Novinky
a stejně to lidi budou kupovat.. To se snad víc vyplatí Fabie Combi.. :-!
nebudu to kupovat, pretoze sa cena priblizila dost sucasnej octavii, takze nebol by som si az taky isty a zvlast v dnesnej zlozitej situacii...
vsak oni Tour zarazi, nejsou blbi...
Tour se už dávno neprodává.
I ta klasická Octávka jde koupit levněji.
Skladovek je pořád spousta. Ale to já v potaz neberu.
Ale ty co chtej ted kupovat, ty by to meli brat v potaz hodne 😉
A trúfaš si tvrdiť, že nový Rapid je na vyššej úrovni ako tie skladovky?
Třeba z hlediska bezpečnosti určitě.
Octavia 2 totiž žádný přeborník nikdy nebyl.
Octavia 2 totiž žádný přeborník nikdy nebyl.
Cena se tak nějak čekala, není úplně zlá, je ten tříhrnek mi tam vadí. Za podobnou cenu se ještě pořád prodává Octavia tour II, Opel Astra Classic III a možná ještě Focus Classic, které mají plnohodnotný čtyřválec 1,6 l a nejsou vyráběny se snahou co nejvíc šetřit a je v nich více místa, minimálně na šířku...
1,2 TSI 63kW je za příplatek jenom 10 000 Kč, to mi přijde adekvátní. Rapid má klimatizaci v základu, 6 bagů, ESP, takže kromě rádia všechno, co má základ mít. Dobrý :yes:
Mohu se zeptat, kde je informace o tom, že je TSI za příplatek 10 tisíc?
Každopádně 6 bagů, ESP (které mimochodem musí mít každé auto v EU) a manuální klimu má dneska v podstatě každý.. takže mi to jako takový zázrak nepřijde..
Každopádně 6 bagů, ESP (které mimochodem musí mít každé auto v EU) a manuální klimu má dneska v podstatě každý.. takže mi to jako takový zázrak nepřijde..
No možná ty dva pytlíky jsou něco navíc. Klima je akce do konce roku a ESP snad nařízení soudruhů z EU.
Příplatek 10 tisíc za motor TSI, který je technicky úplně jinde než tříválec HTP je docela málo. Ale 25 tisíc navíc, za v podstatě jeho načipovanou verzi, je už zlodějina.
heh, no tak zlodejina je to v jakekoliv verzi a vybave, u Dacie respektive Thalie s logem skoda bych povazoval adekvatni cenovku nekde kolem 200 tisic ve verzi HTP a 220 tisic u one vehlasne 1.2 TSI, coz teda u me neni zadna motorarska vyhra. Za tech trista at si klido prodavaji turbodehet pripadne nejake rozumne vyse vybavene verze ale ne nepouzitelna holatka.
No matne si spomínam, že tu bol článok na tému: Vieme, koľko bude stáť Rapid a tam sa s istotou tvrdilo, že to bude menej, ako 280t. Žeby tie "dôveryhodné zdroje" ACZ neboli až také dôveryhodné? >😒]
K cene samotnej: toto nie je low-cost auto, naopak takáto cena za základ s trojvalcom je značne prestrelená. Jednu Octaviu Tour, prosím!
K cene samotnej: toto nie je low-cost auto, naopak takáto cena za základ s trojvalcom je značne prestrelená. Jednu Octaviu Tour, prosím!
Taky jsem čekal méně.
No, je to novinka, zkusili to, akční ceny nejspíše budou brzy následovat.
No, je to novinka, zkusili to, akční ceny nejspíše budou brzy následovat.
a budu mít hustokrutého Golfa a šeci u nás na dědině budu taky vědet, že su hustokrutý.
>😁 >😁 >😁
Sranda dobrá, ale hustokrutost si představuju jinak 😉 s Golfem budeš hustonudný, ale na vesnici si rozhodně neřeknou chudý, takže o závist postaráno lépe než u Rapida.. ačkoli někde závidí i starosti, takže to je beztak jedno 😄
Sranda dobrá, ale hustokrutost si představuju jinak 😉 s Golfem budeš hustonudný, ale na vesnici si rozhodně neřeknou chudý, takže o závist postaráno lépe než u Rapida.. ačkoli někde závidí i starosti, takže to je beztak jedno 😄
Jo, abych nezapoměl. Kšiltovku obráceně nafasuju v základu.
Dle tvé teorie jezdí na dědinách nový golfy s řidičema v kšiltovkách?
Co vím já, tak je to spíš veteránská VW přehlídka.
Co vím já, tak je to spíš veteránská VW přehlídka.
No co si budeme nalhávat, cenovka je v intencích toho, co si Škodovka myslí, že lidi rádi dají ...
Nejen v segmentu mobilních operátorů jsme "specifický trh" ...
když se zamyslíte nad tím za koli se prodávají v DE nebo CH 15.leté Octávie a kolik je ochoten dát CZ zákazník ? ( vejvar 50 litrů pro šmelináře jako nic ) ... prostě Škodovka ( ač jí moc nemusím - protože mám pocit že je to "nejdražší auto světa" 8-s ) si dokázala vybudovat velice loajální zázemí kupujících a teď z toho těží ... škoda jen, že to co vydělá Škoda skončí v Reichu ...
Nejen v segmentu mobilních operátorů jsme "specifický trh" ...
když se zamyslíte nad tím za koli se prodávají v DE nebo CH 15.leté Octávie a kolik je ochoten dát CZ zákazník ? ( vejvar 50 litrů pro šmelináře jako nic ) ... prostě Škodovka ( ač jí moc nemusím - protože mám pocit že je to "nejdražší auto světa" 8-s ) si dokázala vybudovat velice loajální zázemí kupujících a teď z toho těží ... škoda jen, že to co vydělá Škoda skončí v Reichu ...
To co vydělá, se (ne samozřejmě vše) inevstuje i tady. Viz včerejší článek o novém vývojovém centru za 850 mil. pro motory v Boleslavi. Takových investic zde již proběhlo několik.
Snad bude i u tohoto vozu dělat akční nabídky ,protože za tří válec chtít 290 000kč to je moc ,kdyby za tu cenu stála 1.2TSI 63kw tak ta cena ujde ,ale za tří válec snad škodovka zlevní
Ešte by som bol vcelku zvedavý na výzor Rapidu s (nadštandardnými) 15" hliníkami. Na promo fotkách sa i tie najväčšie kolesá javili ako dosť utopené, tak som zvedavý na cestnú realitu.
No potěš, za tuhle krabici s 55kW motorem dát skoro 300 tisíc Kč. Za kolik bude 1.2 TSI s nějakou normálnější výbavou?
Jo, to je drahota. Doufal jsem v cenovku do 300 se základním TSI. Aspoň že tam jsou ty výhodné pakety, které snad plynule přejdou v nějaké další akční ceny 😄.
Jak psal někdo nahoře, nový Golf je za 340, s 1.2TSI, a seznam základní výbavy bude asi neporovnatelný.
Jak psal někdo nahoře, nový Golf je za 340, s 1.2TSI, a seznam základní výbavy bude asi neporovnatelný.
Do 300 se s 1,2 TSI vejdeš a ještě ti zůstane tisícovka 😄
Ok, pak tedy fajn, s tím paketem a 1.2TSI za 300 to úplně blbá nabídka není. Ani dobrá, ale na druhou stranu, kdo si koupí Rapida teď, bude středem pozornosti... a za to se něco platí.
Nene žádný takový, žádná škoda rapid. Za 100 000 kupme starý mb - s s dvanáctiválcem a 200 000 nechme na benzín. Budeme mít 2x větší auto, 3x více místa, 4x krát více válců, 5x větší bezpečí a 6x větší výkon. A navíc narozdíl od tohodle cena jen poroste. Nehledě na to, že nám ho sousedi nebudou závidět >😁
kdyby se ten, kdo tvuj stary mb kupoval jako novy, ridil tvou logikou, tak by sis zadny stary mb kopit nemohl, protoze by nebylo smysl jej vyrabet v te dobe - zakaznik by si koupil stareho rollse, mel by spoustu valcu a mista, nechal by si polovinu ceny mb na benzin a pojistku a byl by v klidu.
ber to s nadhledem ... tohle je mi samosebou jasné 😉
Nicméně do 80 tých let se kvalita zlepšovala, takže byl důvod jít nahoru. Od 90 tých let jde kvalita dolů ...
Nicméně do 80 tých let se kvalita zlepšovala, takže byl důvod jít nahoru. Od 90 tých let jde kvalita dolů ...
A včem jde podle tebe kvalita dolů?
Máš malý výběr motorizací? Výbavy? Provedenení vozu? Dostuponosti servisu?
Máš malý výběr motorizací? Výbavy? Provedenení vozu? Dostuponosti servisu?
Myslím spolehlivost
no teoriticky mozna, necht ta stara auta zvladala rekneme 500k km (pouze priklad), ta nova pak 250k, kdyz koupis 20 let stare auto, tak uz za sebou ma vetsinou minimalne 300k kilometru... takze ti stejne zustane mene "spolehlivych" kilometru, nez u noveho auta. akorat se budes vozit v aute, ktere za tech 20 let zazilo ani nechci vedet co, asi znate ten "test" z top gearu, kde srovnavaji, v ci ojetine se najde vetsi mnozstvi ruzneho hnusu
náhodou mít vůz se stopama kokainu a třeba kulkou pod sedadlem ( to vždycky dělá ,,strýc,, když prodává auto >😁 ) tak jsem hrdý >😒]
Ono to taky neni tak jednoduche. 500 tisic nezvladlo kazde auto ani v 90 letech. Mercedesy, BMW a VW mozna ano, ale u ostatnich vyrobcu sla kvalita nahoru az v poslednim desetileti. Nehlede na to, ze dnes prakticky nepoznas vek, zatimco drive vetsina aut zrezla jeste predtim, nez odkroutila tu zazracnou porci kilometru, i kdyz byla treba motoricky jeste v poradku.
Z teorie spolehlivosti vyplývá, že čím více prvků v systému, tím jeho míra spolehlivosti klesá.
Osobně bych už nechtěl jezdit v autě bez klimy, s primitovním podvozkem, se švihadly apod. Předpokládám, že víš, co tím chci říct.
Osobně bych už nechtěl jezdit v autě bez klimy, s primitovním podvozkem, se švihadly apod. Předpokládám, že víš, co tím chci říct.
Nicméně to šetření je vidět i jinde, auta se posouvají víc do polohy spotřebky na pár let... jasně, všichni honí váhu a emise, někde se to podepsat musí...
já to chápu. Já to právě chci zkusit. Momentálně se zbavuju legacy a koupil starýho forestera pro přítelkyni a teď hledám nějaký pěkný mercedes tak do 90 roku pro mě. Chci si zkusit jaké to je deně jezdit a žít se starými auty . Pak si spočítám co to stojí a jestli to bylo utrpení a nebo ne. Uvidíme.
Takovej Mercedes bude rezavej jako liška.
Ale ne, když si připlatíš tak za těch 100 000 seženeš pěknej kousek. Jsem právě zvědavý hlavně na dvě věci. 1) Cenu - tedy pořizovací mínus ta prodejní. Když se budu dobře starat můžu se dostat i do plusu 😄 a za 2) Provoz. Kolik mě ve finále bude stát 1km. Vsadím se, že třeba bezpečnost u takového 12V Ska bude stejná jako u nového rapidu.
Golf 7 1,2TSI (63kW) - 339.000 Kč - v cene autom. klíma, dotykový displej, senzor únavy, el. okná, zliatinové 15" disky, nový podvozok
Rapid 1,2 MPI (55kW) - 289.000 Kč - v cene manuálna klíma a nič... podvozok zlepenec dvoch iných - ale extra veľký kufor!
akčná cena Octavia 2 1,2 TSI 77kW - 334.900 Kč - v cene manuálna klíma a veľký kufor
Rozdiel je 50.000,-
Nech sa každý zamyslí, či má platiť za vzduch v kufri.
Rapid 1,2 MPI (55kW) - 289.000 Kč - v cene manuálna klíma a nič... podvozok zlepenec dvoch iných - ale extra veľký kufor!
akčná cena Octavia 2 1,2 TSI 77kW - 334.900 Kč - v cene manuálna klíma a veľký kufor
Rozdiel je 50.000,-
Nech sa každý zamyslí, či má platiť za vzduch v kufri.
no taky bych si představoval cenu za ,,LOW COST,, sedan někde jinde. Viděl bych to tak o 20 000 více než fábie. Ale kupovat se to bude. Chudáci obchoďáci >😁
Základní Golf má taky vlečku, stejně jako Rapid.
No ale je nový, ne? 😉
A Rapid nový není? >😁
On chtěl nejspíš napsat, že ná novou platformu. Což je ovšem něco jiného, než podvozek.
On chtěl nejspíš napsat, že ná novou platformu. Což je ovšem něco jiného, než podvozek.
Možná myslí, že Rapid je slepenec jiných starších podvozkových dílů 😄.
Už to tady proběhlo několikrát. Rapid má sice vlečku, která je ideově stará pár desítek let, ale má ji modifikovanou, tuším, že je tam navíc stabilizátor. Takže ono to zase tak v komplexu stará náprava nebude. 😉
jj, zle som to napisal.
k naprave rapidu - osobne viac doverujem golfu.
a len na zamyslenie - aka bude cena, minimalna vybava a motor novej octavie?
technokraticky pohla😜 ved ide o auto atakujuce ambicie strednej triedy...
avsak politika VW bola, ze Skoda musi byt z principu horsie vybavena a lacnejsia, ako VW (co v pripade Octavie 3 je ale nefer).
jedine marketingove riesenie, aby nova octavia 3 zacala na rovnakej cenovke ako golf (alebo kozmetickych -5 - 10.000,-) je, ze v absolutnom zaklade bude len obycajne radio, poloautomaticka klima a bez start-stop systemu.
k naprave rapidu - osobne viac doverujem golfu.
a len na zamyslenie - aka bude cena, minimalna vybava a motor novej octavie?
technokraticky pohla😜 ved ide o auto atakujuce ambicie strednej triedy...
avsak politika VW bola, ze Skoda musi byt z principu horsie vybavena a lacnejsia, ako VW (co v pripade Octavie 3 je ale nefer).
jedine marketingove riesenie, aby nova octavia 3 zacala na rovnakej cenovke ako golf (alebo kozmetickych -5 - 10.000,-) je, ze v absolutnom zaklade bude len obycajne radio, poloautomaticka klima a bez start-stop systemu.
Ta Octa 1.2 TSI 77kW se dá koupit i za 300 000,-. Ale dlouho už to trvat nebude a mezitím si koupí Rapida ti, kdo ho opravdu chtějí. A po nástupu nové Octavie už zájemci o Škodovku rozdíl ceny moc řešit nebudou.
presne tak.
len maly doplnok - Skoda v pripade svojich "akcnych modelov" nerobi vacsie zlavy, nez v hodnote cca 10% z ceny auta (a aj toto už pri vybehovych modeloch, v prvych 2 rokoch to je akcna ponuka v hodnote 5-6😖. a z tychto aut vam tiez minimalne spustia v predajni.
tam niekde je odpoved, za kolko si budete moct kupit Rapid o polroka.
pri VW ratajte s maximalnou zlavou 5%.
len maly doplnok - Skoda v pripade svojich "akcnych modelov" nerobi vacsie zlavy, nez v hodnote cca 10% z ceny auta (a aj toto už pri vybehovych modeloch, v prvych 2 rokoch to je akcna ponuka v hodnote 5-6😖. a z tychto aut vam tiez minimalne spustia v predajni.
tam niekde je odpoved, za kolko si budete moct kupit Rapid o polroka.
pri VW ratajte s maximalnou zlavou 5%.
když u Rapidu (1.2MPi) naplníš ten oooooooobr kufr,...a zapneš klimu,...bude to líný jako veš,...no původně jsem chtěl napsat jako prase,..ale to prase by ve srovnání s tím motorem byl vlastně rozuřený býk,...nemá to cenu dál to zde rozebírat, pokud ŠKODA hodlá stavět na těchto motorizacích a vybavenosti jednotlivých výbav,...základ je v té chvíli zralý tak na 199 tis.,... >😁 >😁
...ve vsech srovnavacich testech co uz byli...jmenovite v Autotipu....Rapid vyhral... ato taky zejmena, ze odhadni cena, ktera zacne na 280tis. kc...je nej..za to co nabizi 😁😁 tak takhle se vyhravaji testy...prosim pekne...kocourkov >😁
tady vyhraje Rapid, protože ten test bude dělat pan "2 litrová láhev" (Vaverka).
>😒] >😒] . ... a zkus se z ní za jízdy někdy napít - mně tam furt nějak vadí ta střecha - šlo by to možná v autobuse, ale ten zas zpravidla neřídím 😢
před dvanácti lety si lidé kupovali krátkou Fabii holátko za 300 000,- a trhali za ni skoro ruce, dneska ohrnujete nos u auta, které je o třídu větší, má elektrická okna, klimu, 500l kufr... věřím, že každý už v Rapidu seděl, projel se v něm, že dokáže posoudit jestli za ty peníze stojí. Každý má svůj názor na to, proč je Škodovka tak drahá, proč dělají to a to špatně...
Škodovka už dávno nevyrábí laciná auta, Škodovka není Dacia, Kia nebo Hyundai aby se musela podbízet cenou, zaplať pánbůh... Prodává auta po celém světě za adekvátní cenu a více než 750000 prodaných aut ročně je toho důkazem, vysoká oblíbenost např. ve Velké Británii, nejprodávanější modely ve Finsku, Švýcarsku a co já jestě vím kde... Co by za to dali v SEATu, Škodovka je taky nejprodávanější dovozové auto v Německu.
Co by za ziskovost Škody dali např. u Opelu, Fiatu, PSA...
A Rapid bude dalším skvěle prodejným kouskem. Své zákazníky si najde, zákazníky, co kupujou skutečná auta, mají skutečné peníze... né virtuální kecálky z for, co říkají jak je každé auto špatné a drahé, přitom bydlí u rodičů, půjčují si jejich auto nebo machrují na návsi s s 10let starou ojetinou.
Škodovka už dávno nevyrábí laciná auta, Škodovka není Dacia, Kia nebo Hyundai aby se musela podbízet cenou, zaplať pánbůh... Prodává auta po celém světě za adekvátní cenu a více než 750000 prodaných aut ročně je toho důkazem, vysoká oblíbenost např. ve Velké Británii, nejprodávanější modely ve Finsku, Švýcarsku a co já jestě vím kde... Co by za to dali v SEATu, Škodovka je taky nejprodávanější dovozové auto v Německu.
Co by za ziskovost Škody dali např. u Opelu, Fiatu, PSA...
A Rapid bude dalším skvěle prodejným kouskem. Své zákazníky si najde, zákazníky, co kupujou skutečná auta, mají skutečné peníze... né virtuální kecálky z for, co říkají jak je každé auto špatné a drahé, přitom bydlí u rodičů, půjčují si jejich auto nebo machrují na návsi s s 10let starou ojetinou.
Jenže před deseti lety byly ceny aut a konkurenční boj úplně jinde, tohle tvé srovnání je úplně mimo mísu 😄
Ano, ale není to o tom, že škodovka musí konkurovat ostatním... minimálně na českém trhu se ostatní musí vypořádat s tím, co dělá škodovka... myslím, že prodeje to ukazují a ukážou. A co, že to nemá podle Tebe takovou cenu... výrobek má takovou cenu, jakou zákazníci zaplatí.
A že pár lidi na foru hlásá, že je to auto předražené nic neznamená... kolik z nich je opravdových potenciálních zákazníku Rapidu ? minimum, jestli vůbec někdo.
A že pár lidi na foru hlásá, že je to auto předražené nic neznamená... kolik z nich je opravdových potenciálních zákazníku Rapidu ? minimum, jestli vůbec někdo.
Řekl bych že už se Škodovka vypořádává s tím co je na českém trhu a musí konkurovat ostatním. Jak popadaly ceny Fabie, Octavie. Tohle je jen takový výstřel na oholení nedočkavců.
Ceny propadly úplně stejně jako u ostatních, a hlavně díky tomu, že Octavia je na konci života a Fabie je na tom podobně (Fabie je víceméně né úplně povedená ;-\ )
:yes😒br />
Pravda pravdoucí, byť nejsem milovníkem škodovky, neb kromě loga a sídla závodu je na ní českého pramálo😞
Pravda pravdoucí, byť nejsem milovníkem škodovky, neb kromě loga a sídla závodu je na ní českého pramálo😞
A co na ní českého není? Vývoj škodovky je u nás, výroba u nás. Teď se staví nový vývojový centrum motorů, co ti tam chybí? Že ti nejvyšší hlavouni jsou Němci?
Pokud myslíš "vývojem" poskládání vybaných německých komponent do kupy, tak ano 😄 Prosím, brát s trochou nadsázky >😁
Máš sice pravdu, ale tady je obecně antikoncernová atmosféra.
Osobně bych cenu za tříválec viděl raději min. o 10 tis. níže, takhle mi přijde, že nebudou nijak agresivně konkurovat velmi dobré korejské alternativně. Sice na českém trhu je škodovka pořád pánem, tohle ale nebude trvat donekonečna.
Osobně bych cenu za tříválec viděl raději min. o 10 tis. níže, takhle mi přijde, že nebudou nijak agresivně konkurovat velmi dobré korejské alternativně. Sice na českém trhu je škodovka pořád pánem, tohle ale nebude trvat donekonečna.
Těch pár desítek tisíc na víc je stojí marketing. Stačilo vidět jaké halo bylo zde na auto.cz, zadarmo to nebylo.
A potřebuje škodovka až tak úplně bojovat o "domácí" trh ?? ve všech třídách, kde má Škodovka zastoupení, jsou její modely na špici. A s Rapidem bude v nižší střední třídě o zlatě a stříbru rozhodnuto (Octavia a Rapid a je jedno v jakém pořadí)
Jistě, že potřebuje. Usnout na vavřínech, by byla největší hloupost.
Ale je přece lepší prodávat auta ve světě s větším výdělkem než v Čechách s menším výdělkem, jen protože jsou domácí. Nebo se pletu ?
Jenže Škodovka je právě ve světě levnější než u nás... třeba ve Francii je o hodně levnější než Renault, tady je to naopak.
Tak tuhle cenovku obhajovat potom s čím včera vyrukoval GOLF....tak tomu říkám čiré a nefalšované fandovství 😉
Praveze v kontextu cen konkurence (jinych vyrobcu i v ramci samotneho koncernu) si Rapida za tyto penize "koupi" pouze internetovy "bychar" jako ty. Lide s realnymi penezi vetsinou umi pocitat.
Jenže Rapid je laciné auto. Pokud bude laciné a drahé...
Jenže Rapid má být levná Škodovka. a škodovka jako taková už nebude nikdy laciná. Laciná auta přenechme Dacii
Rapid měl být pozicovaný jako lowend, ne úplně proti Dacii, ale spíš proti Cruze nebo Fluence. Jenže s touto cenovkou to tak není, při stejné výbavě není levnější než Golf, což je prostě pro racionálně uvažujícího kupujícího nepřijatelné.
Souhlasím se vším co jste napsal, jsem stejného názoru. Rapid bude do roka druhý nejprodávanější vůz za O3.
Skoda penez >😒]
Vice komentovat nema smysl
Vice komentovat nema smysl
Čím víc jde Honda ke dnu, tak víc a víc musíš blít na koncern. Věnuj se raději červenému vředu na Civicu a ručníku co hodil Accord. Neboj nejsem koncernovec a od minulého Civicu mě odradil tupý motor 1,8 do 3t ot jak HTP a u diesla nakopávající spojka. Tu lešeňovku co má Rapid má i Civic a nově Golf.
Nevšiml jsem si že by šla Honda ke dnu,jen má jiné priority a stále proti Škodě potažmo VW je to spolehlivé,netuctové auto.
Jede vývoj jiným směrem a až se k tomu dostane VW a Evropské automobilky budou zase jen čumět na záda Japoncům.
Jede vývoj jiným směrem a až se k tomu dostane VW a Evropské automobilky budou zase jen čumět na záda Japoncům.
Ano. Má jiné priority. Zelenou a US trh. Vzhledem k ziskovosti a výsledkům mohou být u hondy spokojení. Z pohledu evropského zákazníka naprostá rezignace. Srovnej si v evropě fanouška koncernu a hondy, pro které neexistuje nic jiného než to jejich. Někde začínáš, pracuješ na sobě, posouváš se životem. U VW můžeš začít "dole" a jít až na vrchol. U Hondy si vedle Pola/Fabie atd.. dojdeš pro Jazz, po posunu na Golf/Octavii atd.. jdeš pro Civic. Potom začneš přemýšlet, jestli vedle Scirocca je CR-Z adekvátní, jestli už není Civic 1.8 daleko od GTI atd.. Dál už jenom koukáš, jak ti ujíždí vlak, když zjistíš, že vedle Passatu/Superbu/A4 sedíš pořád v tom Civicu. Od A6 už radši nevyjíždíš z garáže a doufáš, že se honda vrátí alespoň s Accordem, aby to nebyla propast, ale jen díra. V momentě, kdy za vraty garáže slyšíš V8, V10, nebo V12 začínáš shánět provaz......
1.2 MPI 55 kW - 289 900,-
1.2 TSI 63 kW - 299 900,-
1.2 TSI 77 kW - 324 900 ,-
1.4 TSI 90 kW - Ambition - 424 900,-
1.4 TSI 90 kW - Elegance - 459 900,-
1.6 TDI 77 kW - 384 900,-
1.2 TSI 63 kW - 299 900,-
1.2 TSI 77 kW - 324 900 ,-
1.4 TSI 90 kW - Ambition - 424 900,-
1.4 TSI 90 kW - Elegance - 459 900,-
1.6 TDI 77 kW - 384 900,-
Mhm, to slabší TSI nakonec nevypadá tak zle.
Především nechápu cenu TSI (to myslím pozitivně).
Jen blázen by šel do upoceného tříválce, když je tu jen o deset klacků dráže podstatně lepší motor.
Jen blázen by šel do upoceného tříválce, když je tu jen o deset klacků dráže podstatně lepší motor.
Mhm, nebo někdo, kdo má obavy o spolehlivost TSI, případně potřebuje auto jen do města. Příplatek za slabší TSI vypadá jako jasná volba... a přesto si tipnu, že HTP budeme potkávat dost a dost.
Osobně myslím, že obavy o spolehlivost TSI jsou v tuto chvíli naprosto liché.
Koncern umí moc dobře počítat, sám ví, že chrlení TSIček (týdně se vyrobí cca 10 tis. jednadvojek) se špatnými rozvody by ho stálo neskutečné peníze na záručním servisu, ke kterému svolil. Jen hlupák bude vyrábět pořád stejný šmejd, který se mu obratem bude vracet.
Koncern umí moc dobře počítat, sám ví, že chrlení TSIček (týdně se vyrobí cca 10 tis. jednadvojek) se špatnými rozvody by ho stálo neskutečné peníze na záručním servisu, ke kterému svolil. Jen hlupák bude vyrábět pořád stejný šmejd, který se mu obratem bude vracet.
Slyšel jsem i spekulace, že některé značky (mezi nimi i VW) omezují životnost některých komponent schválně... ale do těhle úvah se moc pouštět nechci. Samozřejmě by se dalo spekulovat, že typický Rapid s dvouletou zárukou potkají problémy až po záruce - já ale na podobné konspirační teorie moc nejsem. Pravda ale je, že u benzínového turba asi větší potenciál pro problémy je a pro lowendové auto dává atmosféra smysl. Osobně bych to klidně risknul, jenže já nejsem typický kupující lowendového auta, pro kterého je oprava za 30.000 po třech letech noční můra.
Rozdíl určitě bude v tom, že některé věci se pokazit můžou, pokazí se a člověku to zase nijak zvlášť vadit nebude. Vymění je a jede se dál, aniž by to zanechalo v člověku nějaký výrazně negativní pocit ve vnímaní značky.
Naproti tomu jsou situace, kdy závada člověka natolik otráví, že s dotyčnou značkou nebude chtít mít v budoucnu již nic společného. Z mého pohledu by do této kategorie spadaly třeby právě i ty rozvody.
Této situace jsou si zajisté vědomy i automobilky, pro které je dlouhodobé budování důvěry zákazníka ve značku naprosto klíčovým faktorem.
PS: To že existují všelijaké kurvítka s jediným cílem, o tom mám jasno. 😉
Naproti tomu jsou situace, kdy závada člověka natolik otráví, že s dotyčnou značkou nebude chtít mít v budoucnu již nic společného. Z mého pohledu by do této kategorie spadaly třeby právě i ty rozvody.
Této situace jsou si zajisté vědomy i automobilky, pro které je dlouhodobé budování důvěry zákazníka ve značku naprosto klíčovým faktorem.
PS: To že existují všelijaké kurvítka s jediným cílem, o tom mám jasno. 😉
Je to běžná praxe u obrovské většiny produktů. Od nožů přes auta po spotřební elektroniku. Používá se to všude, kromě nějakých menších výrobců, kteří se orientují na kvalitu.
No to je také pravda. Stačí se podívat na velmi zajímavý dokument "The Light Bulb Conspiracy" 😄 Ve zkratce, v první polovině 20. století se výrobci žárovek dohodli, že žárovky mohou vydržet jen 1000 hodin (přitom na přelomu 19. a 20. století vydržely 2500 hodin) jen proto, aby byl zajištěn dostatečný byznys. Nebo kurvítka v tiskárnách, které po 2,5 roku znehybní tiskárnu a je nepoužitelná a v běžném servisu neopravitelná (resp. minimálně za cenu nové tiskárny). Přitom stačí jen vymazat v paměti tiskárny záznam o tom, že byla tiskárna používána i po záruce,... a funguje dál.
Pokud jsme si všiml, uvažovali, že doma snad ani tříhrnek nabízet nebudou....tak to pořešili tímto způsobem. Jinak si nějak nemohu vzpomenout, kolik měl výkon benzínový 1,6 MPi, který se montoval do původní oktávky....
Nějak nechápu zdejší hysterii nad zveřejněnou cenou. Je to prostě novinka a ještě tak očekávaná, že to Škoda zpočátku zkouší. Navíc tabulkové ceny už dávno nejsou ceny jako takové, ale orientační hodnoty. Znám poměrně dost lidí, kteří si koupili novou Škodu a snad nikdo ji nekoupil za plnou cenu. Po pár měsících buď přijde akce nebo se začne dávat sleva hned při vstupu do autosalonu. Zkrátka běžný postup, stačí vzpomenout na ceny nové C4 po příchodu na trh a za co ji jde sehnat teď...
Souhlas, cena je podle mě zcela adekvátní pro novinku i auto jako takové. A že slevy a různé pakety přijdou, je také jasné. Já bych tedy sáhl po Golfu VI. v doprodeji, ale Rapidu / Toledu v podstatě fandím.
Souhlas, i kdyby stála 150 tisíc v základu, tak ti samí diskutéři vyrukují s tím, že je drahá a že Logan je levnější - nemá cenu to brát vážně. Nicméně souhlasím s fanda008, že škodovka už prostě laciná auta nevyrábí a ani vyrábět nebude, Cenově je na úrovni francouzů, FIATa eurokorejců a v rámci koncernu je pořád nejlevnější (snad i ve srovnání se SEATem).
Hysterie pár klaunů, kteří si bezmocně vyřvávají svoji vlastní malost a zapšklost není třeba brát v úvahu.
Já bych do firmy Rapida koupil radši než Fabii combi, nicméně to úplně první a nejdůležitejší je, že jsme ho viděli pouze na fotkách a na silnici, takže nějaké soudy si necháme až na tehdy, když se s ním podrobněji seznámíme. Fakt je ten, že loni jsme spekulovali nad nákupem dvou tourů v kombíku, nakonec z toho sešlo, trochu mně to mrzí kvůli motoru, šestnáctka byla jednoduchá a ne každý bude jezdit s turbem tak, aby ho nedomrvil. No, ještě uvidíme, nicméně myslím, že v soukromém sektoru už je to nejhorší za námi, takže na druhou stranu auta už se nebudou kupovat tak lacino jako teď.
Hysterie pár klaunů, kteří si bezmocně vyřvávají svoji vlastní malost a zapšklost není třeba brát v úvahu.
Já bych do firmy Rapida koupil radši než Fabii combi, nicméně to úplně první a nejdůležitejší je, že jsme ho viděli pouze na fotkách a na silnici, takže nějaké soudy si necháme až na tehdy, když se s ním podrobněji seznámíme. Fakt je ten, že loni jsme spekulovali nad nákupem dvou tourů v kombíku, nakonec z toho sešlo, trochu mně to mrzí kvůli motoru, šestnáctka byla jednoduchá a ne každý bude jezdit s turbem tak, aby ho nedomrvil. No, ještě uvidíme, nicméně myslím, že v soukromém sektoru už je to nejhorší za námi, takže na druhou stranu auta už se nebudou kupovat tak lacino jako teď.
Na úrovni Francouzů není. Fluence je za 265.000 s rádiem s MP3, 1.6 16V a šestikvaltem, mlhovkami, el. okny, centrálem, 15" koly. K tomu si přidej samozřejmosti jako loketní opěrka nebo dělené zadní sedačky. Nic proti Rapidu, samozřejmě vypadá o kus lépe a je to liftback, ale tohle je prostě drahé... zejména s tou 1.2MPI.
EDIT: a nebýt tam ten paket s klimou zdarma, pak je to úplně zoufalé.
EDIT: a nebýt tam ten paket s klimou zdarma, pak je to úplně zoufalé.
Fluence je také prostornější, má lepší výbavu a mnohem kvalitnější materiály v interiéru. Vzhled bych zatím nehodnotil. Rapida za 290 000,- jsem ještě nikde neviděl a Fluence po FL taky ne. Rapidu ale určitě pomůže, že u nás se Rapid bude prodávat s klasickým nezvýšeným podvozkem. Renault u nás tomu dává stejný podvozek jako do Ruska nebo Argentiny.
Jo tak proto Fluence vypadá jak nakopnutá koza.
Jestli má mnohem kvalitnější materiály v interiéru, tak o tom silně pochybuji, navíc Rapida jsi počítám ještě nejel. Takže bych nesoudil. A co jsem četl, tak Rapid je, až na šíři, prostorově řešen dobře. Navíc má Fluence nevýhodu menšího a mnohem hůře přístupného kufru a horšího podvozku. Takže bych to zdaleka neviděl tak jednoznačně.
Jenže Fluence je prostorově dobře řešen nejen podélně, ale i příčně. Materiálově je na tom Flunece mnohem líp, není totiž nikde "šizen". Podvozkové básničky koncernu VW jsou hezké, ale tím to končí.
Jestli máš konkrétní poznatky "horšího podvozku" Fluence, tak si rád počtu >😒]
Jediné, ale opravdu jediné plus Rapidu pro českého zákazníka je karoserie liftback. Jenže sám moc dobře vím, že život se sedanem je krásný a mnohem pohodlnější, než liftback :-!
Jestli máš konkrétní poznatky "horšího podvozku" Fluence, tak si rád počtu >😒]
Jediné, ale opravdu jediné plus Rapidu pro českého zákazníka je karoserie liftback. Jenže sám moc dobře vím, že život se sedanem je krásný a mnohem pohodlnější, než liftback :-!
Věřte nebo ne, ale ta ,,nakopnutá koza" - zvýšení je jedno z největších + jaké Flu má. Neřešíte obrubníky, točíte se na ,,pětníku", ani polńačka to auto nevyvede z míry. Tedy designové minus, ale v praktické velké plus.
Nevím proč porovnáváš, když si Rapida nejel. Fakt je, že je Fluence na trhu nějakou dobu, tak zastaral a pro mě je jeho interiér hrozný a Rapid je designově někde jinde. A pokud jsou materiály v Rapidu opravdu tak ošizené jak ty říkáš, tak o tom se přesvědčím až na živo.
Jelikož čtu testy a tam teda nikdy nikdo z jeho podvozku nadšený nebyl, tak z toho beru konkrétní poznatky. Fluence jsem nejel a ani nemám potřebu. Ale budu věřit x testérům než tobě.
Jelikož čtu testy a tam teda nikdy nikdo z jeho podvozku nadšený nebyl, tak z toho beru konkrétní poznatky. Fluence jsem nejel a ani nemám potřebu. Ale budu věřit x testérům než tobě.
Že jsem Rapida nejel? Joj, to je teda gól >😒] Rapid je poskládaný ze stávajících dílů. Stejné nápravy, stejné díly prostě jinak nepojedou. Já vůbec netvrdím, že jízda jako taková by měla být v Rapidu špatná v pravém slova smyslu. Jenže náprava má nějakou geometrii a ta nějak funguje a svoje limity nepřekročí.
Jinými slovy - od přední nápravy z Fabie a zadní z Octavie prostě nelze chtít, aby se chovala jako ta z Golfu. TO prostě NEJDE.
K materiálům - stačí se podívat na fotky a porovnat si to s Citigem. Je to stejný směr - tedy nic o co by bylo stát.
K designu - souhlasím s tebou, že Fluence není žádná novinka. Jenže v porovnání s Rapidem? Vždyť interiér Rapidu je levně udělaný interiér z Octavie 1 po FL! Jen v trochu Superbním vzhledu.
A hlavně - Interiér Fluence má co říct i ve srovnání s Octavií II. Materiálově bych dal rozhodně přednost Renaultu, protože Octavie II po FL prostě zlevnila a dávno není to, co Octavia II při uvedená v r. 2006 (?). Jak tedy dopadne srovnání interiéru Flence s Rapidem je předem dáno :-!
Jinými slovy - od přední nápravy z Fabie a zadní z Octavie prostě nelze chtít, aby se chovala jako ta z Golfu. TO prostě NEJDE.
K materiálům - stačí se podívat na fotky a porovnat si to s Citigem. Je to stejný směr - tedy nic o co by bylo stát.
K designu - souhlasím s tebou, že Fluence není žádná novinka. Jenže v porovnání s Rapidem? Vždyť interiér Rapidu je levně udělaný interiér z Octavie 1 po FL! Jen v trochu Superbním vzhledu.
A hlavně - Interiér Fluence má co říct i ve srovnání s Octavií II. Materiálově bych dal rozhodně přednost Renaultu, protože Octavie II po FL prostě zlevnila a dávno není to, co Octavia II při uvedená v r. 2006 (?). Jak tedy dopadne srovnání interiéru Flence s Rapidem je předem dáno :-!
No tak vidím, že ty máš jasno a v podstatě si nedáš nic vymluvit, takže je diskuze s tebou jaksi zbytečná. Asi jako bych se s topperem hádal, jestli je lepší Ceed nebo Megane... 8-s
Mám vcelku jasno. Škody poměrně znám a ze stejných dílů prostě jiné auto neposkládáš 😉
Je to jen věcí odladění. A komfort utlumení rázů prostě Rapidu nepůjde tak, jak třeba i30, Golfu a dalším... Pak tam bude vliv obrovského převisu a obyčejné vlečky vzadu - tedy na nerovnostech nebude přilnavost kdovíjaká a při naložení kufru se auto začne "vlnit". To je prostě dáno koncepcí a použitou technikou. Abych jen nekřivdil - plusem Rapidu bude delší rozvor konečně na slušné úrovni.
Já se klidně nechám přesvědčit o opaku, ale moc dobře vím, že názory těch "testérů" bohužel zcela neodpovídají realitě. Jestli je to podjatostí, zaujetím, mentalitou národa nebo něčím jiným, nedokážu posoudit. Stačí si ale přečíst testy českého redaktora a zahraničního (ne německého), a výsledný verdikt nebývá stejný. Navíc tu je mor testů přeložených z AutoBildu apod., kde vlastně překladatel vnáší do testu další cizorodý prvek...
Je to jen věcí odladění. A komfort utlumení rázů prostě Rapidu nepůjde tak, jak třeba i30, Golfu a dalším... Pak tam bude vliv obrovského převisu a obyčejné vlečky vzadu - tedy na nerovnostech nebude přilnavost kdovíjaká a při naložení kufru se auto začne "vlnit". To je prostě dáno koncepcí a použitou technikou. Abych jen nekřivdil - plusem Rapidu bude delší rozvor konečně na slušné úrovni.
Já se klidně nechám přesvědčit o opaku, ale moc dobře vím, že názory těch "testérů" bohužel zcela neodpovídají realitě. Jestli je to podjatostí, zaujetím, mentalitou národa nebo něčím jiným, nedokážu posoudit. Stačí si ale přečíst testy českého redaktora a zahraničního (ne německého), a výsledný verdikt nebývá stejný. Navíc tu je mor testů přeložených z AutoBildu apod., kde vlastně překladatel vnáší do testu další cizorodý prvek...
Ano :yes:
OII tour jsi měl vzít nebo zkusit usmlouvat dobrou slevu na OII 1.6 na LPG. Pokud nepotřebuješ závodit a nechceš naftu, tak podle mě ideální auto do firmy
OII tour jsi měl vzít nebo zkusit usmlouvat dobrou slevu na OII 1.6 na LPG. Pokud nepotřebuješ závodit a nechceš naftu, tak podle mě ideální auto do firmy
vubec nic bych nenamital, kdyby byl zaklad kolem 230 tisic, thalia, ktera je podobneho razeni a konceptu zacina na nejakch 170-180 hotove se slusnou vybavou...
Svez se Thálií nebo pokud si vnímavější, tak ti bude stačit se pořádně podívat a sednout si a pak určitě poznáš, že Rapid rozhodně není auto "podobného ražení", jak píšeš. 😉
Jedinou zásadní vadou Thalie je základ ve starém Cliu a z toho plynoucí malý prostor v kabině pro vyšší osoby. Jinak je to skvělý vůz s nízkými provozními náklady.
Třeba co se motorizace týká, tak MPI se na 1.2 od Renaultu naprosto nebude chytat, zato bych dal ruku pod sekeru :-!
Nicméně tahle debata je vcelku mimo, Thalia s příchodem nového Logana bude odejita a roli převezme Logan II. Tam bude mít s prostorností Rapid co dělat a v příčném směru nebude mít šanci...
Třeba co se motorizace týká, tak MPI se na 1.2 od Renaultu naprosto nebude chytat, zato bych dal ruku pod sekeru :-!
Nicméně tahle debata je vcelku mimo, Thalia s příchodem nového Logana bude odejita a roli převezme Logan II. Tam bude mít s prostorností Rapid co dělat a v příčném směru nebude mít šanci...
No mě jde spíše o to, že včerejškem si u mě vw dost šplhnul. A to cenou golfa. A pak přijde tohle. Golf je taky novinka a taky může být se slušnou výbavou na slušné ceně. Jak se sluší. Proč tohle škoda neumí ?
Mi to přijde normální. Je to prostě domácí značka a Škoda vždycky měla vyšší ceny (v minulosti dokonce mnohem vyšší), ale už to taky není co bývalo, takže Škoda má ceny nižší než dřív, ale především se mnohem více zapojuje do konkurenčního boje pobídkami a slevami. Jen to třeba nedává tak okatě najevo jako třeba Renault. U Škody si musíš pro tu slevu dojít přímo do autosalonu. Protože jak už jsem řekl, tak fakticky se Škody neprodávají až o tolik dráž jako zlevněné auta PSA, Renaultu nebo Fordu.
A hlavně, tohle je novinka což je pro automobilky jediná možnost jak na "obyčejných" autech trochu trhnout, pak přijdou ty zmíněné slevy a tam žádný "vývar" 50K nikdo nemá jak si tady kdekdo myslí.
A hlavně, tohle je novinka což je pro automobilky jediná možnost jak na "obyčejných" autech trochu trhnout, pak přijdou ty zmíněné slevy a tam žádný "vývar" 50K nikdo nemá jak si tady kdekdo myslí.
cim je skoda domaci ? teda pokud pominu ty nesmyslne ceny 😄
napsal to správně. Škoda je domácí ZNAČKA. Stejně tak jako ETA a spousta dalších...
jj ETA je dobrej priklad, protoze se dela v cine podle cinskych prumyslovych vzoru.
Skoda se montuje v cechach podle nemeckych prumyslovych vzoru.. pokud jde o ceske znacky na poli dopravy, mame tu smrtelnymi krecemi zmitanou Tatru, ktera veri v zazrak a montuje k ceskym podvozkum zahranicni motory a kabiny a pak tu mame ceske Aero, jejichz bitevniky jsou neprodejne, protoze je nikdo nechce do vyzbroje ani zadarmo a fabrika preziva jen diky subdodavkam velkym zahranicnim vyrobcum a pak tu mame ceskou Jawu, ktera se zivi produkci nevalnych motorek s horsi urovni know how nez maji cinani.
Pokud jsem na neco zapomnel, tak se hluboce omlouvam, nejsem e😜ert na soucasnou vyrobu lokomotiv, tramvaji, souprav do metra, trolejbusu a autobusu, kde si mozna vedeme o trosicku lepe.
Tim zhruba konci vycet ceskych firem (tj cesky vlastnik, cesky vyvoj, ceska vyroba, ceska distribuce) ktere maji co rict k tematu vyroba dopravnich prostredku. Jak vidis, zadna slava. Oproti Indii jsme rozvojova zeme, o Koreji ani nemluvim.
Skoda se montuje v cechach podle nemeckych prumyslovych vzoru.. pokud jde o ceske znacky na poli dopravy, mame tu smrtelnymi krecemi zmitanou Tatru, ktera veri v zazrak a montuje k ceskym podvozkum zahranicni motory a kabiny a pak tu mame ceske Aero, jejichz bitevniky jsou neprodejne, protoze je nikdo nechce do vyzbroje ani zadarmo a fabrika preziva jen diky subdodavkam velkym zahranicnim vyrobcum a pak tu mame ceskou Jawu, ktera se zivi produkci nevalnych motorek s horsi urovni know how nez maji cinani.
Pokud jsem na neco zapomnel, tak se hluboce omlouvam, nejsem e😜ert na soucasnou vyrobu lokomotiv, tramvaji, souprav do metra, trolejbusu a autobusu, kde si mozna vedeme o trosicku lepe.
Tim zhruba konci vycet ceskych firem (tj cesky vlastnik, cesky vyvoj, ceska vyroba, ceska distribuce) ktere maji co rict k tematu vyroba dopravnich prostredku. Jak vidis, zadna slava. Oproti Indii jsme rozvojova zeme, o Koreji ani nemluvim.
Ještě včera, když jsem nad šálkem kávy přemýšlel o ceně nového Golfa, jsem bláhově věřil, že Škoda (resp. VWG) myslí slova s přiblížením Rapida blíž lidem vážně.
Jak jsem mohl být tak naivní... Pokud skutečně bude 1,2 TSI 63kW za 300 000,- tak po dorovnání výbavy na základ Golfa VII bude cenovka stejná nebo vyšší 8-s . To jako myslíš
Škodo vážně? :no:
Jak jsem mohl být tak naivní... Pokud skutečně bude 1,2 TSI 63kW za 300 000,- tak po dorovnání výbavy na základ Golfa VII bude cenovka stejná nebo vyšší 8-s . To jako myslíš
Škodo vážně? :no:
Když se to srovná s nedávno uveřejněnou zaváděcí cenou Golfa, tak to není žádná hitparáda. Předpokládám, že Rapid s 1,2 TSI a stejnou výbavou bude ceníkově +- stejně jako je Golf. A to už by musel být člověk hodně velký fanda obřích kufrů.
Je ovšem řada zemí, kde si Golf nekoupí (stejně jako kombík), protože to podle jejich názoru není plnohodnotné auto. V Rusku Golfa pomalu nevidíš, podobně je to v Turecku, na středním východě, na Ukrajině a o Číně ani Indii ani nemluvě. A to jsou trhy, kde škodovka prodá víc aut, než v celé Evropě. Vidět modelovou politiku škodovky (potažmo VW AG) optikou českého trhu je hrubá chyba. Rapid se zařadí mezi Golf a Polo, přičemž na svých hlavních trzích bude mít větší prodeje než Golf. Fandů obřích kufrů bude možná víc, než si představuješ a ještě víc bude fandů pseudosedanů (nemluvě o tom, že v některých zemích bude sedanem klasickým....).
V Turecku nemají vůbec žádná pořádná auta, jenom sice nové, ale strašlivé plečky na úrovni holátka Fabia I. Většina aut tam snad ani nemá žádnou klimu. Za celých 14 dní jsem tam na silnici potkal tak 3 opravdu slušná nová auta, dva meďoury a jednoho bavoráka. A hromadu prťavých a slabých motorek a skůtrů se kterými jezdí jako prasata, pořádná mašina je tam stejný zázrak jako pořádné auto. 8-s
jenže Rapid je pro Čínu už předělán do podoby seadnu jako All New Jetta. V Turecku, Indii či Číně nikdo zrovna na liftbacky moc zvědavý není...
Odobně mi přijde škoda, že model v podobě sedanu se nedostal do Evropy. Kdyby to bylo nové Toledo, tak by to dávalo větší smysl...
Ale i tak jsem vlastně za podobu Toleda rád, protože když už Škoda nedokázala udělat hezký lift, tak aspoň Seatu se to podařilo :yes:
Odobně mi přijde škoda, že model v podobě sedanu se nedostal do Evropy. Kdyby to bylo nové Toledo, tak by to dávalo větší smysl...
Ale i tak jsem vlastně za podobu Toleda rád, protože když už Škoda nedokázala udělat hezký lift, tak aspoň Seatu se to podařilo :yes:
Přesně tak uvažuju taky. Nemam nic proti Rapidu, líbí se mi, ale ta katalogová cena je fakt dost sebevědomá. Jistě přijdou brzo akce a balíčky no a koneckonců skladovek bude taky dost 😄
Za desaťtisíc mať miesto trojvalca prepĺňaný štvorvalec - tomu sa dá povedať "kulantní nabídka". Existuje nejaký dôvod, prečo si kúpiť lacnejší trojvalec?
To je jistě pravda.
Ale já především nevidím důvod, proč si kupovat Rapida. Leda že bych potřeboval něco trochu většího než Fabii a nedosáhl kousek přes 300 tisícovek, ale na těch 300 ještě jo.
Protože jak už tu několikrát zaznělo, v použitelné výbavě pořídíte u nás levněji nového Golfíka, což už není zdaleka takový kompromis. Že starší generaci Golfa, to chápu, to je doprodej. Ale že novou, to už je na zamyšlení...
Ale já především nevidím důvod, proč si kupovat Rapida. Leda že bych potřeboval něco trochu většího než Fabii a nedosáhl kousek přes 300 tisícovek, ale na těch 300 ještě jo.
Protože jak už tu několikrát zaznělo, v použitelné výbavě pořídíte u nás levněji nového Golfíka, což už není zdaleka takový kompromis. Že starší generaci Golfa, to chápu, to je doprodej. Ale že novou, to už je na zamyšlení...
Tak zatím konkurence ceny moc snižovat nemusí a Golf je hodně dobrá, krom kufru, alternativa.Kdybych nepotřeboval kufr, šel bych do Golfa.
Neni takto nesmyslne vysoka cena zamer, aby lide kupovali vice Toledo, ktere ma byt v zakladu s TSI za snad nejakych 280? Pokud to tak bude neni o cem premyslet 😉
Tohle je moc. Pokud vezmu fakt, že cena nějaké verze ze "středu" ceníku bude 370 tisíc a stále bude uvnitř tvrdý plast, tak to je prostě moc. Lze jen předpokládat, že nyní se jedná o novinku, takže cenový pokles během 12 měsíců bude znatelný.
Příplatek za naftu šedesát tisíc oproti podobně výkonnému benzínu? Sto tisíc oproti benzínovému motoru vůbec?
Doufám, že ta nedostupnost cen vyšších výbav k základním motorům je jen z toho důvodu, že je zatím nezveřejnili. Jinak by to byl totální škodovácký propadák za všechny prachy...
Doufám, že ta nedostupnost cen vyšších výbav k základním motorům je jen z toho důvodu, že je zatím nezveřejnili. Jinak by to byl totální škodovácký propadák za všechny prachy...
ze strany Škody bezpochyby dobrý tah.
Ale já jako zákazník - proč bych měl chtít Rapida za takovouto horentní sumu?
Je snad lepší než konkurence postavená na čistokrevných dílech pro nižší střední třídu? Rozhodně ne.
Výbava...ano, pokud započítám zaváděcí "extras", tak jsme na úrovni konkurence.
Motory? TSI může být důvod, ale základní MPI? Nene, ani tady není o co stát.
Prostornost? Příčná dimenze tolik kritizované Fabie... Podélný prostor sice převyšuje konkurenci, ale je to vůbec výhoda? Vždyť nižší střední třída je na zadních sedadlech dnes naprosto dostačující napříč všemi modely... Tedy ano, výhoda tu je, ale bez významu.
Kufr? Ano, tady máme jediné zásadní plus. Jenže když u konkurence můžu jít do plnohodnotného kombajnu, tak opět výhoda Rapidu pro nic za nic...
Když se navíc rozhlédneme po širém rodném koncernu, tak Golf začíná na 340 tis. v TSI a s mnohem vyšší výbavou... jasně, není tam těch 500 l zavazadelníku, ale zájemcům o Rapid bych doporučil dobře si rozmyslet, jestli jim stojí obětovat své pohodlí ve prospěch vzduchu, který budou v 99 % případů vozit v kufru :-!
Ale já jako zákazník - proč bych měl chtít Rapida za takovouto horentní sumu?
Je snad lepší než konkurence postavená na čistokrevných dílech pro nižší střední třídu? Rozhodně ne.
Výbava...ano, pokud započítám zaváděcí "extras", tak jsme na úrovni konkurence.
Motory? TSI může být důvod, ale základní MPI? Nene, ani tady není o co stát.
Prostornost? Příčná dimenze tolik kritizované Fabie... Podélný prostor sice převyšuje konkurenci, ale je to vůbec výhoda? Vždyť nižší střední třída je na zadních sedadlech dnes naprosto dostačující napříč všemi modely... Tedy ano, výhoda tu je, ale bez významu.
Kufr? Ano, tady máme jediné zásadní plus. Jenže když u konkurence můžu jít do plnohodnotného kombajnu, tak opět výhoda Rapidu pro nic za nic...
Když se navíc rozhlédneme po širém rodném koncernu, tak Golf začíná na 340 tis. v TSI a s mnohem vyšší výbavou... jasně, není tam těch 500 l zavazadelníku, ale zájemcům o Rapid bych doporučil dobře si rozmyslet, jestli jim stojí obětovat své pohodlí ve prospěch vzduchu, který budou v 99 % případů vozit v kufru :-!
neni se o cem bavit. Skoda se proste pokakala a naprosto ignoruje fenomen zvany korejci.
Ne ze bych nejak miloval I30 nebo Cruze, ale s takovym rozpoctem si jdu pro atmo sesnactistovku a ani nemusim delat zadne kompromisy co se tyce vybavy, klidne muzu pozadovat vse v elektrice, radio s mp3 s ovladanim na volantu a sem tam nejakou blbustku z kuze, mlhovky a denni sviceni a 16ky alu kola.
proti tomu postavte holobyt Rapid s HTPckem .. to ani nejzarytejsi fanda nemuze rozhodnout ve prospech Skodarny.
Ne ze bych nejak miloval I30 nebo Cruze, ale s takovym rozpoctem si jdu pro atmo sesnactistovku a ani nemusim delat zadne kompromisy co se tyce vybavy, klidne muzu pozadovat vse v elektrice, radio s mp3 s ovladanim na volantu a sem tam nejakou blbustku z kuze, mlhovky a denni sviceni a 16ky alu kola.
proti tomu postavte holobyt Rapid s HTPckem .. to ani nejzarytejsi fanda nemuze rozhodnout ve prospech Skodarny.
Rapidy stejně půjdou do feetů a pro ně je vyšší ceníková cena lepší. Lépe se jim to pak prodává.
Značka je vždycky nejdražší na domácím trhu. Pořád se najde hodně zákazníků, kteří chtějí domácí značku a nic jiného.
ale může >😒] >😁
však uvidíš na silnici... Spíš budu zvědavý, jak zareagují firmy. Jestli svůj střední management přesedlají do Rapidů 😉
Škoda nasadila takovou cenu, za jakou je přesvědčena, že se to bude prodávat. A já věřím tomu, že ovwcí se najde dost a dost. Rapid je podle mě o ceně, o ničem jiném. Být tedy v TSI s klimou za 270, viděl bych to jako docela racionální volbu.
Ale zaváděcí cena? Z rozumu to auto koupit nejde a srdíčkem, tím už vůbec není o co stát :-!
však uvidíš na silnici... Spíš budu zvědavý, jak zareagují firmy. Jestli svůj střední management přesedlají do Rapidů 😉
Škoda nasadila takovou cenu, za jakou je přesvědčena, že se to bude prodávat. A já věřím tomu, že ovwcí se najde dost a dost. Rapid je podle mě o ceně, o ničem jiném. Být tedy v TSI s klimou za 270, viděl bych to jako docela racionální volbu.
Ale zaváděcí cena? Z rozumu to auto koupit nejde a srdíčkem, tím už vůbec není o co stát :-!
[odkaz]
Můj komentář: Active vzhledem k 14" ocelovým kolám a nelakovaným zrcátkům a klikám nepřipadá v úvahu, první rozumná verze je tedy Ambition a s 1,2 TSI za 325 tisíc, ale v rámci paketu už s liťáky, mlhovkami, sunsetem, mp3 rádiem a v rámci výbavy např. klimatizací. I tak to není žádná sláva.
Můj komentář: Active vzhledem k 14" ocelovým kolám a nelakovaným zrcátkům a klikám nepřipadá v úvahu, první rozumná verze je tedy Ambition a s 1,2 TSI za 325 tisíc, ale v rámci paketu už s liťáky, mlhovkami, sunsetem, mp3 rádiem a v rámci výbavy např. klimatizací. I tak to není žádná sláva.
Ale stále za tu cenu nemám loketní opěrku vzadu ani třetí hlavovou opěrku, elektrické okna vzadu ani zadní stěrač nebo maxidot, to je zas 20 tisíc navíc.
na stránkách je prej o 100k levnější 😄 [odkaz]
Hm, tak jsem koukl na ceník škodovky, když jsem se snažil dovybavit ambiente 1,2TSI na úroveň svého auta, dostal jsem se na 435 tis, což je víc, než jsem dal za auto já, a to mi v Rapidu kupa věcí pořád chybí...vím, že je to novinka, ale já moje auto kupoval taky jako novinku a to před 3 rokama, kdy byly ceny aut výš než teď, Rapid je v Čechách opět nastaven jako klasická škodovka, tzn předražená. Kdo nevěří, ať si to zkusí spočítat. Já škodovce fandím ,ale jaksi nevidím důvod ji koupit 😐
tak teď jsem se porovnával ceny(s motorem 1.2TSI 77KW) s fabii a roomsterem a musím říct že s výbavou elegance je oproti fábii o 40 000kč dražší a oproti roomsteru dokonce o 5 tisíc levnější a rapid má o trochu větší výbavu
vsem budoucim majitelum... je jasne, ze za tuto cenu to koupi opravdu jen ten kdo ma... (ne, penize to opravdu nejsou 😄 )
No, jsem zvědavý na český trh, jako to bude s prodeji. Protože rozdíl oproti Golfu cenově minimální a výbava je u Golfu někde jinde. Nechce se mi věřit, že by se Češi nechali opíjet rohlíkem v podobě většího kufru. A lidí s opravdovou potřebou velkého kufru bude minimum. Jestli tady budou dávat přednost Rapidu před novým Golfem, tak budu jen zírat 😲
kdyz se amici naucili kupovat japonska auta, tak se i cesi 23 let po revoluci nauci kupovat neco jineho nez Skodne... i kdyz to mnozi z nich asi obeci 😉
Vždyť na tom opíjení rohlíkem úspěch Škody v ČR stojí... Celá novodobá historie (tedy po prvním nástupu modelu po Felicii) je založena na objemu zavazadelníku.
Že reálná potřeba zákazníků tomu neodpovídá? Koho to zajímá. zákazníci si myslí, že 550 l ocení více než bohatší komfortní a bezpečnostní výbavu.
Koneckonců Golf VI vycházel podstatně levněji než Octavia II a světe div se, lidé stejně raději koupili méně pohodlnou Octavii, ve které nebyla polovina výbavy Golfu... i když je třeba s tím "lidi" opatrně. Otázkou je, kolik Octavií šlo na IČO a kolik FO.
Že reálná potřeba zákazníků tomu neodpovídá? Koho to zajímá. zákazníci si myslí, že 550 l ocení více než bohatší komfortní a bezpečnostní výbavu.
Koneckonců Golf VI vycházel podstatně levněji než Octavia II a světe div se, lidé stejně raději koupili méně pohodlnou Octavii, ve které nebyla polovina výbavy Golfu... i když je třeba s tím "lidi" opatrně. Otázkou je, kolik Octavií šlo na IČO a kolik FO.
No pozor, zrovna nedávno jsem byl šokován zjištěním, jak staré popelnice (a neni to auto z roku 1995 nebo 199😄 jezdí po USA. Běžně se vyskytují vozidla 80-tých let. Problém je takový, že to auto vydrží. Proto se celý americký automobilový trh v USA rozpadá - myslím americké, klasické značky, ono jen kubaturou, spotřebou a relativní technickou zastaralostí to není. Japonský auto - starý japonský auto jsem fakt nepotkal ani u nás. Dříve zrezne. Navíc jejich spolehlivost není (dnes) až tak na výši. To se jednalo o pár modelů z přelomu milénia.., kde prostě Němci malinko zaspali, technicky předběhli dobu, Frantíci to chtěli mít v autech taky - tam se jednalo o úplný průser a lidi to kupovali. Rychle to všechno nabušit, aby byl losí test super, ano, servo tam dáme taky, turbo, co turbo biturbo...neni to vyzkoušený, nevadí, tenhle matroš je levnější tak šup tam....a penízky se sypou.....(Passat B5/B6 (nápravy, turba), Mercedes E - 95-02 (hromada neštěstí), Audi A6 (96-03 - V6 TDI, nápravy, turba, elektrika, převodovky), Opel a jejich "nabušený" 16V motory, kde se ucpalo vočko, podpálil se ventil a nebylo to zprvu poznat až motor odešel třeba v 80t. km)....USA je jiný trh, má hodně patriotů, kteří brečí, když jim likvidují vlastní značky, Němec je drahej, s Japonci se "znají" tak berou jejich auta, je to logický....ale třeba srovnávací test Jap. Pick-Upů s Fordem F dopadl pro japonce hodně mizerně. "F" je prostě "F".... a Ford CrownVic je Ford CrownVic...(až USA Police Department přesedlá na Mondea, resp. Fusiony, bude to k pláči...)
Nechapu, proc se novinari nepozastavi nad cenovkou tohoto plechace, kdyz to same v podobe SEATU zdrbali 17.9.2012 ve clanku SEAT Toledo - Prvni jizdni dojmy ....... smesne .....!!
Jedna vec, kterou musi znat povinne vsichi > NO FREE LUNCH < ......... (Puvodni zamer byl prece postavit "levne auto" - aby taky ne, kdyz vetsina pouzitych technologii pochazi z FABIE I, ktera spatrila svetlo sveta uz v roce 1999........ a na to se zapomina!!! Kontrolni otazka soudruzi - co udelate, kdyz budete chtit prodat starsi technologie za pekne penize?? Jednoduse zavolate nejakemu novinari, pozvete ho na obed, kde mu nacpete "rizek do krku" a predate klicky od vozu se slovy : "Tak to pekne Franto napis(te) a dejte si zalezet ....... chalupari budou sice zpocatku remcat, ale my to pak slavnostne zlevnime o 30, 40 a budem na svych ....... PREMYSLEJTE - o nic jineho nejde - jsou to vase penize. HOWK
Jedna vec, kterou musi znat povinne vsichi > NO FREE LUNCH < ......... (Puvodni zamer byl prece postavit "levne auto" - aby taky ne, kdyz vetsina pouzitych technologii pochazi z FABIE I, ktera spatrila svetlo sveta uz v roce 1999........ a na to se zapomina!!! Kontrolni otazka soudruzi - co udelate, kdyz budete chtit prodat starsi technologie za pekne penize?? Jednoduse zavolate nejakemu novinari, pozvete ho na obed, kde mu nacpete "rizek do krku" a predate klicky od vozu se slovy : "Tak to pekne Franto napis(te) a dejte si zalezet ....... chalupari budou sice zpocatku remcat, ale my to pak slavnostne zlevnime o 30, 40 a budem na svych ....... PREMYSLEJTE - o nic jineho nejde - jsou to vase penize. HOWK
Diskusních příspěvků o kvalitách Rapidu je již k nespočítání. Rapid nebude zlé auto. To, že se dá za stejné peníze pořídit vůz lepší nebo horší, je už na osobních prioritách každého kupce. Já osobně bych ho nekoupil, ale nikomu to nevnucuji, jen se zařazuji do té skupiny lidí, kterou Rapid ničím nezaujal. Co mě více vrtá hlavou je otázka, proč zařadil VW do portfolia Škody tento model. Nejsem ekonom, ale přijde mi, že výdělek z Octávie bude pro automobilku i dealery vyšší než z Rapida. Všechny firmy napříč celou Evropou šetří. Dokud bylo k výběru pouze mezi Fábií a Octávií, tak firmy, které chtěli Škodovku, tak přeci jen svým pěšákům pořizovali Octávie, protože sedět celý den ve Fábii a brouzdit celou republiku je minimálně o záda. No a teď je tu Rapid... Třeba se pletu a objeví se lidé a firmy, které si řeknou: „Konečně je tu auto pro nás, 30 let jezdí obchoďáci vlakem, ale teď jim koupíme Rapida“ 😄 No, uvidíme.
Takže k otazníkům😒br /> Je to snad nenápadný krok ze strany VW dostat Škodovku na nižší level? Bude po Octávii III následovat Octávie IV? (Octávií III myslím tu, co teprv přijde – poznámka pro skupinu lidí, která považuje facelift za nový model) A co na to Toledo? Je zodpovědné v době, kdy je Španělsko těžce v pr...i, nechat tento model vyrábět v jiné zemi? (ne že by mi to jako čecháčkovi vadilo, ale z globálního pohledu...). V tomhle mě VW hodně zklamal, a proto si nezaslouží nic jiného než palec dolu a pokles prodejů...
Takže k otazníkům😒br /> Je to snad nenápadný krok ze strany VW dostat Škodovku na nižší level? Bude po Octávii III následovat Octávie IV? (Octávií III myslím tu, co teprv přijde – poznámka pro skupinu lidí, která považuje facelift za nový model) A co na to Toledo? Je zodpovědné v době, kdy je Španělsko těžce v pr...i, nechat tento model vyrábět v jiné zemi? (ne že by mi to jako čecháčkovi vadilo, ale z globálního pohledu...). V tomhle mě VW hodně zklamal, a proto si nezaslouží nic jiného než palec dolu a pokles prodejů...
Vidíš to podle mě zcela pokřiveně.
Na Octavii rozhodně vyšší marže nebudou - víceprvek vzadu, složité formy na plechy, měkčené plasty, odhlučnění, provedení těsnění, přihrádky, vedení ventilace... Rapid je konstrukčně naprosto jednoduchý.
Tedy ziskovost Rapidu bude nepochybně vyšší a má potenciál jít s cenou časem niž. I když tedy firmy v budoucnu místo Octavií sáhnou po Rapidu (jestli tomu tak bude), tak to Škodu nijak nemusí trápit.
Stejnou logiku bude mít Octavie III ve vztahu ke střední třídě a opět bude mít vyšší ziskovost. O nic jiného nejde.
No a co se Seatu týká, tak zvolené řešení je jednoznačně jediné možné. Tedy pokud bychom nechtěli, aby Rapid vznikal ve Španělsku...
Na Octavii rozhodně vyšší marže nebudou - víceprvek vzadu, složité formy na plechy, měkčené plasty, odhlučnění, provedení těsnění, přihrádky, vedení ventilace... Rapid je konstrukčně naprosto jednoduchý.
Tedy ziskovost Rapidu bude nepochybně vyšší a má potenciál jít s cenou časem niž. I když tedy firmy v budoucnu místo Octavií sáhnou po Rapidu (jestli tomu tak bude), tak to Škodu nijak nemusí trápit.
Stejnou logiku bude mít Octavie III ve vztahu ke střední třídě a opět bude mít vyšší ziskovost. O nic jiného nejde.
No a co se Seatu týká, tak zvolené řešení je jednoznačně jediné možné. Tedy pokud bychom nechtěli, aby Rapid vznikal ve Španělsku...
Rapid by těžko kdy vznikal ve Španělsku, Češi mají kvalitu práce přece jen vyšší než Španělé. Toledo je mi celkem volné, Seat se tu stejně bůhvíjak neprodává, tak jim ho klidně mohli nechat. 289 t za uhoněný 3 hrnek v základu je trochu moc, Rapid dává smysl, ale ve vyšších výbavách a s lepšími motory, to už se ale jeho smysl jako "lepšího" low - costu poněkud vytrácí. Za tuto cenu se dá pořídit výběhový Golf VI., výběhový Auris, nebo noví Korejci. Všechny zmíněné možnosti jsou podle mně lepší volba, jediné co hraje pro Rapid v základu, je velký zavazadlový prostor.
Nemohu si pomoci, ale zcela bez emoci - za cca 270 se da sehnat Roomster 1,2 TSI skoro v plny a je to dle me vyrazne prakatictejsi auto nez Rapid, ale chapu ze je osklivej a srovnavam hrusky s jabkama, kazdpadne krome karoserie sedan, ktera nekomu prijde hezka, nevidim moc duvodu proc pro rodinu kupovat Rapida....
Ale chapu ze se asi bude prodavat dobre, proc by nemel, jen je skoda, ze designeri opet nepredvedli ani minimalni naznak invence a chuti si s autem pohrat, vysledkem je konzerva vsech konzev... ;-\
Ale chapu ze se asi bude prodavat dobre, proc by nemel, jen je skoda, ze designeri opet nepredvedli ani minimalni naznak invence a chuti si s autem pohrat, vysledkem je konzerva vsech konzev... ;-\
Ta lidovka by měla začínat s trojhrnkem na ceně 229 000 Kč, což je daná a reálná cena za tento Lidl car....
Auto to je relativně pohledný, pravda, šetřilo se - ale koukněte na P 301, Thalii, Logana, ty různé Korejce apod.. HTP bych odpustil pro verze "junior" resp. základu. Cenovku 289.000.- již ne. cca 249.000.- by bylo přijatelnější....ale všiml jsem si i akčního paketu zdarma, takže se jedná spíše - já doufám jen o určitý marketing. Prodejce za rok srazíte o 7-10 procent dolů,k tomu nějaká akce a budeme doma...
dvojková fabie taky začínala na 250 a dneska začíná poměrně průměrně vybavenej klasik na 200 a easy vypadla 😄 nemluvě o F1 která začínala kdeže? 260? (spíš 280 - tehdejší ambiente... denšní classic má stejnou výbavu jako tehdy ambiente) protože TAM se u verzí Junior - 225 a 250 - easy nedalo o výbavě mluvit 😄 takže RAPID bude do roka a do dne taky nějakých 40-50 jinde 😄 a to bude přesně TO co bude ONO 😄
a JEn a JEN to ZARUČÍ, že Fabie 3 nebude drahá.... respektive BUDE, ale NA PLYN a NA ELEKTROMOTR 😃) :-! >😒]
a JEn a JEN to ZARUČÍ, že Fabie 3 nebude drahá.... respektive BUDE, ale NA PLYN a NA ELEKTROMOTR 😃) :-! >😒]
No zatím je to dost drahý,aby se o tom dalo uvažovat.Rapid se mi jeví sice jak dobré auto.Ta cena a základní motorizace 55kw hrůza.Kdyby byl základ aspoň osvědčená 1.4 63kw a ve standardu klimatizace,tak by to byla jiná.Když se koukne na konkurenci třeba i30 kombi se nabízí s 1.4 16V 100koní se 6tikvaltem za cca300tis,astra clasic kombi podobně,taktéž francouzi rencek megane a c4 jsou ještě levnější.Podle mě jestli škodovka něco rychle neudělá s tou cenou tak by lidi byly blbý kdyby nevzaly i30 v kombíku kufr taky velkej,větší výbava a 5let záruka to jsme klidní >😁 Co se týče spolehlivosti motorů HTP a 1.2TSI nic moc,třeba v bazarech se běžně začínají objevovat golfy 1.2TSI s vylágrovanýma motorama 8-s .Takže by s tím Tsi měla škodovka rychle něco udělat.Co se týče HTP objem 1.2 v takovým autě bude vypadat dost blbě.Nadruhou stranu to bude zřejmě nejprodávanější motor s 1.2TSI 63kw ostatní motorizace už nedávají smysl.Za ty prachy už jsou jiná auta.
taky myslím že těch motorů je tam moc 😒 a další sou drahé 😄
jinak HTP je momentálně po všech úpravách a odladěních dostatečně spolehlivý motor 55 kW je obdobný výkon jako u konkurence a jako bylo i jedničkový Octavie pamatujete? 😃)
TSI bohužel je na tom se spolehlivostí hůř 😒 ale třeba už tam místo toho řetězu je ten ŘEMEN aby to neničilo komponenty motoru 😄 a nebo o nějakým ozubáku se mluvilo 😄
jinak HTP je momentálně po všech úpravách a odladěních dostatečně spolehlivý motor 55 kW je obdobný výkon jako u konkurence a jako bylo i jedničkový Octavie pamatujete? 😃)
TSI bohužel je na tom se spolehlivostí hůř 😒 ale třeba už tam místo toho řetězu je ten ŘEMEN aby to neničilo komponenty motoru 😄 a nebo o nějakým ozubáku se mluvilo 😄
To neberu v potaz akcni nabidku Roomsteru za 244tis. Skoda chce zakazniky za starou techniku slusne podojit 😉
2.) plnohodnotna rezerva v cene fluence, za kterou musim u skody 1200 priplatit
3.) mnohem lepsi vybava u fluence - klima, tempomat uz v zakladu
4.) kvalitou bude v dnesni dobe skodovka a renault srovnatelna, povestna nemecka kvalita platila na skodovky tak do roku 2005
Proste skodovka chce za vuz s vybavou thalie (ktera mimochodem stoji nova cca 170 tacu hotove) cenovku dva krat vetsi. DEBILITA!!!
Dvojka je proti jedničce komplexně lepším a vyspělejším vozem, ale vždy je to něco za něco.
Súkromne mám Kangoo, má 2 roky, 50 tisíc a nemá ani najmenší problém. Takže kde je tá kvalita?
Takže suma-sumárum, mať potrebu kúpiť veľké auto do tristo tisíc, volím radšej ako Rapid určite Fluence. AJ keď je to len obyčajný "poruchový" Renault, resp. Samsung...
Myslím, že v prvé řadě by to chtělo naučit se vůz používat. Pak až kritizovat :-!
1) o domácí značku, za niž si někteří domorodci rádi připlatí
2) o vůz z koncernu VW, což je u nás z marketingového hlediska dobře
3) o zaváděcí cenu, kde je vytvořena slušná rezerva na pozdější akční ceny.
Čili pokud chcete kupovat Rapida hned, připlatíte si. Pokud bych na něj měl zálusk, počkal bych si aspoň půl roku, než se ceny dostanou do normálu. Skoro všechny značky dělají podobnou cenovou politiku (pokud jim to na daném trhu vychází, Renault je u nás v trochu nevýhodnější pozici).
S tou přístupností kufru je to ale pravda, to zase jo. Ale velikost a vnitřní prostor - tam jsou čísla jasná.
Rapi😜 4483 / 1706 / 2602
a je to tady, ti co rikali, ze odchazejici Octavia Tour jeste nebyl tak spatny kup u Skodovky meli jako obvykle pravdu 😉 .
No, aspon je videt, ktera nemecka automobilka zvysoka kali na jeden ze svych okrajovych trhu, ktery spousta naivnich lidi povazuje za jeji domaci >😒]
Dokud to tu lidi budou bez rozmyslu kupovat, tak se cenova politika Skody jen tak nezmeni.