Novinky
jibela
0
Jsem matka - samoživitelka a mám 2 děti - 18 a 15 let, podle pravidel se soutěže nemůžu zúčastnit, protože ani jedno z dětí není mladší 15 let, což mi připadá jako diskriminace. Copak nejsme rodina?
Přejít do diskuze
no hlavne kdo psal pravidla? pry rodina, jaksi dle priblblych podminek trosku divne, protoze u paru kde pro jednoho je dite nevlastni, to nejak nevychazi. nejprve 2 musi byt pokrevni a starsi 18 let, ale zaroven nam vysvetluji ze to znamena ze 2 musi byt rodic nebo prarodic. zaroven jeden musi byt mladsi 15 let. a celkove vas muze byt klidne jen 3. at kombinuju jak kombinuju dohromady to nejde. :-!
v tom pripade te ma skoda na haku a je videt, ze uroven sumu splnila svuj ucel. Uz ses chytl.
Ja bych takove auto za tuhle cenu nechtel doma ani na zkousku zadara.
Ja bych takove auto za tuhle cenu nechtel doma ani na zkousku zadara.
ja myslim, ze u SKODY si daji nesmirne zalezet, kdo ty testy bude delat a vubec bych se nedivil. kdyby to cele uplne zmanipulovali.
Ti chudaci lidi akorat dodaji svou identitu a samotnou recenzi napise nekdo od Skody.
Ti chudaci lidi akorat dodaji svou identitu a samotnou recenzi napise nekdo od Skody.
Dobry napad, jak si udelat pruzkum trhu.
ZAPRVE😒br /> Prihlaseni se do souteze urco bude chtit registraci a adresu, takze fabrika ziska zadara tisice adres potencionalnich zajemcu, na ktere se bude moct zamerit.
A ZADRUHE😒br /> Kazda reklama s nadechem autenticity se ceni. Je mi jasne, ze to bude vypadat tak, ze Martin Hlinik z Prahy, profesionalni hasic ocenuje zavazadlovy prostor 1.2 TSI Ambition, zatimco Petr Nejrychlejsi z Brna, projekt manager chvali priplatkove hlinikove disky a nejsilnejsi z rady motoru , 1.4 TSI Elegance. No a recenzi uzavre Zuzana Stastna z Ase, momentalne na materske dovolene, ktera ocenuje 7 simply clever reseni a uspornost zakladniho motoru MPI Active a vyzdvihuje nizkou porizovaci cenu.
Co na tom, ze vsechny ty recenze budou fiktivni a vymyslene PR oddelenim.
Hlavni je ziskat kupce, ne...
TAKZE
Dejte na ma slova, klidne si pockam na konec testu a vsadim se o co chcete, ze to tak s tem nezavislyma recenzema presne dopadne.
ZAPRVE😒br /> Prihlaseni se do souteze urco bude chtit registraci a adresu, takze fabrika ziska zadara tisice adres potencionalnich zajemcu, na ktere se bude moct zamerit.
A ZADRUHE😒br /> Kazda reklama s nadechem autenticity se ceni. Je mi jasne, ze to bude vypadat tak, ze Martin Hlinik z Prahy, profesionalni hasic ocenuje zavazadlovy prostor 1.2 TSI Ambition, zatimco Petr Nejrychlejsi z Brna, projekt manager chvali priplatkove hlinikove disky a nejsilnejsi z rady motoru , 1.4 TSI Elegance. No a recenzi uzavre Zuzana Stastna z Ase, momentalne na materske dovolene, ktera ocenuje 7 simply clever reseni a uspornost zakladniho motoru MPI Active a vyzdvihuje nizkou porizovaci cenu.
Co na tom, ze vsechny ty recenze budou fiktivni a vymyslene PR oddelenim.
Hlavni je ziskat kupce, ne...
TAKZE
Dejte na ma slova, klidne si pockam na konec testu a vsadim se o co chcete, ze to tak s tem nezavislyma recenzema presne dopadne.
Abych pravdu řekl, Lodgy se mi líbí ještě o dost míň než Logan MCV. Aspoň tedy vizuálně. Logan bylo aspoň pěkné retro, zatímco tohle je takový nafouknutý balónek. Ale prostorné to asi bude, to zase jo.
Fabka s tím nejlehčím TSI a řidičem váží 1136 kg. Rapid 1161kg, čili rozdíl 25 kg.
Takže on ten Rapid fakt bude o hodně blíž Fabce než stávající Oktávce.
Takže on ten Rapid fakt bude o hodně blíž Fabce než stávající Oktávce.
Pokud by někdo chtěl liftbacka, ještě před cca osmi lety dělal Hyundai v této karosářské verzi většinu Accentů.
Palivo za 10 tisícovek asi nebude jedna plná nádrž.
Nebo snad jezdíš něčím, co má nádrž 250 litrů?
Nebo snad jezdíš něčím, co má nádrž 250 litrů?
Když low-end, tak pořádně: Lodgy v holobytu za 220 + LPG za 30 = za čtvrt míče nákladově ideální nové auto pro rodinu 😄
Výjimečnš lze s tebpu i souhlasit. To auto je myslím pro mnoho lidi sklamáním,a pro mnohé (až podlehnou reklamě a koupí si ho) ještě bude.
... za cenu Rapidu mas noveho Golfa - duvody proc do Rapidu jsou omezene. Muj odhad je, ze Skoda prestrelila a pujde s cenou dolu a to docela rychle (samozrejme s tvari - tzn. nejaka balicek nebo casove omezena akce, ktera prejde do permanentni).
Neni duvod pro si kupvat avizovany low-end ze ceny "mainstramu" >😁 Skoda, ze tu neni GTI a jeho cenovy jemnocit.
Neni duvod pro si kupvat avizovany low-end ze ceny "mainstramu" >😁 Skoda, ze tu neni GTI a jeho cenovy jemnocit.
Ideal: dva mladi okolo 30 let, 1 male dite. Dostupne prvni auto pro nizsi a nastavajici stredni tridu.
Nevim cemu se smejes. Lepsich aut za podobne penize je spousta, vcetne tebou zminovane i30... :-!
Pokud se bavíme o autě za cenu Rapidu, tak každopádně. A nejen po i30, ale i Astře, Megane, Mazdě3, C4, Cee'du či Aurisu.
Taky mě napadlo, že by to mohlo být pneumatikami, ale Continental PremiumContact 2 nejsou žádné šunty. Možná by byly řešením nějaké Micheliny, ty bývaly tišší. Ale i tak, je slyšel, že se na izolaci u faceliftu ušetřilo.
Stěrače - zase, dělá to až facelift, u starší Octavie II funguje ostřik normálně (a páčku taky mačkám úplně stejně). Možná je tam ale nějaký rafinovaný trik, třebas druhou rukou zmáčknout houkačku nebo musí být zapnutý tempomat. Nevím, na nic jsem nepřišel.
S TSI mám ten problém, že si za skoro stejné peníze můžu koupit Golfa. A to je přeci jen auto trochu jiné úrovně (úplně jiné)... Pravda, má menší kufr. Ale i to tady bylo zmiňováno spoustukrát.
Stěrače - zase, dělá to až facelift, u starší Octavie II funguje ostřik normálně (a páčku taky mačkám úplně stejně). Možná je tam ale nějaký rafinovaný trik, třebas druhou rukou zmáčknout houkačku nebo musí být zapnutý tempomat. Nevím, na nic jsem nepřišel.
S TSI mám ten problém, že si za skoro stejné peníze můžu koupit Golfa. A to je přeci jen auto trochu jiné úrovně (úplně jiné)... Pravda, má menší kufr. Ale i to tady bylo zmiňováno spoustukrát.
To rad slysim a verim, ze se z toho poucis a priste uz se jako primitiv chovat nebudes...
Prece chceme, aby to tady melo alespon nejakou uroven.
Prece chceme, aby to tady melo alespon nejakou uroven.
Ackoli se toppera nehodlam zastavat a jako kazdy rozumny clovek na nej vubec nereaguji, k tobe par slov musim.
V tvem pripade se neda o nazoru ani mluvit. To, co jsi tady predvedl, nelze nazvat jinak, nez vyblitek primitivniho burana... 8-s :no:
V tvem pripade se neda o nazoru ani mluvit. To, co jsi tady predvedl, nelze nazvat jinak, nez vyblitek primitivniho burana... 8-s :no:
Spíš bude záležet na počtu a stáří členů rodiny. To znamená max. rodiče + 2 děti. Pro 5 lidí je Rapid příliš úzký, dozadu se 3 vedle sebe pohodlně nevejdou a to by se potom mohlo projevit na hodnocení.
To se k prihlasovacimu formulari taky pribaluje, takze je to predem jasny. Vyhrajou to rodiny, co se hodi do reklamy- vzhledove a typove.
Monsters inc. maji smulu
Monsters inc. maji smulu
Nevař z vody, to auto něco váží, těm kecům o závodnících se musím smát, tahle motorizace bude mít problémy i s běžnou dynamikou, to je motorizace do Fabie, striktně do města, jistě, základ si koupit nemusíš, ale aby to auto jelo aspoň trochu obstojně, muselo by vážit tak 800 kg, takže TSI je jasnou volbou, pokud tedy nemá být každé předjíždění adrenalinovým zážitkem. Jak jsi ale správně podotkl, ceny mají potenciál jít dolů, nebezpečně se blíží min. o třídu lepšímu Golfu VII.
Víkendové jezdění? To je vtip, ne? Na víkendové jezdění je nějaký veterán, nebo auto typu MX-5, ne auto s 500 l kufru, které je zaměřené na rodiny. Samozřejmě, důchodcům bude MPi stačit, ale těm bude stačit i Fabia, tak nevím, někdo kdo není po lobotomii si MPi asi těžko koupí dobrovolně. Pokud budu chtít Konzern, Golf je jednoznačnou volbou.
ten tříhrnek je modernizovanej, už ABSOLUTNĚ NEMÁ svý problémy co míval pŘED 12 lety a má 55 kW! NAPROSTO pro nezávodníky BUDE STAČIT!!!
ALE TSI není io tolik dražší, s lepším výkonem i spotřebou, aby to někdo NEMOHL PŘIPLATIT!!! 😄 Ona ta "cena od" půdje DOLŮ 😃)
ALE TSI není io tolik dražší, s lepším výkonem i spotřebou, aby to někdo NEMOHL PŘIPLATIT!!! 😄 Ona ta "cena od" půdje DOLŮ 😃)
těžko když tříhrnek žere o půl litru víc 😄
jinak ty stěřače známe 😄 ale kdybys to třeba natvrdo hend domáčk až k volantu tak třeba by to stříkalo rychlejc 😄
a akustickej hluk je záležitost vhodných pneu 😃 😉
jinak ty stěřače známe 😄 ale kdybys to třeba natvrdo hend domáčk až k volantu tak třeba by to stříkalo rychlejc 😄
a akustickej hluk je záležitost vhodných pneu 😃 😉
ta "zelená slepice" jeslti jsem to správně pochopil se tam už NEDÁVÁ 😃) 8-s :-! >😒] :no: :yes:
Svatá pravda :yes😒br />
A ještě k té podpoře české značky či naší země - při koupi jakéhokoli vozu platím DPH (pokud nejsem plátce samozřejmně). Při každé návštěvě servisu podporuji české zaměstnance. Podporuji tím českého majitele showroomu. Ten pak také (alespoň doufám) díky tomu zaplatí vyšší daně. Při koupi benzínu víc něž půlka peněz jde kam? Atd. atd. Tak nevím, kde se zde stále berou ty "kecy" o podpoře českého výrobce. Myslím, že koupí jakéhokoli vozu přispívám naší zemi dost, nechápu, proč bych tedy měl ještě koupí u nás předraženého (z logických důvodů, o tom žádná) Rapidu. Howgh.
A ještě k té podpoře české značky či naší země - při koupi jakéhokoli vozu platím DPH (pokud nejsem plátce samozřejmně). Při každé návštěvě servisu podporuji české zaměstnance. Podporuji tím českého majitele showroomu. Ten pak také (alespoň doufám) díky tomu zaplatí vyšší daně. Při koupi benzínu víc něž půlka peněz jde kam? Atd. atd. Tak nevím, kde se zde stále berou ty "kecy" o podpoře českého výrobce. Myslím, že koupí jakéhokoli vozu přispívám naší zemi dost, nechápu, proč bych tedy měl ještě koupí u nás předraženého (z logických důvodů, o tom žádná) Rapidu. Howgh.
Úplně nerozumím tomu, jak to myslíš. Ano, cena Rapidu je marketingově opodstatněná, nicméně účel levného rodinného vozu moc neplní, tak nevím, o jaké odpovědi hovoříš. Očividně nejen v mých očích je to hodně špatná nabídka; to, že se přesto bude hodně prodávat, je věc zcela odlišná a má to jiné důvody než dobrou cenu či kvality auta, tím důvodem je pouze znáček.
Souhlas, právě u domácí značky jsou vlastní zkušenosti téměř nezbytné, protože úroveň šumu kolem Rapidu je téměř vyšší než jeho cena 😄
Že musí jít o rodinu, sice o koupi Rapidu ani náhodou neuvažuji, ale klidně bych se v něm vozil, abych zase vyzkoušel něco novýho a věděl, co to je zač. A nevařil z vody 😄
Co to tady povídáš ?!? Rapid má mnohem větší kufr a hlavně je to liftback, což je nejlepší. Už proto, že je dělá jen Škoda.
Člověče, pokud si kupuješ Ty a tví známí auta na bázi Tvých argumentů, je mi tě/Vás opravdu líto. Abych si kupoval auto, a NETOUŽIL po hezkém vzhledu auta, pěkném interiéru a pokud možno silném motoru......... No hlava mi to nebere.
A tříhrnek HTP (pardon MPI) - král všech průserů, aby se s tím někdo takhle smířil kvůli úspoře 10 tKč, to je tedy taky síla.
On Vám asi přibuzný často vypráví jak úžasné je to ve Škodovce, co? Budeš se divit, ale v Kolíně a v Nošovicích to není o nic horší.
Jo, a přátelé nás svezli v Irsku svým vozem Toyota Aygo (made in Kolín), povozili nás po Dublinu a ......... kupodivu, všude nás to dovezlo. Ale že bych po něčem takovém toužil, to skutečně říci nemohu (a Rapid skutečně není o mnoho lepší vůz a ani o mnoho vyšší třída).
A tříhrnek HTP (pardon MPI) - král všech průserů, aby se s tím někdo takhle smířil kvůli úspoře 10 tKč, to je tedy taky síla.
On Vám asi přibuzný často vypráví jak úžasné je to ve Škodovce, co? Budeš se divit, ale v Kolíně a v Nošovicích to není o nic horší.
Jo, a přátelé nás svezli v Irsku svým vozem Toyota Aygo (made in Kolín), povozili nás po Dublinu a ......... kupodivu, všude nás to dovezlo. Ale že bych po něčem takovém toužil, to skutečně říci nemohu (a Rapid skutečně není o mnoho lepší vůz a ani o mnoho vyšší třída).
Ano, to já chápu, že jsou i méně nároční lidé. Zcela rozumím tomu, že někdo chce ušetřit, nebo prostě ty peníze nemá a nekoupí si úplně high-end výrobek. Ale žádný trochu racionálně uvažující člověk si přeci nekoupí tříválcové low-cost auto, když za úplně stejnou cenu může mít hned několik plnohodnotných aut nižší střední třídy se čtyřválci. V obchodě si přeci taky dobrovolně nevezmeš horší maso, když bude stát stejně jako to lepší.
Já si nekupuji věci, abych něco podporoval. Nejsem sponzor, ale zákazník, takže chci za svoje peníze to nejlepší. Když si chci připlácet, tak za kvalitativní rozdíl a ne za to, že budu mít auto jako všichni ostatní. Nehledě na to, že české prodeje jsou v celosvětovém měřítku zanedbatelné, nemá vůbec význam pro dobro ekonomiky nějak mobilizovat Čechy, aby kupovali škodovky. To, co tu popisuješ, je přesně to nekritické smýšlení lidí, kvůli kterému jsou tu Škody tak drahé.
Já si nekupuji věci, abych něco podporoval. Nejsem sponzor, ale zákazník, takže chci za svoje peníze to nejlepší. Když si chci připlácet, tak za kvalitativní rozdíl a ne za to, že budu mít auto jako všichni ostatní. Nehledě na to, že české prodeje jsou v celosvětovém měřítku zanedbatelné, nemá vůbec význam pro dobro ekonomiky nějak mobilizovat Čechy, aby kupovali škodovky. To, co tu popisuješ, je přesně to nekritické smýšlení lidí, kvůli kterému jsou tu Škody tak drahé.
Nemám nic proti podpoře české značky, ostatně i proto Škoda jasně vede v tuzemských fleetech. Pokud ale jedu na delší cestu zánovní Oktávkou (která je všeobecně chápána jako super auto a proti které jinak nic nemám), pokaždé nechápu, proč má tak zmršenou akustiku interiéru (od 90 km/h výš v podstatě nelze poslouchat rádio a hluk je více než nepříjemný) a při setření předního okna nejprve přejede stěrač dvakrát nasucho a pak teprve začnou stříkat ostřikovače. Přitom ve srovnávačce Octavie a Rapidu prý byla Oktávka o několik řádů tišší...
Abych to zkrátil - Rapid má smysl jen ve tříhrnku, jinak to bude jen volba patriotů, kteří i Cígo považují za domácí auto.
Abych to zkrátil - Rapid má smysl jen ve tříhrnku, jinak to bude jen volba patriotů, kteří i Cígo považují za domácí auto.
V jednom si dovolím nesouhlasit. Jak jsem psal znám lidi co dobře vědí, že za stejné nebo menší peníze dostanou někde vybavenější, výkonnější a třeba i prestižnější auto. Ale přesto si koupí takovéto auto. Proč? Protože chtějí, třeba vědí že jim to bude stačit a chtějí škodovku, proč nepodpořit českou značku? 😄
V přepočtu to klidně může vycházet na víc, ale jak říkáš, o to víc stojí zas ostatní auta. Důležitý je ten relativní rozdíl a ne absolutní hodnota. A na zahraničních trzích určitě bude Rapid položen poněkud rozumněji. V ČR si může Škoda dovolit prodávat Rapid jako plnohodnotný model, přesně jak píšeš. Pro většinu lidí to je prostě nová škodovka v oblíbené velikosti odpovídající první Octavii, ostatní je lhostejné.
Říkejte si jim jak chcete, avšak dost lidí v mém okolí, i ti co se o auta velmi zajímají, berou nového Rapida jako jedno z nejlepších nových aut na trhu s celkem slušnou cenou. Po internetových diskuzích je vždy Škodou spíše opovrhováno, ale většina lidí ji pořád bere jako jednu z nejlepších značek. A tříhrnek? Myslím, že na rodinné víkendové ježdění není potřeba nic víc. Jasně já bych to taky nekoupil, ale pro většinu lidí dostačující. 😄
Já nevím s tím rozšoupáváním... Byl tu zmiňován základní Golf, který po dorovnání výbav vyjde s Rapidem nastejno. Ano, za Golf by se tedy muselo připlatit, na druhou stranu jsou tu taky Megane, Cee'd či Astra, kde si nemusíš připlácet vůbec a i tak dostaneš auto poněkud jiné úrovně a se čtyřválcem. Ale je asi irelevantní o tom diskutovat, takhle to je u všech škodovek a důvod je jasný. Za to škodovka nemůže, ti se zcela logicky chovají tržně, nemají potřebu se podbízet cenou, když je obrovská poptávka. Jak říkáš, koupí si to ti, co se o auta nezajímají a nemají tedy přehled, co by za tyto peníze dostali jiného.
Zatím v zahraničních médiích, co jsem si tak všiml, odhadovali ceny kolem 350-420 tisíc za základní model (tedy MPI s blíže nespecifikovanou výbavou - ta se snadno může trh od trhu lišit). Na druhou stranu jsou na nich většinou dražší i ostatní vozy. V Nizozemsku to bylo myslím 370 tisíc a nabízenou hodnotu si celkem pochvalovali (byl to tuším AutoWeek).
Cenová politika Škodovce nejspíš smysl dává. Uvidí se, jak bude konzistentní, takhle předběžně mi přijde, že bude na více trzích v podobné pozici vůči Golfu. Což ke mně vysílá signál, že Rapid není low-end v rámci značky, ale spíš plnohodnotný zástupce, taková modernější variace na první Octavii.
Cenová politika Škodovce nejspíš smysl dává. Uvidí se, jak bude konzistentní, takhle předběžně mi přijde, že bude na více trzích v podobné pozici vůči Golfu. Což ke mně vysílá signál, že Rapid není low-end v rámci značky, ale spíš plnohodnotný zástupce, taková modernější variace na první Octavii.
Jinými slovy - jsou to lidé (chtěl jsem napsat škodaovce, ale autocenzura mi to nepustila), kteří se o auta nezajímají, ale hlavní pro ně bude znak se zelenou slepicí na kapotě, velký kufr a legendární tříhrnek pod kapotou? A nebude je zajímat, že jinde by za své peníze dostali víc (pokud tedy nebudou chtít tříhrnek a trochu se rozšoupnou).
Hned bych podal přihlášku, ale bohužel rodinný příslušník pracuje ve Škodovce a tak to asi nelze. Jinak jak už tu bylo v diskuzích napsáno. Rapid bude jedním z nejprodávanějších aut a je jedno co se bude psát tady v diskuzích. Budoucí majitelé Rapida jsou normální lidé co žijí běžný rodinný život a to co se o Rapidu píše v diskuzích je fakt nezajímá. 😄
I když s Topperem souhlasím málokdy, tak v tomhle má pravdu.
Na stranu druhou se do soutěže přihlásim, není nad to když za Vás někdo 3 měsíce cáluje auto. Chevrolet dám do garáže, alespoň si vorazí a budu ho moct konečně uklidit a umejt >😁 no až si Rko vezmou z5, budu mít prachy za 3měsíční provoz v kapse a vrátím se do Chevy pokojíčku.
Na stranu druhou se do soutěže přihlásim, není nad to když za Vás někdo 3 měsíce cáluje auto. Chevrolet dám do garáže, alespoň si vorazí a budu ho moct konečně uklidit a umejt >😁 no až si Rko vezmou z5, budu mít prachy za 3měsíční provoz v kapse a vrátím se do Chevy pokojíčku.
Až na to, že není levný. Ale jinak má takové auto na trhu místo, to beze sporu. Jen by jeho cena skutečně musela odpovídat hodnotě, což na druhou stranu na jiných trzích asi platí a v ČR to není potřeba.
Tak co se sem s...š? Když se ti nelíbí tak proč tu lezeš? Odpal na server Kia Slovakia a neopruzuj.
Proč zklamání? Já myslím, že svůj účel levného rodinného vozu plní celkem bez problémů.