no ja vybirat miniauto s timhle rozpoctem, tak kaslu na sebemensi stylovost a beru Pandu (tu starou) se 4x4 a multijet 1300 55kW a mam spolehlivou nakupni tasku,ktera projede skoro vsude a skoro zadara.. tusim by stala nejak kolem 300tisic i s celkem slusnou vybavou a zere to pod 5l nafty at se deje co se deje.
Snaha vyrobit si pekne auto s all extras v tehle tride mi prijde trochu zbytecne :-)
Nezlobte se, ale pocinaje Insignii se informacni panel mezi budiky prakticky nezmenil. Skoda, ze i u noveho Opliku ponechaji starou grafiku. Myslim ze takova stylovka a obecne nove modely (i po modernizaci) by si zaslouzili neco lepsiho. Sam mam Astru a zmenu bych jednoznacne uvital.
Mě se to auto hodně líbí. Opel design rozhodně umí udělat. Tady navíc doplněno nejhezčím interiérem této třídy :yes: Cena je určitě sebevědomá, ale taky startovací a tabulková... Nejsem zákazníkem této třídy aut, ale pokud bych něco takového kupoval, vyhrál by Opel :yes:
súhlas, myslím však, že sa bude dať zjednávať (viď môj ďalši príspevok vyššie) a neskôr to aj tak klesne pokiaľ sa adam nestane vyslovene trhákom čo nepredpokladám
Myslím, že ta cena příplatku je příliš velká. 30 tis. by bylo tak nějak rozumné. Klíček v barvě karoserie je zrovna věc, která by mě připlatit si nemotivovala, USB by mělo být povinné.
kterou si samo necha Opel radne zaplatit.... ;-)
Podle me dobrej kseft, treba jedna ledka na "hvezdneoblohovy" strop vyjde tak na 2 Kc i s montazi, ovsem v ceniku ji prodaji se stonasobnym ziskem. manulani klima s priplatkem 50 tisic v aute s cenikovou cenou "uz od" 290 tisic... to je dobrej for dne.
Ja za tim vidim jedinou snahou .. zalatat firemni finance a to se jim u supermini s cenovkou solidniho zastupce o tridu vys tezko podari.
Jakkoliv jsem alergicky na jakoukoliv zminku o Ampere, tak ta aspon mela design.
Tohle je naprosto beznadejna smes nesourodych prvku, kterou Opel leze do analniho otvoru mlade generaci.
Na stylovku tomu chybi jedna zasadni vlastnost, to auto nema vlastni charakter, jen si na neco hraje.
Kdyby to bylo za korejske ceny, reknu OK. Takhle za me KO.
Myslím, že CitiGo bude ve finále pro českého zákazníka vycházet levněji. Nicméně, Adam je určitě dobrá volba, zejména pro ten velký rozsah individualizace.
no tak s tím káčkem jsi podle mě vedle. To auto je udělaný velice slušně rozhodně dynamičtěji, než sterilní Citigo... tady z toho cítím že profil naprosto přesně obšlehnuli z Fiata 500 a může je omluvit, jen pokud je to dělaný ve spolupráci s Fiatem, ale o tom nic nevím. Předem zase vypadá jako by si řekli, že to může vypadat jako Panamera, kterou z toho cítím a vůbec necítím Opel. Celkově mě přijde, jako by v Číně chtěli udělat pěkný evropský auto bez nějaké vlastní tradice.
urcite lepsia volba ako sterilne akoze "imidzove" Kacko od dizajnovo zdecimovaneho fordu a takisto lepsia volba ako kopec inych "trojdverovych" mini aut, chcelo by to patdverak ale zrejme ako imidzovka ho nedostane a ani nepotrebuje.
ako hlavnych konkurentov adama vidim: mini, f500, nejake namakanejsie twingo a pod... rozhodne to nie je konkurent ani upu citiga pandy alebo picanta...
s tou 100konovu 1.4kou to pojde slusne a mohlo by to par kuskov v predaji zobrat aj vacsej audine A1 ktora az na to ze ma styri kruhy na kapote vyzera vedla tohto adama ako nudna krabica nehodna mena audi..... , uvidime... mne sa opel adam pozdava a ako alternativa k mini a f500 preco nie, davam :yes: opel ma prekvapil :yes::yes::yes: