Protestuji proti evidentnímu jednostrannému nadržování Škodě Rapid redakcí Auto.cz! Vždyť ostatní značky nedostávají vůbec žádný prostor. Už jde o zdraví! Chercheur zahájil protestní hladovku, topper byl viděn, jak si kupuje v železářství v Humenném háčky na sebemrskání a jeden nejmenovaný člen fanklubu HK dokonce s kanystrem benzínu. Jak dlouho ještě toto Rapidní šílenství potrvá?
***
Tolik nadsázka, teď fakta. Podle tagů z Auto.cz vyšlo o Rapidu 49 článků, o i30 45 článků (se starou generací dohromady 107 článků) a o Kia Ceed 29 článků (93 článků i se starou generací). Teď bych prosil výše zmíněné a i ty ostatní, kteří se v tom jistě také najdou, o nějaká další fakta neustálého protěžování Rapidu tady na Auto.cz. Rád si je vyslechnu.
:yes::yes: Pravda :yes::yes: . Ale vieš keď dostane redakcia od škodovky , šiltovky s logom a prívesok na kľúče a k tomu pár tisíc tak sa dobre píše o Rapide >:D
Trochu moc jednoduche, ze? Problem bude v tom, ze to co pises je jen cast pravdy, druha cast pravdy je, ze je tu plno clanku, ktere jsou ciste o Rapidu ale ve vyctu nejsou. Samozrejme je treba brat take v podtaz casovy usek tj. do oficialniho predstaveni (treba) a po predstaveni a porovnat cisla. Snad zbytecne...ne?
Takze jenom namatkou co je ciste o rapidu ale tag skoda rapid clanek nema.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Samozrejme, ze tech clanku je mnohem vice. Takze toliko k Tve predskolni demagogii.
Naprosto souhlasím. Také chci co dva dny původní článek, nejlépe test Jaguaru, Aston Martin, Ferrari, Porsche, Bentley a RR a co půl roku i novou edici Veyronu. >:D >:D
Tohle auto se mě nelíbí a navíc koncern blbne lidem hlavu! Poslepovat starou Octavii, Fabii, Roomstra - říci tomu nová platforma, nový model -to bude HIT - pěkná blbost. Tomuhle autu bych říkal pěkně důkladný facelift Octavie I. Už to vidím jak jsou z toho lidi úplně udělaný. Copak neexistují i jiný dost dobrý auta??? Ale my jsme v česku a v česku se kupují Škodovky, ne auta.... >:D >:D >:D >:D
V počítačovém slangu se tomu říká DOWNGRADE. Provedli downgrade Octavie - vše je horší - motory mají méně výkonu, šasi používá jednodušší, zastaralou techniku...
Tedy v porovnání s Octavií nové generace, tam .... snad .... bude proveden upgrade starého modelu.
Ale nic proti tomu - mají to velmi dobře promyšlené.
Oblbnout? Octavia jede dál a žádná recyklace se v jejím případě konat nebude. Jen se pro ty, kteří kupovali ještě první Octavii (Tour), případně přechodný model Tour II, do nabídky přidal nástupce formou samostatného modelu.
1. Kdo a kde mluvil o nové platformě? Je už pěkně dlouho známo, že ji dostane jen Octavia a Rapid využije starší komponenty. A nevidím na tom nic špatného.
2. Ne, je to v podstatě nástupce Octavie I (respektive Tour), o faceliftu může být řeč stěží. :-!
Jsem doslova uchvácen. Neexistuje úhel, neexistuje pohled v němž by to RAPIDovi neslušelo, co neslušelo, neexistuje chvíle, která by nebrala diváka za srdce. Ano, ano, tohle je levné auto od Škody. Tohle je auto, které však stvořil jeden z nejvýraznějších designových talentů světa. Jasná řeč, jasné křivky, absolutní designový nadhled, jistota tahu, současně umění vtělit do karoserie nenucenou eleganci, harmonii, vyváženost a rovněž jistou stopu pnutí, tajemna. Dokonalé potvrzení toho, že pravdu krásy, pravdu přitažlivosti a pravdu tvaru najdeš vždy jen v průzračné, nezakalené vodě.
BRAVO KABAŇ :yes:
Celkový dojem z vozu je jednoznačně a bezvýhradně pozitivní, jde o vrcholné estetické setkání. Žádné hledání fluidních úhořů, žádní knedlíkoidní žraloci, auto, jak má být. Boční pohled přesvědčí o dokonalých proporcích, RAPID pohledově "jede" a jeho jízda je umocněna dlouhou přídí, fantastickou pasáží celého "C" sloupku, a krátkou sportovní zádí. Navíc je vizualita RAPIDu důsledně středoevropská - přehledné, logické a praktické křivky.
GTI, tvá slohová díla si vždycky rád přečtu, ale tohle už člověk musí váhat, jestli to myslíš vážně, nebo jestli to je recese jak ***. S tím Rapidem už jsou tu fakt otravní, to auto jsem bral pouze do zveřejnění cen, protože jsem ho měl naivně za konkurenta Daciím, ale tohle už je prostě příliš všeho... Akorát ho spoustě lidem zprotivili ještě víc, než to dokázala samotná automobilka.
Tohle auto je sebevedomy soliter... nekonkuruje lowendu, pze je predrazeny a diky sve plastove nekvalite a vybehovym resenim nemuze konkurovat soudobym kompaktum (a nedohoni to ani skrabkou >:D )... takova kategorie sama pro sebe, leda ze by mu GTI vymyslel vlastni tridu... neco jako ten "supermainstream" >:D
Samozřejmě, že to myslím vážně, každou větu i každé slovo. To víš, popravdě, neexistuje nyní přitažlivější téma v garážové tématice, než je RAPID. Každý šroubek, každý steh, každý svar na RAPIDu je tím, kdo se o auta zajímá v rovině realismu jistě přijímán jako "garážová svátost". Nebo tebe snad více zajímá, na čem jezdí v Horní Voltě?
Hrdost, to je centrální pocit ze sledování videa a ze čtení článků o RAPIDovi. Buďme hrdí, že Škoda už v prodejích šlápla jeden kvartál Fiatu těžce na patu, buďme hrdí, že vyrábíme auto, před nímž smeká celá Evropa. Vyžadujme od redakce ne nahodilý článek, nýbrž rozsáhlou sérii článků o Rapidovi, podrobné testy všech motorizací, dlouhodobou zkušenost, a to nejméně do doby nájezdu dalšího modelu Škody, tedy pravděpodobně nové OCTAVIE.
CITI, YETI, FABIA, RAPID, OCTAVIA, SUPERB, to jsou produkty, které si nechávejme zadírat pod kůži, jsou to produkty vyráběné především pro nás, pro naší estetiku, a úměrně tomu je nutno volit kadenci článků a testů. Zda platí samozřejmě - čím více, tím lépe.
Crockette, zprotivit auto články o něm lze pouze dokonalému diskusnímu plakátu.
Hm s takovymhle přísupem bychom si mohli zadírat pod kůži snad všechny značky ,kdyby ty produkty byl aspon úplně české ,tak se masa článků dá nazvat patriotství a v tom případě bych to zadírání pod kůži chápal .
Tak nazvat tohle "přitažlivým tématem" je už fakt jak ironie. Já teda preferuju trošku jiná témata i auta, ale je fakt, že mě u těch článkách a "testů" s Rapidem přitahují ty diskuze, u kterých se vždy bavím >:D Už podezřívám auto.cz, že za honbou za klikání na články stále víc provokuje diskutující, aby nám tu zas na konci měsíce mohli dát "nejčtenější články", kde bude prvních 5 míst z 5-ti míst stát v nadpisu Škoda Rapid.
Co se hrdosti týče, tak je mi už Škodovka tak nějak volná. Ano, jsem rád že nedopadla jako Tatra, jsem rád že kupónovku vůbec přežila a odvádí tu nějaké daně a tak, ale pokud narážíš na hrdost ve smyslu, že je to česká značka, tak to už se řešilo tolikrát, a já jsem bohužel na straně těch, co už Škodu za českou nepovažují... A zbytek co píšeš mi už zas příjde jako vtip, nezlob se, ale někdy mi fakt příjde, že máš prostě jen ten šílenej smysl pro humor jako Andy Kaufman, kdy člověk nevěděl jestli mu rozbít hubu nebo ho považovat za geniálního komika :-) Naštěstí já jsem velký fanda Andyho Kaufmana, takže tě řadím po jeho bok co se týče těchto stránek.
Některým diskusním kolegům možná přijdeš úžasný, vtipný, sarkastický, ironický, občas možná i dokonalý a bůh víc co ještě, ale podle mě jsi ten největší magor a plkal, kterého jsem měl kdy možnost číst :-)
Nejsi rétor... jsi demagog a tvůrce nechutné a nízké propagandy a ty ho**a co tvoříš patří do té nejhlubší žumpy...
Tak je fakt, že já to tu na auto.cz až tak vážně neberu, článků s nějakou větší hodnotou tu bohužel zas tak moc není a spíš to tu vypadá jako technický koutek pro Blesk. Reklamy, nabídky ze spřátelených inzertních stránek, videa z youtube... Když jsem tu začínal, tak odtud spousta lidí odcházelo s tím, že to tu koupil Blesk a celé to tu upadá. Bohužel za tu dobu co jsem tu už to vidím také, takže si sem chodím jen číst diskuze a občas se u toho pobavit, takže k tomu mi GTI sedí.
Vlastne si to tak zhrňme , Rapid je Koktávia 1 ktorú zmixovali s Fóbiou a vzniklo z toho niečo čo vyzerá ako Koncernová konzerva s motorom z kosačky husqvarna.. To si mal na mysli ?
Takhle já od začátku ale to auto chápal. Od škody už nic hezkého ani zajímavého neočekávám, je to prostě recyklace zbytků VW, na kterých chtěj němčouři ještě něco nahrabat, a to se netýká jen Rapida. Já už Škodovku ve smyslu automobilky, o kterou by stálo za to se zajímat, odepsal, a bral jsem jí prostě jen jako evropsou Dacii, což jí ale nijak nevyčítám. Prostě je Škodovka jen takovej pologramotnej sluha německejch pánů. Přál bych Škodovce svobodu, určitě bychom mohli být na něco hrdí ,ale takhle ať se na mě nikdo nezlobí, ale takhle prostě není na co
Ja bych to v TSIcku v Eleganci do 300 videl jako uspesny model... ale za cenu Golfu, nebo jine konkurence je to jen spatnej vtip a ten kdo to za tu cenu koupi nema vsech pet po hromade a nechal bych ho vystavovat ve sklenene krychli na Vaclavaku s nadpisem - "Jeste vetsi blbec nez jsme doufali" :-)
Tohle auto je parádní kousek. Těžko hledat ideálnější rodinný vůz pro českou rodinu. Auto je to prostě krásný, uvnitř nečekaně hodně místa, karoserie liftback má geniální řešení zavazadlového prostoru, cena cca 350tisíc... Tohle je trefa. Jen bych vytknul absenci měkčených plastů, to ale většině tady diskutujících nevadí, vždy když se tu vyzdvihovaly měkčené plasty proti korejským překližkám, tak to bylo označeno za "olizovače plastů". Tak to asi ostatním nevadí, ale mě to štve... Jinak Rapid :yes:
Kdo to byl? Kdo? Ten co v tom nebyl... Prouza!!!! >:-[] Ne vážně, myslím, že se to dalo udělat kratší a poutavější, půl videa je potichu, některé záběry skoro jak slideshow, které dělá redakce, když jsou k dispozici jen tři fotky. Jinak Rapid dobrý, škoda těch plastů v interiéru, tvrdý prostě za uváděcí cenu nelze akceptovat.
...když se ten "RAPID" tak pravidelně zde "propírá", zpracujete také něco na zákl.provedení,...v modré, na černých 14" plecháčích,...já vím, bude to otřes, ale ŠKODA avizovala levné auto, tak ať nemate zákazníky,...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prosím Tě,..........,....to je naprosto jasné, ale ŠKODA měla plnou hubu levného modelu, to jest 250-300 tis., a tohle je tak za 450-500,...mě je Rapid úplně "volnej", ale hromadu lidí tímto nas***li, a udělali Rapid s příšlušnou motorizací dražší než je OIIFL,... :no::no::no:
našel jsem konečně jednu recenzi kde se nevěnují jen óbrkufru a škrabce na led
[odkaz]
A s tou škrabkou a víčkem.Nezamyká se víčko společně s centrálem jako to bývalo u starších VW? Pokud je auto odemčené dá se víčko ručně otevřít,pokud je centrálem zamčeno drží i víčko.