Novinky
sir
0
..asi jsem se zamiloval 😁😁 jen přemýšlím nad tím držadlem pro spolujezdce......tedy spolujezdkyni....když ji budu šahat nakolínko..při klidné jízdě..nebude to vadit? 😁😁😁
Pekelná Micinka
0
Vadit komu? Autu nebo spolujezdkyni? Aspoň tě to donutí začít rovnou o něco výš. 😉
sir
0
..no měě 😄 začít hned nahoře to není ono.....a navíc pokud má sukýnku..musíš nějak podní zajet 😁😁 ale to tu rozebírat raději nebudem, 😊)
Pekelná Micinka
0
To nebudem. Auto je třeba nejprve zajet.
No stále mi nesedí tvar těch vnějších vstupů vzduchu. Co mi nesedí, jsou koncovky výfuků, docela bijí do očí. Ty centrální jsou moc velké a ty páry po dvou, to mi přijde jako nadybtečný počet a ještě s nevhodným tvarem. Dvě oválné nebo obdelníkové by je podle mě dobře nahradily. Podle mě, F-Type bude dokonalý až s prvním faceliftem. 59 tisíc liber je taky dost, faktem je, že to je za 6 válec, jinde začínají se čtyřmi, přesto myslím, že nějakých 55 tisíc by bylo adekvátnějších.
Design karoserie i interiéru jednoznačně parádní, za to zaslouží u Jaguaru maximální uznání. Přesto mi nadšení z auta trochu kazí jedna věc, hmotnost...
Je více než chválihodné, že se u Jaguaru rozhodli vrátit ke kořenům a postavit sportovní auto zaměřené čistě na řidiče a zážitky za volantem. Nepochybuji, že bude F-type jezdit více než dobře, ale už vzhledem k dopředu ohlašovanému zaměření auta a odkazu na E-type jsem čekal, že se dočkáme lehkého roadsteru a ne auta vážícího v základu 1600 kg.
Ano, pod kapotou je šestiválec, 8-stupňový automat také na váze neubere, ale přesto. Je to kompaktní dvoudvéřový dvousedadlový roadster, celá karoserie je z hliníku, není to CC, ale využívá lehčí plátěnou střech, tak mi vrtá hlavou, kde to auto nabralo 1,6 tuny?
Pakliže je F-type postaven jako řidičské auto, které má být schopné nejen při jízdě v přímce, ale být agilní a obratné i v zatáčkách, pak bych čekal, že bude, i s ohledem na největšího konkurenta a nesporný etalon tohoto segmentu, Porsche Boxter S, o dobrých 100-150 kg lehčí. Poté bych přimhouřil oko i nad základní cenou, která je nastavena poměrně sebevědomě.
Postřeh na závěr:
Za vnitřek by se možná nemuseli stydět u Astonu či Ferrari a i mně se líbí, ale nejsem si jist, zda by v Gaydonu či Maranellu pustili do světa sportovní auto s gumovými pedály jak z fabie (viz. 1. foto). Na jízdu taková věc sice nemá sebemenší vliv, ale u auta s cenovkou téměř 2 mil. Kč a u interiéru, kde je vše propracováno do nejmenšího detailu, vyrobeno z prvotřídních materiálů a obšito kůží takový detail přímo bije do očí a zcela zbytečně kazí dojem.
Je více než chválihodné, že se u Jaguaru rozhodli vrátit ke kořenům a postavit sportovní auto zaměřené čistě na řidiče a zážitky za volantem. Nepochybuji, že bude F-type jezdit více než dobře, ale už vzhledem k dopředu ohlašovanému zaměření auta a odkazu na E-type jsem čekal, že se dočkáme lehkého roadsteru a ne auta vážícího v základu 1600 kg.
Ano, pod kapotou je šestiválec, 8-stupňový automat také na váze neubere, ale přesto. Je to kompaktní dvoudvéřový dvousedadlový roadster, celá karoserie je z hliníku, není to CC, ale využívá lehčí plátěnou střech, tak mi vrtá hlavou, kde to auto nabralo 1,6 tuny?
Pakliže je F-type postaven jako řidičské auto, které má být schopné nejen při jízdě v přímce, ale být agilní a obratné i v zatáčkách, pak bych čekal, že bude, i s ohledem na největšího konkurenta a nesporný etalon tohoto segmentu, Porsche Boxter S, o dobrých 100-150 kg lehčí. Poté bych přimhouřil oko i nad základní cenou, která je nastavena poměrně sebevědomě.
Postřeh na závěr:
Za vnitřek by se možná nemuseli stydět u Astonu či Ferrari a i mně se líbí, ale nejsem si jist, zda by v Gaydonu či Maranellu pustili do světa sportovní auto s gumovými pedály jak z fabie (viz. 1. foto). Na jízdu taková věc sice nemá sebemenší vliv, ale u auta s cenovkou téměř 2 mil. Kč a u interiéru, kde je vše propracováno do nejmenšího detailu, vyrobeno z prvotřídních materiálů a obšito kůží takový detail přímo bije do očí a zcela zbytečně kazí dojem.
jaguar vyraba sportiaky na bezne jazdenie na rozdiel od ferrari ..... takze aj ta hmotnost a pohodlie a vsetko okolo toho je ine..... mne sa to zda v pohode.... nie je to ferrari... je to auto na prekonavanie aj dlhych vzdialenosti a okrsok, nie je to dialnicna stihacka ..... na okrskach ti netreba zrychlenie z 0 na 100 za 4 sekundy... podstatna je tam pruznost a celkove pohodlie a bytelnost v aute a radost z jazdy..... myslim ze jaguar F type je dokonale auto, podla mna bomba roka :yes: :yes: :yes:
Také jsem nenapsal ani slovo, že by snad F-typu chyběl výkon, nebo že by měl špatné dynamické parametry. Ano, není to dálniční stíhačka, je to auto pro radost z jízdy, a proto by mělo být především lehké a agilní. Kdo si chce v pohodlí a veškerém komfortu vozit pozadí přes půl Evropy, ten si koupí XK. To je bytelné, luxusní (a těžké) grand turismo...
No váha je vysoká, tolik váží můj XJ a to je 5,1 metru dlouhá limuzína s V8kou >😁
No Dinar ti asi napíše, čím to je... 😉 >😒]
Trochu skoda,ze upustili od vysuvneho volice pev. Packy pod volantem (sterace,blinkry) a el. nastavovani sedacek uz jsem taky nekde videl.
Ale hezke to je to jo... 😉
Ale hezke to je to jo... 😉
né že by 8A bylo tak špatné ústrojí, jen bych si k autu tohoto typu dokázal spíše představit manuál. Otevřený roadster je v mém podvědomí auto spíše pro radost, než na zdolávání okruhových rekordů a proto by mi tam více ladil manuál. Ale tisíc lidí, tisíc chutí. I tak ale pěkné auto.