toto zní docela pravděpodobně.. čím míň lidí si bude auta kupovat, tím víc se jim automobilky budou snažit jít na ruku. není pro mě nepředstavitelné, že v zimě koupíte fábii za 3/4 dneění ceny.. a co teprve automobilky jako Citroen, u kterých tyto akce probíhají celkem pravidelně? C4 za 250?? proč ne.. ;-)
Starší "šrotovní" vodiči sa vrhli do showroomov a Škoda je pre mnohých jediná voľba - lebo Škoda je pre nich symbolom auta.
I preto sa predaje drajších Oktávií na Slovensku prapadli a lacnejšie Fábie prudko vzrástli. Šrotovné však končí a všetci čo na to mali už budú mať auto a kto to zle spočítal ostane bez auta.
Zima bude asi pre predajcov ťažká. Je možné, že pri klesajúcich predajoch budú akcie a zľavy pre motoristov lepšie ako pri šrotovnom.
A co mají dělat? Když poptávku neuspokojí, tak ti lidi odejdou jinam, není to tak, že bych zákazníky ze srpna mohl přesunout na leden příštího roku. Když bych přišel do autosalonu a ten chlápek by mi řekl, že moje auto bude za 20 týdnů, protože továrna nechce vyrábět víc, tak odejdu a půjdu jinam, kde budu mít auto za těch týdnů 10.
ja to taky nikde nevztahuju na celkove prodeje vsech znacek v Cine, ale na prodeje Skodovky ku Skodovce, precti si cele vlakno odzacatku, at si v obrazu :-)
to bude asi hrozit viacerym automobilkam. Osobne moc neverim , ze po tej celoeuropskej vlne srotovneho to bude nejak moc ruzove , skor ocakavam dalsie problemy , a to nielen v automotive ale aj ostatnych odvetviach.
59284ks z kolika?Myslím tím celkový trh,z 9-10milionů to není zas tak moc.Letošních 46tis.za půl roku tam někteří prodávají za měsíc.
Ale i tak můžeme být rádi,že tam jde Škoda na odbyt.
59284 kusu za rok 2008, jo zajimavej prdlajs :-) vubec bych se nedivil kdyby v tomto roce prodeje Skodovky v Cine dohaneli prodeje v Nemecku kde se to tak nejak drzi na podobnych prodejich nad 100k rocne
Skoda ma celkem vyhodu ze neni zas tak velka a zachranujou ji "nove" prodejni oblasti jako Cina, pokud nebude mit Skoda ambice prekracovat nejakou metu treba 700-800k aut rocne, tak by mela bejt celkem v klidu :-)
Teď budou makat i v noci a za půl roku budou rádi, že si udrží aspoň pár směn ve dne. Myslím si totiž, že krize na lidi ještě úplně nedolehla a rapidní pokles prodejů nových aut se dá ještě očekávat.
vím jak se pracuje přes noc z nějaké té brigády... a pro lidi, kteří na takový režim nejsou zvyklí to bude velice náročné... dává to prostor k chybám ve výrobě.. raději si ten měsíc počkat,)