Paříž 2012
Načo mi je spotreba 3,2 litra, keď ju má len koncept. Mali predstaviť rovno sériovku. Ajtak si Bluemoton kúpi málokto....
Ale disky má pekné.
Ale disky má pekné.
Nejlépe TDI! Jinak spotřebu 3,8 l nafty na 100km měla už Fabie I. 1,9 SDI před 12 lety. :-!
To je sice pravda, ale 100 km/h dosahovala po najeti na D1 nekde u Pelhrimova, a to jeste z kopce, ten motor byl ideal jako setrici a bez slozite techniky (nesmrtelny), ale jinak to byla lemra lina...
tak 1,9 SDI bol pre fabiu I podľa mňa úplne postačujúci motor. dokonca aj pre kombi. až taká brzda premávky to zasa nebola. tragédia to bola až vtedy, keď si sadol človek za volant octavie s týmto motorom...
taková tragédie to nebyla. Prostě to nebylo auto na závodění. Akorát jsem vždycky přemýšlel proč má to auto normální nožní plyn. Stačilo tam mít tlačítko zapnuto (plnej plyn) /vypnuto (bez plynu). Nic mezi jsem stejně nepoužíval. >😁
Ado NIKDY koupíš si VW Golf VII BlueMotion 1,6 TDI s DPF také CR :no: :no: :no: :no:
Auto jede jako když bylo nové Co se ekologie týče, myslím, že filtrem zachyceny částice byly krutě vykoupeny zvýšenou spotřebou nafty. DPF je cesta do slepý uličky. Když dieslových motorech jsou tak škodlivý, tak ať je přestanou vyrábět a jezdí se jen na benzín. Diesel s ucpaným výfukem je auto na houby.
Diesel je pěkná věc, ale jen chvíli. Po čase má totiž značné problémy s emisemi, se zvyšujícím se mechanickým hlukem, s turbodmychadly atd.. Kvůli tomu, aby emise plnil, stává se z něj velmi složitý agregát. K tomu je třeba připočítat ještě problémy s naftou v zimě, náchylnost na její kvalitu, vyšší náklady na údržbu a nakonec vyšší cenu auta oproti benzínovému modelu.
To JASNÉ nejlepší volba TDI jen 1,9 na 77kW bez DPF !!! :yes😒br />
pod kapotu každého vozu patří BENZÍN
DIESEL patří do kamen
[odkaz]
Auto jede jako když bylo nové Co se ekologie týče, myslím, že filtrem zachyceny částice byly krutě vykoupeny zvýšenou spotřebou nafty. DPF je cesta do slepý uličky. Když dieslových motorech jsou tak škodlivý, tak ať je přestanou vyrábět a jezdí se jen na benzín. Diesel s ucpaným výfukem je auto na houby.
Diesel je pěkná věc, ale jen chvíli. Po čase má totiž značné problémy s emisemi, se zvyšujícím se mechanickým hlukem, s turbodmychadly atd.. Kvůli tomu, aby emise plnil, stává se z něj velmi složitý agregát. K tomu je třeba připočítat ještě problémy s naftou v zimě, náchylnost na její kvalitu, vyšší náklady na údržbu a nakonec vyšší cenu auta oproti benzínovému modelu.
To JASNÉ nejlepší volba TDI jen 1,9 na 77kW bez DPF !!! :yes😒br />
pod kapotu každého vozu patří BENZÍN
DIESEL patří do kamen
[odkaz]
Pánové, vypadá to, že se v autech opravdu vyznáte, rozhodně tedy víc než já....proto bych Vás chtěla požádat o radu. Mám velký problém, budu mít nový vůz, ale nemůžu si vybrat. Chci spolehlivost, nízkou spotřebu, holčičáka (něco menšího), ale jelikož už nějaký ten pátek (asi 10 let) řídím, celkem obstojně (snad-mám najeto cca 200 000km bez větší nehody), chci motor min 1.6. Poraďte mi prosím, pokud máte někdo chviličku na zamyšlení, jaký vůz si vybrat. Chci auto nové, cenový limit je cca 400tis. Jsem už v tomto směru úplně ztracená! Každý týden mám jiného favorita. Ani nevím, zda benzín či diesel.... PROSTĚ NEVÍM, NO! Děkuji předem! 😉
... je to jen další auto, u kterýho bylo všechno podřízený tomu zhovadilýmu evropskýmu testovacímu cyklu. Reálná spotřeba v reálnym světě bude přes 5 litrů, teda stejně jako moje 12 let stará Oktávka 1.9. Ať žije pokrok papírovejch hodnot...
Je asi všem jasný že běžně za 3,2l jezdit nebude. Zajímala by mě ale spotřeba při opravdu ekojízdě - jestli se dá alespoň dosáhnout při snaze o úsporou jízdu. Např. s Octavií II 1.9 TDI jsem jednou na zkoušku dokázal ujet cca 100km za 3,8l nafty podle PC, většina po dálnici rychlostí 90-100km/h. A ta má komb. spotřebu 5,1l. Za kolik pojede Blue Motion???
Vždyť i nový golf jde do prodeje ve verzi CNG. Kdyby radši protěžovali tyhle alternativy.