Středně a sv. modré metalízy jsou ok. Pěkně to vede světlo, neztrácí se v tom zadní světla, narozdíl od červených/vínových. Ale je třeba citlivě volit, na které auto, zde ok. Lze říci, že čím dražší auto, tím méně sytá modrá. Myslím, že na Tiguanu byla taková poměrně sytá, sv. modrá metalíza a nebylo to ono. Naopak třeba Octavia kupodivu, resp. Škoda jako taková, má v nabídce docela pěkné modré metalízy, Octavia je pěkná jak v té RS modré, pokud je na RS, tak v takové tlumené modré metalíze, nevím jak se jmenuje. A hodně zajímavá je i myslím Petrol Blue, která je ale už hodně lízlá zelenou. Na Golf bych asi ale zde představenou modrou asi nevolil, uvidíme naživo, tyhle promo snímky hodně klamou.
Já bych modrou na auto taky nevolil, ani tuhle, ani na Golfa, ale ten odstín se povedl, není ani vyloženě světlý ani úplně tmavý (takový "zlatý" střed), a když mrkneš doprava na ten modrý Golf R, tak ta jeho modrá působí vedle téhle nové tak nějak "lacině"...
Jj, ty modré s přídavkem červené (vycházím ze skládání barev v RGB) jsou obvykle takové "těžké", plné. Ty co jsou jen modré, nebo s přídavkem zelené, bývají zajímavější, je na nich lépe vidět metalický efekt. Tahle na tom novém Golfu mi přijde, že je v ní víc "stříbrné", ale to může být jen klam. Jinak docela pěkně vypadá i ta sv.modrá na Rapidu. Modrá do fialova (tedy s červenou) [odkaz] Modrá neutrální, dle světla i lehce se zelenou [odkaz] A naprosto úchvatná Kyanite se zeleným nádechem [odkaz]
Nepřekvapuje mě, že Golfu nefandíš, ale překrucovat fakta je hloupé. Cena Golfu je nastavena velmi dobře a ty "předpotopní" motory jsou nově vyvinuté. Nebo snad máš pocit, že Ceed má modernější techniku?...BTW: Evropě bude kralovat dál, antikoncernfans navzdory.
a taky sem chodí koreanhaters >:D , ne nemám rád koncern ale když odhalili cenu spadla mě brada ;-) za ty prachy moderní vybavený nový golf , člověk co vyhodí 320 tis za rapida škodovácej rohlík složenej ze strouhanky , je prostě blázen :-)
A nejen fanoušků VW....tenhle hoch je takový barometr, Golf se skutečně povedl a navíc, technicky a především výbavou odskočil všem, co si mysleli, že se na něj dotáhli tak, že jim nezbývá, než teď zase tak šest let spřádat sny, jak to příště "už zcela určitě" vyjde.....
Nutno ovšem konstatovat, že Topperovo pálení v konečníku způsobuje i kombinace cena/výbava, protože ať se koukám, jak se koukám, jeho korejskočeskoslovenští miláčci jsou (kurňa...) dražší, dražší, dražší......
Jinak objektivně, kromě přeplácanosti obecně (střízlivý trend vydržel KIAe a Hyundai jednu generaci - geny se asi nezapřou...) vypadá třídvéřový Cee´d lépe než pětidvířko a u Hyundaie je to naopak.
Jsem zvědav, jestli v tomhle duchu pojmou i ostatní bratrské a seterské modely, kabriolet a především Scirocco budou vypadat náramně.
Toto je brilantní klasik, já VW dříve nemusel, ale poslední dobou VW vypadá hodně dobře a už se těším na porovnání s korejci, když nesnesou srovnání s předešlou generací a teď, když evropa vyhlásila cenovou válku H-K a cena už nebude argument....
Na auto.cz vyhľadávam už len články s tématikou koncernu VW. A len preto, aby som našiel tvoje príspevky. Sú úžasné. Aj keď každý je o tom istom: "nuda, sterilita"... skús vymyslieť niečo nové.
Pri VW mi to nevadí, ale u Audi a Porsche by som si od teba rád prečítal niečo kreatívnejšie, keďže najmä o tej sterilite by si mohol mať celkom prehľad ;-)
Či už sa vám nový Golf páči alebo nie, či už sa podobá na šestku aleb o vyzerá irig inálne, nutno uznať, že má podarený interiér. Volant nemá chybu (opticky), prístrojovka je podarená, dvere sú pekné a kožené sedadlá vyzerajú super. :yes:
zeby nezvyk?ako to v sucasnej dobe je zvykom clovek asi cakal ze to bude vyzerat ako HH nieco na sposob meganu,astry gtc atd.netreba vsak zabudat ze vw ma scirocco a to bolo vlastne prvy pseudokupe hatchback.
Auto jako takové není škaredé. I člověk který se o auta nezajimá, tak na to mrkne a ví že je to Golf. Takového ho zákazníci chtějí a takový je. Design je strohý, čistý, trochu nudný, ale trvanlivý a bude stárnout jen velmi pomalu. Mě osobně Golf exteriérem neoslovil vůbec. Naopak interiér je parádní! Hezké je černé lesklé lakování středového panelu. Jasně upatlá se to rychleji než matný plast, ale nejsem prase. Velmi pěkné je to Saab-ovské uspořádání palubovky kdy je přístrojová deska (tachometr, otáčkoměr...atd) v jednom celku se středovým panelem, který je mírně natočený na řidiče. Super věc! Toto rozložení se mě líbí i u Ceedu , který má palubní desku řešenou podobně. Základní cena Golfu je perfektní vzhledem k tomu co obsahuje základní výbava.
Zbytek těžko hodnotit, počkám si na živý kontakt.
ved by som sa hanbil jazdit v takej krabici... , auto by malo mat dnes uz aj patricny dizajn... nezijeme v 80tych rokoch ked bolo kazde auto rovnake a hranate... vw mi skutocne nereze.... hnus aky len tak casto nevidiet
v tej krabici, ako píše topper bude jazdiť väčšina európanov a určite sa nebudú hanbiť, lebo majú golfa a nie šikmooký ceedník, alebo hnojdaj. Tiež som bol odporcom VW, ale ako som vyskúšal jazdu v golfe, tak som pochopil, že je to super auto.Nnemal som rád VW ako píšem, ale ja jeho odporca som si kúpil nakoniec Tiguana po dlhom hľadaní. A našiel som super. S autom som úplne spokojný, fantastické jazdné vlastnosti, spoľahlivosť... Takže asi tak. Topper, ak je Tvojim snom kia, tak potom nie je čo riešiť a je vidno, že si sa v asi nejakom normálnom, dobrom aute neviezol.
Mi to tady prijde jak z vrakace AAA, kdy je to za dvermi jine auta a pak pekne svareny kolem dokola ;-) Nejak mi to k sobe nepasuje. Ta hrana podedvermi se dle meho nepovedla. 5dverak o dost lepsi.
[odkaz]
Čím déle jsou zde uváděny nová fota golfa VII, tím více mi vzhled tohoto auta tak nějak strašně rychle zevšedněl, aniž jsem ho viděl naživo. Naopak mi teď verze VI přijde hezčí - klidně mě tu kamenujte. Tak snad i toto bude tahák který dostojí své pověsti a tradici i pro takové, kteří na to mají se mnou stejný názor. Mě to asi může překvapit už jen novou technikou, snad lepšími jízdními vlastnostmi na našich silnicích a zajímavými zaváděcími cenami. Prostě není to ani hezké, ani ošklivé ani......nijaké, jen takové všední. Tak doufejme, že se tomu podaří trochu více eliminovat dravé korejské lívance objevující se čím dále častěji na našich silnicích.
Asi tak souhlas, na ulici si ani nevsimnes ze to byla VII a ne VI. Zadni svitilny mi tak nejak pripadaj cinsky, ikdyz co cekat kdyz se to na tokovem trhu ma uchytit.
"Mě to asi může překvapit už jen novou technikou, snad lepšími jízdními vlastnostmi na našich silnicích a zajímavými zaváděcími cenami."
Tady si myslim, ze pujde jen o cenu, kdyz vsichni vime ze viceprvek je to nej, cim se tady vzdy ohanelo a elektronika, zalezi na cene. Sice je hezke ze tam muze byt za par spendliku, otazka je jeji kvalita a dlouhodoba funkcnost.
Facelift se ve vysledku docela povedl, o novem aute nemuze byt rec ;-)
To co dělalo Golf Golfem a to čistota linií, kvůli kterým jen velmi pomalu designově stárl se nějak začínají vytrácet, u korejců haněné prolisy se tady objevují v míře nebývalé, na kapotě, víku zavazadelníku, dveřích, bocích střechy, podbězích, ale naprostá pecka je kamera pod registrační značkou, to by nevymyslel ani zmutovanej číňan, něco podobnýho měl I.T..........ještě, že má tolik čísel jinak bysme vlastně nepoznali, který je nový ;-)
Pekne auto, ale akosi mi unika zmysel 3 dverovej "civilnej" verzie - tj. ziadny tuning, sportline, GTi atd... Kto si kupi obycajny 3-dverak ktory je okrem tych dveri navlas rovnaky ako 5 ? A hlavne preco ??? Dvere obrovske, neprakticke, cenova uspora pri kupe minimalna, vyrazne skomplikovany dalsi predaj a o financnej strate pri dalsom predaji ani nehovorim.