Novinky
Hned bych podal přihlášku, ale bohužel rodinný příslušník pracuje ve Škodovce a tak to asi nelze. Jinak jak už tu bylo v diskuzích napsáno. Rapid bude jedním z nejprodávanějších aut a je jedno co se bude psát tady v diskuzích. Budoucí majitelé Rapida jsou normální lidé co žijí běžný rodinný život a to co se o Rapidu píše v diskuzích je fakt nezajímá. 😄
Jinými slovy - jsou to lidé (chtěl jsem napsat škodaovce, ale autocenzura mi to nepustila), kteří se o auta nezajímají, ale hlavní pro ně bude znak se zelenou slepicí na kapotě, velký kufr a legendární tříhrnek pod kapotou? A nebude je zajímat, že jinde by za své peníze dostali víc (pokud tedy nebudou chtít tříhrnek a trochu se rozšoupnou).
Já nevím s tím rozšoupáváním... Byl tu zmiňován základní Golf, který po dorovnání výbav vyjde s Rapidem nastejno. Ano, za Golf by se tedy muselo připlatit, na druhou stranu jsou tu taky Megane, Cee'd či Astra, kde si nemusíš připlácet vůbec a i tak dostaneš auto poněkud jiné úrovně a se čtyřválcem. Ale je asi irelevantní o tom diskutovat, takhle to je u všech škodovek a důvod je jasný. Za to škodovka nemůže, ti se zcela logicky chovají tržně, nemají potřebu se podbízet cenou, když je obrovská poptávka. Jak říkáš, koupí si to ti, co se o auta nezajímají a nemají tedy přehled, co by za tyto peníze dostali jiného.
V jednom si dovolím nesouhlasit. Jak jsem psal znám lidi co dobře vědí, že za stejné nebo menší peníze dostanou někde vybavenější, výkonnější a třeba i prestižnější auto. Ale přesto si koupí takovéto auto. Proč? Protože chtějí, třeba vědí že jim to bude stačit a chtějí škodovku, proč nepodpořit českou značku? 😄
Nemám nic proti podpoře české značky, ostatně i proto Škoda jasně vede v tuzemských fleetech. Pokud ale jedu na delší cestu zánovní Oktávkou (která je všeobecně chápána jako super auto a proti které jinak nic nemám), pokaždé nechápu, proč má tak zmršenou akustiku interiéru (od 90 km/h výš v podstatě nelze poslouchat rádio a hluk je více než nepříjemný) a při setření předního okna nejprve přejede stěrač dvakrát nasucho a pak teprve začnou stříkat ostřikovače. Přitom ve srovnávačce Octavie a Rapidu prý byla Oktávka o několik řádů tišší...
Abych to zkrátil - Rapid má smysl jen ve tříhrnku, jinak to bude jen volba patriotů, kteří i Cígo považují za domácí auto.
Abych to zkrátil - Rapid má smysl jen ve tříhrnku, jinak to bude jen volba patriotů, kteří i Cígo považují za domácí auto.
těžko když tříhrnek žere o půl litru víc 😄
jinak ty stěřače známe 😄 ale kdybys to třeba natvrdo hend domáčk až k volantu tak třeba by to stříkalo rychlejc 😄
a akustickej hluk je záležitost vhodných pneu 😃 😉
jinak ty stěřače známe 😄 ale kdybys to třeba natvrdo hend domáčk až k volantu tak třeba by to stříkalo rychlejc 😄
a akustickej hluk je záležitost vhodných pneu 😃 😉
Taky mě napadlo, že by to mohlo být pneumatikami, ale Continental PremiumContact 2 nejsou žádné šunty. Možná by byly řešením nějaké Micheliny, ty bývaly tišší. Ale i tak, je slyšel, že se na izolaci u faceliftu ušetřilo.
Stěrače - zase, dělá to až facelift, u starší Octavie II funguje ostřik normálně (a páčku taky mačkám úplně stejně). Možná je tam ale nějaký rafinovaný trik, třebas druhou rukou zmáčknout houkačku nebo musí být zapnutý tempomat. Nevím, na nic jsem nepřišel.
S TSI mám ten problém, že si za skoro stejné peníze můžu koupit Golfa. A to je přeci jen auto trochu jiné úrovně (úplně jiné)... Pravda, má menší kufr. Ale i to tady bylo zmiňováno spoustukrát.
Stěrače - zase, dělá to až facelift, u starší Octavie II funguje ostřik normálně (a páčku taky mačkám úplně stejně). Možná je tam ale nějaký rafinovaný trik, třebas druhou rukou zmáčknout houkačku nebo musí být zapnutý tempomat. Nevím, na nic jsem nepřišel.
S TSI mám ten problém, že si za skoro stejné peníze můžu koupit Golfa. A to je přeci jen auto trochu jiné úrovně (úplně jiné)... Pravda, má menší kufr. Ale i to tady bylo zmiňováno spoustukrát.
Ano, to já chápu, že jsou i méně nároční lidé. Zcela rozumím tomu, že někdo chce ušetřit, nebo prostě ty peníze nemá a nekoupí si úplně high-end výrobek. Ale žádný trochu racionálně uvažující člověk si přeci nekoupí tříválcové low-cost auto, když za úplně stejnou cenu může mít hned několik plnohodnotných aut nižší střední třídy se čtyřválci. V obchodě si přeci taky dobrovolně nevezmeš horší maso, když bude stát stejně jako to lepší.
Já si nekupuji věci, abych něco podporoval. Nejsem sponzor, ale zákazník, takže chci za svoje peníze to nejlepší. Když si chci připlácet, tak za kvalitativní rozdíl a ne za to, že budu mít auto jako všichni ostatní. Nehledě na to, že české prodeje jsou v celosvětovém měřítku zanedbatelné, nemá vůbec význam pro dobro ekonomiky nějak mobilizovat Čechy, aby kupovali škodovky. To, co tu popisuješ, je přesně to nekritické smýšlení lidí, kvůli kterému jsou tu Škody tak drahé.
Já si nekupuji věci, abych něco podporoval. Nejsem sponzor, ale zákazník, takže chci za svoje peníze to nejlepší. Když si chci připlácet, tak za kvalitativní rozdíl a ne za to, že budu mít auto jako všichni ostatní. Nehledě na to, že české prodeje jsou v celosvětovém měřítku zanedbatelné, nemá vůbec význam pro dobro ekonomiky nějak mobilizovat Čechy, aby kupovali škodovky. To, co tu popisuješ, je přesně to nekritické smýšlení lidí, kvůli kterému jsou tu Škody tak drahé.
Svatá pravda :yes😒br />
A ještě k té podpoře české značky či naší země - při koupi jakéhokoli vozu platím DPH (pokud nejsem plátce samozřejmně). Při každé návštěvě servisu podporuji české zaměstnance. Podporuji tím českého majitele showroomu. Ten pak také (alespoň doufám) díky tomu zaplatí vyšší daně. Při koupi benzínu víc něž půlka peněz jde kam? Atd. atd. Tak nevím, kde se zde stále berou ty "kecy" o podpoře českého výrobce. Myslím, že koupí jakéhokoli vozu přispívám naší zemi dost, nechápu, proč bych tedy měl ještě koupí u nás předraženého (z logických důvodů, o tom žádná) Rapidu. Howgh.
A ještě k té podpoře české značky či naší země - při koupi jakéhokoli vozu platím DPH (pokud nejsem plátce samozřejmně). Při každé návštěvě servisu podporuji české zaměstnance. Podporuji tím českého majitele showroomu. Ten pak také (alespoň doufám) díky tomu zaplatí vyšší daně. Při koupi benzínu víc něž půlka peněz jde kam? Atd. atd. Tak nevím, kde se zde stále berou ty "kecy" o podpoře českého výrobce. Myslím, že koupí jakéhokoli vozu přispívám naší zemi dost, nechápu, proč bych tedy měl ještě koupí u nás předraženého (z logických důvodů, o tom žádná) Rapidu. Howgh.
Rozumíme, raději šáhneš po osvědčené kvalitě i30 >😒]
Pokud se bavíme o autě za cenu Rapidu, tak každopádně. A nejen po i30, ale i Astře, Megane, Mazdě3, C4, Cee'du či Aurisu.
Nevim cemu se smejes. Lepsich aut za podobne penize je spousta, vcetne tebou zminovane i30... :-!
Říkejte si jim jak chcete, avšak dost lidí v mém okolí, i ti co se o auta velmi zajímají, berou nového Rapida jako jedno z nejlepších nových aut na trhu s celkem slušnou cenou. Po internetových diskuzích je vždy Škodou spíše opovrhováno, ale většina lidí ji pořád bere jako jednu z nejlepších značek. A tříhrnek? Myslím, že na rodinné víkendové ježdění není potřeba nic víc. Jasně já bych to taky nekoupil, ale pro většinu lidí dostačující. 😄
Člověče, pokud si kupuješ Ty a tví známí auta na bázi Tvých argumentů, je mi tě/Vás opravdu líto. Abych si kupoval auto, a NETOUŽIL po hezkém vzhledu auta, pěkném interiéru a pokud možno silném motoru......... No hlava mi to nebere.
A tříhrnek HTP (pardon MPI) - král všech průserů, aby se s tím někdo takhle smířil kvůli úspoře 10 tKč, to je tedy taky síla.
On Vám asi přibuzný často vypráví jak úžasné je to ve Škodovce, co? Budeš se divit, ale v Kolíně a v Nošovicích to není o nic horší.
Jo, a přátelé nás svezli v Irsku svým vozem Toyota Aygo (made in Kolín), povozili nás po Dublinu a ......... kupodivu, všude nás to dovezlo. Ale že bych po něčem takovém toužil, to skutečně říci nemohu (a Rapid skutečně není o mnoho lepší vůz a ani o mnoho vyšší třída).
A tříhrnek HTP (pardon MPI) - král všech průserů, aby se s tím někdo takhle smířil kvůli úspoře 10 tKč, to je tedy taky síla.
On Vám asi přibuzný často vypráví jak úžasné je to ve Škodovce, co? Budeš se divit, ale v Kolíně a v Nošovicích to není o nic horší.
Jo, a přátelé nás svezli v Irsku svým vozem Toyota Aygo (made in Kolín), povozili nás po Dublinu a ......... kupodivu, všude nás to dovezlo. Ale že bych po něčem takovém toužil, to skutečně říci nemohu (a Rapid skutečně není o mnoho lepší vůz a ani o mnoho vyšší třída).
Co to tady povídáš ?!? Rapid má mnohem větší kufr a hlavně je to liftback, což je nejlepší. Už proto, že je dělá jen Škoda.
ten tříhrnek je modernizovanej, už ABSOLUTNĚ NEMÁ svý problémy co míval pŘED 12 lety a má 55 kW! NAPROSTO pro nezávodníky BUDE STAČIT!!!
ALE TSI není io tolik dražší, s lepším výkonem i spotřebou, aby to někdo NEMOHL PŘIPLATIT!!! 😄 Ona ta "cena od" půdje DOLŮ 😃)
ALE TSI není io tolik dražší, s lepším výkonem i spotřebou, aby to někdo NEMOHL PŘIPLATIT!!! 😄 Ona ta "cena od" půdje DOLŮ 😃)
Nevař z vody, to auto něco váží, těm kecům o závodnících se musím smát, tahle motorizace bude mít problémy i s běžnou dynamikou, to je motorizace do Fabie, striktně do města, jistě, základ si koupit nemusíš, ale aby to auto jelo aspoň trochu obstojně, muselo by vážit tak 800 kg, takže TSI je jasnou volbou, pokud tedy nemá být každé předjíždění adrenalinovým zážitkem. Jak jsi ale správně podotkl, ceny mají potenciál jít dolů, nebezpečně se blíží min. o třídu lepšímu Golfu VII.
Víkendové jezdění? To je vtip, ne? Na víkendové jezdění je nějaký veterán, nebo auto typu MX-5, ne auto s 500 l kufru, které je zaměřené na rodiny. Samozřejmě, důchodcům bude MPi stačit, ale těm bude stačit i Fabia, tak nevím, někdo kdo není po lobotomii si MPi asi těžko koupí dobrovolně. Pokud budu chtít Konzern, Golf je jednoznačnou volbou.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Že musí jít o rodinu, sice o koupi Rapidu ani náhodou neuvažuji, ale klidně bych se v něm vozil, abych zase vyzkoušel něco novýho a věděl, co to je zač. A nevařil z vody 😄
Souhlas, právě u domácí značky jsou vlastní zkušenosti téměř nezbytné, protože úroveň šumu kolem Rapidu je téměř vyšší než jeho cena 😄
v tom pripade te ma skoda na haku a je videt, ze uroven sumu splnila svuj ucel. Uz ses chytl.
Ja bych takove auto za tuhle cenu nechtel doma ani na zkousku zadara.
Ja bych takove auto za tuhle cenu nechtel doma ani na zkousku zadara.
no hlavne kdo psal pravidla? pry rodina, jaksi dle priblblych podminek trosku divne, protoze u paru kde pro jednoho je dite nevlastni, to nejak nevychazi. nejprve 2 musi byt pokrevni a starsi 18 let, ale zaroven nam vysvetluji ze to znamena ze 2 musi byt rodic nebo prarodic. zaroven jeden musi byt mladsi 15 let. a celkove vas muze byt klidne jen 3. at kombinuju jak kombinuju dohromady to nejde. :-!
To se k prihlasovacimu formulari taky pribaluje, takze je to predem jasny. Vyhrajou to rodiny, co se hodi do reklamy- vzhledove a typove.
Monsters inc. maji smulu
Monsters inc. maji smulu
Spíš bude záležet na počtu a stáří členů rodiny. To znamená max. rodiče + 2 děti. Pro 5 lidí je Rapid příliš úzký, dozadu se 3 vedle sebe pohodlně nevejdou a to by se potom mohlo projevit na hodnocení.
... za cenu Rapidu mas noveho Golfa - duvody proc do Rapidu jsou omezene. Muj odhad je, ze Skoda prestrelila a pujde s cenou dolu a to docela rychle (samozrejme s tvari - tzn. nejaka balicek nebo casove omezena akce, ktera prejde do permanentni).
Neni duvod pro si kupvat avizovany low-end ze ceny "mainstramu" >😁 Skoda, ze tu neni GTI a jeho cenovy jemnocit.
Neni duvod pro si kupvat avizovany low-end ze ceny "mainstramu" >😁 Skoda, ze tu neni GTI a jeho cenovy jemnocit.
Když low-end, tak pořádně: Lodgy v holobytu za 220 + LPG za 30 = za čtvrt míče nákladově ideální nové auto pro rodinu 😄
Dobry napad, jak si udelat pruzkum trhu.
ZAPRVE😒br /> Prihlaseni se do souteze urco bude chtit registraci a adresu, takze fabrika ziska zadara tisice adres potencionalnich zajemcu, na ktere se bude moct zamerit.
A ZADRUHE😒br /> Kazda reklama s nadechem autenticity se ceni. Je mi jasne, ze to bude vypadat tak, ze Martin Hlinik z Prahy, profesionalni hasic ocenuje zavazadlovy prostor 1.2 TSI Ambition, zatimco Petr Nejrychlejsi z Brna, projekt manager chvali priplatkove hlinikove disky a nejsilnejsi z rady motoru , 1.4 TSI Elegance. No a recenzi uzavre Zuzana Stastna z Ase, momentalne na materske dovolene, ktera ocenuje 7 simply clever reseni a uspornost zakladniho motoru MPI Active a vyzdvihuje nizkou porizovaci cenu.
Co na tom, ze vsechny ty recenze budou fiktivni a vymyslene PR oddelenim.
Hlavni je ziskat kupce, ne...
TAKZE
Dejte na ma slova, klidne si pockam na konec testu a vsadim se o co chcete, ze to tak s tem nezavislyma recenzema presne dopadne.
ZAPRVE😒br /> Prihlaseni se do souteze urco bude chtit registraci a adresu, takze fabrika ziska zadara tisice adres potencionalnich zajemcu, na ktere se bude moct zamerit.
A ZADRUHE😒br /> Kazda reklama s nadechem autenticity se ceni. Je mi jasne, ze to bude vypadat tak, ze Martin Hlinik z Prahy, profesionalni hasic ocenuje zavazadlovy prostor 1.2 TSI Ambition, zatimco Petr Nejrychlejsi z Brna, projekt manager chvali priplatkove hlinikove disky a nejsilnejsi z rady motoru , 1.4 TSI Elegance. No a recenzi uzavre Zuzana Stastna z Ase, momentalne na materske dovolene, ktera ocenuje 7 simply clever reseni a uspornost zakladniho motoru MPI Active a vyzdvihuje nizkou porizovaci cenu.
Co na tom, ze vsechny ty recenze budou fiktivni a vymyslene PR oddelenim.
Hlavni je ziskat kupce, ne...
TAKZE
Dejte na ma slova, klidne si pockam na konec testu a vsadim se o co chcete, ze to tak s tem nezavislyma recenzema presne dopadne.
Jsem matka - samoživitelka a mám 2 děti - 18 a 15 let, podle pravidel se soutěže nemůžu zúčastnit, protože ani jedno z dětí není mladší 15 let, což mi připadá jako diskriminace. Copak nejsme rodina?
Cenová politika Škodovce nejspíš smysl dává. Uvidí se, jak bude konzistentní, takhle předběžně mi přijde, že bude na více trzích v podobné pozici vůči Golfu. Což ke mně vysílá signál, že Rapid není low-end v rámci značky, ale spíš plnohodnotný zástupce, taková modernější variace na první Octavii.
Na stranu druhou se do soutěže přihlásim, není nad to když za Vás někdo 3 měsíce cáluje auto. Chevrolet dám do garáže, alespoň si vorazí a budu ho moct konečně uklidit a umejt >😁 no až si Rko vezmou z5, budu mít prachy za 3měsíční provoz v kapse a vrátím se do Chevy pokojíčku.
Nebo snad jezdíš něčím, co má nádrž 250 litrů?
V tvem pripade se neda o nazoru ani mluvit. To, co jsi tady predvedl, nelze nazvat jinak, nez vyblitek primitivniho burana... 8-s :no:
Prece chceme, aby to tady melo alespon nejakou uroven.