, musím se tam v poho dostat. Taky nejvíc a nejtěžších nehod je za jízdy. Ne při parkování. Tam ty asistenty jen občas ulehčují náš život řidičů. Beru to tak, že jako řidiči jsme kolikrát doslova "vycuclý" po dlouhé jízdě na dlouhé vzdálenosti v obrovským provozu (který prověří naše řidičské schopnosti) a pak ta precizní činnost (jakou parkování být má) rád svěřím automatu a v klidu vydechnu.
On řidič je nejdůležitějším prvkem - než zaparkuji, musím se tam v poho dostat. Taky nejvíc a nejtěžších nehod je za jízdy. Ne při parkování. Tam ty asistenty jen občas ulehčují náš život řidičů. Beru to tak, že jako řidiči jsme kolikrát doslova "vycuclý" po dlouhé jízdě na dlouhé vzdálenosti v obrovským provozu (který prověří naše řidičské schopnosti) a pak ta precizní činnost (jakou parkování být má) rád svěřím automatu a v klidu vydechnu.
Z tohto pohľadu s tebou súhlasím.
Takže najednou už ti ten parkovací asistent tolik nevadí..., když jej využije člověk unavený, je to (podle tebe) něco úplně jiného, než člověk jinak indisponovaný, ne zcela zručný, nebo invalidní..., přitom co jiného je únava, než jedna z forem (dočasného) handicapu. To máš teda zajímavě "konzistentní" názor na věc..., ale možná je to spíš nenápadná forma diskusní kapitulace. 😉
Pokiaľ dobre spomínam, diskusiu so mňou si ukončil. Drž slovo.
Takže kapitulace, O.K. 😉
P.S. Jak vidíš, nejsem tak dokonale/přísně zásadový jako ty, ale zase si to aspoň nemám problém přiznat. :😉 😄
P.S. Jak vidíš, nejsem tak dokonale/přísně zásadový jako ty, ale zase si to aspoň nemám problém přiznat. :😉 😄
Já se ti divím, jak vůbec můžeš (se svým vahraněným postojem) dnešní "poloautomatizované" vozy řídít. Sežeň si někde slušného veterána se startovací klikou a stěračema na ruční pohon, změnu směru ukazuj rukama a budeš v sedmém nebi. A pokud si vybereš něco staršího bez pneumatik, tak nebudeš potřebovat ani pneuservis, pneumatiky jsou stejně jen pro slečinky, správný chlap se bez podobných zbytečných moderních serepetiček rozhodně obejde a jako bonus nemůže píchnout. :😉 >😒] >😁
Máš s tím nějakou osobní zkušenost? Parkovací asistent (mimo jiné) neustále spolupracuje s parkovacími senzory (vpředu i vzadu), takže pokud se např. objeví dítě v dosahu těchto senzorů ihned (vzhledem k tomu v jakých rychlostech asisten běžně pracuje) jej zaregistruje a v případě asistentu bez řidiče logicky zastaví.
Větší, než technický problém, je problém právní zodpovědnosti v případě, že technika selže, což se samozřejmě stát může, to je především o minimalizaci míry pravděpodobnosti. U současných asistentů "s řidičem" leží naopak stále konečná zodpovědnost na řidiči. Podobný případ, jako auto bez řidiče (už funguje, ale do běžného provozu nesmí), ale tam je to pochopitelně ještě podstatně složitější.
Větší, než technický problém, je problém právní zodpovědnosti v případě, že technika selže, což se samozřejmě stát může, to je především o minimalizaci míry pravděpodobnosti. U současných asistentů "s řidičem" leží naopak stále konečná zodpovědnost na řidiči. Podobný případ, jako auto bez řidiče (už funguje, ale do běžného provozu nesmí), ale tam je to pochopitelně ještě podstatně složitější.
Ty senzory nejsou dokonalé a mohou překážku minout. Proto tam sedíš ty. Umím si představit, že by člověk musel to tlačítko na dálkovém ovládání držet. Kdybys ho pustil, auto by zastavilo. Protože na skutečně automatické zaparkování potřebuješ více méně autonomní auto. Nicméně jsou plány tyhle asistenty rozšířit tak, aby auto samo mohlo zajet a vyjet d👋 z garáže. Popřípadě do parkovacího domu. A to opravdu vede na autonomní provoz.
Napsal jsem, že technika není dokonalá, ale i to dálkové ovládání se může pokazit, kdo bude zodpovědný pak? Zajetí/vyjetí do soukromé garáže, nebo parkovacího domu, kde platí nějaká přísnější pravidla ohledně přístupu veřejnosti apod., tento problém řeší, ale pořád ne úplně.
Když ztratí signál, zastaví. Jo, kdyby se elektronika zasekla a vysílala... ale to bych přirovnal k selhání brzd. Bavíme se o technice, takže jako v každém případě - na základě znaleckého posudku. Pokud je správně navržený, vyrobený, udržovaný, používaný a ty jsi se zachoval tak, jak jsi se zachovat měl, nikdo není vinen.
Zajetí do garáže od vchodu nemusí být triviální manévr a také bys asi nechtěl, aby ti auto přejelo kočku nebo psa.
Zajetí do garáže od vchodu nemusí být triviální manévr a také bys asi nechtěl, aby ti auto přejelo kočku nebo psa.
CharLee69
Pořád se tu opakují dvě odlišná řešení vzhledu přístrojovky. Jde o US verzi a evropskou? Nebo se dá nějakým způsobem měnit její vzhled? Nezaregistroval jsem, že by byla řešena jako displej (Jag XJ apod.).
A výbava je samý překvapení, v dobrém slova smyslu. Co si ještě nechávají v rukávu? Pravda, dizajn je odvážný a ne každému se bude líbit (za mne :yes: :yes: ), avšak s tou šíří výbavy - jednoznačně útok na vylepšení čísel prodejů. Konkurence bude muset jít též do sebe. Na to FL stačit nebude. Jen na jednu info zprávu čekám - rozšíření 4x4 i na benzínové verze. :yes:
A výbava je samý překvapení, v dobrém slova smyslu. Co si ještě nechávají v rukávu? Pravda, dizajn je odvážný a ne každému se bude líbit (za mne :yes: :yes: ), avšak s tou šíří výbavy - jednoznačně útok na vylepšení čísel prodejů. Konkurence bude muset jít též do sebe. Na to FL stačit nebude. Jen na jednu info zprávu čekám - rozšíření 4x4 i na benzínové verze. :yes:
Nu u USA Fordu maji napriklad Hybridy jinou pristrojovku nez klasika. Viz byvala generace Fusionu.
V kazdem pripade u noveho Mondea je to displej , jen ten prostredek kde je rychlomer by mel byt klasicky. (je to tak i u ostatnich usa fordu)
Ty bocni dispelej si muzes menit..co tam chces zobrazovat atd....
V kazdem pripade u noveho Mondea je to displej , jen ten prostredek kde je rychlomer by mel byt klasicky. (je to tak i u ostatnich usa fordu)
Ty bocni dispelej si muzes menit..co tam chces zobrazovat atd....
Švagi
Musím se přiznat, že když jsem to auto viděl poprvé tak, jsem z toho nebyl moc nadšený, ale jak se na to koukám více začíná se mi to auto líbit čim dál víc...
Podle mě po dlouhé době povedený Ford, alespoň co se vzhledu týká...
Dalo by se i napsat : Podle mě za dlouhou dobu povedený Ford, alespoň co se vzhledu týká...
Podobu nového Mondea známe už skoro rok a stejně dlouho si ještě počkáme na uvedení na trh. Přestože se mi nové Mondeo vcelku zamlouvá, za tento přehmat má u mě Ford :no:
Podobu nového Mondea známe už skoro rok a stejně dlouho si ještě počkáme na uvedení na trh. Přestože se mi nové Mondeo vcelku zamlouvá, za tento přehmat má u mě Ford :no:
Ano, vypadá slušně, něčím mi připomíná Dodge. Na Mondeo nezvykle agresivní předek
Switch007
Nemá LED světla i Peugeot 508?
Nemá.
Myslím, že u Priusu se dají LED světla přikoupit i jako hlavní.
Zacal s tym prvy krat Lexus 600h a este niekto, potom prislo Audi - naskok vdaka technike 😄
není led jako LED, chytráku 😄
ja pisem o stretavacich svetlach, nie dennych, tych je plna p_rdel
"Nový model LS 600h je vybaven prvními sériově montovanými potkávacími světlomety se světelnými diodami LED na světě."
[odkaz]
"Nový model LS 600h je vybaven prvními sériově montovanými potkávacími světlomety se světelnými diodami LED na světě."
[odkaz]
A není to náhodou tak, že Lexus měl první potkávací LED světla, a Audi mělo první světla využívající výhradně (!) LED?
3_diamanty
zacina "imidzovym" nepodarkom Ka-ckom pokracuje inovovoanou hnusnou fiestou, este divnejsim B-maxom a C maxom , totalne skaredym divnym focusom a vrcholi absolutne ohavnym mondeom, a potom ze preco predaje fordu v eu prudko klesaju 😉
o interieroch uz ani nema zmysel pisat.... to je uz moc aj na mna.....
o interieroch uz ani nema zmysel pisat.... to je uz moc aj na mna.....
Podle fotky soudím že jezdíš v autě kde vzali interiér z picanta >😁 Sportage bych raději vedle nového Mondea ani neparkoval >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
rád by som vedel, aké máš ty auto, pokiaľ to. na čo pozerám pri tojom nicku, tak to je riadne tragédia 😉
Chápu S40 není pro každého 2x hezká, mám ji 2 roky a nedám na ni dopustit, za 2 roky odešla jedna žárovka v zadnim světle jinak nic. Je to hodně konzervativní auto které se drželo tradice volva. Možná nevypadá jako nějaký super sedan, materiály jsou 100x kvalitnější než v u Kií.
Na cestu do práce víc nepotřebuju.
Tvrdím, že Mondeo je 1000x hezčí než Sportage, Mondeo je i atraktivnější než S40, u které je stará palubní deska... už se ale taky nevyrábí a kořeny má tuším v roce 2002 ? Na to designové stáří si vede skvěle, po Sportage nikdo nevzdechne už za rok.... 😉
Na cestu do práce víc nepotřebuju.
Tvrdím, že Mondeo je 1000x hezčí než Sportage, Mondeo je i atraktivnější než S40, u které je stará palubní deska... už se ale taky nevyrábí a kořeny má tuším v roce 2002 ? Na to designové stáří si vede skvěle, po Sportage nikdo nevzdechne už za rok.... 😉
topper, len tak mimochodom, si hlupak. Ale spat k teme. Asi nevies ze focus je momentalne najpredavanejsie auto na svete, tvoji sikmaci na taku metu nikdy nedosiahnu.
PERNO
Nadherne auto so super motormi pre kazdeho. Uz sa tesim na prve testy, jeden z Top kandidatov u mna na nove auto v garazi. Avsak jedine coho sa bojim je ze pri vsetkych tychto novinkach Ford toto auto uplne zabije cenou, snad nie.
marianek
Mondeo vnimam velice pozitivne. Novy vzhled se vydaril, motory ma vybikajici, spolehlivost na dobrem prumeru...jako rodinny vuz je vice nez dobre.
[odkaz]
treba srovnat s timhle. Tuto ohavnost bych do rodiny nekoupil.
[odkaz]
[odkaz]
treba srovnat s timhle. Tuto ohavnost bych do rodiny nekoupil.
[odkaz]
Ano, porovnávej s porovnatelným, tedy FL Mondeo proti FL Passatu. pokud chceš nový generace, pak VW přijde do dvou let.
Jde pouze o muj subjektivni pocit pri pohledu na automobil. Nijak tim nesnizuji priznivce Passatu. Ac nedoufam, je stale mozne, ze novy Passat bude zaa 2 roky vypadat k svetu. Ostatne i novy Golf vnimam pozitivne.
Zapomeň jednou na zaujatost a mysli. Na VW nikdy nic nenajdeš ohavné, není to auto které je krásné je velmi klasické, jejich design nelítá od zdi ke zdi. Že se mi nelíbí jak zpívá Gott, neznamená že ho musím špinit. Třeba VW nemá praštěné zamykání oken jako má nastávající M6, když to zamkneš, tak nejede ani okno u spolujezdce a ani z místa řidiče. To je debilita.
Hned v prvni vete jsem napsal jak to vnimam. Tudiz jde o muj nazor. CIste subjektivni zalezitost. Passat je pro me ohavnost na kolach. Nevidim na nem nic pozitivniho Z venku ani zevnitr..
Co se tyce zamykani oken, souhlasim. To ale nema nic do cineni se vzhledem automobilu.
Co se tyce zamykani oken, souhlasim. To ale nema nic do cineni se vzhledem automobilu.
to hej ale este vacsia debilita je co spravil koncern pre up ci citigo, ze otvaranie spolujazdcovho okna mas iba z druhej strany, u vodica nie je gombik. To je uz uplny pruser si myslim.
zbytocne porovnavas s passatom. Obe auta maju podobny trend aj zameranie, skus porovnat s hnusom menom i40 ci optima... Passat je konzervativny, nemeni sa, je bez napadu a ta pristrojovka je uz fakt strasna. Ale ma uspech a zjavne ludom vyhovuje (alebo firmam?)..
Jistě, Passat je konzervativní (jeho design neurazí/nenadchne), což nemusí každému vyhovovat (ale jak je stále vidět, je takových lidí, minimálně v Evropě, velmi hodně), ale přímo za "ohavnost" jej může označit pouze někdo, kdo s tím má spojený nějaký osobní problém, což není zrovna u dětinsky zaujatého marianka nic nového, naopak.
Nefnukej Labile. Zase si nekdo zasedl na tvoje oblibene VW. Ten zivot je ale nefer, vid? Passat je pro me ohavny, klidne mavej pestickami, dupej jak chces, Neurazi/nenadchne je jen vymluva novinaru na ohavnost jmenem Passat.
Nehraj si tu marně na dospělého, na to si tu už hezky dlouho příliš profláklý, kajakáři. >😒]
fritz_
Všichni chtějí co nejluxusnější auto za nejlepší peníze. A když se konečně oběví auto které není v prémiovém segmentu a vypadá důstojně, snesou se na něj negativní ohlasy. Nechápu
V tomhle jsem vždy americe záviděl, jaká mají auta. Hlavně za jaké peníze. Viz Taurus CTS apod. ;-\
Pokud auto dostojí rozumné cenovky, bude zajímavým kompromisem mezi luxusem a penězi. Stejně jako je tomu teď s tím, že Passat je o něco výš. Navíc dilema pro lidi jako já. Opravdu potřebuji 3kové bmw, když za menší peníze budu mít srovnatelný luxus, větší prostor?
Nejsem z těch pro které není Ford dost dobrý. A konečně se jedná o auto s vlastní myšlenkou , a ne o delší focus v sedanu.
Za mě jednoznačně ano novému Mondeu. Aspoň se odklání od toho kinetického designu, který moc nemusím.
:yes:
V tomhle jsem vždy americe záviděl, jaká mají auta. Hlavně za jaké peníze. Viz Taurus CTS apod. ;-\
Pokud auto dostojí rozumné cenovky, bude zajímavým kompromisem mezi luxusem a penězi. Stejně jako je tomu teď s tím, že Passat je o něco výš. Navíc dilema pro lidi jako já. Opravdu potřebuji 3kové bmw, když za menší peníze budu mít srovnatelný luxus, větší prostor?
Nejsem z těch pro které není Ford dost dobrý. A konečně se jedná o auto s vlastní myšlenkou , a ne o delší focus v sedanu.
Za mě jednoznačně ano novému Mondeu. Aspoň se odklání od toho kinetického designu, který moc nemusím.
:yes:
Katikakus
Spickova technika v atraktivni kabatku. Stejne jako novy Focus, bude patrit Mondeo bezpochyby k nejprodavnejsim vozum ve tride. Za me :yes:
ljube
kokpit se ve srovnání s focusem povedl, moderní a přitom vkusný. ale lacině podbízivý kabát včetně arogantně-nas.ranýho výrazu, završený růžovou metalízou, to je děs 8-s .
Shr3k
Docela jsem o kombíku i uvažoval, ale má to na můj vkus moc vysoký přední ponton (hmotu nad předními blatníky a čelní plochu předku) - současné mondeo mi přijde sympatičtější. Jinak bez výhrad. Raději zůstanu věrný Mazdě 6 a stávájící vyměním jen za novější (i když výkonů mondea asi nedosahující).
King of rain
Je to prvotně pěkné, tvaří se to přísně a suveréně.Nepochvalím, nepohaním.Někomu to bude vyhovovat, čert vem vzhled za 5let. Na silnici se to bude tvářit jako King.Nejsem si ale jist, zda je to auto pro "masy", jako je Passat, či minulé generace Mondea.....pro někoho změna kladná, pro jiného záporná.No aspoň bude na silnici rozmanitost.Taky tam vidíte ten směr Jůesej? 😉
GTI
Vizuálně to bude vždy a stále "jen" dvojka třídy. Jako by to byla fordovská přirozenost, neumět vtělit do karoserie vrcholnou třídní ladnost, styl, švih. Avšak i tak přiznejme "novému" mondeu jistou auru třídní přitažlivosti. Přitažlivosti o to silnější, o co méně přitažlivá je konkurence od třetího místa dále. V souhrnu s jistě dobrými jízdními vlastnostmi a s jakž takž akceptovatelnou kabinou najde Mondeo své příznivce.
Je-li tedy Passat klasickým třídním kalibrem, pak Mondeo i nadále zůstává jeho věrným stínem. Tedy... do doby nájezdu Apoštola nového. Neboť razanci odskoku Passata snad už každí cítí i v kostech.
No na jásot to není, snad na mainstramový garážový respekt. A uznejme, to jistě není málo.
P.S. [odkaz] :yes: :-!
Je-li tedy Passat klasickým třídním kalibrem, pak Mondeo i nadále zůstává jeho věrným stínem. Tedy... do doby nájezdu Apoštola nového. Neboť razanci odskoku Passata snad už každí cítí i v kostech.
No na jásot to není, snad na mainstramový garážový respekt. A uznejme, to jistě není málo.
P.S. [odkaz] :yes: :-!
fuj jsem se lekl po otevření odkazu....takhle trapně dokreslené..domalované odlesky na tom nepěkném autě.....no žůůůžo :yes: >😁 >😁
Je-li Passat takovým třídním kalibrem (i v exterieru) a s velkou mírou přitažlivosti, tak proč je na fotkách dokreslován?? Když vidím ten odkaz, tak si říkám jestli je to celé kresba a nebo tolik použité retuše. Působí to celé uměle jako hračka. Stíny a odlesky spolu vůbec nekorespondují.
Jinak jak jsi ten příspěvek zformuloval, cítím z toho mírný ústup z pozic, neb jsi připustil nové M jako velmi silného konkurenta tvého Apoštola a to ještě před jeho uvedením na trh. Nooó, že by vnitřní nejistota, že bude mít úspěch? 😉 Neb pokud přijde Ford s novým 300 koňovým EcoBoostem, bude konkurovat již ve všech oblastech. Neb si dobře pamatuji tvůj dialog s někým, kde si uvedel dvě silné argumentace proti M: nemá 4x4 a nemá odpověď na téměř 300 koní u silného Apoštola (ve skutečnosti 260) !? 😉
Jinak jak jsi ten příspěvek zformuloval, cítím z toho mírný ústup z pozic, neb jsi připustil nové M jako velmi silného konkurenta tvého Apoštola a to ještě před jeho uvedením na trh. Nooó, že by vnitřní nejistota, že bude mít úspěch? 😉 Neb pokud přijde Ford s novým 300 koňovým EcoBoostem, bude konkurovat již ve všech oblastech. Neb si dobře pamatuji tvůj dialog s někým, kde si uvedel dvě silné argumentace proti M: nemá 4x4 a nemá odpověď na téměř 300 koní u silného Apoštola (ve skutečnosti 260) !? 😉
martin_MPS
Diskuze o designu Mondea už proběhla x-krát, pak se oběví článek o výbavě a technologiích (nejspíš proto, aby se na Mondeo nezapomnělo, než půjde za rok do prodeje) a všichni opět diskutují o tom, jak se mu líbí, nebo nelíbí. To se pak člověk nemůže divit, že je prakticky jedno, co které auto umí, hlavní je jak vypadá, protože to všechny nejvíc zajímá. A evidentně i zde na tomto webu, kde bych očekával diskusi i na podstatnější téma, než je design (hlavně pokud se článek designu vůbec netýká).
Nějak mě to naštvalo, tak se omlouvám 😉
Nějak mě to naštvalo, tak se omlouvám 😉
V poho, neboj, většina ho četla. I přes skutečnost, že to tady již bylo, je design pořád tím nejkontroverznějším co na novém M je. 😉 a všichni ho zároveň mohli zkouknout. Takže mají o čem diskutovat. Ať už je to ex- či interiér. Pořád jsou k dispizici jen obrázky. 😄
A co se další výbavy či technologií týká, mluvím za sebe - zajímá mne to, je to super, že ty možnosti tady budou, ale hodnotit je budu až po vlastní zkušenosti. Jsem zvědav jak to všechno bude fungovat, teď k tomu nemá smysl věnovat více času.
Mimochodem pokud je nabídka aut tak široká a my si můžeme vybírat (peníze sem nepletu), tak dneska je design dost důležitá a zároveň stále subjektivní věc, protože se s tím, s čím jezdíš, se sám vnitřně ztotožňuješ. Líbí se ti. A až pak řešíš "střeva".
Jediné co mne naštvalo a vadí mi dál, je termín uvedení na trh. Takhle budeme jen teoretici hodně dlouho ;-\
A co se další výbavy či technologií týká, mluvím za sebe - zajímá mne to, je to super, že ty možnosti tady budou, ale hodnotit je budu až po vlastní zkušenosti. Jsem zvědav jak to všechno bude fungovat, teď k tomu nemá smysl věnovat více času.
Mimochodem pokud je nabídka aut tak široká a my si můžeme vybírat (peníze sem nepletu), tak dneska je design dost důležitá a zároveň stále subjektivní věc, protože se s tím, s čím jezdíš, se sám vnitřně ztotožňuješ. Líbí se ti. A až pak řešíš "střeva".
Jediné co mne naštvalo a vadí mi dál, je termín uvedení na trh. Takhle budeme jen teoretici hodně dlouho ;-\
earl
První Mondeo, ze kterého bych se nestyděl vystoupit. Poutavý zevnějšek, a důstojný interiér. Za mě jednozačné :yes: :yes:
cato
Vypadá to dobře, co se výbavy týče, zní to taky dobře. Ještě tak HUD kdyby tam byl.
A už aby tady bylo. Myslím, že VW má co dohánět.
A už aby tady bylo. Myslím, že VW má co dohánět.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Octavia a přímý konkurent Mondea? Tak to si zas nemyslím.
Problem je v tom, ze prijde na trh az za rok.....a to to VW spokojene dozene a doladi...kdyz vi co Ford do Mondea nacpe...tak to antruc nacpe taky..a. jeste neco prida.....rok je hodne casu.
A i proto budeme objednavat ted Mondeo..pac se nam rok nechce cekat, kdyby to bylo jeste na jare...tak mozna.....
Ale coz...hura opet do dalsiho Ecoboostu 😄
A i proto budeme objednavat ted Mondeo..pac se nam rok nechce cekat, kdyby to bylo jeste na jare...tak mozna.....
Ale coz...hura opet do dalsiho Ecoboostu 😄
Skôr som zvedavý na sedan.
A interier teda takova nizsi stredni, no, Mondeo se zamerikanizovalo pro evropu trosku az moc 😐
Vypadá to nadějně, jsme zvědavý na osobní setkání.
Hneď ako som videl prvé fotky ma napadlo prirovnanie s peugeotom pred pár rokmi. "Nevieme čo ďalej s dizajnom, narveme na to obrovskú tlamu a ostré svetlá." Vo fordáckom vydaní ešte doplnené víziou "čím viac sa to podobá na nemenovaný exkluzívny športiak, tým lepšie".