To video je teda průšvih, raději měli nechat jen tu němčinu. Navíc Kabaň tam řekl asi 5 slov - Alles ist frisch und klar >:D . A samozřejmě se nezapomnělo na škrabku >:D .
Nechapem, preco sa tolko kritizuje ta skrabka...ved je to super vec dat ju tam, to by nenapadlo hocikoho toto...na rusky trh odporucam aj 2 skrabky, popripade flasu vodky niekde v blatniku zabudovanu. >:D >:D >:D
Nic proti škrabce, ale na co je ve víčku nádrže, které se nedá zamknout? To aby si ji ráno mohlo půjčovat celé parkoviště jako se půjčovaly za komoušů stěrače? A kdyby šlo víčko zamknout, muselo by se nějak vyřešit otevírání, aniž by člověk musel do interiéru. Takové řešení by ale bylo jistě dražší a nebylo by tedy "simply clever". A pokud bude auto zapadané sněhem, bude celá škrabka tak jako tak k ničemu.
tak tak. skrabka pod nezamykatelnym vikem...hm, to je neco ve stylu logo automobilu na magnetku....a tipovacka, jak dlouho ti tam vydrzi. a co me hodi do kolen, skrabka jako polozka v ceniku! neskutecne. jinak opravdu nemam pocit, ze se jedna a "lacine" auto. pri rozumne konfiguraci (nebudu chtit moc, u konkurence zaklad, tzn. radio, manualni klima...ty bubnovy brzy vzadu!!! kristepane, takze musim jit min. do foukacky 1.2 77kW) jsme na min. 360 tisicich. Pockej...chci vubec takove "lacine" auto? Sorry, jdu pro Civica
Jediná "clever" věc v nabídce, která se mi docela líbí, je oboustranný koberec v kufru. Ovšem za příplatek 1200 Kč. To si raději koupím gumovou vanu za pětikilo.
Mě jde spíš o to,že na oficiální premiéře zmíněj škrabku ve víčku nádrže jako jeden z největších trumfů auta.Kdyby to někde jen tak bokem řekli,ale tohle...To si snad myslí že jsme úplně zaostalý nebo co? JOOOOO RAPID MÁ ŠKRABKU BERU AŤ TO STOJÍ CO TO STOJÍ!!
Kde jste vůbec přišli na to, že se nedá zamknout? Není náhodou otevíraná zevnitř jako u O1 nebo se zamyká s centrálem jako u O2? Přeci by to nenechali takhle napospas kolemjdoucím. 8-s
Zamknout se opravdu neda. Sam jsem neodolal a kdyz jsem zpatril opusteny (asi) novinarsky kousek, tak jsem nadrz otevrel a skrabka tam nebyla. Jestli si ji nekdo pujcil, nebo ji tester radeji schoval, to si netroufam odhadovat.
Kde všichni berou tu jistotu že předvýrobní kusy které mají předem zpečetěn svůj osud jsou vybaveny vším čím bude vybaven sériový kus? Tím neříkám že dvířka nádrže se zamykat budou ;-\
Nenechali náhodou odemčený celý auto. Jen blázen by kradl auto, který se nedá nikde prodat ;-) A nebo to u prototypu prostě neřešili a v sérii to bude. Uvidíme snad to bude zamykatelný.
Kolikrát je auto zasněžený a zamrzlý tak že jsem rád, že najdu vchod do auta a ještě abych hledal pod tunou ledu a sněhu víčko nadrže. Prvně jdu do kabiny nastartovat a pro košťatko na prvotní odmetaní, to je holá realita.
ALE stejně škrabka u rapida bude tak proflaklá věc, že jí majiteli nového rapidu nenechavá ruka nejednoho zloděje odcizí, tak to prostě je a bude :-)
Přesně >:D Já nejdřív odhrnu rukávem přední dveře. Nastartuju. Pak stejným způsobem zadní dveře, vytáhnu normální koště stáhnu 30 cm z čelního okna a z boků auta. Hodím koště zpátky před zadní sedačky vyndám velkou škrabku s heftem a rukavicí (s touhle atrapou Škoda Auto bych to škrábal tak půl hodiny). Trochu prodrbu krustu ledu na čelním a bočním skle. Jemně vycuknu auto ze závěje, doufaje, že přitom neurvu nic z podvozku jak to všechno přes noc přimrzlo k závěji a vyrážím do práce. Vzhledem k tomu, že parkuju pravou stranou k závěji mi je škrabka ve víčku nádrže houby platná >:D
A ještě lepší je si jej pak vyměnit za své v případě poškození. Neříkám že je to pohodlný a luxus řešení, ale každá sranda něco stojí a tohle je hodně drahý špás ;-\ Třeba u Fiesty 6800,- jen sklo. Nevyhřívané 3 166,-
Nevím no být to Mondeo tak bych to bral jako adekvátní cenu. Konkurenti fiesty mají čelní okna kolem 2500,- Na Mondeo III. Stojé vyhřívané 5320,- ;-\ tak že u Fiesty za 6800,- nevím nevím. U vyhhřívaných skel stačí menší prasklinka a je po vyhřívání. Být "nezávislé" topení pro výhřev skel tak je to super a nebyl by problém aby to fungovalo i na boční okénka které si i s vyhřívaným čelním musím stejně oškrábat sám ;-\
No nevím s mtoroem 1,2 TSI 77KW a výbavě Ambition Sojí Fabka 304 900,- a Rapid 349 900,-. Navíc Rapid s Lowendem nemá nic společného to si z něj udělali jen lidé teří si mysleli že jim někdo dá auto dané třídy které nevypadá jako Thalie nebo Logan za 209 900,- ve výbavě Ambition a 229 900,- ve výbavě Elegance a v základu za 160 000,-. Jak jsem psal již v jiné diskusi ceny Rapidu ještě spadnou jako vždy u všech modelů všech značek teda kromě H a K kteří logicky směřují pomalu ale jistě nahoru u všech modelů.
Co to tam ten Eichhorn řiká? "Bonjour, chlapi" >:D >:D Jinak to trochu připomíná předabovaný teleshoping. Ahoj Horste, ahoj Pepi.... >:-[] Jako designér je Kaban dobrý, ale jako mluvčí moc ne. Asi se málo učil, nepiloval jazyky. ;-)
No, nazdar!
Tak první vůz, který je (tedy spíš není - viz dále) výsledkem působení J. K. u Škody. Připomeňme, že jde o vůz, který nesmí mít a ani nemá výrazné charisma (protože bude vyráběn pod několika různými značkami = neosobní). Kolik prostoru zbývá pro nějaké tvůrčí nápady? Nějaká odlišení pro jednu konkrétní značku? Naprosto žádná! :no: Jediné pro :yes: je ona čistota (=přímočarost/prostota) linií. To ovšem vidím jako spíš vyzdvihování "ostatků" než jako celkový záměr (kterému bych v zásadě fandil).
Spekulace: A tu jsme možná dost rychle u konce... konce jednoho nadaného a snad schopného člověka (J. K.)... tedy konce tam, kde pro něj není žádný prostor. Už se o tom něco psalo... Také Thomas Ingenlath velmi kvapně opustil Postupimské (svrchované!) designové studio VW, kde byl šéfem (otázka v jaké relaci s da Silvou). Postupim je možná ten zásadní oříšek. Zde se definuje design všech vozů VW - tedy i všech dílčích značek (odtud ta výrazná a vzájemná podobnost/rysy)! Jakési autonomní designové připomínky / návrhy nejspíš padají rovnou pod stůl. Konkrétně: kulatá světla Yetiho = odepsáno ve prospěch jednotného (postupimského) vzhledu vozů (ne Škoda!) ale VW-complete!!! Das Auto Unizono. :no:
Nikdy bych škrabku nevyužil.Proto si nemohu dovolit koupit chytrý vůz Škoda.....škoda.
Vyjíždím z vyhřívané garáže,kde by se vlivem tepla po čase ona škrabka roztekla.
Faktem je, že po mém případném schudnutí a tím možném stání venku kdesi na sídlišti,
tak jsem se svým modrovrtulovým strojem v Řiťce.Jak bych to případně řešil: symply BMW.. ??? :-! >:-[]8-s